Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY modyfikacja szczescia. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony modyfikacja szczescia. 22 Ankieta - średnia ocena: 2,2322 Ankieta - średnia ocena: 2,2322 Ankieta - średnia ocena: 2,2322 Ankieta - średnia ocena: 2,23
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Thumb Up! modyfikacja szczescia. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witajcie Smile

ostatnio nastapilo sporo modyfikacjii gry i natrafilem na problem zwiazany ze szczesciem Smile czesc graczy uwaza is ma ono zbyt wysoki wplyw na uniki i trafienia zwlaszcza na kontach wysokolewelowych Smile

mam wiec pewna propozycje.

1.czy byla by mozliwosc:

a. Wprowadzenia ujemnego modyfikatora do szczescia:
-modyfikator ujemny przypisany do broni zbroii jako negatywna czesc umagicznienia / cecha prefixu lub sufixu Tongue ewentualnie jako negatywna badz pozytywna cecha setow Smile
- Modyfikator ujemny/dodatni do szczescia dzialajacy na przeciwnika Tongue podobnie w formie umagicznienia pre/su lub jednorazu Smile talizmanu runy evolucjii )

b. Wprowadzenie pozytywnego / negatywnego szczescia oddzialywujace na grupe wampirow bioracych udzial w:
- arenie 3x3 / klanowej
- Oblezeniu / obleg zadaniowy
-sexpy / kw

b1. wprowadzenie pozytywnego / negatywnego szczescia dzialajacego na przeciwnikow bioracych udzial w:
- arenie 3x3 / klanowej
- Oblezeniu / obleg zadaniowy
-sexpy / kw

2. mozliwe sposoby wprowadzenia szczescia grupowego negatywnego i pozytywnego

-Eventy serwerowe
wszyscy atakujacy / broniacy sie maja w trakcie zasadzki / oblezenia / areny +/- x szczescia Smile
-efekty z budynkow klanowych
swiatynia boga x Tongue poswiecajac x mlotkow klan dostaje x szczescia na czas oblecenia (dodatniego dla siebie / ujemnego dla przeciwnika)
-dodatkowy efekt rasowy i/lub modyfikator sprzetu epickiego Smile dajacy negatywne pozytywne szczescie w wydazeniach grupowych
- jednorazy z 3 grupy obnizajace / podwyzszajace statystyki osobiste wplywajace pozytywnie lub negatywnie na szczescie nasze badz przeciwnika w zaleznosci od oddzialywania lub kombinacjii
-talizmany / runy / evolucje Smile

licze na szczere wypowiedzi w temacie oraz jesli wam sie pomysl podoba na propozycje jak mozna by bylo rozwinac i wprowadzic pomysl i jesli to mozliwe wypowiedz administracjii czy cos takiego bylo by mozliwe Smile

pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
02-08-2016 18:31 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

RE: modyfikacja szczescia. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Ksionc napisał(a)
licze na szczere wypowiedzi w temaci

No to prosze - polowa to belkot, kompletnie bez sensu, a polowa pokazuje ze spamujesz nie majac pojecia o czym piszesz, np to:

cytat:
Ksionc napisał(a)
- jednorazy z 3 grupy obnizajace / podwyzszajace statystyki osobiste wplywajace pozytywnie lub negatywnie na szczescie nasze badz przeciwnika w zaleznosci od oddzialywania lub kombinacjii

Wplyw lucka na niektore parametry wynika z jego roznicy miedzy walczacymi osobami (poza testem na wejscie ataku, ale nie o tym temat) - wiec co za roznica czy obnizysz komus czy podwyzszysz sobie?

Zaloz jeszcze temat o zwince, sposcie i sumie - no bo przeciez jak ktos ma go sporo wiecej, to ten drugi moze go nie trafic Roll Eyes

cytat:
Ksionc napisał(a)
czesc graczy uwaza is ma ono zbyt wysoki wplyw na uniki i trafienia zwlaszcza na kontach wysokolewelowych Smile

Ta czesc to kilku placzkow z morii, ktorzy narzekaja na lsa bo nie potrafia sobie wyobrazic ze lucek to parametr jak kazdy inny? No i troche sierot z necro, ktore atakuja ludzi ktorych normalnie nie przejda jak tamci sa w lucku a i tak przegrywaja / nie przebijaja sie? I niby pod takie osoby maja cos wprowadzac? Bo "ja ne umim i ni rozumim jak lucek dziala, omg nerf"?

A mowili, nie zakladac tematow bedac pod wplywem rotfl
02-08-2016 19:07 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

poprzedni post wlasciwie wszystko wyjasnil

nerfienie lucka w pvp ma tyle samo sensu co nerfienie zwinki, sposta czy sumy

co innego unik czy trafienie (bo dystans na n2 trafia i majac 80 sumy mniej), chociaz trafienie niby da sie kontrowac

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
02-08-2016 19:12 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Freeya
Lord


Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria V; Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami.

