Typ
Member
Data rejestracji: 26-06-2016
Postów: 45
|
|
Nagrody za SKARB zostają w tyle! |
|
Witam,
Ostatnio dużo się dzieje - palą się fora, aktualizacje wchodzą, coraz to nowsze rzeczy są wprowadzane. Była długa batalia o pamiątki - dodaliście evo za pamiątki. Było troszkę płaczu o skarb - echo. Dlatego piszę ten temat z konkretnymi pomysłami.
Aktualnie za skarb mamy do wyboru (106 poziom):
- Krew 106 000 l
- Ludzi 123 000
- Punkty reputacji 1 100
- Młotki 80
- Przedmiot (jeden, nieadekwatny do czasu zbierania punktów)
- Złom 121
Krew, ludzie - kwestia jednego ataku (serwer r18),
Punkty reputacji - dostaję minimum 20 000 na jednej cytadeli,
Młotki? Bezużyteczne
Przedmiot? Z pamiątek wyleciał, tu też powinien. Szajs, szajs i jeszcze raz szajs.
Złom, przy aktualnej cenie, 70k pr. - Jeden Wendol, to cztery takie skarby.
O ile młotki i reputacja przydają się dla nowych graczy (dobry target, na palcach by ich naliczył), krew się przydaje na starcie serwer (czasem), to złom i przedmiot są kolejną wyprawą lub ekspedycją (Gratis po 86 udanych pielgrzymkach w trzecim akcie).
Moja propozycja jest taka:
- Podnieść reputację o jedno zero
- Ludzi, młotki i krew zostawić - ładne grafiki
- Przedmiot zamienić na odnowienie 10 wypraw - choć to pewnie nie jest takie proste w kodzie
- Dodać punkty ewolucji w ilości 50/100
- Dodać runę pierwszego poziomu (dla łatwiejszego startu oraz w związku z nadchodzącym ulepszaniem przedmiotów za runy)
Liczę na kulturalną dyskusję,
Typ.
|
|