SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Patch urodzinowy [UPDATE: zawiera pełną i ostateczną listę zmian] |
|
UPDATE 27.07.2016
- Końcową i pełną listę zmian znajdziecie tutaj: Patch urodzinowy
- Info odnośnie eventów urodzinowych i Charona: Patch urodzinowy [UPDATE: zawiera pełną i ostateczną listę zmian]
_______________________________________________________________________
Witajcie,
Jak wiecie za każdym razem gdy nadchodzą urodziny BW staramy się dostarczyć Wam coś extra.
W tym roku postanowiliśmy skoncentrować się bardziej na dopieszczeniu istniejących już w grze rozwiązań niż proponowaniu czegoś całkowicie nowego.
Poniżej znajdziecie listę tego co w chwili obecnej mamy zaplanowane na nadchodzący urodzinowy patch.
Postanowiłem podzielić to na oddzielne tematy tak by można było wypowiadać się oddzielnie na temat danej zmiany, co mam nadzieję, zapobiegnie powstawaniu multi-bałaganu.
W niniejszym temacie proszę o pisanie tylko ogólnych uwaga, które nie mogą być ujęte w żadnym z pod tematów.
Z góry dziękuję.
1. Zmiany w umagicznieniach.
2. Cofnięcie zmiany w potępionego.
3. Zmiana rasy.
4. Bonus czasowy za złote monety. Dający +30% na KW.
5. Zmiany w zbieraniu skarbów.
6. Zmiany w balansie.
7. Talizman Behemot
8. Talizman Życie i Śmierć.
9. Zmiany w treningu
10. Bonusy dla nowych graczy na starych serwerach:
11. Dodany zostanie losowy event "Robotnicy budowlani" dający +10 młotków.
12. Nekro: doświadczenie za Kronosa będzie liczone x2, tak by dawał najwięcej doświadczenia na mapie
13. Ataki deluxe.
14. Zadania dzienne.
15. Czy coś jeszcze.
16. Bonusy urodzinowe.
Pozdrawiam
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
22-06-2016 13:34 |
|
|
|
Z`agar
Member
Data rejestracji: 02-06-2016
Postów: 31
Kraina: Necropolia XI Skąd: BH
|
|
Zmieniłbym zasady przedłużania działania Aktywnych Premii Czasowych za monety.
W tej chwili jest tak że pierwsze 2 tygodnie to koszt 20monet, 3 i 4 to po 8monet.
Istnieje możliwość wcześniejszego przedłużenia, ale koszt jest taki sam jak start od zera, czyli 36monet.
Aktualnie graczowi opłaca się nie przedłużać automatycznie bo może zyskać 1 dzień przerwy przy zakupie od zera.
Proponuję by przedłużenia kosztowały po 8 monet za każdy tydzień, czyli gdy przedłużam o 28 dni płacę 32monety a nie 36
|
|
19-07-2016 19:36 |
|
|
szampi1
Emperor
Data rejestracji: 01-12-2007
Postów: 1.291
Kraina: Moria VI
|
|
Mój drogi trzeba ściąć także pieśń krwi lub żar krwi bo nam się robią potworki z tych kultków
__________________ Coś, kiedyś
|
|
22-06-2016 14:01 |
|
|
|
lezli82
Member
Data rejestracji: 04-04-2012
Postów: 28
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: Polska
|
|
Tak oczywiscie znowu kultka znerfic no super i tak dostal po tylku przy kazdym patchu
|
|
22-06-2016 14:16 |
|
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
lezli82 napisał(a)
Tak oczywiscie znowu kultka znerfic no super i tak dostal po tylku przy kazdym patchu |
jeszcze trochę i kultek będzie tylko puszki zbierał
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
22-06-2016 14:24 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
doceniam idee podzielenia tematu na poszczegolne zmiany, ale wciaz bedzie balagan necro vs moria
chyba, ze modki beda na poczatku kazdego posta graczy dopisywac, czy tyczy sie on necro czy morii :>
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
22-06-2016 14:12 |
|
|
Letek
Full Member
Data rejestracji: 12-12-2015
Postów: 69
|
|
Po cichu obiecywaliscie nowy serwer
Jest lepsza okazja niż urodziny?
|
|
22-06-2016 14:14 |
|
|
Chimirr3D
Triple Ace
Data rejestracji: 10-09-2010
Postów: 196
Klan: PsychoDanseMacabre Kraina: Necropolia; Necropolia IX Skąd: Białystok
|
|
zrobcie cos z dropem na morii. Nekro ma epiki, nie mowie ze trzeba wprowadzac epiki na morii, ale dropienie ciagle tego samego z 400-500 luckiem, to kwestia farta zeby cokolwiek dropnac... i czy to 1s czy 2s czy 3s , nie ma roznicy.
__________________ Gram na R1-R17
|
|
22-06-2016 14:16 |
|
|
Desmodontidae
Lord
Data rejestracji: 22-07-2007
Postów: 439
Kraina: Necropolia IV
|
|
Sushi jednej rzeczy mi brakuje, jakiś bonuś o szybszego zdobywania evo - bo dalej jest kosmos i lata klikania.
Bardzo ciekawie zapowiada się pomysł z ulepszaniem umagów - gratuluje!
In minus to ograniczenie behemota - on jest ok i jego bym nie ruszał
__________________ R7 - Desmodontidae
|
|
22-06-2016 14:23 |
|
|
D-Wade
Triple Ace
Data rejestracji: 18-02-2011
Postów: 248
Kraina: Necropolia IX
|
|
Mam tylko jedno jedyne pytanie.
Czy te wszystkie zmiany będą wprowadzone jako BETA? Innymi słowy, czy w kolejnych patchach należy się spodziewać cofania zmian, modyfikacji, zmian zdania itp itd?
__________________ R14: D-Wade
|
|
22-06-2016 14:27 |
|
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Po to jest wcześniejsze info by można było to przedyskutować. |
zatem sushi przeliczcie to co chcecie wprowadzić bo mi wychodzi nieciekawie... szczególnie w pvp... no chyba że zmienicie jeszcze statystyki potworą to już wgl klapa
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
22-06-2016 15:02 |
|
|
Magico
Tap płacz 2014
Data rejestracji: 21-03-2008
Postów: 887
Kraina: Moria V Skąd: mam wiedzieć czego chcesz?
|
|
Podoba mi się kierunek zmian, tzn. mam wrażenie że wreszcie dostrzegliście zbyt dużą losowość w tym wszystkim i jest to ukłon w stronę planowania postaci. Zmiany in plus. Osobiście z przyczyn oczywistych nie podoba mi się ucięcie zasięgu palnej 1h na Morii, ale ok - da się tym nadal grać - w chwili obecnej faktycznie jest trochę przegięta
|
|
22-06-2016 15:16 |
|
|
Akryn
Double Ace
Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI
|
|
A o tatku snajpa ani widu ani słychu...
|
|
22-06-2016 15:30 |
|
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Akryn napisał(a)
A o tatku snajpa ani widu ani słychu... |
skoro kazdy dostanie "rebalans statystyki" to snajper płakać nie będzie
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
22-06-2016 15:32 |
|
|
|
Akryn
Double Ace
Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Padrezg22 napisał(a)
cytat: |
Akryn napisał(a)
A o tatku snajpa ani widu ani słychu... |
skoro kazdy dostanie "rebalans statystyki" to snajper płakać nie będzie
|
G...o to da wg mnie... Ale pożyjemy zobaczymy.
|
|
22-06-2016 15:46 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
@SushiMaker
planujecie dac jakis blok na majestat na serwerach nekro? 1-2 umagi do krwi i lapacz potrafi wrzucic 16-17 majestatu a to zabiera jakies 60-70% hp
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
22-06-2016 15:39 |
|
|
Poliwaj
Member
Data rejestracji: 24-03-2016
Postów: 38
Klan: 300 Bronx'ów Kraina: Necropolia
|
|
Twórzcie coś nowego a nie zmieniacie bohemota, tchnienie śmierci, trening, czy zmiana rasy... Ludzie zakladaja konta i latami buduja postacie pod to co jest zrobione... a wy to jednym patchem przekreślacie.
Trening nie ma znaczenia Przy bohemocie ? chyba kpicie...
Trening nie ma znaczenia przy tchnieniu śmierci ? chyba kpicie...
Zmieniajmy rasy jak rekawiczki, zróbmy grę w której nikt nie popełni błędu przy tworzeniu, rozbudowywaniu postaci....
Po takich zmianach równie dobrze mogę przerzucić się na puzzle. I pożegnam bw bo takie coś jak "balans" o którym tyle mówicie przestanie istnieć...
|
|
22-06-2016 16:58 |
|
|
Sergio
Lord
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 311
|
|
Zmiany dotyczące balansu broni palnej i behemota podsumuję w sposób następujący:
W chwili obecnej broń biała, która i bez tego jest op, zyskuje jeszcze większą przewagę. Co więcej wraz z możliwością zmiany rasy (która sama w sobie jest opcją przydatną, a nawet pożądaną) sprawi to, że wszyscy zaczną się masowo przerabiać na jedynie słuszną opcję. Poprostu zabijacie różnorodność, a chyba nie to jest celem wprowadzanych zmian.
Tym bardziej, że zmiana behemota w najmniejszym stopniu dotknie zwinkowców - dla których udział behemota w statystykach zasięgu jest mniejszy niż w wypadku pozostałych klas broni - a w większym nie tylko palną, ale także dystans, który już teraz przy standardowym buildzie spore problemy z zasięgiem na pvp przeciwko berkom, oraz na niektórych ekspach (mowa o cmentarzu i łowcy na buildzie ze śmierć setem podpartym preko, siewcą i pastuchem).
Te zmiany nie tyle "zrebalansują broń palną", co raczej "ujednolicą serwer" w niekorzystny sposób.
Co do użyteczności kocich ścieżek u kultysty (bo to jest wymieniony powód do obcinania behemota) proponuję znaleźć inne rozwiązanie. Wymuszanie używania kocich ścieżek poprzez obcięcie behemota to kopanie po tyłku tatków na innych rasach, co więcej dopiero co balansowaliście pieśń krwi w dół, gdy teraz zacznie się wymuszone przerzucanie na kocie, to znowu pieśń krwi będzie do dupy, bo nie będzie jak z tego korzystać, skoro arkana będą musiały być wrzucone w kocie zamiast w krew życia. Jeśli chcecie przywrócić kocie ścieżki u kultysty, to zróbcie to marchewką zamiast kija (np inaczej zaplanujcie talizman cichego łowcy, by szybciej dawał poprawkę ataku lub by ten bonus był atrakcyjniejszy). Albo zastąpcie arkana zwinności innym bonusem.
W tej chwili chcecie poprawić drobną niedoróbkę w kocich ścieżkach robiąc w to miejsce gigantyczną fuszerkę na całym kultyście i kilku tatkach na morii.
|
|
22-06-2016 18:18 |
|
|
bezmozgowiecZP
Full Member
Data rejestracji: 12-05-2016
Postów: 64
Klan: Zajonce Plejboja Kraina: Necropolia VI Skąd: Lubelskie
|
|
Najpierw to sie postarajcie o połaczeniu 2 necro :d mieliscie to zrobic przed/ po patchu 1.8.
Widac waszą prace
zamiast połaczyc to dowaliliscie budowe klanowa ( for what)?
A i powracajac to kiedy zmienicie koszt za karawany deluxe , które wyszły bardzo pozytywnie na ankiecie?
a zeby było ostrzezenia za brak odniesienia na temat
1. zmiana rasy tylko raz. To ma byc gra a nie obowiazek- chcesz zmienic rase- graj 180 dni i wplac 180 dni premium.
2. Behemot? kto wymyslił zmiane tego ?
3. Event z młotkami- żałosna próba zakrycia nieudolnego patcha z budowa klanowa.
4. Zadania dzienne? strzał w stope bo na kolano to sie nie porywa. i tak kazdy pomaga wiec zbedna robota.
5. Trening- podoba mi sie. Poprawi 2 mape.
6. Bonus czasowy z kawa- byle nie lykało za duzo ZM
__________________ R10 gracz Bezmozgowiec
|
|
22-06-2016 18:19 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
Czy nie łatwiej by było podzielić te tematy wg. swoich funkcji? Łatwiej by się to czytało, np.:
Zmiany natury technicznej:
2. Cofnięcie zmiany w potępionego.
3. Zmiana rasy.
13. Ataki deluxe.
Balans postaci:
6. Zmiany w balansie.
(Tu bym zasugerował inny tytuł, z racji, że dotyczy on tylko broni palnej 1h.)
7. Talizman Behemot
8. Talizman Życie i Śmierć.
9. Zmiany w treningu
Elementy gry:
1. Zmiany w umagicznieniach.
4. Bonus czasowy za złote monety. Dający +30% na KW.
5. Zmiany w zbieraniu skarbów.
11. Dodany zostanie losowy event "Robotnicy budowlani" dający +10 młotków.
12. Nekro: doświadczenie za Kronosa będzie liczone x2, tak by dawał najwięcej doświadczenia na mapie
14. Zadania dzienne.
10. Bonusy dla nowych graczy na starych serwerach:
Pierwsza i trzecia część to dyrdymały, za to druga to nie balans, to nerf tego, co nerfa nie potrzebuje i zepsucie grywalnych aspektów gry. Czemu administracja woli uciąć, zamiast dać alternatywę?
P.S. Zasugerowałbym wprowadzenie ankiety, w której każdy mógłby się wypowiedzieć na temat zmian, na zasadzie z 14 zmian każdy wybiera, które zmiany chce, których stanowczo nie i które są im obojętne. A następnie wprowadzenie 7 z najlepszym stosunkiem wyborów graczy. Następnie 7 pozostałych przedyskutować, zaproponować alternatywę i wtedy ponowić ankiety, dla niewprowadzonych jeszcze zmian.
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Toxic: 22-06-2016 19:15.
|
|
22-06-2016 18:42 |
|
|
heike_
Triple Ace
Data rejestracji: 17-01-2008
Postów: 151
Kraina: Necropolia IV Skąd: r3, MaN
|
|
Na pierwszy rzut oka wygląda to dobrze.
Wejdzie, to sie okaze
|
|
22-06-2016 18:44 |
|
|
Jabolus
Triple Ace
Data rejestracji: 20-02-2008
Postów: 170
Klan: - Kraina: Necropolia III Skąd: mmz
|
|
Sushi poprosimy o ankietę dotyczącą balansu behemota oraz drugą co do tego które talizmany potrzebują tej zmiany
__________________ I co przed kompem się puszysz?
A mamuchna nadal myje Tobie jajka, czyści uszy?
r16 kruk05
|
|
22-06-2016 20:15 |
|
|
99problems
Double Ace
Data rejestracji: 27-11-2006
Postów: 110
Klan: Wojownicy_Khorna Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
Przede wszystkim żadnych nowych serwerów! Gra nie jest tak popularna,żeby zapełnić srylion serwerów.Juz jest parę zdechłych starych serwerów.Gdyby były max 3 na krzyż więcej by sie działo.Teraz człowiek obok ma same puste kwadraty,bo jest srylion serwerów.
__________________
|
|
22-06-2016 22:06 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
Noo, świetne wieści
Teraz chyba ci wszyscy którzy przez ten czas narzekali że "adminy nic nie robio, w anusie nas majo, olewajo tylko hajsy bioro! żodyn sie nie interesuje gro, żodyn!", teraz powinni zrobić osobny temat przeprosionowy
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
23-06-2016 01:45 |
|
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
cytat: |
Carnivor napisał(a)
Noo, świetne wieści
Teraz chyba ci wszyscy którzy przez ten czas narzekali że "adminy nic nie robio, w anusie nas majo, olewajo tylko hajsy bioro! żodyn sie nie interesuje gro, żodyn!", teraz powinni zrobić osobny temat przeprosionowy
|
Planować wybudować dom to nie to samo co go budować.
To, że SM napisał, że planuje wprowadzić zmiany nawet w najmniejszym stopniu nie musi oznaczać, że cokolwiek z tego zostało zrobione.
__________________ NA WIECZNYM URLOPIE
|
|
23-06-2016 10:42 |
|
|
Yato_Kami
Triple Ace
Data rejestracji: 22-04-2016
Postów: 222
|
|
6/15 zmian jest złych. co zresztą widać po ocenach poszczególnych wątków. może byście w końcu wpadli na pomysł PYTANIA GRACZY o zdanie, a nie wprowadzać na pałę bezsensowne patche?
|
|
23-06-2016 10:48 |
|
|
trch_trucha
Newbie
Data rejestracji: 28-05-2016
Postów: 3
|
|
Dlaczego nie korzystacie z czegoś podobnego do Redmine? Zamiast spamu w wiadomości o innych zmianach wszystko byłoby w jednym miejscu, włącznie z planowaną datą oddania, % wykonania danej zmiany itp
|
|
23-06-2016 14:46 |
|
|
|
|
|