Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Bezsens długich terminów budowli . (r1) » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Bezsens długich terminów budowli . (r1) 13 Ankieta - średnia ocena: 7,9213 Ankieta - średnia ocena: 7,9213 Ankieta - średnia ocena: 7,92
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Bezsens długich terminów budowli . (r1) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam.

Moja propozycja jest taka by sushi i Konrad skrócili czas budowy budynków o minimum połowę czasu. Dlaczego? Przykład:



POŚREDNIAK POZIOM 64
POŚREDNIAK

Efekt: +133448 ludzi / h, skraca czas budowy wszystkich budynków o 80 %

ROZBUDOWA DO POZIOMU 65 (posiadasz zbyt mało surowców)
Koszty: 3 833 821 PLN, 76 677 ludzi
Wymagania: INTELIGENCJA: 66 (132)
Czas budowy: 105 d. 11 godz. 34 min. 53 sek.
Efekt: +154800 ludzi / h, skraca czas budowy wszystkich budynków o 80 %


Wiem, że zaraz ktoś zapyta po co mi pośredniak na 64 lev... Odpowiem tak. Mogę wybudować to buduję. Chodzi o to by nie trwało to tyle czasu.

Propozycję swą motywuję tym, że po przegranych wojenkach lub wręczonych pustakach gracze się kasują nie dlatego, że będą musieli wydać dużą ilość pr na odbudowę klocka tylko dlatego, że odbudowa do poprzedniego stanu z przed wyburzenia będzie trwała kilka lat. Tu jest pies pogrzebany i w tej kwestii Team może się popisać skracając czas budowy, idąc naprzeciw tym co stracili klocki.

Za dodatkowe przyśpieszenie budowy można by płacić leżącymi odłogiem młotkami lub większym nakładem ludzkim.

WSZYSTKIE INNE OPŁATY ZA ROZBUDOWĘ ZOSTAŁYBY NIE ZMIENIONE.

Dziękuję i zapraszam do tematu.Wink

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
04-08-2017 15:27 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
Skażony
Double Ace


images/avatars/avatar-282.gif

Data rejestracji: 02-11-2006
Postów: 135
Klan: DejTy - Srejty
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Necropolia
Skąd: \=l=/

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak nigdy zgadzam sie z przedmówcą

__________________
Na przekór wszystkim

ID:10079->R1

ID:16387->R1/06r
ID:279->R3/07r
ID:1903->R17/13r
04-08-2017 16:40 Skażony jest offline Strona domowa Skażony Szukaj postów użytkownika: Skażony Dodaj Skażony do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Skażony
Endrju723
King


images/avatars/avatar-25469.jpg

Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH-
Kraina: Necropolia
Skąd: Jaworzno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zgadzam się z Toba Grax w stu procentach, chociaż to trochę dziwne ;P. Ja bym zmniejszył nawet i więcej bo pośredniak o połowę to i tak masz 50 dni, a to jest kosmiczna liczbaBig Grin , jak ktoś buduje, wydaję własne pr to może potrzebuję ludzi, a czym więcej zasobów ma jedna osoba, tym większy obieg na serwerze i tym mniejszy problem ma inny wampir by go posiadać, nawet nie ten z topki bo jak wiemy ataki są łatwiejsze niż obrona.

Ja bym tą propozycję zmienił na 70/85/90 procent, mnie nawet ta ostatnia przekonuje, przecież to i tak jest około 11 dni na budowę, co to i tak jest długi okres, nie jest to dzień, godzina czy kilkanaście minut tylko 11 dni, więc i tak bardzo długi czas, poza tym budynki typu taki pośredniak nie są jakieś mega "op" więc skrócenie ich budowy byłoby tylko minimalnym ułatwieniem, ewentualnie drugą moją propozycją jest taka:


Skrócenie czasu budowy budynków bojowych o 45%
Skrócenie czasu budowy budynków gospodarczych (nazwa chwilowaTongue ) 90%.
04-08-2017 16:40 Endrju723 jest offline Strona domowa Endrju723 Szukaj postów użytkownika: Endrju723 Dodaj Endrju723 do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Grax33
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Endrju723 napisał(a)
Zgadzam się z Toba Grax w stu procentach, chociaż to trochę dziwne ;P. Ja bym zmniejszył nawet i więcej bo pośredniak o połowę to i tak masz 50 dni, a to jest kosmiczna liczbaBig Grin , jak ktoś buduje, wydaję własne pr to może potrzebuję ludzi, a czym więcej zasobów ma jedna osoba, tym większy obieg na serwerze i tym mniejszy problem ma inny wampir by go posiadać, nawet nie ten z topki bo jak wiemy ataki są łatwiejsze niż obrona.

