Działania klanowe - blokowanie |
ExeqtorPL
Newbie
Data rejestracji: 04-12-2007
Postów: 7
Klan: NME2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
|
|
Działania klanowe - blokowanie |
|
Witam
Mam pewną sugestię dotyczącą działań klanowych i ich blokowania przez lidera klanu.
Jak na razie, jedyną opcją blokady jest zablokowanie wszystkich działań jednym kliknięciem - zrozumiałe, mniej roboty dla lidera. Jednak jest to odrobinę krzywdzące dla członków klanu, gdy chcąc zablokować np. tylko możliwość dołączania do oblężenia, blokuję też ekspedycje, areny i wszystko inne.
Przykład 1:
Rozgrywamy sparing i chcąc uchronić się przed koniecznością jego odwoływania z powodu dołączenia "niechcianego gościa", zostawiam możliwość dołączenia do niego tylko ludziom, którzy zgłosili chęć udziału.
W tym czasie ktoś z tymczasowo zablokowanych chce założyć ekspedycję i nie może, bo ma zablokowany do niej dostęp.
Nie byłoby takiej sytuacji, jeśli poszczególne działania były blokowane oddzielnie + dodatkowe pole "zablokuj wszystkie".
Przykład 2:
Jeden z członków klanu nie dołączył do ważnego oblężenia. Lider blokuje mu działania klanowe, aby nie mógł dołączać do ekspedycji i aren. Aby się wykupić, musi przez następny tydzień dołączać do wszystkich nawet najprostszych oblężeń zadaniowych... W obecnym układzie jest to niewykonalne.
__________________ R18 - [NME2] Gargantula
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez ExeqtorPL: 03-09-2016 13:51.
|
|
01-09-2016 18:12 |
|
|
Trova
Turbodoładowana spamiarka forumowa
Data rejestracji: 28-01-2009
Postów: 2.605
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zgorzelec
|
|
Oczywiście, że to powinno zostać rozbudowane ;d i to dawno temu, zaraz po wejściu
Oraz powinna być możliwość zablokowania korzystania z bonusów klanowych za złoto, taka dotkliwa kara w zamian za nie wbicie w arenę czy złamanie regulaminu klanu
Nie powinno być wszystko na jeden przycisk ;d
__________________ Nick R6 Włóczykij
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Z uwagi na obecny stan kodu BW (jak by kupa trafiła w wentylator) |
|
|
01-09-2016 20:37 |
|
|
Dukov
Junior Member
Data rejestracji: 03-09-2016
Postów: 12
Klan: Nosferatu Fan Club Kraina: Necropolia XI Skąd: /dev/null
|
|
RE: Działania klanowe - blokowanie |
|
No i to jest świetny pomysł. Gdyby nie klany i to, że ludzie sami kombinują tj. kozystają z zewnętrznych narzędzi itd, to gry by już dawno nie było. Działania klanowe powinny być rozbudowane, zresztą nie tylko to.
__________________ Well, I been driving all night
Devil by my side
I used to call him Jekyll
Now I call him Hyde
Teeth like granite
Fingers of gold
Are we getting ugly or are we getting old?
|
|
03-09-2016 11:54 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Było, nie będzie, opcja szukaj nie boli.
Blokowanie premii czasowych-klanowych dla klanowiczów.
I wiele innych w sumie...
Co z tego, że byłoby to cholernie przydatne.
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
04-09-2016 22:22 |
|
|
|