__________________

IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.
02-08-2016 19:18 Freeya jest offline Szukaj postów użytkownika: Freeya Dodaj Freeya do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Freeya napisał(a)
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami.


z tego calego tematu ten pomysl mi sie najbardziej podoba

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
02-08-2016 19:20 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
RE: modyfikacja szczescia. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
nokia3319 napisał(a)
cytat:
Ksionc napisał(a)
licze na szczere wypowiedzi w temaci

No to prosze - polowa to belkot, kompletnie bez sensu, a polowa pokazuje ze spamujesz nie majac pojecia o czym piszesz, np to:

cytat:
Ksionc napisał(a)
- jednorazy z 3 grupy obnizajace / podwyzszajace statystyki osobiste wplywajace pozytywnie lub negatywnie na szczescie nasze badz przeciwnika w zaleznosci od oddzialywania lub kombinacjii

Wplyw lucka na niektore parametry wynika z jego roznicy miedzy walczacymi osobami (poza testem na wejscie ataku, ale nie o tym temat) - wiec co za roznica czy obnizysz komus czy podwyzszysz sobie?


zacznijmy od jednorazu. jak wiadomo szczescie ma wplyw na takie cechy jak uniki. trafienia krytyczne itp. propozycja negatywnego szczescia miala by modyfikowac te parametry u przeciwnika. niestety nie ma nic za darmo wiec zaproponowalem jako cene modyfikacje naszych statystyk postaci Smile w 2 zas strone czasami warto podwyzszyc sobie statystyki obnizajac wlasne szczescie a co za tym idzie cechy od niego zalezne.

jesli istnieje "pozytywny czynnik" wystepujacy w grze i wplywajacy na wiekszosc jej aspektow dlaczego nie mialby wystepowac czynnik negatywny o przeciwstawnym znaczeniu?

ponadto jesli istnieje pozytywny czynnik w stylu szczescia za monety i budynki klanowe jednorazy umagi runy eventy i sety dlaczego ma nie istniec czynnik przeciwstawny?

nie oszukujmy sie czesc graczy specjalnie dobiera sprzet pod szczescie by tym czynnikiem wplywac na przebieg pvp.

cytat:
Freeya napisał(a)
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami.


bardzo dziekuje za tak wylewna opinie na moj temat. ja przynajmniej nikogo nie obrazam i staram sie raz na jakis czas zaproponowac jakas zmiane w grze jakis pomysl lub modyfikacje. to czy pomysl bedzie przyjety czy nie to juz jest inna kwestia. twoja trwoga o administracje jest raczej przesadzona Smile i ne sadze by administracja potrzebowala "obroncow"
niestety jak to mowia: krowa ktora glośno ryczy malo mleka daje :/ sadze ze to tyczy sie idealnie twojej osoby Smile poza ublizeniami w twoim poscie nie znalazlem zadnych argumentow, opini czy rozwazen odnosnie powyzszej propozycjii.


pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
02-08-2016 19:59 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

RE: modyfikacja szczescia. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Ksionc
nie oszukujmy sie czesc graczy specjalnie dobiera sprzet pod szczescie by tym czynnikiem wplywac na przebieg pvp.

nie oszukujmy sie, czesc graczy specjalnie dobiera eq pod zwinke/sposta/sume, zeby tym czynnikiem wplywac na przebieg pvp

jaki proponujesz nerf dla tych statystyk?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
02-08-2016 20:16 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie proponuje nerfu dla tych statystyk tylko wprowadzic czynnik ktory wplywa na balans i mozliwosci gry.
czyli jesli wystepuje pozytywny czynnik wzmacniajacy chce wprowadzic mozliwosc negowania go z jednej strony. lub celowe obciazenie sie negatywnym czynnikiem (jak to robi wiekszosc jednorazow, niektore prefixy i sufixy Tongue oraz czesc umagow) by uzyskac przykladowo bonus w statystykach Smile

ponadto wprowadzenie negatywnego szczescia oddzialywujacego na przeciwnika bedzie w moim odczuciu pozytywnym czynnikiem balansujacym bo jak do tej pory szczescia nie mozna zbalansowac inaczej niz swoim pozytywnym szczesciem.

ponadto jesli wprowadzimy ujemny wspolczynnik ktory moze oddzialywac na graczy w pvp bedzie to swojego rodzaju sposob na zbalansowanie roznicy w poziomie i sprzecie i napewno blyskawicznie powstanaa nowe style i techniki gry Smile

ponadto jesli gracz posiada minimalna mozliwa wartosc na uniki i/lub krytyki to bedzie mu sie oplacalo zastosowac negatywny wspolczynnik szczescia by zyskac przykladowo statystyki jego kosztem(mam na mysli szczescie) / lub zwiekszyc szczescie przeciwnika (jesli przykladowo wiemy ze przeciwnik osiagnal graniczna wartosc szczescia) zyskujac na tym odpowiedni bonus. ale to wymaga dopracowania i alternattywnych pomyslów graczy ktorzy graja i znaja bw Smile a nie ktytyki tylko dlatego ze pomysl wyszedl odemnie Smile

a i jeszcze jedna kwestia.
jesli pomysl by byl przyjety mozna by wprowadzic jak juz pisalem eventy serwerowe ktore modyfikuja atakujacych lub broniacych sie podczas pblegow aren itp Tongue co wprowadzilo by wiecej nieprzewidywalnych czynnikow losowych do gry Smile bo przeciez jedni maja szczescie inni pecha Tongue

pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 02-08-2016 20:52.

02-08-2016 20:45 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Proszę o sprawdzenie czy konto ksionc nie należy do tej samej osoby co zwisa malutki, jedyne czym się różnią to kolory dodawane przez zwisa, pomysły jednak zadziwiająco podobnie głupie.
02-08-2016 20:50 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
Kylin
Moderator


images/avatars/avatar-25491.jpg

Data rejestracji: 21-11-2009
Postów: 300
Klan: Uroboros
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia
Skąd: Piekło

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Freeya +1 obraza

twardy +1 spam

Janca +1 spam

__________________
R1 : Kylin

Moderator:

System gry


Pytania/zażalenia/uwagi/pomysły/propozycje - wiadomości kierować na PW

Zamknąłem temat, który chcesz reaktywować/uzupełnić pisz wiadomość najlepiej z linkiem do tematu

04-08-2016 12:49 Kylin jest offline Szukaj postów użytkownika: Kylin Dodaj Kylin do Listy kontaktów
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa


images/avatars/avatar-14362.jpg

Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zgorzelec

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ksionc, pomysł jest do śmieci i nikt CI go nie zaakceptuje

Szczęście to statystyka jak zwinność i spost, jeżeli chcesz nerfić jedną, to dla balansu trzeba znerfić wszystkie pozostałe

Szczęście jak zwinności i spost może mieć każdy, jedynie ssak może mieć więcej niż inne rasy
Czy to moria, czy to necro lucka może mieć każdy i każdy może go kontrować

jeżeli chcesz dać coś, co odejmuje lucka, to masz dać coś co odejmuje zwinność i sposta w takiej samej proporcji

__________________
Nick R6 Włóczykij

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator)

rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl rotfl
04-08-2016 12:52 Trova jest offline Szukaj postów użytkownika: Trova Dodaj Trova do Listy kontaktów
kubek kawy
Double Ace


images/avatars/avatar-25545.jpg

Data rejestracji: 04-08-2016
Postów: 127

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Janca napisał(a)
Proszę o sprawdzenie czy konto ksionc nie należy do tej samej osoby co zwisa malutki, jedyne czym się różnią to kolory dodawane przez zwisa, pomysły jednak zadziwiająco podobnie głupie.


Jakby to był mój pomysł to bym go rozumiał... Wink

Ksionc, w tym rozwlekłym tłumaczeniu, równocześnie pisze o
nerfie szczęścia i zaraz potem jednym tchem o cudach działających na plus/minus na szczęście
i jeszcze o podziale samego szczęścia na pozytywne/negatywne.

Mówiąc szczerze nie rozumiem pomysłu bo dla mnie jest zbyt chaotycznie przedstawiony.

Ale ponieważ nie mam natury hejtera więc założę że za tym chaosem
jest jakaś logika i dam 10 pomysłowi. Wink
Bo sama rozbudowa mechaniki szczęścia jako taka nielogiczna nie jest.
Nawet jeśli ja nie rozumiem jej w tej przedstawionej chaotycznej wersji.

__________________
cytat:
C47 napisał(a)
Blokada wszystkich wykrytych kont na serwerach
mogę zablokować ci wszystkie konta w grze, także te, które stworzysz w przyszłości

A cmoknij mnie w uszko od kubka. Wink
04-08-2016 15:16 kubek kawy jest offline Szukaj postów użytkownika: kubek kawy Dodaj kubek kawy do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Trova napisał(a)
Ksionc, pomysł jest do śmieci i nikt CI go nie zaakceptuje

Szczęście to statystyka jak zwinność i spost, jeżeli chcesz nerfić jedną, to dla balansu trzeba znerfić wszystkie pozostałe

Szczęście jak zwinności i spost może mieć każdy, jedynie ssak może mieć więcej niż inne rasy
Czy to moria, czy to necro lucka może mieć każdy i każdy może go kontrować

jeżeli chcesz dać coś, co odejmuje lucka, to masz dać coś co odejmuje zwinność i sposta w takiej samej proporcji


same glupoty

szczescia jest podobno parametrem elitarnym, wiec porownania do zwinki i sposta to smiech

zwinka ani spost nie nieweluja efektow szczescia, szczescie wplywa na wszystkie statystyki celnosci i staja sie one generalnie w porownaniu do niego bezuzyteczne

a elitarnosc parametru, ktorego wyciaga sie po 350+ w bojowym, z czego zdecydowana wiekszosc bierze sie z 1 tatka i z 1 arkana ssaka - to po prostu dysbalans

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 04-08-2016 16:28.

04-08-2016 16:27 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Carnivor
King


Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-]
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

To może po prostu zabrać ten efekt ograniczania trafialności przeciwnikowi, skoro tak to przeszkadza tylu osobom?

Tak jak napisał nokia, jest możliwość kontrowania szczęścia - samemu mieć szczęście.

__________________
r2: Carnivor
r4: Carnivor
04-08-2016 19:14 Carnivor jest offline Szukaj postów użytkownika: Carnivor Dodaj Carnivor do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

to moze by zabrac wplyw zwinki przeciwnika na moje trafienie? nie widze przeciwwskazan

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
04-08-2016 19:39 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pierwsza podstawowa sprawa jesli chodzi o szczescie to to ze jest w bw umieszczony tylko i wylacznie jej pozytywny aspekt. i zaden element gry nie wprowadza negatywnego efektu - ja nazwalem to ujemne szczescie ale tak naprawde chodzi o klasycznego pecha.
moze jestem malo logiczny ale wspolczynnik szczescia jes czyms co moze przyjmowac wartosc negatywna i wlasnie o to walcze. i dlatego zaproponowalem ten post.
pozytywne i negatywne aspekty szczescia powinny byc poznane i uwzglednione tak jak normalny czlowiek stosuje i uznaje liczby ponizej i powyzej zera Smile

pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
04-08-2016 21:02 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)a elitarnosc parametru, ktorego wyciaga sie po 350+ w bojowym, z czego zdecydowana wiekszosc bierze sie z 1 tatka i z 1 arkana ssaka - to po prostu dysbalans


Ssak na lsie to mocne polaczenie - fakt. Ale narzekanie na to, to tak jakby narzekac ze kultek w bialej latwiej kogos zwinkuje, albo potep w palnej latwiej kogos spostuje, wiec placz na dzialanie lucka mozna skomentowac cytujac Twoja wypowiedz:

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
same glupoty


A co do tego:

cytat:
Ksionc napisał(a)
pierwsza podstawowa sprawa jesli chodzi o szczescie to to ze jest w bw umieszczony tylko i wylacznie jej pozytywny aspekt. i zaden element gry nie wprowadza negatywnego efektu - ja nazwalem to ujemne szczescie ale tak naprawde chodzi o klasycznego pecha.
moze jestem malo logiczny ale wspolczynnik szczescia jes czyms co moze przyjmowac wartosc negatywna i wlasnie o to walcze. i dlatego zaproponowalem ten post.
pozytywne i negatywne aspekty szczescia powinny byc poznane i uwzglednione tak jak normalny czlowiek stosuje i uznaje liczby ponizej i powyzej zera Smile

pozdrawiam.


A jak jest ze zwinka? A jak jest ze spostem? A jak jest z suma? Zaraz zalozysz temat zeby oprocz "pecha" dodac "otylosc" (zeby bialas nie trafial), "zeza" (zeby palniak nie trafial) i jakas glupote pod sume? Wymyslasz pierdoly jak 1razy odejmujace przeciwnikowi lucka, nie rozumiejac ze TO JEST TO SAMO co kupienie sobie qrazu do lucka, bo EFEKTY SA WYLICZANE NA PODSTAWIE ROZNICY. Caps lockiem dojdzie czy tez nie?
04-08-2016 21:23 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

http://wiki.bloodwars.interia.pl/index.p...odWars_Tutorial
polecam, szelrok homels

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
04-08-2016 21:25 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

https://en.wikipedia.org/wiki/Luck

szkoda ze w polskiej wiki nie jest to tak fajnie opisane Tongue zapewne problemem jest to ze w naszej kulturze mamy szczescie i pech a nie tak jak w anglackim Tongue bad luck / good luck

jesli bede zmuszony przetlumaczyc caly artykul o szczesciu to to zrobie Tongue

co do parametrów takich jak zwinka Tongue spostrzegawczosc itp Tongue nie moga one byc ujemne Tongue bo albo istnieja albo sa zerowe Tongue jakby nie bylo slepa ma zero sposta Tongue ale nei moe miec go na minusie bo taki wspolczynnik nie istnieje Tongue
jedynym parametrem ktory mozna by rozpatrywac pod wzgledem pozytywnym badz negatywnym jest wyglad Tongue chociaz tu wiekszym problemem jest umieszczenie punktu poczatkowego niz szukanie minusa Tongue ale to kwestia bardzo dyskusyjna Tongue

pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ksionc: 04-08-2016 21:39.

04-08-2016 21:38 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
nikerio
Viking


images/avatars/avatar-21156.jpeg

Data rejestracji: 18-02-2008
Postów: 548
Klan: CRY_Immortal/Danse-M acabre
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: mazo

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A ja proszę administracje o oficjalne stanowisko w tej sprawie, bo coraz więcej osób płacze, że ten parametr jest zbyt OP (w tym także ŁS), nie mając nawet runika do ataków aby to skontrować. A jak wiadomo administracja lubi pójść płaczkom na rękę i może to znerfić, więc lepiej wiedzieć o tym wcześniej.

__________________

04-08-2016 22:01 nikerio jest offline Szukaj postów użytkownika: nikerio Dodaj nikerio do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Ksionc napisał(a)
https://en.wikipedia.org/wiki/Luck

szkoda ze w polskiej wiki nie jest to tak fajnie opisane Tongue zapewne problemem jest to ze w naszej kulturze mamy szczescie i pech a nie tak jak w anglackim Tongue bad luck / good luck

jesli bede zmuszony przetlumaczyc caly artykul o szczesciu to to zrobie Tongue

co do parametrów takich jak zwinka Tongue spostrzegawczosc itp Tongue nie moga one byc ujemne Tongue bo albo istnieja albo sa zerowe Tongue jakby nie bylo slepa ma zero sposta Tongue ale nei moe miec go na minusie bo taki wspolczynnik nie istnieje Tongue
jedynym parametrem ktory mozna by rozpatrywac pod wzgledem pozytywnym badz negatywnym jest wyglad Tongue chociaz tu wiekszym problemem jest umieszczenie punktu poczatkowego niz szukanie minusa Tongue ale to kwestia bardzo dyskusyjna Tongue

pozdrawiam.


Co kogo obchodzi angielska definicja szczescia? Jak chcesz cos pisac odnosnie zmian w grze, to tak jak mowilem, pozjaj jej podstawy, bo nawet nie wiesz jak funkconuje parametr o zmianie ktorego spamujesz...

I ile Ty masz lat ze w jednej odpowiedzi pojawia sie 20 minek, 13?

Najlepiej wez sobie te cytaty do serca, bo pieprzysz glupoty jak zwis albo klogg:

cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
Freeya napisał(a)
Ksionc usuń konto debilu bo tych postów czytać się nie da. Daj spokój administracji z gównopomysłami.


z tego calego tematu ten pomysl mi sie najbardziej podoba
04-08-2016 22:30 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
nokia3319 napisał(a)
cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)a elitarnosc parametru, ktorego wyciaga sie po 350+ w bojowym, z czego zdecydowana wiekszosc bierze sie z 1 tatka i z 1 arkana ssaka - to po prostu dysbalans


Ssak na lsie to mocne polaczenie - fakt. Ale narzekanie na to, to tak jakby narzekac ze kultek w bialej latwiej kogos zwinkuje, albo potep w palnej latwiej kogos spostuje, wiec placz na dzialanie lucka mozna skomentowac cytujac Twoja wypowiedz:

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
same glupoty


A co do tego:

cytat:
Ksionc napisał(a)
pierwsza podstawowa sprawa jesli chodzi o szczescie to to ze jest w bw umieszczony tylko i wylacznie jej pozytywny aspekt. i zaden element gry nie wprowadza negatywnego efektu - ja nazwalem to ujemne szczescie ale tak naprawde chodzi o klasycznego pecha.
moze jestem malo logiczny ale wspolczynnik szczescia jes czyms co moze przyjmowac wartosc negatywna i wlasnie o to walcze. i dlatego zaproponowalem ten post.
pozytywne i negatywne aspekty szczescia powinny byc poznane i uwzglednione tak jak normalny czlowiek stosuje i uznaje liczby ponizej i powyzej zera Smile

pozdrawiam.


A jak jest ze zwinka? A jak jest ze spostem? A jak jest z suma? Zaraz zalozysz temat zeby oprocz "pecha" dodac "otylosc" (zeby bialas nie trafial), "zeza" (zeby palniak nie trafial) i jakas glupote pod sume? Wymyslasz pierdoly jak 1razy odejmujace przeciwnikowi lucka, nie rozumiejac ze TO JEST TO SAMO co kupienie sobie qrazu do lucka, bo EFEKTY SA WYLICZANE NA PODSTAWIE ROZNICY. Caps lockiem dojdzie czy tez nie?


zastanow sie zanim cos napiszesz

kultek dajmy na to, bo taki dales przyklad moze z arkan wbic z 10 wiecej zwinki niz inni, bo do tego jest set - wiec zupelnie bez sensu przyklad

ale nawet gdyby nikt inny tych arkan nie mogl uzywac to moze wbic powiedzmy z 85 kocich - ze sprzetu i ewo mozna tej zwinki nalupac wielookrotnie wiecej

szczescia w sprzecie bojowym nie chce mi sie o tej godzinie liczyc, ale bedzie go moze razem tyle ile teraz ssaki wbijaja z samych arkan, z tatka łsa tez jest tego sporo

zupelnie inna proporcja niz w przykladzie ze zwinka

i zamiast o dzialaniu szczescia, zastanawiam sie teraz

jak to jest ze 1 rasa wbija z arkan o 50% wiecej elitarnego parametru, niz inne rasy zwyklych parametrow

moze to nie szczescie jest problemem, tylko op arkana ssaka Smile

ale to nie problem bo i tak sie wszyscy na ssaki chca przerabiac Big Grin ciekawe dlaczego Big Grin

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 04-08-2016 23:06.

04-08-2016 22:59 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)kultek dajmy na to, bo taki dales przyklad moze z arkan wbic z 10 wiecej zwinki niz inni, bo do tego jest set - wiec zupelnie bez sensu przyklad

Wiekszosc tej dyskusji tyczy sie pvp, wiec co mnie obchodzi ten set?
Ale prosze, jak od tej strony chcesz rozpatrywac - a z luckiem to eq nie ma do ubrania w pvp?

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)ale nawet gdyby nikt inny tych arkan nie mogl uzywac to moze wbic powiedzmy z 85 kocich - ze sprzetu i ewo mozna tej zwinki nalupac wielookrotnie wiecej

A wiesz ile mozna nalupac lucka z eq?

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)jak to jest ze 1 rasa wbija z arkan o 50% wiecej elitarnego parametru, niz inne rasy zwyklych parametrow

Jakie 50%, co Ty bredzisz? Swoja droga, mozna by zapytac - jak to jest, ze ktos moze stosunkowo malym kosztem arkan dac elitarny umag jakim jest dodatkowy atak? Itp, itd...

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)moze to nie szczescie jest problemem, tylko op arkana ssaka Smile

Po tej czesci widac ze jestes kolejnym placzkiem, ktory nie wie co wypisuje - be jesli gdzies jest jakis problem, to w lsie, a nie ssaku.

Czy Ty wiesz ile ssak moze dac lucka z arkan? W pvp ~40 na wyzszych poziomach, chyba ze ma umagi do krwi, albo zlozone pod to eq. Wiesz ile mu to daje? +8% na max i min trafienie, tyle samo kryta, Tobie ucina trafienie tak samo. Wymnoz to nawet x2 jesli dojda umagi, eq - ale wtedy zrob to samo odpowiadajac sobie na moje pytanie - wiesz ile zwinka dana za podobna ilosc pkt krwi tego utnie przy podobnym eq?

Druga sprawa - ja znam realia obu serwerow, ale zakladajacy spamuje z perspektywy necro, gdzie nie masz lucka z tatuazu, zlozenie bojowego opartego na wiekszych ilosciach lucka tak jak mozna na morii mozna uznac za niemozliwe, itd, a gosc otagowal temat jako "ogolny", bo sam nie ma pojecia o czym pisze.

Wiec zastosuj sie do tego co sam napisales:

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
zastanow sie zanim cos napiszesz


Do tych dwoch nizej - szkoda czasu a te bzdury, nie chce mi sie komentowac Tongue

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nokia3319: 05-08-2016 12:48.

04-08-2016 23:35 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cze Smile

temat napisalem jako ogólny poniewaz nie dotyczyl on konkretnie sprzetu bojowego Smile a byl on tylko pobocznym aspektem rozwazan Smile głownym zagadnieniem w temacie byla kwestia tego iż na BW szczescie przyjmuje tylko i wylacznie wartosc dodatnia.

Jesli ktos czytal opis szczescia z angielsko jezycznej wiki zauwazyl iz jest to czynnik który moze byc i pozytywny i negatywny a nie tak jak w jezyku polskim tylko pozytywny a jego przeciwienstwem jest pech :/ ten uklad wprowadza zamieszanie i nieporozumienia.

szczescie (inaczej zwane szansa) to bezcelowa niekontrolowalna i nieprzewidywalna sila która ma wpływ negatywny lub pozytywny na wydazenia, jednnostki, grupy lub przyczyny Smile

to tlumaczenie powinno wyjasnic dlaczego POLSKA definicja szczescia ktore czesto interpretowane jest jako synonim radosci jest tak odmienna i ulomna w stosunku do prawdziwego zagadnienia Smile

pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
05-08-2016 10:44 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
nokia3319 napisał(a)
cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)kultek dajmy na to, bo taki dales przyklad moze z arkan wbic z 10 wiecej zwinki niz inni, bo do tego jest set - wiec zupelnie bez sensu przyklad

Wiekszosc tej dyskusji tyczy sie pvp, wiec co mnie obchodzi ten set?
Ale prosze, jak od tej strony chcesz rozpatrywac - a z luckiem to eq nie ma do ubrania w pvp?

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)ale nawet gdyby nikt inny tych arkan nie mogl uzywac to moze wbic powiedzmy z 85 kocich - ze sprzetu i ewo mozna tej zwinki nalupac wielookrotnie wiecej

A wiesz ile mozna nalupac lucka z eq?

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)jak to jest ze 1 rasa wbija z arkan o 50% wiecej elitarnego parametru, niz inne rasy zwyklych parametrow

Jakie 50%, co Ty bredzisz? Swoja droga, mozna by zapytac - jak to jest, ze ktos moze stosunkowo malym kosztem arkan dac elitarny umag jakim jest dodatkowy atak? Itp, itd...

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)moze to nie szczescie jest problemem, tylko op arkana ssaka Smile

Po tej czesci widac ze jestes kolejnym placzkiem, ktory nie wie co wypisuje - be jesli gdzies jest jakis problem, to w lsie, a nie ssaku.

Czy Ty wiesz ile ssak moze dac lucka z arkan? W pvp ~40 na wyzszych poziomach, chyba ze ma umagi do krwi, albo zlozone pod to eq. Wiesz ile mu to daje? +8% na max i min trafienie, tyle samo kryta, Tobie ucina trafienie tak samo. Wymnoz to nawet x2 jesli dojda umagi, eq - ale wtedy zrob to samo odpowiadajac sobie na moje pytanie - wiesz ile zwinka dana za podobna ilosc pkt krwi tego utnie przy podobnym eq?

Druga sprawa - ja znam realia obu serwerow, ale zakladajacy spamuje z perspektywy necro, gdzie nie masz lucka z tatuazu, zlozenie bojowego opartego na wiekszych ilosciach lucka tak jak mozna na morii mozna uznac za niemozliwe, itd, a gosc otagowal temat jako "ogolny", bo sam nie ma pojecia o czym pisze.

Wiec zastosuj sie do tego co sam napisales:

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
zastanow sie zanim cos napiszesz


temat jest ogolnie o lucku i jest otagowany jako ogolny, nie jako necro wiec mnie tam wiele nie interesuje ze ty sobie pvp liczysz, pvp to tylko 1 z aspektow gry - najprostszy tak naprawde

ja pisze od poczatku o ilosci lucka dostepnego z danych zrodel - sprzet, tatek, moc krwi (wiem mozna z umagow jeszcze dolozyc)

wytykasz jak to sie znasz i ja sie nie znam, a nie potrafisz nic poprzec dowodami, same krzyki

bez krwi w ataku jako ssak na 128 lvlu, wbijam 52 lucka - ubierajac sprzet zwinkowy, wyobraz sobie ze mozna zalozyc bojowy szamanski jeszcze

na krwi klanowej wbijam 138 lucka

ze sprzetu liczac nawet weze i grabiezce na runiku , 3x lucek bizu jest razem na dsk5 - 131 lucka

do tego wez pod uwage zlozenie i wbicie takiego setu, to nie to samo co po prostu wbic arkana

Łs - na 150 lvlu - dostaje bonus 110 do lucka

ja zostaje ssakiem i konczy dyskusje z toba
05-08-2016 12:34 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ksionc - az dziwne ze nie walczysz przeciwko nazywaniu naszych postaci wampirami, przeciez z tymi z angielskiej wiki maja tyle wspolnego, ze pija krew

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
05-08-2016 16:27 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szerlok napisał(a)
ksionc - az dziwne ze nie walczysz przeciwko nazywaniu naszych postaci wampirami, przeciez z tymi z angielskiej wiki maja tyle wspolnego, ze pija krew


wybacz ale juz nic ciekawszego wymyslic nie mogles Tongue Vampir to VAAMPIR Smile istota mityczna i nie bede sie czepial jak to tu wyglada Tongue bo jest to w tym wypadku termin calkowicie stworzony do celow gry Tongue i jesli twórcy nazwali by postacie którymi gramy przykladowo wykastrowane stonogi Tongue podzielili by je na rasy i nadali im okreslone cechy Tongue to gralbym teraz wykastrowana stonoga (zakladajac ze gra taka postacia my mnie zainteresowala Tongue )
jednak sa pewne fundamentalne zasady które uwazam za podstawowe i uniwersalne Tongue i jesli sa tak bardzo "polowicznie" wprowadzone jak w bw Smile to uwazam ze mam prawo wypowiedziec swoje zdanie Smile i przedyskutowac sprawe z innymi graczami ewentualnie w miare mozliwosci i potrzeby z administracja Smile

aktualnie mam wrazenie ze gracze nei chca zmian w szczesciu Smile i to z kilku powodow Smile
-Negatywne szczescie zmienilo by balans
-jesli by zostalo wprowadzone wplynelo by na strategie i sposoby gry
-niekontrowalne szczescie mozna by bylo w koncu kontrowac.
-gracze zmuszeni by byli o przemyslenie faktu ze szczescie i pech to 2 strony tego samego zjawiska Tongue (co jak juz wspomnialem jest spaczone w polskiej kulturze)

pozdrawiam.

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
05-08-2016 19:15 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ale szczescie jest kontrowalne, tylko ty tutaj tego nie rozumiesz

i pojecie szczescia w kulturze angielskiej rowniez zostalo stworzone dla potrzeb gier, jesli juz odwolujesz sie do wiki

takze ten

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 05-08-2016 19:23.

05-08-2016 19:22 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Typhoon-ik
Lord


images/avatars/avatar-24351.jpg

Data rejestracji: 15-01-2011
Postów: 281
Klan: Alamut
Kraina: Moria IV
Skąd: Jelenia Góra

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mnie to od początku dziwią te płacze. Cechy szczęścia były znane od początku ale każdy je olewal tylko zasięg i dmg się liczył no i tak bw sobie szło. Problem pojawił się gdy administracja otworzyła ciekawą furtkę dla Łsa i dała możliwość zgromadzenia niezłej ilości szczęścia, ktora przełożyła się już na widoczne efekty.

No i co się stało? Ludzie, którzy pchali w swoją postać tylko dmg i zasieg. Baaaa ludzie którzy teraz zbierają największe żniwa w historii bw na drzewach w trio przeganiajac takiego lsa czy innego ssaka o lata świetlne, płaczą bo im taki " farciarz zrobi kuku w walce pvp" no ale co się dziwic jak postać ma wymaksowana pod dmg i takie szczęście staje się dla niego zmora bo jest nie do przejścia.

Wtedy najlepiej pójść na forum płakać aby admini ucieli kolejną ciekawą ścieżkę rozwoju bo przecież w bw ma się liczyc tylko zasięg i dmg. No i nikt nie widzi że na takim sprzęcie luckowym robi się gowno dmg bo trzeba go poświęcić a szansa na zgon np na ekspie jest kilkakrotnie większą niż takiego bialasa co sobie zwinkuje moba.


Ehhh szkoda gadać tym bardziej że co jak co szczęście da się kontrowac tylko że większości nie chce się tego robić
06-08-2016 08:23 Typhoon-ik jest offline Szukaj postów użytkownika: Typhoon-ik Dodaj Typhoon-ik do Listy kontaktów
Ksionc
Double Ace


images/avatars/avatar-25002.jpg

Data rejestracji: 22-08-2011
Postów: 148
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IX
Skąd: łódz

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Ksionc
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witaj Smile

nigdy nie plakalem o tym ze szczescie daje zbyt wiele Smile i nie o to chodzilo w temacie Tongue

uwazam ze jest to bardzo istotny i znaczacy czynnik który warto rozwijac Tongue jednak nie mozna rozwijac jednego aspektu pozostawiajac 2 powiazany calkowicie olany Tongue

nie oszukujmy sie ze rozpatrujac tylko pozytywny aspekt szczescia przypisanego do danego wampira to samo szczescie staje sie niegatywne w stosunku do tego ktory go nie posiada i bierze udzial w konfrontacjii z Vampirem im obdazonym Smile glownym watkiem tego tematu jest wprowadzenie do gry calej gamy szczescia w pelni czyli w obu aspektach i wyexploatowanie zagadnienia w pelni Tongue

tak dla przykladu istnieje pajeczy set Tongue który sprawia ze gracz nie atakuje w 1 rundzie walki Tongue

mozna by bylo wprowadzic secik który jako wlasciwosc przeklina postac nadajac jej szczescie -100 Smile

jak juz w pierwszym poscie wspomnialem Smile tego typu innowacja urozmaicila by gre Smile dala by wiele ciekawych mozliwosci rozwoju Smile i taktyk na gre Tongue

ponadto jak juz tez wspomnialem w 1 poscie mozna by wprowadzic mozliwosci pozytywnego i negatywnego szczescia podczas grupowych pvp Smile przez co stana sie one bardziej nieprzewidywalne Tongue wybaczcie ale aktualnie na wiekszosci serwerow sytuacje sa tak przewidywalne ze wiekszosc klanow wie z kim wygra a z kim przegra Tongue

dodajac mozliwosci kontrolowania szczescia w wiekszym zakresie wprowadzimy czynnik który bedzie mial wplyw jako silna zmienna na gre i jej przewidywalnosc Tongue bo przeciez tym zgodnie z definicja jest szcescie Tongue

__________________
Woe to you, on earth and sea,
for the Devil sends the beast with wrath,
beacause he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the beast
for it is a human number,
its number, is six hundred and sixty six
06-08-2016 10:48 Ksionc jest offline Szukaj postów użytkownika: Ksionc Dodaj Ksionc do Listy kontaktów
Strony (2): [1] 2 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY modyfikacja szczescia.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH