Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (9): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu. 28 Ankieta - średnia ocena: 5,86
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

temat jest poświęcony BETA patchowi szczęścia i jego wpływu na walki.

Wstęp:
od pewnego czasu wielu z Was skarżyło się na zbyt duży wpływ szczęścia na wyniki walk. Osobiście nie mam nic przeciwko temu by szczęście miało duży wpływ w walce ale jestem jednocześnie przeciwny temu co dzieje się ostatnio - czyli dominacji szczęścia bez szansy na skontrowanie go w inny sposób.

Zmiana:
w ramach BETA testu ZW/SP (zależnie od rodzaju broni) będzie mogło negować KARĘ do maksymalnej szansy trafienia wynikającą z przewagi Szczęścia posiadanej przez przeciwnika.
Za każde 20 punktów różnicy w ZW/SP gracz otrzyma +1 do maksymalnej szansy na trafienie. Ten "+1" będzie zmniejszał KARĘ za niskie szczęście.

W praktyce:
gracz A posiada 1000 ZW i 0 szczęścia
gracz B posiada 500 ZW i 250 szczęścia

Szczęście: (250-0):5= 50
Czyli:
Gracz A: trafienie: 40% (bo max szansa =90-50 ze szczęścia)
Gracz B: trafienie: 60% (bo min szansa =10+50 ze szczęścia)

Zwinność: (1000-500):20=25

Gracz A: trafienie: 65% (bo max szansa =90-50 ze szczęścia+25 ze zwinności)
Gracz B: trafienie: 60% (bo min szansa =10+50 ze szczęścia)

Celem tej zmiany nie jest sprawienie by szczęście przestało być skuteczne w walce, a jedynie by gracze bez szczęścia ale z olbrzymią przewagą w zasięgu nadal byli w stanie trafiać przeciwnika (chociaż czasami).

Sprawi to, że zarówno szczęście jak i zasięg będą miały znaczenie i będą mogły się do pewnego stopnia kontrować.

Współczynnik dla różnych serwerów byłby różny: Moria 20, N2 15, N1 10.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


25-08-2017 15:18 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

będzie to działało również w pve i walkach grupowych, czy tylko ataki? o luck w atakach zawsze najwięcej płakano

p.s. wyrabiacie normę patchy na przyszły rok już, czy jak? Tongue

p.p.s. znowu takie samo balansowanie dla necro i morii?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 25-08-2017 15:32.

25-08-2017 15:29 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szerlok napisał(a)
będzie to działało również w pve i walkach grupowych, czy tylko ataki? o luck w atakach zawsze najwięcej płakano

p.s. wyrabiacie normę patchy na przyszły rok już, czy jak? Tongue

p.p.s. znowu takie samo balansowanie dla necro i morii?


1. Będzie musiało wszędzie działać podobnie inaczej kodowanie i testowanie byłoby przegięte - pewnie miesiąc albo i dłużej. W tej postaci to raczej kilka dni z testowaniem. - o bugach nie wspomnę.

2. staramy się. Ogólnie mieliśmy ostatnio dodatkowego inf ale nam go korpo podkupiło ;/

3. Raczej nie, liczby podałem dla M. Właściwe liczby to:

Moria 20, N2 15 N1 10.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


25-08-2017 15:40 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
kajciu
Lord


images/avatars/avatar-25175.jpg

Data rejestracji: 08-02-2014
Postów: 362
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria V; Moria VI
Skąd: z Polski synu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
2. staramy się. Ogólnie mieliśmy ostatnio dodatkowego inf ale nam go korpo podkupiło ;/
.



słyszałem, że Alve szuka etatu, robi kursy na programowanie żeby z Wami konkurować, ale jak mu zaoferujecie etat, albo chociaż 1/4 to może się skusi Big Grin

adekwatnie lucka to w końcu wypłakane, jeżeli taka zmiana ma mieć miejsce to dlaczego by nie wrócić do pierwotnej wersji w tatku ŁS'a z luckiem +10 na każde 10 poziomów? chytry chytry

__________________
Matylda87 22:22 -> Kajciu jest agentem bucowego wywiadu

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez kajciu: 25-08-2017 15:48.

25-08-2017 15:47 kajciu jest offline Szukaj postów użytkownika: kajciu Dodaj kajciu do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

wlasnie SM przydalo by sie nalozyc gorna granice na tatku ls na fast serwach ,bo sie lipa robi ... przy 200 lvla juz tego lucka z tatka zbyt duzo jest ,a lvle rosna wiec problem bedzie narastal ^^

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

25-08-2017 15:53 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kajciu napisał(a)
cytat:
SushiMaker napisał(a)
2. staramy się. Ogólnie mieliśmy ostatnio dodatkowego inf ale nam go korpo podkupiło ;/
.



słyszałem, że Alve szuka etatu, robi kursy na programowanie żeby z Wami konkurować, ale jak mu zaoferujecie etat, albo chociaż 1/4 to może się skusi Big Grin

adekwatnie lucka to w końcu wypłakane, jeżeli taka zmiana ma mieć miejsce to dlaczego by nie wrócić do pierwotnej wersji w tatku ŁS'a z luckiem +10 na każde 10 poziomów? chytry chytry


i 10% do drop rate może?? Już i tak LSy maja najlepsze % na drop. A drop miał być równy dla wszystkich a obecnie tak nie jest i to widać po róznich serwerach kto najwiecej dropi.

W rzeczywistości ten patch wiecej da na necro niż na morii bo tu tak dużej róznicy sumy pvp( w atakach na LSa) nie ma jak w przypadku necro.


SM, a co w przypadku broni dystansowej? Jak będzie sie to liczyło? Która statystyka będzie negować?
https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=9d2f0dca77 dla przykładu.

W takiej walce? Spost czy Zwinka będzie sie wliczała i będzie przeliczana na bonusy
25-08-2017 16:16 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

prawdopodobnie suma. a co w przypadku różnych bron, jak np palniak vs biała?

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
25-08-2017 16:17 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
pewalker92
Lord


Data rejestracji: 21-10-2011
Postów: 389
Kraina: Moria VI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Temat całkiem ok, ale nie wiem jak to będzie wyglądało na expach.

Edit:

cytat:
kajciu napisał(a)

adekwatnie lucka to w końcu wypłakane, jeżeli taka zmiana ma mieć miejsce to dlaczego by nie wrócić do pierwotnej wersji w tatku ŁS'a z luckiem +10 na każde 10 poziomów? chytry chytry


W sumie spoko opcja Big Grin

__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez pewalker92: 25-08-2017 16:39.

25-08-2017 16:34 pewalker92 jest offline Szukaj postów użytkownika: pewalker92 Dodaj pewalker92 do Listy kontaktów
Alaghai666
Niezarejestrowany
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Celem tej zmiany nie jest sprawienie by szczęście przestało być skuteczne w walce, a jedynie by gracze bez szczęścia ale z olbrzymią przewagą w zasięgu nadal byli w stanie trafiać przeciwnika (chociaż czasami).


czytaj: by gracze bez znajomości mechaniki gry mieli łatwiej

az mi się przypomniala rozmowa jak atakowal mnie (palniak, lapacz z okolo 150 lucka w pvp) białas 2h z przewaga prawie 200 zwiny i komentowal ze jeszcze ma za malo zwiny i dlatego mam tyle uników
25-08-2017 16:49
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

balans lucka w walkach ok, ale trzeba tez wziasc pod uwage ze limit lucka zostal uwolniony na wypkach, juz teraz przewaga łsow jest duza w dropieniu, przy starych bonusach tatka to juz byloby odjechane w kosmos

generalnie zastanowilbym sie najpierw nad balansem tatuazu, bo samo dzialanie lucka nawet mogloby zostac, gdyby nie to ze najwieksze ilosci szczescia sa zarezerwowane dla 1 rasy - ssak i dla 1 tauazu - łs

jezeli ze sprzetu da sie wyciagnac marne ilosci, to wlasnie to jest powodem tego ze nie ma lucka czym skontrowac

drugim powodem jest to , ze oprocz duzej dopalki szczescia w tatuazu łs'a jest jeszcze +30% hp bazowych i z budynkow

te 2 bonusy razem sprawiaja ze pvp z łsami jest takie ciezkie


nie chcialbym zeby łs w pvp stal sie niczym, bo mimo ze teraz jest troche za mocny, to jest jedyna motywacja do pracy nad aspektem pvp

takze nie przesadzcie z tym obcinaniem

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 25-08-2017 16:58.

25-08-2017 16:51 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
tonieto
Triple Ace


Data rejestracji: 27-11-2016
Postów: 152

RE: Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
Witam,

temat jest poświęcony BETA patchowi szczęścia i jego wpływu na walki.

Wstęp:
od pewnego czasu wielu z Was skarżyło się na zbyt duży wpływ szczęścia na wyniki walk. Osobiście nie mam nic przeciwko temu by szczęście miało duży wpływ w walce ale jestem jednocześnie przeciwny temu co dzieje się ostatnio - czyli dominacji szczęścia bez szansy na skontrowanie go w inny sposób.

Zmiana:
w ramach BETA testu ZW/SP (zależnie od rodzaju broni) będzie mogło negować KARĘ do maksymalnej szansy trafienia wynikającą z przewagi Szczęścia posiadanej przez przeciwnika.
Za każde 20 punktów różnicy w ZW/SP gracz otrzyma +1 do maksymalnej szansy na trafienie. Ten "+1" będzie zmniejszał KARĘ za niskie szczęście.

W praktyce:
gracz A posiada 1000 ZW i 0 szczęścia
gracz B posiada 500 ZW i 250 szczęścia

Szczęście: (250-0):5= 50
Czyli:
Gracz A: trafienie: 40% (bo max szansa =90-50 ze szczęścia)
Gracz B: trafienie: 60% (bo min szansa =10+50 ze szczęścia)

Zwinność: (1000-500):20=25

Gracz A: trafienie: 65% (bo max szansa =90-50 ze szczęścia+25 ze zwinności)
Gracz B: trafienie: 60% (bo min szansa =10+50 ze szczęścia)

Celem tej zmiany nie jest sprawienie by szczęście przestało być skuteczne w walce, a jedynie by gracze bez szczęścia ale z olbrzymią przewagą w zasięgu nadal byli w stanie trafiać przeciwnika (chociaż czasami).

Sprawi to, że zarówno szczęście jak i zasięg będą miały znaczenie i będą mogły się do pewnego stopnia kontrować.

Współczynnik dla różnych serwerów byłby różny: Moria 20, N2 15, N1 10.


Wygląda to nieźle. Ale dużym problemem łsa jest jego duże skalowanie laka względem poziomu. A bynajmniej problem ten jest na serwerach szybko-lvlujących.

Na ssaku łs niektórzy będą w stanie niedługo dobić 700 laka na wyprawkach, to jest totalny kosmos i ZDECYDOWANIE przekłada się na dropa. I jeszcze wołają że mało tego laka mają i najlepiej żeby dać im z powrotem 10/10 rotfl rotfl rotfl rotfl

Także poza tą propozycją, proponowałbym wrzucić do łsa jakąś stałą kwotę lucka/zmniejszyć to skalowanie które jest aktualnie. Nie jest fajnie, że ten tatek jest najlepszą opcją expowąi jeszcze lepszą wyprawkową. Albo wte albo wewte.

__________________
GAME OVER

25-08-2017 17:14 tonieto jest offline Szukaj postów użytkownika: tonieto Dodaj tonieto do Listy kontaktów
kajciu
Lord


images/avatars/avatar-25175.jpg

Data rejestracji: 08-02-2014
Postów: 362
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria V; Moria VI
Skąd: z Polski synu

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

proponuję usunięcie tatka ŁS'a z bw, problem rozwiązany

https://r15.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=befca5d98b

luck przegięty, taki op, eh płaczki ;p

__________________
Matylda87 22:22 -> Kajciu jest agentem bucowego wywiadu
25-08-2017 18:05 kajciu jest offline Szukaj postów użytkownika: kajciu Dodaj kajciu do Listy kontaktów
Archael
King


Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie wiem czy zmiana potrzebna, ale z drugiej strony chętnie to zobaczę.
Inna sprawa, że żeby osiągnąć ilość szczęścia, pozwalającą na wygranie walki, trzeba się niezwykle mocno postarać, podejrzewam, że teraz wszyscy sobie to odpuszczą, bo musząc inwestować również w zw/spost, będą mieli tego szczęścia za mało, żeby dawało sensowny efekt, a w związku z tym szczęście stanie się tak samo poszukiwane jak wygląd.
Ale mimo wszystko jestem ciekaw i chciałbym zobaczyć efekty.
Jestem jednak stanowczo na NIE (wiem, że macie to gdzieś), jeżeli chodzi o ekspy, tam szczęście powinno działać tak jak do tej pory.
25-08-2017 18:10 Archael jest offline Szukaj postów użytkownika: Archael Dodaj Archael do Listy kontaktów
Złota Rybka
Lord


images/avatars/avatar-18359.jpg

Data rejestracji: 27-05-2010
Postów: 459
Kraina: Moria V
Skąd: wiedziałeś?

RE: Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
tonieto napisał(a)
Nie jest fajnie, że ten tatek jest najlepszą opcją expową...


Oczywiście uzasadnisz nam to odpowiednio podpierając się wyliczeniami przy okazji porównując to z innymi postaciami ze sprzętem i umagami odpowiedniej wartości. Wink
Inaczej to zwykły populizm i tyle w temacie.

__________________
Chcesz premię +100 do szczęścia w wyprawach, usunięcia denerwującego operatora, odblokowania konta?
Już dziś Złota Rybka może pomóc Ci w spełnieniu marzeń.

rotfl

25-08-2017 18:12 Złota Rybka jest offline Strona domowa Złota Rybka Szukaj postów użytkownika: Złota Rybka Dodaj Złota Rybka do Listy kontaktów
tonieto
Triple Ace


Data rejestracji: 27-11-2016
Postów: 152

RE: Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Złota Rybka napisał(a)
cytat:
tonieto napisał(a)
Nie jest fajnie, że ten tatek jest najlepszą opcją expową...


Oczywiście uzasadnisz nam to odpowiednio podpierając się wyliczeniami przy okazji porównując to z innymi postaciami ze sprzętem i umagami odpowiedniej wartości. Wink
Inaczej to zwykły populizm i tyle w temacie.


Mówię tylko o serwerze R17. Nie wiem jak to wygląda na moriach gdzie się nie lvluje jak u nas. Jedyną opcją duetowania obelisku jest tatuaż ŁSa lub bycie ssakiem. Po zbuffowaniu astre, jeśli nie jesteś ssakiem, to MUSISZ BYĆ ŁSEM żeby robić te lokacje. Niestety.

__________________
GAME OVER

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez tonieto: 25-08-2017 18:32.

25-08-2017 18:30 tonieto jest offline Szukaj postów użytkownika: tonieto Dodaj tonieto do Listy kontaktów
Dynia
Triple Ace


Data rejestracji: 21-05-2017
Postów: 201
Klan: halo odbjur
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli palniak na nekro ze szczęściem będzie mniej skuteczny w walce z bialasami?
Jeden z niewielu sposobów na bicie bialasow z dużym ignorem na demonach z olbrzymim dmg :p
25-08-2017 18:48 Dynia jest offline Szukaj postów użytkownika: Dynia Dodaj Dynia do Listy kontaktów
tonieto
Triple Ace


Data rejestracji: 27-11-2016
Postów: 152

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ogólnie można by też pójść w drugą stronę. Żeby nie dotykać ŁSa, ale dodać możliwość podbicia szczęścia innym tatkom/rasom niż tylko ssakowi i ŁSowi.

