opcja "usunięcie uczestnika z kw/ekspedycji" |
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
opcja "usunięcie uczestnika z kw/ekspedycji" |
|
Pomysł moim zdaniem dobry jako dodatek. Ewentualnym problemem może być jedynie jego zaimplementowanie. Często zdarza się, że pomimo opisu do kw/ekspedycji dołącza więcej osób niż byśmy sobie tego życzyli. Proponuję dodanie opcji usunięcia wybranych uczestników podczas pierwszej fazy bądź wprowadzenia osobowego limitu osób, które mogą dołączyć do naszego kw/ekspedycji.
Ci, którzy chcą spamować odnośnie "organizacji w klanie" i "komunikacji" niech z góry sobie darują.
Dziękuję.
Ostrzeżenie za wulgarny tytuł tematu.
__________________ r18: Asmiran
|
|
09-09-2017 11:44 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
proponuję umówić się ze stałą ekipą lub dopilnować manualnie. ataki też się (jeszcze?) same nie robią, więc dlaczego ekspy mają? minimum zaangażowania
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
09-09-2017 11:49 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
Autor tematu
|
|
RE: opcja "wypier... uczestnika z kw/ekspedycji" |
|
cytat: |
Asmiran123456 napisał(a)
Ci, którzy chcą spamować odnośnie "organizacji w klanie" i "komunikacji" niech z góry sobie darują.
Dziękuję. |
Dziękuję
Ja również dziękuję. Ostrzeżenie za spam.
__________________ r18: Asmiran
|
|
09-09-2017 11:56 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
a ja proponuje
tu cytuje zeby nie bylo ze wulgaryzmy:
opcja ciach
bywalca forum i przetestowac na tworcy tematu jako pierwszym
powaznie nie dosc ze jezyk patologia to jeszce pomysl durny
idzcie grac w simsy
niech choc troche zalezy w tej grze od planowania i organizacji a nie dzieci sie dorwa do internetow i wszystko ma byc podane do reki...
no offence...
Poprzestanę na pouczeniu, ostrzeżenia nie będzie.
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
09-09-2017 12:12 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
"usunięcie uczestnika" - to raczej bez sensu z uwago na fakt że bez zaproszenia lub przyjęcia podania nikt przypadkowo nam na ekspę nie trafi.
"ustalenie limitu punktowego/osobowego" - to już brzmi rozsądniej i dodanie takiego suwaka byłoby sensowne z punktu widzenia ludzi którzy nie mają czasu pilnowania 1 fazy ekspedycji.
U mnie w klanie mamy ustalone godziny zakończenia 2 fazy ekspedycji dla 5 lokacji.
Dzięki temu można lepiej dopasować uczestników ekspedycji.
Bywa że stoi około 40 eksp w godzinach wieczorny i ludzie dołączając robią to hurtowo/bez wnikania szczegóły typu: ilość uczestników.
Nawet informacja w komentarzu pod ekspą może zostać niezauważona przy wbijaniu do kilkudziesięciu pozycji:/
Nie przeczę że takie przeludnione ekspy to kwestia niedopilnowania pewnych szczegółów i przy lepszej organizacji w klanie można tego tego uniknąć. Uważam natomiast że taki suwak ilości uczestników nie zrobiłby z tej gry "simsów"
__________________ R14 : Brzydall
|
|
09-09-2017 13:18 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
Autor tematu
|
|
wypierdzielić to wulgaryzm? całe szczęście, że jest tyle życzliwych osób, które lepiej ode mnie wiedzą co mam na myśli. dodatkowo nadgorliwy i podekscytowany Buc dał mi dwa razy ostrzeżenie za jeden post.
Dla znawców od "ustalania stałych ekip"
Jestem na etapie, w którym moby robimy w 10, aby go ubić. Nie każdy będzie siedział i pilnował ekspy przez 4h, aby zamknąć ją w odpowiednim momencie. Często z tego powodu ekspedycja zawiera 15 uczestników.
Przepraszam, drugie ostrzeżenie zostało omyłkowo wklejone.
__________________ r18: Asmiran
|
|
09-09-2017 13:39 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
nie musisz siedzieć 4h, wystarczy 2min zaraz przed końcem
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
09-09-2017 14:21 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Zostawiasz zapki wszystkim, nie potraficie się dogadać, by nie wbijali na "odwróć zaznaczone"? Wasz problem, zostawiaj mniej zapek, dogadaj się.
Szkoda czasu marnować, bo ludzie nie są zorganizowani, są rzeczy ważniejsze.
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
09-09-2017 20:21 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
Autor tematu
|
|
Macie dobrze zorganizowane składy, klan? Brawo wy
Taka opcja wiele by pomogła w średnich i małych klanach. Ale oczywiście stado wesołych owiec musi oprotestować opcję, która w ich przypadku niczego nie zmienia. W imię zasady "a co ja będę z tego miał? nic? to niech zostanie jak jest"
Nie wspominając o gościu, który za wulgaryzm wyzywa od patologi. Znalazł się ten jeden bez grzechu, który nigdy wulgaryzmu nie użył...
W obecnej chwili wiele osób oczekuję od twórców gry innych i bardziej poważnych zmian. Zgadzam się z tym. Jednakże jest to opcja, która teoretycznie nie powinna być czasochłonna w zaimplementowaniu.
__________________ r18: Asmiran
|
|
09-09-2017 22:50 |
|
|
Ducu1337
Triple Ace
Data rejestracji: 28-08-2008
Postów: 165
Klan: Nie oglądam Kraina: Moria V
|
|
cytat: |
Asmiran123456 napisał(a)
Taka opcja wiele by pomogła w średnich i małych klanach. Ale oczywiście stado wesołych owiec musi oprotestować opcję, która w ich przypadku niczego nie zmienia. W imię zasady "a co ja będę z tego miał? nic? to niech zostanie jak jest"
. |
Gówno klany niech pozostaną gówniane - bo się nie potrafią zorganizować
Dobrze zorganizowane niech zostaną dobrze zorganizowane.
Komentarz z mojej strony bez odcieni szarości ale taka prawda. Nie widzę powodu żeby twórcy mieli pomagać ludzią w organizacji expedycji
|
|
10-09-2017 10:39 |
|
|
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
RE: opcja "usunięcie uczestnika z kw/ekspedycji" |
|
rozdawanie zaporszeń nie jest obowiązkowe.
skoro i tak będziesz pod koniec 1 fazy,żeby usunąć niechcianego uczestnika to na kij rozdajesz zapki ? klepnij ręcznie tych których chesz i tyle w temacie
nikt za ciebie nie będzie myślał
__________________ r1/r3 : squash666
|
|
10-09-2017 10:57 |
|
|
|