Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (10): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja 45 Ankieta - średnia ocena: 3,9645 Ankieta - średnia ocena: 3,96
Postów w wątku Autor Data
 Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja SushiMaker 20-04-2017 14:12
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja kacik 20-04-2017 14:21
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja kacik 20-04-2017 14:26
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja kacik 20-04-2017 14:33
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja SushiMaker 20-04-2017 16:42
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Alveanerle1 20-04-2017 16:45
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja pik300 20-04-2017 14:27
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja SushiMaker 20-04-2017 16:43
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja nokia3319 20-04-2017 14:47
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja KR33P 20-04-2017 15:26
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Melodrama 20-04-2017 15:29
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Bobs Kils 20-04-2017 16:37
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Aldruhn2 21-04-2017 19:48
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja twardy 20-04-2017 14:20
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja SushiMaker 20-04-2017 14:24
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Alveanerle1 20-04-2017 14:50
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Ma_Jae_Hoon 20-04-2017 14:56
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja raikiri 20-04-2017 15:09
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja SushiMaker 20-04-2017 16:52
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja raikiri 20-04-2017 17:51
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Ahanaell 21-04-2017 05:13
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Szerlok 20-04-2017 14:28
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja SushiMaker 20-04-2017 16:45
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja pewalker92 20-04-2017 14:28
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja delordione 20-04-2017 14:31
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja twardy 20-04-2017 14:29
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Alveanerle1 20-04-2017 15:13
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Freeya 20-04-2017 15:24
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja KanarkiKikkers 20-04-2017 15:29
 RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja twardy 20-04-2017 15:31
Następna Strona »

Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

poniższa propozycja zmian w ŁPC ma dotyczyć reszty problemów balansowych i rozwojowych związanych z systemem ŁPC.


I. Niemożliwość podniesienia dobrych umagów na lokacjach gdzie nie mamy jeszcze zbyt wiele ŁPC.

1. Każde zdobyte ŁPC będzie generowało 10% w postaci Wolnych ŁPC

2. W przypadku gdy na lokacji mamy max ŁPC będzie ona generowała w sposób ciągły 20% Wolnych ŁPC.

3. Wolne ŁPC będzie można doładować do dowolnej lokacji.

- Powinno to pozwolić uzbierać każdemu brakujące punkty przy okazji levelowania umagów z różnych lokacji, szczególnie w połączeniu z bonusami miesięcznymi.
- Doda wartości do nagród zdobywanych przy max poziomie ŁPC w lokacji.


II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.

Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.

Zapraszam do dyskusji,
SM

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-04-2017 14:12 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
kacik
Forum Legend


Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

SUSHI

1 - kiedy to ma wejsc?

2. wg mnie moria nie chce drugiego punktu
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
na morii podtsawowym umagiem dla wsyzstkich jest 2/4 wiec dlatego kazdy wbija do min 12,5k zeby pozniej losowac tylko z 3 glownych umagow zeby zlapac 2/4dmg z plusem choc jednym

dla morii bedzie to oznaczalo dodatkowe miesiace na jednej lokacji zeby zdobyc dobry umag

wprowadzcie ten punkt na necro jak chca ale zostawcie bez zmian dla morii

__________________
R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa

Nie odpowiadam za bledy

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kacik: 20-04-2017 14:24.

20-04-2017 14:21 kacik jest offline Szukaj postów użytkownika: kacik Dodaj kacik do Listy kontaktów
kacik
Forum Legend


Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by kacik
SUSHI

1 - kiedy to ma wejsc?

2. wg mnie moria nie chce drugiego punktu
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
na morii podtsawowym umagiem dla wsyzstkich jest 2/4 wiec dlatego kazdy wbija do min 12,5k zeby pozniej losowac tylko z 3 glownych umagow zeby zlapac 2/4dmg z plusem choc jednym

dla morii bedzie to oznaczalo dodatkowe miesiace na jednej lokacji zeby zdobyc dobry umag

wprowadzcie ten punkt na necro jak chca ale zostawcie bez zmian dla morii


SUSHI A MOZNA WPROWADZIC OPCJE ZE ZAZNACZAM I JEST JAK BYLO ?
ze leca tylko umagi powyzej posiadanej ilosci lpc bo inaczej to LIPAAAAAA

edit down
ja jestem przeciwny
wg mnie wystarczajaco czesto i szybko wpadaja podwojne a potrojne maja byc zadko bo to end game

__________________
R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa

Nie odpowiadam za bledy

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kacik: 20-04-2017 14:29.

20-04-2017 14:26 kacik jest offline Szukaj postów użytkownika: kacik Dodaj kacik do Listy kontaktów
kacik
Forum Legend


Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

dlatego napisalem nizej zeby wprowadzic opcje co chcesz zebys zbieral po staremu czy wg nowego systemu
ale wiekszosc morii potrzebuje tylko 2/4 ew ignor atak zostawia

__________________
R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa

Nie odpowiadam za bledy
20-04-2017 14:33 kacik jest offline Szukaj postów użytkownika: kacik Dodaj kacik do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kacik napisał(a)
cytat:
Originally posted by kacik
SUSHI

1 - kiedy to ma wejsc?

2. wg mnie moria nie chce drugiego punktu
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
na morii podtsawowym umagiem dla wsyzstkich jest 2/4 wiec dlatego kazdy wbija do min 12,5k zeby pozniej losowac tylko z 3 glownych umagow zeby zlapac 2/4dmg z plusem choc jednym

dla morii bedzie to oznaczalo dodatkowe miesiace na jednej lokacji zeby zdobyc dobry umag

wprowadzcie ten punkt na necro jak chca ale zostawcie bez zmian dla morii


SUSHI A MOZNA WPROWADZIC OPCJE ZE ZAZNACZAM I JEST JAK BYLO ?
ze leca tylko umagi powyzej posiadanej ilosci lpc bo inaczej to LIPAAAAAA

edit down
ja jestem przeciwny
wg mnie wystarczajaco czesto i szybko wpadaja podwojne a potrojne maja byc zadko bo to end game


Nie, staram się to tak zaprojektować by dało się to sensownie obsługiwać w aplikacji.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-04-2017 16:42 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
kacik napisał(a)
cytat:
Originally posted by kacik
SUSHI

1 - kiedy to ma wejsc?

2. wg mnie moria nie chce drugiego punktu
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.
na morii podtsawowym umagiem dla wsyzstkich jest 2/4 wiec dlatego kazdy wbija do min 12,5k zeby pozniej losowac tylko z 3 glownych umagow zeby zlapac 2/4dmg z plusem choc jednym

dla morii bedzie to oznaczalo dodatkowe miesiace na jednej lokacji zeby zdobyc dobry umag

wprowadzcie ten punkt na necro jak chca ale zostawcie bez zmian dla morii


SUSHI A MOZNA WPROWADZIC OPCJE ZE ZAZNACZAM I JEST JAK BYLO ?
ze leca tylko umagi powyzej posiadanej ilosci lpc bo inaczej to LIPAAAAAA

edit down
ja jestem przeciwny
wg mnie wystarczajaco czesto i szybko wpadaja podwojne a potrojne maja byc zadko bo to end game


Nie, staram się to tak zaprojektować by dało się to sensownie obsługiwać w aplikacji.


To wyrzuc opcje II i mamy problem z glowy.
Nie widzisz ze to kolejny Twoj temat z pomyslsmi Ktory gracze mieszaja z blotem a Ty noc z tego sobie nie robosz i nie bierzesz zdania graczy pod usage
20-04-2017 16:45 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
pik300
Double Ace


images/avatars/avatar-24654.jpg

Data rejestracji: 27-04-2013
Postów: 117
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi a rosnąca szansa na 2 i 3 umag ze wzrostem łpć na danej lokacji np.
1k łpć na lokacji = 1 % na 2 umagicznienie dodatnie a za 2 - 4 k łpć zwiększa szanse o 0,25 % -0,5% na 3 umagicznienie ?

Uważasz że wystarczająca jest szansa na 2 i 3 umag ? ( biorąc pod uwagę srebnę i złote bonusy na Slamsach jest to na 2 dodatni umag 18% a na 3 umag 6% )

Jak wiesz są osoby robiące jedną lokacje przez cały czas od dodania tych bonusów i te osoby trafiają tylko 1 dodatni umag czy uważasz ze proces zdobywania umagów ma trwać następne kilkanaście lat ?
20-04-2017 14:27 pik300 jest offline Szukaj postów użytkownika: pik300 Dodaj pik300 do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
pik300 napisał(a)
Sushi a rosnąca szansa na 2 i 3 umag ze wzrostem łpć na danej lokacji np.
1k łpć na lokacji = 1 % na 2 umagicznienie dodatnie a za 2 - 4 k łpć zwiększa szanse o 0,25 % -0,5% na 3 umagicznienie ?

Uważasz że wystarczająca jest szansa na 2 i 3 umag ? ( biorąc pod uwagę srebnę i złote bonusy na Slamsach jest to na 2 dodatni umag 18% a na 3 umag 6% )

Jak wiesz są osoby robiące jedną lokacje przez cały czas od dodania tych bonusów i te osoby trafiają tylko 1 dodatni umag czy uważasz ze proces zdobywania umagów ma trwać następne kilkanaście lat ?


Tak, uważam że obecne szanse % są odpowiednie.

Jeżeli ktoś uparł się na zrobienie perfekcyjnego umaga, nawet gdy racjonalnie nie wydaje się to optymalne to jest to jego decyzja i nie zamierzamy jej boostować.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-04-2017 16:43 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.


Ten punkt niestety nie ma sensu, "nudne" umagi zamienimy na denerwujace, do tego zmniejszajac szanse na te ciekawe - lepiej losowac 1/4 dmg w kolko i miec nadzieje na dodatkowa fajna ceche (albo miec mozliwosc blokady tak jak wczesniej bylo proponowane), niz badziewia typu wiekszosc stat, def, nieskalowany dmg itp.
20-04-2017 14:47 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
KR33P
Forum Legend


images/avatars/avatar-22659.jpg

Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII

RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)


Sushi zostaw tylko zwinkę i sposta, niech nie losuje charki/wyglądu - to bez sensu. Bo wtedy tak naprawdę gracze tracą, w porównaniu do tego co jest dotychczas. Bo jeśli ma losować +14 charki w miejsce 15%ignora przy 15k ŁPC w danej lokacji, to to jest po prostu beznadziejny pomysł. Losowania +20dmg (Nv2) też nie powinno losować, bo znów, zabiera to miejsce na dotychczasowy umag 1/4dmg który jest o niebo lepszy.
Podbiję to co napisał Szerlok.
Dorzuć zwinkę/sposta,+1atak, max% ignor i max HP tak by mogło losować je zawsze. Nawet nie zastanawiaj się nad trzymaniem w puli reszty, czyli:

cytat:
nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie


Jeśli chodzi o Wolne ŁPC to jak najbardziej na +. Pozwoli to np. bić jedną lokację, a przy okazji podbijać pkt ŁPC na lokacjach gdzie mamy tylko bazową ilość ŁPC, by nie męczyć się od początku ze zbieraniem umagów z wartością w ŁPC pokroju +8pkt. Także za to 10/10.

Punkt II jednak do zmiany.

/edit

Moim zdaniem warto byłoby też zwiększyć procentową szansę na wylosowanie drugiej dodatniej cechy umaga jeśli mamy max ŁPC w danej lokacji. Myślę, że +5% byłoby sensowną wartością.
/edit II wyjaśnione

__________________

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 20-04-2017 15:57.

20-04-2017 15:26 KR33P jest offline Szukaj postów użytkownika: KR33P Dodaj KR33P do Listy kontaktów
Melodrama
Lord


images/avatars/avatar-25527.jpg

Data rejestracji: 14-03-2016
Postów: 254

RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.

Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.

Zapraszam do dyskusji,
SM


NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE.

Po to ludzie robią LPC by łapać 2/4 itd... A tu nie dość ,że nie pomagasz- dając 10% ilości lpc na drugi umag to jeszcze UCINASZ wszystko co ludzie uzbierali. Bo różnicy pomiędzy 7,5 a 25k nie bedzie żadnej...

NAJGORSZY POMYSŁ EVER.

I potem nie mówić ,że "wszystkim pasowało"

__________________

20-04-2017 15:29 Melodrama jest offline Szukaj postów użytkownika: Melodrama Dodaj Melodrama do Listy kontaktów
Bobs Kils
Lord


Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 353

RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Witam,

poniższa propozycja zmian w ŁPC ma dotyczyć reszty problemów balansowych i rozwojowych związanych z systemem ŁPC.


I. Niemożliwość podniesienia dobrych umagów na lokacjach gdzie nie mamy jeszcze zbyt wiele ŁPC.

1. Każde zdobyte ŁPC będzie generowało 10% w postaci Wolnych ŁPC

2. W przypadku gdy na lokacji mamy max ŁPC będzie ona generowała w sposób ciągły 20% Wolnych ŁPC.

3. Wolne ŁPC będzie można doładować do dowolnej lokacji.

- Powinno to pozwolić uzbierać każdemu brakujące punkty przy okazji levelowania umagów z różnych lokacji, szczególnie w połączeniu z bonusami miesięcznymi.
- Doda wartości do nagród zdobywanych przy max poziomie ŁPC w lokacji.


II. Brak możliwości zdobywania niektórych umagicznień po przekroczeniu wysokich progów (usuwanie ich z listy losowanych dla 1 efektu).
Nudne i nieciekawe nagrody. (brak różnorodności).

1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)

- Pozwoli to losować zróżnicowane, silne umagicznienia
- Zapewni możliwość zdobycia umagicznień np z 2xatrybut bez konieczności blokowania zdobywania ŁPC.

Mam nadzieję, że ta zmiana rozwiązałaby wszystkie (pozostałe) problemy z ŁPC jakie obecnie występują i moglibyśmy się skupić na poprawie innych systemów gry.

Zapraszam do dyskusji,
SM


I - jest ok Smile
II - bez sensu bo wracamy do tego co było przed ŁPC :/

Dlatego w II punkcie proponowałbym jeśli miało być to co piszesz ale w taki sposób że:

Zostają te najwyższe umagi do losowania ale jeśli mamy np 10k ŁPC a losujemy +35 wyglądu które wymaga mniej ŁPC to automatycznie mamy 100% na wylosowanie drugiej cechy.

Wtedy takie coś miało by sens i może ludzie przystali by na coś takiego Smile
20-04-2017 16:37 Bobs Kils jest offline Szukaj postów użytkownika: Bobs Kils Dodaj Bobs Kils do Listy kontaktów
Aldruhn2
Member


Data rejestracji: 27-08-2015
Postów: 27

RE: Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A pomysł usuwania negatywnych efektów umarl?
21-04-2017 19:48 Aldruhn2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Aldruhn2 Dodaj Aldruhn2 do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)


sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez twardy: 20-04-2017 14:21.

20-04-2017 14:20 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)


sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic


Wszystkie efekty ostatniego poziomy; wg, zw, dmg, trafienie itd itp

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-04-2017 14:24 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)


sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic


Wszystkie efekty ostatniego poziomy; wg, zw, dmg, trafienie itd itp


Czyli prze 24.999 pkt laski moze mi poleciec 35 odpa. Czys Ty zdurnial do reszty? Przeciez to nie usprawdzi zfobywania umagow a rozpieprzy je totalnie.

Ta zasada powinna dotyczyc tylko 2 i 3 bonusu dodatniego a nie 1
20-04-2017 14:50 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Ma_Jae_Hoon
Viking


Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2
Kraina: Necropolia V
Skąd: r7

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sushi gram na morii i pkt II mi sie nie podoba do konca. Majac 12500 lpc chce losować tylko z dmg hp i ignora a nie z wyglądu czy odpornosci. I jak juz wyżej ktos wspomniał docelowo jest 2/4 + cos a nie 35 inta i cos ...

__________________
-----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------

r2 - NATIVE

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ma_Jae_Hoon: 20-04-2017 14:58.

20-04-2017 14:56 Ma_Jae_Hoon jest offline Szukaj postów użytkownika: Ma_Jae_Hoon Dodaj Ma_Jae_Hoon do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p

a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane

3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

20-04-2017 15:09 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
raikiri napisał(a)
jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p

a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane

3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc


Tja, pomyśl sobie jak bardzo rozbudowany musiał by być system zarządzania czymś takim, sprawdzania co już zablokowaliśmy itp itd.
W efekcie przez następne 6-12 miesięcy pojawiałyby się tematy z kolejnymi poprawkami itp

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-04-2017 16:52 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
raikiri napisał(a)
jak dla mnie to
jedyne zmiany jakie trzeba to po
24.999 lpc każdy next umag podbija % na 2 i 3 składową na danej lokacji taka nagroza za pech, a może cierpliwość ;p

a 2 zmiana to po przełamaniu danej granicy lpc można sobie zaznaczyć czy chcemy, żeby dane umagi odpadały z puli czy mają być dalej losowane

3. zmiana kw samarytanin -> nie losuje umaga, a samo łpc


Tja, pomyśl sobie jak bardzo rozbudowany musiał by być system zarządzania czymś takim, sprawdzania co już zablokowaliśmy itp itd.
W efekcie przez następne 6-12 miesięcy pojawiałyby się tematy z kolejnymi poprawkami itp


Sushi ale było by to zrobione tak jak się należy ;]

co do samych % szanse są zbyt niskie to już bym wolał od początku większe % na wypadnięcie 2 i 3 skladowej, ale za to większa ilość lpc do ulepszenia[wraz z blokiem umaga] przynajmniej wiedziałbym na co zbieram, a nie puszczam umagi w ciemno licząc ze za 3 lata uda mi się zlapać 1 endowy umag ...

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

20-04-2017 17:51 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Ahanaell
Emperor


images/avatars/avatar-17368.gif

Data rejestracji: 01-07-2007
Postów: 1.238
Klan: Zakon prastarych
Kraina: Moria II
Skąd: Anwnn

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
cytat:
twardy napisał(a)
cytat:
1. Maksymalne efekty nie będą nigdy usuwane z listy losowanych efektów.
np. Atrybuty +35 (M) / +14 (N2) / +10 (N1)


sila/zwinka lub wiedza/spost czy wszystkie atrybuty? bo jak mi przy np 15k lpc ma losowac 35 wygladu... to zroznicowanie w takim wypadku mozna o kant pupy rozbic


Wszystkie efekty ostatniego poziomy; wg, zw, dmg, trafienie itd itp



Nie, nie i jeszcze raz nie.
Już teraz mimo nieobecności gorszych efektów przy pewnym pułapie łpc wpafa syf niesamowity nieraz, jak mi przy kilkunastu k łpc ma 10 razy pod rząd 35 wyglądu wpaść, a tak będzie, skoro teraz mi wpada 10 razy pod rząd hp.
Zaznaczam, że mi tylko ten fragment nia pasuje. Imho to te efekty nie powinny w ogóle istnieć, bo są absolutnie zbędne - wg i odp to staty zbędny, niby talek na wyglądzie jest, ale i tak 35 wyglądu to mało, odp to już kompletny zabytek, nie daje nic.
Mimo nie występowania tych efektóf znaleźć dobry umag jest trudno, nawet wylosowanie 1 potrzebnego efektu ttwa nieraz wieki, o podwójnym nie wspominając, jak ma mi jeszcze zamiast 2k hp losować jakiś badziew...
A nie czarujmy się, by losować zwinkę, trzeba ninimum podwójny łapać, , nikt kto ma dużo łpc noe zosttawi gołej zwinki, drugi efekt jest z całej puli, trafienie 35 zwinki + drugiego dobrego efektu nie będzie takie łatwe i bez tych śmieciowych efektów.
Poza tym, z jakiej racji przy dużej ilości łpc, których zebranie jednak.trochę trwa, mają być JAKIEKOLWIEK śmieci?
Przecież teraz ich nie ma, są gorsze i lepsze efekty, ale bez kompletnego chłamu.
Mała szansa na drugi i trzeci efekt to wystarczające ograniczenie.
Siła czy zwinka to dobre efekty, jeśli są w połączeniu z innymi, reszta to chłam.

Chyba, że przy okazji wprowadzicie jakieś praktyczne zastosowanie tych statów, by nie były one wyłącznie zapychaczami, tzn by w razie wylosowanie był jakikolwiek sens zostawienia.

__________________
[

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Ahanaell: 21-04-2017 05:17.

21-04-2017 05:13 Ahanaell jest offline Szukaj postów użytkownika: Ahanaell Dodaj Ahanaell do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

drugi punkt powinien pominac: nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie

przy tym wiedze, sile i intela podniesc lpc do 10k a sposta i zwinke do 12,5k

dodatkowo proponuje zainteresowac sie tematem z systemu dot. rebalansu kosztu umagow topowych dla necro takich jak np kryt czy def/lvl. co prawda propozycja z pierwszego posta daje mozliwosc zbierania ich po przekroczeniu progow lpc, ale mimo to uwazam, ze ich wartosci powinny zostac zmienione

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 20-04-2017 14:29.

20-04-2017 14:28 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szerlok napisał(a)
drugi punkt powinien pominac: nieskalowany def, nieskalowany dmg, charyzme, wplywy, wyglad, odpa, wiedze, sile, intel i trafienie

przy tym wiedze, sile i intela podniesc lpc do 10k a sposta i zwinke do 12,5k

dodatkowo proponuje zainteresowac sie tematem z systemu dot. rebalansu kosztu umagow topowych dla necro takich jak np kryt czy def/lvl. co prawda propozycja z pierwszego posta daje mozliwosc zbierania ich po przekroczeniu progow lpc, ale mimo to uwazam, ze ich wartosci powinny zostac zmienione


Na razie robię to co da się zrobić na bieżąco. Na forum są 100ki czasem 1000 graczy, przeczytanie wszystkiego jest kłopotliwe. Mam pewnie 200+ tematów do przeczytania zapisanych w zakładkach ;/

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-04-2017 16:45 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Na moje punkt II powinen być opcją... bo na morii liczą się tylko umagi 2/4 dmg + coś lub 30% ignora + coś lub atak + coś, ewentualnie jakieś potrójne.

Ludzie specjalnie zbierają tak dużo łaski, żeby wpadało same 2/4 dmg, a wy chcecie to rozwalać...

Cała reszta na + Wink

__________________

20-04-2017 14:28 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
delordione
Lord


Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak stukasz wypki to moze i sie licza 2/4

aktualnie na 2 moriach chyba trwaja przepychanki, wiec hp + spost/zwinka cokolwiek w ten desen jest dobre, wiadomo, ze 2/4 + spost czy cokolwiek bedzie spoko, ale hp + ini jest w cenie jak sa jakies oblegi konkretne, fajna zabawa, polecam swoja droga

co do tematu to popieram blokade po prostu na jakims poziomie, to co twardy napisal

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez delordione: 20-04-2017 14:31.

20-04-2017 14:31 delordione jest offline Szukaj postów użytkownika: delordione Dodaj delordione do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

no to z 80 umagow zrobi sie 20 umagow (tak na oko) ... jak dla mnie osobiscie ta opcja nie ma zadnego sensu, juz wole sobie zablokowac lpc na 7499, wtedy bedzie losowac z 13 umagow, bez syfu typu wyglad, odpornosc czy trafienie

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
20-04-2017 14:29 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dokladnie za 25k laski powinien byc + za wytrwalosc dla graczy a nie upieprzac kw i losowania Twoim pomyslem.
Chybs se jak gracz powyzej. Mozliwosc odznaczania czy chce sie dany umag i tyle
20-04-2017 15:13 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Freeya
Lord


Data rejestracji: 06-04-2012
Postów: 456
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria V; Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Punkt drugi trochę słaby. Lepiej zwiększyć szansę na 2 składnik umaga w zależności od lpc zamiast mieć szansę na 24999 dostać 14 odporności...
Dla mnie docelowe umagi dla ssaka na nekro to 1/4 dmg + farsz w postaci pkt krwi/lucka/sposta/uniku (ewentualnie 6/4 defa na pvp)
Reszta nie ma sensu :p

__________________

IGN: Dynia/TheLoneDeranger (R18)
TheLoneDeranger zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, Sadystyczny Nadzorca zostaje zraniony za 3097 PKT ŻYCIA.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Freeya: 20-04-2017 15:27.

20-04-2017 15:24 Freeya jest offline Szukaj postów użytkownika: Freeya Dodaj Freeya do Listy kontaktów
KanarkiKikkers
Lord


Data rejestracji: 18-02-2013
Postów: 483

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak dla mnie pkt II jest beznadziejny. Nie lepiej zrobić opcje "zablokuj zdobywanie łpc"?

Na morii mając 6500 łpc blokuje zdobywanie łpc na lokacji, zdobywam tylko wolne łpc jeśli można i losuje tylko umagi z przedziału 6500-25000, bez czegoś ala mam 15k plpc i tu wpada mi 35 charki xD

Dzięki temu np chce mieć na 1 umagu 200 krwi to mam większą szanse na ich zdobycie bo w przedziale 6500-25000 jest dość nisko więc wylosowanie jej jest pewniejsze.

Chyba, że czegoś nie rozumiem.
20-04-2017 15:29 KanarkiKikkers jest offline Szukaj postów użytkownika: KanarkiKikkers Dodaj KanarkiKikkers do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ja bym poszedl dalej ale to pewnie nie przejdzie

powiedzmy, ze powyzej (umownie) 15000 lpc pojawia sie opcja dzieki ktorej mozemy sobie wybrac pule 3-5 umagow, z ktorych nam bedzie losowac umaga na kolejnych KW

powiedzmy, ze grajac snajperem nie kreci mnie losowanie zwinki czy 30% ignore'a to sobie ustawiam 35 sposta/+1atak/ 2/4dmg/2000 hp/35 wiedzy

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez twardy: 20-04-2017 15:31.

20-04-2017 15:31 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Strony (10): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Nowości i ogłoszenia » Nowości » Zmiany w systemie ŁPC - final - dyskusja

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH