KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
Balans lekkiego dystansu na necro v2.
__________________
|
|
22-06-2016 14:12 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
Boost palnej 2h na nekro (głównie snajpa, strzelba, miotła)
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
22-06-2016 14:14 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Większa ilość wypadających pref I (nie "albo") sufów (powiązana oczywiście z dużą ilością szczęścia). Wejdź na aukcję w starszych moriach i popatrz co się na nich dzieje...
|
|
22-06-2016 14:17 |
|
|
paTaTaj
Member
Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 27
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia IX
|
|
Tak, jeszcze sprawa potępionego ... równouprawnienie względem arkan kultysty ... koszt powinien być taki sam
Wiecznie kulawa postać, której arkana są drogie i talizmany nerfione. Zamiast wprowadzać możliwość cofania rasy, może by się tak zastanowić, dlaczego ludzie nie chcą grać.
__________________ Ashoki
|
|
22-06-2016 14:27 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
cytat: |
Originally posted by paTaTaj
Tak, jeszcze sprawa potępionego ... równouprawnienie względem arkan kultysty ... koszt powinien być taki sam
Wiecznie kulawa postać, której arkana są drogie i talizmany nerfione. Zamiast wprowadzać możliwość cofania rasy, może by się tak zastanowić, dlaczego ludzie nie chcą grać. |
spost daje duzo wiecej niz zwinka
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
22-06-2016 14:35 |
|
|
Typhoon-ik
Lord
Data rejestracji: 15-01-2011
Postów: 281
Klan: Alamut Kraina: Moria IV Skąd: Jelenia Góra
|
|
GLAAKI
GLAAKI
GLAAKI
GLAAKI
GLAAKI
GLAAKI
GLAAKI
|
|
22-06-2016 14:36 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
No i balans kw dla r17 (a raczej proste ścięcie spaślaków).
|
|
22-06-2016 14:37 |
|
|
GrayFox
Newbie
Data rejestracji: 02-12-2013
Postów: 6
|
|
Zdecydowanie powinniście wprowadzić zestawy umagów, może nawet dopisywane do zestawu ekwipunku. Obecnie sporo osób już posiada umagi z większej ilości lokacji jako wymienne, np. zestaw z umagami + krew do wbijania do eksp zamienne z jakimiś bojowymi, czy luckowymi do wypraw... Jak kilka razy dziennie trzeba szukać i zamieniać te umagi, to cóż... Proszę o zainteresowanie się tą sprawą lub chociaż odpowiedzią, czy takie coś zostanie wprowadzone, czy tez nie macie zamiaru takiej rzeczy wprowadzać.
|
|
22-06-2016 15:51 |
|
|
viento
Member
Data rejestracji: 18-03-2012
Postów: 47
|
|
to jest idealna pora na wprowadzenie możliwości resetu ewolucji, rozważcie to
__________________ r6 - Viento
|
|
22-06-2016 15:52 |
|
|
Veltaxio
King
Data rejestracji: 27-10-2008
Postów: 865
Kraina: Necropolia
|
|
tak jak pisza wyzej chlopaki
1) przy wprowadzaniu zmiany rasy powinna byc jednorazowa opcja zresetowania zebranych ewolucji i wbicia ich jeszcze raz wedlug uznania NAWET jesli gracz zdecyduje zostac na tej samej rasie
2) tak jak bylo pisane w innym temacie potrzebujemy wykazu wszystkich klanowiczy i ilosci wrzucanych przez nich mlotkow... ciezko ogarniac kogos do wrzucania mlotkow jesli nie widac go w tabeli "top 10"
3) zestawy umagow przypisanych do eq tez bylaby strzalem w "10"
4) zasugerowalbym jednak wglad w maski strachu i wladzy.. niestety jak dla mnie totalne nieporozumienie na chwile obecna. nic nie wnosza, nic nie daja, lapacz zostal w tyle.
__________________
|
|
22-06-2016 16:11 |
|
|
Nosferek
Forum Legend
Data rejestracji: 03-01-2008
Postów: 1.527
Klan: Khorn/Mass Kraina: Necropolia III Skąd: inąd
|
|
Zmiana rasy, set arkanowy
cytat: |
Nosferek napisał(a)
A jak już tę zmianę wprowadzicie, to tak jak to nigdy nie miało być wprowadzone tak samo nie wprowadzajcie setu z arkanami potępionego - nocny łowca i groza.
Jak tak zrobicie to gwarantuję, że deficyt potępionych i grozy (a na wyższe mapy a2 ze 3 są potrzebne) tak umili wszystkim grę, że więcej kasacji będzie z tego powodu niż z wyimaginowanej chęci zmiany rasy
. |
__________________ Wróciłem na stare śmieci
ID59984 KTT
Chociaż nie wiem czy na długo:
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Wiem, że chciał byś mieć wszystko za darmo, ale moje dzieci lubią owoce. |
|
|
22-06-2016 16:13 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
dobra, gdzie jest NERF GLAAKIEGO?
|
|
22-06-2016 16:31 |
|
|
MiM
Triple Ace
Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 156
Kraina: Necropolia VI
|
|
Zdecydowanie popieram nerf Glaakiego. Troche poziom mobów się nie zgadza, bo jest super łatwa siekaczka (do zrobienia we 3) późnej trudny Cmentarz (full ludzi, talki ssaka, zasięg) znów łatwa Szubienica (ull ludzi na skórze ebstii i się klepiemy ile rund trzeba).
I po tym nadchodzi Glaaski który jest bez NB nie do rusznia.... Może chociażby zacząć od 1 kontrataku zamiast 2óch? To takie minimum z którym by można zacząć gadkę... Albo zmniejszenie uników moba?
__________________ R10: mimus93
|
|
22-06-2016 16:33 |
|
|
Beek
Triple Ace
Data rejestracji: 24-06-2007
Postów: 158
|
|
powiększenie zbrojowni -.-
nawet głupie 10 miejsc byście dali i dalej możecie myśleć co dalej
__________________ r16 Beek
|
|
22-06-2016 17:20 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
|
22-06-2016 17:22 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
Boost palnej 2h na nekro (głównie snajpa, strzelba, miotła) |
Ta propozycja + Dom Publiczny Konkretna propozycja na chwilę obecną. Później się zobaczy
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
22-06-2016 18:43 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
wedlug mnie GLAAKI na morii jest KLUCZOWY w sensie strasznie na jutro poprawka no bez obrazy
|
|
22-06-2016 20:05 |
|
|
Sherisa
Junior Member
Data rejestracji: 20-06-2013
Postów: 14
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
Najlepiej jakbyście poprawili np snajpera zamiast ucinać palną 1h. Zamiast iść w dół to można iść w górę. To na pewno wiele poprawi
|
|
22-06-2016 20:52 |
|
|
Akryn
Double Ace
Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI
|
|
O snajperze było już trochę tematów, od przeszło 3 lat czeka na poprawki a tu nowe patche i zero info na ten temat...
|
|
22-06-2016 21:02 |
|
|
Snoopgod
Junior Member
Data rejestracji: 28-07-2013
Postów: 12
Klan: Anarchia Kraina: Moria VI; Necropolia XI Skąd: Karczew
|
|
Ja jako że gram CR'em. Od jakiegoś czasu, troche po tym jak umagi nie są przypisywane do itemów, zauważyłem iż niektóre białasy(z bronią zerującą obrone) i palniaki(w słonkach, też zerujące obrone) mają dzięki umagom więcej defa niż ja CR bez umagów. Więc wnoszę o jakiś boost do defa i/lub ignorowania obrażeń jak to było kiedyś wprowadzone, lecz w końcu wycofane.
|
|
22-06-2016 21:29 |
|
|
wampiral
Forum Ace
Data rejestracji: 17-02-2009
Postów: 76
|
|
Dodatkowe HP na expedycjach i kw z treningu odporności.
|
|
22-06-2016 22:39 |
|
|
M&M's
Double Ace
Data rejestracji: 19-05-2011
Postów: 109
Klan: LOŻA Kraina: Moria VI
|
|
boost panej 2h jest ciekawa opcja ... oraz podkrecenie dystansu lekkiego (chodzi o necro)
__________________ r18 - SubZero
|
|
22-06-2016 22:42 |
|
|
wylogowany
Junior Member
Data rejestracji: 26-03-2010
Postów: 14
Kraina: Necropolia VIII
|
|
tak moim zdaniem powinniście jeszcze dodać opcję wyjścia z expedycji czasami skład który dobije lub ilość graczy drażni są granice w ilu się chodzi na danego moba by zdobyć porządne perki
|
|
22-06-2016 22:50 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
wylogowany napisał(a)
tak moim zdaniem powinniście jeszcze dodać opcję wyjścia z expedycji czasami skład który dobije lub ilość graczy drażni są granice w ilu się chodzi na danego moba by zdobyć porządne perki |
albo dac mozliwosc zakladajacemu wywalenia ludzi, ktorych przyjal lub wbili z zaproszenia
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
22-06-2016 23:33 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
Hmm proponuję zmianę kosztów i czasu trwania premii czasowych. Tak, by każda z nich trwała 28 dni, za to dawały proporcjonalnie mniejsze premie. A zmianę kosztów na takie, żeby w przypadku srebra na wszystkie na 5 lvlu, mógł pozwolić sobie jedynie gracz który w ciągu tych 28 dni zdobędzie maksymalną możliwą ilość srebra, nie biorąc pod uwagę rozliczenia na koniec sezonu (tj. 8 srebra dziennie + po 12 z każdej 3v3 = 224+96=320 srebra miesięcznie.) Więc mogłyby to być przykładowo koszty dla każdego z 5 poziomów:
1 lvl = 9 srebra
2 lvl = 18 srebra
3 lvl = 27 srebra
4 lvl = 36 srebra
5 lvl = 45 srebra
Tu sprawa byłaby prosta: co 4 tygodnie patrzysz ile srebra zarobiłeś, i decydujesz jakie włączyć premie na cały następny miesiąc. Bo obecnie z racji krótszego (i NIEopłacalnego w porównaniu do wyższych poziomów) czasu trwania niższych poziomów, to albo kogoś stać i wykupuje ostatni poziom, albo go nie stać i czeka ze srebrem aż będzie go stać na ostatni. Tylko w takim wypadku coś by trzeba było zrobić z genetykiem, premie z druida i antykwariusza powinny w większym stopniu się różnić (np. odpowiednio 2%/4%/6%/8%/10%, oraz 20%/40%/60%/80%/100%), a Mysliwego to tak czy siak trzeba chyba przebudować, jeśli ma wejść to zwiększenie wartości treningu, inaczej jego wartość znaaaaacznie spada.
Ze złotem mogłoby być podobnie, tylko licząc 25 wygranych w sezonie + zawsze klan full załadowany w arenę, co w ciągu pół roku daje 250 złota za wygrane + 625 złota na koniec sezonu, w sumie 875 złota w ciągu całego 180-dniowego sezonu. Jakby zbić wszystkie bonusy do +% na wyprawach w jeden (bo kto robi dalekie gdy może robić pielgi spokojnie? Tak czy siak kazdy gracz skorzysta tylko z jednego poziomu wypraw, a klan nie będzie musiał wybierać których klanowiczy wesprzeć a których nie, jeśli naprawdę znajdzie się ktoś kto nie będzie mógł robic pielg z racji niskich poziomów), zwiększyć dodatkowe miejsce w ZK wynikające z bonusu tak by był w jakikolwiek sposób opłacalny (obecnie jest chyba tylko świeczką na torcie w klanach które mają za dużo srebra, żeby pokazać innym jacy to są świetni), to licząc z tym nowym bonusem do KW, wyjdzie 875 srebra do podziału na 5 bonusów. Czyli po 175 złota na każdy z nich. Gdyby koszty za lvle mogłyby wynosić: 7, 14, 21, 28 i 35 złota, i każdy bonus trwać 36 dni - wtedy również każdy klan po każdym sezonie mógłby włączyć odpowiedni poziom odpowiednich bonusów, na czas całego następnego sezonu (tylko również musiałyby zostać zwiększone różnice pomiędzy poszczególnymi poziomami), a najlepszy (takie które cały czas wszystko wygrywają i mają zawsze arenę obstawioną na max osób) miałby wszystkie na najwyższym poziomie. Te słabsze z kolei mogłyby włączać sobie po prostu niższe poziomy każdego bonusu, zamiast włączać tylko 1-2 najwyższe i zbierać srebro na inne najwyższe. Obecnie po prostu poziomy 1-4 są chyba niemal nieużywane :F
Albo nawet zrobić droższe premie, za to trwające po prostu "do końca sezonu"
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 23-06-2016 02:27.
|
|
23-06-2016 02:17 |
|
|
|