Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Nowy efekt - Anty Unik » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (2): [1] 2 następny » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Nowy efekt - Anty Unik 31 Ankieta - średnia ocena: 4,4831 Ankieta - średnia ocena: 4,48
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Nowy efekt - Anty Unik Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

zdajemy sobie sprawę, że duża ilość modyfikatorów dających szansę na unik sprawiła, że prawie każdy posiada mox szansy na unik.

Dlatego rozważamy dodanie efektu obniżającego przeciwnikowi szansę na unik.
Jak by to działało:
Przeciwnik A unik +30
Przeciwnik B unik +50 (max działające wynosi 30)

Nasz anty unik +20

Ostatecznie:
Przeciwnik A unik 30-20=10
Przeciwnik B unik 50-20=30, czyli nadal max.

Przykładowe źródła antu-uniku:



Evo - Nekromancja; Koszt 300,600,1200,2400
M: Efekt: anty unik - obniża unik przeciwnika (ze statystyki unik) - 8,12,16,24%
N2: 6,9,12,18
N1: 4,7,10,15
Poziom: 65,70,75,80
Efekt aktywny - wymaga włączenia zawsze.

Umagicznienie - anty unik jest kopią uniku ale cena/szansa jest x2, czyli 2x trudniej go znaleźć.

Przedmiot jednorazowy - tutaj jeszcze nie mamy opracowanej jego wersji.

Czekam na Wasze opinie i komentarze.

Pozdrawiam
SM

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


22-06-2017 12:00 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sam pomysł nie jest zły, jednak zastanawiam się czy nie lepiej byłoby wrzucić antyunik do jakiegoś setu. W tym momencie mutacja dna 4 już za 900 evo praktycznie nie działa...
22-06-2017 12:41 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
Bellator
Double Ace


Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 110
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Łapacz od razu na straty bo ta rasa słynie z fajnego uniku, już jest słaba a będzie do bani.

Jak to wejdzie to proszę o zwrot pkt lpc które wydałem na ulepszenie umaga z unikiem i pkt Evo za mutacje, które nie będzie mieć sensu.

Dzięki unikom walki trwają dłużej i są ciekawe.

Dzień słabych pomysłów...

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Bellator: 22-06-2017 12:43.

22-06-2017 12:43 Bellator jest offline Szukaj postów użytkownika: Bellator Dodaj Bellator do Listy kontaktów
Conradx
Double Ace


Data rejestracji: 02-06-2017
Postów: 109
Skąd: Kraków

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kompletnie nietrafiony pomysł. Jest tyle nieużywanych setów, które aż sie proszą o zmiany. Dodać do któregoś jako bonus setowy ten antyunik i tyle, żadne umagicznienia.
22-06-2017 12:46 Conradx jest offline Szukaj postów użytkownika: Conradx Dodaj Conradx do Listy kontaktów YIM Account Name of Conradx: Konrad
Alaghai666
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Oczywiście, znów ułatwienie dla noobów bez wiedzy i pomysłu na grę.
22-06-2017 12:48
Bellator
Double Ace


Data rejestracji: 05-11-2013
Postów: 110
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Gra stoi w miejscu bo itemy, które są dostępne w grze maja ponad 10 lat. TRZEBA wprowadzić nowe przedmioty, każdy zna i ma te same sety i zestawy.
22-06-2017 12:49 Bellator jest offline Szukaj postów użytkownika: Bellator Dodaj Bellator do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W PVP - absolutnie bezsensowne

W PVE - konieczne, nie wiem skąd bierzesz sporą część swoich pomysłów, ale te uniki andrasa to wybitnie idea na zirytowanie graczy... Tak samo jak większe uniki vs palna i dystans u glaakiego, jakby biała nie miała już wystarczająco wygodnie.

Osobiście widziałbym to jako efekt z któregoś talizmanu, odpalający się tak jak Potęga mocy. Hmm a tak teraz pomyślałem, że może właśnie dać to do potęgi jako efekt na kw i ekspach zamiast wyssania kryta - raczej nikt z tego w tej chwili nie korzysta?
22-06-2017 13:52 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A mi się podoba. Ktoś ma 30% uniku, a nie wchodzi 3/4 ataków, to można się wkurzyć. Będzie chociaż jakaś opcja na ograniczenie tego. Natomiast jak komuś się ten efekt nie podoba, to zawsze może z niego nie korzystać.
22-06-2017 14:31 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
Carnivor
King


Data rejestracji: 12-02-2008
Postów: 754
Klan: [-RUNE-]
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Totalnie "za" Smile

__________________
r2: Carnivor
r4: Carnivor
22-06-2017 14:36 Carnivor jest offline Szukaj postów użytkownika: Carnivor Dodaj Carnivor do Listy kontaktów
drewko
Double Ace


Data rejestracji: 01-10-2009
Postów: 100
Kraina: Moria II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli teraz jedyny słuszny set do pvp to spaczony???


Doskonały Spaczony :

unik przed bronią dystansową +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik przed bronią białą +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik +24 %, 25, 28, 31, 34, 37

Suma uniku na białą i dystans 74!!

Czy wy na prawdę to przemyśleliście?? Smile

__________________
R5 - drewko
22-06-2017 16:21 drewko jest offline Szukaj postów użytkownika: drewko Dodaj drewko do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
drewko napisał(a)
Czyli teraz jedyny słuszny set do pvp to spaczony???


Doskonały Spaczony :

unik przed bronią dystansową +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik przed bronią białą +24 %, 25, 28, 31, 34, 37
unik +24 %, 25, 28, 31, 34, 37

Suma uniku na białą i dystans 74!!

Czy wy na prawdę to przemyśleliście?? Smile


W zalozeniach dla Sma to mial byc nerf LSa, tak przynajmniej pisal na PW miSmile cos nie pyklo
22-06-2017 17:13 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Bobs Kils
Lord


Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 353

RE: Nowy efekt - Anty Unik Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Witam,

zdajemy sobie sprawę, że duża ilość modyfikatorów dających szansę na unik sprawiła, że prawie każdy posiada mox szansy na unik.

Dlatego rozważamy dodanie efektu obniżającego przeciwnikowi szansę na unik.
Jak by to działało:
Przeciwnik A unik +30
Przeciwnik B unik +50 (max działające wynosi 30)

Nasz anty unik +20

Ostatecznie:
Przeciwnik A unik 30-20=10
Przeciwnik B unik 50-20=30, czyli nadal max.

Przykładowe źródła antu-uniku:



Evo - Nekromancja; Koszt 300,600,1200,2400
M: Efekt: anty unik - obniża unik przeciwnika (ze statystyki unik) - 8,12,16,24%
N2: 6,9,12,18
N1: 4,7,10,15
Poziom: 65,70,75,80
Efekt aktywny - wymaga włączenia zawsze.

Umagicznienie - anty unik jest kopią uniku ale cena/szansa jest x2, czyli 2x trudniej go znaleźć.

Przedmiot jednorazowy - tutaj jeszcze nie mamy opracowanej jego wersji.

Czekam na Wasze opinie i komentarze.

Pozdrawiam
SM


Pomysł jak najbardziej dobry bo tego uniku jest dużo. Ja bym dodał jeszcze ANTY Szczęście bo wiele osób korzystają z tego że szczęście daje bardzo duże bonusy do uników trafienia kryta.
22-06-2017 20:16 Bobs Kils jest offline Szukaj postów użytkownika: Bobs Kils Dodaj Bobs Kils do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

RE: Nowy efekt - Anty Unik Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Originally posted by Bobs Kils
Pomysł jak najbardziej dobry bo tego uniku jest dużo. Ja bym dodał jeszcze ANTY Szczęście bo wiele osób korzystają z tego że szczęście daje bardzo duże bonusy do uników trafienia kryta.

