Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » 9. Zmiany w treningu » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (8): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony 9. Zmiany w treningu 71 Ankieta - średnia ocena: 7,8671 Ankieta - średnia ocena: 7,8671 Ankieta - średnia ocena: 7,86
Postów w wątku Autor Data
 9. Zmiany w treningu SushiMaker 22-06-2016 13:29
 RE: 9. Zmiany w treningu Niklauss 22-06-2016 14:07
 RE: 9. Zmiany w treningu SushiMaker 22-06-2016 14:33
 RE: 9. Zmiany w treningu Martha12345 23-06-2016 02:10
 RE: 9. Zmiany w treningu rudy1023333 01-07-2016 10:32
 RE: 9. Zmiany w treningu Archael 01-07-2016 10:43
 RE: 9. Zmiany w treningu azyl 04-07-2016 16:48
 RE: 9. Zmiany w treningu zwisa malutki 12-07-2016 22:08
 RE: 9. Zmiany w treningu kurak26 12-07-2016 22:19
 RE: 9. Zmiany w treningu zwisa malutki 12-07-2016 22:22
 RE: 9. Zmiany w treningu Ksionc 13-07-2016 14:18
 RE: 9. Zmiany w treningu zwisa malutki 13-07-2016 14:29
 RE: 9. Zmiany w treningu Madmen 13-07-2016 15:12
 RE: 9. Zmiany w treningu Ksionc 13-07-2016 15:02
 RE: 9. Zmiany w treningu zwisa malutki 13-07-2016 15:38
 RE: 9. Zmiany w treningu kurak26 13-07-2016 20:36
 RE: 9. Zmiany w treningu zwisa malutki 13-07-2016 23:22
 RE: 9. Zmiany w treningu Madmen 13-07-2016 23:27
 RE: 9. Zmiany w treningu Archon 18-07-2016 18:53
 RE: 9. Zmiany w treningu Sonny Psycho 18-07-2016 20:03
 RE: 9. Zmiany w treningu Bendel 22-06-2016 13:58
 RE: 9. Zmiany w treningu Bendel 22-06-2016 14:48
 RE: 9. Zmiany w treningu GrayFox 22-06-2016 14:59
 RE: 9. Zmiany w treningu SushiMaker 22-06-2016 15:52
 RE: 9. Zmiany w treningu Ma_Jae_Hoon 22-06-2016 14:01
 RE: 9. Zmiany w treningu Veltaxio 22-06-2016 14:10
 RE: 9. Zmiany w treningu Feldmarshal 22-06-2016 14:14
 RE: 9. Zmiany w treningu Raiga 22-06-2016 14:12
 RE: 9. Zmiany w treningu paTaTaj 22-06-2016 14:15
 RE: 9. Zmiany w treningu Szyszka king 22-06-2016 14:26
Następna Strona »

Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

UPDATED 23 06 2016

Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:

Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.

Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.

Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności

Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115


Ogólnie:

powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.

Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci Smile



__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


22-06-2016 13:29 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Niklauss
Member


Data rejestracji: 14-03-2016
Postów: 37
Kraina: Moria VI

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.

22-06-2016 14:07 Niklauss jest offline Szukaj postów użytkownika: Niklauss Dodaj Niklauss do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.


__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


22-06-2016 14:33 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Martha12345
Triple Ace


Data rejestracji: 09-12-2012
Postów: 159

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wreszcie jakaś sensowna zmiana...

__________________
r14 Martha
23-06-2016 02:10 Martha12345 jest offline Szukaj postów użytkownika: Martha12345 Dodaj Martha12345 do Listy kontaktów
rudy1023333
Viking


images/avatars/avatar-14917.jpg

Data rejestracji: 24-04-2009
Postów: 510
Klan: BBP
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Stróże

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016

Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:

Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.

Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.

Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności

Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115


Ogólnie:

powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.

Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci Smile



Jezeli wszystko dobrze zrozumiałem to, wszystko fajnie ale uważam ze powinno to wejsc tylko i wyłacznie juz na nowych serwerach.

Powód prosty: przeliczacie staty dla hight lvli
przykład jak na zdjeciu ale tym samym robicie przepasc dla kazdego nowego gracza ktory dopiero zacznie/lub zaczął sie expic.
Powód:
przy przeliczeniu dodajecie bonusy do obecnego treningu przez co ludzie zaoszczędza na tym czasami kilkaset milionów tak kilkaset milionów punktów rozwoju(bo gdyby były otrzymywane od razu ludzie musieliby więcej wydać na wbijanie tych wyższych statystyk), a każdy zaczynający który wszystkie punkty rozwoju z expa bedzie dawał w trening i na bierzaca nie osiągnie takiej wartości nominalnej w treningu przez co jeszcze bardziej będzie miał pod góre

__________________
Nick way83

Czas trwania moich aukcji trwa 24h od padnięcia cm

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez rudy1023333: 01-07-2016 10:34.

01-07-2016 10:32 rudy1023333 jest offline Szukaj postów użytkownika: rudy1023333 Dodaj rudy1023333 do Listy kontaktów Zobacz profil MSN rudy1023333
Archael
King


Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
rudy1023333 napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016

Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:

Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.

Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.

Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności

Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115


Ogólnie:

powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.

Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci Smile



Jezeli wszystko dobrze zrozumiałem to, wszystko fajnie ale uważam ze powinno to wejsc tylko i wyłacznie juz na nowych serwerach.

Powód prosty: przeliczacie staty dla hight lvli
przykład jak na zdjeciu ale tym samym robicie przepasc dla kazdego nowego gracza ktory dopiero zacznie/lub zaczął sie expic.
Powód:
przy przeliczeniu dodajecie bonusy do obecnego treningu przez co ludzie zaoszczędza na tym czasami kilkaset milionów tak kilkaset milionów punktów rozwoju(bo gdyby były otrzymywane od razu ludzie musieliby więcej wydać na wbijanie tych wyższych statystyk), a każdy zaczynający który wszystkie punkty rozwoju z expa bedzie dawał w trening i na bierzaca nie osiągnie takiej wartości nominalnej w treningu przez co jeszcze bardziej będzie miał pod góre


Czekaj, bo śpię... ale nie rozumiem nic z tego co napisałeś...

Jeżeli chodzi ci o to, że gracze na różnych lvl zyskają więcej/mniej to chyba któreś z nas czegoś nie rozumie w zmianie...
Niezależnie, czy masz 40/80/120 lvl podniesienie treningu z 40 na 45 będzie kosztowało tyle samo, a to, czy gracz 40lvl (na necro) zarobił, żeby to podnieść, gracz na 80lvl musi 5x kliknąć w "+" w trenie, a gracz 120lvl ma to już podniesione i zostanie mu przeliczone, nie zmieni w żaden sposób kosztu tego treningu z 40-45, ani w żadnych innych przedziałach.
01-07-2016 10:43 Archael jest offline Szukaj postów użytkownika: Archael Dodaj Archael do Listy kontaktów
azyl
Newbie


Data rejestracji: 23-09-2010
Postów: 3
Kraina: Necropolia VIII

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rewelacja Panowie - tak trzymać, nagradzacie godziny spędzone na siłowni i w czytelni.
Wreszcie. A nie beznadziejny konsumpcjonizm!

Pozdrawiam serdecznie!

__________________
r18 Baaltazariusz
04-07-2016 16:48 azyl jest offline Szukaj postów użytkownika: azyl Dodaj azyl do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016

Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:

Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.

Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.

Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności

Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115


Ogólnie:

powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.

Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci Smile



6 stron postów i nikt nie zadał pytania:

Czy proporcjonalnie wzrosną statystyki mobów?

Bo nie ma o tym wzmianki.
Bo jeśli celem jest zmiana znaczenia treningu względem sprzętu, evo, umagow itd,
to moby powinny być proporcjonalnie wzmocnione.
Na 6 stronach postów wszyscy nabrali o tym wody w usta licząc na darmowy prezent na expach. Wink
12-07-2016 22:08 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
kurak26
King


Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)


powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.



czyli bufek będzie tylko na moby i graczy, moby zostana bez zmian tylko ci wytrenowani będą je lepiej klepać - chyba logiczne

__________________
było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
12-07-2016 22:19 kurak26 jest offline Szukaj postów użytkownika: kurak26 Dodaj kurak26 do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kurak26 napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)


powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.



czyli bufek będzie tylko na moby i graczy, moby zostana bez zmian tylko ci wytrenowani będą je lepiej klepać - chyba logiczne


No właśnie nie jest to dobre bo to jest darmowy buffek. Wink
Dla jednych większy, dla drugich mniejszy ale darmowy buffek.
A powinien być
Balans bez buffku... Wink
12-07-2016 22:22 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
zwisa malutki napisał(a)
cytat:
kurak26 napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)


powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.



czyli bufek będzie tylko na moby i graczy, moby zostana bez zmian tylko ci wytrenowani będą je lepiej klepać - chyba logiczne


No właśnie nie jest to dobre bo to jest darmowy buffek. Wink
Dla jednych większy, dla drugich mniejszy ale darmowy buffek.
A powinien być
Balans bez buffku... Wink


to nie jest darmowy bufek tylko konkretna reakcja administracjii na skargi iz trening nic juz nie znaczy :/ ze bicie levelu na pale jest bardziej oplacalny niz rozwoj postaci :/
ci co nie inwestowali w tren by tylko isc wyzej i szybciej nie zyskaja prawie nic :/ ci co sie rozwijali zostana nagrodzeni Smile

ps i zdaje sobie sprawe z tego ze czesc graczy uwaza ze gra zaczyna sie na 80+
zdaje sobei sprawe ze czesc graczy uwaza rozwoj = level
zdaje sobie sprawe iz rozwoj jest "nudny" w opini czesci z was Frown i ze na nowych serwerach "trzeba" bic level na pale - co jest glupie i przykre Frown

Uwazam ze taka zmiana wprowadzi balans miedzy rozwojem a levelem :/ i bicie prow na pale nie bedzie juz sie oplacalo.

Spokojnej gry.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 13-07-2016 14:20.

13-07-2016 14:18 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Ksionc napisał(a)
cytat:
zwisa malutki napisał(a)
A powinien być
Balans bez buffku... Wink


to nie jest darmowy bufek tylko konkretna reakcja administracjii na skargi iz trening nic juz nie znaczy


To jest darmowy buffek.

Co innego
a-ile znaczy trening w sile postaci,
a co innego
b-jaka jest siła postaci wobec siły mobów.

To dwie zupełnie różne rzeczy, gracze nie płakali że są za słabi by bić moby.
To tak jak np z malowaniem domu, więcej jakiegoś koloru nie oznacza że dom się powiększy.
13-07-2016 14:29 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
zwisa malutki napisał(a)
cytat:
Ksionc napisał(a)
cytat:
zwisa malutki napisał(a)
A powinien być
Balans bez buffku... Wink


to nie jest darmowy bufek tylko konkretna reakcja administracjii na skargi iz trening nic juz nie znaczy


To jest darmowy buffek.

Co innego
a-ile znaczy trening w sile postaci,
a co innego
b-jaka jest siła postaci wobec siły mobów.

To dwie zupełnie różne rzeczy, gracze nie płakali że są za słabi by bić moby.
To tak jak np z malowaniem domu, więcej jakiegoś koloru nie oznacza że dom się powiększy.


Wy uważacie to za buffa na necro, na morii w połaczeniu z nowym Behemotem będzie to nerf, dla niektórych ścieżek. Kolejny raz brak podziału na Morie i necro pokazuje głupote SM

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
13-07-2016 15:12 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

problemem samym w sobie nie jest bicie mobow tylko pojedynki miedzy graczami ktore w aktualnym systemie daja wiekszosc opcjii dodatkowych i rozwoju postaci. srebrne zlote monety evo :/ i tyle wystarczy. zmiana jest slusznaq bo zmienia balans i podkresla znaczenie treningu tylko w pewnej czesci aspektow gry Tongue

jesli bys chcial by dotyczyla tez mobow musialy by byc one tez w jakims stopniu wzmocnione - proponowalem takie rozwiazania gdy jak spora czesc graczy myslalem (bo mi umknelo) ze zmiana dotyczy wszystkich aspektow walki Tongue

pozdrawiam

ps co do farby. wieksza ilosc farby pozwala uzyskac bardziej intensywny kolor wiecej niuansow:/ zreszta czemu laczysz rozmiar domu z kolorem :/

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 13-07-2016 15:05.

13-07-2016 15:02 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Ksionc napisał(a)
jesli bys chcial by dotyczyla tez mobow musialy by byc one tez w jakims stopniu wzmocnione


Nie ja tego chcę, tylko tak właśnie jest zapowiedziane

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Ogólnie:

powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).


W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?

Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...

i będzie wszystko w porządku. Wink

* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk.
13-07-2016 15:38 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
kurak26
King


Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
zwisa malutki napisał(a)

W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?

Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...

i będzie wszystko w porządku. Wink

* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk.



jak dołożą mobom to ci gracze bez trenu cofną się o lokację lub dwie Smile

__________________
było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
13-07-2016 20:36 kurak26 jest offline Szukaj postów użytkownika: kurak26 Dodaj kurak26 do Listy kontaktów
zwisa malutki
Triple Ace


images/avatars/avatar-25534.jpg

Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kurak26 napisał(a)
cytat:
zwisa malutki napisał(a)

W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?

Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...

i będzie wszystko w porządku. Wink

* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk.



jak dołożą mobom to ci gracze bez trenu cofną się o lokację lub dwie Smile


A co w tym będzie złego?
Celem jest by nie było wszystkim po równo lecz właśnie by część graczy
wypadła z ekip właśnie lokację czy dwie niżej.
13-07-2016 23:22 zwisa malutki jest offline Szukaj postów użytkownika: zwisa malutki Dodaj zwisa malutki do Listy kontaktów
Madmen
Forum Legend


Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
zwisa malutki napisał(a)
cytat:
kurak26 napisał(a)
cytat:
zwisa malutki napisał(a)

W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?

Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...

i będzie wszystko w porządku. Wink

* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk.



jak dołożą mobom to ci gracze bez trenu cofną się o lokację lub dwie Smile


A co w tym będzie złego?
Celem jest by nie było wszystkim po równo lecz właśnie by część graczy
wypadła z ekip właśnie lokację czy dwie niżej.

ja bym powiedział ze przy nerfie stat to trzeba bedzie te topowe moby jeszcze znerfić bo będą cyrki

__________________
This battle's not the same which they have led us to believe

A synthesis of propaganda, terror and deceit

We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline


r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
13-07-2016 23:27 Madmen jest offline Szukaj postów użytkownika: Madmen Dodaj Madmen do Listy kontaktów
Archon
Triple Ace


Data rejestracji: 26-09-2010
Postów: 153
Klan: ex Troll
Kraina: Moria V
Skąd: Gdynia

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016

Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:

Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.

Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.

Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności

Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115


Ogólnie:

powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).

Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.

Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci Smile

To ja poproszę o RESET statystyk ... bo po co mi siła 100+ jak gram palniakiem? Wbiłem te 72 bo nie miałem "szczęścia" do umaga do siły a Dsk Smierć Bandanę Preko +5 trzeba było dzwignąć. Napewno więcej osób wbijało intel/wiedzę celem dźwignięcia np. Pięści

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Archon: 18-07-2016 18:56.

18-07-2016 18:53 Archon jest offline Szukaj postów użytkownika: Archon Dodaj Archon do Listy kontaktów
Sonny Psycho
Viking


Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Poznań

RE: 9. Zmiany w treningu Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Archon napisał(a)
To ja poproszę o RESET statystyk ... bo po co mi siła 100+ jak gram palniakiem? Wbiłem te 72 bo nie miałem "szczęścia" do umaga do siły a Dsk Smierć Bandanę Preko +5 trzeba było dzwignąć. Napewno więcej osób wbijało intel/wiedzę celem dźwignięcia np. Pięści

Cytujesz wypowiedź Sushiego, gdzie JAK BYK MASZ NAPISANE:
cytat:
Ogólnie: powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD). Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.
.
Czyli te staty bojowe nie będą wpływać na wymagania przedmiotów, tylko będą się liczyć wyłącznie w walkach.

Co do pomysłu to jest to fajny i szybki fix na poprawę znaczenia treningu. Jednak trzeba będzie później faktycznie pomyśleć nad dodaniem dodatkowego progu +4 jak napisał Bob ale to dopiero później po dopracowaniu obecnego patcha i analizy całej sytuacji.

__________________
R14 - Sonny Psycho
18-07-2016 20:03 Sonny Psycho jest offline Szukaj postów użytkownika: Sonny Psycho Dodaj Sonny Psycho do Listy kontaktów
Bendel
Full Member


images/avatars/avatar-23704.jpg

Data rejestracji: 10-05-2011
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to teraz 60 poziom który gra od 30 będzie miał lepsze statystyki niż poziom 120 czy każdy gracz otrzyma odpowiednio przeliczone statystyki na poziomie w którym jest obecnie>?

__________________
R 14 FiCeK rotfl


Leg Dsk/Dsk Tygrysie spodnie Nocy --- Kupie

22-06-2016 13:58 Bendel jest offline Szukaj postów użytkownika: Bendel Dodaj Bendel do Listy kontaktów
Bendel
Full Member


images/avatars/avatar-23704.jpg

Data rejestracji: 10-05-2011
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

czeli wyprawy mozna bedzie bez itemow robic i tak max % Big Grin

chore Shocked

__________________
R 14 FiCeK rotfl


Leg Dsk/Dsk Tygrysie spodnie Nocy --- Kupie

22-06-2016 14:48 Bendel jest offline Szukaj postów użytkownika: Bendel Dodaj Bendel do Listy kontaktów
GrayFox
Newbie


Data rejestracji: 02-12-2013
Postów: 6

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oszaleliście chyba. Nie wiem, czy to jakiś Prima Aprillis, czy co, ale to nie ma kompletnie sensu. Trening może i nie ma znaczenia obecnie, ale przy takim wzroście teraz połowa rzeczy traci sens - wszystkie umagi do śmietnika, itemy przebudowanie i ekspy. Zmiana treningu dla mnie ok, ale przemyślcie to jeszcze... najlepiej 3 razy.
22-06-2016 14:59 GrayFox jest offline Szukaj postów użytkownika: GrayFox Dodaj GrayFox do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Bendel napisał(a)
czeli wyprawy mozna bedzie bez itemow robic i tak max % Big Grin

chore Shocked


Nie będzie, wyprawy będą bez zmian. Nawet niczego nie będzie trzeba przeliczać.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


22-06-2016 15:52 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Ma_Jae_Hoon
Viking


Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2
Kraina: Necropolia V
Skąd: r7

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ciekawe Sushi jak to wyjdzie w praniu. Zmiana mi się na pierwszy rzut oka podoba, lekko poprawi zasięg i obrażenia ułatwiając 2 mapę.

__________________
-----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------

r2 - NATIVE
22-06-2016 14:01 Ma_Jae_Hoon jest offline Szukaj postów użytkownika: Ma_Jae_Hoon Dodaj Ma_Jae_Hoon do Listy kontaktów
Veltaxio
King


images/avatars/avatar-25612.jpg

Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sama idea przywrocenia wartosci treningu w codziennej grze bardzo mi sie podoba... jest to prawdopodobnie jedna z najbardziej oczekiwanych zmian w urodzinowym patchu.

Postacie z lvlamu 120 ktore trzepaly wendole i teraz w treningach maja po 55 jednostki moga powoli sie kasowac.

__________________

22-06-2016 14:10 Veltaxio jest offline Szukaj postów użytkownika: Veltaxio Dodaj Veltaxio do Listy kontaktów
Feldmarshal
Triple Ace


Data rejestracji: 04-04-2016
Postów: 173
Klan: Posłańcy Śmierci
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX; Moria VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A co z osobami, które mają już ponad 30 w treningu? Zostanie to odpowiednio przeliczone i dopisane do teningu?
22-06-2016 14:14 Feldmarshal jest offline Szukaj postów użytkownika: Feldmarshal Dodaj Feldmarshal do Listy kontaktów
Raiga
Double Ace


Data rejestracji: 07-12-2007
Postów: 112
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria II
Skąd: Ruda Śląska

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli jak dobrze liczę przy trenie 63 zwinki będę miał po zmianie 122 ??? Chore

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Raiga: 22-06-2016 14:16.

22-06-2016 14:12 Raiga jest offline Szukaj postów użytkownika: Raiga Dodaj Raiga do Listy kontaktów
paTaTaj
Member


Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 27
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli wszystko się sprowadza do "dropa" jak zwykle ... dropisz masz pr = masz tren
Jakie to proste :/

__________________
Ashoki
22-06-2016 14:15 paTaTaj jest offline Szukaj postów użytkownika: paTaTaj Dodaj paTaTaj do Listy kontaktów
Szyszka king
Triple Ace


images/avatars/avatar-16899.jpg

Data rejestracji: 16-12-2009
Postów: 152
Klan: LoS
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI; Necropolia IX
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ciekawe czy weźmiecie pod uwage to ile dany gracz wpakował pr w trening by był wysoki i zrobicie dobry balans. Bo gracze z wyższymi lvl i lepszym trenem mogą zostać lekko pokrzywdzeni. Tylko jak? Zwiększycie im trena po paczu?

__________________
r10,r14-Szycha
22-06-2016 14:26 Szyszka king jest offline Szukaj postów użytkownika: Szyszka king Dodaj Szyszka king do Listy kontaktów
Strony (8): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » 9. Zmiany w treningu

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH