Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
KINTARO2
Triple Ace
Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI
|
|
Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
Jak powszechnie wiadomo talki łapacza czyli Maska śmiechu i Maska żenady są kompletnie bezużyteczne.
Pytanie więc krótkie: jak długo to kuriozum będzie istnieć w obecnej formie i kiedy to zostanie naprawione?
__________________
Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.
R10 - KINTARO
Miszcz ciętej riposty
|
|
25-08-2016 20:41 |
|
|
ofiara losu
Lord
Data rejestracji: 10-03-2009
Postów: 335
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
Originally posted by KINTARO2
Jak powszechnie wiadomo talki łapacza czyli Maska śmiechu i Maska żenady są kompletnie bezużyteczne.
Pytanie więc krótkie: jak długo to kuriozum będzie istnieć w obecnej formie i kiedy to zostanie naprawione? |
talizmany lapacza powinny zostac naprawione natychmiast po poprawieniu:
- szpon niemocy (jak latwo policzyc - obecnie obrazenia sa mniejsze niz na masce strachu lapacza)
- plesn krwi
- potega niemocy
- apatia bestii
__________________ img94.imageshack.us/img94/9884/eeeyjk.jpg
r7 Kirbyś
|
|
25-08-2016 21:33 |
|
|
Dracko
Viking
Data rejestracji: 10-10-2006
Postów: 585
Klan: DerG Kraina: Necropolia II
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
KINTARO2 napisał(a)
Jak powszechnie wiadomo talki łapacza czyli Maska śmiechu i Maska żenady są kompletnie bezużyteczne.
Pytanie więc krótkie: jak długo to kuriozum będzie istnieć w obecnej formie i kiedy to zostanie naprawione? |
Maska strachu daje mi obecnie 140 dmg i używam jej częściej niż majtka w ataku więc o co ten płacz po prostu trzeba pomyśleć nad wykorzystaniem tego załóż Biała na e skorpionach albo e szybkie pn (ja używam leg dsk) i zobacz co idzie poczarowac z maską strachu
|
|
25-08-2016 21:33 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
Dracko napisał(a)
cytat: |
KINTARO2 napisał(a)
Jak powszechnie wiadomo talki łapacza czyli Maska śmiechu i Maska żenady są kompletnie bezużyteczne.
Pytanie więc krótkie: jak długo to kuriozum będzie istnieć w obecnej formie i kiedy to zostanie naprawione? |
Maska strachu daje mi obecnie 140 dmg i używam jej częściej niż majtka w ataku więc o co ten płacz po prostu trzeba pomyśleć nad wykorzystaniem tego załóż Biała na e skorpionach albo e szybkie pn (ja używam leg dsk) i zobacz co idzie poczarowac z maską strachu |
Nic, bo w pvp sa lepsze rozwiazania, na 1 mapie lepiej wrzucic majka dla hp, na drugiej mapie lepiej wrzucic skore bestii z aura. Od biedy do palnej mozna to wrzucic albo na nb.
|
|
25-08-2016 21:52 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
KINTARO2 napisał(a)
Jak powszechnie wiadomo talki łapacza czyli Maska śmiechu i Maska żenady są kompletnie bezużyteczne.
Pytanie więc krótkie: jak długo to kuriozum będzie istnieć w obecnej formie i kiedy to zostanie naprawione? |
Odpowiem ja przerobiłem się na kultystę
__________________ Tonąca_rybka
|
|
25-08-2016 22:02 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
W pvp majestat jest o wiele lepszy niż maski. Na evencie "Czarny Strach" maska strachu będzie lepszym rozwiązaniem ale w codziennych atakach majtek jest jednak chyba najlepszym arkanem.
We wszystkich innych płaszczyznach gry najczęściej używanym talizmanem jest aura bestii. Może na nocy bohaterów lepiej wbić maskę strachu ale w zwykłe dni aura króluje na ekspach, kw i arenach.
Niestety każdy pomysł poprawienia czegokolwiek łapaczowi zostanie brutalnie zrównany z ziemią przez tych którym codziennie ataki od łapaczy z majestatem spędzają sen z powiek.
Przewiduję że dopiero kiedy uda im się wypłakać nerf majestatu, temat poprawienia masek nie będzie już tak mocno torpedowany.
Dobrze by było gdyby (jeżeli do tego dojdzie) odbyło się to równolegle. Jeżeli doszłoby do nerfu majka bez równoczesnego poprawienia masek to niewielu zostanie ŁM na serwerach.
(Ja od razu zmienię rasę na WZ albo SSAKA)
Boję się tylko co będzie jak nasi umiłowani twórcy gry wezmą kalkulator i policzą ile HP będzie na arenach klanowych w których klan złożony z 50WZ zapoda aurę bestii na 4lvl
Wtedy pewnie nastąpi nerf aury (liczę że nie nastąpi to nie wcześniej niż 180 dni od dnia zmienię rasę na WZ bo nie uśmiecha mi się płacić za każdym razem kiedy balans zostaje wywrócony do góry nogami).
No dość tych spekulacji. Dobranoc
__________________ R14 : Brzydall
|
|
25-08-2016 23:11 |
|
|
Borszczu
Viking
Data rejestracji: 03-12-2006
Postów: 584
Klan: SG Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Moria VII
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
nokia3319 napisał(a)
cytat: |
Dracko napisał(a)
cytat: |
KINTARO2 napisał(a)
Jak powszechnie wiadomo talki łapacza czyli Maska śmiechu i Maska żenady są kompletnie bezużyteczne.
Pytanie więc krótkie: jak długo to kuriozum będzie istnieć w obecnej formie i kiedy to zostanie naprawione? |
Maska strachu daje mi obecnie 140 dmg i używam jej częściej niż majtka w ataku więc o co ten płacz po prostu trzeba pomyśleć nad wykorzystaniem tego załóż Biała na e skorpionach albo e szybkie pn (ja używam leg dsk) i zobacz co idzie poczarowac z maską strachu |
Nic, bo w pvp sa lepsze rozwiazania, na 1 mapie lepiej wrzucic majka dla hp, na drugiej mapie lepiej wrzucic skore bestii z aura. Od biedy do palnej mozna to wrzucic albo na nb. |
Pokaz mi palniaka lub dystans który na drugiej mapie załozy aure besti zamiast maski strachu.
__________________ r1: mark
r2,r5,r7,r19: Borszczu
|
|
25-08-2016 23:17 |
|
|
KINTARO2
Triple Ace
Data rejestracji: 02-06-2010
Postów: 211
Kraina: Necropolia VI
Autor tematu
|
|
Pytanie do KONRADA - SUSHI w związku/ przy okazji:
Czy macie jakieś dane ilu graczy zmieniło rasę na łapacza skoro jest taki najlepszy i ma najlepsze arkana , talizmany i wszystko?
A ilu na inne rasy? No i z jakich na jakie.
__________________
Żyć jest bardzo niezdrowo. Kto żyje ten umiera.
R10 - KINTARO
Miszcz ciętej riposty
|
|
27-08-2016 20:05 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
Borszczu napisał(a)
Pokaz mi palniaka lub dystans który na drugiej mapie załozy aure besti zamiast maski strachu. |
Jaki jest sens takich wpisów?
Gram palną na na 2 mapie stosuję wyłącznie aurę bestii.
Jak mam Ci udowodnić że jest lepsza niż maska strachu?
Przecież nie będę sobie celowo psuł eksp i wbijał na masce tylko po to aby Ci dostarczyć materiału dowodowego!
Zmienisz zdanie jak Ci wkleję 10 linków do eksp eksp na masce strachu w których mob w 1 rundzie wsadza mi krita za 20k hp?
__________________ R14 : Brzydall
|
|
28-08-2016 13:11 |
|
|
Borszczu
Viking
Data rejestracji: 03-12-2006
Postów: 584
Klan: SG Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Moria VII
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
Albano napisał(a)
Gram palną na na 2 mapie stosuję wyłącznie aurę bestii. |
Kalkulator i matematyka...
Założenia:
- pkt krwi: 1000 (100 maski vs 71 odporności)
- talizmany lvl 3
Na masce masz +100 dmg na aurze 53% ignora.
Aby aura była lepsza mob musi mieć 400+ odpornosci.
To sprawa pierwsza. Druga to specjał agry gdzie Maska Strachu bije Aure Besti na głowe.
Jest jeszcze arena 3 vs 3, gdzie Maska odpowiednio ubrana robi sieczke.
