Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Moria - zmiana przeliczników rozbijania/łączenia kamieni - propozycja przewalutowania kamieni » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (3): « poprzednie 1 2 [3] Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Moria - zmiana przeliczników rozbijania/łączenia kamieni - propozycja przewalutowania kamieni 16 Ankieta - średnia ocena: 6,5616 Ankieta - średnia ocena: 6,56
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysl dobry.
cytat:
TorreadorTM napisał(a)
cytat:
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.

A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.

Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie.


KŻ/KP/KD

Nie da się tak tego podzielić.
bo?
KD 500/120 = 4.16

Czy gdy podzielisz KŻ/KP przez nową wartość wyjdzie Ci 4.16 ?

EdiT : (KP=150/60=2.5)


Kd x 4,16
Kp x 2,5
Kz x 1,66
Ks bez zmian
Kk bez zmian

Edit:
cytat:
Darkshu napisał(a)
IMHO musicie to zrobić? To zróbcie to jak należy dodajcie całkowicie nowe kamienie które będą zdobywane od dnia wprowadzenia patcha, wprowadzenie możliwość dobrowolnie wymiany po pewnych przelicznikach, możliwość korzystania z obu przez okres przejściowy: rok czasu


To tez spoko

Edit2. Zly cytat

__________________

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez pewalker92: 31-08-2016 15:40.

31-08-2016 15:29 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
blooderror
Triple Ace


Data rejestracji: 30-08-2008
Postów: 150

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
TorreadorTM napisał(a)
cytat:
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.

A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.

Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie.


KŻ/KP/KD

Nie da się tak tego podzielić.
bo?
KD 500/120 = 4.16

Czy gdy podzielisz KŻ/KP przez nową wartość wyjdzie Ci 4.16 ?

EdiT : (KP=150/60=2.5)


Nie twierdzę, że to rozwiązanie idealne. To kompromis pomiędzy posiadaczami grubych i drobnych.

Kż traci 40% wartości
Kp traci 60% wartości
KD traci 76% wartości

Kk i ks nie tracą nic
31-08-2016 15:31 blooderror jest offline Szukaj postów użytkownika: blooderror Dodaj blooderror do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kubek kawy napisał(a)
cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
cytat:
kubek kawy napisał(a)
A w jaki niby sposób nowy przelicznik wpłynie na podaż kamieni???...
Będziesz miał tyle samo kamieni na zakup złomu i tyle samo kamieni na wbijanie. <<<< Smile Smile Smile Smile

Sam nowy przelicznik, czy to tylko na aukcjach,
czy to i na aukcjach i w studni, w żaden sposób tego nie zmienia.


moim zdaniem wlasnie wplynie, bo to ze kd byl wyrazany jako 500, nie zmienialo faktu ze ceny raczej byly ustalane w kd - czyli w ilosci najgrubszego nominalu platniczego

teraz te same przyrosty kamieni beda oznaczaly inna wielokrotnosc kd, wiec jezeli cene nadal bedziemy wyrazac w kd, to przyrost "kd" bedzie 2 razy wiekszy niz do tej pory

wystarczy to policzyc na przykladowym raporcie przyrostu kamieni po expie


Podaż bez zmian, powolna przemiana bez zmian, kamienie z expy bez zmian.
Nowy przelicznik na to nie ma wpływu, <<<< Wink Wink Wink Wink

"Suma wartości" TEJ SAMEJ ilości kamieni też nie ma na to wpływu,
Z expy masz np 50kk, 5ks, 2kż, 1kp, 1kd, to NIE MA ŻADNEGO znaczenia
czy suma wartości tych kamieni z expy wynosi 1455 czy 7540 czy 25480,
nie ma to żadnego znaczenia jeśli ilość kamieni jest ta sama.

złomu nie kupowałeś za rozbite kd do kk... zgadza się?
kamienie do wbijania jeśli już rozbijałeś kd to najwyżej do kp... zgadza się?
sytuacje kiedy na potrzeby wbijania itemów rozbijałeś kd do kż były sporadyczne... zgadza się?
nowy przelicznik jeśli wejdzie do studni, sprawia że straty ani na rozbijaniu
ani na sklejaniu już nie będzie... zgadza się?


nie zgadza sie, jezeli chcemy dyskutowac o poziomie cen na rynku wyrazonym w kd

Cały dzień śniły Ci się potworne koszmary, dziedzictwo Prastarego wypuszczone na świat. Gdy obudziłeś się na wieczór, wprost z Twego ciała wyrastał Kamień. Zdobyłeś 220x Kamień krwi, 44x Kamień serca, 22x Kamień życia, 8x Kamień przemiany, 4x Kamień duszy.

w tym przykladzie przed patchem dostalem 4960 - jest to wielokrotnosc 10kd

po patchu to bedzie 2,280 - wielokrotnosc - 19kd

roznica prawie 2 krotna, aja jestem zdania ze ceny byly wyrazane w ilosci kd, nikt nie pisal ze dany item kosztuje 500.000 tylko po prostu 1000kd

tak wiec ceny wyrazane w kd wzrosna bo po prostu kazdy bedzie mial wiekszy przyrost kamieni wyrazany w kd

i nie musze niczego laczyc, moge wrzucic tak jak sa razem z drobnica w aukcje

przy okazji rozbilem sobie ten raport na poszczegolne kamienie i ich wartosc w puli 1 przyrostu za expe

kk - 220/ 4,4%
ks - 440/ 8,8%
kz - 1.100/ 22%
kp - 1.200/ 24%
kd - 2.000/ 40%

po patchu

kk - 220/ 10%
ks - 440/ 19%
kz - 660/ 29%
kp - 480/ 21%
kd - 480/ 21%

moga byc odchylenia spowodowane tym, ze dane kamienie sa nagroda za wbicie roznych progow expa

ale chyba i tak wyjdzie na to ze po nowym patchu najwiekszy zastrzyk wartosci bedzie przyznawany w kz, przedtem w kd - ale to akurat moze wyjsc na dobre

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 31-08-2016 15:33.

31-08-2016 15:32 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
TorreadorTM
Forum Ace


Data rejestracji: 05-05-2016
Postów: 77

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
blooderror napisał(a)
cytat:
TorreadorTM napisał(a)
cytat:
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.

A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.

Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie.


KŻ/KP/KD

Nie da się tak tego podzielić.
bo?
KD 500/120 = 4.16

Czy gdy podzielisz KŻ/KP przez nową wartość wyjdzie Ci 4.16 ?

EdiT : (KP=150/60=2.5)


Nie twierdzę, że to rozwiązanie idealne. To kompromis pomiędzy posiadaczami grubych i drobnych.

Kż traci 40% wartości
Kp traci 60% wartości
KD traci 76% wartości

Kk i ks nie tracą nic


Wiesz dlaczego ten patch nie wszedł?
Własnie dla tego że Ktoś nie traci nic .

Własnie tutaj chodzi aby zjeść ciastko i mieć ciastko, tak jak pisałem wyżej nad moim postem którym cytujesz, albo mnożymy albo dajemy sobie spokoj.
31-08-2016 15:33 TorreadorTM jest offline Szukaj postów użytkownika: TorreadorTM Dodaj TorreadorTM do Listy kontaktów
Acedia
Junior Member


Data rejestracji: 28-08-2016
Postów: 13
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.

A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.

Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie.


No chyba nie, tu jeszcze więcej na grubych utną niż we wcześniejszej wersji.
31-08-2016 15:34 Acedia jest offline Szukaj postów użytkownika: Acedia Dodaj Acedia do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Acedia napisał(a)
cytat:
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.

A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.

Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie.


No chyba nie, tu jeszcze więcej na grubych utną niż we wcześniejszej wersji.


na zmianie kd sie zyskuje

1kd = 500kk -> ciach do 1/4 (125kk) a po patchu mozesz zlozyc 1kd za 120kk

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
31-08-2016 15:37 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
blooderror
Triple Ace


Data rejestracji: 30-08-2008
Postów: 150

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Acedia napisał(a)
cytat:
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.

A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.

Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie.


No chyba nie, tu jeszcze więcej na grubych utną niż we wcześniejszej wersji.


Strata będzie na kz i kp co najwyżej. Na kd będziesz do przodu
31-08-2016 15:42 blooderror jest offline Szukaj postów użytkownika: blooderror Dodaj blooderror do Listy kontaktów
PsychoParty
Forum Ace


Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dalej nie rozumiem czemu nie zostawicie tego tak jak jest skoro nikomu obecny system nie przeszkadzał...

Będzie jakis event za te 3 dni blokad aukcji Big Grin ? Big Grin

__________________

31-08-2016 15:45 PsychoParty jest offline Szukaj postów użytkownika: PsychoParty Dodaj PsychoParty do Listy kontaktów
axell
Member


Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 45
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dawno się tutaj nie logowałem ale zadałem sobie trud poszukania hasła.
Jak można zabrać zrównywać kd z 500 sztukami kk.
Dotychczas tak na prawdę za drobne były traktowane kk, ks, kż i na aukcjach czy ktoś dał 150kk w 3 kż czy w 150kk nie robiło nikomu różnicy mimo że wiadomo kk cennniejsze - co można zobaczyć na aukcjach złomem, gdzie najczęściej była blokada na wszystkie kamienie poza kk.

Ja bym zaproponował taką tranformację.


1) kk - przenieść na nowy system w stosunku 1:1,
2) ks - patrząc po sobie nigdy nie rozbijałem ks na kk, i chociaż ks wydają się "bardziej napopmpowane" niż kk to licytując widząc że nikt mnie nie nadbije to na aukcji ofertę 8kk nadbiłbym 9kk a nie ks, więc różnica wartości tych kamieni jest mniejsza niż 10%. Sprawiedliwy byłby przelicznik 10ks = 95kk, lub też zostawić na koncie 1ks = 1ks.
3) kż - kierując się podobną logiką jak w przypadku ks wyceniłbym obecne kż na 4,5 ks lub zostawił kż na koncie 1:1, jeśli ks też zostałby przeniesione 1:1

No i najbardziej kontrowersyjne kamienie zostały :
4) kp - ich wartość oceniam nabywcza obecną bym ocenił na 1,7- 2kż - w nowym przeliczniku ma być kp =2kż więc zostawiłbym jak jest lub delikatnie ściął np z każdych 100kp - zostawił na koncie 95kp
5) kd - najbardziej rozdmuchany kamień w tej chwili przed zminą - "sprawiedliwa" wartość kd to 3kp transformacja powinna to uwzględnić - więc aby wartość po reformie była sprawiedliwa należy dać użytkownikowi 3x więcej niż za kp. Alternatywnie zostawić te kamienie i dopisać jeszcze 50%. Czyli za każde "stare" 100kd po reformie użytkownik miałby 150kd.


Lub podobne ale uproszczone podejście ( zostanie naprodukowane trochę więcej KD)

za każdy 1 stary kk = 1 kk
za każdy 1 stary ks = 1 ks
za każdy 1 stary kż = 1 kż
za każde 3 stare kp = 2 kp (kp w nowym systemie będzie miało większą wartość) zaokr w górę
lub
za każdy 1 stary kp = 2 kż
za każde 2 stare kd = 3 kd (kd w nowym systemie będzie miało dużo mniejszą wartość) zaokr w górę
lub
za każdy 1 stary kd = 6kż



Jeśli administracja uzna że kamieni jest na serwerze wtedy za dużo to nie mam nic przeciwko - żeby każdemu obcięto kamienie np o połowę - ale taka tranformacja jest dużo uczciwsza (a piszę to mając dużo więcej kp na koncie niż kd więc jest to wbrew moim interesom)

__________________
Palagrin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez axell: 31-08-2016 15:51.

31-08-2016 15:47 axell jest offline Szukaj postów użytkownika: axell Dodaj axell do Listy kontaktów
Aceb
Double Ace


images/avatars/avatar-18972.jpg

Data rejestracji: 03-03-2007
Postów: 100
Klan: Gniazdo Gryfa
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Odłóżcie to na miesiąc czy dłużej bo w tej chwili jest to bez sensu. Większość sporu widzę dotyczy grube kontra drobne.

Ale dlaczego Ci, co mają na rytki mają na tym cholernie stracić?

Weźcie przemyślcie to porządnie, na piedestale przede wszystkim postawcie koszt wbijania ekwipunku, a potem wartość na aukcjach.

W tej chwili jest to jakiś jeden wielki cyrk.
31-08-2016 15:51 Aceb jest offline Szukaj postów użytkownika: Aceb Dodaj Aceb do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Temat zamknięty.

Proszę poczekać na mój post.

Dziękuję.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


31-08-2016 16:03 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Przewalutowanie kamieni - Wariant mieszany

Zapraszam do zapoznania się z propozycją wariantu mieszanego.

Na podstawie Waszych opinii wybierzemy jeden z zaproponowanych wariantów do implementacji.

Pozdrawiam
SM

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


31-08-2016 16:13 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Strony (3): « poprzednie 1 2 [3] Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Moria - zmiana przeliczników rozbijania/łączenia kamieni - propozycja przewalutowania kamieni

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH