Likwidacja kosztu w nanitach przy rozbijaniu |
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
Likwidacja kosztu w nanitach przy rozbijaniu |
|
Możecie mówić, że jestem głupi, czy co tam chcecie, ale nic, powtarzam, NIC mnie nigdy w tej grze tak nie sfrustrowało, jak wprowadzenie kosztu rozbijania kamieni w nanitach, a było kilka kontrowersyjnych zmian.
Przy tym początkowy nerf behe dla mnie to drobna niedogodność.
Wyjaśniając:
Z kompletu pielg dostaję ok 1200-1500 nanitów.
Rozbicie 10kd i 20 kp a mniej więcej tyle potrzebuję na tą chwilę by chociaż spróbować ulepszać, to 7200 nanitów, więc na rozbicie tych kilku kamyków muszę 5-6 dni wyprawki robić...
I kasować wszystko, więc i złomu nie gromadzę.
Jak to nie zostanie zlikwidowane to się kasuję, bo teraz wbicie czegokolwiek to jakiś żart, rozbijanie kamieni jest opłacalne, owszem, tylko kompletnie niepraktyczne - kamienie trzeba zbierać, czy to expy, czy handel, nieważne, na cholerę ograniczać rozbijanie kamieni?
Jak będę chciał 100kd rozbić, jest to moje prawo, uzbierałem i są moje, koniec kropka, teraz by rozbić 100kd muszę wyprawki robić przez miesiąc, albo skupować szmelc z aukcji, by nanity mieć...
Teraz daliście ten patch trena, dlaczego nie dodaliśnie dodatkowego kosztu poza pr?
Może w manie dla odmiany?
Przecież tren też stał się bardziej opłacalny...
Może jestem tępy, ale kompletnie nie rozumiem tej idei, nie śledziłem tematu na bieżąco, ale teraz zbieranie kamieni zajmnie 3 razy więcej czasu niż wcześniej, to jest totalne dno.
Lepiej już było w ogóle tego nie ruszać.
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 03-09-2016 11:52.
|
|
02-09-2016 22:44 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
Też tego nie łapię, Sushi chyba się boi, że gracze z nadmiaru szczęście się pokasują, czy co...
Za każdym razem, gdy dochodzi coś nowego, przy okazji jest robiony nerf czegoś, by zmiana była jak najmniej korzystna.
Zmiana z umagami? Super, tylko uzbieranie łpc na ulepszenie umagów na wszystkich slotach potrwa kolejnych 10 lat, nie licząc czasu na znalezienie tych umagów, mi np nawet z tymi dodatkowymi 2k łpc z urodzin i zmianą, by ujemne umagi nie obcinały łpc, wciażż wpadają umagi po 30 łpc.
Zakładając, że mam 15 udanych na miesiąc, daje to kolosalny przyrost 450łpc miesięcznie, co przy kosztach typu 22k łpc jest żenujące.
Nawet licząc, że czasem wpadnie odrobinę lepszy umag, co tam, załóżmy, że zamiast 450 jest 1k na miesiąc, zbieranie odpowiedniej ilości łpc to i tak ponad rok na lokację, przy dobrych wiatrach...
Nawet umag z atakiem daje chyba 125łpc, czy jakoś tak, a to najlepszy i najdroższy, jaki mi wpadł odkąd kw istnieje.
I z całym szacunkiem, mam gdzieś, że nie tylko ja mam źle i inni gracze też muszą zbierać tyle czasu, nie po to się gra, by efekt pracy widzieć po 10 latach, za 10 lat to ja będę kronosy solował bez broni...
Choć wtedy pewnie będzie 3 mapa, na której pierwszy mob będzie bił po 100k dmg bez kryta ;p
Gdyby pula łpc była wspólna dla wszystkich lokacji, było by to dobre, teraz jest to kompletnie niegrywalne.
Nie wiem, może założyliście, że jak dacie graczom zadanie długoterminowe, to będzie im szkoda się skasować, ale niestety jest to rozumowanie błędne.
Kompletnie tego nie ogarniam. Rozumiem, że nie może być za dobrze, bo wtedy ta gra szybko znudzi, że musi być wyzwania, i że gra musi wymagać czasu, ale to, co teraz robicie, szanowny Teamie, to sypanie graczom piachem w oczy.
A teraz zmiana rozbijania kamieni.
Niby zmiana na korzyść, a tak naprawdę kopniak w tyłek, bo znowu sztucznie wydłużono czas potrzebny na zrobienie czegoś, całkiem niepotrzebnie.
Mam teraz grube, które mogę sobie wsadzić, bo nie mam nanitów na rozbicie, jestem na etapie, gdy mam najlepszy możliwy do uniesienia eq, jego powbijanie to priorytet, kilka dni przed zmianą zmieliłem ok 300 kd, by mieć drobne...
A teraz mam do rozbicia 30kd i 23kp, które leżą, i poleżą jeszcze z miesiąc, aż nanitów nie uzbieram...
Ofc w tym czasie dojdzie mi więcej kamyków do rozbicia, a będzie szkoda ruzykować, skoro można mieć kamyków więcej...
I błędne koło się zamyka.
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 03-09-2016 11:35.
|
|
03-09-2016 11:27 |
|
|
lega
Double Ace
Data rejestracji: 01-02-2010
Postów: 102
Klan: PRX Kraina: Moria Skąd: (L)
|
|
zgadzam się z Ahanaellem ale taż rozumiem idee kosztu w nanitach lecz ten koszt jest za wysoki, moja propozycja jest troche inna.
Łączenie kamieni "w góre" powinno darmowe, natomiast rozbijanie kamieni powinno kosztować wartość rozbijanego kamienia, czyli tyle ile teraz wynosi koszt łączenia kamieni "w góre".
Spowodowało by to że nanity były by przydatne ale nie stały by się towarem deficytowym jak w tej chwili, a przecież dziś dopiero 3 dzień od wgrania patcha. Aż strach pomyśleć co będzie dalej, ludzie itemki warte 50 kk będą woleli zezłomować niż wystawić na aukcje. Teraz są morie na których jest posucha na aukcjach, jeśli nie zmniejszy się koszt rozbijania kamieni to już nic nie będzie można kupić, a jak już coś cię pojawi to ceny poszybują w górę.
Edit
Janca
mają itaemki z wyprawek do mielenia? może mieli
Poza tym przy obecnch kosztach w nanitach praktycznie można zapomieć o sprzedawaniu itemków w sklepie na złom, więc i budowanie staje się dużo trudniejsze. Do tego dochodzi spawanie, są gracze którzy z tego "żyją" , co prawda koszt akurat tego w nanitach nie jest za wielki ale to wszystko powoduje że sytuacja się nie unormuje. No chyba za normalną sytuacje uważasz notoryczny brak nanitów na serwerze
__________________ r9 lega
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez lega: 03-09-2016 12:48.
|
|
03-09-2016 12:29 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
totalnie sie zgadzam, dodatkowo - palimy wszystkie itemy, wiec dla maluchow nie bedziemy wystawiac jakichs adrenalin etc...
uzbieralismy sobie 200 kd, to mamy prawo je rozbic i to za darmo, ale co tutaj wiecej dodawac, chlopaki wyzej wszystko przekazali, ja tylko ich popieram i licze, ze zostanie to zmienione.
|
|
03-09-2016 12:34 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Ten "problem" będzie występować tylko na początku, bo teraz większość graczy ma dużo kp, które chce rozbić. Potem już nie będzie tragedii (przynajmniej u wyższych lvli, którzy mają z pielg sporo złomu do przemielenia).
To tylko moja opinia, wydaje mi się jednak, że SM myśli podobnie, dlatego zanim zastanowi się jak to zmienić pewnie odczeka parę tygodni.
A być może zakładam zbyt wiele
|
|
03-09-2016 12:38 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
cytat: |
lega napisał(a)
zgadzam się z Ahanaellem ale taż rozumiem idee kosztu w nanitach lecz ten koszt jest za wysoki, moja propozycja jest troche inna.
Łączenie kamieni "w góre" powinno darmowe, natomiast rozbijanie kamieni powinno kosztować wartość rozbijanego kamienia, czyli tyle ile teraz wynosi koszt łączenia kamieni "w góre".
Spowodowało by to że nanity były by przydatne ale nie stały by się towarem deficytowym jak w tej chwili, a przecież dziś dopiero 3 dzień od wgrania patcha. Aż strach pomyśleć co będzie dalej, ludzie itemki warte 50 kk będą woleli zezłomować niż wystawić na aukcje. Teraz są morie na których jest posucha na aukcjach, jeśli nie zmniejszy się koszt rozbijania kamieni to już nic nie będzie można kupić, a jak już coś cię pojawi to ceny poszybują w górę. |
Było by to już lepsze, ale ja postulowałbym całkowite zniesienie kosztu w nanitach, jako, że jest on bezzasadny.
Bo niby po co?
Ma to ograniczyć ilość rozbijanych kamieni?
A niby z jakiej racji?
Sytuacja, w której mam kamienie, a nie mogę ich rozbić jest gorsza, niż rozbijanie nieopłacalne.
Tym bardziej, że przyrost kamieni jest taki sam, teraz mogę uzyskać więcej drobnych z tej samej ilości grubych, ale rozbicie itemów na 500 nanitów kosztuje mnie 15 sztuk złomu, bo te itemy warte są 250k pln.
Rozbicie itemów na 5000 nanitów to już 150 złomu, 7500 to 225 złomu.
A 7500 nanitów wystarczy mi na rozbicie tylko kilku kamieni, 10k, 20 kp, na rozbicie kz to ks już nanitów braknie.
A to tylko gdy chcę dozbierać, gdybym potrzebował całą pulę drobnych do wbijania z kp i kd rozbić, potrzebowałbym 10 razy więcej.
Pomijam już straty, do tego dochodzi zwiększony czas potrzebny na uzbieranie drobnych.
Warto dodać, że 200 złomu to 200 kk, w dodatku pewne 200kk, bo złom schodzi z automatu.
Jakby się zastanowić, do rozbicia 10 kd i 20 kp plus rozbicie kż na drobne, muszę prawie 2kd dopłacić, gdzie tu sens?
Gdyby łączenie było darmowe, a kamienie rozbijało by do kk, to jeszcze bym to zdzierżył, rozbiłbym kp i kd do kk, a z kk stworzył tyle danych kamieni, ale trzeba, teraz by drobne zbierać trzeba dokonać kilku operacji, każda kosztuje bezsensownie dużą ilość nanitów, jest niewygodna i tak niekomfortowa, jak to tylko możliwe.
__________________ [
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 03-09-2016 13:13.
|
|
03-09-2016 13:09 |
|
|
99CESARZ
Viking
Data rejestracji: 13-09-2006
Postów: 521
|
|
cytat: |
Originally posted by Janca
Ten "problem" będzie występować tylko na początku, bo teraz większość graczy ma dużo kp, które chce rozbić. Potem już nie będzie tragedii (przynajmniej u wyższych lvli, którzy mają z pielg sporo złomu do przemielenia).
To tylko moja opinia, wydaje mi się jednak, że SM myśli podobnie, dlatego zanim zastanowi się jak to zmienić pewnie odczeka parę tygodni.
A być może zakładam zbyt wiele
|
nie kazdy z topki robi wyprawy, sporo graczy nawet nie ma premki
__________________ Co to???
|
|
03-09-2016 13:45 |
|
|
pewalker92
Lord
Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI
|
|
Koszt w nanitach jest za duży, zgodzę się. Do 0 bym go nie zredukował. Zmniejszyłbym go chociaż o połowę
Dodatkowo dałbym możliwość zdobywania nanitów w jakiś sposób np. za punkty wypraw albo zwiększył ilość nanitów przy rozbijaniu przedmiotów, bo teraz na rozbicie 1kd trzeba z 5 przedmiotów lepszych rozbić, co jest słabe, bo te nanity jeszcze trzeba zużywać na łączenia.
__________________
|
|
03-09-2016 14:16 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
Zacznijcie sobie kopiować ostre piły d+3... Dają 340 nanitow kazda, do każdej takiej piły wystawionej pojawiają się jej 2 kopie. Kopiowanie nie powinno być drogie, bo spawacze szukają itemow z wysoka wartoscia w manie.
|
|
03-09-2016 15:03 |
|
|
Vilgeforz2
Lord
Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV
|
|
cytat: |
Blind- napisał(a)
Zacznijcie sobie kopiować ostre piły d+3... Dają 340 nanitow kazda, do każdej takiej piły wystawionej pojawiają się jej 2 kopie. Kopiowanie nie powinno być drogie, bo spawacze szukają itemow z wysoka wartoscia w manie. |
moze wiecej porad jak spedzic oddatkowe godziny przy bw, zeby nadgonic to co administracja zepsula ?
wezcie pod uwage jak wyzej napisano, ze cokolwiek bym nie przemielil na te nanity, ma to koszt alternatywny np w zlomie, ktory latwo przeliczyc na kamienie
ten koszt zaprzecza temu co mial wprowadzic patch, nie ma jednolitego przelicznika kamieni w dol i w gore
drobne nadal beda warte wiecej
|
|
03-09-2016 15:12 |
|
|
kubek kawy
Double Ace
Data rejestracji: 04-08-2016
Postów: 127
|
|
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
cytat: |
lega napisał(a)
Łączenie kamieni "w góre" powinno darmowe, natomiast rozbijanie kamieni powinno kosztować wartość rozbijanego kamienia, czyli tyle ile teraz wynosi koszt łączenia kamieni "w góre".
|
Było by to już lepsze, ale ja postulowałbym całkowite zniesienie kosztu w nanitach, jako, że jest on bezzasadny.
|
Czyli mamy w temacie już trzy propozycje:
1. darmowe tylko w dół.
2. darmowe tylko w górę.
3. darmowe i w górę i w dół.
To może i ja dam swoją?...
Przelicznik na aukcjach:
10 kk = 1 ks
3 ks = 1 kż
2 kż = 1 kp
2 kp = 1 kd
Przelicznik sklejania w studni:
40 kk+1kk = 4 ks
3 ks+1kk = 1 kż
2 kż+1kk = 1 kp
2 kp+1kk = 1 kd
przelicznik rozbijania w studni:
4 ks+1kk = 40kk
1 kż+1kk = 3ks
1 kp+1kk = 2kż
1 kd+1kk = 2kp
To najprostsza wersja, w studni obowiązywałyby bardzo zbliżone przeliczniki rozbijania i sklejania
dla których przelicznik aukcyjny byłby dokładnie w środku.
Przykładowe rozbicie 1kd do kk:
kd=120kk - 1kk - 2kk - 4kk - 3kk = 110 kk...
Przykładowe sklejenie 1kd z kk:
kd=120kk + 3kk + 4kk + 2kk + 1kk = 130 kk...
A na aukcjach w okienku wiążące dla moderatorów 1kd = 120 kk.
edit1-2: poprawka.
Ewentualnie jeszcze uprościć na poziomie ks:
sklejanie ks: 40 kk+1kk = 4 ks
rozbijanie ks: 4 ks+1kk = 40kk
wtedy mamy okrągłe liczby:
rozbicie kd na kk, kd=110kk
sklejenie kd z kk, kd=130kk
aukcyjne wiążące, kd=120kk ...
rozbicie 1kd 110kk<aukcja 120kk<130kk sklejenie 1kd.
oczywiście koszt nanitów likwidujemy wówczas.
edit3: tę wersję 110,120,130 wrzuciłem powyżej editów.
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)
Blokada wszystkich wykrytych kont na serwerach
mogę zablokować ci wszystkie konta w grze, także te, które stworzysz w przyszłości |
A cmoknij mnie w uszko od kubka.
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez kubek kawy: 03-09-2016 16:19.
|
|
03-09-2016 15:41 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Vilgeforz2 napisał(a)
cytat: |
Blind- napisał(a)
Zacznijcie sobie kopiować ostre piły d+3... Dają 340 nanitow kazda, do każdej takiej piły wystawionej pojawiają się jej 2 kopie. Kopiowanie nie powinno być drogie, bo spawacze szukają itemow z wysoka wartoscia w manie. |
moze wiecej porad jak spedzic oddatkowe godziny przy bw, zeby nadgonic to co administracja zepsula ?
wezcie pod uwage jak wyzej napisano, ze cokolwiek bym nie przemielil na te nanity, ma to koszt alternatywny np w zlomie, ktory latwo przeliczyc na kamienie
ten koszt zaprzecza temu co mial wprowadzic patch, nie ma jednolitego przelicznika kamieni w dol i w gore
drobne nadal beda warte wiecej |
Nie zrozum mnie źle, nie uważam obecnego rozwiązania za dobre, podaję jedynie sposób na ułatwienie sobie życia. Problem z rozbijaniem jest taki, że nie określa się, do jakiego kamienia chce się rozbić kamienie, przez co samo rozbicie z ks na kk nie jest złe, ale przejście z kd do kk strasznie już te koszty potrzebne do uzyskania 1kk podnosi.
Edit:
Moja propozycja wygląda następująco:
2 selecty - jeden na kamień, z którego zaczynamy przemianę w inny typ kamieni, drugi select, to typ kamieni, który chcemy uzyskać. Koszt zostaje taki sam, ale liczba kroków do przemiany jest mniejsza.
Przykład:
Wybrany kamień: kamień serca [pozycja na wpisanie ich liczby] PRZEMIEŃ W: kamień przemiany (to był ten drugi select) [liczba kamieni przemiany podawana w oparciu o liczbę wybranych kamieni serca].
Po akceptacji przemiany (powiedzmy ktoś wybrał 13ks na przemianę w kp). Przemieniłeś 13 kamieni serca w 2 kamienie przemiany kosztem 360 nanitów (koszt obliczany na podstawie wartości PRZEMIENIONYCH kamieni). Jeśli przemiana nie była wyliczona dokładnie, to pojawia się jeszcze linijka. Z wprowadzonych kamieni pozostał Ci 1 kamień serca.
Analogicznie w drugą stronę, czyli przemieniasz kp w ks, wprowadzasz kp, ich liczbę, dostajesz z automatu wypełnione pole o kamieniach i po akceptacji pojawi Ci się info o przemianie + koszt przemiany (nanity).
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Blind-: 03-09-2016 16:29.
|
|
03-09-2016 16:16 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
blind: a kd na kk?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
03-09-2016 17:29 |
|
|
Blind-
Emperor
Data rejestracji: 15-06-2007
Postów: 1.261
Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
blind: a kd na kk? |
To samo, reguła byłaby taka sama. Po prostu pomijamy wszystkie kroki po drodze przy rozbijaniu, czyli nie rozbijasz kd na kp, by rozbić to na kż, by z tego dostać ks, by WRESZCIE dojść do kk. Rozbijasz kd (wartość 120kk) na 120kk za 360 nanitów i tyle.
|
|
03-09-2016 19:57 |
|
|
batman66
Triple Ace
Data rejestracji: 13-08-2016
Postów: 168
|
|
cytat: |
Blind- napisał(a)
cytat: |
Szerlok napisał(a)
blind: a kd na kk? |
To samo, reguła byłaby taka sama. Po prostu pomijamy wszystkie kroki po drodze przy rozbijaniu, czyli nie rozbijasz kd na kp, by rozbić to na kż, by z tego dostać ks, by WRESZCIE dojść do kk. Rozbijasz kd (wartość 120kk) na 120kk za 360 nanitów i tyle. |
i to ma sens
bo teraz żeby z kamieni dusz przejść na kamienie krwi potrzeba (na 1 kd) 1440 nanitów
|
|
03-09-2016 20:29 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
Generalnie, to nanity to badziew, z którym nie ma co robić, więc sztucznie podbito jego wartość, by się przydał - jak się spawa, to i tak nim się pozbiera składniki minie trochę czasu i można na spokojnie zbierać, z wbijaniem jest troszkę inaczej, wbija się, gdy ma się kamienie, czyli po kilku expach albo dropie etc, sytuacja, gdy dropnę coś na sell, sprzedam, mam kamyków od cholery, a i tak nie mogę wbijać, bo wpierw muszę tak z miesiąc poklepać pielgi jest kuriozalna, przecież zbieranie na zapas nanitów jest bardzo niekorzystna dla gry - raz, że mali zobaczą dla siebie itemy na aukcji jak świnia niebo, czyli w ogóle, bo nikt nie będzie się pieprzył z wystawianiem jakichś tam adrenalin czy leg glocków czy nawet troszkę lepszych itemków, jak można kilka nanitów odzyskać, dwa, że złomu zacznie brakować, sam mam te skromne 2000 sztuk złomu jeszcze, które mam tylko i wyłącznie z wypraw, skąd mam brać złom, skoro mszę kasować cały szmelc z wypraw?
A klocek mam taki sobie, dopiero go rozbudowuję, bo się se pozbyłem(następna rzecz całkiem olana przez team, s3 zamiast przywilejem, są ciężarem) i złom jest potrzebny.
I jak ktoś wyskoczy, że za kamyki mogę kupić, zacznę krzyczeć.
Dlatego jestem za całkowitym usunięciem kosztu w nanitach, nie żadnym kompromisem - jest to zaimplementowane na siłę, bez żadnej przyczyny - chyba, że ktoś potrafi zaargumentować, że koszt w nanitach jest potrzebny, dobry, czy chociaż z jakiegokolwiek logicznego powodu sensowny?
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 03-09-2016 22:29.
|
|
03-09-2016 22:28 |
|
|
kubek kawy
Double Ace
Data rejestracji: 04-08-2016
Postów: 127
|
|
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
przecież zbieranie na zapas nanitów jest bardzo niekorzystna dla gry - raz, że mali zobaczą dla siebie itemy na aukcji jak świnia niebo, czyli w ogóle, bo nikt nie będzie się pieprzył z wystawianiem jakichś tam
|
Jest przecież świeży temat o okazjach dla morii.
Tam by zmielone itemy trafiały.
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
Dlatego jestem za całkowitym usunięciem kosztu w nanitach, nie żadnym kompromisem |
No ale wtedy ciut za płytki będzie ten cały element w grze, ciut za proste.
Mój post wyżej... tak przecież też można.
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)
Blokada wszystkich wykrytych kont na serwerach
mogę zablokować ci wszystkie konta w grze, także te, które stworzysz w przyszłości |
A cmoknij mnie w uszko od kubka.
|
|
03-09-2016 22:56 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
Za płytki?
A co to, zbieranie nanitów to jakieś wyzwanie jest?
Nie, jest to debilnie wręcz łatwe, nie wymaga praktycznie żadnego wysiłku, myślenia, niczego, wymaga jedynie czasu.
I dodatkowego kosztu w postaci utraty potencjalnego złomu, ma się rozumieć.
Co więcej, wymaga tyle samo czasu dla każdego(ofc w pewnych ramach, trudno porównać przyrost nanitów kogoś z 20 i 100 lvl) więc nie jest to nawet forma rywalizacji, nawet szczęście tu nie odgrywa żadnej roli w sumie, jest to tylko bezmyślne, monotonne gromadzenie surowca by móc robić to, co wcześniej można było zrobić bez tej "atrakcji".
Przecież kamienie nie rosną na drzewach, ich zbieranie też trochę trwa, wprowadzenie kosztu w nanitach, zwłaszcza w obecnej postaci to dla mnie cios w ryj, że się tak wyrażę.
Naprawdę uważasz, że ten element czyni grę bardziej atrakcyjną, w jakimkolwiek tego słowa znaczeniu?
Wbijanie jest wystarczająco flustrujące, na wbicie jednego elementu straciłem ostatnio minimum po 1000 z każdych drobnych, czy ty wiesz ile nanitów potrzeba, by stworzyć tyle z kp i kd?
Ja też nie wiem, i nie chcę mi się nawet liczyć, bo i tak jest dla mnie mocno flustrujący fakt, że coś takiego jak gra przeglądarkowa jest w stanie wywołać u mnie tak dużą irytację.
I generalnie uważam, że należy dać administracji do zrozumienia, że komplikowanie czy utrudnianie na siłę jest głupim pomysłem - ma być ciężko? Ok, tylko niech ktoś się trochę wysili, a nie wrzuca do gry takie "kfiatki" na łapu capu, po najmniejszej linii oporu, niech utrudnienie wymaga większego wysiłku, kombinowania i kreatywności, ale niech też jest ciekawe, niech coś daje, a przede wszystkim jeżeli zmiana w zamyśle ma być na plus, niech tak będzie, zmiana miała na celu zwiększyć przyrost drobnych z kp i kd, tak?
To dlaczego teraz muszę dla tej samej ilości kamieni poświęcić więcej czasu, niż wcześniej?
Zgoda, mniej mnie to kosztuje, ale co z tego?
To trochę jak za komuny, każdy ma pieniądze, tylko by cokolwiek kupić trzeba 3 dni w kolejce stać.
W aukcjach zrobił się bajzel, a tak naprawdę nic się nie zmieniło na lepsze.
I radziłbym zbytnio nie przyklaskiwać takim zmianom, bo jutro może się okazać, że wbicie 4lvl evo wymaga 100k many, 10k łpc na każdej lokacji kw i kompletu blach z II mapy, albo innej bzdury, byle bez wysiłku wydłużyć czas potrzebny, by cokolwiek osiągnąć, bo o to chodzi najwyraźniej.
__________________ [
Ten post był edytowany 9 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 04-09-2016 10:22.
|
|
03-09-2016 23:43 |
|
|
kubek kawy
Double Ace
Data rejestracji: 04-08-2016
Postów: 127
|
|
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
Za płytki?
|
W porównaniu z mechaniką przemiany kamieni w studni PRZED patchem.
Po wrzuceniu nowego przelicznika do studni
koszt w nanitach wrzucono właśnie by nie przedobrzyć... i przedobrzono...
Bo "symboliczna" płatność w nanitach sumuje się ślicznie "kaskadowo" przy rozbijaniu kd do kk czy nawet tylko do kz...
Jednolity prosty przelicznik w studni w porównaniu z poprzednią w studni,
tak, według mnie to będzie "za prosto".
Ponownie zwracam uwagę na moją propozycję dwa posty wyżej.
Tyczy właśnie przelicznika w studni, i nie ma w niej kosztów w nanitach.
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
I radziłbym zbytnio nie przyklaskiwać takim zmianom, |
No wiesz co?...
Teraz to mnie obrażasz.
Ja jeden w "nowościach" stanąłem przeciwko naładowanemu emocjami tłumowi,
piejącemu z zachwytu nad pomysłem Ariusa.
Była tam chociaż jedna osoba, oprócz mnie, przeciwna pompowaniu
dwuletnich zarobków w kd na serwery w jeden poranek???...
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)
Blokada wszystkich wykrytych kont na serwerach
mogę zablokować ci wszystkie konta w grze, także te, które stworzysz w przyszłości |
A cmoknij mnie w uszko od kubka.
|
|
04-09-2016 15:02 |
|
|
Piniula
Lord
Data rejestracji: 03-08-2008
Postów: 322
Klan: RTS Kraina: Moria III
|
|
Jak najbardziej jestem za zlikwidowaniem całkowitym kosztów w nanitach czy to w górę czy w dół. Na dzień dobry przemieliłem 400kp na kż i bach - 72.000 poszło w piach. 72.000 z niecałych 300.ooo które uzbierałem przez 7lat gry (25% posiadanych)! A co to jest 400kp? Co jak zaczę rozbjać kd na wbijanie?
Kolejna sprawa, to jaki jest w chwili obecnej sens podziału kamieni na kk, ks, kż, kp i kd? Przy starym systemie z kamieniami jeszcze było to w jakiś sposób uzasadnione, ale w chwili obecnej (po zniesieniu kosztów w nanitach) to jest bez sensu. Generuje tylko czas i kolejne kliknięcia na stronie. Optuję za całkowitym zlikwidowaniem nanitów.
A nawet można by isc jeszcze dalej i znieść także manę. Jest jej pod dostatkiem, każdy może sobie połączyć przedmioty. Należałoby wtedy zwiększyć koszt w kamieniach podczas łącznienia przedmiotów wyżej wbitych.
__________________ ISO
|
|
04-09-2016 16:20 |
|
|
Slayer94
King
Data rejestracji: 26-12-2006
Postów: 943
Kraina: Moria VI; Moria VII
|
|
Ja też jestem za zrobieniem czegoś z tymi kosztami w nanitach.
Po co w ogóle wprowadziliście taki przelicznik? Jak to szło? Żeby łatwiej się wbijało? Żeby nie było problemu z aukcjami za drobne?
Niestety sytuacja wygląda tak, że tym patchem zaprzeczyliście sami sobie, administracjo
Na r17 brakło mi nanitów po wbiciu jednego słonka ledwie na dsk+1. I nie mogę teraz robić jakiekolwiek kamyka, bo mnie po prostu nie stać. A jakbym chciał wbić coś na dsk+5? Kiedyś uzbierałbym dużo kd, rozbiłbym tak, że za każdy kd dostawałbym 3kż, jakoś bym wbił. A teraz? Rozbije max 20kd? Bo na więcej mnie nie będzie po prostu stać. A przy takich kosztach rozbijania, jak ktoś policzył, 1kd nie jest niestety wart 4kż jak powinno być, tylko wartość 1kd jako grube jest warte mniej więcej 1kż jako drobne.
Brawo administracjo, oby więcej takich genialnych i przemyślanych paczów!
__________________
Envy
|
|
04-09-2016 16:51 |
|
|
kubek kawy
Double Ace
Data rejestracji: 04-08-2016
Postów: 127
|
|
cytat: |
Slayer94 napisał(a)
A przy takich kosztach rozbijania, jak ktoś policzył, 1kd nie jest niestety wart 4kż jak powinno być, tylko wartość 1kd jako grube jest warte mniej więcej 1kż jako drobne.
|
Sushi jednym spojrzeniem do bazy może się przekonać że...
ilość kz na serwerach
JEST MNIEJSZA
niż ilość kd...
I w perspektywie najbliższych 6 miesięcy nie ulegnie to większej zmianie
bo koszt nanitów ładnie tę statystykę zamraża.
Oczywiście w przypadku likwidacji kosztów w nanitach
niedo-szacowanie kz zniknie "w jeden poranek" jak bańka mydlana...
Ale takie kolejne rewolucje "w jeden poranek" każda... już nie skomentuję...
__________________
cytat: |
C47 napisał(a)
Blokada wszystkich wykrytych kont na serwerach
mogę zablokować ci wszystkie konta w grze, także te, które stworzysz w przyszłości |
A cmoknij mnie w uszko od kubka.
|
|
04-09-2016 19:58 |
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
Autor tematu
|
|
Pozostaje mieć nadzieję, że Team zwróci na ten problem swoją uwagę, najlepiej całkiem wywalając koszt w nanitach, - choć zauważyłem niezrozumiałą dla mnie tendencję - jeżeli jakiś element w całej rozciągłości się graczom nie podoba, zostaje on zmieniony jedynie połowicznie, jakby jego całkowite usunięcie z jakiegoś powodu nie odpowiadało teamowi, nie wiem dlaczego, może chodzi o to, że Team chce dać do zrozumienia, że zdanie graczy ma jednak znaczenie drugorzędne, a kluczowa jest własna opinia?
Albo coś na zasadzie " my wiemy lepiej?"
Oczywiście może to być niesprawiedliwa ocena, a chodzi o coś zupełnie innego, jak wspomniałem, nie potrafię tego pojąć.
Sporo rzeczy zostało ostatnio zmienionych, większoś uważam za kawał dobrej roboty, jedynie nanity i kw są skopane - tzn koszt łpc, bo sama idea zacna, ale pomysł, by ulepszanie umagów zajmowało LATA to nieporozumienie, kw jest dodatkowym elementem, to nie jest eq, powinno to zajmować rok, czy dwa, a nie 10...
Chyba, że zamysł był taki, by uniemożliwić posiadanie wysokiego umaga na każdym slocie, jak mam rok kw trzepać, by 1k hp dostać albo 15 zwinki, to się odechciewa :p
Nie wapomnę, że zanim te łpc uzbieram, to umag już wbity prędzej pewnie wpadnie.
Idę o zakład, że gdy team zajmie się tym problemem, zamiast usunąć koszt w nanitach, jak postuluje większość zainteresowanych i jak było by chyba najprościej i z korzyścią dla wszystkich, zaproponuje po prostu jakiś MNIEJ NIEKORZYSTNY wariant, dodatkowe źródło nanitów, zmniejszenie kosztu, albo inny kompromis.
Obym zakład przegrał
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 05-09-2016 00:48.
|
|
05-09-2016 00:43 |
|
|
DlegionistaD
Full Member
Data rejestracji: 12-05-2009
Postów: 60
Kraina: Moria II
|
|
|
05-09-2016 10:57 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
no coz powodem dla ktorego admini zostawili tak duze koszty w nanitach byl bo kolejn a zmiana ktora zaplanowali nie byla tak naprawde odpowiednio przemyslana i po przemnozeniu malych przez 0,9 i duzych przez 2,7 okazywalo sie ze warto przetopic male zwlaszzca kz na duze
jako ze admini juz nie chcieli cofnac decyzjo odnosnie przemnazania a duza grupa osob przetopila kamienie na grube zeby wykorzystac kolejna wpadke adminow wprowadzili oni tak duze koszta
i teraz pytanie czy obciac albo calkiemn zrezygnowac z kosztow w nanitach zeby kolejna spora grupa graczy sie zboostowala przetapiajac zpowrotem na male kamyki duze bez zadnych kosztow? bodajze zarabiaja 25% kamykow a wiec naprawde sporo biorac np pod uwage 4000 kamieni
admini musieli by w jakis sposob cofnac zablokowac takim osobom taka operacje badz - sprawdzic kto przeprowadzil taka operacje przed patchem i dac np 6 miesiacy dla takich osob z kosztem w rozbiciu a reszta bez badz z obnizonym (juz mozecie na mnie zaczac krzyczec ze jak tak mozna....)
ogolnie caly ten burdel powstal tylko i wylacznie z winy adminow bo 1 wprowadzaja cos co naprawde nie bylo niezbedne 2 zrobili to bez przemyslenia / przedyskutowania odpowiedniego zanim wprowadzili
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
05-09-2016 11:17 |
|
|
KING_
Member
Data rejestracji: 16-08-2016
Postów: 35
|
|
cytat: |
Ahanaell napisał(a)
Za płytki?
A co to, zbieranie nanitów to jakieś wyzwanie jest?
Nie, jest to debilnie wręcz łatwe, nie wymaga praktycznie żadnego wysiłku, myślenia, niczego, wymaga jedynie czasu.
I dodatkowego kosztu w postaci utraty potencjalnego złomu, ma się rozumieć.
Co więcej, wymaga tyle samo czasu dla każdego(ofc w pewnych ramach, trudno porównać przyrost nanitów kogoś z 20 i 100 lvl) więc nie jest to nawet forma rywalizacji, nawet szczęście tu nie odgrywa żadnej roli w sumie, jest to tylko bezmyślne, monotonne gromadzenie surowca by móc robić to, co wcześniej można było zrobić bez tej "atrakcji".
Przecież kamienie nie rosną na drzewach, ich zbieranie też trochę trwa, wprowadzenie kosztu w nanitach, zwłaszcza w obecnej postaci to dla mnie cios w ryj, że się tak wyrażę.
Naprawdę uważasz, że ten element czyni grę bardziej atrakcyjną, w jakimkolwiek tego słowa znaczeniu?
Wbijanie jest wystarczająco flustrujące, na wbicie jednego elementu straciłem ostatnio minimum po 1000 z każdych drobnych, czy ty wiesz ile nanitów potrzeba, by stworzyć tyle z kp i kd?
Ja też nie wiem, i nie chcę mi się nawet liczyć, bo i tak jest dla mnie mocno flustrujący fakt, że coś takiego jak gra przeglądarkowa jest w stanie wywołać u mnie tak dużą irytację.
I generalnie uważam, że należy dać administracji do zrozumienia, że komplikowanie czy utrudnianie na siłę jest głupim pomysłem - ma być ciężko? Ok, tylko niech ktoś się trochę wysili, a nie wrzuca do gry takie "kfiatki" na łapu capu, po najmniejszej linii oporu, niech utrudnienie wymaga większego wysiłku, kombinowania i kreatywności, ale niech też jest ciekawe, niech coś daje, a przede wszystkim jeżeli zmiana w zamyśle ma być na plus, niech tak będzie, zmiana miała na celu zwiększyć przyrost drobnych z kp i kd, tak?
To dlaczego teraz muszę dla tej samej ilości kamieni poświęcić więcej czasu, niż wcześniej?
Zgoda, mniej mnie to kosztuje, ale co z tego?
To trochę jak za komuny, każdy ma pieniądze, tylko by cokolwiek kupić trzeba 3 dni w kolejce stać.
W aukcjach zrobił się bajzel, a tak naprawdę nic się nie zmieniło na lepsze.
I radziłbym zbytnio nie przyklaskiwać takim zmianom, bo jutro może się okazać, że wbicie 4lvl evo wymaga 100k many, 10k łpc na każdej lokacji kw i kompletu blach z II mapy, albo innej bzdury, byle bez wysiłku wydłużyć czas potrzebny, by cokolwiek osiągnąć, bo o to chodzi najwyraźniej. |
Generalnie to się zgadzam.
Nie ma takiego słowa jak "flustrujący" tylko FRUSTRUJĄCY od FRUSTRACJI
http://sjp.pwn.pl/slowniki/frustracja.html
Zapamiętać raz na jutro!
|
|
05-09-2016 14:12 |
|
|
Padrezg22
Lord
Data rejestracji: 03-06-2015
Postów: 314
Klan: LEGO Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
własnie rozbiłem 60kd... na tyle mi wystarczyło nanitów po 3 latach gry i klejeniu eq...
śmiech na sali...
__________________ r17: Papa
r19: papa
|
|
05-09-2016 15:48 |
|
|
|