Chainekken
Newbie
Data rejestracji: 07-03-2011
Postów: 9
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Chaos
|
|
Akt 4
Nowe arkana
Łapacz Myśli
Odbicie-każdy poziom arkan sprawia ze losowy atak przeciwnika trafia w niego samego. Odbicia działa przez wszystkie rundy aż się nie wyczerpią. Odbicie działa tylko na atak skierowany w postać, która go używa.
Koszt- 150
Kultysta
Płonąca krew- każdy poziom arkan zadaje obrażenia przeciwnikowi równe 2% jego hp w momencie ataku. Działa po pierwszym ataku postaci.
Koszt- 150
Ssak
Magia krwi - każdy poziom arkan zwiększa obrażenia o 5 i modyfikator obrażeń krytycznych o 5% ...
Koszt - 75
Władca Zwierząt
Strach - każdy poziom arkan zmniejsza hp losowego przeciwnika o 3 %. Działa w 1 rundzie.
Koszt – 150
Potępiony
Zamęt- każdy poziom arkan sprawia, że kolejne ataki trafionego przeciwnika chybiają celu. Działa aż do wyczerpania. Jeżeli przeciwnik pod wpływem zamęty zginie, a pozostały wolne arkana to są przenoszone na kolejnego przeciwnika.
Koszt – 150
Obliczenia
Zakładamy że postać ma 1500 punktów krwi.
ŁM
1500/150= 10
Tak więc odbijamy 10 ataków przeciwników trafiając w nich samych
Kult
1500/150= 10
10*2%=20%
Przeciwnik po naszym ataku ma np. 20000 hp
Więc zadajemy mu dodatkowe 4000 obrażeń.
Jeżeli przeciwnik po naszym ataku ma 0 hp.
To płonąca krew jest przenoszona na kolejny atak .
Ssak
1500/75= 20
20*5=100 – dodajemy sobie 100obrażeń
20*5%= 100%- dodajemy 100% modyfikatora obrażeń krytycznych
Wz
1500/150=10
10*3%=30%
Przeciwnik ma 20000 hp
Na początku 1 rundy zmniejszymy mu hp o 6000.
Potępiony
1500/150= 10
Po trafieniu przeciwnika kolejne jego 10 ataków chybia celu.
Jeżeli np. zginie po wykonaniu 5 ataków.
Trafiamy kolejnego przeciwnika i on chybia swoje kolejne 5 ataków.
Jaka jest różnica pomiędzy kultystą a władcą zwierząt?
Kultysta aktywuje arkana na trafionym przeciwniku (czyli musi go trafić), arkana władcy są aktywowane na początku pierwszej rundy. Dodatkowo arkana władcy działają na losową postać, a kultysty trafioną przez nas.
Na nowe arkana nie działa wyssanie mocy lub cisza krwi…
PRÓBA
Byłby to nowy rodzaj aktywności wykonywany raz dziennie. Dla jednej osoby.
Podział na 3 rodzaje
Podstawowe- do 90 poziomu
Legendarne- do 120 poziomu
Epickie- do 150 poziomu
Każda próba byłaby podzielona na 10 fal. Każda próba trwa 30 minut. Próba kończy się naszą śmiercią lub ukończeniem 10 fali. Nagrodę dostajemy za falę, którą przeżyliśmy. Arkana i życie jest odnawiane po każdej fali. Ilość przeciwników rośnie wraz z naszym poziomem. Jeżeli przekraczamy sugerowany poziom ilość przeciwników na fali się podwaja.
Podstawowe
W każdej fali występuje losowa ilość przeciwników z kw (do kuźni włącznie ) i potworów z 1 mapy ekspedycyjnej ( do golema włącznie)
Przykładowa fale
1.piekielny ogar
2.2xpiekielny ogar, biały smok
3.2x biały smok, mniejszy pomiot
4.2x czarny smok , grabarz
5.feniks, czarny smok , 2x piekielny ogar
6.czerwony smok, grabarz , sadystyczny nadzorca
7.4 x piekielny ogar, złoty smok, grabarz, diabelska grzesznica
8. hydra, 2 czarne smoki , golem , grabarz
9. 2x golem , 2x diabelska grzesznica , 3x, piekielne ogary
10. 2 złote smoki, 3 hydry, 5 piekielnych ogarów
Za każdym razem fale będą losowe.. adekwatnie mocniejsze od poprzedniej. W ten sam sposób tworzone będą fale epickie i legendarne.
Nagrody za próby podstawowe.
Nagrodą jest 2000 doświadczenia, 200 repy , 10 000 zasobów ( podzielonych losowo), losowy przedmiot z prefem i sufem do połowy tabeli połączeń…
I to wszystko przemnożone przez fale na której skończyliśmy.
Więc za 10 falę z próby podstawowej dostajemy
20000 doświadczenia
2000 repy
100000 zasobów dzielonych losowo
10 losowych przedmiotów
Legendarne
W każdej fali występuje losowa ilość przeciwników z kw (od kuźni do szpitala włącznie ) i potworów z 1 mapy ekspedycyjnej ( od golema do bazyliszka włącznie) i z 2 mapy ekspedycyjnej ( 3 pierwsze lokacje)
Nagroda za próby legendarne
Nagrodą jest 10000 doświadczenia, 2000 repy , 100 000 zasobów ( podzielonych losowo), losowy przedmiot z prefem i sufem od 1/3 tabeli połączeń do 2/3 tabeli połączeń, szansa na zdobycie runy wynosi 10 %
I to wszystko przemnożone przez fale na której skończyliśmy.
Więc za 10 falę z próby podstawowej dostajemy
100000 doświadczenia
20000 repy
1000000 zasobów dzielonych losowo
10 losowych przedmiotów
100% szansy na losową runę
Próba Epicka
W każdej fali występuje losowa ilość przeciwników z kw (od szpitala do cytadeli włącznie ) i potworów z 1 mapy ekspedycyjnej ( od bazyliszka do Kronosa włącznie) i z 2 mapy ekspedycyjnej (od 4 lokacji w górę)
Nagroda za próby epickie
Nagrodą jest 100000 doświadczenia, 20000 repy , 100 0000 zasobów ( podzielonych losowo), losowy przedmiot z prefem i sufem od ½ tabeli połączeń, szansa na zdobycie runy wynosi 30 %
I to wszystko przemnożone przez fale na której skończyliśmy.
Więc za 10 falę z próby podstawowej dostajemy
1000000 doświadczenia
200000 repy
10000000 zasobów dzielonych losowo
10 losowych przedmiotów
300% szansy na losową runę- czyli 3 runy…
Podczas prób przeciwnicy nie dostają premii za to, że robimy to samemu.
PET
W trakcie wypraw możemy wydropić jajo danego koloru. Wykluwa się z niego losowy zwierzak. Jajkami można handlować . Jajka tego samego koloru można łączyć razem by podnieść im poziom w ten sam sposób co runy. Tylko do podniesienia poziomu potrzebujemy dwóch takich samych jaj .
Np.
Jajo2+jajo2= jajo3
Wykluty pet zbiera doświadczenie chodząc z nami na akcje. Dostaje 2,5% naszego zdobytego doświadczenia.
Więc jeżeli zdobywamy 10 000 doświadczenia. To pet który był z nami dostaje 250.
Przyrost statystyk i doświadczenia potrzebnego do kolejnego poziomu jest podwajany .
Podstawowe statystyki peta wynoszą - 5
I na poziom 2 potrzebuje 10000 doświadczenia
Tak wiec na 2 poziomie ma statystyki podstawowe 10
I do 3 poziomu potrzebuje 20 000 doświadczenia.
Statystyki peta są potrzebne do ich mocy.
Jaja czarne
Kameleon mroku- statystyka wyglądu dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 10 szczęścia za każdy swój poziom.
Pająk mgieł- statystyka charyzmy dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 100 obrony za każdy swój poziom.
Ogar zarazy- statystyka siły dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 100hp za każdy swój poziom.
Kruk istnienia- statystyka wiedzy dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 50 punktów trafienia za każdy poziom.
Jaja czerwone
Salamandra ognia- statystyka odporności dodawana jest do obrażeń
Modliszka krwi- statystyka zwinności dodawana jest do punktów krwi.
Szczur lawy- statystyka inteligencji dodawana jest do szansy trafienia krytycznego.
Orzeł płomieni- statystyka spostrzegawczości dodawana jest do modyfikatora obrażeń krytycznych.
Jaja zielone
Ropucha goryczy- statystyka odporności razy 10 regeneruje życie po walce(rundzie).
Skorpion nienawiści – statystka wpływów razy 5 zadaje obrażenie przeciwnikowi trafionemu przez właściciela.
Kot nieufności – ½ statystyki zwinności zmniejsza unik przeciwnika o tyle procent.
Sęp rozpaczy- ½ statystyki spostrzegawczości zmniejsza obronę przeciwnika o tyle procent ( co turę)
Wszystko napisane na szybko podczas burzy... Brak prądu i neta....Czyli można ...
__________________ ...A może zatańczymy na moim grobie...
|
|
30-06-2017 10:13 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
nowe arkana dla ssaka sa o polowe lub nawet o 2/3 za mocne, nowe arkana dla wzta to taki ulomny majonez. do tego niemozliwosc wyssania/blokowania nie powinna dotyczyc atakow
przy "probach" nie wziales pod uwage serwerow starszych od r16, chyba ze z zalozenia ma to nie byc dostepne dla topki. na dodatek proba epicka bedzie nie do przejscia, chyba ze masz jakis plan na zwinkowanie i spostowanie jednoczesnie?
Registration Date: 07-03-2011
pamietasz moze, kiedy zapowiedziano runy i kiedy je wprowadzono? ty proponujesz cos trzy razy wiekszego
i jeszcze jedno; serio, pajak ma dodawac charyzmy? :f
gratuluje, ze chcialo ci sie tak dokladnie przemyslec i opisac cos, co nie zostanie przeczytane ani wprowadzone. coraz mniej takich ludzi mamy. daje 10 za samo dopracowanie, ktore dodatkowo ma sens
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
30-06-2017 10:56 |
|
|
gob
Triple Ace
Data rejestracji: 13-10-2006
Postów: 222
|
|
Temat piekny 10/10.
Kilka pytan jak to widzisz
Lapacz czy odbity atak trafia na 100% czy mozna go uniknac/wykonqc serie zawodów/cbybic samego siebie?
Kiltek taka stara, uposledzona wersja zaru krwi.dziala na moby? 5 kultkow i masz 100% hp i mob pada? Po jedny ataku?
Wz? To samo co kultem, 3 wz zabierze mobowi 90% hp?
Ssak jak pisal poprzednik za mocny, bylby lament bialasow ze znow palna za mocna i nic nie potrafia i trzeba znerfic bo przestana placic premke.
Potepiony to uposledzona wersja lapacza bo przeciwnik zamiast strzelac se w kolano to wali w niebo.
Co do prob widze pisane z presektywy morii, na nekro legendarne luz nie do przejscia bo
1. Pojdziesz na krwi zycia to spadniesz od krytow w 1-2 rundzie (od alastora chociazby)
2. Pojdziesz na skorze to zabraknie ci hp na 10 rund walki z niewiadomo iloma przeciwnikami.
3. Pozostale arkana nie maja racji bytu na exp/kw necro.
__________________ http://rtoip.ovh.org/trash/ktl.swf
|
|
30-06-2017 11:20 |
|
|
Zwierz°
Junior Member
Data rejestracji: 09-10-2016
Postów: 20
Klan: NM Kraina: Necropolia II
|
|
Świetne pomysly, aczkolwiek uwazam ze nowość dla ssaka jest troche przesadzona
|
|
30-06-2017 13:42 |
|
|
Chainekken
Newbie
Data rejestracji: 07-03-2011
Postów: 9
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Chaos
Autor tematu
|
|
Głównym powodem tego postu było pokazanie, że wymyślenie AKTU IV trwa godzinkę dla jednej osoby, której się nie chce...
Przemyślenia i sprawdzenie... Obliczenia modyfikacje trwały by z tydzień...
Można to dopracować...
Próby miały być trudne...
Nawet bez przejścia 10 fali ...Nagroda zwiększa drop... Dostanie dziennie 5 przedmiotów pref suf może ruszyć rynek...
__________________ ...A może zatańczymy na moim grobie...
|
|
30-06-2017 13:44 |
|
|
druga kawa
Lord
Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482
|
|
cytat: |
Chainekken napisał(a)
Można to dopracować...
|
Już tam ktoś wyżej zauważył że arkana kultka potencjalnie są przegięte.
Żar i do tego %?
To nie jest do dopracowania tylko do całkowitej wymiany.
Porównując z tym co zaproponowałeś dla łapacza...
Łapacz ma mieć coś kompletnie nieprzydatnego w walkach grupowych?
Szansa że w Ciebie wystrzela przeciwnik ciosy w walce grupowej jest niewielka.
Najpierw na przeciwnika musi zadziałać to odbicie a potem nie ma
czego losować jeśli przeciwnik uderza nie w Ciebie.
Jako lubiący grać łapaczem stwierdzam że ten proponowany arkan jest nieprzydatny.
Też do wymiany.
edit:
Osobiście nie podoba mi się idea osobnych arkan IV aktu,
wolałbym dodatkowe ciekawe efekty dla istniejących arkan II aktowych,
załączające się dopiero w akcie IV.
Np Majestat,
w akcie IV otrzymuje dodatkowy efekt w postaci zatrucia":
oprócz znanego efektu majestatu dochodzi efekt:
na koniec każdej rundy każdy przeciwnik uderzony BRONIĄ przez łapacza traci X hp,
gdzie X to n*1%y zaokrąglone w dół, gdzie n to poziom majestatu a Y to dmg jakie
przeciwnik otrzymał bronią od łapacza, efekt działa nawet jeśli łapacz zginie przed końcem rundy.
W praktyce przykład:
Łapacz ma majestat np 15
Łapacz w danej rundzie zadał dmg BRONIĄ:
graczowi A 1300 dmg, graczowi B 2230 dmg, graczowi C 3600 dmg,
na koniec tej rundy gracz A traci extra 195 hp, gracz B 334 hp, gracz C 540 hp,
nawet jeśli łapacz zginął.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez druga kawa: 30-06-2017 20:40.
|
|
30-06-2017 20:23 |
|
|
Kasztaniasty
Full Member
Data rejestracji: 21-11-2016
Postów: 60
|
|
Część ze zwierzakami jak dla mnie bomba.. bardzo fajny pomysł.. kwestia dopracowana szczegółów ale ogólnie jest ok..
kwestia czy zwierzaki można by podmnieniać, odsyłać.. mieć kilka w zbrojce ale używać tylko jednego w tym samym czasie.
|
|
03-07-2017 08:59 |
|
|
|