Nie ma talizmanów uniwersalnych pod każdego moba i każdy build.
Maska jest mocnym/bardzo mocnym talizmanem.
Aura również.
Trzeba ich umieć używać.
Snajper czy kusza załoza Maske Strachu, multiatak Aure Besti.
__________________ r1: mark
r2,r5,r7,r19: Borszczu
|
|
28-08-2016 19:11 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
ale 71 skory bestii sprawia, ze mob ma 1% szans na kryta
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
28-08-2016 19:17 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
@Borszczu musisz miec super dmg jak dostaniesz crita na drzewie za 6k+ czy na siekaczce za kilkanascie tysiecy xD
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
28-08-2016 19:55 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
RE: Talizmany łapacza - kiedy naprawa? |
|
cytat: |
Borszczu napisał(a)
Kalkulator i matematyka... |
Kalkulator i matematyka są bardzo przydatne ale nie jest to to samo co PRAKTYKA!
Praktyka jest taka że na II mapie crit od moga = instant death!
Dmg to nie wszytko! Żeby zrobić dmg trzeba stać i walczyć a nie wąchać kwiatki od dołu!
Warto też porównać bonusy na 4lvl tych talizmanów. Liczyłeś jaka będzie różnica w hp dwóch drużyn których członkowie dadzą w pierwszym przypadku aurę na 4lvl a w drugim inne talizmany?
Ja mogę Ci tutaj wrzucać codziennie kilkanaście udanych eksp i kw które w klanie ogarniamy dzięki aurze. Na tych ekspach zawsze są wyjątki w postaci graczy którzy zdecydowali się na inne arkana i padli po pierwszym kricie.
Linków z maską strachu nie podam bo nikt z tego nie korzysta
Może Ty coś powrzucasz bo chętnie popatrzę jak Twoi koledzy z klanu robią użytek z tego talizmanu.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
28-08-2016 20:38 |
|
|
PamiętamC
Triple Ace
Data rejestracji: 30-07-2016
Postów: 186
Kraina: Necropolia XI; Moria VII
|
|
Nie jest tak źle - coraz więcej łapaczy widać....
Zostawcie to i nie dawajcie im jeszcze większego kopa...
|
|
28-08-2016 21:14 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
Moim zdaniem talizmany ŁM nie są do naprawy, w 95% przypadków możnaby je skasować by nie wprowadzać graczy w błąd, bo na papierze wyglądają dobrze, dopiero trochę obycia pokazuje jak nieużyteczne są one w rozgrywce.
Baza talizmanów - wpływy/charyzma - wiadomo, jak nieocenione są te arkana na KW, expach, oblegach, klan vs klan. Dają równe 0 [poza nb, ale po co pisać o czymś co jest 5 razy w roku].
Co dostajemy w zamian? dmg.
[O masce władzy nawet nie będę wspominał, bo szkoda czasu]
Co zrobić z tym dmg? Otóż zważywszy na to, że tłucze się moby na 2 mapie, które mają mnóstwo odporności lub defa i walą krytami po 6-20k, w zasadzie można go sobie wsadzić w tyłek. O ile Potęp wbija dmg i zasięg i może się pobawić z eq, [jedna runka zielona więcej i jeszcze sobie podbije zasięg], to ŁM nie ma tak lekko, musi śrubować też zasięg, choć przyznam, że po patchu dla niektórych buildów jest to teraz łatwiejsze.
Tak jak pisał Brzydall, ŁM nie ma za bardzo pola do gry, bo Majek tak samo nic nie zrobi przy krycie 6k - 20k.
Ale szczerze nie jest to takie palące, jak tylko Sushi powie, że temat talków jest zamknięty to ludzie pewnie zmienią rasę z ŁM na jakąś inną. Tylko to jest kłopotem. Gdybym miał dodać od siebie jakąś propoycję, to maska strachu z ignorem kryta [chociaż tyle] i kompletna zmiana maski władzy - maska władzy powinna zwyczajnie na świecie dawać to co dawał stary lewiatan - tylko o wiele więcej - z podziałem na ekspy i pvp. Za hit od moba +% zwiększenie obrony do dużych wartości.
Ale jak mówiłem, to tylko taka gadka, nie mam jakiegoś parcia na te talizmany bo najprawdopodobniej zmienię rasę. Szkoda tylko, że Sushi jest taki aktywny i ciężko wyciągnąć z morza iformacji od niego czy jest coś w planach do zmian z talkami
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 30-08-2016 17:18.
|
|
30-08-2016 17:17 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
Ja tylko czekam wlasnnie na zakonczenie bety talizmanow, nie chce zmieniac rasy tylko dlatego, ze nic sie nie dzieje, a sushi za miesiac wprowadzi patch, ktory łapaczom polepszy zycie
ja wbijam maske na drzewa - tam dmg mi wzrasta, bo mob ucina iignor/moda wiec jak dla mnie spoko, ale no... arkana sa bezuzyteczne.
|
|
30-08-2016 17:52 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
Największy problem z talizmanami łapacza polega na mentalności co po niektórych ludzi, którzy by chcieli mieć w jednym i zasięg, i obrażenia, i przeżywalność, najlepiej bez talizmanu.
Innym problemem, jest to, że same arkana łapacza są bezużyteczne na ekspedycjach. Mówię tu o arkanach a nie o arkanach+maska. I dlatego te talizmany muszą, MUSZĄ być mocne, żeby opłacało się ich używać. Co prawda zmieniłem rasę, ale kiedyś majstrowałem właśnie z Maską Strachu na KW, by mieć duże obrażenia, co wychodziło całkiem nieźle.
Zresztą ten sam problem dotyczy ssaka(na którą to rasę zmieniłem). Cisza krwi jest bezużyteczna, natomiast cisza+talizman= w 5 rund można uciąć nawet połowę defa mobowi. I zwróćcie uwagę, że też nie mam z tego powodu obrażeń, zasięgu czy przeżywalności. Tylko u mnie jest ten problem, że jako jedyny ten patent stosuję, przez co średnio to działa
Co do łapacza, moim zdaniem maska strachu w porównaniu do szponów jest kiepsko zbalansowana, według mnie powinna mieć zdecydowanie większy przelicznik. Przez to łapacz zyskuje więcej obrażeń, ale kosztem braku bonusów do zasięgu, np. z kocich ścieżek. Natomiast maska władzy wymaga zdecydowanie większych poprawek. Możliwości jest wiele. Można albo dać ignorowanie obrażeń(tak, jak ma np. suffiks wilkołaka na Necro), albo bonusowe hp, albo co innego co pozwoli na zwiększenie przeżywalności. Przykładowo zwiększa ona premie wynikające z obrony i odporności.
Ogólnie chciałbym, żeby maska władzy zwiększała obrażenia, maska władzy przeżywalności a majestat był arkanem, co zgrabnie oddaje wyrażenia "jack of all trades, master of none"
.
Można hejtować.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
30-08-2016 18:28 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
PamiętamC napisał(a)
Nie jest tak źle - coraz więcej łapaczy widać....
Zostawcie to i nie dawajcie im jeszcze większego kopa... |
Ja tam widzę coraz mniej, w ogóle rasa stała się niegrywalna i ludzie od niej odeszli, znam przypadki, gdzie ktoś cofnął potępienie i wziął ŁM szczęśliwy że teraz ma OP rasę, a po kilku dniach zmienił ją na WZ bo uznał, że tym g****m nie da się grać i arkana w 3/4 lokacji w ogóle nieprzydatne
Teraz każdy widzi, że najlepszą rasą na Necro jest WZ, z dna na sam szczyt, ŁM ze szczytu na samo dno, inne rasy się trochę umocniły.
Potępiłem konto na ŻiŚ mam 2x więcej HP w PVP
DMG na szponach o wiele lepszy i zasięg fajniejszy
Miałem się pobawić potępionym i wrócić do ŁM, ale naprawdę gra mi się lepiej...
No i trudno, zostaną 3 rasy w grze pewnie
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Hornet87: 01-09-2016 00:33.
|
|
01-09-2016 00:28 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
cytat: |
Originally posted by Hornet87
Teraz każdy widzi, że najlepszą rasą na Necro jest WZ, z dna na sam szczyt, ŁM ze szczytu na samo dno, inne rasy się trochę umocniły. |
tak na prawdę będzie to widać za pół roku, gdy będzie możliwe "cofnięcie" zmiany rasy
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
01-09-2016 00:33 |
|
|
|