Bo niestety ale aktualnie żeby skutecznie farmić mocniejsze mobki BEZ LAKA SIĘ NIE OBEJDZIE.

Przykład : max jaki idzie wycisnąć z berka bez umagów do laka, z evo i na tańczącym secie( co powoduje BARDZO mizerny dmg) to 98 laka. Brakowało do niedawna 20 laka żeby skutecznie farmić obelisk, aktualnie jeden pan bóg wie ile trzeba by mieć go więcej co by unikać każdego. A wrzucanie 3/4 umagów do laka kosztem zwinki/dmg też mija się z celem, gdyż ssak/łs tego lucka podbijają bardzo małym kosztem.

I NAJWIĘKSZA NIESPRAWIEDLIWOŚĆ DZIEJOWA BLOODWARS:

Doskonała Spódnica (+5)

Cechy: WYGLĄD +30, ZWINNOŚĆ -8, SZCZĘŚCIE +17, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci
PŁEĆ: Tylko dla kobiet

Doskonały Kilt (+5)

Cechy: WYGLĄD +29, ZWINNOŚĆ -4, SZCZĘŚCIE +5, obrażenia wszystkich broni +1 na każde 4 poziomy postaci, obrona przedmiotu zwiększona o 1 na każde 4 poziomy postaci
PŁEĆ: Tylko dla mężczyzn

4 zwinki dla kiltu kosztem 12 laka. Żeby podbić laka o 12, trzeba by założyć zamiast tygrysa np runo przez co tracimy kilkadziesiąt zwinki.


ŻĄDAM ZRÓWNANIA PŁCI !!! :|

(mamy takie czasy, że może trzeba zgłosić do odpowiedniej organizacji ten wybitny seksizm rotfl )

__________________
GAME OVER

26-08-2017 10:10 tonieto jest offline Szukaj postów użytkownika: tonieto Dodaj tonieto do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zmienic umagi do lucka na skalujace sie z lvlem...


Np:

5 lucka = 1szczescia/12 poziomow
10 lucka = 1/10
15 lucka = 1/8
20 lucka = 1/6

Dodac nowe ewo, ktore sie takze skaluje z lvlem...

i nagle skoro beda nwoe zrodla SKALUJACEGO sie lucka placz na LS'a przestanie miec jakiekolwiek znaczenie, bo mozna bedzie miec wiecej lucka od LS'a za pomoca umagow, ewo(ktore ls oczywiscie tez moze miec)

__________________

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez -Senti-: 26-08-2017 11:55.

26-08-2017 11:33 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Gnaszyn
Triple Ace


images/avatars/avatar-12609.gif

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 223
Kraina: Necropolia
Skąd: Częstochowa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Juz loot jest zalezny od lvl.i strefy. Przestancie u gory byc takimi egocwntrykami. Dodatkowo sa problemy bo balans jest pod wszyetkich a speed servery odstaja.

__________________
r1 - Źdźbło

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Gnaszyn: 26-08-2017 12:03.

26-08-2017 12:02 Gnaszyn jest offline Szukaj postów użytkownika: Gnaszyn Dodaj Gnaszyn do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Gnaszyn napisał(a)
Juz loot jest zalezny od lvl.i strefy. Przestancie u gory byc takimi egocwntrykami. Dodatkowo sa problemy bo balans jest pod wszyetkich a speed servery odstaja.


Tak Cie czytam i Ty chyba chcesz aby progres nie mial zadnego wplywu? Tak, ze tylko lvl strefy i wszystko dla picu, aby low lvl mial taki sam rozwoj jak highlvl? xD Po to sie gra aby sie rozwijac i z czasem aby sie rozwijalo szybciej. Aby ten lvl cos znaczyl.

__________________

26-08-2017 12:26 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Ducu1337
Triple Ace


images/avatars/avatar-10953.jpg

Data rejestracji: 28-08-2008
Postów: 165
Klan: Nie oglądam
Kraina: Moria V

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

This

cytat:
-Senti- napisał(a)
Zmienic umagi do lucka na skalujace sie z lvlem...

5 lucka = 1szczescia/12 poziomow
10 lucka = 1/10
15 lucka = 1/8
20 lucka = 1/6

Dodać nowe ewo, które się także skaluje z lvlem...



Zabieracie się od tego od ciach strony. Z luckiem jest wszystko w porządku jako statystyce. Luck jest swojego rodzaju elitarnym statem, jest go ciężko wcisnąć w bulid, jest go mało i powinien dawać takie bonusy jakie daje.

Są dwie opcje w tym wypadku:

- Taka albo inna alternatywa nadganiania lucka do ŁS ktory ma go ewidentnie za dużo w stosunku do najlepszego setupu który możesz zbudować inną klasą.

- Uciąć lucka z tatka


Wypowiadam sie z prespektywy morii jak by jakiś bystrzak nie zorientował się.

Kolejną rzeczą moze połaczył bym to z rebalansem tatków - bo skoro w late game są 3 tataki

- ŁS
- Rewo
- Berek

to coś musi być nie w porzątku

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 13-09-2017 06:23.

26-08-2017 22:11 Ducu1337 jest offline Szukaj postów użytkownika: Ducu1337 Dodaj Ducu1337 do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@ducu...

Utna lucka łsowi to beda tylko dwa tatki... xDDD

Jedyna szansa aby zminimalizowac roznice pomiedzy szczesciem lsa a reszta jest dodanie ogolnodostepnego skalujacego sie szczescia w evo/umagach bo chyba nie da sie gdzie indziej go wcisnac...

Mozna takze podniesc podstawowy parametr szczescia w przedmiotach.

Albo mozna uciac lucek ls'a i poczekac az sie poprzerabiaja dystansy na berkow Big Grin albo rewo jak ktos bedzie wolal. Pozniej bedzie placz temat(bo nie ma juz lsa i lucka wiec trzeba zmienic cel placzu) na temat rewo i wytna mu te skalujace sie ataki, pozniej bedzie placz, ze berserk ma jezusa to i to mu zetna dodajac jakiegos kry mode etc etc.

__________________

26-08-2017 22:54 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
-Senti- napisał(a)
@ducu...

Utna lucka łsowi to beda tylko dwa tatki... xDDD

Jedyna szansa aby zminimalizowac roznice pomiedzy szczesciem lsa a reszta jest dodanie ogolnodostepnego skalujacego sie szczescia w evo/umagach bo chyba nie da sie gdzie indziej go wcisnac...

Mozna takze podniesc podstawowy parametr szczescia w przedmiotach.

Albo mozna uciac lucek ls'a i poczekac az sie poprzerabiaja dystansy na berkow Big Grin albo rewo jak ktos bedzie wolal. Pozniej bedzie placz temat(bo nie ma juz lsa i lucka wiec trzeba zmienic cel placzu) na temat rewo i wytna mu te skalujace sie ataki, pozniej bedzie placz, ze berserk ma jezusa to i to mu zetna dodajac jakiegos kry mode etc etc.


po co kombinować.

Ograniczyć lucka LSa tak żeby nie działał na wypkach i dziękujeWink zostaje w pvp, expach itd, a nie podnosi tatek drop rate Lsom
26-08-2017 23:37 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Gnaszyn
Triple Ace


images/avatars/avatar-12609.gif

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 223
Kraina: Necropolia
Skąd: Częstochowa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Znikna ssaki wtedy bo znowu ta rasa niczym az tak nie przyciagnie.

__________________
r1 - Źdźbło

26-08-2017 23:52 Gnaszyn jest offline Szukaj postów użytkownika: Gnaszyn Dodaj Gnaszyn do Listy kontaktów
delordione
Lord


Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jak dla mnie to lepiej buffowac inne tatuaze i zgadzam sie, ktos powyzej rzucil pomyslem nowego evo, nowego umagi tez mozna dorzucić Smile

zostawic lsa i szczescie w spokoju, po prostu podciagnac do gory reszte tatuazy Big Grin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez delordione: 27-08-2017 00:10.

27-08-2017 00:10 delordione jest offline Szukaj postów użytkownika: delordione Dodaj delordione do Listy kontaktów
Gnaszyn
Triple Ace


images/avatars/avatar-12609.gif

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 223
Kraina: Necropolia
Skąd: Częstochowa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Znerfic lucek o polowe(luzna wartosc) jako sposob na nietrafianie, ale dac mu w zamian efekt anty unik powiedzy -1% zakazds 10 lucka roznicy.

__________________
r1 - Źdźbło

27-08-2017 00:14 Gnaszyn jest offline Szukaj postów użytkownika: Gnaszyn Dodaj Gnaszyn do Listy kontaktów
Ma_Jae_Hoon
Viking


Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2
Kraina: Necropolia V
Skąd: r7

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Poważnie Sushi ? Bo w tej grze każdy MUSI pokonywać każdego ? Gram ssakiem na tatku łs od stycznia, wcześniej wd. Tak zbudowałem postać pod lucka pod ekspy - zbierałem umagi do krwi, umagi do lucka. Tak pokonywałem każdego kogo chciałem żeby zbierać evo na wd SPRZĘTEM nie luckiem. Lucek w zasadzie w pvp nie jest mi potrzebny bo atakuję tych których pokonuję w e-z mod zbierając evo. Oczywiście jak ktoś jest umysłową amebą /przykład wyżej/ której się nie chce analizować mechaniki gry to będzie atakował takiego Qarka (r2) z 400 lucka w pvp swoim wampirem z 25 lucka i jako że ciągle przegrywa to poleci z płaczem na forum, że jak to tak no i wypłacze, że nie może go pokonać. Litości.

Luck w pve musi pozostać niezmieniony tym bardziej, że już astarte i merihim mają go trochę na starcie.

W pvp daj każdem po prostu INSTANT WIN w ataku, skończą się płacze "muszę z wszystkimi wygrywać a jak nie wygrywam to trzeba ich znerfić żebym wygrywał".

Pomysł w tej formie po prostu nieprzemyślany i całkowicie niepotrzebny.

__________________
-----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------

r2 - NATIVE
27-08-2017 07:04 Ma_Jae_Hoon jest offline Szukaj postów użytkownika: Ma_Jae_Hoon Dodaj Ma_Jae_Hoon do Listy kontaktów
-Senti-
Lord


Data rejestracji: 12-01-2016
Postów: 343

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Alveanerle1 napisał(a)
cytat:
-Senti- napisał(a)
@ducu...

Utna lucka łsowi to beda tylko dwa tatki... xDDD

Jedyna szansa aby zminimalizowac roznice pomiedzy szczesciem lsa a reszta jest dodanie ogolnodostepnego skalujacego sie szczescia w evo/umagach bo chyba nie da sie gdzie indziej go wcisnac...

Mozna takze podniesc podstawowy parametr szczescia w przedmiotach.

Albo mozna uciac lucek ls'a i poczekac az sie poprzerabiaja dystansy na berkow Big Grin albo rewo jak ktos bedzie wolal. Pozniej bedzie placz temat(bo nie ma juz lsa i lucka wiec trzeba zmienic cel placzu) na temat rewo i wytna mu te skalujace sie ataki, pozniej bedzie placz, ze berserk ma jezusa to i to mu zetna dodajac jakiegos kry mode etc etc.


po co kombinować.

Ograniczyć lucka LSa tak żeby nie działał na wypkach i dziękujeWink zostaje w pvp, expach itd, a nie podnosi tatek drop rate Lsom


A czemu ma nie dzialac na wypkach skoro expowo ls jest duzo duzo slabszy od rewo/berka? xDDDDD jak juz to wyciac ten luck z pvp i zostawic na wypkach oraz expach i tyle Big Grin

__________________

27-08-2017 08:22 -Senti- jest offline Szukaj postów użytkownika: -Senti- Dodaj -Senti- do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
-Senti- napisał(a)
cytat:
Alveanerle1 napisał(a)
cytat:
-Senti- napisał(a)
@ducu...

Utna lucka łsowi to beda tylko dwa tatki... xDDD

Jedyna szansa aby zminimalizowac roznice pomiedzy szczesciem lsa a reszta jest dodanie ogolnodostepnego skalujacego sie szczescia w evo/umagach bo chyba nie da sie gdzie indziej go wcisnac...

Mozna takze podniesc podstawowy parametr szczescia w przedmiotach.

Albo mozna uciac lucek ls'a i poczekac az sie poprzerabiaja dystansy na berkow Big Grin albo rewo jak ktos bedzie wolal. Pozniej bedzie placz temat(bo nie ma juz lsa i lucka wiec trzeba zmienic cel placzu) na temat rewo i wytna mu te skalujace sie ataki, pozniej bedzie placz, ze berserk ma jezusa to i to mu zetna dodajac jakiegos kry mode etc etc.


po co kombinować.

Ograniczyć lucka LSa tak żeby nie działał na wypkach i dziękujeWink zostaje w pvp, expach itd, a nie podnosi tatek drop rate Lsom


A czemu ma nie dzialac na wypkach skoro expowo ls jest duzo duzo slabszy od rewo/berka? xDDDDD jak juz to wyciac ten luck z pvp i zostawic na wypkach oraz expach i tyle Big Grin


A np na astarte LS jest najlepszą postaciąSmile
A np drop miał byc równy, na jakiej podstawie 1 tatek ma mieć najwyższy drop rate i wyższy od każdego innego?
27-08-2017 08:44 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Alveanerle1 napisał(a)
cytat:
-Senti- napisał(a)
cytat:
Alveanerle1 napisał(a)
cytat:
-Senti- napisał(a)
@ducu...

Utna lucka łsowi to beda tylko dwa tatki... xDDD

Jedyna szansa aby zminimalizowac roznice pomiedzy szczesciem lsa a reszta jest dodanie ogolnodostepnego skalujacego sie szczescia w evo/umagach bo chyba nie da sie gdzie indziej go wcisnac...

Mozna takze podniesc podstawowy parametr szczescia w przedmiotach.

Albo mozna uciac lucek ls'a i poczekac az sie poprzerabiaja dystansy na berkow Big Grin albo rewo jak ktos bedzie wolal. Pozniej bedzie placz temat(bo nie ma juz lsa i lucka wiec trzeba zmienic cel placzu) na temat rewo i wytna mu te skalujace sie ataki, pozniej bedzie placz, ze berserk ma jezusa to i to mu zetna dodajac jakiegos kry mode etc etc.


po co kombinować.

Ograniczyć lucka LSa tak żeby nie działał na wypkach i dziękujeWink zostaje w pvp, expach itd, a nie podnosi tatek drop rate Lsom


A czemu ma nie dzialac na wypkach skoro expowo ls jest duzo duzo slabszy od rewo/berka? xDDDDD jak juz to wyciac ten luck z pvp i zostawic na wypkach oraz expach i tyle Big Grin


A np na astarte LS jest najlepszą postaciąSmile
A np drop miał byc równy, na jakiej podstawie 1 tatek ma mieć najwyższy drop rate i wyższy od każdego innego?



Gnaszyn, ale mi nie chodziło o to, ze luck nie bedzie działal na wypkach, tylko LUCK Z TATUAŻU LSA nie będzie działać na wypkach.
27-08-2017 08:45 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
Strony (9): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Zmiany w szczęściu - BETA w następnym patchu.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH