Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
Witam,
poniższa propozycja zmian w ŁPC ma dotyczyć reszty problemów balansowych i rozwojowych związanych z systemem ŁPC.
I. Niemożliwość podniesienia dobrych umagów na lokacjach gdzie nie mamy jeszcze zbyt wiele ŁPC.
1. Każde zdobyte ŁPC będzie generowało 10% w postaci Wolnych ŁPC
2. W przypadku gdy na lokacji mamy max ŁPC będzie ona generowała w sposób ciągły 20% Wolnych ŁPC.
3. Wolne ŁPC będzie można doładować do dowolnej lokacji.
- Powinno to pozwolić uzbierać każdemu brakujące punkty przy okazji levelowania umagów z różnych lokacji, szczególnie w połączeniu z bonusami miesięcznymi.
- Doda wartości do nagród zdobywanych przy max poziomie ŁPC w lokacji.
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.
Zapraszam do dyskusji,
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
20-04-2017 14:12 |
|
|
pik300
Double Ace
Data rejestracji: 27-04-2013
Postów: 117
Kraina: Moria
|
|
Sushi a rosnąca szansa na 2 i 3 umag ze wzrostem łpć na danej lokacji np.
1k łpć na lokacji = 1 % na 2 umagicznienie dodatnie a za 2 - 4 k łpć zwiększa szanse o 0,25 % -0,5% na 3 umagicznienie ?
Uważasz że wystarczająca jest szansa na 2 i 3 umag ? ( biorąc pod uwagę srebnę i złote bonusy na Slamsach jest to na 2 dodatni umag 18% a na 3 umag 6% )
Jak wiesz są osoby robiące jedną lokacje przez cały czas od dodania tych bonusów i te osoby trafiają tylko 1 dodatni umag czy uważasz ze proces zdobywania umagów ma trwać następne kilkanaście lat ?
|
|
20-04-2017 14:27 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
drugi punkt powinien pominac: nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie
przy tym wiedze, sile i intela podniesc lpc do 10k a sposta i zwinke do 12,5k
dodatkowo proponuje zainteresowac sie tematem z systemu dot. rebalansu kosztu umagow topowych dla necro takich jak np kryt czy def/lvl. co prawda propozycja z pierwszego posta daje mozliwosc zbierania ich po przekroczeniu progow lpc, ale mimo to uwazam, ze ich wartosci powinny zostac zmienione
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 20-04-2017 14:29.
|
|
20-04-2017 14:28 |
|
|
pewalker92
Lord
Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI
|
|
Na moje punkt II powinen być opcją... bo na morii liczą się tylko umagi 2/4 dmg + coś lub 30% ignora + coś lub atak + coś, ewentualnie jakieś potrójne.
Ludzie specjalnie zbierają tak dużo łaski, żeby wpadało same 2/4 dmg, a wy chcecie to rozwalać...
Cała reszta na +
__________________
|
|
20-04-2017 14:28 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
no to z 80 umagow zrobi sie 20 umagow (tak na oko) ... jak dla mnie osobiscie ta opcja nie ma zadnego sensu, juz wole sobie zablokowac lpc na 7499, wtedy bedzie losowac z 13 umagow, bez syfu typu wyglad, odpornosc czy trafienie
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
20-04-2017 14:29 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
dlatego napisalem nizej zeby wprowadzic opcje co chcesz zebys zbieral po staremu czy wg nowego systemu
ale wiekszosc morii potrzebuje tylko 2/4 ew ignor atak zostawia
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
20-04-2017 14:33 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC. |
Ten punkt niestety nie ma sensu, "nudne" umagi zamienimy na denerwujace, do tego zmniejszajac szanse na te ciekawe - lepiej losowac 1/4 dmg w kolko i miec nadzieje na dodatkowa fajna ceche (albo miec mozliwosc blokady tak jak wczesniej bylo proponowane), niz badziewia typu wiekszosc stat, def, nieskalowany dmg itp.
|
|
20-04-2017 14:47 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1) |
sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic |
Wszystkie efekty ostatniego poziomy; wg, zw, dmg, trafienie itd itp |
Czyli prze 24.999 pkt laski moze mi poleciec 35 odpa. Czys Ty zdurnial do reszty? Przeciez to nie usprawdzi zfobywania umagow a rozpieprzy je totalnie.
Ta zasada powinna dotyczyc tylko 2 i 3 bonusu dodatniego a nie 1
|
|
20-04-2017 14:50 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p
a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane
3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
20-04-2017 15:09 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
Dokladnie za 25k laski powinien byc + za wytrwalosc dla graczy a nie upieprzac kw i losowania Twoim pomyslem.
Chybs se jak gracz powyzej. Mozliwosc odznaczania czy chce sie dany umag i tyle
|
|
20-04-2017 15:13 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
|
Sushi zostaw tylko zwinkę i sposta, niech nie losuje charki/wyglądu - to bez sensu. Bo wtedy tak naprawdę gracze tracą, w porównaniu do tego co jest dotychczas. Bo jeśli ma losować +14 charki w miejsce 15%ignora przy 15k ŁPC w danej lokacji, to to jest po prostu beznadziejny pomysł. Losowania +20dmg (Nv2) też nie powinno losować, bo znów, zabiera to miejsce na dotychczasowy umag 1/4dmg który jest o niebo lepszy.
Podbiję to co napisał Szerlok.
Dorzuć zwinkę/sposta,+1atak, max% ignor i max HP tak by mogło losować je zawsze. Nawet nie zastanawiaj się nad trzymaniem w puli reszty, czyli:
cytat: |
nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie |
Jeśli chodzi o Wolne ŁPC to jak najbardziej na +. Pozwoli to np. bić jedną lokację, a przy okazji podbijać pkt ŁPC na lokacjach gdzie mamy tylko bazową ilość ŁPC, by nie męczyć się od początku ze zbieraniem umagów z wartością w ŁPC pokroju +8pkt. Także za to 10/10.
Punkt II jednak do zmiany.
/edit
Moim zdaniem warto byłoby też zwiększyć procentową szansę na wylosowanie drugiej dodatniej cechy umaga jeśli mamy max ŁPC w danej lokacji. Myślę, że +5% byłoby sensowną wartością.
/edit II wyjaśnione
__________________
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 20-04-2017 15:57.
|
|
20-04-2017 15:26 |
|
|
Melodrama
Lord
Data rejestracji: 14-03-2016
Postów: 254
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.
Zapraszam do dyskusji,
SM |
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE.
Po to ludzie robią LPC by łapać 2/4 itd... A tu nie dość ,że nie pomagasz- dając 10% ilości lpc na drugi umag to jeszcze UCINASZ wszystko co ludzie uzbierali. Bo różnicy pomiędzy 7,5 a 25k nie bedzie żadnej...
NAJGORSZY POMYSŁ EVER.
I potem nie mówić ,że "wszystkim pasowało"
__________________
|
|
20-04-2017 15:29 |
|
|
|
Jak dla mnie pkt II jest beznadziejny. Nie lepiej zrobić opcje "zablokuj zdobywanie łpc"?
Na morii mając 6500 łpc blokuje zdobywanie łpc na lokacji, zdobywam tylko wolne łpc jeśli można i losuje tylko umagi z przedziału 6500-25000, bez czegoś ala mam 15k plpc i tu wpada mi 35 charki xD
Dzięki temu np chce mieć na 1 umagu 200 krwi to mam większą szanse na ich zdobycie bo w przedziale 6500-25000 jest dość nisko więc wylosowanie jej jest pewniejsze.
Chyba, że czegoś nie rozumiem.
|
|
20-04-2017 15:29 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
No chyba jesteś niepoważny, żeby przy 20k łpc losowało mi 14 wyglądu...
|
|
20-04-2017 15:35 |
|
|
ciacho21
Junior Member
Data rejestracji: 06-12-2011
Postów: 12
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
Dla mnie LPC to sciema mam 18k i umaga nadal nie moge jakiegos konkretnego trawic
__________________
|
|
20-04-2017 15:39 |
|
|
jamicore
Triple Ace
Data rejestracji: 21-06-2007
Postów: 162
Klan: Borgir Kraina: Moria II
|
|
Punkt drugi do odstrzału - totalna bzdura.
Przy osiągnięciu maximum pkt LPC dorzuciłbym tylko do tych 2/4 dmg jeszcze 30% ignora.
Bo już atak, czy 2k hp nie są aż tak potężne, jak były postrzegane jakiś czas temu.
Zwiększyć szanse na drugie/trzecie umagicznienie, ale nie dodawać tam syfu. Wystarczy, że tego syfu się naoglądam przez te kilka lat zbierając te punkty LPC.
Łapka w dół.
__________________ r5: jamik
|
|
20-04-2017 15:45 |
|
|
civ
Triple Ace
Data rejestracji: 15-07-2010
Postów: 165
Kraina: Necropolia VIII
|
|
II punkt jest bez sensu. Kilka miesięcy tłukę lokację, żeby wyrwać jakiegoś wielokrotnego umaga z podstawą ze skalującym się dmg, żebym teraz miał mieć na to jeszcze mniejsze szanse?...
Zawsze 'upragnioną' charkę czy wygląd mogę wylosować jako drugą cechę i podbić do max, czemu jeszcze mają mi się jakieś tego typu syfy plątać jako 'podstawa'?
Lepiej wprowadzić opcję 'blokuj zdobywanie łpc z lokacji'.
__________________ Najciekawsze zajęcie na świecie: sen. Czy kiedykolwiek, ktokolwiek nudził się śpiąc?
|
|
20-04-2017 15:48 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
cytat: |
Tr4ns napisał(a)
A ja mam polew z tych ciułaczy
wymieniłem już 90% lokacji i leję 90% tych co mają po 25k łpc na slumsach
|
Pudło trollu. Ja ciułam łpc, bo mam komplet świetnych umagów, ale pojedynczych i inne niż dwójki/trójki to dla mnie szrot.
Powinna być opcja wyboru, jakie chce się wybierać umagicznienia do losowania, ale nie że jest opcja 14 wyglądu czy charki. Teraz duża ilość łpc to gwarancja pierwszego bonusu jako mocnego, a tak to równie dobrze może łpc nie być, bo najlepsze umagicznienia będą rzadkością
|
|
20-04-2017 15:53 |
|
|
magig
Forum Ace
Data rejestracji: 16-02-2008
Postów: 82
Kraina: Necropolia V
|
|
Dokładnie II punkt to padaka, może niech jest możliwość bez blokowania wpisania wartości na ile miałby być wirtualny blok.
a te 20% wolnych ŁPC to też mało, jak standardowo dostaje się 10% + 100% w swojej lokacji, a naprawdę trzeba mieć cierpliwość, aby dojść do maxa
__________________ bla bla bla
R7 - Melikika
|
|
20-04-2017 16:00 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
heh, pomysł twardego, że powyżej 15k czy 20k wybieramy z puli umaga do losowania jest bardzo spoko
Jak to mawiają gracze w innych tematach - przecież ataki i tak stukasz, musisz wystukać evo, żeby dostać coś z tego, to stukajmy KW zeby miec coś z niego :d
ja aktualnie na cpnie mam 23k i powaznie - caly czas 2k hp naprzemiennie z 2/4 dmg, nic wiecej, nic mniej. Totalna pustynia.
|
|
20-04-2017 16:02 |
|
|
|