Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Propozycja AKT IV » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Propozycja AKT IV 22 Ankieta - średnia ocena: 8,7722 Ankieta - średnia ocena: 8,7722 Ankieta - średnia ocena: 8,7722 Ankieta - średnia ocena: 8,77
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Chainekken
Newbie


Data rejestracji: 07-03-2011
Postów: 9
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Chaos

Propozycja AKT IV Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Akt 4

Nowe arkana

Łapacz Myśli
Odbicie-każdy poziom arkan sprawia ze losowy atak przeciwnika trafia w niego samego. Odbicia działa przez wszystkie rundy aż się nie wyczerpią. Odbicie działa tylko na atak skierowany w postać, która go używa.
Koszt- 150
Kultysta
Płonąca krew- każdy poziom arkan zadaje obrażenia przeciwnikowi równe 2% jego hp w momencie ataku. Działa po pierwszym ataku postaci.
Koszt- 150

Ssak
Magia krwi - każdy poziom arkan zwiększa obrażenia o 5 i modyfikator obrażeń krytycznych o 5% ...
Koszt - 75

Władca Zwierząt
Strach - każdy poziom arkan zmniejsza hp losowego przeciwnika o 3 %. Działa w 1 rundzie.
Koszt – 150

Potępiony
Zamęt- każdy poziom arkan sprawia, że kolejne ataki trafionego przeciwnika chybiają celu. Działa aż do wyczerpania. Jeżeli przeciwnik pod wpływem zamęty zginie, a pozostały wolne arkana to są przenoszone na kolejnego przeciwnika.
Koszt – 150
Obliczenia
Zakładamy że postać ma 1500 punktów krwi.
ŁM
1500/150= 10
Tak więc odbijamy 10 ataków przeciwników trafiając w nich samych
Kult
1500/150= 10
10*2%=20%
Przeciwnik po naszym ataku ma np. 20000 hp
Więc zadajemy mu dodatkowe 4000 obrażeń.
Jeżeli przeciwnik po naszym ataku ma 0 hp.
To płonąca krew jest przenoszona na kolejny atak .

Ssak
1500/75= 20
20*5=100 – dodajemy sobie 100obrażeń
20*5%= 100%- dodajemy 100% modyfikatora obrażeń krytycznych

Wz
1500/150=10
10*3%=30%
Przeciwnik ma 20000 hp
Na początku 1 rundy zmniejszymy mu hp o 6000.

Potępiony
1500/150= 10
Po trafieniu przeciwnika kolejne jego 10 ataków chybia celu.
Jeżeli np. zginie po wykonaniu 5 ataków.
Trafiamy kolejnego przeciwnika i on chybia swoje kolejne 5 ataków.

Jaka jest różnica pomiędzy kultystą a władcą zwierząt?
Kultysta aktywuje arkana na trafionym przeciwniku (czyli musi go trafić), arkana władcy są aktywowane na początku pierwszej rundy. Dodatkowo arkana władcy działają na losową postać, a kultysty trafioną przez nas.

Na nowe arkana nie działa wyssanie mocy lub cisza krwi…


PRÓBA
Byłby to nowy rodzaj aktywności wykonywany raz dziennie. Dla jednej osoby.
Podział na 3 rodzaje
Podstawowe- do 90 poziomu
Legendarne- do 120 poziomu
Epickie- do 150 poziomu
Każda próba byłaby podzielona na 10 fal. Każda próba trwa 30 minut. Próba kończy się naszą śmiercią lub ukończeniem 10 fali. Nagrodę dostajemy za falę, którą przeżyliśmy. Arkana i życie jest odnawiane po każdej fali. Ilość przeciwników rośnie wraz z naszym poziomem. Jeżeli przekraczamy sugerowany poziom ilość przeciwników na fali się podwaja.

Podstawowe
W każdej fali występuje losowa ilość przeciwników z kw (do kuźni włącznie ) i potworów z 1 mapy ekspedycyjnej ( do golema włącznie)
Przykładowa fale
1.piekielny ogar
2.2xpiekielny ogar, biały smok
3.2x biały smok, mniejszy pomiot
4.2x czarny smok , grabarz
5.feniks, czarny smok , 2x piekielny ogar
6.czerwony smok, grabarz , sadystyczny nadzorca
7.4 x piekielny ogar, złoty smok, grabarz, diabelska grzesznica
8. hydra, 2 czarne smoki , golem , grabarz
9. 2x golem , 2x diabelska grzesznica , 3x, piekielne ogary
10. 2 złote smoki, 3 hydry, 5 piekielnych ogarów

Za każdym razem fale będą losowe.. adekwatnie mocniejsze od poprzedniej. W ten sam sposób tworzone będą fale epickie i legendarne.

Nagrody za próby podstawowe.
Nagrodą jest 2000 doświadczenia, 200 repy , 10 000 zasobów ( podzielonych losowo), losowy przedmiot z prefem i sufem do połowy tabeli połączeń…
I to wszystko przemnożone przez fale na której skończyliśmy.

Więc za 10 falę z próby podstawowej dostajemy
20000 doświadczenia
2000 repy
100000 zasobów dzielonych losowo
10 losowych przedmiotów

Legendarne
W każdej fali występuje losowa ilość przeciwników z kw (od kuźni do szpitala włącznie ) i potworów z 1 mapy ekspedycyjnej ( od golema do bazyliszka włącznie) i z 2 mapy ekspedycyjnej ( 3 pierwsze lokacje)

Nagroda za próby legendarne
Nagrodą jest 10000 doświadczenia, 2000 repy , 100 000 zasobów ( podzielonych losowo), losowy przedmiot z prefem i sufem od 1/3 tabeli połączeń do 2/3 tabeli połączeń, szansa na zdobycie runy wynosi 10 %
I to wszystko przemnożone przez fale na której skończyliśmy.

Więc za 10 falę z próby podstawowej dostajemy
100000 doświadczenia
20000 repy
1000000 zasobów dzielonych losowo
10 losowych przedmiotów
100% szansy na losową runę

Próba Epicka
W każdej fali występuje losowa ilość przeciwników z kw (od szpitala do cytadeli włącznie ) i potworów z 1 mapy ekspedycyjnej ( od bazyliszka do Kronosa włącznie) i z 2 mapy ekspedycyjnej (od 4 lokacji w górę)


Nagroda za próby epickie
Nagrodą jest 100000 doświadczenia, 20000 repy , 100 0000 zasobów ( podzielonych losowo), losowy przedmiot z prefem i sufem od ½ tabeli połączeń, szansa na zdobycie runy wynosi 30 %
I to wszystko przemnożone przez fale na której skończyliśmy.

Więc za 10 falę z próby podstawowej dostajemy
1000000 doświadczenia
200000 repy
10000000 zasobów dzielonych losowo
10 losowych przedmiotów
300% szansy na losową runę- czyli 3 runy…

Podczas prób przeciwnicy nie dostają premii za to, że robimy to samemu.


PET
W trakcie wypraw możemy wydropić jajo danego koloru. Wykluwa się z niego losowy zwierzak. Jajkami można handlować . Jajka tego samego koloru można łączyć razem by podnieść im poziom w ten sam sposób co runy. Tylko do podniesienia poziomu potrzebujemy dwóch takich samych jaj .
Np.
Jajo2+jajo2= jajo3

Wykluty pet zbiera doświadczenie chodząc z nami na akcje. Dostaje 2,5% naszego zdobytego doświadczenia.
Więc jeżeli zdobywamy 10 000 doświadczenia. To pet który był z nami dostaje 250.
Przyrost statystyk i doświadczenia potrzebnego do kolejnego poziomu jest podwajany .
Podstawowe statystyki peta wynoszą - 5
I na poziom 2 potrzebuje 10000 doświadczenia
Tak wiec na 2 poziomie ma statystyki podstawowe 10
I do 3 poziomu potrzebuje 20 000 doświadczenia.

Statystyki peta są potrzebne do ich mocy.

Jaja czarne

Kameleon mroku- statystyka wyglądu dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 10 szczęścia za każdy swój poziom.
Pająk mgieł- statystyka charyzmy dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 100 obrony za każdy swój poziom.
Ogar zarazy- statystyka siły dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 100hp za każdy swój poziom.
Kruk istnienia- statystyka wiedzy dodawana jest do statystyk właściciela. Dodaje 50 punktów trafienia za każdy poziom.

Jaja czerwone

Salamandra ognia- statystyka odporności dodawana jest do obrażeń
Modliszka krwi- statystyka zwinności dodawana jest do punktów krwi.
Szczur lawy- statystyka inteligencji dodawana jest do szansy trafienia krytycznego.
Orzeł płomieni- statystyka spostrzegawczości dodawana jest do modyfikatora obrażeń krytycznych.

Jaja zielone

Ropucha goryczy- statystyka odporności razy 10 regeneruje życie po walce(rundzie).
Skorpion nienawiści – statystka wpływów razy 5 zadaje obrażenie przeciwnikowi trafionemu przez właściciela.
Kot nieufności – ½ statystyki zwinności zmniejsza unik przeciwnika o tyle procent.
Sęp rozpaczy- ½ statystyki spostrzegawczości zmniejsza obronę przeciwnika o tyle procent ( co turę)

Wszystko napisane na szybko podczas burzy... Brak prądu i neta....Czyli można ...

__________________
...A może zatańczymy na moim grobie...
30-06-2017 10:13 Chainekken jest offline Szukaj postów użytkownika: Chainekken Dodaj Chainekken do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nowe arkana dla ssaka sa o polowe lub nawet o 2/3 za mocne, nowe arkana dla wzta to taki ulomny majonez. do tego niemozliwosc wyssania/blokowania nie powinna dotyczyc atakow

przy "probach" nie wziales pod uwage serwerow starszych od r16, chyba ze z zalozenia ma to nie byc dostepne dla topki. na dodatek proba epicka bedzie nie do przejscia, chyba ze masz jakis plan na zwinkowanie i spostowanie jednoczesnie?

Registration Date: 07-03-2011
pamietasz moze, kiedy zapowiedziano runy i kiedy je wprowadzono? ty proponujesz cos trzy razy wiekszego

i jeszcze jedno; serio, pajak ma dodawac charyzmy? :f

gratuluje, ze chcialo ci sie tak dokladnie przemyslec i opisac cos, co nie zostanie przeczytane ani wprowadzone. coraz mniej takich ludzi mamy. daje 10 za samo dopracowanie, ktore dodatkowo ma sens

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
30-06-2017 10:56 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
gob
Triple Ace


Data rejestracji: 13-10-2006
Postów: 222

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Temat piekny 10/10.

Kilka pytan jak to widzisz

Lapacz czy odbity atak trafia na 100% czy mozna go uniknac/wykonqc serie zawodów/cbybic samego siebie?

Kiltek taka stara, uposledzona wersja zaru krwi.dziala na moby? 5 kultkow i masz 100% hp i mob pada? Po jedny ataku?

Wz? To samo co kultem, 3 wz zabierze mobowi 90% hp?

Ssak jak pisal poprzednik za mocny, bylby lament bialasow ze znow palna za mocna i nic nie potrafia i trzeba znerfic bo przestana placic premke.

Potepiony to uposledzona wersja lapacza bo przeciwnik zamiast strzelac se w kolano to wali w niebo.


Co do prob widze pisane z presektywy morii, na nekro legendarne luz nie do przejscia bo
1. Pojdziesz na krwi zycia to spadniesz od krytow w 1-2 rundzie (od alastora chociazby)
2. Pojdziesz na skorze to zabraknie ci hp na 10 rund walki z niewiadomo iloma przeciwnikami.
3. Pozostale arkana nie maja racji bytu na exp/kw necro.

__________________
http://rtoip.ovh.org/trash/ktl.swf
30-06-2017 11:20 gob jest offline Szukaj postów użytkownika: gob Dodaj gob do Listy kontaktów
Złota Rybka
Lord


images/avatars/avatar-18359.jpg

Data rejestracji: 27-05-2010
Postów: 459
Kraina: Moria V
Skąd: wiedziałeś?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ssak ma za mocne arkana? ;D

To wyobraźcie sobie jak ten ŁM albo nawet 2 ŁM idą na ekspę i każdy z nich wbija po 15 arkan czyli wszystkie ataki mob wali w siebie co rundę. W wyprawkowym mogą iść i solować / duetować. EQ, runy i evo niepotrzebne. 3v3 w opcji ŁM też będzie pięknie wyglądać Wink Nawet jak pójdą przeciwko 3 ssakom - w końcu im mocniejszy cios tym bardziej boli przeciwnika.

//Ale tak jak pisali poprzednicy ciekawe pomysły - jednak niezbalansowane. Osobiście mam nadzieję, że epiki 2.0 mocno namieszają już w drętwej grze.

__________________
Chcesz premię +100 do szczęścia w wyprawach, usunięcia denerwującego operatora, odblokowania konta?
Już dziś Złota Rybka może pomóc Ci w spełnieniu marzeń.

rotfl

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Złota Rybka: 30-06-2017 11:44.

30-06-2017 11:41 Złota Rybka jest offline Strona domowa Złota Rybka Szukaj postów użytkownika: Złota Rybka Dodaj Złota Rybka do Listy kontaktów
Zwierz°
Junior Member


Data rejestracji: 09-10-2016
Postów: 20
Klan: NM
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Świetne pomysly, aczkolwiek uwazam ze nowość dla ssaka jest troche przesadzona
30-06-2017 13:42 Zwierz° jest offline Szukaj postów użytkownika: Zwierz° Dodaj Zwierz° do Listy kontaktów
Chainekken
Newbie


Data rejestracji: 07-03-2011
Postów: 9
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Chaos

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Chainekken
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Głównym powodem tego postu było pokazanie, że wymyślenie AKTU IV trwa godzinkę dla jednej osoby, której się nie chce...

Przemyślenia i sprawdzenie... Obliczenia modyfikacje trwały by z tydzień...
Można to dopracować...

Próby miały być trudne...
Nawet bez przejścia 10 fali ...Nagroda zwiększa drop... Dostanie dziennie 5 przedmiotów pref suf może ruszyć rynek...

__________________
...A może zatańczymy na moim grobie...
30-06-2017 13:44 Chainekken jest offline Szukaj postów użytkownika: Chainekken Dodaj Chainekken do Listy kontaktów
druga kawa
Lord


images/avatars/avatar-25581.jpg

Data rejestracji: 23-11-2016
Postów: 482

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Chainekken napisał(a)
Można to dopracować...


Już tam ktoś wyżej zauważył że arkana kultka potencjalnie są przegięte.
Żar i do tego %?
To nie jest do dopracowania tylko do całkowitej wymiany.

Porównując z tym co zaproponowałeś dla łapacza...
Łapacz ma mieć coś kompletnie nieprzydatnego w walkach grupowych?
Szansa że w Ciebie wystrzela przeciwnik ciosy w walce grupowej jest niewielka.
Najpierw na przeciwnika musi zadziałać to odbicie a potem nie ma
czego losować jeśli przeciwnik uderza nie w Ciebie.

Jako lubiący grać łapaczem stwierdzam że ten proponowany arkan jest nieprzydatny. Smile
Też do wymiany.


edit:

Osobiście nie podoba mi się idea osobnych arkan IV aktu,
wolałbym dodatkowe ciekawe efekty dla istniejących arkan II aktowych,
załączające się dopiero w akcie IV.


Np Majestat,
w akcie IV otrzymuje dodatkowy efekt w postaci zatrucia":
oprócz znanego efektu majestatu dochodzi efekt:
na koniec każdej rundy każdy przeciwnik uderzony BRONIĄ przez łapacza traci X hp,
gdzie X to n*1%y zaokrąglone w dół, gdzie n to poziom majestatu a Y to dmg jakie
przeciwnik otrzymał bronią od łapacza, efekt działa nawet jeśli łapacz zginie przed końcem rundy.

W praktyce przykład:
Łapacz ma majestat np 15
Łapacz w danej rundzie zadał dmg BRONIĄ:
graczowi A 1300 dmg, graczowi B 2230 dmg, graczowi C 3600 dmg,
na koniec tej rundy gracz A traci extra 195 hp, gracz B 334 hp, gracz C 540 hp,
nawet jeśli łapacz zginął.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez druga kawa: 30-06-2017 20:40.

30-06-2017 20:23 druga kawa jest offline Szukaj postów użytkownika: druga kawa Dodaj druga kawa do Listy kontaktów
Kasztaniasty
Full Member


Data rejestracji: 21-11-2016
Postów: 60

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Część ze zwierzakami jak dla mnie bomba.. bardzo fajny pomysł.. kwestia dopracowana szczegółów ale ogólnie jest ok..

kwestia czy zwierzaki można by podmnieniać, odsyłać.. mieć kilka w zbrojce ale używać tylko jednego w tym samym czasie.
03-07-2017 08:59 Kasztaniasty jest offline Szukaj postów użytkownika: Kasztaniasty Dodaj Kasztaniasty do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Propozycja AKT IV

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH