Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » Wadliwe działanie systemu dobierania aren klanowych. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Wadliwe działanie systemu dobierania aren klanowych. 7 Ankieta - średnia ocena: 7,437 Ankieta - średnia ocena: 7,43
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Wadliwe działanie systemu dobierania aren klanowych. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oświadczam że przeczytałem(-am) temat: Najczęściej zgłaszane bugi i problemy (Najczęściej Zgłaszane Problemy I Ich Rozwiązania) i opisany przeze mnie problem się tam nie znajduje.

Id lub nick w grze: 19259
Przeglądarka internetowa: Nie dotyczy

Opis problemu: Wadliwe działanie systemu dobierania aren klanowych. W związku z czym proszę o dodanie klanowi 10 monet jako, że został dobrany przeciwnik mający ogromną przewagę punktową, co postawiło mój klan na z góry straconej pozycji, co z kolei jest skrajnie niesprawiedliwe ponieważ uniemożliwiło nam stoczenie uczciwej walki. Taka sytuacja wg mojej oceny wymaga odpowiedniej rekompensaty.

linki:

http://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=ef419792c8

http://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=03d4c01212 - tutaj samar ale problem ten sam...

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 27-06-2016 21:04.

27-06-2016 20:52 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Shroud
Double Ace


images/avatars/avatar-25388.jpg

Data rejestracji: 19-06-2010
Postów: 113
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dokładnie tak. Już któryś raz wylosowało nam legoland. Na szczęście - jeśli się nie mylę - wcześniej za każdym razem byliśmy jako samar, tu podobnie, ale klan, który nam wylosowało w "nie-samarowej" walce, to jest śmiech na sali. Nie pamiętam, kiedy ostatnią arenę klanową wygraliśmy a na horyzoncie pojawiają się opcje +30% na kw za złote monety. A sezon aren klanowych trwa pół roku + bonusy są stosunkowo drogie. Świetnie Smile

__________________

27-06-2016 20:54 Shroud jest offline Szukaj postów użytkownika: Shroud Dodaj Shroud do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W obu średnią macie bardzo zbliżoną ;d a to chyba ona się liczy tak?

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
27-06-2016 21:50 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Akryn
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co nie zmienia faktu, że jest to system wadliwy i należy to poprawić. Dodatkowo w tak rażącym uchybieniu jakie widać w zaprezentowanych linkach, dobrym obyczajem byłoby zrekompensowanie straty drużynie poszkodowanej.
27-06-2016 23:21 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ale co to ma do bugów? Jak ci sie nie podoba system dobierania, to nie wystawiaj tematu w bugach, bo buga tutaj nie ma (pod tym względem system działa perfekcyjnie)

Natomiast załóż temat w systemie i zaproponuj zmianę (bez zmian to ściana płaczu zaprasza)

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
27-06-2016 23:26 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
jarex
Emperor


images/avatars/avatar-22124.jpg

Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 1.391
Klan: SoesmA
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia
Skąd: sie bierze drop?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Arena klanowa

oraz teoria...http://wiki.bloodwars.pl/index.php?title...ny_KLAN_VS_KLAN

__________________
cytat:
SushiMaker napisał(a)OK, od dzisiaj oprócz bana stałego zostaną komisyjnie spaleni na stosie

cytat:
SushiMaker napisał(a)żeby Roman ze Stachem nie krzyczeli, że teraz to już się skasują

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez jarex: 28-06-2016 08:05.

28-06-2016 08:02 jarex jest offline Szukaj postów użytkownika: jarex Dodaj jarex do Listy kontaktów
Konrad
Administrator ds. technicznych


images/avatars/avatar-11621.gif

Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team
Skąd: localhost

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Już któryś raz wylosowało nam legoland

Przeciwnicy na arenie klanowej nie są dolosowywani, tylko dobierani na podstawie średniej i sumy klanu. Skoro nie dobrało Wam kogoś innego, to znaczy, że na arenie nie było klanu bardziej zbliżonej do Was niż ten, z którym walczyliście.

Oczywiście można kombinować z innym sposobem obliczania średniej i sumy klanu (pomysły?) ale obawiam się, że po wszystkich tych zmianach nadal najbliższy wam siłą byłby tamten dobrany klan, bo po prostu bliższych Wam siłą na arenie nie było.

Ewentualnym rozwiązaniem mogłoby być generowanie fikcyjnego klanu, który bardziej odpowiadałby sile Waszego klanu, ale wtedy to nie byłaby arena tylko jakaś odmiana ekspedycji.

Jedyne co Wam mogę doradzić, to zmieniać skład areny by wpłynąć na średnią i sumę (przy czym przy dobieraniu przeciwnika bardziej liczy się średnia niż suma). Wtedy jest szansa, że traficie w zakres, gdzie znajdzie się bliższy Waszej sile przeciwnik.

__________________


Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!



Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets




28-06-2016 08:20 Konrad jest offline Strona domowa Konrad Szukaj postów użytkownika: Konrad Dodaj Konrad do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Konrad - nie było? Wylosowało dwa klany, oba całkowicie poza zasięgiem, o czym Ty piszesz? Na samym r17 jest kilka klanów, z którymi walczylibyśmy jak równy z równym, ten Wasz wzór jest po prostu błędem, więc temat w jak najbardziej odpowiednim dziale.
Poza tym - radzisz ograniczać skład, a złote monetki? Te, za które chcecie wprowadzić kolejny niezbędny do gry bonus? Skoro nie umiecie zrobić tej gry tak, że ciągle ktoś dostaje po tyłku w jakimś aspekcie, nie powiększajcie tych różnic bonusami, które trzeba wykupować za walutę, którą jednym jest zdobyć znacznie trudniej niż innym (jak srebro dla palniaków czy złoto dla hmmm wszystkich oprócz ścisłej topki?)
28-06-2016 09:42 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Akryn
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
(...) nadal najbliższy wam siłą byłby tamten dobrany klan, bo po prostu bliższych Wam siłą na arenie nie było.


Czyli rozumiem, że to jest w porządku? Bo nie ma innego to dobierze klan ponad 20k punktów silniejszy i jest ok? Nie zdążycie wykonać ataku nawet ale system w porządku działa... Głupota kompletna, bezsens i ogólnie system skrajnie niesprawiedliwy.

Proponuje więc aby w takim przypadku dolosowywał na samarze klan słabszy i z głowy. Bedzię +10 monet a i klan słabszy nie będzie się denerwował bo był tylko na samarze, proste.

Reasumując jeśli system wylosuje klan o podobnej średniej ale dużo większej ilości punktów (ilość do ustalenie od 5k? 10k? w górę), to wtedy losuje jeszcze raz tym razem trochę słabszy na samarze. Wilk syty i owca cała.

Można też spróbować żeby losowało tylko po sumie, może tak będzie lepiej działać?

Jeśli ma wejść nowy "must have" bonus za złote monety to trzeba coś z tym zrobić aby takich patologii nie było.

Czy będzie rekompensata w postaci monet dla klanu za arenę z linku, który przedstawiłem?

Ten post był edytowany 5 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 28-06-2016 12:31.

28-06-2016 12:27 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Riper_Angel
Viking


Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Konrad,

a czy jest możliwość żebyś np. z tej areny lub z następnej wyciągnął wszystkie walki i wrzucił tutaj? tylko nazwy, serwery, średnie, sumy i kto samar, to pozwoli zobaczyć jak to działa i czy faktycznie trzeba zmian
28-06-2016 14:36 Riper_Angel jest offline Szukaj postów użytkownika: Riper_Angel Dodaj Riper_Angel do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

mam jeszcze lepszy pomysl, niech kazdy klan walczy o zloto z najslabszym klanem na liscie. najslabszy klan bedzie zawsze na samarze i nic nie straci, a zeby nie byl poszkodowany to co arene dostanie free 20 zlota, 1500 srebra, 10Mpr i 150kd. a jesli ktos z tym najslabszym klanem jednak przegra, to dostanie rekompensate w takiej samej wysokosci, no bo jak to tak

wilk syty i owca cala, c'nie?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 28-06-2016 14:38.

28-06-2016 14:37 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Konrad
Administrator ds. technicznych


images/avatars/avatar-11621.gif

Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team
Skąd: localhost

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad - nie było? Wylosowało dwa klany, oba całkowicie poza zasięgiem, o czym Ty piszesz? Na samym r17 jest kilka klanów, z którymi walczylibyśmy jak równy z równym, ten Wasz wzór jest po prostu błędem, więc temat w jak najbardziej odpowiednim dziale.

Przede wszystkim nazywajmy rzeczy po imieniu. Nie wylosowało, bo jak pisałem przeciwnicy nie są losowani.
Możesz podać numery id tych klanów? Uczestniczyły w arenie? Dołączyły w podobnej ilości?

Błędem jest działanie systemu niezgodne ze specyfikacją. To, że Tobie się coś nie podoba w specyfikacji nie oznacza, że jest to błąd gry.
Zmiana czegokolwiek z mojej strony jest możliwa tylko i wyłącznie jeśli zmieni się specyfikacja. Propozycje zmian w specyfikacji zgłasza się w dziale System gry. Prościej tego wytłumaczyć już naprawdę się nie da.

cytat:
Czyli rozumiem, że to jest w porządku? Bo nie ma innego to dobierze klan ponad 20k punktów silniejszy i jest ok?

20k punktów to w tym przypadku o 14% silniejszy.

cytat:
Proponuje więc aby w takim przypadku dolosowywał na samarze klan słabszy i z głowy. Bedzię +10 monet a i klan słabszy nie będzie się denerwował bo był tylko na samarze, proste.
Reasumując jeśli system wylosuje klan o podobnej średniej ale dużo większej ilości punktów (ilość do ustalenie od 5k? 10k? w górę), to wtedy losuje jeszcze raz tym razem trochę słabszy na samarze. Wilk syty i owca cała.

Sprowadzi się to do tego, że każdemu dobierze słabszy klan (w tym przypadku byłby to klan o 50k sumy słabszy) jako samarytanina. W ten sposób każdy będzie walczył z dużo słabszym klanem, który nie ma z nim szans. Pójdźmy jeszcze dalej - niech przeciwnikiem będzie zawsze 1 osobowy klan bez ekwipunku. Bo do tego się to sprowadza. Wszyscy będą wygrywać areny z palcem w nosie, monety będą się sypały strumieniami i każdy będzie szczęśliwy. Tylko po co te całe areny. Od razu dopiszmy każdemu po 10 złotych monet przyznawanych co tydzień.

cytat:
Można też spróbować żeby losowało tylko po sumie, może tak będzie lepiej działać?

Próbowaliśmy różnych sposobów. Było jeszcze gorzej. Nie twierdzę, że obecny wzór jest idealny, ale ten dawał najlepsze wyniki ze wszystkich, których próbowaliśmy.

cytat:
Czy będzie rekompensata w postaci monet dla klanu za arenę z linku, który przedstawiłem?

Oczywiście, że nie, bo nie ma ku temu żadnych podstaw.

__________________


Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!



Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets




28-06-2016 14:43 Konrad jest offline Strona domowa Konrad Szukaj postów użytkownika: Konrad Dodaj Konrad do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

przeciez tutaj nie sa problemem punkty klanow czy dobieranie przeciwnikow... problemem jest przyrost lvli na r17 przy mniejszej ilosc zdobytych pr + mniej czasu na ogarniecie sprzetu (w porownaniu do poziomow)

wczoraj zobaczylem raport z 3v3...

http://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=036b58c64b

cytat:
heimdall (Phoenix_Obsessed - R2PL): 10539
Rubin (Lubimy Miętosić - R17PL): 10627


lol

przy poziomach: 128/124/124 vs 89/98/97

gdzie tu sens? r17 powinno miec osobno areny 3v3 i klanowe

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
28-06-2016 14:51 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Akryn
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
Sprowadzi się to do tego, że każdemu dobierze słabszy klan (w tym przypadku byłby to klan o 50k sumy słabszy) jako samarytanina.


No to jak już dobierze kogoś na samarze to niech dobiera w jakiś tam widełkach. Przecież nie trzeba tego puścić "samopas".

cytat:
Konrad napisał(a)
W ten sposób każdy będzie walczył z dużo słabszym klanem, który nie ma z nim szans. Pójdźmy jeszcze dalej - niech przeciwnikiem będzie zawsze 1 osobowy klan bez ekwipunku. Bo do tego się to sprowadza. Wszyscy będą wygrywać areny z palcem w nosie, monety będą się sypały strumieniami i każdy będzie szczęśliwy. Tylko po co te całe areny. Od razu dopiszmy każdemu po 10 złotych monet przyznawanych co tydzień.


No nie koniecznie, wydaje mi się, że dobierałoby tylko i wyłącznie w przypadku właśnie takich dużych dysproporcji. Dodatkowo piszesz, żeby od razu każdemu przypisać monety, czy odpalać 1 os. klan, po co ta skrajność? Wydawało mi się, że chociaż z Tobą można normalnie dyskutować. Zrozum, że co innego przegrać w mniej-więcej wyrównanej walce a co innego przegrać bez zadania ciosu praktycznie. W 1-szym przypadku nikt by nie miał pretensji.

I 14% to dużo jak widać, bardzo dużo.

Podsumowując: jeśli teraz dobiera silnemu klanowi słabszych to jest w porządku ale jeśli wg mojego pomysłu dobierałoby na samarze porównywalny klan albo troszkę słabszy to już jest źle, tak? Interesujące...

Dobra, nie ma co dalej rozmawiać widzę. Dla mnie temat można zamknąć.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 28-06-2016 15:21.

28-06-2016 15:16 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Konrad
Administrator ds. technicznych


images/avatars/avatar-11621.gif

Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team
Skąd: localhost

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak pisałem temat bardziej nadaje się do Systemu gry. Teoretycznie można by było obniżyć widełki z 20 do 10% i powyżej tego losować samarytanina, tylko już teraz sporo walk toczy się jako samarytanin (ok 50%). Dalsze obniżenie mogłoby spowodować to, że 85-90% walk to samarytanin.

Oprócz tego dochodzi problem z R17 poruszony przez twardego, który prawdopodobnie ma większy wpływ na przebieg wklejonych walk niż sam algorytm dobierania przeciwnika. Tutaj możliwe opcje to wykluczenie R17 z aren globalnych lub jakiś sensowny handicap (a to może być dość trudne do wyliczenia).

__________________


Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!



Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets




28-06-2016 15:23 Konrad jest offline Strona domowa Konrad Szukaj postów użytkownika: Konrad Dodaj Konrad do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Akryn
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Konrad napisał(a)
Jak pisałem temat bardziej nadaje się do Systemu gry. Teoretycznie można by było obniżyć widełki z 20 do 10%...


Zawsze jest to jakieś pole manewru. Może warto by to przetestować?

cytat:
Konrad napisał(a)
...i powyżej tego losować samarytanina, tylko już teraz sporo walk toczy się jako samarytanin (ok 50%). Dalsze obniżenie mogłoby spowodować to, że 85-90% walk to samarytanin.


Ale czy to źle? Osobiście nie widzę w tym nic złego.

cytat:
Konrad napisał(a)
Oprócz tego dochodzi problem z R17 poruszony przez twardego, który prawdopodobnie ma większy wpływ na przebieg wklejonych walk niż sam algorytm dobierania przeciwnika. Tutaj możliwe opcje to wykluczenie R17 z aren globalnych lub jakiś sensowny handicap (a to może być dość trudne do wyliczenia).


I tu jest chyba największy problem.

Hmm może po wejściu patcha z treningiem warto by rozważyć opcję, aby na arenach 3v3 ten patch nie działał vs r17? Tzn. starsze Morie v2 vs r17 działa ale tylko dla r17, natomiast Moria v2 vs Moria v2 działa normalnie dla obu. To mógłby być taki handicap. Chociaż w sumie ciężko coś proponować nie widząc tego w akcji.

PS: Jeśli można prosić jakiegoś moda o przeniesienie do systemu to będę wdzięczny.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Akryn: 28-06-2016 19:48.

28-06-2016 19:47 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Askarianh
Bug Killer Mod


images/avatars/avatar-24959.jpg

Data rejestracji: 08-05-2009
Postów: 642
Klan: Lux ex Tenebris
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia III
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przenoszę

__________________


Służbista na posterunku



chytry Bugi i problemy techniczne chytry


chytry Offtopic chytry


28-06-2016 20:01 Askarianh jest offline Strona domowa Askarianh Szukaj postów użytkownika: Askarianh Dodaj Askarianh do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

do konca nie rozumiem po co Konrad zaproponowal przeniesienie tego tematu do systemu gry
/nic z tym nie zrobili od 2 lat/
jest pelno tematow o tym...

r17 areny 3v3

Rozdzielenie aren r17 od reszty morii

dalem wyzej linka z 3v3... przeciez na pierwszy rzut oka widac, ze r17 musi miec osobne areny...

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez twardy: 28-06-2016 20:12.

28-06-2016 20:11 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Satyna
Triple Ace


Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Akryn, mam jeszcze jedna rade na Wasz problem z arenami. zacznijcie sie do nich przygotowywac jak nalezy. wiesz, ludzie powinni wbijac na maksa zwinke/sposta. elastyka chyba macie, co nie?
wbijanie z groza lub cieniem to bezmyslne obnizanie sumy. podpowiedz tez swoim kolegom i kolezankom, zeby zaczeli uzywac szamanow gdy ida na arene. wiesz, gdy sie troche ogarniecie i nadal beda Was bic co tydzien, to podejmij dyskusje na nowo.
bez obrazy, ale te linki nie swiadcza specjalnie na Wasza korzysc

__________________
r9 - nick: Kamea

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 28-06-2016 20:50.

28-06-2016 20:43 Satyna jest offline Szukaj postów użytkownika: Satyna Dodaj Satyna do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Akryn
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Satyna masz rację zgadzam się, można się lepiej przygotować ale czy wg. Ciebie wyglądało by to inaczej w tym przypadku? Wg mnie nie i jedyne co by się zmieniło to to, że może ze 2 dodatkowe osoby by zdążyły zaatakować co i tak by kompletnie nic nie dało. Problem jest i tyle. Nie tylko ja o tym pisałem.
28-06-2016 20:55 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Satyna
Triple Ace


Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

w obu wypadkach wylosowaliscie silniejszych przeciwnikow, zgadzam sie. ale bardzo trudno powiedziec, jak sprawy by sie mialy, gdyby osoby z Twojego klanu nieco rozsadniej zagospodarowaly krew. patrzac na te linki, podejrzewam, ze moglibyscie miec problemy nawet z graczami na rownym poziomie, ktorzy zainwestowali w sume. i teraz nei wiem, czy przegrywacie "zawsze", bo "zawsze'"losujecie przeciwnikow o znacznie wyzszych lvlach niz Wasze, czy przegrywacie "zawsze', bo przegrywacie z kazdym

nie wiem tez, jaka byla Wasza frekwencja a jaka przeciwnikow. nie macie w klanie jakichs spiochow na 130+lvlu? moze oni Wam psuja interes? nieobecni chyba tez sa doliczani na arenie do sumy klanu. przynajmniej tak cos kojarze


no, w kazdym razie na podstawie tych dwoch linkow nie zglaszalabym bledow w systemie gry

__________________
r9 - nick: Kamea
28-06-2016 21:37 Satyna jest offline Szukaj postów użytkownika: Satyna Dodaj Satyna do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Satyna
nieobecni chyba tez sa doliczani na arenie do sumy klanu. przynajmniej tak cos kojarze

cytat:
Originally posted by Changelog
v. 1.6.2 1 kwietnia 2015
Areny klanowe: Wprowadzono nowy algorytm naliczania pkt sezonowych. Nowy wzór: 50/max_możliwych_graczy_w_klanie * ilość_dołączonych.

v. 1.5.4 11 czerwca 2014
Arena Klan vs Klan: losowanie przeciwników będzie odbywało się na podstawie algorytmu obliczającego siłę klanu na podstawie siły zgłoszonych do areny graczy:
Nieaktywni i wyraźnie słabsi członkowie klanu będą pomijani w procesie obliczania siły klanu.
Klany z wyraźnie słabszymi poziomowo graczami będą pomijane w procesie wyszukiwania przeciwników.
Ranking klanów będzie uaktualniany na zakończenie każdej areny. Ranking ten będzie generowany na takich samych zasadach, jak w rozgrywkach, ale pod uwagę będą brani wszyscy aktualni członkowie klanu.


nieaktywni gracze nie maja wiec w kontekscie aren klanowych zadnego znaczenia

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 28-06-2016 21:46.

28-06-2016 21:44 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Satyna
Triple Ace


Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

aha, dzieki za sciage.

ten opis troche jest zagmatwany, bo nie wiadomo jak sa typowani "wyraźnie słabsi członkowie klanu". a z tego "Klany z wyraźnie słabszymi poziomowo graczami będą pomijane w procesie wyszukiwania przeciwników." wynikaloby, ze klan Akryna powinien zostac pominiety przy losowaniu, bo gracze z jego klanu mieli wyraznie nizsze lvle. takze przyznaje, ze mozna miec zastrzezenia w tym przypadku. moze widelki, o ktorych wczesniej byla mowa powinny rzeczywiscie zostac zawezone? albo dodatkowo dorzucic progi na sume pktow? cos jak w systemie podatkowym - do 100k 21% powyzej 100k 33% Big Grin DD zaliczcie mi ten zart, pls Smile


Akryn, wracajac do tematu, nadal nie wiem, czy Wasz klan zawsze losuje silniejszych przeciwnikow czy zdarza sie to od czasu do czasu. moglbys pokazac jak beda wygladac Wasze areny za tydzien i 2 tyg? niezaleznie od ich wyniku? dwa linki, i to wybrane jako przyklad negatywny, nie sa miarodajne, przynajmniej nei dla mnie

__________________
r9 - nick: Kamea
28-06-2016 22:33 Satyna jest offline Szukaj postów użytkownika: Satyna Dodaj Satyna do Listy kontaktów
Akryn
Double Ace


Data rejestracji: 13-01-2015
Postów: 139
Kraina: Moria VI

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Akryn
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie no, nie losuje zawsze silniejszych, bez przesady. Na ogół dobiera w porządku, raz się wygrywa raz się przegrywa, ok. Ale dosyć regularnie też zdarza się trafiać na taką ścianę jak teraz i nic się nie zrobi z czymś takim, o to głównie chodzi. Ale coś czuję, że będzie się chyba trzeba przyzwyczaić Wink
28-06-2016 23:27 Akryn jest offline Szukaj postów użytkownika: Akryn Dodaj Akryn do Listy kontaktów
Archael
King


Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To ja rzuce propozycją zmiany:
- Przez godzinę po zakończeniu zapisów gracze będą widzieli listę klanów silniejszych i słabszych* od siebie (i siebie na środku tej listy, żeby móc łatwo porównać), pokolorowanych na zielono (w zasięgu do np +/-20% swojej siły*) i na czerwono.
- przez ów godzinę liderzy klanów wybierają do dwóch klanie na zielono.
- Jeżeli jakiś klan nie wybierze, to system wybiera sam.
- Najpierw rozgrywane by były walki, w których plany wybrały się nawzajem, a następnie jednostronnie.
- Jeżeli klan walczył już otrzymując lub tracąc punkty, lub na liście przeciwnika na czerwony kolor, to uczestniczy w walce jako samarytanin.
- Jeżeli po rozegraniu walk, jakiś klan wciąż nie będzie miał zmiany punktowej na swoim koncie, będzie walczył z klanie posiadającym bajbardziej zbliżoną do niego siłę* i w tej walce nie będzie samarytaninem.

* - średnia / suma / czy jak tam będzie sprawiedliwie.
29-06-2016 02:14 Archael jest offline Szukaj postów użytkownika: Archael Dodaj Archael do Listy kontaktów
Riper_Angel
Viking


Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=5152b23a0c

Tu przykład ze średnia to co najwyżej średni Wink wyznacznik
Czy suma i ilość klanowiczow nie powinna mieć ciut większego znaczenia i przy takiej różnicy nie powinno dobierać samarytanina wyżej a nie niżej?
17-07-2016 21:38 Riper_Angel jest offline Szukaj postów użytkownika: Riper_Angel Dodaj Riper_Angel do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Riper_Angel napisał(a)
http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=5152b23a0c

Tu przykład ze średnia to co najwyżej średni Wink wyznacznik
Czy suma i ilość klanowiczow nie powinna mieć ciut większego znaczenia i przy takiej różnicy nie powinno dobierać samarytanina wyżej a nie niżej?


Przyjrzę się temu.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-07-2016 11:21 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Riper_Angel
Viking


Data rejestracji: 21-01-2011
Postów: 638
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

http://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=a40e90ee47

deja vu

kolejny przykład do przyjrzenia się
07-08-2016 21:30 Riper_Angel jest offline Szukaj postów użytkownika: Riper_Angel Dodaj Riper_Angel do Listy kontaktów
Ahanaell
Emperor


images/avatars/avatar-17368.gif

Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych
Kraina: Moria II
Skąd: Anwnn

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A nie można zrobić tak, by w przypadku dolosowania, czy jak to tam zwał, dużo silniejszego klanu, dostawał on karę, albo ten słabszy boosta?
W granicach rozsądku oczywiście, by jako tako zrównać szanse.
Albo chociaż bonus do inicjatywy dla słabszego klanu, by przy odrobinie szczęścia przetrzebił on trochę liczebność tego silniejszego.
Albo niech silniejszy klan straci kilku losowych graczy na początku starcia, albo wszystkiego po trochu, i wyjdzie w praniu co by to dało.

__________________
[
08-08-2016 00:27 Ahanaell jest offline Szukaj postów użytkownika: Ahanaell Dodaj Ahanaell do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » Wadliwe działanie systemu dobierania aren klanowych.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH