SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witam,
zdajemy sobie sprawę, że duża ilość modyfikatorów dających szansę na unik sprawiła, że prawie każdy posiada mox szansy na unik.
Dlatego rozważamy dodanie efektu obniżającego przeciwnikowi szansę na unik.
Jak by to działało:
Przeciwnik A unik +30
Przeciwnik B unik +50 (max działające wynosi 30)
Nasz anty unik +20
Ostatecznie:
Przeciwnik A unik 30-20=10
Przeciwnik B unik 50-20=30, czyli nadal max.
Przykładowe źródła antu-uniku:
Evo - Nekromancja; Koszt 300,600,1200,2400
M: Efekt: anty unik - obniża unik przeciwnika (ze statystyki unik) - 8,12,16,24%
N2: 6,9,12,18
N1: 4,7,10,15
Poziom: 65,70,75,80
Efekt aktywny - wymaga włączenia zawsze.
Umagicznienie - anty unik jest kopią uniku ale cena/szansa jest x2, czyli 2x trudniej go znaleźć.
Przedmiot jednorazowy - tutaj jeszcze nie mamy opracowanej jego wersji.
Czekam na Wasze opinie i komentarze.
Pozdrawiam
SM
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
22-06-2017 12:00 |
|
|
Dynia
Triple Ace
Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia XI
|
|
Sam pomysł nie jest zły, jednak zastanawiam się czy nie lepiej byłoby wrzucić antyunik do jakiegoś setu. W tym momencie mutacja dna 4 już za 900 evo praktycznie nie działa...
|
|
22-06-2017 12:41 |
|
|
Conradx
Double Ace
Data rejestracji: 02-06-2017
Postów: 109
Skąd: Kraków
|
|
Kompletnie nietrafiony pomysł. Jest tyle nieużywanych setów, które aż sie proszą o zmiany. Dodać do któregoś jako bonus setowy ten antyunik i tyle, żadne umagicznienia.
|
|
22-06-2017 12:46 |
|
|
Alaghai666 Niezarejestrowany
|
|
Oczywiście, znów ułatwienie dla noobów bez wiedzy i pomysłu na grę.
|
|
22-06-2017 12:48 |
|
|
Bellator
Double Ace
Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 110
Kraina: Necropolia IV
|
|
Gra stoi w miejscu bo itemy, które są dostępne w grze maja ponad 10 lat. TRZEBA wprowadzić nowe przedmioty, każdy zna i ma te same sety i zestawy.
|
|
22-06-2017 12:49 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
W PVP - absolutnie bezsensowne
W PVE - konieczne, nie wiem skąd bierzesz sporą część swoich pomysłów, ale te uniki andrasa to wybitnie idea na zirytowanie graczy... Tak samo jak większe uniki vs palna i dystans u glaakiego, jakby biała nie miała już wystarczająco wygodnie.
Osobiście widziałbym to jako efekt z któregoś talizmanu, odpalający się tak jak Potęga mocy. Hmm a tak teraz pomyślałem, że może właśnie dać to do potęgi jako efekt na kw i ekspach zamiast wyssania kryta - raczej nikt z tego w tej chwili nie korzysta?
|
|
22-06-2017 13:52 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
A mi się podoba. Ktoś ma 30% uniku, a nie wchodzi 3/4 ataków, to można się wkurzyć. Będzie chociaż jakaś opcja na ograniczenie tego. Natomiast jak komuś się ten efekt nie podoba, to zawsze może z niego nie korzystać.
|
|
22-06-2017 14:31 |
|
|
Carnivor
King
Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-] Kraina: Necropolia III
|
|
Totalnie "za"
__________________ r2: Carnivor
r4: Carnivor
|
|
22-06-2017 14:36 |
|
|
drewko
Double Ace
Data rejestracji: 01-10-2009
Postów: 100
Kraina: Moria II
|
|
Czyli teraz jedyny słuszny set do pvp to spaczony???
Doskonały Spaczony :
unik przed bronią dystansową +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik przed bronią białą +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
Suma uniku na białą i dystans 74!!
Czy wy na prawdę to przemyśleliście??
__________________ R5 - drewko
|
|
22-06-2017 16:21 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
cytat: |
drewko napisał(a)
Czyli teraz jedyny słuszny set do pvp to spaczony???
Doskonały Spaczony :
unik przed bronią dystansową +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik przed bronią białą +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
Suma uniku na białą i dystans 74!!
Czy wy na prawdę to przemyśleliście??
|
W zalozeniach dla Sma to mial byc nerf LSa, tak przynajmniej pisal na PW mi
cos nie pyklo
|
|
22-06-2017 17:13 |
|
|
Bobs Kils
Lord
Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 353
|
|
RE: Nowy efekt - Anty Unik |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
zdajemy sobie sprawę, że duża ilość modyfikatorów dających szansę na unik sprawiła, że prawie każdy posiada mox szansy na unik.
Dlatego rozważamy dodanie efektu obniżającego przeciwnikowi szansę na unik.
Jak by to działało:
Przeciwnik A unik +30
Przeciwnik B unik +50 (max działające wynosi 30)
Nasz anty unik +20
Ostatecznie:
Przeciwnik A unik 30-20=10
Przeciwnik B unik 50-20=30, czyli nadal max.
Przykładowe źródła antu-uniku:
Evo - Nekromancja; Koszt 300,600,1200,2400
M: Efekt: anty unik - obniża unik przeciwnika (ze statystyki unik) - 8,12,16,24%
N2: 6,9,12,18
N1: 4,7,10,15
Poziom: 65,70,75,80
Efekt aktywny - wymaga włączenia zawsze.
Umagicznienie - anty unik jest kopią uniku ale cena/szansa jest x2, czyli 2x trudniej go znaleźć.
Przedmiot jednorazowy - tutaj jeszcze nie mamy opracowanej jego wersji.
Czekam na Wasze opinie i komentarze.
Pozdrawiam
SM |
Pomysł jak najbardziej dobry bo tego uniku jest dużo. Ja bym dodał jeszcze ANTY Szczęście bo wiele osób korzystają z tego że szczęście daje bardzo duże bonusy do uników trafienia kryta.
|
|
22-06-2017 20:16 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
RE: Nowy efekt - Anty Unik |
|
cytat: |
Originally posted by Bobs Kils
Pomysł jak najbardziej dobry bo tego uniku jest dużo. Ja bym dodał jeszcze ANTY Szczęście bo wiele osób korzystają z tego że szczęście daje bardzo duże bonusy do uników trafienia kryta. |
anty-szczęście już jest, nazywa się szczęście
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
22-06-2017 22:11 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
RE: Nowy efekt - Anty Unik |
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
cytat: |
Originally posted by Bobs Kils
Pomysł jak najbardziej dobry bo tego uniku jest dużo. Ja bym dodał jeszcze ANTY Szczęście bo wiele osób korzystają z tego że szczęście daje bardzo duże bonusy do uników trafienia kryta. |
anty-szczęście już jest, nazywa się szczęście |
I który tatuaż je ma? tak aby zniwelowac -20% trafienia w LSa?
|
|
23-06-2017 07:56 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
heh
Super i fajne evo dla szybkcich serwerow, ktore pewnie maja po 30-40 pkt wolnych pktow, zeby cos wbic.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
23-06-2017 10:24 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
RE: Nowy efekt - Anty Unik |
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Witam,
zdajemy sobie sprawę, że duża ilość modyfikatorów dających szansę na unik sprawiła, że prawie każdy posiada mox szansy na unik.
Dlatego rozważamy dodanie efektu obniżającego przeciwnikowi szansę na unik.
Jak by to działało:
Przeciwnik A unik +30
Przeciwnik B unik +50 (max działające wynosi 30)
Nasz anty unik +20
Ostatecznie:
Przeciwnik A unik 30-20=10
Przeciwnik B unik 50-20=30, czyli nadal max.
|
Nie jest to złe, ok. Ale...
Nie dałoby się stworzyć efektu mniej topornego niż plus i minus?
Np:
Przeciwnik robi dwa razy pod rząd "serię zwodów" to nam dodaje jeden cios w tej rundzie?
Przeciwnik robi trzy razy pod rząd "serię zwodów" to nam dodaje dwa ciosy w tej rundzie?
I tak za każdym razem do końca danej rundy?
Itp? Itd?
Jakiś dodatni bonus za to że przeciwnik "tańczy zwodami"?
|
|
23-06-2017 15:37 |
|
|
Sonny Psycho
Viking
Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX Skąd: Poznań
|
|
Ale po co tworzyć jakiś nowy efekt, skoro można to zaimplementować w jakieś innej statystyce? Myślałem tutaj o trafieniu. Może by zakodować tak, że za każde x punktów trafienia unik atakowanego gracza zmniejsza się o 1? Wtedy nie trzeba by było kombinować z jakimś anty unikiem tylko włączyć to do już istniejącej mechaniki?
Problem wtedy byłby taki, że trzeba by było balansować nie tylko affixy ale też ewolucje. Nie mniej jednak do rozważenia.
__________________ R14 - Sonny Psycho
|
|
24-06-2017 11:50 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Bo sęk w tym że mechanika antyuniku już istnieje i sie nikt nie narobi
identyczny jest ujemny efekt z umaga np -2% uniku i w taki sposob raczej by to działało
|
|
24-06-2017 12:27 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
ech antyunik spoko ale tylko z umagów i jednoraza ewentualnie jako jakaś z run np złotych ;p
a no i bankowo antyunik nie rozwiązuje kwestii szczęścia i jego trafienia ofc
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
24-06-2017 14:58 |
|
|
Ma_Jae_Hoon
Viking
Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2 Kraina: Necropolia V Skąd: r7
|
|
Co to w ogóle za wynalazek - anty unik ? Albo jest unik albo nie. Nikt nie broni nikomu uniku do 30% robić - jest po równo ? Jest więc po co kombinować ? Coś na Glaakiego czy Andrasa by się przydało ale nie na pvp a i w tej formie mi się nie podoba.
__________________ -----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------
r2 - NATIVE
|
|
25-06-2017 13:01 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
cytat: |
Ma_Jae_Hoon napisał(a)
Co to w ogóle za wynalazek - anty unik ? Albo jest unik albo nie. Nikt nie broni nikomu uniku do 30% robić - jest po równo ? |
Jak pisałem wyżej, fajny dodatni efekt odpalający się u nas dopiero jak
przeciwnik zatańczy dwa, trzy razy pod rząd zwodami wyglądałby lepiej.
Jeśli uniki w raporcie znikną to faktycznie walka zacznie przypominać
walki sprzed 10 lat, a to chyba będzie mało atrakcyjne.
A tych fajnych efektów dodatnich można wymyślić naprawdę sporo,
nawet jedenastą czy dwunastą rundę...
|
|
25-06-2017 14:07 |
|
|
pewalker92
Lord
Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI
|
|
Jak dla mnie anty unik zaproponowany w tej formie i ilości, będzie nadal bezużyteczny w walce z kimkolwiek kto będzie miał spaczony set. Jeżeli to ma być nerf Łs'a to bardzo marny. Ktoś już wyżej napisał, że sam spaczek to 74% uniku, a do tego jeszcze jest unik z evo i czasami może wpaść jakiś z umagów jako dodatkowa cecha. Te 24% antuuniku z evo i 11% z umaga to nadal nic. Nadal jest ponad 30% uniku z samego spaczonego setu...
Też mi się wydaje, że lepiej dodać taki bonus do jakiegoś setu. I to właśnie w jakiejś sporej ilości, bo inaczej set nadal będzie niegrywalny.
Jedyne na czym ten antyunik mógłby się sprawdzić to expy typu glaaki i chyba andras, ale też nie wiem czy ten genialny pomysł przewiduje działanie zaproponowanego bonusu na expach.
__________________
|
|
28-06-2017 10:20 |
|
|
Alaghai666 Niezarejestrowany
|
|
Osłabić LM? a od kiedy on taki super jest, jakos nie widze zeby sie ludzie pchali do grania łapaczem
r12 - 11 łapaczy w top100 (z czego 1 dawno nie jest aktywny)
r18 - az 4 łapaczy w top100
talizmany i tak ma bezuzyteczne, teraz zabiezcie bonusy rasowe to bedzie prosciej niz jakies antyuniki robic
|
|
28-06-2017 23:49 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
cytat: |
Alaghai666 napisał(a)
Osłabić LM? a od kiedy on taki super jest, jakos nie widze zeby sie ludzie pchali do grania łapaczem
r12 - 11 łapaczy w top100 (z czego 1 dawno nie jest aktywny)
r18 - az 4 łapaczy w top100
talizmany i tak ma bezuzyteczne, teraz zabiezcie bonusy rasowe to bedzie prosciej niz jakies antyuniki robic |
LS łowca Skarbów a nie LM- Rasa- mowa o tatku z morii
|
|
29-06-2017 00:25 |
|
|
Aarhol
Member
Data rejestracji: 23-10-2010
Postów: 33
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Pomysł jak to mawia się w mediach nota bene publicznych "porażający".
|
|
15-07-2017 12:29 |
|
|
BWP
Junior Member
Data rejestracji: 04-10-2012
Postów: 15
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VI
|
|
ŁS na podwójnym rzucie na unik , za szczęście i właściwy unik , jest mocno przegięty , sam wiem bo takim gram i inne tatuaże na nawet kilkadziesiąt lv wyżej nie dają rady. Dobry pomysł z anty-unikiem ale i zbalansowanie działania szczescia by się przydało. Widać tendencję że coraz wiecej graczy przechodzi na ŁS. Było by mało ciekawie uczynić inne tatki martwymi tak jak np jest z gangsterem.
|
|
26-07-2017 16:09 |
|
|
|