Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że podoba mi się nowy patch, mimo niektórych niedociągnięć, o których właśnie tu wspomnę. Nie jest to hejt, zwracam uwagę na to, co według mnie jest błędem, a administrację proszę o przyjrzenie się temu i zdecydowanie czy nie jest to błąd a kontent, czy też faktycznie popełnili gafę i trzeba coś z tym zrobić.
Zatem zacznę od czegoś "mniej ważnego"
Epicka snajperka i miotełka, dane z test_items:
Przedmiot: Epicki Miotacz płomieni (+5)
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 107 - 310
Cechy: trafienie -50, ilość ataków na rundę: 7, szansa trafienia krytycznego +154 %, ignoruje 125 % obrony przeciwnika, ZWINNOŚĆ +26, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +28, łączne obrażenia broni +20 %
Przedmiot: Epicki Karabin snajperski (+5)
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 201 - 223
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +49, ZWINNOŚĆ -16, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +154 %, ignoruje 125 % obrony przeciwnika, łączne obrażenia broni +20 %
Snajperka była zawsze olewana, zupełnie nie rozumiem dlaczego, skoro zarówno ona jak i miotacz miały być endowymi broniami palnymi 2h, tymczasem używanie snajperki jest nic nie warte, miotacz zadaje ponad 2x większe obrażenia średnie (licząc samą broń) i zwiększa inicjatywę postaci, a mniejszy spost i -50 trafienia nie sprawiają, że przestaje on być nawet odrobinę mniej przydatny.
Miałem nadzieję, że po wejściu epików, użyteczność obu tych broni się wyrówna, dzięki czemu będzie pora na obranie sobie ścieżki - snajper (jak głosi nazwa pewnego tatuażu), czy podpalacz.
Droga administracjo, czy to oznacza, że w założeniu gry, karabin snajperski ma być po prostu nieużywany? Jak tak, to nie mam nic do tego, jeżeli natomiast założenie było inne, to uprzejmie proszę o dodaniu do snajperki spost/trafienie, większy ignor obrony(w porównaniu do miotacza) i jeszcze choć jeden atak na rundę.
Druga sprawa - Opaska i bandana:
Przedmiot: Epicka Opaska (+5)
Hełm
Obrona: 28
Cechy: ignoruje 30 % obrony przeciwnika, WYGLĄD +47, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +39, szansa trafienia bronią białą -62
Przedmiot: Epicka Bandana (+5)
Hełm
Obrona: 37
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +10, obrażenia maksymalne wszystkich broni +17, WYGLĄD +39, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, obrażenia wszystkich broni +2 na każde 4 poziomy postaci, szansa trafienia bronią białą -57
moje wątpliwości dotyczą gry postacią z tatuażem "snajper", więc nie chodzi o ignor vs 2/4 i 10-17dmg, choć biorąc pod uwagę nową statystykę, to zaczyna to mieć znaczenie. Nie, chodzi o różnicę sposta, jest masakrycznie wielka. Biorąc pod uwagę dwóch snajperów - mężczyznę z bandaną i kobietę z opaską, to mogę sobie w nos wsadzić te 2/4 i 10-17dmg, skoro i tak nie będę trafiał i teraz - albo te 2/4dmg to za mało, albo różnica 32 sposta, to za dużo.
Takie są moje odczucia i przemyślenia, ale nie sprawdziłem jeszcze wszystkich porównań.
Mam nadzieję na reakcję i informacje od administracji:
1.Przyjęliśmy wątpliwości, pomyślimy nad tym.
lub
2. Takie są założenia gry, nie można grać każdą postacią w każdy sposób.
|
|
21-12-2017 11:55 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Warto jeszcze zaznaczyć, że grając kobietą snajper ma już i tak łatwiej, ponieważ spódnica nie przekracza wymogów defa, a kilt tak, przez co ma większe możliwości w wyborze biżuterii.
Więc może, zamiast wymyślać potworki jak ten patch, byście kurde wreszcie wzięli się za obiecywane od tak dawna zbalansowanie snajpera, które powinno Wam zając jakąś 1/1000 czasu, który poświęciliście na epiki i rozkminianie jak bardzo bezczelne koszty archiwów możecie wrzucić.
|
|
21-12-2017 12:44 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
32 sposta a 2/4 miesci sie w jednym umagu, imho faceci szukaja umagu do sposta a panny do obrazen wiec jakas tam rownowaga jest. Gorzej ze spodniami efekt 1/4 obrony w kilcie powinien zostac usuniety a def opaski i bandany wyrownany.
|
|
21-12-2017 12:57 |
|
|
Seshiro
Triple Ace
Data rejestracji: 26-07-2010
Postów: 190
Klan: Nakunaru Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
|
21-12-2017 18:11 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Tak jak peleryna, czy nóż do rzucania, albo prefix "tytanowy" na biżu
|
|
22-12-2017 23:02 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
up tytanowy na nowych lepszych serwerach jest wysoko :-)
zmiana plci na nie - bylo pare tematow i dyskusja byla zazarta i wcale nie bylo az tylu zwolennikow (koeljne splycenie a przyklad zmiany rasy patrzac na placze na forum jest przykladem zeby zadnych wiecej zmian ego typu nie dawac)
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
23-12-2017 08:26 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Różnice w gameplayu między płciami:
kobieta - nadaje się lepiej do gry bronią białą (więcej ignora w opasce), bronią palną (więcej sposta w opasce), jak i na wyprawki (więcej szczęścia w spódnicy).
Mężczyzna - nadaje się lepiej do gry jako bunkier... chociaż nie, koronę i spodnie może założyć kobieta i będzie się jako bunkier sprawdzała tak samo dobrze...hm... nadaje się do zmiany płci na kobietę, lub roleplayu (czego w tej grze jest niestety bardzo mało, bo klimat padł po wprowadzeniu II aktu).
|
|
23-12-2017 10:50 |
|
|
lib66
Lord
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 315
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
kacik napisał(a)
wiekszy wybor -hmm
raz ze w grze musza byc jakies stale
dwa - splycenie bo bedzie jak z rasami - po wprowadzeniu zmiany rasy mamy 60-70% ssakow na serwerach wiec JEST TO SPLYCENIE GRY bo powinna byc sytucja zblizona do balansu w rasach (np 20%,25%, 35%,15% - to nie jest idealne ale zawsze beda jakies mniejsze lub wieksze predyspozycje w wyborze a obecnie mamy kompletny dysbalans - wiec splycenie) |
Nic ci napisałeś nie ma żadnego sensu, a momentami, to aż sam sobie zaprzeczasz
__________________ ZosiA
|
|
23-12-2017 12:53 |
|
|
Loge
Full Member
Data rejestracji: 30-06-2013
Postów: 74
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
civ napisał(a)
cytat: |
Bańka napisał(a)
32 sposta a 2/4 miesci sie w jednym umagu, imho faceci szukaja umagu do sposta a panny do obrazen wiec jakas tam rownowaga jest. Gorzej ze spodniami efekt 1/4 obrony w kilcie powinien zostac usuniety a def opaski i bandany wyrownany. |
Pamiętaj o innych talkach, które korzystają z defa i chętnie używają kiltów, żeby mieć dodatkowe 1/4 dmg przy spełnionych wymaganiach tatuażu. |
Jest podstawowa różnica - inne profy mogą wykorzystać ten kilt z innym prefixem/sufixem dodającym obronę. Taki np rewo na hlvl nie może nosić kiltu wcale. Tylko ze słonkami. A gdzie inne biżu?
|
|
23-12-2017 15:50 |
|
|
koza18g
Full Member
Data rejestracji: 30-07-2015
Postów: 73
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Trzy ostatnie bronie palne 2h to:
-miotacz
-fn i strzelba
Oczywistą oczywistością jest, że snajpa powinna od nich odstawać. Szczególnie od miotacza. |
Trzy ostatnie dystanse to
-ck
-toporek i pilum
Oczywistą oczywistością jest, że nóż do rzucania powinien od nich odstawać. Zwłaszcza od ciężkiej kuszy.
Pozdro hahaha. Szósta podstawa > jedenasta podstawa
__________________ R13,15 - Kulmin
|
|
23-01-2018 13:43 |
|
|
illithan
Member
Data rejestracji: 04-12-2015
Postów: 41
Kraina: Moria II
|
|
Sushi i tak idac twoim tokiem myslenia to skoro Desert Eagle jest ostatnia podstawa to powinien odstawac od reszty, szkoda ze to zwykle jedyna sensowna bron na rewo bo inne poza lacznymi obrazeniami broni nie daja kompletnie nic, jedynie Mp5k daje szalone 12 zwinnosci xD
W takim razie nie sadzisz ze wkoncu przydalaby sie dla rewo jakas sensowna alternatywa? Zamiast broni dajacej wplywy i charyzme.
|
|
23-01-2018 13:57 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@up
Masz mp5k > deserty w epiku.
|
|
23-01-2018 14:04 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Trzy ostatnie bronie palne 2h to:
-miotacz
-fn i strzelba
Oczywistą oczywistością jest, że snajpa powinna od nich odstawać. Szczególnie od miotacza. |
To ja powtorze:
Tak jak peleryna, czy nóż do rzucania, albo prefix "tytanowy" na biżu
Qybacz SM, ale Ta logika nie ma sensu. Powinna, ale nie ma.
Dodam jeszcze, ze tatuaz nazywa sie "snajper", a nie "podpalacz", oraz, ze do tej pory sbajpa mogla rywalizowac z miotaczem.
Edit @up
Taaa w epi 5, mp5k jest lepsze od desert eagle o cale 72dmg/runde (moglem sie pomylic o pare pkt). Dodaj do tego wplywy i charke z digla, oraz ignor oobrony. Na stwierdzenie ze mp5k jest porownywalne z desert eagle w epi5 moglbym sie zgodzic, ale to ze jest lepszy... no nie bardzo.
Edit @down
W mid-game jest lepza w pvp i pve od miotly
W late-game juz nie jest tak jasno, ale wciaz ma wiecej sposta niz miotla i choc sama w sobie jest NIECO gorsza w pvp i nieuzyteczna w pve, tak gdy walczy dwoch "snajperow" na podobnym poziomie, gdzie jeden ma snajpe, a drugi miotle, ro o ile ten drugi nie jest babka w opasce, ten pierwszy ma wieksza szanse na wygrana.
Ba. Z wyliczen (z excela) wynika, ze duza ilosc dodatkowych atakow z umagow, pozwala snajpie rywalizowac z miotla dzieki wyzszym srednim obrazeniom na atak. (oczywiscie dodatkowy dmg daje wieksza przewage miotle, ale wciaz, jest teoretyczna mozliwosc, by snajpa rywalizowala z miotla, lecz epiki niszcza owa mozliwosc, nawet w teorii).
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Archael: 24-01-2018 00:28.
|
|
23-01-2018 14:09 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@Up
Nie mogla rywalizowac, zawsze wychodzila slabiej.
|
|
23-01-2018 14:13 |
|
|
Gandalf8
Member
Data rejestracji: 02-10-2009
Postów: 38
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
Bardzo rzadko wypowiadam się na forum, ale tym razem muszę.
Po pierwsze: miotacz jest za mocny. Teraz 99% palniakow 2h gra "miotłą" a inne bronie są bezużyteczne.
Po drugie: biała 2h. Tutaj jest większa różnorodność, bo mamy zwinna i demona oraz katanę i piłę. Jednak wejście epików promuje łatwiejsze i tańsze rozwiązanie: zwinna samobójcy + tytany młodości/lewitacji. Zwinna nie ma specjalnych wymagań do uniesienia. Cena tytanów to grosze a dają zwinke, siłę, zwinke z siły (behemot), wpływy, charyzmę, wygląd i co najbardziej szokujące 1400 obrony...
Na drugim biegunie jest zestaw demon samobójcy + mściwy młodości/lewitacji. Żeby unieść demona trzeba mieć ok 110 inteligencji i wiedzy a to nawet po przeliczeniu poziomów będzie wymagało kombinowania (umagi, runy, trening albo koncentracja). Powinno to być nagrodzone czymś więcej niż dodatkowym 2/4 dmg, które się teraz łapie na każdej lokacji kw i 1 atakiem zwiększając dystans do zwinnej z 3 do 5 ataków mniej. Podobnie rzecz się ma z mściwym: jest drogi a daje znacznie mniej niż tytan (jedynie wpływów więcej).
Podsumowując: żeby zachować balans trzeba się dokładniej przyjrzeć bonusom jakie dostają epiki. Ja gram białą, więc na tej broni się skupiam, ale widzę, że i inne wymagają balansu. Moja propozycja dla białej 2h to przynajmniej większe bonusy zwinki dla demona i msciwcow, żeby był sens wbijania wysoko wiedzy i inteligencji dla demona, bo inaczej niedługo będziemy mieć same zwinne samobójcy a z palnych same miotacze płomieni.
__________________ R9 Gandalf8
|
|
25-01-2018 09:00 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@Up
gadasz glupoty miotacz od zawsze byl najlepszy. Biala 2h jest i tak za mocna, za duzo atakow za duzy dmg, za duzy kryt, ktory niweluje skore bestii na oblach, zwinna powinna miec wymagania demona i po sprawie.
|
|
25-01-2018 09:17 |
|
|
Archael
King
Data rejestracji: 29-10-2008
Postów: 860
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
Bańka napisał(a)
gadasz glupoty miotacz od zawsze byl najlepszy. |
Otóż nie.
Snajpa nie ma minusu do trafienia. Ma więcej sposta i większe obrażenia średnie na atak.
W mid game zawsze była lepsza od miotacza, a w late game może z nim rywalizować w pvp (między dwoma "snajleprami"), w late staje się mniej użyteczna na expach, z racji mniejszej ilości ataków, ale wciąż jest teoretyczna możliwość dogonienia w dmg miotły, gdyby obie bronie podostawały tyle samo dodatkowych ataków (umagi, bonusy setowe), większe obrażenia średnie snajpy dają jej większy bonus z dodatkowych ataków. Problem w praktyce jest taki, że prócz dodatkowych ataków, zbiera się też +x/4 dmg, co już przeciąga szalę na stronę miotły. Niemniej, wciąż można nimi rywalizować.
W end-game (epiki), różnica jest tak znaczna, że snajpa nie ma nawet teoretycznej możliwości, nie tylko prześcignięcia, ale chociaż dogonienia miotły.
Nie wiem czym grasz Bańka, ale chyba nie snajperem, a jeżeli już, to pewnie ktoś Ci kiedyś powiedział (miotła jest lepsza od snajpy) i nawet nie zastanowiłeś się nigdy, czy jest to całkowita prawda. Bo nie jest. Jest to prawda częściowa... a raczej była, do czasu epików.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Archael: 25-01-2018 10:46.
|
|
25-01-2018 10:45 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
@
co do miotly zastanawiam sie caly czas czemu nie piszesz nic o aka bo wlansie na aka u nas para rzadzi?
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
25-01-2018 11:51 |
|
|
Gandalf8
Member
Data rejestracji: 02-10-2009
Postów: 38
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
Podniesienie wymagań dla Zwinnej nic nie da, bo nadal zwinna + tytany będzie lepsza niż demon + msciwce a nie widzę powodu, żeby walczącym zwinna utrudniać sprawę skoro można trochę ulepszyć demona + msciwce o brakującą zwinke i ataki i zostawiając obecne wymagania zrównać grywalność obu zestawów... Już nawet nie mówię, że trudniejszy w udźwignięciu demon powinien być lepszy, ale niech przynajmniej nie będzie gorszy.
__________________ R9 Gandalf8
|
|
25-01-2018 12:43 |
|
|
|