SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
Witam,
poniższa propozycja zmian w ŁPC ma dotyczyć reszty problemów balansowych i rozwojowych związanych z systemem ŁPC.
I. Niemożliwość podniesienia dobrych umagów na lokacjach gdzie nie mamy jeszcze zbyt wiele ŁPC.
1. Każde zdobyte ŁPC będzie generowało 10% w postaci Wolnych ŁPC
2. W przypadku gdy na lokacji mamy max ŁPC będzie ona generowała w sposób ciągły 20% Wolnych ŁPC.
3. Wolne ŁPC będzie można doładować do dowolnej lokacji.
- Powinno to pozwolić uzbierać każdemu brakujące punkty przy okazji levelowania umagów z różnych lokacji, szczególnie w połączeniu z bonusami miesięcznymi.
- Doda wartości do nagród zdobywanych przy max poziomie ŁPC w lokacji.
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.
Zapraszam do dyskusji,
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
20-04-2017 14:12 |
|
|
| |
| |
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
dlatego napisalem nizej zeby wprowadzic opcje co chcesz zebys zbieral po staremu czy wg nowego systemu
ale wiekszosc morii potrzebuje tylko 2/4 ew ignor atak zostawia
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
20-04-2017 14:33 |
|
|
| |
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
kacik napisał(a)
cytat: |
Originally posted by kacik
SUSHI
1 - kiedy to ma wejsc?
2. wg mnie moria nie chce drugiego punktu
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
na morii podtsawowym umagiem dla wsyzstkich jest 2/4 wiec dlatego kazdy wbija do min 12,5k zeby pozniej losowac tylko z 3 glownych umagow zeby zlapac 2/4dmg z plusem choc jednym
dla morii bedzie to oznaczalo dodatkowe miesiace na jednej lokacji zeby zdobyc dobry umag
wprowadzcie ten punkt na necro jak chca ale zostawcie bez zmian dla morii |
SUSHI A MOZNA WPROWADZIC OPCJE ZE ZAZNACZAM I JEST JAK BYLO ?
ze leca tylko umagi powyzej posiadanej ilosci lpc bo inaczej to LIPAAAAAA
edit down
ja jestem przeciwny
wg mnie wystarczajaco czesto i szybko wpadaja podwojne a potrojne maja byc zadko bo to end game |
Nie, staram się to tak zaprojektować by dało się to sensownie obsługiwać w aplikacji. |
To wyrzuc opcje II i mamy problem z glowy.
Nie widzisz ze to kolejny Twoj temat z pomyslsmi Ktory gracze mieszaja z blotem a Ty noc z tego sobie nie robosz i nie bierzesz zdania graczy pod usage
|
|
20-04-2017 16:45 |
|
|
|
pik300
Double Ace
Data rejestracji: 27-04-2013
Postów: 117
Kraina: Moria
|
|
Sushi a rosnąca szansa na 2 i 3 umag ze wzrostem łpć na danej lokacji np.
1k łpć na lokacji = 1 % na 2 umagicznienie dodatnie a za 2 - 4 k łpć zwiększa szanse o 0,25 % -0,5% na 3 umagicznienie ?
Uważasz że wystarczająca jest szansa na 2 i 3 umag ? ( biorąc pod uwagę srebnę i złote bonusy na Slamsach jest to na 2 dodatni umag 18% a na 3 umag 6% )
Jak wiesz są osoby robiące jedną lokacje przez cały czas od dodania tych bonusów i te osoby trafiają tylko 1 dodatni umag czy uważasz ze proces zdobywania umagów ma trwać następne kilkanaście lat ?
|
|
20-04-2017 14:27 |
|
|
| |
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC. |
Ten punkt niestety nie ma sensu, "nudne" umagi zamienimy na denerwujace, do tego zmniejszajac szanse na te ciekawe - lepiej losowac 1/4 dmg w kolko i miec nadzieje na dodatkowa fajna ceche (albo miec mozliwosc blokady tak jak wczesniej bylo proponowane), niz badziewia typu wiekszosc stat, def, nieskalowany dmg itp.
|
|
20-04-2017 14:47 |
|
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
|
Sushi zostaw tylko zwinkę i sposta, niech nie losuje charki/wyglądu - to bez sensu. Bo wtedy tak naprawdę gracze tracą, w porównaniu do tego co jest dotychczas. Bo jeśli ma losować +14 charki w miejsce 15%ignora przy 15k ŁPC w danej lokacji, to to jest po prostu beznadziejny pomysł. Losowania +20dmg (Nv2) też nie powinno losować, bo znów, zabiera to miejsce na dotychczasowy umag 1/4dmg który jest o niebo lepszy.
Podbiję to co napisał Szerlok.
Dorzuć zwinkę/sposta,+1atak, max% ignor i max HP tak by mogło losować je zawsze. Nawet nie zastanawiaj się nad trzymaniem w puli reszty, czyli:
cytat: |
nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie |
Jeśli chodzi o Wolne ŁPC to jak najbardziej na +. Pozwoli to np. bić jedną lokację, a przy okazji podbijać pkt ŁPC na lokacjach gdzie mamy tylko bazową ilość ŁPC, by nie męczyć się od początku ze zbieraniem umagów z wartością w ŁPC pokroju +8pkt. Także za to 10/10.
Punkt II jednak do zmiany.
/edit
Moim zdaniem warto byłoby też zwiększyć procentową szansę na wylosowanie drugiej dodatniej cechy umaga jeśli mamy max ŁPC w danej lokacji. Myślę, że +5% byłoby sensowną wartością.
/edit II wyjaśnione
__________________
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 20-04-2017 15:57.
|
|
20-04-2017 15:26 |
|
|
|
Melodrama
Lord
Data rejestracji: 14-03-2016
Postów: 254
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.
Zapraszam do dyskusji,
SM |
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE.
Po to ludzie robią LPC by łapać 2/4 itd... A tu nie dość ,że nie pomagasz- dając 10% ilości lpc na drugi umag to jeszcze UCINASZ wszystko co ludzie uzbierali. Bo różnicy pomiędzy 7,5 a 25k nie bedzie żadnej...
NAJGORSZY POMYSŁ EVER.
I potem nie mówić ,że "wszystkim pasowało"
__________________
|
|
20-04-2017 15:29 |
|
|
|
Bobs Kils
Lord
Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 353
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
poniższa propozycja zmian w ŁPC ma dotyczyć reszty problemów balansowych i rozwojowych związanych z systemem ŁPC.
I. Niemożliwość podniesienia dobrych umagów na lokacjach gdzie nie mamy jeszcze zbyt wiele ŁPC.
1. Każde zdobyte ŁPC będzie generowało 10% w postaci Wolnych ŁPC
2. W przypadku gdy na lokacji mamy max ŁPC będzie ona generowała w sposób ciągły 20% Wolnych ŁPC.
3. Wolne ŁPC będzie można doładować do dowolnej lokacji.
- Powinno to pozwolić uzbierać każdemu brakujące punkty przy okazji levelowania umagów z różnych lokacji, szczególnie w połączeniu z bonusami miesięcznymi.
- Doda wartości do nagród zdobywanych przy max poziomie ŁPC w lokacji.
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)
- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.
Zapraszam do dyskusji,
SM |
I - jest ok
II - bez sensu bo wracamy do tego co było przed ŁPC :/
Dlatego w II punkcie proponowałbym jeśli miało być to co piszesz ale w taki sposób że:
Zostają te najwyższe umagi do losowania ale jeśli mamy np 10k ŁPC a losujemy +35 wyglądu które wymaga mniej ŁPC to automatycznie mamy 100% na wylosowanie drugiej cechy.
Wtedy takie coś miało by sens i może ludzie przystali by na coś takiego
|
|
20-04-2017 16:37 |
|
|
|
Aldruhn2
Member
Data rejestracji: 27-08-2015
Postów: 27
|
|
RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja |
|
A pomysł usuwania negatywnych efektów umarl?
|
|
21-04-2017 19:48 |
|
|
| |
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1) |
sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic |
Wszystkie efekty ostatniego poziomy; wg, zw, dmg, trafienie itd itp |
Czyli prze 24.999 pkt laski moze mi poleciec 35 odpa. Czys Ty zdurnial do reszty? Przeciez to nie usprawdzi zfobywania umagow a rozpieprzy je totalnie.
Ta zasada powinna dotyczyc tylko 2 i 3 bonusu dodatniego a nie 1
|
|
20-04-2017 14:50 |
|
|
| |
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p
a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane
3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
20-04-2017 15:09 |
|
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
Autor tematu
|
|
cytat: |
raikiri napisał(a)
jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p
a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane
3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc |
Tja, pomyśl sobie jak bardzo rozbudowany musiał by być system zarządzania czymś takim, sprawdzania co już zablokowaliśmy itp itd.
W efekcie przez następne 6-12 miesięcy pojawiałyby się tematy z kolejnymi poprawkami itp
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
20-04-2017 16:52 |
|
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
raikiri napisał(a)
jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p
a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane
3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc |
Tja, pomyśl sobie jak bardzo rozbudowany musiał by być system zarządzania czymś takim, sprawdzania co już zablokowaliśmy itp itd.
W efekcie przez następne 6-12 miesięcy pojawiałyby się tematy z kolejnymi poprawkami itp |
Sushi ale było by to zrobione tak jak się należy ;]
co do samych % szanse są zbyt niskie to już bym wolał od początku większe % na wypadnięcie 2 i 3 skladowej, ale za to większa ilość lpc do ulepszenia[wraz z blokiem umaga] przynajmniej wiedziałbym na co zbieram, a nie puszczam umagi w ciemno licząc ze za 3 lata uda mi się zlapać 1 endowy umag ...
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
20-04-2017 17:51 |
|
|
|
Ahanaell
Emperor
Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych Kraina: Moria II Skąd: Anwnn
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
cytat: |
twardy napisał(a)
cytat: |
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1) |
sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic |
Wszystkie efekty ostatniego poziomy; wg, zw, dmg, trafienie itd itp |
Nie, nie i jeszcze raz nie.
Już teraz mimo nieobecności gorszych efektów przy pewnym pułapie łpc wpafa syf niesamowity nieraz, jak mi przy kilkunastu k łpc ma 10 razy pod rząd 35 wyglądu wpaść, a tak będzie, skoro teraz mi wpada 10 razy pod rząd hp.
Zaznaczam, że mi tylko ten fragment nia pasuje. Imho to te efekty nie powinny w ogóle istnieć, bo są absolutnie zbędne - wg i odp to staty zbędny, niby talek na wyglądzie jest, ale i tak 35 wyglądu to mało, odp to już kompletny zabytek, nie daje nic.
Mimo nie występowania tych efektóf znaleźć dobry umag jest trudno, nawet wylosowanie 1 potrzebnego efektu ttwa nieraz wieki, o podwójnym nie wspominając, jak ma mi jeszcze zamiast 2k hp losować jakiś badziew...
A nie czarujmy się, by losować zwinkę, trzeba ninimum podwójny łapać, , nikt kto ma dużo łpc noe zosttawi gołej zwinki, drugi efekt jest z całej puli, trafienie 35 zwinki + drugiego dobrego efektu nie będzie takie łatwe i bez tych śmieciowych efektów.
Poza tym, z jakiej racji przy dużej ilości łpc, których zebranie jednak.trochę trwa, mają być JAKIEKOLWIEK śmieci?
Przecież teraz ich nie ma, są gorsze i lepsze efekty, ale bez kompletnego chłamu.
Mała szansa na drugi i trzeci efekt to wystarczające ograniczenie.
Siła czy zwinka to dobre efekty, jeśli są w połączeniu z innymi, reszta to chłam.
Chyba, że przy okazji wprowadzicie jakieś praktyczne zastosowanie tych statów, by nie były one wyłącznie zapychaczami, tzn by w razie wylosowanie był jakikolwiek sens zostawienia.
__________________ [
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 21-04-2017 05:17.
|
|
21-04-2017 05:13 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
drugi punkt powinien pominac: nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie
przy tym wiedze, sile i intela podniesc lpc do 10k a sposta i zwinke do 12,5k
dodatkowo proponuje zainteresowac sie tematem z systemu dot. rebalansu kosztu umagow topowych dla necro takich jak np kryt czy def/lvl. co prawda propozycja z pierwszego posta daje mozliwosc zbierania ich po przekroczeniu progow lpc, ale mimo to uwazam, ze ich wartosci powinny zostac zmienione
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 20-04-2017 14:29.
|
|
20-04-2017 14:28 |
|
|
|
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
drugi punkt powinien pominac: nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie
przy tym wiedze, sile i intela podniesc lpc do 10k a sposta i zwinke do 12,5k
dodatkowo proponuje zainteresowac sie tematem z systemu dot. rebalansu kosztu umagow topowych dla necro takich jak np kryt czy def/lvl. co prawda propozycja z pierwszego posta daje mozliwosc zbierania ich po przekroczeniu progow lpc, ale mimo to uwazam, ze ich wartosci powinny zostac zmienione |
Na razie robię to co da się zrobić na bieżąco. Na forum są 100ki czasem 1000 graczy, przeczytanie wszystkiego jest kłopotliwe. Mam pewnie 200+ tematów do przeczytania zapisanych w zakładkach ;/
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
20-04-2017 16:45 |
|
|
pewalker92
Lord
Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI
|
|
Na moje punkt II powinen być opcją... bo na morii liczą się tylko umagi 2/4 dmg + coś lub 30% ignora + coś lub atak + coś, ewentualnie jakieś potrójne.
Ludzie specjalnie zbierają tak dużo łaski, żeby wpadało same 2/4 dmg, a wy chcecie to rozwalać...
Cała reszta na +
__________________
|
|
20-04-2017 14:28 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
no to z 80 umagow zrobi sie 20 umagow (tak na oko) ... jak dla mnie osobiscie ta opcja nie ma zadnego sensu, juz wole sobie zablokowac lpc na 7499, wtedy bedzie losowac z 13 umagow, bez syfu typu wyglad, odpornosc czy trafienie
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
20-04-2017 14:29 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
Dokladnie za 25k laski powinien byc + za wytrwalosc dla graczy a nie upieprzac kw i losowania Twoim pomyslem.
Chybs se jak gracz powyzej. Mozliwosc odznaczania czy chce sie dany umag i tyle
|
|
20-04-2017 15:13 |
|
|
|
Jak dla mnie pkt II jest beznadziejny. Nie lepiej zrobić opcje "zablokuj zdobywanie łpc"?
Na morii mając 6500 łpc blokuje zdobywanie łpc na lokacji, zdobywam tylko wolne łpc jeśli można i losuje tylko umagi z przedziału 6500-25000, bez czegoś ala mam 15k plpc i tu wpada mi 35 charki xD
Dzięki temu np chce mieć na 1 umagu 200 krwi to mam większą szanse na ich zdobycie bo w przedziale 6500-25000 jest dość nisko więc wylosowanie jej jest pewniejsze.
Chyba, że czegoś nie rozumiem.
|
|
20-04-2017 15:29 |
|
|
|
|
|