Ja bym tą propozycję zmienił na 70/85/90 procent, mnie nawet ta ostatnia przekonuje, przecież to i tak jest około 11 dni na budowę, co to i tak jest długi okres, nie jest to dzień, godzina czy kilkanaście minut tylko 11 dni, więc i tak bardzo długi czas, poza tym budynki typu taki pośredniak nie są jakieś mega "op" więc skrócenie ich budowy byłoby tylko minimalnym ułatwieniem, ewentualnie drugą moją propozycją jest taka:


Skrócenie czasu budowy budynków bojowych o 45%
Skrócenie czasu budowy budynków gospodarczych (nazwa chwilowaTongue ) 90%.



Nie ma potrzeby dzielić długości budowy na budynki bojowe i nie bojowe bo np budowa policji czy garnizonu jest bardzo droga i moim zdaniem powinno to być jedyne ograniczenie budowlane.

Przykład:
POSTERUNEK POLICJI

ROZBUDOWA DO POZIOMU 26 (posiadasz zbyt mało surowców)
Koszty: 253 530 121 PLN, 8 873 555 ludzi
Wymagania: CHARYZMA: 41 (81)
Czas budowy: 1 godz. 35 min. 24 sek.
Efekt: spostrzegawczość w trakcie zasadzki zwiększona o 26, +2756 do PKT ŻYCIA w obronie przed zasadzką



GARNIZON

ROZBUDOWA DO POZIOMU 46 (niespełnione wymagania budynku)
Koszty: 229 588 741 PLN, 2 295 888 ludzi
Wymagania: CHARYZMA: 240 (480), WPŁYWY: 240 (480), POSTERUNEK POLICJI: 10
Czas budowy: 15 d. 5 godz. 43 min. 35 sek.
Efekt: +12720 do PKT ŻYCIA w obronie przed zasadzką


Tak więc budowa nie jest tutaj już tanią rzeczą bo pochłania tysiące sztuk złomu który obecnie na takim r1 chodzi po 550pr/szt. I w moim przekonaniu tworzenie dodatkowych barier w postaci kilku, kilkunastu czy nawet 100 dni budowy nie powinno mieć miejsca.

Skoro kogoś stać to niech buduje willę z basenem i kortem tenisowym...Wink Opierdzielaczom budowlanym mówmy zdecydowane NIE!!! Big Grin

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
04-08-2017 17:02 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
Ma_Jae_Hoon
Viking


Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2
Kraina: Necropolia V
Skąd: r7

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysl nie powinien dotyczyć wyłącznie r1 jak sugeruje temat ale wszystkich serwerów. Budowa hb na 48 na morii to ok 45-48 dni /zalezy od posredniaka/ a wiec 1,5 miesiąca ! W tym czasie nawet rolek nie można robic. Z drugiej strony skrócenie czasu spowoduje ze topka odskoczy niemiłosiernie do przodu co odczuje sie zwłaszcza na arenach 11 i 33. I tak zle i tak niedobrze.

__________________
-----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------

r2 - NATIVE
04-08-2017 17:06 Ma_Jae_Hoon jest offline Szukaj postów użytkownika: Ma_Jae_Hoon Dodaj Ma_Jae_Hoon do Listy kontaktów
bla_bla_bla
Viking


Data rejestracji: 19-09-2015
Postów: 732
Kraina: Necropolia
Skąd: BW → Bloody Warns

RE: Bezsens długich terminów budowli . (r1) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Grax33 napisał(a)
Wiem, że zaraz ktoś zapyta po co mi pośredniak na 64 lev... Odpowiem tak. Mogę wybudować to buduję. Chodzi o to by nie trwało to tyle czasu.

No właśnie, a większość R1 nie może, bo WSZĘDZIE poza top1 s3/s2 trzeba rolować (wskutek czego maksymalny czas, przez który można siedzieć na rzeczonym [], zamyka się w mniej więcej 32 godzinach - wliczając w to czas rolki, czyli 2f+1f)...
Czy w top1 pamiętacie jeszcze czym są rolki i jak się to robi?chytry
Stać cię i możesz (bo NIE MUSISZ rolować s3/s2, a jest to drastycznym ułatwieniem) - spoko, buduj... ale nie narzekaj, że zajmuje to tyle czasu...


cytat:
Grax33 napisał(a)
Propozycję swą motywuję tym, że po przegranych wojenkach lub wręczonych pustakach gracze się kasują nie dlatego, że będą musieli wydać dużą ilość pr na odbudowę klocka tylko dlatego, że odbudowa do poprzedniego stanu z przed wyburzenia będzie trwała kilka lat. Tu jest pies pogrzebany i w tej kwestii Team może się popisać skracając czas budowy, idąc naprzeciw tym co stracili klocki.

Bzdury gadasz, bo gracze kasują się KONKRETNIE przez to, że dostają im się pustaki z kilkukrotnie silniejszych klanów, a nie przez to, że będą go odbudowywać przez lata...


cytat:
Grax33 napisał(a)
Za dodatkowe przyśpieszenie budowy można by płacić leżącymi odłogiem młotkami lub większym nakładem ludzkim.

W top1 może i leżą odłogiem... Ale inne klany na R1 nie są w posiadaniu miliardów ludzi (w skali całego klanu), jako jednego z zasobów (obok pln i krwi, która w top1 zapewne też może być liczona w setkach milionów litrów)...


Reasumując - jestem na NIE...
Zdanie swoje motywuję tym, że klan top1 posiadając "niezliczone" zasoby ludzi i krwi oraz będąc w stanie wpływać na cenę złomu na rynku (poprzez np. wywołanie wojenki, palenie [] i wlepianie pustaków, co już miało miejsce na R1, gdy cena złomu oscylowała wokół 1k PR za paczkę, a to w tamtym czasie bardzo nie podobało się graczom top1 właśnie*, które to wszczęło na wojenkę, czego skutkiem był szybki spadek ceny złomu poniżej 400 PR za paczkę, dzięki czemu gracze top1 kupowali go jeszcze więcej ok. 2,5x taniej, gdyż tylko oni mogli - i ndal mogą - spokojnie rozbudowywać sobie []) znowu mocno odskoczyłby od reszty serwera... zbyt mocno...

Jedyne, co IMHO można ułatwić w budowie, to możliwość budowania kilku budynków jednocześnie (NIE kilku poziomów jednego budynku)...



PS Czemu mnie nie dziwi, że wypowiadają się tu praktycznie tylko gracze z tego samego klanu, co autor tematu?chytry



*Niektórzy nawet otwarcie - nie chcę wskazywać palcem m.in. na autora tematu - "krzyczeli" na SB, że tyle za złom to oni płacić nie będą i w najbliższym (wtedy) czasie już się postarają o to, żeby jego cena spadła... I jak widać postarali się...



EDIT
cytat:
Grax33 napisał(a)
Skoro kogoś stać to niech buduje willę z basenem i kortem tenisowym...Wink Opierdzielaczom budowlanym mówmy zdecydowane NIE!!! Big Grin

Stać cię - spoko... tylko nie wymagaj od ekipy budowlanej, żeby skończyła prace w 2 tygodnie... Bo wiesz, jak coś pochłania masę zasobów, to zazwyczaj pochłania też masę czasu;]

__________________


cytat:
Co jest tej, lepiej postaw litr, siadaj, gadaj co masz
Polej raz i pij, albo będzie peace albo damy se w pysk
Nie powiedziałeś tego w ryj to jakbyś chłopcze znikł

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez bla_bla_bla: 04-08-2017 17:22.

04-08-2017 17:10 bla_bla_bla jest offline Strona domowa bla_bla_bla Szukaj postów użytkownika: bla_bla_bla Dodaj bla_bla_bla do Listy kontaktów
CRUZ123
Member


Data rejestracji: 21-01-2009
Postów: 46
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Podpisuję się obydwoma rękami i nogami.
Pomysł trafny jak mało który.
I wydaje mi się, że z tym pustakowaniem i odbudową, to strzał w 10.
Również bym się wk*****, jakbym miał klocka od nowa budować przez kilka lat.
Droga administracjo, przemyślcie to na poważnie.
04-08-2017 17:17 CRUZ123 jest offline Szukaj postów użytkownika: CRUZ123 Dodaj CRUZ123 do Listy kontaktów
Light Hill
Junior Member


Data rejestracji: 08-06-2017
Postów: 24
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A moze tak( luzny pomysl) wykorzystać mechanizn latwosci per lvl do zmniejszenia niezalezne od posrednika czasu budowy budynkow. Czyli na poczatku chyba od 60 co 2 poziomy o 1% a od 70 o 1% co lewel. Czyli np. 100dni budujemy ale mamy 66lvl wiec -3% daje to 97 dni i posrednik o 80%max czyli so 19,4dni zamiast 20. Na wyzszych dawało by wiecej, najniższyh nic.
04-08-2017 17:30 Light Hill jest offline Szukaj postów użytkownika: Light Hill Dodaj Light Hill do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Grax33
RE: Bezsens długich terminów budowli . (r1) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
bla_bla_bla napisał(a)
cytat:
Grax33 napisał(a)
Wiem, że zaraz ktoś zapyta po co mi pośredniak na 64 lev... Odpowiem tak. Mogę wybudować to buduję. Chodzi o to by nie trwało to tyle czasu.

No właśnie, a większość R1 nie może, bo WSZĘDZIE poza top1 s3/s2 trzeba rolować (wskutek czego maksymalny czas, przez który można siedzieć na rzeczonym [], zamyka się w mniej więcej 32 godzinach - wliczając w to czas rolki, czyli 2f+1f)...
Czy w top1 pamiętacie jeszcze czym są rolki i jak się to robi?chytry
Stać cię i możesz (bo NIE MUSISZ rolować s3/s2, a jest to drastycznym ułatwieniem) - spoko, buduj... ale nie narzekaj, że zajmuje to tyle czasu...


cytat:
Grax33 napisał(a)
Propozycję swą motywuję tym, że po przegranych wojenkach lub wręczonych pustakach gracze się kasują nie dlatego, że będą musieli wydać dużą ilość pr na odbudowę klocka tylko dlatego, że odbudowa do poprzedniego stanu z przed wyburzenia będzie trwała kilka lat. Tu jest pies pogrzebany i w tej kwestii Team może się popisać skracając czas budowy, idąc naprzeciw tym co stracili klocki.

Bzdury gadasz, bo gracze kasują się KONKRETNIE przez to, że dostają im się pustaki z kilkukrotnie silniejszych klanów, a nie przez to, że będą go odbudowywać przez lata...


cytat:
Grax33 napisał(a)
Za dodatkowe przyśpieszenie budowy można by płacić leżącymi odłogiem młotkami lub większym nakładem ludzkim.

W top1 może i leżą odłogiem... Ale inne klany na R1 nie są w posiadaniu miliardów ludzi (w skali całego klanu), jako jednego z zasobów (obok pln i krwi, która w top1 zapewne też może być liczona w setkach milionów litrów)...


Reasumując - jestem na NIE...
Zdanie swoje motywuję tym, że klan top1 posiadając "niezliczone" zasoby ludzi i krwi oraz będąc w stanie wpływać na cenę złomu na rynku (poprzez np. wywołanie wojenki, palenie [] i wlepianie pustaków, co już miało miejsce na R1, gdy cena złomu oscylowała wokół 1k PR za paczkę, a to w tamtym czasie bardzo nie podobało się graczom top1 właśnie*, które to wszczęło na wojenkę, czego skutkiem był szybki spadek ceny złomu poniżej 400 PR za paczkę, dzięki czemu gracze top1 kupowali go jeszcze więcej ok. 2,5x taniej, gdyż tylko oni mogli - i ndal mogą - spokojnie rozbudowywać sobie []) znowu mocno odskoczyłby od reszty serwera... zbyt mocno...

Jedyne, co IMHO można ułatwić w budowie, to możliwość budowania kilku budynków jednocześnie (NIE kilku poziomów jednego budynku)...



PS Czemu mnie nie dziwi, że wypowiadają się tu praktycznie tylko gracze z tego samego klanu, co autor tematu?chytry



*Niektórzy nawet otwarcie - nie chcę wskazywać palcem m.in. na autora tematu - "krzyczeli" na SB, że tyle za złom to oni płacić nie będą i w najbliższym (wtedy) czasie już się postarają o to, żeby jego cena spadła... I jak widać postarali się...



EDIT
cytat:
Grax33 napisał(a)
Skoro kogoś stać to niech buduje willę z basenem i kortem tenisowym...Wink Opierdzielaczom budowlanym mówmy zdecydowane NIE!!! Big Grin

Stać cię - spoko... tylko nie wymagaj od ekipy budowlanej, żeby skończyła prace w 2 tygodnie... Bo wiesz, jak coś pochłania masę zasobów, to zazwyczaj pochłania też masę czasu;]



bla... chytry

Wejdzie path ANTY-PUSTAKOWY i twoje pretensje o cokolwiek nie będą miały sensu. Wiem, że jesteś na Nie zawsze gdy ktoś z Topki wrzuci jakikolwiek temat więc można powiedzieć, że nie liczyłem na zachwyt kogoś kto nie umie utrzymać się w tej grze bez bana dłużej niż 6 miesięcy. Big Grin Ciebie akurat ten temat (jak i większość tematów) nie dotyczy bo zawsze siedzisz na 5s i walisz co rusz reseta... Masz taki sposób na grę... OK. Byłoby miło jednak gdybyś aż tak się nie angażował w temacie o rozbudowie skoro nie wydajesz jakichkolwiek pr na budowę. rotfl

....................................


do p.Ma_Jae_Hoon.

Masz rację skoro to jest problem ogólno-serwerowy to może nie powinienem pisać tylko o r1. Smile


Temat założyłem po to by po zakończonych wojenkach wszystkie przegrane klany mogły wrócić na kwadratach do kondycji z przed incydentu. Jeśli temat będzie miał więcej przeciwników niż zwolenników to proszę go zamknąć. Wink

Niektórzy po prostu wolą siedzieć na pustakach i narzekać na wszystko i wszystkich zamiast zabrać się za robotę Big Grin .


Pozdrawiam.

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
04-08-2017 17:47 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
Endrju723
King


images/avatars/avatar-25469.jpg

Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH-
Kraina: Necropolia
Skąd: Jaworzno

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Light Hill napisał(a)
A moze tak( luzny pomysl) wykorzystać mechanizn latwosci per lvl do zmniejszenia niezalezne od posrednika czasu budowy budynkow. Czyli na poczatku chyba od 60 co 2 poziomy o 1% a od 70 o 1% co lewel. Czyli np. 100dni budujemy ale mamy 66lvl wiec -3% daje to 97 dni i posrednik o 80%max czyli so 19,4dni zamiast 20. Na wyzszych dawało by wiecej, najniższyh nic.



Też ciekawa propozycja, którą można rozpatrzyć i ogarnąć, na pewno jest to coś innego niż proste ucinanie, ale znowu to jest dawania przewagi topce i dużo graczy się na to nie zgodzi, a poza tym niektóre serwery tak jak właśnie R1 ma stary przelicznik lvlowy, a np nowe serwy przy 100k pkt mają 190 lvl Smile , więc to by musiało jakoś być w miarę zbalansowane jeżeli ma wejść na wszystkie serwery, a wydaję mi się, że jak wejdzie to na wszystkie , a nie tylko R1.


cytat:
Grax napisał(a)Nie ma potrzeby dzielić długości budowy na budynki bojowe i nie bojowe bo np budowa policji czy garnizonu jest bardzo droga i moim zdaniem powinno to być jedyne ograniczenie budowlane.



Graxiu niby tak, ale HB i GARNEK budują się też topornie długo,a je ogranicza dodatkowo wymagania, które są wielkie jak i fundusz jaki trzeba poświęcić. Pozwoliłem sobie Twoją wiadomość w cytowaniu skrócić, aby nie rozciągać nader postaWink .

Fakt policja i agencja buduję się szybciutko.
04-08-2017 18:59 Endrju723 jest offline Strona domowa Endrju723 Szukaj postów użytkownika: Endrju723 Dodaj Endrju723 do Listy kontaktów
Bobs Kils
Lord


Data rejestracji: 06-03-2011
Postów: 353

RE: Bezsens długich terminów budowli . (r1) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Grax33 napisał(a)
Witam.

Moja propozycja jest taka by sushi i Konrad skrócili czas budowy budynków o minimum połowę czasu. Dlaczego? Przykład:



POŚREDNIAK POZIOM 64
POŚREDNIAK

Efekt: +133448 ludzi / h, skraca czas budowy wszystkich budynków o 80 %

ROZBUDOWA DO POZIOMU 65 (posiadasz zbyt mało surowców)
Koszty: 3 833 821 PLN, 76 677 ludzi
Wymagania: INTELIGENCJA: 66 (132)
Czas budowy: 105 d. 11 godz. 34 min. 53 sek.
Efekt: +154800 ludzi / h, skraca czas budowy wszystkich budynków o 80 %


Wiem, że zaraz ktoś zapyta po co mi pośredniak na 64 lev... Odpowiem tak. Mogę wybudować to buduję. Chodzi o to by nie trwało to tyle czasu.

Propozycję swą motywuję tym, że po przegranych wojenkach lub wręczonych pustakach gracze się kasują nie dlatego, że będą musieli wydać dużą ilość pr na odbudowę klocka tylko dlatego, że odbudowa do poprzedniego stanu z przed wyburzenia będzie trwała kilka lat. Tu jest pies pogrzebany i w tej kwestii Team może się popisać skracając czas budowy, idąc naprzeciw tym co stracili klocki.

Za dodatkowe przyśpieszenie budowy można by płacić leżącymi odłogiem młotkami lub większym nakładem ludzkim.

WSZYSTKIE INNE OPŁATY ZA ROZBUDOWĘ ZOSTAŁYBY NIE ZMIENIONE.

Dziękuję i zapraszam do tematu.Wink


Witam wiem że temat to Necro ja gram na mori ale na mori jest to samo niektóre budynki buduje się po 40-50 dni, a żeby tyle budować trzeba budować pół roku albo rok żeby do tych lvl dojść :/

A co do płacenia to może za szybsze budowanie płacić krwią bo jest jej masa a tylko kilka budynków je zużywa a potem nie ma co z nią robić :/

może za każdy 1% przyspieszania budowania płacić 10000 litrów krwi i podczas budowania można dodać ileś krwi i o tyle % szybciej budujemy damy na tyle krwi że wyskoczy 100% budynek odrazu się buduje Smile
04-08-2017 23:08 Bobs Kils jest offline Szukaj postów użytkownika: Bobs Kils Dodaj Bobs Kils do Listy kontaktów
Endrju723
King


images/avatars/avatar-25469.jpg

Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH-
Kraina: Necropolia
Skąd: Jaworzno

RE: Bezsens długich terminów budowli . (r1) Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Bobs Kils napisał(a)
cytat:
Grax33 napisał(a)
Witam.

Moja propozycja jest taka by sushi i Konrad skrócili czas budowy budynków o minimum połowę czasu. Dlaczego? Przykład:



POŚREDNIAK POZIOM 64
POŚREDNIAK

Efekt: +133448 ludzi / h, skraca czas budowy wszystkich budynków o 80 %

ROZBUDOWA DO POZIOMU 65 (posiadasz zbyt mało surowców)
Koszty: 3 833 821 PLN, 76 677 ludzi
Wymagania: INTELIGENCJA: 66 (132)
Czas budowy: 105 d. 11 godz. 34 min. 53 sek.
Efekt: +154800 ludzi / h, skraca czas budowy wszystkich budynków o 80 %


Wiem, że zaraz ktoś zapyta po co mi pośredniak na 64 lev... Odpowiem tak. Mogę wybudować to buduję. Chodzi o to by nie trwało to tyle czasu.

Propozycję swą motywuję tym, że po przegranych wojenkach lub wręczonych pustakach gracze się kasują nie dlatego, że będą musieli wydać dużą ilość pr na odbudowę klocka tylko dlatego, że odbudowa do poprzedniego stanu z przed wyburzenia będzie trwała kilka lat. Tu jest pies pogrzebany i w tej kwestii Team może się popisać skracając czas budowy, idąc naprzeciw tym co stracili klocki.

Za dodatkowe przyśpieszenie budowy można by płacić leżącymi odłogiem młotkami lub większym nakładem ludzkim.

WSZYSTKIE INNE OPŁATY ZA ROZBUDOWĘ ZOSTAŁYBY NIE ZMIENIONE.

Dziękuję i zapraszam do tematu.Wink


Witam wiem że temat to Necro ja gram na mori ale na mori jest to samo niektóre budynki buduje się po 40-50 dni, a żeby tyle budować trzeba budować pół roku albo rok żeby do tych lvl dojść :/

A co do płacenia to może za szybsze budowanie płacić krwią bo jest jej masa a tylko kilka budynków je zużywa a potem nie ma co z nią robić :/

może za każdy 1% przyspieszania budowania płacić 10000 litrów krwi i podczas budowania można dodać ileś krwi i o tyle % szybciej budujemy damy na tyle krwi że wyskoczy 100% budynek odrazu się buduje Smile




Też jakaś propozycja, ale o 100 procent to już chyba lekka przesada... i jednak marnujesz dodatkowo zasób, który jest ciągle w obiegu.
05-08-2017 09:17 Endrju723 jest offline Strona domowa Endrju723 Szukaj postów użytkownika: Endrju723 Dodaj Endrju723 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Bezsens długich terminów budowli . (r1)

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH