Zwiększenie droprate na wysokich poziomach |
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
|
06-07-2016 13:23 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
w a1 praktycznie nie da sie znalezc endowego itemu. pamiatki i skarby (a dobry zlomiarz nie klika wypek) sa zbyt rzadko, daja dobre itemy jeszcze rzadziej i nie maja nic wspolnego z twoja propozycja
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
06-07-2016 13:55 |
|
|
Challenge-noup
Member
Data rejestracji: 04-06-2016
Postów: 41
Kraina: Necropolia XI
|
|
Ja zauważyłem, że to zależy od posiadania/nie posiadania premki - jak grałem Z premką to na wyprawkach miałem małe ilości epików (1 na 2 tygodnie...), a teraz już 2 epiki w 2 dni mi wpadły (prawie e demo kosa podkowy - wpadła lekka :/).
A wracając do tematu jestem za - mi od ok. 80 lvla przestało sypać epikami :/
|
|
06-07-2016 14:14 |
|
|
pieczarr
Lord
Data rejestracji: 11-09-2014
Postów: 425
Kraina: Necropolia VIII
|
|
cytat: |
Challenge-noup napisał(a)
A wracając do tematu jestem za - mi od ok. 80 lvla przestało sypać epikami :/ |
Kurde mi tez. Ale to musi byc przypadek.
Przeciez h-lvle tez maja epiki.
|
|
06-07-2016 14:18 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
cytat: |
Challenge-noup napisał(a)
Ja zauważyłem, że to zależy od posiadania/nie posiadania premki - jak grałem Z premką to na wyprawkach miałem małe ilości epików (1 na 2 tygodnie...), a teraz już 2 epiki w 2 dni mi wpadły (prawie e demo kosa podkowy - wpadła lekka :/).
A wracając do tematu jestem za - mi od ok. 80 lvla przestało sypać epikami :/ |
Atur e lekka podkowa to nie demon
A co do wypowiedzi Szerloka - nie mówię o chorym psychicznie zlomiarzu który nie robi wypraw. Czy a1 czy a2 to jedno wszystko - trwa to chwilę i niektórzy właśnie w tym okresie mają bardzo dobre dropy. Na feniksach E jastrzębie koncy E nocki speedy - widziałem tego sporo i to jest trochę patologia. Ludzie grają po 6 lub więcej lat i speeda golego na epiku nie widzieli (np taki Hornet, placzek z niego jak uj ale ja mu się nie dziwię
)
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
06-07-2016 14:18 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
a moze troche prosciej jesli chcesz promowac wysokie lvle i epiki, .ozna zastosowac system podobny do morii:
Powyzej 100 lvlu co 1kk wbitego expa dostajemy losowego epika pref suf z czym ze mozemy wybrac jaki rodzaj epika np: zbroja, bron 2h, etc;
Za kazde 10kk wbitego expa gwarantowany epik w ktorym mozemy wybrac konkretna podstawe np pile czy piesc niebios, a do tego losuje nam losowy prefiks i sufiks.
Za kazde 100kk wbitego expa mamy gwarantowany epik z wyborem podstawy i sufiksu albo afixu (tak za kazde 100kk wbitego expa milibysmy gwarantowana nagrode z nowej loterii)
Nie spotkalem nikogo kto mialby 200kk pktow na necro, a 100kk ma ledwie garstka, nagrody za 100kk bylyby wyplacane za wczesniejsze przekroczenie 100 zeby nie bylo poszkodowanych.
Taki system promowalby wbijanie expa, a jak maly chce gwarantowanego epika, niech expi.
|
|
06-07-2016 14:48 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
RE: Zwiększenie droprate na wysokich poziomach |
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
Moja propozycja jest nastepujaca: zwiększyć szansę na drop przedmiotu epickiego o 0,1% na każdy poziom powyżej 100(ewentualnie 0,1% na każde 2 levele) - zachęci to do levelowania a nie stania i grania w Złom Wars.
//Edit: Wypowiadamy się na temat propozycji zwiększenia % droprate epikow i leg dsk! |
Tutorial:
"Szczęście a przedmioty epickie:
Na dalekich wyprawach szansa na przedmiot epicki jest równa 1% + 0,2% za każde 100 pkt.
Na pielgrzymkach szansa na przedmiot epicki jest równa 2% + 0,4% za każde 100 pkt szczęścia.
...
System Fair Drop
System GWARANTUJE znalezienie przedmiotu o jakości epickiej co 100 przedmiotów nie epickich, nie zależnie czy przedmiot znajdziemy na wyprawce, ekspedycji czy wylosujemy w loterii"
Czyli jeśli dobrze rozumiem proponujesz by na 120 lev epiki leciały
niecałe 2 razy częściej niż na 100 lev i niżej?
Około 5,2 do 3,2?
Nawet nieprzegięte.
Ale osobiście uważam że lepsze będą epki II-np od 100 lev,
mam nadzieję że ktoś jeszcze o zapowiedzi epików II pamięta.
Admini coś z tymi wyprawami dla top muszą szybko zrobić bo necro
tam faktycznie tworzy frustratów.
Np
100 lev-epki II,
110 lev-epiki III,
były też pomysły o wyprawach następnego poziomu, powyżej pielgrzymki,
może Sushi w końcu doczyta forum do końca i nie przegapi.
|
|
06-07-2016 14:52 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
RE: Zwiększenie droprate na wysokich poziomach |
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
Freeya napisał(a)
Moja propozycja jest nastepujaca: zwiększyć szansę na drop przedmiotu epickiego o 0,1% na każdy poziom powyżej 100(ewentualnie 0,1% na każde 2 levele) - zachęci to do levelowania a nie stania i grania w Złom Wars.
//Edit: Wypowiadamy się na temat propozycji zwiększenia % droprate epikow i leg dsk! |
Tutorial:
"Szczęście a przedmioty epickie:
Na dalekich wyprawach szansa na przedmiot epicki jest równa 1% + 0,2% za każde 100 pkt.
Na pielgrzymkach szansa na przedmiot epicki jest równa 2% + 0,4% za każde 100 pkt szczęścia.
...
System Fair Drop
System GWARANTUJE znalezienie przedmiotu o jakości epickiej co 100 przedmiotów nie epickich, nie zależnie czy przedmiot znajdziemy na wyprawce, ekspedycji czy wylosujemy w loterii"
Czyli jeśli dobrze rozumiem proponujesz by na 120 lev epiki leciały
niecałe 2 razy częściej niż na 100 lev i niżej?
Około 5,2 do 3,2?
Nawet nieprzegięte.
Ale osobiście uważam że lepsze będą epki II-np od 100 lev,
mam nadzieję że ktoś jeszcze o zapowiedzi epików II pamięta.
Admini coś z tymi wyprawami dla top muszą szybko zrobić bo necro
tam faktycznie tworzy frustratów.
Np
100 lev-epki II,
110 lev-epiki III,
były też pomysły o wyprawach następnego poziomu, powyżej pielgrzymki,
może Sushi w końcu doczyta forum do końca i nie przegapi. |
Przykro mi ale ja nie wierzę w żadne Nowe epiki. Nadal będzie to powodowało olbrzymie nierówności w dropie i najprawdopodobniej będą dropic te same osoby. Uzależnienie tego od poziomu częściowo naprawia problem bo jest szansa ze wysoki poziom nie będzie tluczony przez malucha z koks trenem i epikami. Liniowa gratyfikacja w postaci zwiększonej szansy na epika powinna wystarczyć. Ewentualnie zrobić tak jak napisał to adzi4N jednak znając nasze realia każdy będzie chciał dorwać w demona 2h
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
06-07-2016 15:12 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
RE: Zwiększenie droprate na wysokich poziomach |
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
Uzależnienie tego od poziomu częściowo naprawia problem bo jest szansa ze wysoki poziom nie będzie tluczony przez malucha z koks trenem i epikami. Liniowa gratyfikacja w postaci zwiększonej szansy na epika powinna wystarczyć. Ewentualnie zrobić tak jak napisał to adzi4N jednak znając nasze realia każdy będzie chciał dorwać w demona 2h
|
Problem w tym że jeśli wysoki lev w ogóle nie będzie tłuczony przez mniejszy
to coś fajnego z gry ubędzie...
Nie po to Admini zapowiadają zmiany w trenie by więcej ten tren znaczył,
by teraz poprzeć propozycję, która sprawi że maluchowi tren nic nie da.
Więc to trzeba naprawiać ostrożnie, te wyprawki dla top.
Co do propozycji adzi4N to wydaje się też ok ale kiedyś
te 10kk pr dziennie za expy będzie się zdobywało.
Nie dzisiaj, ale kiedyś na pewno...
Więc epiki II i III będą musiały wejść choćby z tego powodu.
|
|
06-07-2016 15:23 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
RE: Zwiększenie droprate na wysokich poziomach |
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
Freeya napisał(a)
Uzależnienie tego od poziomu częściowo naprawia problem bo jest szansa ze wysoki poziom nie będzie tluczony przez malucha z koks trenem i epikami. Liniowa gratyfikacja w postaci zwiększonej szansy na epika powinna wystarczyć. Ewentualnie zrobić tak jak napisał to adzi4N jednak znając nasze realia każdy będzie chciał dorwać w demona 2h
|
Problem w tym że jeśli wysoki lev w ogóle nie będzie tłuczony przez mniejszy
to coś fajnego z gry ubędzie...
Nie po to Admini zapowiadają zmiany w trenie by więcej ten tren znaczył,
by teraz poprzeć propozycję, która sprawi że maluchowi tren nic nie da.
Więc to trzeba naprawiać ostrożnie, te wyprawki dla top.
Co do propozycji adzi4N to wydaje się też ok ale kiedyś
te 10kk pr dziennie za expy będzie się zdobywało.
Nie dzisiaj, ale kiedyś na pewno...
Więc epiki II i III będą musiały wejść choćby z tego powodu. |
Często za levelowaniem (of kors 2 mapa po runy, bez grindowania wendola) stoi fakt że komuś:
- nie dropi
- z braku dropa nie ma prkow
- nie lecą epiki
To wtedy pozostaje wbijać poziom żeby zebrać na jakieś przedmioty kasę. Ja nie mam szczęścia do epikow i wręcz w klanie jestem uważany za osobę przynoszącą pecha w postaci bezdropia
Ja jak i sporo znanych mi osób mam 3/4 ekwipunku w postaci leg dsk przedmiotow - czy to nie jest trochę słabe na tak wysokich poziomach? Skanuje czasami maluchów co wklejaja linki na główny i nie mogę się nadziwić jak ktos ma 6/7 epickich itemow na np. 80 poziomie (i to całkiem niezle) - stąd moja propozycja sztywnego przyrostu ilości epikow.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
06-07-2016 15:33 |
|
|
KINTARO2
Triple Ace
Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI
|
|
/nie ma i nie będzie. Nie jesteśmy tu po to, żeby mieć przyjemność z gry tylko, żeby srać pieniędzmi i kupować premkę.
__________________
Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.
R10 - KINTARO
Miszcz ciętej riposty
|
|
07-07-2016 14:57 |
|
|
Toaletor
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 325
Klan: BLUE DRAGON Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VIII Skąd: Gliwice
|
|
fakt faktem że sporo maluchów ma o wiele lepszy epicki sprzęt niż ludzie z topki którzy grali już X lat na serwie a to akurat mało fajne szczególnie że wszystkie walki między graczami czy to pvp czy też areny są obecnie jednymi z najważniejszych aspektów gry (zdobywanie evo czy też monet to podstawa rozwoju)
oczywiście ktoś bez sprzętu epickiego też nawet na wysokim lvl'u nie pójdzie do fajne expy z drugiej mapy bo nie da tam rady
Czyli w skrócie gra na wysokim lvl'u bez epików jest tylko i wyłącznie męką z którą nic nie można zrobić bo drop epików jest losowy i nie ma handlu nimi (na szczęście nie ma)
w skrócie gracz który kiedyś robił wszystko by mieć fajną postać a teraz staje się bezradny bo nie poleciały mu epiki po prostu odchodzi a ludzi nam już w tej grze brak
Dla tego jakaś zwiększona szansa na epiki dla wysokich poziomów lub/i dla osób z dużym stażem na serwerach był by bardzo wskazany
|
|
08-07-2016 00:07 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Toaletor napisał(a)
gracz który kiedyś robił wszystko by mieć fajną postać a teraz staje się bezradny bo nie poleciały mu epiki
|
Poprawka:
"Gracz który robił wszystko by jak najszybciej levele wbijać i być koniecznie w top wyścigu szczurów".
Nie mylmy pojęć.
W tej grze kto rozwija się jak trzeba temu polecą epiki kiedy trzeba.
Wiem z doświadczenia, jakoś ciężko nie było mieć na necro naprawdę fajną postać,
z fajnymi epikami.
Dlatego tematy w stylu
"Latami levele wbijałem, wyrównajcie mi bo okazuje się,
że coś jeszcze oprócz leveli się liczy a tak przecież nie może być!!!"
nie mogą zakładać że
"wysoki lev=nie popełniłem błędu w rozwoju postaci".
Bo to nie do końca tak.
|
|
08-07-2016 15:12 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
Toaletor napisał(a)
gracz który kiedyś robił wszystko by mieć fajną postać a teraz staje się bezradny bo nie poleciały mu epiki
|
Poprawka:
"Gracz który robił wszystko by jak najszybciej levele wbijać i być koniecznie w top wyścigu szczurów".
Nie mylmy pojęć.
W tej grze kto rozwija się jak trzeba temu polecą epiki kiedy trzeba.
Wiem z doświadczenia, jakoś ciężko nie było mieć na necro naprawdę fajną postać,
z fajnymi epikami.
Dlatego tematy w stylu
"Latami levele wbijałem, wyrównajcie mi bo okazuje się,
że coś jeszcze oprócz leveli się liczy a tak przecież nie może być!!!"
nie mogą zakładać że
"wysoki lev=nie popełniłem błędu w rozwoju postaci".
Bo to nie do końca tak.
|
Wszystko fajnie, tylko jak do tego się ma pech do epików? Chodzi mi o wyrównanie szans bo w końcu nadejdzie czas, gdzie w walkach będzie decydować epicki/nieepicki sprzęt:
http://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3f7b18d846 w tym jestem top1 aren 1v1
http://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=09d71eca15 w takim eq (inny talek ew.) chodzę na 3v3, w poprzednim sezonie przegraliśmy 2 razy, reszta to zwyciestwa
To tak gwoli wyjaśnienia, że jestem jakimś nupem co płacze bo zepsuł postać. Zwyczajnie mnie irytuje ta gra, że nie mogę sobie pograć dystansem, białą bo epiki determinują te ścieżki. Sporo osób tak ma i na wysokich poziomach to jest mocno odczuwalne.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
08-07-2016 15:20 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
Freeya napisał(a)
Wszystko fajnie, tylko jak do tego się ma pech do epików? Chodzi mi o wyrównanie szans |
Gwarantowany jest 1 epki na 100,
największy nawet pechowiec ma więc tylko cztery razy mniej epików niż farciarz.
A w skali roku takich pechowców jest statystycznie jeden na stu albo i mniej,
do średniej wyrównać rok aż nadto starcza większości.
Nawet zrypany trening obecnie wyrównują talki i evo do statystyk.
Na pielgach super trening już konieczny nie jest do maksowania %.
To dyskusyjna sprawa czy boost epików za lev+100 jest tak bardzo niezbędny.
opinie są różne, moja opinia jest taka że nie jest.
Natomiast ochrona* prawidłowego prowadzenia postaci przed
komunistycznym "wyrównaniem" dla wszystkich jak leci powinna pozostać.
edit:
*Tzn kto prowadzi postać jak trzeba niech coś z tego ma.
|
Jaki jest sens żeby takie wysokie poziomy dropiły syf? Jaki mocny wampir schyliłby się po doskonałą pałkę? Tu występuje paradoks znajdywania badziewia i nie ma różnicy czy posiadasz 70 poziom czy 125 - nadal łapiesz podobnie żałosne przedmioty, których przydatność dawno osiągnęła 0 lub do niego dąży. Im wyższy poziom tym teoretycznie potrzebuje lepsze przedmioty: ekspy (2 mapa), kw itp., więc jak już mi wyjeżdżasz z komunizmem to zastanów się nad zerową progresją dropu przydatnych przedmiotów jakim są epiki (a to jakie dropimy nie jest przedmiotem tego wątku).
edit: Ta gra nawet nie da mi pograć dystansem, ja mam epicką kusze dalekiego zasięgu a kolega z klanu https://scr.hu/g8nKnV
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Freeya: 08-07-2016 18:30.
|
|
08-07-2016 17:05 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
Natomiast ochrona* prawidłowego prowadzenia postaci przed
komunistycznym "wyrównaniem" dla wszystkich jak leci powinna pozostać.
edit:
*Tzn kto prowadzi postać jak trzeba niech coś z tego ma.
|
Prawidlowe prowadzenie postaci, jesli juz chcesz takiego sformulowania uzywac, to normalna gra, wbijajac punkty, zbierajac runy i dbajac o trening. Bedac przydatnym we wszystkich aspektach, chociazby jak oblezenia, areny klanowa z ktorych mamy zlote monety na bonusy a ktorych bedzie potrzeba wiecej biorac pod uwage nowy dotyczacy kw. Warzywo klepiace tylko wyprawy prez 2 lata nie jest "prawidlowym prowadzeniem postaci". Tak samo jak nie jest nia ktos kto leci tylko z poziomem i wywala prki na byle co. Wiec wprowadzenie dodatkow to nie "komunistyczne wyrownanie" tylko proba ukrocenia idiotycznej patologii siedzenia na niskich poziomach, ktora powinna byc opcja, a nie w wiekszosci przypadkow obowiazkiem.
Obecnie takie warzywo ma:
-odpowiednio wieksze bonusy z parzystych
-lepsze % na wypkach (glownie patrzac na nowe serwery i biorac pod uwage ze skupia sie na evo chociazby zwiekszajacych %, a nie bojowych, w porownaniu do osob ktorym slabo dropi)
-wiecej epikow
Caly ten system jest idiotyczny i jest to jeden z powodow, czemu nie ma nowych graczy. Bo nowa osoba w wiekszosci przypadkow bedzie chciala pograc korzystajac ze wszystkiego - po krotkim czasie uslyszy "Ty debilu, skasuj sie, powinienes przez rok zajmowac sie jakze fascynujacym zajeciem jakim jest szpiegowanie i zbierac zlom, robiac fascynujace ataki na nieaktywne niskie poziomy, nie kombinowac z eq tylko biegac w byle zlomie". Postac prowadzona w tak durny sposob to nie umiejetnosci, bo ich do tego nie potrzeba - to poprostu durnowacie spedzony czas.
Osobiscie licze, ze nowy system skarbow bedzie dopracowany i lekko zniweluje ta patologiczna roznice jaka jest obecnie na korzysc warzywniaka, ale wszelkie propozycje jak ta tutaj zdecydowanie popieram. Powinny byc na tyle mocne, zeby ktos kto zaczal gre i w pewnym momencie zostal uswiadomiony, nie musial kasowac postaci tylko wyprowadzic ja na prosta.
Idealny system powinien wygladac tak (pomijam tu czynnik calkowicie losowy jakim moze byc endowy epik albo idiotyczna loteria):
-warzywo - plusy w postaci wiekszych bonusow na parzystych, max % na wypkach, wysokie staty bojowe, lipne nowe skarby
-gosc lecacy tylko z poziomem i pakujacy w sprzet - slabe staty bojowe, bardzo czesto slabsze % na wypkach, jedyna szansa to bonusy ze skarbow
-osoba ze zbalansowana postacia - bardzo dobre staty bojowe, max % na wypkach, bonusy z nowych skarbow
|
|
08-07-2016 20:35 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
więc jak już mi wyjeżdżasz z komunizmem to zastanów się nad zerową progresją dropu przydatnych przedmiotów jakim są epiki (a to jakie dropimy nie jest przedmiotem tego wątku).
|
Nie jest zerowa, wyższy lev to lepsze evo, więcej run na wyższych lokacjach a więc lepsze talki,
lepszy sprzęt do lucka którego się dochrapał i który może ubrać,
a przed wszystkim czas...
czas miedzy 50 a 120 lev jest znacznie dłuższy niż miedzy 50 a 80 lev.
Więc 120 lev ma, jeśli już sama tylko ilośc a nie jakość epików ma być przedmiotem tego wątku,
ma tych epików więcej bo dłużej je dropił niż 80 lev.
A na swoim wyższym lev ma do dyspozycji lepsze evo, lepsze talki, lepszy luck.
Jest tej przewagi high lev naprawdę dużo w temacie ilości epików.
Jeśli się nie skopało wcześniej rozwoju oczywiście.
edit: chochlik.
edit: re up
cytat: |
nokia3319 napisał(a)
Bo nowa osoba w wiekszosci przypadkow bedzie chciala pograc korzystajac ze wszystkiego - po krotkim czasie uslyszy "Ty debilu, skasuj sie, powinienes przez rok zajmowac sie jakze fascynujacym zajeciem jakim jest szpiegowanie i zbierac zlom, robiac fascynujace ataki na nieaktywne niskie poziomy, nie kombinowac z eq tylko biegac w byle zlomie". Postac prowadzona w tak durny sposob to nie umiejetnosci, bo ich do tego nie potrzeba - to poprostu durnowacie spedzony czas.
|
Zgodzę się że rok takiej gry by broń Boże 30 lev nie nabić jest bez sensu.
Ja tak nie grałem, nawet wyprawki robiłem
i może z miesiąc góra siedziałem do 40 lev.
Drugi miesiąc do a2 i potem dopiero pierwsze expy.
Więc na pewno u mnie nie był to rok warzywniaka.
A że na low trzeba coś pozmieniać to było tyle razy...
Ale Admini nie mają ani chęci ani koncepcji czym to warzywniactwo tuczące trening zastąpić,
100 razy mówili nie expom dla maluchów z większymi czystymi pr
jako nagrodą OPRÓCZ, nie zamiast
, doświadczenia.
Po prostu nie chce się Adminom nic przeliczyć, low lev od bardzo dawna
się nie liczą dla Nich i nic tam nie będzie zmieniane.
A tematy były, pamiętam że co najmniej kilka.
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez zwisa malutki: 08-07-2016 22:57.
|
|
08-07-2016 20:45 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
cytat: |
Freeya napisał(a)
więc jak już mi wyjeżdżasz z komunizmem to zastanów się nad zerową progresją dropu przydatnych przedmiotów jakim są epiki (a to jakie dropimy nie jest przedmiotem tego wątku).
|
Nie jest zerowa, wyższy lev to lepsze evo, więcej run na wyższych lokacjach a więc lepsze talki,
lepszy sprzęt do lucka którego się dochrapał i który może ubrać,
a przed wszystkim czas...
czas miedzy 50 a 120 lev jest znacznie dłuższy niż miedzy 50 a 80 lev.
Więc 120 lev ma, jeśli już sama tylko ilośc a nie jakość epików ma być przedmiotem tego wątku,
ma tych epików więcej bo dłużej je dropił niż 80 lev.
A na swoim wyższym lev ma do dyspozycji lepsze evo, lepsze talki, lepszy luck.
Jest tej przewagi high lev naprawdę dużo w temacie ilości epików.
Jeśli się nie skopało wcześniej rozwoju oczywiście.
edit: chochlik.
edit: re up
cytat: |
nokia3319 napisał(a)
Bo nowa osoba w wiekszosci przypadkow bedzie chciala pograc korzystajac ze wszystkiego - po krotkim czasie uslyszy "Ty debilu, skasuj sie, powinienes przez rok zajmowac sie jakze fascynujacym zajeciem jakim jest szpiegowanie i zbierac zlom, robiac fascynujace ataki na nieaktywne niskie poziomy, nie kombinowac z eq tylko biegac w byle zlomie". Postac prowadzona w tak durny sposob to nie umiejetnosci, bo ich do tego nie potrzeba - to poprostu durnowacie spedzony czas.
|
Zgodzę się że rok takiej gry by broń Boże 30 lev nie nabić jest bez sensu.
Ja tak nie grałem, nawet wyprawki robiłem
i może z miesiąc góra siedziałem do 40 lev.
Drugi miesiąc do a2 i potem dopiero pierwsze expy.
Więc na pewno u mnie nie był to rok warzywniaka.
A że na low trzeba coś pozmieniać to było tyle razy...
Ale Admini nie mają ani chęci ani koncepcji czym to warzywniactwo tuczące trening zastąpić,
100 razy mówili nie expom dla maluchów z większymi czystymi pr
jako nagrodą OPRÓCZ, nie zamiast
, doświadczenia.
Po prostu nie chce się Adminom nic przeliczyć, low lev od bardzo dawna
się nie liczą dla Nich i nic tam nie będzie zmieniane.
A tematy były, pamiętam że co najmniej kilka.
|
Słaby argument bo warzywniak ma zazwyczaj tyle samo pielg co osoba z wyższym poziomoem (lub mniej na większym %) i zazwyczaj to wychodzi na plus dla warzywa bo w a2 idzie wydropic chore itemy których topka często nie widzi. Gra jest zrobiona pod wysokie poziomy więc powinno to być premiowane takim małym bonusem i jakim wspomniałem.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
09-07-2016 11:20 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
Słaby argument bo warzywniak ma zazwyczaj tyle samo pielg co osoba z wyższym poziomoem (lub mniej na większym %) i zazwyczaj to wychodzi na plus dla warzywa bo w a2 idzie wydropic chore itemy których topka często nie widzi. Gra jest zrobiona pod wysokie poziomy więc powinno to być premiowane takim małym bonusem i jakim wspomniałem. |
Ale czego konkretnie oczekujesz?
By 1000 pielg nie równało się 1000 pielg?
Ale przecież tak jest, im wyżej lev tym większe możliwości,
lepsze evo, lepsze talki, lepszy sprzęt do lucka.
Można to jeszcze trochę podkręcić topce, owszem, ale łatwo wpaść w przesadę
i tylko przed tym przestrzegam.
A usunięcie warzywniaka na low i mid lev jest możliwe ale trzeba tym maluchom dać coś w zamian... <<<
Bo tak po prostu tylko zabrać możliwość podrasowania treningu to zwyczajnie nieuczciwe,
co z maluchami które z tego w przeszłości skorzystały?
A każdy konkretny pomysł dający maluchom to podrasowanie treningu bez stania z lev
zawsze był zawistnie uwalany na forum.
|
|
09-07-2016 14:39 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
|
09-07-2016 14:41 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
|
10-07-2016 11:18 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
ksionc, ty chyba z innej planety jestes albo w inna gre grasz
ludzie graja na serwerach czesto od poczatku, wiec nie mogli sobie pozwolic na zbieranie zlomu i musieli 'zaniedbywac' postac czyli innymi slowy wbijac te znienawidzone przez ciebie levele
czy granie 5 lat na jednym serwerze to nie jest dla ciebie wysilek wlozony w rozwoj postaci? czy trzeba koniecznie gnic kilka miesiecy na starym serwerze i zbierac zlom? nie moglbym w ten sposob grac, chyba bym sie po tygodniu porzygal
z treningiem w okolicach 60 na 100+ levelu bez problemu w dobie talizmanow mozna miec te 70% na pielgach (w zaleznosci od eq i umagow nawet wiedza i int)
wiec w czym problem? po prostu nie dropi, rozumiesz? pielgi wchodza ale nic nie leci... u mnie ostatnie 4 miesiace 24 pielg dzien w dzien i kazdy item szedl do sklepu - to po prostu zniecheca... nie kazdy czerpie frajde z gapienia sie caly dzien w trening przy jednoczesnym dotykaniu wlasnych jajek z tej niepohamowanej radosci
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
10-07-2016 11:38 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
ksionc, ty chyba z innej planety jestes albo w inna gre grasz
ludzie graja na serwerach czesto od poczatku, wiec nie mogli sobie pozwolic na zbieranie zlomu i musieli 'zaniedbywac' postac czyli innymi slowy wbijac te znienawidzone przez ciebie levele
czy granie 5 lat na jednym serwerze to nie jest dla ciebie wysilek wlozony w rozwoj postaci? czy trzeba koniecznie gnic kilka miesiecy na starym serwerze i zbierac zlom? nie moglbym w ten sposob grac, chyba bym sie po tygodniu porzygal
z treningiem w okolicach 60 na 100+ levelu bez problemu w dobie talizmanow mozna miec te 70% na pielgach (w zaleznosci od eq i umagow nawet wiedza i int)
wiec w czym problem? po prostu nie dropi, rozumiesz? pielgi wchodza ale nic nie leci... u mnie ostatnie 4 miesiace 24 pielg dzien w dzien i kazdy item szedl do sklepu - to po prostu zniecheca... nie kazdy czerpie frajde z gapienia sie caly dzien w trening przy jednoczesnym dotykaniu wlasnych jajek z tej niepohamowanej radosci |
to nie kwestia innej gry tylko odmiennej strategii. naprawde myslisz ze nigdy nie gralem od poczatku? bylem juz w topce i gralem jako gracz idacy w level - ta droga jest sluszna na morii gdzie rozwoj postaci jest praktycznie uzalezniony tylko i wylacznie od zadan(ktore daja pry na staty i trzeba je jak najszybciej wykonac) i levelu. jednak na nekro gdzie rozwoj jest zalezny od tak wielu czynnikow niezaleznych od levelu nie ma to najmniejszego sesu. doprowadza to tylko do konfliktu miedzy tymi co ida w level i tymi co ida w rozwoj :/ juz widze jak czesc graczy bedzie plakala jak okaze sie ze poprawki urodzinowe wprowadza bonusy do statystyk w walkach i pvp zalezne od wielkosci trenu a nie levelu :/
zreszta jak propaganda bw mowi. BW gwarantuje indywidualny proces tworzenia i rozwoju postaci
- jedni wkladaja wysilek w robienie postaci inni w bicie levelu
a to ze jedni placza a inni maja drop to juz inna sprawa
pozdrawiam
ps ja tygodniowo miewam nawet 5-7 epikow a czasami trafiaja sie dni ze leci ich kilka jednego dnia
jak juz zauwazyles masz wieksza szanse na udana pielge :/ i naprawde uwazasz ze twoje szanse na drop sa male? czy to nie logiczne ze im wiecej masz tym wiecej by sie chcialo? w pewnym momecie dojdziesz do etapu w ktorym nawet najciekawszy drop bedzie smieciem bo masz juz tak wiele ze szansa na trafienie czegos lepszego jest minimalna :/ bo poprostu zgranie epika pre sa i odpowiedniego przedmiotu bedzie astronomicznie mala.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 10-07-2016 12:20.
|
|
10-07-2016 12:13 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
rozwoj postaci na nekro jest tylko i wylacznie zalezny od tego czy masz dropa czy go nie masz
mozesz gnic x miesiecy na <35lvlu i zbierac zlom... w efekcie masz trening na maxa, bierzesz pielogowy z zk i masz max na wyprawkach.. i co? i dropisz smieci
gram biala, nie mam ani epickich nocek ani epickiego demona 2h, co prawda speed jest... ale czy na 2 lata to duzo? czy po pol roku robiecnia pielg poleci mi chociaz epicki pajak na palec bez sufa?
w innych grach masz tak, ze z kazdym wiekszym i nowym patchem dostajesz itemy, ktore mozesz dropic i sprzedawac jak ich nie potrzebujesz... tutaj od x lat dropisz demoniczne palki, ktore chodza w cenie zlomu oraz epiki, ktorych 99,99% leci do sklepu na zlom - wiec koniec koncem nie masz ani itemow dla siebie, ba nawet rynku nie potrzebujesz na klocku bo nie masz czego wystawiac
skoro poprawiaja 'zakladki' typu trening i kw to moze by tez na wyprawki i itemy spojrzeli? nawet jakby jakies pierdoly pokroju butow wprowadzili, chowancow i inne taie pierdoly, ktore by chociaz na jakis czas pobudzily handel jak i samo wyprawkowanie, ktore teraz sprowadza sie tylko i wylacznie do 'odwroc zaznaczone' i 'sprzedaj'
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
10-07-2016 12:59 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
rozwoj postaci na nekro jest tylko i wylacznie zalezny od tego czy masz dropa czy go nie masz
mozesz gnic x miesiecy na <35lvlu i zbierac zlom... w efekcie masz trening na maxa, bierzesz pielogowy z zk i masz max na wyprawkach.. i co? i dropisz smieci
gram biala, nie mam ani epickich nocek ani epickiego demona 2h, co prawda speed jest... ale czy na 2 lata to duzo? czy po pol roku robiecnia pielg poleci mi chociaz epicki pajak na palec bez sufa?
w innych grach masz tak, ze z kazdym wiekszym i nowym patchem dostajesz itemy, ktore mozesz dropic i sprzedawac jak ich nie potrzebujesz... tutaj od x lat dropisz demoniczne palki, ktore chodza w cenie zlomu oraz epiki, ktorych 99,99% leci do sklepu na zlom - wiec koniec koncem nie masz ani itemow dla siebie, ba nawet rynku nie potrzebujesz na klocku bo nie masz czego wystawiac
skoro poprawiaja 'zakladki' typu trening i kw to moze by tez na wyprawki i itemy spojrzeli? nawet jakby jakies pierdoly pokroju butow wprowadzili, chowancow i inne taie pierdoly, ktore by chociaz na jakis czas pobudzily handel jak i samo wyprawkowanie, ktore teraz sprowadza sie tylko i wylacznie do 'odwroc zaznaczone' i 'sprzedaj' |
wiesz gram 7 rok. nigdy nie widzialem nocek czy run na dupe. o leg dsk demoni 1/2h nawet nie wspomne. raz widzialem speeda i to dsk. a o zabawkach dla palniaka to max dsk jastrzabek :/ tak ludzie dropia. ale nie mamy na to wplywu (mamy poprostu pecha)
wiekszym problemem bw jest to iz wystepuje kilka niezastepowalnych zestawow.
przykladowo palna:
preko na lep, orcha na klate, pastuch na zadek i jastrzabek.
biala to czesto speed +2h i dodatki.
dystans pajak siewca smierci i 1 z 3 super broni ktore osiagaja niebotyczne ceny na aukcjach :/
o tym ze nocki nie maja alternatywy :/ o tym ze 80% setow jest niegrywalnych bo nie maja 2-3 alternatywnych wersjii :/
o tym ze epiki przedzielone sa przepascia od pozostalego sprzetu nawet nie wspomne.
jaka jest alternatywa na klate do szybkosci? a wystarczy obczaic rynek by zauwazyc iz jest to chyba najdrozsza bojowa klata jaka byc moze nawet w wersjii zwyklej.
czy dla palnego lub dystansu jest jakas alternatywa poza preko?
czy tak naprawde slonkowy secik jest konkurecja dla jastrzebia?
ta gra bedzie stala w miejscu jesli nei beda wprowadzane alternatywne wersje setow. nie beda dochodzily nowe bronie. nie wprowadzi sie setow z sufixow. nie bedzie wiecej opcjii na zasieg poza statami i kilkoma bronmi ktore na to wplywaja :/ i tak naprawde kilka alternatywnych bildow dla kazdej z broni :/ tak by ostatecznie nie bylo sytuacjii w ktorej jesli cche grac miala musze miec demoniczna kose autokraty i sppeda
na palnej pastuch i preko :/
a na dystansie najlepiej reflexa wilka lub reakcjii :/
pozdrawiam.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
10-07-2016 13:19 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
Autor tematu
|
|
Ksionc dziwna jest Twoja retoryka
Sugerujesz, że zaniedbałem postać / ktokolwiek mający wyższy poziom od Ciebie ma zaniedbaną postać? Bez sensu gadanie i tyle.
4105 udanych pielgrzymek (procent ~63 obecnie mam - nie mam evo zwiększającego max. cap)
brak epickiej orchy
brak epickiego speeda
brak epickich nocek
brak demona 2h
brak epickich diamentów
brak epickich plastików
brak epickich pająków
JEDEN epicki jastrzebi naszyjnik urody - ringów brak
brak sensownego suffowanego dystansu (e kusza dalekiego zasięgu)
brak epickich ringów krwi
brak epickich ringów lucka
brak epickiej zdrady
I nie wkurzaj mnie że te wysokie poziomy wszystko mają. Pomimo takiego pecha dzięki dobrym umagom ( 1/4 dmg, 29% kryta, 1000 hp - max. szpital mamy jeszcze) plątam się w topce 1v1 (od 1 do 5 miejsca zazwyczaj) i na 3v3 rozwalamy server. Jednak zdałem sobie sprawę że zaczynam powoli tracić do ludzi przez epiki.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
10-07-2016 13:25 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Mogli by nawet głupie skórki wprowadzić zmieniająca wygląd różnych rzeczy, postaci/przedmiotów etc. dropione na wypkach i możliwość handlu nimi ;d mogliby wprowadzić cokolwiek nowego do aktualnego setu EQ, mogli by wprowadzić małe stworki, jako pety, które dawały by mały bonus, wszystko na handel, żeby rynek odżył ;d
Twardy, ja nie wydropiłem jeszcze nic ciekawego z epików, jedyny epik jakiego używam dostałem z expy, a od wejścia epików nic nie wydropiłem ;d moje farmy, które farmiłem swoim leg dsk EQ które musiałem kupić, teraz farmią mnie epik refleksami reakcji albo epik demonami 2h (jak katany etc)
Szczęście powinno działać tak, im więcej tym większa szansa na lepsze
Obecnie szczęście w ogóle nie dotyka afixów ;d czy wpadnie zatruty, czy demoniczny , lucek tego nie zmienia, a powinno być tak
ułożyć prefy i sufy od najgorszego do najlepszego i im więcej szczęścia, tym większa szansa na pref z gónej półki
skoro administracja potrafiła coś podobnego zrobić dla morii, czemu nie zrobi tego dla dropa dla necro?
Następnie
lucek nei wpływa na to, czy przedmiot bedzie db, dsk etc.
sprawić, żę każde 50 szczęścia podnosi szansę na to, że przedmiot zamiast zw będzie db o x% i że zamiast db będzie dsk o x%
(najpierw by losowało przedmiot, potem ustalało coś w stylu demoniczna pięść niebios, następnie losuje czy będzie db, udało się, to losuje czy będzie dsk, udało się, wpada przedmiot dsk[oczywiście tam w tym losowaniu musi być też czy będzie legenda, lub epik])
Obecnie prawie w ogóle różnicy nie robi, czy masz 300+ szczęścia, czy 50
osobiście udało mi się w życiu wydropić leg db runiczny kilt hb za który dostałem słabszy + 1,5kk PR wydropiłem to mając na sobie db set szczęścia (ani jednego elementu dsk :d) ile to ja tam szczęścia miałem ? z 60?70?
A od kiedy mam 200+ to nigdy nic nie wpadło ;d a jedyny epicki drop z expy . . .
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
10-07-2016 13:27 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
Ksionc, a czego miarą jest level postaci? A raczej czego powinien być? To przecież jest jakaś patologia, że w grze wystąpiła taka sytuacja, że opłaca się mieć jak najdłużej jak najniższy, zamiast piąć się coraz wyżej i jak najszybciej! Każdemu powinno zależeć żeby jak najszybciej stać się jak najpotężniejszym, a to, że teraz jednym z najbardziej opłacalnych sposobów grania w nią, jest prawie niegranie, to jest po prostu kpina. A do tego strasznie demotywująca do zaczynania gry nową postacią na innym serwerze. Z posiadania wyższego poziomu powinny płynąć same korzyści, z niższego najlepiej żadne. Tak żeby nikt nigdy nie żałował że tak szybko wbił wyższy poziom. Tak, żeby każdy tylko patrzył kiedy wbije kolejny... A nie żeby się bać bo "za szybko wylevelowałem i za mało złomu sprzedałem". Uniezależnić maluchy od sprzedaży złomu, a koksom dać inne źródło, i sprawić żeby każdy, KAŻDY, zaczynając grę, mógł z czystym sumieniem zacząć pędzić do grona koksów, ZWALNIAJĄC GO Z NIEPISANEGO OBOWIĄZKU grania przez pierwszy rok w sposób polegający na przeszukiwaniu trupów i sprzedawaniu tego co u nich znajdzie, broń boże nie robiąc nic za co można dostać jakieś doświadczenie, jeśli tylko da się tego uniknąć. Przez to że administracja nic nie robi żeby TO naprawić, ogromna ilość moich znajomych przestała grać w tę grę... Po dużo wcześniejszych zmianach (evo, początek ogromnego wzrostu opłacalności złomiarstwa itp.) zaczęli grać od nowa, ale po niedługim czasie szlag ich trafił i odeszli do innych gier, w których nie ma takiej chorej sytuacji. Też byłem w tym gronie, dopiero przeciek o planowanych ogromnych zmianach (runy, 2 mapa ekspedycji, itp.) przywołał mnie do gry na nowo. Pograłem z miesiąc jako kartofel, tyle wytrzymałem. Miałem też usuwać konto, ale stwierdziłem że co tam, i tak mało aktywny serwer to może nie będzie tak źle, i ruszyłem do przodu, na nowo włączając przyspieszenie rozwoju. Na aktywniejszym skończyłbym grę tak jak znajomi.
Premiowanie myślenia, kombinowania, zaangażowania, pracowitości? Jak najbardziej, świetnie
Ale wyznacznikiem tego jest zbudowanie JAK NAJSILNIEJSZEJ POSTACI W JAK NAJKRÓTSZYM CZASIE (a i tak czynnik losowy odgrywa tu ogromną rolę - choć można, i powinno się, uznać to również za umiejętność dostosowania się do sytuacji, tak żeby nie zaroiło się od bubków z solucjami do gry zaraz). A nie "2 lata będę gnić i pleśnieć ale za to potem będę bardzo dobry". A to co obecnie się odczynia, jest niemal PRZECIWIEŃSTWEM. Coś takiego nie premiuje ani myślenia, ani kombinatoryki, ani zaangażowania, ani pracowitości. Jedynym co premiuje, jest CIERPLIWOŚĆ I POKORA. To, jak długo wytrzymam grając w tak żałosny sposób, zanim w końcu moja cierpliwość dobiegnie końca i zacznę prawdziwą grę. Jakby życie nie było wystarczająco obfite w takie rzeczy...
Siła postaci niezależna od levela? Na to chcesz się powoływać? Jeśli OPŁACA SIĘ UNIKAĆ od levelowania, to chyba jednaj jest to zależne?
Taki stan jest moim zdaniem największą wadą tej gry, na równi z tak ogromnym uzależnieniem od osobistego farta.
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 10-07-2016 16:54.
|
|
10-07-2016 16:12 |
|
|
|