Moria - zmiana przeliczników rozbijania/łączenia kamieni - propozycja przewalutowania kamieni |
pewalker92
Lord
Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI
|
|
Pomysl dobry.
cytat: |
TorreadorTM napisał(a)
cytat: |
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.
A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.
Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie. |
KŻ/KP/KD
Nie da się tak tego podzielić.
bo?
KD 500/120 = 4.16
Czy gdy podzielisz KŻ/KP przez nową wartość wyjdzie Ci 4.16 ?
EdiT : (KP=150/60=2.5) |
Kd x 4,16
Kp x 2,5
Kz x 1,66
Ks bez zmian
Kk bez zmian
Edit:
cytat: |
Darkshu napisał(a)
IMHO musicie to zrobić? To zróbcie to jak należy dodajcie całkowicie nowe kamienie które będą zdobywane od dnia wprowadzenia patcha, wprowadzenie możliwość dobrowolnie wymiany po pewnych przelicznikach, możliwość korzystania z obu przez okres przejściowy: rok czasu |
To tez spoko
Edit2. Zly cytat
__________________
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez pewalker92: 31-08-2016 15:40.
|
|
31-08-2016 15:29 |
|
|
blooderror
Triple Ace
Data rejestracji: 30-08-2008
Postów: 150
|
|
cytat: |
TorreadorTM napisał(a)
cytat: |
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.
A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.
Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie. |
KŻ/KP/KD
Nie da się tak tego podzielić.
bo?
KD 500/120 = 4.16
Czy gdy podzielisz KŻ/KP przez nową wartość wyjdzie Ci 4.16 ?
EdiT : (KP=150/60=2.5) |
Nie twierdzę, że to rozwiązanie idealne. To kompromis pomiędzy posiadaczami grubych i drobnych.
Kż traci 40% wartości
Kp traci 60% wartości
KD traci 76% wartości
Kk i ks nie tracą nic
|
|
31-08-2016 15:31 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
kubek kawy napisał(a)
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)
cytat: |
kubek kawy napisał(a)
A w jaki niby sposób nowy przelicznik wpłynie na podaż kamieni???...
Będziesz miał tyle samo kamieni na zakup złomu i tyle samo kamieni na wbijanie. <<<<
Sam nowy przelicznik, czy to tylko na aukcjach,
czy to i na aukcjach i w studni, w żaden sposób tego nie zmienia.
|
moim zdaniem wlasnie wplynie, bo to ze kd byl wyrazany jako 500, nie zmienialo faktu ze ceny raczej byly ustalane w kd - czyli w ilosci najgrubszego nominalu platniczego
teraz te same przyrosty kamieni beda oznaczaly inna wielokrotnosc kd, wiec jezeli cene nadal bedziemy wyrazac w kd, to przyrost "kd" bedzie 2 razy wiekszy niz do tej pory
wystarczy to policzyc na przykladowym raporcie przyrostu kamieni po expie
|
Podaż bez zmian, powolna przemiana bez zmian, kamienie z expy bez zmian.
Nowy przelicznik na to nie ma wpływu, <<<<
"Suma wartości" TEJ SAMEJ ilości kamieni też nie ma na to wpływu,
Z expy masz np 50kk, 5ks, 2kż, 1kp, 1kd, to NIE MA ŻADNEGO znaczenia
czy suma wartości tych kamieni z expy wynosi 1455 czy 7540 czy 25480,
nie ma to żadnego znaczenia jeśli ilość kamieni jest ta sama.
złomu nie kupowałeś za rozbite kd do kk... zgadza się?
kamienie do wbijania jeśli już rozbijałeś kd to najwyżej do kp... zgadza się?
sytuacje kiedy na potrzeby wbijania itemów rozbijałeś kd do kż były sporadyczne... zgadza się?
nowy przelicznik jeśli wejdzie do studni, sprawia że straty ani na rozbijaniu
ani na sklejaniu już nie będzie... zgadza się? |
nie zgadza sie, jezeli chcemy dyskutowac o poziomie cen na rynku wyrazonym w kd
Cały dzień śniły Ci się potworne koszmary, dziedzictwo Prastarego wypuszczone na świat. Gdy obudziłeś się na wieczór, wprost z Twego ciała wyrastał Kamień. Zdobyłeś 220x Kamień krwi, 44x Kamień serca, 22x Kamień życia, 8x Kamień przemiany, 4x Kamień duszy.
w tym przykladzie przed patchem dostalem 4960 - jest to wielokrotnosc 10kd
po patchu to bedzie 2,280 - wielokrotnosc - 19kd
roznica prawie 2 krotna, aja jestem zdania ze ceny byly wyrazane w ilosci kd, nikt nie pisal ze dany item kosztuje 500.000 tylko po prostu 1000kd
tak wiec ceny wyrazane w kd wzrosna bo po prostu kazdy bedzie mial wiekszy przyrost kamieni wyrazany w kd
i nie musze niczego laczyc, moge wrzucic tak jak sa razem z drobnica w aukcje
przy okazji rozbilem sobie ten raport na poszczegolne kamienie i ich wartosc w puli 1 przyrostu za expe
kk - 220/ 4,4%
ks - 440/ 8,8%
kz - 1.100/ 22%
kp - 1.200/ 24%
kd - 2.000/ 40%
po patchu
kk - 220/ 10%
ks - 440/ 19%
kz - 660/ 29%
kp - 480/ 21%
kd - 480/ 21%
moga byc odchylenia spowodowane tym, ze dane kamienie sa nagroda za wbicie roznych progow expa
ale chyba i tak wyjdzie na to ze po nowym patchu najwiekszy zastrzyk wartosci bedzie przyznawany w kz, przedtem w kd - ale to akurat moze wyjsc na dobre
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 31-08-2016 15:33.
|
|
31-08-2016 15:32 |
|
|
TorreadorTM
Forum Ace
Data rejestracji: 05-05-2016
Postów: 77
|
|
cytat: |
blooderror napisał(a)
cytat: |
TorreadorTM napisał(a)
cytat: |
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.
A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.
Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie. |
KŻ/KP/KD
Nie da się tak tego podzielić.
bo?
KD 500/120 = 4.16
Czy gdy podzielisz KŻ/KP przez nową wartość wyjdzie Ci 4.16 ?
EdiT : (KP=150/60=2.5) |
Nie twierdzę, że to rozwiązanie idealne. To kompromis pomiędzy posiadaczami grubych i drobnych.
Kż traci 40% wartości
Kp traci 60% wartości
KD traci 76% wartości
Kk i ks nie tracą nic |
Wiesz dlaczego ten patch nie wszedł?
Własnie dla tego że Ktoś nie traci nic .
Własnie tutaj chodzi aby zjeść ciastko i mieć ciastko, tak jak pisałem wyżej nad moim postem którym cytujesz, albo mnożymy albo dajemy sobie spokoj.
|
|
31-08-2016 15:33 |
|
|
Acedia
Junior Member
Data rejestracji: 28-08-2016
Postów: 13
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.
A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.
Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie. |
No chyba nie, tu jeszcze więcej na grubych utną niż we wcześniejszej wersji.
|
|
31-08-2016 15:34 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
Acedia napisał(a)
cytat: |
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.
A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.
Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie. |
No chyba nie, tu jeszcze więcej na grubych utną niż we wcześniejszej wersji. |
na zmianie kd sie zyskuje
1kd = 500kk -> ciach do 1/4 (125kk) a po patchu mozesz zlozyc 1kd za 120kk
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
31-08-2016 15:37 |
|
|
blooderror
Triple Ace
Data rejestracji: 30-08-2008
Postów: 150
|
|
cytat: |
Acedia napisał(a)
cytat: |
blooderror napisał(a)
Klapie z komórki, więc wybaczcie jeśli przeoczyłem i taka propozycja już padła.
A nie można by zostawić kk i ks w spokoju?
Przeliczyć tylko kż, kp i kd na kk, podzielić przez 4 i gotowe.
Kk i ks przecie wartości nie zmieniają.
Dzięki temu gracze z dużą ilością kk będą zadowoleni i gracze z dużą ilością kd też.
Może nie wszyscy stracą po równo, ale różnice powinny być niewielkie. |
No chyba nie, tu jeszcze więcej na grubych utną niż we wcześniejszej wersji. |
Strata będzie na kz i kp co najwyżej. Na kd będziesz do przodu
|
|
31-08-2016 15:42 |
|
|
PsychoParty
Forum Ace
Data rejestracji: 08-11-2013
Postów: 94
Kraina: Moria VI
|
|
dalej nie rozumiem czemu nie zostawicie tego tak jak jest skoro nikomu obecny system nie przeszkadzał...
Będzie jakis event za te 3 dni blokad aukcji
?
__________________
|
|
31-08-2016 15:45 |
|
|
axell
Member
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 45
Kraina: Moria III
|
|
Dawno się tutaj nie logowałem ale zadałem sobie trud poszukania hasła.
Jak można zabrać zrównywać kd z 500 sztukami kk.
Dotychczas tak na prawdę za drobne były traktowane kk, ks, kż i na aukcjach czy ktoś dał 150kk w 3 kż czy w 150kk nie robiło nikomu różnicy mimo że wiadomo kk cennniejsze - co można zobaczyć na aukcjach złomem, gdzie najczęściej była blokada na wszystkie kamienie poza kk.
Ja bym zaproponował taką tranformację.
1) kk - przenieść na nowy system w stosunku 1:1,
2) ks - patrząc po sobie nigdy nie rozbijałem ks na kk, i chociaż ks wydają się "bardziej napopmpowane" niż kk to licytując widząc że nikt mnie nie nadbije to na aukcji ofertę 8kk nadbiłbym 9kk a nie ks, więc różnica wartości tych kamieni jest mniejsza niż 10%. Sprawiedliwy byłby przelicznik 10ks = 95kk, lub też zostawić na koncie 1ks = 1ks.
3) kż - kierując się podobną logiką jak w przypadku ks wyceniłbym obecne kż na 4,5 ks lub zostawił kż na koncie 1:1, jeśli ks też zostałby przeniesione 1:1
No i najbardziej kontrowersyjne kamienie zostały :
4) kp - ich wartość oceniam nabywcza obecną bym ocenił na 1,7- 2kż - w nowym przeliczniku ma być kp =2kż więc zostawiłbym jak jest lub delikatnie ściął np z każdych 100kp - zostawił na koncie 95kp
5) kd - najbardziej rozdmuchany kamień w tej chwili przed zminą - "sprawiedliwa" wartość kd to 3kp transformacja powinna to uwzględnić - więc aby wartość po reformie była sprawiedliwa należy dać użytkownikowi 3x więcej niż za kp. Alternatywnie zostawić te kamienie i dopisać jeszcze 50%. Czyli za każde "stare" 100kd po reformie użytkownik miałby 150kd.
Lub podobne ale uproszczone podejście ( zostanie naprodukowane trochę więcej KD)
za każdy 1 stary kk = 1 kk
za każdy 1 stary ks = 1 ks
za każdy 1 stary kż = 1 kż
za każde 3 stare kp = 2 kp (kp w nowym systemie będzie miało większą wartość) zaokr w górę
lub
za każdy 1 stary kp = 2 kż
za każde 2 stare kd = 3 kd (kd w nowym systemie będzie miało dużo mniejszą wartość) zaokr w górę
lub
za każdy 1 stary kd = 6kż
Jeśli administracja uzna że kamieni jest na serwerze wtedy za dużo to nie mam nic przeciwko - żeby każdemu obcięto kamienie np o połowę - ale taka tranformacja jest dużo uczciwsza (a piszę to mając dużo więcej kp na koncie niż kd więc jest to wbrew moim interesom)
__________________ Palagrin
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez axell: 31-08-2016 15:51.
|
|
31-08-2016 15:47 |
|
|
Aceb
Double Ace
Data rejestracji: 03-03-2007
Postów: 100
Klan: Gniazdo Gryfa Kraina: Moria
|
|
Odłóżcie to na miesiąc czy dłużej bo w tej chwili jest to bez sensu. Większość sporu widzę dotyczy grube kontra drobne.
Ale dlaczego Ci, co mają na rytki mają na tym cholernie stracić?
Weźcie przemyślcie to porządnie, na piedestale przede wszystkim postawcie koszt wbijania ekwipunku, a potem wartość na aukcjach.
W tej chwili jest to jakiś jeden wielki cyrk.
|
|
31-08-2016 15:51 |
|
|
|