anty-szczęście już jest, nazywa się szczęście

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
22-06-2017 22:11 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

RE: Nowy efekt - Anty Unik Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szerlok napisał(a)
cytat:
Originally posted by Bobs Kils
Pomysł jak najbardziej dobry bo tego uniku jest dużo. Ja bym dodał jeszcze ANTY Szczęście bo wiele osób korzystają z tego że szczęście daje bardzo duże bonusy do uników trafienia kryta.

anty-szczęście już jest, nazywa się szczęście


I który tatuaż je ma? tak aby zniwelowac -20% trafienia w LSa?
23-06-2017 07:56 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

heh

Super i fajne evo dla szybkcich serwerow, ktore pewnie maja po 30-40 pkt wolnych pktow, zeby cos wbic.

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
23-06-2017 10:24 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jezeli to mialo uderzyc w lsa to pomysl chybiony, bo ten tatek uzywa spaczonego setu szczęscia w defie, wiec nic sie nie zmieni w tej kwestii, a ze w ataku latwo wygrac ze wszystkimi innymi tatkami to antytrafienie tego tez nie zmieni.

Moze mialoby to sens gdyby o antyunik bylo naprawde ciezko i bylyby to pojedynczo niewielkie ilosci, ale zeby byl liczony od capa, czyli od 30%, ewentualnie spaczony set do poprawy, ale to dopiero bylby placz.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 23-06-2017 10:52.

23-06-2017 10:51 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
druga kawa
Lord


images/avatars/avatar-25581.jpg

Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482

RE: Nowy efekt - Anty Unik Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Witam,

zdajemy sobie sprawę, że duża ilość modyfikatorów dających szansę na unik sprawiła, że prawie każdy posiada mox szansy na unik.

Dlatego rozważamy dodanie efektu obniżającego przeciwnikowi szansę na unik.
Jak by to działało:
Przeciwnik A unik +30
Przeciwnik B unik +50 (max działające wynosi 30)

Nasz anty unik +20

Ostatecznie:
Przeciwnik A unik 30-20=10
Przeciwnik B unik 50-20=30, czyli nadal max.


Nie jest to złe, ok. Ale...
Nie dałoby się stworzyć efektu mniej topornego niż plus i minus?

Np:
Przeciwnik robi dwa razy pod rząd "serię zwodów" to nam dodaje jeden cios w tej rundzie?
Przeciwnik robi trzy razy pod rząd "serię zwodów" to nam dodaje dwa ciosy w tej rundzie?
I tak za każdym razem do końca danej rundy?

Itp? Itd?
Jakiś dodatni bonus za to że przeciwnik "tańczy zwodami"? Smile
23-06-2017 15:37 druga kawa jest offline Szukaj postów użytkownika: druga kawa Dodaj druga kawa do Listy kontaktów
Sonny Psycho
Viking


Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ale po co tworzyć jakiś nowy efekt, skoro można to zaimplementować w jakieś innej statystyce? Myślałem tutaj o trafieniu. Może by zakodować tak, że za każde x punktów trafienia unik atakowanego gracza zmniejsza się o 1? Wtedy nie trzeba by było kombinować z jakimś anty unikiem tylko włączyć to do już istniejącej mechaniki?

Problem wtedy byłby taki, że trzeba by było balansować nie tylko affixy ale też ewolucje. Nie mniej jednak do rozważenia.

__________________
R14 - Sonny Psycho
24-06-2017 11:50 Sonny Psycho jest offline Szukaj postów użytkownika: Sonny Psycho Dodaj Sonny Psycho do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bo sęk w tym że mechanika antyuniku już istnieje i sie nikt nie narobi Smile identyczny jest ujemny efekt z umaga np -2% uniku i w taki sposob raczej by to działało
24-06-2017 12:27 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
EgidaRavena
Lord


images/avatars/avatar-25144.gif

Data rejestracji: 11-10-2011
Postów: 376
Klan: [Macabre]
Kraina: Moria IV
Skąd: Opolskie

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Proponowałbym dodać kilka poziomów do ewolucji skażenie maną, ponieważ co nam z nowych ewolucji jeśli nie będziemy mieli wystarcząjącej ilości poziomów ewolucji, żeby ich użyć.

Problem zapewne nie dotyczy R17 gdyż tam gracze posiadają dużo wyższe poziomy więc nie ma problemów z ilością poziomów ewolucji.

Trochę offtopic,ale powiązany z pomysłami odnośnie ewolucji.

Co do ewolucji do anty uniku łs z luckiem + evo do anty-uników równa sie gruby op bunkier nie do trafienia.

Proponowałbym ewolucje zmniejszająca wpływ lucka na trafienia coś w ten deseń(do obgadania).

__________________
https://zk.nakoz.org/7092r13p1.png

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez EgidaRavena: 24-06-2017 14:56.

24-06-2017 14:51 EgidaRavena jest offline Szukaj postów użytkownika: EgidaRavena Dodaj EgidaRavena do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ech antyunik spoko ale tylko z umagów i jednoraza ewentualnie jako jakaś z run np złotych ;p

a no i bankowo antyunik nie rozwiązuje kwestii szczęścia i jego trafienia ofc

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

24-06-2017 14:58 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Ma_Jae_Hoon
Viking


Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2
Kraina: Necropolia V
Skąd: r7

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co to w ogóle za wynalazek - anty unik ? Albo jest unik albo nie. Nikt nie broni nikomu uniku do 30% robić - jest po równo ? Jest więc po co kombinować ? Coś na Glaakiego czy Andrasa by się przydało ale nie na pvp a i w tej formie mi się nie podoba.

__________________
-----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------

r2 - NATIVE
25-06-2017 13:01 Ma_Jae_Hoon jest offline Szukaj postów użytkownika: Ma_Jae_Hoon Dodaj Ma_Jae_Hoon do Listy kontaktów
druga kawa
Lord


images/avatars/avatar-25581.jpg

Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Ma_Jae_Hoon napisał(a)
Co to w ogóle za wynalazek - anty unik ? Albo jest unik albo nie. Nikt nie broni nikomu uniku do 30% robić - jest po równo ?


Jak pisałem wyżej, fajny dodatni efekt odpalający się u nas dopiero jak
przeciwnik zatańczy dwa, trzy razy pod rząd zwodami wyglądałby lepiej. Wink

Jeśli uniki w raporcie znikną to faktycznie walka zacznie przypominać
walki sprzed 10 lat, a to chyba będzie mało atrakcyjne. Wink

A tych fajnych efektów dodatnich można wymyślić naprawdę sporo,
nawet jedenastą czy dwunastą rundę... Wink
25-06-2017 14:07 druga kawa jest offline Szukaj postów użytkownika: druga kawa Dodaj druga kawa do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

a rozwazaliscie opcje antyuniku w formie zmniejszenia przeciwnikowi samego max cap'u 30%? dla mnie byloby to ciekawsze, np 1%-2%-4%-7% w evo i 1%-3%-5% lub 1%-2%-3% w umagu. do tego z 3%-5% w jednorazie i moze pare % w epikach 2.0

p.s. nekromancja? co to ma wspolnego z unikiem? ze niby wskrzeszamy swoich policjantow/ochroniarzy, ktorzy wczesniej padli na szczala a teraz maja nam przytrzymac przeciwnika? kompletnie tego nie czuje. duchowe kajdany/lancuchy, bagniste sciezki, aura spowolnienia, mentalne unieruchomienie?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 25-06-2017 16:26.

25-06-2017 16:22 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak dla mnie anty unik zaproponowany w tej formie i ilości, będzie nadal bezużyteczny w walce z kimkolwiek kto będzie miał spaczony set. Jeżeli to ma być nerf Łs'a to bardzo marny. Ktoś już wyżej napisał, że sam spaczek to 74% uniku, a do tego jeszcze jest unik z evo i czasami może wpaść jakiś z umagów jako dodatkowa cecha. Te 24% antuuniku z evo i 11% z umaga to nadal nic. Nadal jest ponad 30% uniku z samego spaczonego setu...

Też mi się wydaje, że lepiej dodać taki bonus do jakiegoś setu. I to właśnie w jakiejś sporej ilości, bo inaczej set nadal będzie niegrywalny.

Jedyne na czym ten antyunik mógłby się sprawdzić to expy typu glaaki i chyba andras, ale też nie wiem czy ten genialny pomysł przewiduje działanie zaproponowanego bonusu na expach.

__________________

28-06-2017 10:20 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
Alaghai666
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Osłabić LM? a od kiedy on taki super jest, jakos nie widze zeby sie ludzie pchali do grania łapaczem

r12 - 11 łapaczy w top100 (z czego 1 dawno nie jest aktywny)

r18 - az 4 łapaczy w top100

talizmany i tak ma bezuzyteczne, teraz zabiezcie bonusy rasowe to bedzie prosciej niz jakies antyuniki robic
28-06-2017 23:49
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Alaghai666 napisał(a)
Osłabić LM? a od kiedy on taki super jest, jakos nie widze zeby sie ludzie pchali do grania łapaczem

r12 - 11 łapaczy w top100 (z czego 1 dawno nie jest aktywny)

r18 - az 4 łapaczy w top100

talizmany i tak ma bezuzyteczne, teraz zabiezcie bonusy rasowe to bedzie prosciej niz jakies antyuniki robic

LS łowca Skarbów a nie LM- Rasa- mowa o tatku z morii
29-06-2017 00:25 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
deviljin84
Forum Legend


images/avatars/avatar-14176.jpg

Data rejestracji: 24-09-2008
Postów: 1.544
Kraina: Necropolia II
Skąd: wiesz?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak na moje antyunik pownien byc naturalnie zaimplementowany od samego poczatku gry...

zamiast dodawac caly czas tylko evolucje albo jednorazy bo tak latwiej nie?
to antyunik powinien pochodzic jeszcze z jakis przedmiotow...

moze by dodac jakis set jeszcze? nowe bizu? halo?

__________________


nick: Deviljin

R3 Smile

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez deviljin84: 29-06-2017 08:35.

29-06-2017 08:32 deviljin84 jest offline Szukaj postów użytkownika: deviljin84 Dodaj deviljin84 do Listy kontaktów
Aarhol
Member


images/avatars/avatar-25492.jpg

Data rejestracji: 23-10-2010
Postów: 33
Kraina: Necropolia VIII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł jak to mawia się w mediach nota bene publicznych "porażający".
15-07-2017 12:29 Aarhol jest offline Szukaj postów użytkownika: Aarhol Dodaj Aarhol do Listy kontaktów
BWP
Junior Member


Data rejestracji: 04-10-2012
Postów: 15
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ŁS na podwójnym rzucie na unik , za szczęście i właściwy unik , jest mocno przegięty , sam wiem bo takim gram i inne tatuaże na nawet kilkadziesiąt lv wyżej nie dają rady. Dobry pomysł z anty-unikiem ale i zbalansowanie działania szczescia by się przydało. Widać tendencję że coraz wiecej graczy przechodzi na ŁS. Było by mało ciekawie uczynić inne tatki martwymi tak jak np jest z gangsterem.
26-07-2017 16:09 BWP jest offline Szukaj postów użytkownika: BWP Dodaj BWP do Listy kontaktów
Strony (2): [1] 2 następny » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Nowy efekt - Anty Unik

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH