SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
UPDATED 23 06 2016
Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:
Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.
Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.
Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności
Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115
Ogólnie:
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.
Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
22-06-2016 13:29 |
|
|
|
Niklauss
Member
Data rejestracji: 14-03-2016
Postów: 37
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.
|
|
|
22-06-2016 14:07 |
|
|
|
Martha12345
Triple Ace
Data rejestracji: 09-12-2012
Postów: 159
|
|
Wreszcie jakaś sensowna zmiana...
__________________ r14 Martha
|
|
23-06-2016 02:10 |
|
|
|
rudy1023333
Viking
Data rejestracji: 24-04-2009
Postów: 510
Klan: BBP Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX Skąd: Stróże
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016
Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:
Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.
Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.
Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności
Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115
Ogólnie:
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.
Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci
|
Jezeli wszystko dobrze zrozumiałem to, wszystko fajnie ale uważam ze powinno to wejsc tylko i wyłacznie juz na nowych serwerach.
Powód prosty: przeliczacie staty dla hight lvli
przykład jak na zdjeciu ale tym samym robicie przepasc dla kazdego nowego gracza ktory dopiero zacznie/lub zaczął sie expic.
Powód:
przy przeliczeniu dodajecie bonusy do obecnego treningu przez co ludzie zaoszczędza na tym czasami kilkaset milionów tak kilkaset milionów punktów rozwoju(bo gdyby były otrzymywane od razu ludzie musieliby więcej wydać na wbijanie tych wyższych statystyk), a każdy zaczynający który wszystkie punkty rozwoju z expa bedzie dawał w trening i na bierzaca nie osiągnie takiej wartości nominalnej w treningu przez co jeszcze bardziej będzie miał pod góre
__________________
Nick way83
Czas trwania moich aukcji trwa 24h od padnięcia cm
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez rudy1023333: 01-07-2016 10:34.
|
|
01-07-2016 10:32 |
|
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
rudy1023333 napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016
Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:
Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.
Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.
Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności
Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115
Ogólnie:
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.
Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci
|
Jezeli wszystko dobrze zrozumiałem to, wszystko fajnie ale uważam ze powinno to wejsc tylko i wyłacznie juz na nowych serwerach.
Powód prosty: przeliczacie staty dla hight lvli
przykład jak na zdjeciu ale tym samym robicie przepasc dla kazdego nowego gracza ktory dopiero zacznie/lub zaczął sie expic.
Powód:
przy przeliczeniu dodajecie bonusy do obecnego treningu przez co ludzie zaoszczędza na tym czasami kilkaset milionów tak kilkaset milionów punktów rozwoju(bo gdyby były otrzymywane od razu ludzie musieliby więcej wydać na wbijanie tych wyższych statystyk), a każdy zaczynający który wszystkie punkty rozwoju z expa bedzie dawał w trening i na bierzaca nie osiągnie takiej wartości nominalnej w treningu przez co jeszcze bardziej będzie miał pod góre |
Czekaj, bo śpię... ale nie rozumiem nic z tego co napisałeś...
Jeżeli chodzi ci o to, że gracze na różnych lvl zyskają więcej/mniej to chyba któreś z nas czegoś nie rozumie w zmianie...
Niezależnie, czy masz 40/80/120 lvl podniesienie treningu z 40 na 45 będzie kosztowało tyle samo, a to, czy gracz 40lvl (na necro) zarobił, żeby to podnieść, gracz na 80lvl musi 5x kliknąć w "+" w trenie, a gracz 120lvl ma to już podniesione i zostanie mu przeliczone, nie zmieni w żaden sposób kosztu tego treningu z 40-45, ani w żadnych innych przedziałach.
|
|
01-07-2016 10:43 |
|
|
|
azyl
Newbie
Data rejestracji: 23-09-2010
Postów: 3
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Rewelacja Panowie - tak trzymać, nagradzacie godziny spędzone na siłowni i w czytelni.
Wreszcie. A nie beznadziejny konsumpcjonizm!
Pozdrawiam serdecznie!
__________________ r18 Baaltazariusz
|
|
04-07-2016 16:48 |
|
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
UPDATED 23 06 2016
Wielu z Was zgłaszało, że w związku z wprowadzeniem wielu wzmacniaczy postaci (umagicznienia, talizmany, epiki) trening stracił na znaczeniu.
Osobiście zgadzam się z tym twierdzeniem i postanowiliśmy coś z tym zrobić:
Od poziomu 45 każdej statystyki w treningu każde kliknięcie będzie zwiększało statystykę o +2 natomiast od poziomu 65 każde kliknięcie będzie podnosiło statystykę o +3.
Tak samo losowo przydzielane statystyki będą zwiększały statystyki kolejno o +2 i +3.
Wszystkie statystyki będą automatycznie przeliczone.
Czyli przykładowo: jeżeli mamy w treningu zwinność 44 i podnosimy na 45 to NADAL będziemy mieć +45 zwinności ale jeżeli podnosimy z 45 na 46 to otrzymamy +47 zwinności
Inne przykłady:
50 w danej statystyce da modyfikator 45+5*2=55
75 w danej statystyce da modyfikator 45+20*2+10*3=115
Ogólnie:
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe.
Przykład dla dość mocno "wytrenowanej" postaci
|
6 stron postów i nikt nie zadał pytania:
Czy proporcjonalnie wzrosną statystyki mobów?
Bo nie ma o tym wzmianki.
Bo jeśli celem jest zmiana znaczenia treningu względem sprzętu, evo, umagow itd,
to moby powinny być proporcjonalnie wzmocnione.
Na 6 stronach postów wszyscy nabrali o tym wody w usta licząc na darmowy prezent na expach.
|
|
12-07-2016 22:08 |
|
|
|
kurak26
King
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe. |
czyli bufek będzie tylko na moby i graczy, moby zostana bez zmian tylko ci wytrenowani będą je lepiej klepać - chyba logiczne
__________________ było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
|
|
12-07-2016 22:19 |
|
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
kurak26 napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe. |
czyli bufek będzie tylko na moby i graczy, moby zostana bez zmian tylko ci wytrenowani będą je lepiej klepać - chyba logiczne |
No właśnie nie jest to dobre bo to jest darmowy buffek.
Dla jednych większy, dla drugich mniejszy ale darmowy buffek.
A powinien być
Balans bez buffku...
|
|
12-07-2016 22:22 |
|
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
kurak26 napisał(a)
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe. |
czyli bufek będzie tylko na moby i graczy, moby zostana bez zmian tylko ci wytrenowani będą je lepiej klepać - chyba logiczne |
No właśnie nie jest to dobre bo to jest darmowy buffek.
Dla jednych większy, dla drugich mniejszy ale darmowy buffek.
A powinien być
Balans bez buffku...
|
to nie jest darmowy bufek tylko konkretna reakcja administracjii na skargi iz trening nic juz nie znaczy :/ ze bicie levelu na pale jest bardziej oplacalny niz rozwoj postaci :/
ci co nie inwestowali w tren by tylko isc wyzej i szybciej nie zyskaja prawie nic :/ ci co sie rozwijali zostana nagrodzeni
ps i zdaje sobie sprawe z tego ze czesc graczy uwaza ze gra zaczyna sie na 80+
zdaje sobei sprawe ze czesc graczy uwaza rozwoj = level
zdaje sobie sprawe iz rozwoj jest "nudny" w opini czesci z was
i ze na nowych serwerach "trzeba" bic level na pale - co jest glupie i przykre
Uwazam ze taka zmiana wprowadzi balans miedzy rozwojem a levelem :/ i bicie prow na pale nie bedzie juz sie oplacalo.
Spokojnej gry.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 13-07-2016 14:20.
|
|
13-07-2016 14:18 |
|
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Ksionc napisał(a)
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
A powinien być
Balans bez buffku...
|
to nie jest darmowy bufek tylko konkretna reakcja administracjii na skargi iz trening nic juz nie znaczy |
To jest darmowy buffek.
Co innego
a-ile znaczy trening w sile postaci,
a co innego
b-jaka jest siła postaci wobec siły mobów.
To dwie zupełnie różne rzeczy, gracze nie płakali że są za słabi by bić moby.
To tak jak np z malowaniem domu, więcej jakiegoś koloru nie oznacza że dom się powiększy.
|
|
13-07-2016 14:29 |
|
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
Ksionc napisał(a)
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
A powinien być
Balans bez buffku...
|
to nie jest darmowy bufek tylko konkretna reakcja administracjii na skargi iz trening nic juz nie znaczy |
To jest darmowy buffek.
Co innego
a-ile znaczy trening w sile postaci,
a co innego
b-jaka jest siła postaci wobec siły mobów.
To dwie zupełnie różne rzeczy, gracze nie płakali że są za słabi by bić moby.
To tak jak np z malowaniem domu, więcej jakiegoś koloru nie oznacza że dom się powiększy. |
Wy uważacie to za buffa na necro, na morii w połaczeniu z nowym Behemotem będzie to nerf, dla niektórych ścieżek. Kolejny raz brak podziału na Morie i necro pokazuje głupote SM
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-07-2016 15:12 |
|
|
| |
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Ksionc napisał(a)
jesli bys chcial by dotyczyla tez mobow musialy by byc one tez w jakims stopniu wzmocnione |
Nie ja tego chcę, tylko tak właśnie jest zapowiedziane
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Ogólnie:
powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD).
|
W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?
Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...
i będzie wszystko w porządku.
* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk.
|
|
13-07-2016 15:38 |
|
|
|
kurak26
King
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 871
Kraina: Necropolia II
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?
Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...
i będzie wszystko w porządku.
* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk. |
jak dołożą mobom to ci gracze bez trenu cofną się o lokację lub dwie
__________________ było miło, teraz nawet 1 grosza szkoda na "wasz produkt", ale i tak pykam dalej
|
|
13-07-2016 20:36 |
|
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
kurak26 napisał(a)
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?
Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...
i będzie wszystko w porządku.
* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk. |
jak dołożą mobom to ci gracze bez trenu cofną się o lokację lub dwie
|
A co w tym będzie złego?
Celem jest by nie było wszystkim po równo lecz właśnie by część graczy
wypadła z ekip właśnie lokację czy dwie niżej.
|
|
13-07-2016 23:22 |
|
|
|
Madmen
Forum Legend
Data rejestracji: 09-10-2008
Postów: 1.601
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
kurak26 napisał(a)
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
W pvp wszyscy gracze to dostaną, na expach też gracze to dostaną a na expach co dostaną moby?
Niech mobom też podobnie* przeliczy trening...
i będzie wszystko w porządku.
* podobnie nie znaczy identycznie, wiem że u mobów trening to 100% ich statystyk. |
jak dołożą mobom to ci gracze bez trenu cofną się o lokację lub dwie
|
A co w tym będzie złego?
Celem jest by nie było wszystkim po równo lecz właśnie by część graczy
wypadła z ekip właśnie lokację czy dwie niżej. |
ja bym powiedział ze przy nerfie stat to trzeba bedzie te topowe moby jeszcze znerfić bo będą cyrki
__________________ This battle's not the same which they have led us to believe
A synthesis of propaganda, terror and deceit
We are the cattle; they the slaughter; our meat: gasoline
r5- Alveanerle
r13- też
r15- jww
|
|
13-07-2016 23:27 |
|
|
| |
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Archon napisał(a)
To ja poproszę o RESET statystyk ... bo po co mi siła 100+ jak gram palniakiem? Wbiłem te 72 bo nie miałem "szczęścia" do umaga do siły a Dsk Smierć Bandanę Preko +5 trzeba było dzwignąć. Napewno więcej osób wbijało intel/wiedzę celem dźwignięcia np. Pięści
|
Cytujesz wypowiedź Sushiego, gdzie JAK BYK MASZ NAPISANE:
cytat: |
Ogólnie: powstanie nowa statystyka w treningu, która będzie brana pod uwagę TYLKO w WALCE (PVP PVE ITD). Oznacza to, że nie zmieni to: budowania, wypraw, wymogów przedmiotów, a jedynie wzmocni cechy przy przeliczaniu na statystyki bojowe. |
.
Czyli te staty bojowe nie będą wpływać na wymagania przedmiotów, tylko będą się liczyć wyłącznie w walkach.
Co do pomysłu to jest to fajny i szybki fix na poprawę znaczenia treningu. Jednak trzeba będzie później faktycznie pomyśleć nad dodaniem dodatkowego progu +4 jak napisał Bob ale to dopiero później po dopracowaniu obecnego patcha i analizy całej sytuacji.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
18-07-2016 20:03 |
|
|
|
Bendel
Full Member
Data rejestracji: 10-05-2011
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX
|
|
|
22-06-2016 14:48 |
|
|
|
GrayFox
Newbie
Data rejestracji: 02-12-2013
Postów: 6
|
|
Oszaleliście chyba. Nie wiem, czy to jakiś Prima Aprillis, czy co, ale to nie ma kompletnie sensu. Trening może i nie ma znaczenia obecnie, ale przy takim wzroście teraz połowa rzeczy traci sens - wszystkie umagi do śmietnika, itemy przebudowanie i ekspy. Zmiana treningu dla mnie ok, ale przemyślcie to jeszcze... najlepiej 3 razy.
|
|
22-06-2016 14:59 |
|
|
Ma_Jae_Hoon
Viking
Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2 Kraina: Necropolia V Skąd: r7
|
|
Ciekawe Sushi jak to wyjdzie w praniu. Zmiana mi się na pierwszy rzut oka podoba, lekko poprawi zasięg i obrażenia ułatwiając 2 mapę.
__________________ -----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------
r2 - NATIVE
|
|
22-06-2016 14:01 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
Sama idea przywrocenia wartosci treningu w codziennej grze bardzo mi sie podoba... jest to prawdopodobnie jedna z najbardziej oczekiwanych zmian w urodzinowym patchu.
Postacie z lvlamu 120 ktore trzepaly wendole i teraz w treningach maja po 55 jednostki moga powoli sie kasowac.
__________________
|
|
22-06-2016 14:10 |
|
|
|
Feldmarshal
Triple Ace
Data rejestracji: 04-04-2016
Postów: 173
Klan: Posłańcy Śmierci Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX; Moria VII
|
|
A co z osobami, które mają już ponad 30 w treningu? Zostanie to odpowiednio przeliczone i dopisane do teningu?
|
|
22-06-2016 14:14 |
|
|
Raiga
Double Ace
Data rejestracji: 07-12-2007
Postów: 112
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II Skąd: Ruda Śląska
|
|
|
22-06-2016 14:12 |
|
|
paTaTaj
Member
Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 27
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX
|
|
Czyli wszystko się sprowadza do "dropa" jak zwykle ... dropisz masz pr = masz tren
Jakie to proste :/
__________________ Ashoki
|
|
22-06-2016 14:15 |
|
|
|
Szyszka king
Triple Ace
Data rejestracji: 16-12-2009
Postów: 152
Klan: LoS Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI; Necropolia IX Skąd: Łódź
|
|
Ciekawe czy weźmiecie pod uwage to ile dany gracz wpakował pr w trening by był wysoki i zrobicie dobry balans. Bo gracze z wyższymi lvl i lepszym trenem mogą zostać lekko pokrzywdzeni. Tylko jak? Zwiększycie im trena po paczu?
__________________ r10,r14-Szycha
|
|
22-06-2016 14:26 |
|
|
|
|
|