Niewliczanie losowych statystyk do kosztów treningu |
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
Niewliczanie losowych statystyk do kosztów treningu |
|
Ostatnimi czasy gracze podzielili się na tych którzy są skłonni rok+ kisić się na jak najniższym poziomie, i boli ich to że tyle opcji gry wspiera wysokie poziomy, oraz na tych którzy nie są w stanie zdzierżyć tak nudnej i monotonnej gry, i boli ich że przez to znacznie osłabią swoją postać. Jest też trzecia grupa: stare wygi które założyły konta dawno temu, gdy gra wyglądała kompletnie inaczej, i nie było po prostu możliwości maksowania treningu. Wszystkiemu winne są (pewnie nie jest to 100% winy, ale obstawiam że przynajmniej z 75%) te dolosowywane na każdym parzystym poziomie statystyki do treningu.
Ale co gdyby te dolosowywane statystyki NIE PODNOSIŁY kosztu treningu? Tylko były bonusem w pełnym tego słowa znaczeniu? Wtedy uzbieranie jak największego treningu na jak najniższym poziomie, przestałoby mieć znaczenie. Jeśli masz zamiar wbić 1kk w trening, to nieważne czy zrobisz to na 20 poziomie czy na 80, i tak dostaniesz tyle samo. Ludzie przestaliby bać się poziomów
No, prawie, bo pozostaje jeszcze kwestia tego że trudniej wtedy o srebro.
Tym sposobem prawie (bo pozostaje jeszcze kwestia zbierania góry srebra i punktów evo, zanim zajdzie potrzeba wykorzystania ich) wyeliminowana zostaje konieczność siedzenia jak najdłużej na jak najniższym poziomie żeby ułatwić sobie grę, gdy już zacznie się grać
Spokojnie można zacząć grę nowym kontem, i lecieć do przodu
Nikt na tym nie traci. Oczywiście bez żadnego zwrotu pyrków. Jeśli statystyki są kompletnie losowe i jest taka sama szansa na każdą, to można po prostu obniżyć statystyki liczące się do treningu, o 1/6 obecnego poziomu postaci (9 statystyk, dostaje się po 3 losowe co 2 poziomy, więc statystycznie +1 do każdej statystyki na każde 6 poziomów).
I nikt na tym nie traci.
Zdaję sobie sprawę, że razem z nadchodzącą zmianą dotyczącą treningu, wartości w ten sposób osiągnięte będą iście ogromne, ale przedstawiam ten pomysł jako alternatywę, ZAMIAST tego (lub jako dodatek, ale wtedy te zmiany mnożące trening przez 2 lub 3, musiałyby mieć znacznie wyższe progi, żeby nie powychodziły absurdalnie wysokie wartości i ekspy nie stały się bułką z masłem dla każdego z automatu). Swoją drogą, ciekawe czy wtedy, gdy za pyrki wrzucone trening każdy dostawałby TO SAMO niezależnie od poziomu, to nadal byłyby płacze złomiarzy o to jak to trening stracił na wartości
EDIT: Niedokładnie sie wyraziłem. Przez "obniżenie statystyk liczących się do treningu", miałem na myśli to, że jeśli ktoś ma przykładowo w treningu 70 zwinki, a ma 60 poziom, to miałby 60 zwinki za pyrki + 10 darmowej. W sumie nadal 70 na potrzeby wszystkiego, ale koszt treningu na łączne 71, wynosiłby tyle co za 61.
Z góry proszę - jeśli chcesz dać łapkę w dół, to napisz CZEMU pomysł uważasz za kiepski, bo samo "nie bo nie zyskam dzięki temu przewagi nad innymi płacąc za to swoim czasem", nie jest absolutnie żadnym argumentem a zwykłym aktem zawiści
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
Ten post był edytowany 7 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 24-07-2016 20:52.
|
|
24-07-2016 20:11 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
RE: Niewliczanie losowych statystyk do kosztów treningu |
|
cytat: |
Carnivor napisał(a)
Oczywiście bez żadnego zwrotu pyrków. Jeśli statystyki są kompletnie losowe i jest taka sama szansa na każdą, to można po prostu obniżyć statystyki liczące się do treningu, o 1/6 obecnego poziomu postaci (9 statystyk, dostaje się po 3 losowe co 2 poziomy, więc statystycznie +1 do każdej statystyki na każde 6 poziomów).
I nikt na tym nie traci.
|
Tak po prostu ściąć trening o 1/6 i będzie ok?
Te 1/6 ustawić osobno jako "bonusowe" niepodbijające kosztów?
A wiesz że się mylisz?
Po pierwsze zakładasz że trening BEZ parzystych to dokładnie 1 KAŻDA statystyka na poziom.
Nieprawda:
Poziom postaci / wytrenowane statystyki
bez bonusów:
poziom 40, staty po 24,
poziom 50, staty po 30,
poziom 60, staty po 35,
poziom 70, staty po 40,
Jak widać jest to połowa tego co założyłeś, 5 stat na 10 lev a nie 1 na 1.
Porównując staty z bonusami i bez bonusów również mamy:
poziom 40, staty po 24, z bonusem po 25,
poziom 50, staty po 30, z bonusem po 31,
poziom 60, staty po 35, z bonusem po 36,
poziom 70, staty po 40, z bonusem po 42,
jak łatwo zauważyć,
24 to NIE jest 5/6 z 25,
30 to NIE jest 5/6 z 31,
35 to NIE jest 5/6 z 36,
40 to NIE jest 5/6 z 42,
więc idea ładna ale diabeł tkwi w cyferkach...
Dodam jeszcze że na takim 50 lev nie ma dobrych farm złomu,
za to jest blok w zdobywanych pln za atak.
Więc siedzenie nisko nadal będzie się opłacało w kwestii treningu nawet gdyby te zmianę dało się sensownie wprowadzić.
|
|
24-07-2016 20:54 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
Autor tematu
|
|
|
24-07-2016 20:58 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
|
24-07-2016 21:01 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
Autor tematu
|
|
Zaglądałem. No i co z niego wynika? Jak on w ogóle ma się do tego co napisałem? Przecież te tabelki pokazują w ogóle co innego.
Inaczej:
* Jeśli masz 60 poziom, to znaczy że 30 razy byłeś na parzystym poziomie.
* Na każdym parzystym poziomie zdobywasz łącznie +3 do statystyk.
* Jeśli byłeś 30 razy na parzystym poziomie, to zdobyłeś łącznie 30 x +3 = +90 do statystyk, łącznie.
* Jeśli każda statystyka ma równą szansę na bycie wylosowaną, to statystycznie podniosą ci się one po równo.
* Jeśli statystyk jest 9, a podniosły się o w sumie 90, to "po równo", oznacza +90 / 9 = +10 do każdej z nich. Statystycznie.
I jeszcze powtórzę, bo chyba niedokładnie przeczytałeś to co napisałem:
cytat: |
obniżyć statystyki liczące się do treningu, o 1/6 obecnego poziomu postaci |
I serio, zamknij stronę z tamtą tabelką, bo tylko w głowie ci namieszała. Spójrz na sam jej koniec:
Poziom 99 staty bez bonusów po 55, staty z bonusami 57.
Serio? Naprawdę wierzysz, że ktoś na 99 poziomie, ma jedynie o 2 więcej każdej statystyki, niż gdyby nie dostawał tych bonusów za parzyste? TA TABELKA NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z TYM O CZYM JA PISZĘ
cytat: |
W dodatku pomysł uderza we wszystkich którzy przepłacili trening po starych kosztach. |
Uhh, tu masz rację, nie wziąłem tego pod uwagę... Ale myślę że i tak uderza znaaaacznie mniej niż obecny stan rzeczy, gdzie ludzie na niskich levelach mają takie staty o których ~5 lat temu nikt nawet nie myślał że da się mieć, a co dopiero na tak niskim poziomie postaci.
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 24-07-2016 21:17.
|
|
24-07-2016 21:15 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Carnivor napisał(a)
Serio? Naprawdę wierzysz, że ktoś na 99 poziomie, ma jedynie o 2 więcej każdej statystyki, niż gdyby nie dostawał tych bonusów za parzyste? TA TABELKA NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z TYM O CZYM JA PISZĘ
|
Mogę nie wierzyć ale Konrad nie napisał w tamtym wątku że obliczenia są błędne.
cytat: |
Carnivor napisał(a)
I jeszcze powtórzę, bo chyba niedokładnie przeczytałeś to co napisałem:
cytat: |
obniżyć statystyki liczące się do treningu, o 1/6 obecnego poziomu postaci |
|
mam przecież edit o tym wyżej,
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
Poziom postaci / wytrenowane statystyki
Nawet odejmując 1/6 razy lev to weź np
lev 42, staty 25, z bonusem 27.
42 przez 6 to jest minus 7 zgodnie z Twoją propozycją.
27 minus 7 to NIE jest 25...
jakby nie patrzeć w tych cyferkach coś nie pasuje.
|
|
|
24-07-2016 21:22 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Carnivor napisał(a)
Nie muszą być błędne. Po prostu w tabelce jest ZUPEŁNIE CO INNEGO niż to o czym ja piszę. |
Oooooo...
Wszyscy DOKŁADNIE TYLE podrasowali trening by teraz pasował do Twojego ścięcia?
Mistrzu...
|
|
24-07-2016 21:29 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
Autor tematu
|
|
OMFG czytasz ty w ogóle to co ja piszę, czy po prostu losowo wybrane części zdań?
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
24-07-2016 22:32 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Carnivor napisał(a)
OMFG czytasz ty w ogóle to co ja piszę, czy po prostu losowo wybrane części zdań? |
Czytam, z bólem
, wszystko co piszesz,
na szczęście nie wszystko, co piszesz, muszę cytować.
Gdybym każdą Twoją nieścisłość i przegapienie
musiał i cytować i komentować to moje posty byłyby stanowczo za długie.
cytat: |
Carnivor napisał(a)
I serio, zamknij stronę z tamtą tabelką, bo tylko w głowie ci namieszała. |
Po prostu odpowiedz w końcu na to
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
Poziom postaci / wytrenowane statystyki
Nawet odejmując 1/6 razy lev to weź np
lev 42, staty 25, z bonusem 27.
42 przez 6 to jest minus 7 zgodnie z Twoją propozycją.
27 minus 7 to NIE jest 25...
jakby nie patrzeć w tych cyferkach coś nie pasuje.
|
|
|
25-07-2016 16:17 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
przeciez ta tabelka w praktyce kompletnie nic nie znaczy i nie ma zadnego zwiazku z tematem
po prostu na x lvlu masz 1,5x darmowych statystyk za parzyste lvle dla parzystych x i 1,5(x-1) dla nieparzystych x
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
25-07-2016 16:35 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
przeciez ta tabelka w praktyce kompletnie nic nie znaczy i nie ma zadnego zwiazku z tematem
po prostu na x lvlu masz 1,5x darmowych statystyk za parzyste lvle dla parzystych x i 1,5(x-1) dla nieparzystych x |
Na pewno przestanie cokolwiek znaczyć jak ten pomysł wejdzie.
Tam się już nic nie będzie zgadzało...
Bonusowe czy niebonusowe czy zsumowane jedne i drugie,
obojętnie jak patrzeć i jak liczyć, wszystko będzie nieaktualne.
Po prostu trzeba będzie nowy wątek w poradach napisać.
Przecież ja się nie upieram że to będzie takie złe.
|
|
25-07-2016 19:11 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
ale po co pisac nowy watek w poradach, ktory kompletnie nikomu sie nie przyda?
kolejny temat ktory ma sens utonal pod twoim nic nie wnoszacym spamem
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
25-07-2016 20:21 |
|
|
zwisa malutki
Triple Ace
Data rejestracji: 19-05-2016
Postów: 192
|
|
|
25-07-2016 20:29 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
Autor tematu
|
|
OMFG Zwis, czy ty się zastanawiasz w ogóle nad tym co czytasz (zarówno tabelka jak i to co ja i Szerlok piszemy) i co piszesz? Zerknij na trzeci post od dołu, w tym linku który zapodałeś. Bonusowe statystyki są już w to WLICZONE!
Spójrz choćby tu:
Tabela doświadczenia
Na 99 poziom potrzeba 11 388 936 doświadczenia.
Wytrenowanie pojedynczej statystyki do poziomu 55 kosztuje 1 132 215 pr.
Więc wytrenowanie wszystkich do poziomu 55, wymaga 10 189 935 pr.
Za 11 388 956 doświadczenia, wytrenowałbyś 5 statystyk na poziom 56, a pozostałe 4 na poziom 55. I zostałoby ci 66 756 pr.
BTW, spójrz, ale serio, PRZECZYTAJ 3 post od dołu, przedostatni post w tym wątku napisany przez autora tej tabelki, i zobaczysz skąd wyszło tak a nie inaczej, oraz zobaczysz że bonusowe statystyki za poziomy są już WLICZONE w te wartości które on podał.
Ehh nie mam pojęcia jak ci to wytłumaczyć tak żebyś zrozumiał... Może w ten sposób:
ZADANIE 1
Jaś co drugi dzień dostaje od mamy 3 złote. Ile złotych mama da Jasiowi w ciągu 120 dni?
ZADANIE 2
Jaś ma dziewięć różnych skarbonek, i złotówki które dostanie od mamy, stara się umieszczać w nich po równo. Po ile złotówek będzie w tych skarbonkach w 120 dniu?
Jeśli trzeba to wydrukuj, leć do gimbazy i niech ci któryś to rozwiąże. Potem po prostu sobie zamień złotówki na bonusowe staty, mamę na Sushiego, dni na levele, a skarbonki na rodzaje statów...
BTW2 ilośc wyświetleń nie oznacza przydatności, tylko popularność. To jedynie lista osób która otworzyła ten temat. Załóż temat o treści "szanse na wylosowanie najprzydatniejszych prefiksów/sufiksów", i napisz tam jakieś bzdury - zaraz zobaczysz ile będziesz miał wyświetleń, o ile ci tego nie usuną jako trolling.
A to:
cytat: |
zwisa malutki napisał(a)
Oooooo...
Wszyscy DOKŁADNIE TYLE podrasowali trening by teraz pasował do Twojego ścięcia?
Mistrzu...
|
Jest znakomity dowód na to, że odpowiedź na moje pierwsze zdanie tego posta brzmi "nie". Jeśli chodzi o mój pomysł to on nie ma nic wspólnego z tym kto w jaki sposób podrasował trening. Dotyczy statystyk przyznawanych KAŻDEMU, przyznawanych LOSOWO, i przyznawanych PO TYLE SAMO, na KAŻDYM parzystym poziomie. Statystyk na które nikt z nas NIE MIAŁ WPŁYWU. Można powiedzieć że zrównuje on farciarzy z pechowcami, jednorazowo, żeby nie strzelać w stopę tym którzy już mają wysokie poziomy, w razie gdyby pomysł przeszedł.
* Jeśli ktoś znacznie podnosił daną statystykę w treningu, to przecież nadal będzie miał ją równie wysoko co ma teraz.
* Jeśli zostawiłeś jakąś w tyle, to nadal będzie w tyle.
* Jeśli miałeś fart i często losowało ci najpotrzebniejsze statystyki a niepotrzebne prawie wcale, to owszem, trochę na tym stracisz, w pewnym sensie, bo pomysł "rozliczenia" zakłada że każdemu losowało się mniej więcej równo. Ale z drugiej strony, na to konto inne musiały ci sie losować rzadko, więc żaden znowu big deal
* Jeśli miałeś pecha i często losowałeś badziewie, a potrzebne musiałeś nadrabiać pyrkami, to na tym pomyśle trochę zyskasz.
* Zdecydowanie w najlepszej sytuacji są tu gracze którzy dopiero założą konto, bo nie będą dopłacać za te bonusowe staty tak jak my to robiliśmy.
A przypominam że to po prostu CZĘŚĆ pomysłu, proponowany przeze mnie sposób na podliczenie treningu już istniejącym kontom, tak żeby zaraz nie było znowu fali resetów graczy którzy mają konta na wysokich poziomach. Temat dotyczy głównie tego, żeby te bonusowe statystyki nie podnosiły kosztów treningu. Dzięki temu nie ma aż takiej konieczności podnoszenia treningu na koniecznie jak najniższym poziomie, bo za władowane w niego pyrki dostajesz TYLE SAMO, obojętnie na którym poziomie byś to zrobił. Postrzegam złomiarski sposób gry jako swego rodzaju cheatowanie. Tak jak w grach używa się kodów lub Pay2Win, żeby startować ze znacznie łatwiejszej pozycji niż normalnie, tak w BW po prostu płaci się za to swoim czasem. Posiedzisz rok grając w taki sposób, i masz ogromne ułatwienie w stosunku do reszty. A ta praktyka stała się na tyle popularna, że NIE granie w taki sposób jest strzałem w stopę, bo to w końcu PvP. To tak jakby na r8 Necro Hardcore mieć tylko jedno konto, grać uczciwie, i nie handlować epikami. I temu właśnie ma przeciwdziałać mój pomysł - zniesieniu tej konieczności. Nadal będzie to opłacalne, ale w znacznie mniejszym stopniu - złomem i dropem będzie można podbić sobie trening i mieć tam dodatkowe pyrki, ale obojętne już będzie czy robisz to na 20 czy na 120 poziomie.
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
Ten post był edytowany 8 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 26-07-2016 19:34.
|
|
26-07-2016 16:51 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
Czyli jak ktoś przed epikami koksil bo wszystko wladowal w itemy bylo okej? Ale teraz zabierzmy tym którzy starali się żeby rozwijać postać pod kątem treningu?
Kolego zalozycielu kto Ci bronil zbierać zlom? Ewentualnie rozwijać trening? Wiec nie widzę tu nic niesprawiedliwego. Moze obniżmy tez poziom talizmanów tym którzy maja wyższe bo robili II mapę? Bo przecież to niesprawiedliwe w stosunku do tych którzy chcieli ekspa na wendolu.
__________________ Nick r1 : Tata_Muminek
|
|
01-08-2016 22:27 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
Czyli jak mam tren 170kk u siebie to będzie spoko ,ze ktoś ma tyle samo a wlozyl dużo mniej pr?
__________________ Nick r1 : Tata_Muminek
|
|
02-08-2016 02:32 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
Autor tematu
|
|
Mam wrażenie że nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem, a głównie podskoki malutkiego zwisa... Albo może to ja jakoś niedokładnie napisałem.
A czy gdy masz tren 170kk u siebie to będzie spoko, że ktoś włożył tyle samo pr a ma dużo mniej? Widzisz, równie dobrze można to odwrócić.
A czy gdy dwie osoby mają po trening w granicach 65-70 pkt, i jednej na parzystym poziomie dolosują się staty do tych najwyższych (po 3.5kk do trenu), zaś drugiej do najniższych (po mniej niż 1.5kk do trenu) to będzie spoko? Ta która miała ślepy fart w losowaniu, może mówić że to jest strategia/taktyka/whatever?
A czy jak na początku NIE MIAŁEŚ MOŻLIWOŚCI wbijania tak wysoko treningu, bo złom był po 20 pr, i trwały wojny, a TERAZ ludzie sprzedają go po 800 za paczkę i mogą sobie maxować, to będzie spoko?
W pomyśle o którym piszę, KAŻDY DOSTAJE DOKŁADNIE TYLE SAMO STATYSTYK ZA DOKŁADNIE TYLE SAMO PUNKTÓW ROZWOJU WRZUCONYCH W TRENING. Niezależnie od tego na którym poziomie to zrobi. Nadal są różnice pomiędzy graczami, zależne od farta, i tego kto co dostaje za parzyste poziomy - ale nie są wliczane do kosztów treningu. Każdy kupi sobie DOKŁADNIE TAKIE SAME POZIOMY za przykładowo 2kk pr.
Ten pomysł mogą hejtować chyba tylko albo ślepe kury którym często trafiało się ziarno (tak jak ci co grubo nadropili i teraz protestują podnoszeniu dropa, żeby inni nie mogli tego nadrobić i im dorównać, a sami uważają się dzięki temu że MIELI FART, za progamerów), albo maluszki w typie zwisa, które gdy tylko zobaczą jakikolwiek temat dotyczący treningu/złomu/leveli, to zaraz robią raban, bo na pewno maluchuf cisno i prześladujo
W jaki niby sposób ten pomysł przeszkadza w zbieraniu złomu? W taki, że pozwala przynajmniej częściowo nadrobić stracony na wojnach i w "starej wersji gry" czas na trening? :>
EDIT: Tzn. "mój pomysł"... De facto nie jest to mój pomysł, jestem co najwyżej jego współautorem. Propozycja wynikła podczas prywatnej rozmowy (bo odbiegała od tematu w której się rozpoczęła) z pewnym zapalczywym złomiarzem, i w zasadzie bardziej jest to jego pomysł niż mój. I zarazem jedyna chyba rzecz, na którą mamy wspólny pogląd, toteż postanowiłem go zaprezentować, z myślą że może to byś właśnie "pomost" łagodzący zwaśnione wyspy malutkich złomiarzy i expowych koksów. Jednak trzeba podejść do tego z otwartym umysłem, z daleka od "klasyków" typu "maluchy so uciskane, wincyj im!" czy "maluchy majo za dobrze, uciunć im!".
Przy okazji, jesli mogę prosić któregoś z moderatorów, o usunięcie pierwszych 14 odpowiedzi w tym temacie. Wszystko pomiędzy pierwszym postem w tym temacie, a pierwszą odpowiedzią Lowcy, tzn. moja rozmowa ze zwisem malutkim, jest kompletnie nie na temat - są to jakieś nie mające związku z tym tematem odniesienia, i moje bezowocne próby wytłumaczenia że chodzi o coś zupełnie innego. Nic to nie wnosi, a jedynie zaśmieca temat i może wprowadzać w błąd.
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
Ten post był edytowany 6 raz(y), ostatnio edytowany przez Carnivor: 02-08-2016 06:47.
|
|
02-08-2016 03:19 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
Autor tematu
|
|
Wycinamy? Nie przesadzaj. Po prostu lekko zmniejszamy jej wpływ na koszt treningu. Bonusowe statystyki co drugi poziom nadal przecież by były, i nadal losowe, nadal mocno znaczące. Ale to efekt uboczny, można powiedzieć. Efektem docelowym jest jedynie ta różnica, że nie powodowałyby takich nieodwracalnych skutków jak powodują teraz. Odpal jakiś kalkulator treningu, pełno tego w necie, i porównaj dwie osoby na identycznym poziomie, o identycznym treningu. Zobacz jak ogromna jest różnica w poniesionych kosztach pomiędzy tą która wbiła powiedzmy 100k w trening na samym początku, a potem jej po prostu wzrastał z poziomami, a tą która nie mogła (obojętnie czy o tym nie wiedziała, czy nie miała takiej możliwości wtedy, czy co) tego zrobić, i dopiero dużo później rozrzuciła pyrki po treningu.
cytat: |
Trudne do wprowadzenia na starych serwerach nigdy nie zbieralem zoomu bo jak zaczynalem byl nic nie wart i denerwowalo mnie to jak ludzie po 1k za paczkę dostawali ale taki byl ich sposób gry |
Mnie również. I nadal mnie to mocno denerwuje. Ale nie samo to, że dostają dużo więcej niż ja dostawałem za złom, tylko to, że gdy chcę grać na innym serwerze od nowa, to albo sam się skazuję na leszczowatość, albo jestem zmuszony długi czas prowadzić taką właśnie nijaką grę polegającą na ciągłym szpiegowaniu i atakowaniu nieaktywnych bogatych maluszków, zamiast iść przed siebie, coraz wyżej, i mierzyć się w końcu z graczami oraz mobami. W ciągu ostatniego roku, już 4 złom-konta porzuciłem z tego powodu, i teraz zastanawiam się nad 5tym, i to chyba tylko dlatego że szkoda mi tych dodatkowych 1k evo i po 2k ŁPC za bonus urodzinowy. Najwyżej tego nie będę usuwać tylko lognę się raz na kwartał żeby samo się nie usunęło - wrócę jak kiedyś administracja załata tą dziurę... Chciałbym grać ambitnie, ale powstrzymuje mnie przed tym świadomość, że nie wbiłem jeszcze wystarczająco dużo pyrków w trening, i jeśli zacznę wbijać levele TO JUŻ TEGO NIE NADROBIĘ, i będę ostatnią łajzą w PvP...
cytat: |
Dając taka możliwość parzystych będzie tyle samo ale maksymalna wartość będzie mogla być bardziej zapelniona tzn jeśli ktoś ma 120 poz to parzystych ma tyle samo co inny 120 poz ale nie wliczając tych kosztów trening bez parzystych będzie mial dużo wyzyszy od tego ,który wbijal na starych zasadach a zwrotu kosztów nie przewidujesz. |
Tak, tu niestety jest luka, którą nie wiem jak załatać tak żeby w ogóle miało szansę to przejść. Na zwrot kosztów wiem że administracja na pewno się nie zgodzi, na reset także. Owszem, takie rozwiązanie jak proponuję w drugiej części pierwszego posta, spowoduje "marnotrawstwo" tym większej ilości punktów rozwoju u danej postaci, im na późniejszym poziomie wbiła je w trening. Ale hej, obecnie JUŻ tak jest, prawda? A nawet w znacznie większym stopniu. W tym co proponuję, przynajmniej mieliby możliwość częściowo to nadrobić, i dalej już iść na równi z resztą, pyrek w pyrek (pod tym względem). Jeśli ktoś założył konto dawno temu, grał do tego powiedzmy nawet i 50-60 poziomu, a teraz wraca po latach na to konto, to runy może sobie z czasem zebrać, evo z czasem nadrobić, umagi też porobić. Ale pukty rozwoju utopione w nic nie wartym teraz sprzęcie, oraz "puste poziomy", są na chwilę obecną czymś nieodwracalnym. Moja propozycja w znacznej mierze przenosi trening na tą pierwszą listę, nadrabialną
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
02-08-2016 13:50 |
|
|
|