Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
|
|
Witajcie
ostatnio nastapilo sporo modyfikacjii gry i natrafilem na problem zwiazany ze szczesciem
czesc graczy uwaza is ma ono zbyt wysoki wplyw na uniki i trafienia zwlaszcza na kontach wysokolewelowych
mam wiec pewna propozycje.
1.czy byla by mozliwosc:
a. Wprowadzenia ujemnego modyfikatora do szczescia:
-modyfikator ujemny przypisany do broni zbroii jako negatywna czesc umagicznienia / cecha prefixu lub sufixu
ewentualnie jako negatywna badz pozytywna cecha setow
- Modyfikator ujemny/dodatni do szczescia dzialajacy na przeciwnika
podobnie w formie umagicznienia pre/su lub jednorazu
talizmanu runy evolucjii )
b. Wprowadzenie pozytywnego / negatywnego szczescia oddzialywujace na grupe wampirow bioracych udzial w:
- arenie 3x3 / klanowej
- Oblezeniu / obleg zadaniowy
-sexpy / kw
b1. wprowadzenie pozytywnego / negatywnego szczescia dzialajacego na przeciwnikow bioracych udzial w:
- arenie 3x3 / klanowej
- Oblezeniu / obleg zadaniowy
-sexpy / kw
2. mozliwe sposoby wprowadzenia szczescia grupowego negatywnego i pozytywnego
-Eventy serwerowe
wszyscy atakujacy / broniacy sie maja w trakcie zasadzki / oblezenia / areny +/- x szczescia
-efekty z budynkow klanowych
swiatynia boga x
poswiecajac x mlotkow klan dostaje x szczescia na czas oblecenia (dodatniego dla siebie / ujemnego dla przeciwnika)
-dodatkowy efekt rasowy i/lub modyfikator sprzetu epickiego
dajacy negatywne pozytywne szczescie w wydazeniach grupowych
- jednorazy z 3 grupy obnizajace / podwyzszajace statystyki osobiste wplywajace pozytywnie lub negatywnie na szczescie nasze badz przeciwnika w zaleznosci od oddzialywania lub kombinacjii
-talizmany / runy / evolucje
licze na szczere wypowiedzi w temacie oraz jesli wam sie pomysl podoba na propozycje jak mozna by bylo rozwinac i wprowadzic pomysl i jesli to mozliwe wypowiedz administracjii czy cos takiego bylo by mozliwe
pozdrawiam.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
02-08-2016 18:31 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
RE: modyfikacja szczescia. |
|
cytat: |
Ksionc napisał(a)
licze na szczere wypowiedzi w temaci |
No to prosze - polowa to belkot, kompletnie bez sensu, a polowa pokazuje ze spamujesz nie majac pojecia o czym piszesz, np to:
cytat: |
Ksionc napisał(a)
- jednorazy z 3 grupy obnizajace / podwyzszajace statystyki osobiste wplywajace pozytywnie lub negatywnie na szczescie nasze badz przeciwnika w zaleznosci od oddzialywania lub kombinacjii
|
Wplyw lucka na niektore parametry wynika z jego roznicy miedzy walczacymi osobami (poza testem na wejscie ataku, ale nie o tym temat) - wiec co za roznica czy obnizysz komus czy podwyzszysz sobie?
Zaloz jeszcze temat o zwince, sposcie i sumie - no bo przeciez jak ktos ma go sporo wiecej, to ten drugi moze go nie trafic
cytat: |
Ksionc napisał(a)
czesc graczy uwaza is ma ono zbyt wysoki wplyw na uniki i trafienia zwlaszcza na kontach wysokolewelowych
|
Ta czesc to kilku placzkow z morii, ktorzy narzekaja na lsa bo nie potrafia sobie wyobrazic ze lucek to parametr jak kazdy inny? No i troche sierot z necro, ktore atakuja ludzi ktorych normalnie nie przejda jak tamci sa w lucku a i tak przegrywaja / nie przebijaja sie? I niby pod takie osoby maja cos wprowadzac? Bo "ja ne umim i ni rozumim jak lucek dziala, omg nerf"?
A mowili, nie zakladac tematow bedac pod wplywem
|
|
02-08-2016 19:07 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
poprzedni post wlasciwie wszystko wyjasnil
nerfienie lucka w pvp ma tyle samo sensu co nerfienie zwinki, sposta czy sumy
co innego unik czy trafienie (bo dystans na n2 trafia i majac 80 sumy mniej), chociaz trafienie niby da sie kontrowac
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
02-08-2016 19:12 |
|
|
Freeya
Lord
Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria V; Necropolia XI
|
|
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami.
__________________
IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
|
|
02-08-2016 19:18 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Freeya napisał(a)
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami. |
z tego calego tematu ten pomysl mi sie najbardziej podoba
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
02-08-2016 19:20 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
RE: modyfikacja szczescia. |
|
cytat: |
nokia3319 napisał(a)
cytat: |
Ksionc napisał(a)
licze na szczere wypowiedzi w temaci |
No to prosze - polowa to belkot, kompletnie bez sensu, a polowa pokazuje ze spamujesz nie majac pojecia o czym piszesz, np to:
cytat: |
Ksionc napisał(a)
- jednorazy z 3 grupy obnizajace / podwyzszajace statystyki osobiste wplywajace pozytywnie lub negatywnie na szczescie nasze badz przeciwnika w zaleznosci od oddzialywania lub kombinacjii
|
Wplyw lucka na niektore parametry wynika z jego roznicy miedzy walczacymi osobami (poza testem na wejscie ataku, ale nie o tym temat) - wiec co za roznica czy obnizysz komus czy podwyzszysz sobie?
|
zacznijmy od jednorazu. jak wiadomo szczescie ma wplyw na takie cechy jak uniki. trafienia krytyczne itp. propozycja negatywnego szczescia miala by modyfikowac te parametry u przeciwnika. niestety nie ma nic za darmo wiec zaproponowalem jako cene modyfikacje naszych statystyk postaci
w 2 zas strone czasami warto podwyzszyc sobie statystyki obnizajac wlasne szczescie a co za tym idzie cechy od niego zalezne.
jesli istnieje "pozytywny czynnik" wystepujacy w grze i wplywajacy na wiekszosc jej aspektow dlaczego nie mialby wystepowac czynnik negatywny o przeciwstawnym znaczeniu?
ponadto jesli istnieje pozytywny czynnik w stylu szczescia za monety i budynki klanowe jednorazy umagi runy eventy i sety dlaczego ma nie istniec czynnik przeciwstawny?
nie oszukujmy sie czesc graczy specjalnie dobiera sprzet pod szczescie by tym czynnikiem wplywac na przebieg pvp.
cytat: |
Freeya napisał(a)
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami. |
bardzo dziekuje za tak wylewna opinie na moj temat. ja przynajmniej nikogo nie obrazam i staram sie raz na jakis czas zaproponowac jakas zmiane w grze jakis pomysl lub modyfikacje. to czy pomysl bedzie przyjety czy nie to juz jest inna kwestia. twoja trwoga o administracje jest raczej przesadzona
i ne sadze by administracja potrzebowala "obroncow"
niestety jak to mowia: krowa ktora glośno ryczy malo mleka daje :/ sadze ze to tyczy sie idealnie twojej osoby
poza ublizeniami w twoim poscie nie znalazlem zadnych argumentow, opini czy rozwazen odnosnie powyzszej propozycjii.
pozdrawiam.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
02-08-2016 19:59 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
RE: modyfikacja szczescia. |
|
cytat: |
Originally posted by Ksionc
nie oszukujmy sie czesc graczy specjalnie dobiera sprzet pod szczescie by tym czynnikiem wplywac na przebieg pvp. |
nie oszukujmy sie, czesc graczy specjalnie dobiera eq pod zwinke/sposta/sume, zeby tym czynnikiem wplywac na przebieg pvp
jaki proponujesz nerf dla tych statystyk?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
02-08-2016 20:16 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
|
02-08-2016 20:45 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Proszę o sprawdzenie czy konto ksionc nie należy do tej samej osoby co zwisa malutki, jedyne czym się różnią to kolory dodawane przez zwisa, pomysły jednak zadziwiająco podobnie głupie.
|
|
02-08-2016 20:50 |
|
|
Kylin
Moderator
Data rejestracji: 21-11-2009
Postów: 300
Klan: Uroboros Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Piekło
|
|
Freeya +1 obraza
twardy +1 spam
Janca +1 spam
__________________ R1 : Kylin
Moderator:
System gry
Pytania/zażalenia/uwagi/pomysły/propozycje - wiadomości kierować na PW
Zamknąłem temat, który chcesz reaktywować/uzupełnić pisz wiadomość najlepiej z linkiem do tematu
|
|
04-08-2016 12:49 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Ksionc, pomysł jest do śmieci i nikt CI go nie zaakceptuje
Szczęście to statystyka jak zwinność i spost, jeżeli chcesz nerfić jedną, to dla balansu trzeba znerfić wszystkie pozostałe
Szczęście jak zwinności i spost może mieć każdy, jedynie ssak może mieć więcej niż inne rasy
Czy to moria, czy to necro lucka może mieć każdy i każdy może go kontrować
jeżeli chcesz dać coś, co odejmuje lucka, to masz dać coś co odejmuje zwinność i sposta w takiej samej proporcji
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
04-08-2016 12:52 |
|
|
kubek kawy
Double Ace
Data rejestracji: 04-08-2016
Postów: 127
|
|
cytat: |
Janca napisał(a)
Proszę o sprawdzenie czy konto ksionc nie należy do tej samej osoby co zwisa malutki, jedyne czym się różnią to kolory dodawane przez zwisa, pomysły jednak zadziwiająco podobnie głupie. |
Jakby to był mój pomysł to bym go rozumiał...
Ksionc, w tym rozwlekłym tłumaczeniu, równocześnie pisze o
nerfie szczęścia i zaraz potem jednym tchem o cudach działających na plus/minus na szczęście
i jeszcze o podziale samego szczęścia na pozytywne/negatywne.
Mówiąc szczerze nie rozumiem pomysłu bo dla mnie jest zbyt chaotycznie przedstawiony.
Ale ponieważ nie mam natury hejtera więc założę że za tym chaosem
jest jakaś logika i dam 10 pomysłowi.
Bo sama rozbudowa mechaniki szczęścia jako taka nielogiczna nie jest.
Nawet jeśli ja nie rozumiem jej w tej przedstawionej chaotycznej wersji.
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)
Blokada wszystkich wykrytych kont na serwerach
mogę zablokować ci wszystkie konta w grze, także te, które stworzysz w przyszłości |
A cmoknij mnie w uszko od kubka.
|
|
04-08-2016 15:16 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
Trova napisał(a)
Ksionc, pomysł jest do śmieci i nikt CI go nie zaakceptuje
Szczęście to statystyka jak zwinność i spost, jeżeli chcesz nerfić jedną, to dla balansu trzeba znerfić wszystkie pozostałe
Szczęście jak zwinności i spost może mieć każdy, jedynie ssak może mieć więcej niż inne rasy
Czy to moria, czy to necro lucka może mieć każdy i każdy może go kontrować
jeżeli chcesz dać coś, co odejmuje lucka, to masz dać coś co odejmuje zwinność i sposta w takiej samej proporcji |
same glupoty
szczescia jest podobno parametrem elitarnym, wiec porownania do zwinki i sposta to smiech
zwinka ani spost nie nieweluja efektow szczescia, szczescie wplywa na wszystkie statystyki celnosci i staja sie one generalnie w porownaniu do niego bezuzyteczne
a elitarnosc parametru, ktorego wyciaga sie po 350+ w bojowym, z czego zdecydowana wiekszosc bierze sie z 1 tatka i z 1 arkana ssaka - to po prostu dysbalans
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 04-08-2016 16:28.
|
|
04-08-2016 16:27 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
To może po prostu zabrać ten efekt ograniczania trafialności przeciwnikowi, skoro tak to przeszkadza tylu osobom?
Tak jak napisał nokia, jest możliwość kontrowania szczęścia - samemu mieć szczęście.
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
04-08-2016 19:14 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
to moze by zabrac wplyw zwinki przeciwnika na moje trafienie? nie widze przeciwwskazan
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
04-08-2016 19:39 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
pierwsza podstawowa sprawa jesli chodzi o szczescie to to ze jest w bw umieszczony tylko i wylacznie jej pozytywny aspekt. i zaden element gry nie wprowadza negatywnego efektu - ja nazwalem to ujemne szczescie ale tak naprawde chodzi o klasycznego pecha.
moze jestem malo logiczny ale wspolczynnik szczescia jes czyms co moze przyjmowac wartosc negatywna i wlasnie o to walcze. i dlatego zaproponowalem ten post.
pozytywne i negatywne aspekty szczescia powinny byc poznane i uwzglednione tak jak normalny czlowiek stosuje i uznaje liczby ponizej i powyzej zera
pozdrawiam.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
04-08-2016 21:02 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)a elitarnosc parametru, ktorego wyciaga sie po 350+ w bojowym, z czego zdecydowana wiekszosc bierze sie z 1 tatka i z 1 arkana ssaka - to po prostu dysbalans |
Ssak na lsie to mocne polaczenie - fakt. Ale narzekanie na to, to tak jakby narzekac ze kultek w bialej latwiej kogos zwinkuje, albo potep w palnej latwiej kogos spostuje, wiec placz na dzialanie lucka mozna skomentowac cytujac Twoja wypowiedz:
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)
same glupoty |
A co do tego:
cytat: |
Ksionc napisał(a)
pierwsza podstawowa sprawa jesli chodzi o szczescie to to ze jest w bw umieszczony tylko i wylacznie jej pozytywny aspekt. i zaden element gry nie wprowadza negatywnego efektu - ja nazwalem to ujemne szczescie ale tak naprawde chodzi o klasycznego pecha.
moze jestem malo logiczny ale wspolczynnik szczescia jes czyms co moze przyjmowac wartosc negatywna i wlasnie o to walcze. i dlatego zaproponowalem ten post.
pozytywne i negatywne aspekty szczescia powinny byc poznane i uwzglednione tak jak normalny czlowiek stosuje i uznaje liczby ponizej i powyzej zera
pozdrawiam. |
A jak jest ze zwinka? A jak jest ze spostem? A jak jest z suma? Zaraz zalozysz temat zeby oprocz "pecha" dodac "otylosc" (zeby bialas nie trafial), "zeza" (zeby palniak nie trafial) i jakas glupote pod sume? Wymyslasz pierdoly jak 1razy odejmujace przeciwnikowi lucka, nie rozumiejac ze TO JEST TO SAMO co kupienie sobie qrazu do lucka, bo EFEKTY SA WYLICZANE NA PODSTAWIE ROZNICY. Caps lockiem dojdzie czy tez nie?
|
|
04-08-2016 21:23 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
http://wiki.bloodwars.interia.pl/index.p...odWars_Tutorial
polecam, szelrok homels
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
04-08-2016 21:25 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
|
04-08-2016 21:38 |
|
|
nikerio
Viking
Data rejestracji: 18-02-2008
Postów: 548
Klan: CRY_Immortal/Danse-M
acabre Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: mazo
|
|
A ja proszę administracje o oficjalne stanowisko w tej sprawie, bo coraz więcej osób płacze, że ten parametr jest zbyt OP (w tym także ŁS), nie mając nawet runika do ataków aby to skontrować. A jak wiadomo administracja lubi pójść płaczkom na rękę i może to znerfić, więc lepiej wiedzieć o tym wcześniej.
__________________
|
|
04-08-2016 22:01 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
cytat: |
Ksionc napisał(a)
https://en.wikipedia.org/wiki/Luck
szkoda ze w polskiej wiki nie jest to tak fajnie opisane
zapewne problemem jest to ze w naszej kulturze mamy szczescie i pech a nie tak jak w anglackim
bad luck / good luck
jesli bede zmuszony przetlumaczyc caly artykul o szczesciu to to zrobie
co do parametrów takich jak zwinka
spostrzegawczosc itp
nie moga one byc ujemne
bo albo istnieja albo sa zerowe
jakby nie bylo slepa ma zero sposta
ale nei moe miec go na minusie bo taki wspolczynnik nie istnieje
jedynym parametrem ktory mozna by rozpatrywac pod wzgledem pozytywnym badz negatywnym jest wyglad
chociaz tu wiekszym problemem jest umieszczenie punktu poczatkowego niz szukanie minusa
ale to kwestia bardzo dyskusyjna
pozdrawiam. |
Co kogo obchodzi angielska definicja szczescia? Jak chcesz cos pisac odnosnie zmian w grze, to tak jak mowilem, pozjaj jej podstawy, bo nawet nie wiesz jak funkconuje parametr o zmianie ktorego spamujesz...
I ile Ty masz lat ze w jednej odpowiedzi pojawia sie 20 minek, 13?
Najlepiej wez sobie te cytaty do serca, bo pieprzysz glupoty jak zwis albo klogg:
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
Freeya napisał(a)
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami. |
z tego calego tematu ten pomysl mi sie najbardziej podoba |
|
|
04-08-2016 22:30 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
nokia3319 napisał(a)
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)a elitarnosc parametru, ktorego wyciaga sie po 350+ w bojowym, z czego zdecydowana wiekszosc bierze sie z 1 tatka i z 1 arkana ssaka - to po prostu dysbalans |
Ssak na lsie to mocne polaczenie - fakt. Ale narzekanie na to, to tak jakby narzekac ze kultek w bialej latwiej kogos zwinkuje, albo potep w palnej latwiej kogos spostuje, wiec placz na dzialanie lucka mozna skomentowac cytujac Twoja wypowiedz:
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)
same glupoty |
A co do tego:
cytat: |
Ksionc napisał(a)
pierwsza podstawowa sprawa jesli chodzi o szczescie to to ze jest w bw umieszczony tylko i wylacznie jej pozytywny aspekt. i zaden element gry nie wprowadza negatywnego efektu - ja nazwalem to ujemne szczescie ale tak naprawde chodzi o klasycznego pecha.
moze jestem malo logiczny ale wspolczynnik szczescia jes czyms co moze przyjmowac wartosc negatywna i wlasnie o to walcze. i dlatego zaproponowalem ten post.
pozytywne i negatywne aspekty szczescia powinny byc poznane i uwzglednione tak jak normalny czlowiek stosuje i uznaje liczby ponizej i powyzej zera
pozdrawiam. |
A jak jest ze zwinka? A jak jest ze spostem? A jak jest z suma? Zaraz zalozysz temat zeby oprocz "pecha" dodac "otylosc" (zeby bialas nie trafial), "zeza" (zeby palniak nie trafial) i jakas glupote pod sume? Wymyslasz pierdoly jak 1razy odejmujace przeciwnikowi lucka, nie rozumiejac ze TO JEST TO SAMO co kupienie sobie qrazu do lucka, bo EFEKTY SA WYLICZANE NA PODSTAWIE ROZNICY. Caps lockiem dojdzie czy tez nie? |
zastanow sie zanim cos napiszesz
kultek dajmy na to, bo taki dales przyklad moze z arkan wbic z 10 wiecej zwinki niz inni, bo do tego jest set - wiec zupelnie bez sensu przyklad
ale nawet gdyby nikt inny tych arkan nie mogl uzywac to moze wbic powiedzmy z 85 kocich - ze sprzetu i ewo mozna tej zwinki nalupac wielookrotnie wiecej
szczescia w sprzecie bojowym nie chce mi sie o tej godzinie liczyc, ale bedzie go moze razem tyle ile teraz ssaki wbijaja z samych arkan, z tatka łsa tez jest tego sporo
zupelnie inna proporcja niz w przykladzie ze zwinka
i zamiast o dzialaniu szczescia, zastanawiam sie teraz
jak to jest ze 1 rasa wbija z arkan o 50% wiecej elitarnego parametru, niz inne rasy zwyklych parametrow
moze to nie szczescie jest problemem, tylko op arkana ssaka
ale to nie problem bo i tak sie wszyscy na ssaki chca przerabiac
ciekawe dlaczego
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 04-08-2016 23:06.
|
|
04-08-2016 22:59 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)kultek dajmy na to, bo taki dales przyklad moze z arkan wbic z 10 wiecej zwinki niz inni, bo do tego jest set - wiec zupelnie bez sensu przyklad |
Wiekszosc tej dyskusji tyczy sie pvp, wiec co mnie obchodzi ten set?
Ale prosze, jak od tej strony chcesz rozpatrywac - a z luckiem to eq nie ma do ubrania w pvp?
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)ale nawet gdyby nikt inny tych arkan nie mogl uzywac to moze wbic powiedzmy z 85 kocich - ze sprzetu i ewo mozna tej zwinki nalupac wielookrotnie wiecej |
A wiesz ile mozna nalupac lucka z eq?
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)jak to jest ze 1 rasa wbija z arkan o 50% wiecej elitarnego parametru, niz inne rasy zwyklych parametrow |
Jakie 50%, co Ty bredzisz? Swoja droga, mozna by zapytac - jak to jest, ze ktos moze stosunkowo malym kosztem arkan dac elitarny umag jakim jest dodatkowy atak? Itp, itd...
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)moze to nie szczescie jest problemem, tylko op arkana ssaka
|
Po tej czesci widac ze jestes kolejnym placzkiem, ktory nie wie co wypisuje - be jesli gdzies jest jakis problem, to w lsie, a nie ssaku.
Czy Ty wiesz ile ssak moze dac lucka z arkan? W pvp ~40 na wyzszych poziomach, chyba ze ma umagi do krwi, albo zlozone pod to eq. Wiesz ile mu to daje? +8% na max i min trafienie, tyle samo kryta, Tobie ucina trafienie tak samo. Wymnoz to nawet x2 jesli dojda umagi, eq - ale wtedy zrob to samo odpowiadajac sobie na moje pytanie - wiesz ile zwinka dana za podobna ilosc pkt krwi tego utnie przy podobnym eq?
Druga sprawa - ja znam realia obu serwerow, ale zakladajacy spamuje z perspektywy necro, gdzie nie masz lucka z tatuazu, zlozenie bojowego opartego na wiekszych ilosciach lucka tak jak mozna na morii mozna uznac za niemozliwe, itd, a gosc otagowal temat jako "ogolny", bo sam nie ma pojecia o czym pisze.
Wiec zastosuj sie do tego co sam napisales:
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)
zastanow sie zanim cos napiszesz |
Do tych dwoch nizej - szkoda czasu a te bzdury, nie chce mi sie komentowac
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nokia3319: 05-08-2016 12:48.
|
|
04-08-2016 23:35 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
cze
temat napisalem jako ogólny poniewaz nie dotyczyl on konkretnie sprzetu bojowego
a byl on tylko pobocznym aspektem rozwazan
głownym zagadnieniem w temacie byla kwestia tego iż na BW szczescie przyjmuje tylko i wylacznie wartosc dodatnia.
Jesli ktos czytal opis szczescia z angielsko jezycznej wiki zauwazyl iz jest to czynnik który moze byc i pozytywny i negatywny a nie tak jak w jezyku polskim tylko pozytywny a jego przeciwienstwem jest pech :/ ten uklad wprowadza zamieszanie i nieporozumienia.
szczescie (inaczej zwane szansa) to bezcelowa niekontrolowalna i nieprzewidywalna sila która ma wpływ negatywny lub pozytywny na wydazenia, jednnostki, grupy lub przyczyny
to tlumaczenie powinno wyjasnic dlaczego POLSKA definicja szczescia ktore czesto interpretowane jest jako synonim radosci jest tak odmienna i ulomna w stosunku do prawdziwego zagadnienia
pozdrawiam.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
05-08-2016 10:44 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
nokia3319 napisał(a)
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)kultek dajmy na to, bo taki dales przyklad moze z arkan wbic z 10 wiecej zwinki niz inni, bo do tego jest set - wiec zupelnie bez sensu przyklad |
Wiekszosc tej dyskusji tyczy sie pvp, wiec co mnie obchodzi ten set?
Ale prosze, jak od tej strony chcesz rozpatrywac - a z luckiem to eq nie ma do ubrania w pvp?
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)ale nawet gdyby nikt inny tych arkan nie mogl uzywac to moze wbic powiedzmy z 85 kocich - ze sprzetu i ewo mozna tej zwinki nalupac wielookrotnie wiecej |
A wiesz ile mozna nalupac lucka z eq?
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)jak to jest ze 1 rasa wbija z arkan o 50% wiecej elitarnego parametru, niz inne rasy zwyklych parametrow |
Jakie 50%, co Ty bredzisz? Swoja droga, mozna by zapytac - jak to jest, ze ktos moze stosunkowo malym kosztem arkan dac elitarny umag jakim jest dodatkowy atak? Itp, itd...
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)moze to nie szczescie jest problemem, tylko op arkana ssaka
|
Po tej czesci widac ze jestes kolejnym placzkiem, ktory nie wie co wypisuje - be jesli gdzies jest jakis problem, to w lsie, a nie ssaku.
Czy Ty wiesz ile ssak moze dac lucka z arkan? W pvp ~40 na wyzszych poziomach, chyba ze ma umagi do krwi, albo zlozone pod to eq. Wiesz ile mu to daje? +8% na max i min trafienie, tyle samo kryta, Tobie ucina trafienie tak samo. Wymnoz to nawet x2 jesli dojda umagi, eq - ale wtedy zrob to samo odpowiadajac sobie na moje pytanie - wiesz ile zwinka dana za podobna ilosc pkt krwi tego utnie przy podobnym eq?
Druga sprawa - ja znam realia obu serwerow, ale zakladajacy spamuje z perspektywy necro, gdzie nie masz lucka z tatuazu, zlozenie bojowego opartego na wiekszych ilosciach lucka tak jak mozna na morii mozna uznac za niemozliwe, itd, a gosc otagowal temat jako "ogolny", bo sam nie ma pojecia o czym pisze.
Wiec zastosuj sie do tego co sam napisales:
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)
zastanow sie zanim cos napiszesz |
|
temat jest ogolnie o lucku i jest otagowany jako ogolny, nie jako necro wiec mnie tam wiele nie interesuje ze ty sobie pvp liczysz, pvp to tylko 1 z aspektow gry - najprostszy tak naprawde
ja pisze od poczatku o ilosci lucka dostepnego z danych zrodel - sprzet, tatek, moc krwi (wiem mozna z umagow jeszcze dolozyc)
wytykasz jak to sie znasz i ja sie nie znam, a nie potrafisz nic poprzec dowodami, same krzyki
bez krwi w ataku jako ssak na 128 lvlu, wbijam 52 lucka - ubierajac sprzet zwinkowy, wyobraz sobie ze mozna zalozyc bojowy szamanski jeszcze
na krwi klanowej wbijam 138 lucka
ze sprzetu liczac nawet weze i grabiezce na runiku , 3x lucek bizu jest razem na dsk5 - 131 lucka
do tego wez pod uwage zlozenie i wbicie takiego setu, to nie to samo co po prostu wbic arkana
Łs - na 150 lvlu - dostaje bonus 110 do lucka
ja zostaje ssakiem i konczy dyskusje z toba
|
|
05-08-2016 12:34 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
ksionc - az dziwne ze nie walczysz przeciwko nazywaniu naszych postaci wampirami, przeciez z tymi z angielskiej wiki maja tyle wspolnego, ze pija krew
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
05-08-2016 16:27 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
ksionc - az dziwne ze nie walczysz przeciwko nazywaniu naszych postaci wampirami, przeciez z tymi z angielskiej wiki maja tyle wspolnego, ze pija krew |
wybacz ale juz nic ciekawszego wymyslic nie mogles
Vampir to VAAMPIR
istota mityczna i nie bede sie czepial jak to tu wyglada
bo jest to w tym wypadku termin calkowicie stworzony do celow gry
i jesli twórcy nazwali by postacie którymi gramy przykladowo wykastrowane stonogi
podzielili by je na rasy i nadali im okreslone cechy
to gralbym teraz wykastrowana stonoga (zakladajac ze gra taka postacia my mnie zainteresowala
)
jednak sa pewne fundamentalne zasady które uwazam za podstawowe i uniwersalne
i jesli sa tak bardzo "polowicznie" wprowadzone jak w bw
to uwazam ze mam prawo wypowiedziec swoje zdanie
i przedyskutowac sprawe z innymi graczami ewentualnie w miare mozliwosci i potrzeby z administracja
aktualnie mam wrazenie ze gracze nei chca zmian w szczesciu
i to z kilku powodow
-Negatywne szczescie zmienilo by balans
-jesli by zostalo wprowadzone wplynelo by na strategie i sposoby gry
-niekontrowalne szczescie mozna by bylo w koncu kontrowac.
-gracze zmuszeni by byli o przemyslenie faktu ze szczescie i pech to 2 strony tego samego zjawiska
(co jak juz wspomnialem jest spaczone w polskiej kulturze)
pozdrawiam.
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
05-08-2016 19:15 |
|
|
Typhoon-ik
Lord
Data rejestracji: 15-01-2011
Postów: 281
Klan: Alamut Kraina: Moria IV Skąd: Jelenia Góra
|
|
Mnie to od początku dziwią te płacze. Cechy szczęścia były znane od początku ale każdy je olewal tylko zasięg i dmg się liczył no i tak bw sobie szło. Problem pojawił się gdy administracja otworzyła ciekawą furtkę dla Łsa i dała możliwość zgromadzenia niezłej ilości szczęścia, ktora przełożyła się już na widoczne efekty.
No i co się stało? Ludzie, którzy pchali w swoją postać tylko dmg i zasieg. Baaaa ludzie którzy teraz zbierają największe żniwa w historii bw na drzewach w trio przeganiajac takiego lsa czy innego ssaka o lata świetlne, płaczą bo im taki " farciarz zrobi kuku w walce pvp" no ale co się dziwic jak postać ma wymaksowana pod dmg i takie szczęście staje się dla niego zmora bo jest nie do przejścia.
Wtedy najlepiej pójść na forum płakać aby admini ucieli kolejną ciekawą ścieżkę rozwoju bo przecież w bw ma się liczyc tylko zasięg i dmg. No i nikt nie widzi że na takim sprzęcie luckowym robi się gowno dmg bo trzeba go poświęcić a szansa na zgon np na ekspie jest kilkakrotnie większą niż takiego bialasa co sobie zwinkuje moba.
Ehhh szkoda gadać tym bardziej że co jak co szczęście da się kontrowac tylko że większości nie chce się tego robić
|
|
06-08-2016 08:23 |
|
|
Ksionc
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IX Skąd: łódz
Autor tematu
|
|
Witaj
nigdy nie plakalem o tym ze szczescie daje zbyt wiele
i nie o to chodzilo w temacie
uwazam ze jest to bardzo istotny i znaczacy czynnik który warto rozwijac
jednak nie mozna rozwijac jednego aspektu pozostawiajac 2 powiazany calkowicie olany
nie oszukujmy sie ze rozpatrujac tylko pozytywny aspekt szczescia przypisanego do danego wampira to samo szczescie staje sie niegatywne w stosunku do tego ktory go nie posiada i bierze udzial w konfrontacjii z Vampirem im obdazonym
glownym watkiem tego tematu jest wprowadzenie do gry calej gamy szczescia w pelni czyli w obu aspektach i wyexploatowanie zagadnienia w pelni
tak dla przykladu istnieje pajeczy set
który sprawia ze gracz nie atakuje w 1 rundzie walki
mozna by bylo wprowadzic secik który jako wlasciwosc przeklina postac nadajac jej szczescie -100
jak juz w pierwszym poscie wspomnialem
tego typu innowacja urozmaicila by gre
dala by wiele ciekawych mozliwosci rozwoju
i taktyk na gre
ponadto jak juz tez wspomnialem w 1 poscie mozna by wprowadzic mozliwosci pozytywnego i negatywnego szczescia podczas grupowych pvp
przez co stana sie one bardziej nieprzewidywalne
wybaczcie ale aktualnie na wiekszosci serwerow sytuacje sa tak przewidywalne ze wiekszosc klanow wie z kim wygra a z kim przegra
dodajac mozliwosci kontrolowania szczescia w wiekszym zakresie wprowadzimy czynnik który bedzie mial wplyw jako silna zmienna na gre i jej przewidywalnosc
bo przeciez tym zgodnie z definicja jest szcescie
__________________ Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
|
|
06-08-2016 10:48 |
|
|
|