Nie podoba mi sie pomysl epikow na Morii |
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Nie podoba mi sie pomysl epikow na Morii |
|
Juz pal licho ile ile to kosztuje, dla jednego duzo, dla drugiego drobne.
Tylko jest jedno male ale.
Kazdy dobrze wie jak tu czasami wygladaja patche balansujace. Kiedys gangaster nie istnial, pozniej 3/4 palniakow to byl gang.
Czasami sa to nerfy/buffy w obrebie danej broni. Jaki jest sens gry wladca demonow jak mozna grac ssakiem na lsie? Zabojca? Dawno takiego nie widzialem. Czorny rycerz? #tylkoberek.
Do czego daze? Wbijam sobie snajpe na epik+5. Grzebiecie cos przy tatuazach... chcialbym zmienic tatuaz ale to oznacza wbijanie broni lub dwoch od nowa. Tego epickiego miotacza to ja moge zmanowac albo czekac az do tatka snajpera wrocice za rok czy dwa.
Zwykle/legendarne eq mozna sprzedac, za uzyskane kamienie kupic eq pod nowy tatek. Umagi mozna wymienic. Ewolucje "zasiegowe" sa dosyc tanie. No ale te epiki?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
27-12-2017 14:00 |
|
|
Slayer94
King
Data rejestracji: 26-12-2006
Postów: 943
Kraina: Moria VI; Moria VII
|
|
Cały patch był w ogóle słabo przemyślany. Fajny mieli pomysł, jednak ich (administracji) wizja ma niewiele wspólnego z prawdziwymi realiami gry.
Patch wszedł, nagle leg biżu i ubranka, które wcześniej nie różniły się niczym od non leg (tylko tym, że nie dało się ich do zk wrzucać) nagle skoczyły na wartości kilkukrotnie, co za tym idzie, został po raz kolejny popsuty cały rynek.
Same epiki w realiach morii nie mają racji bytu, za dużo jest zmian, które pewnie nadejdą (balanse tatuaży, evo itd itpe).
Sam nie wiem co już sądzić, z jednej strony fajnie, że miało być coś nowego, ale z drugiej strony... no jednak nie bardzo to pasuje. Już lepiej rzeczywiście, żeby tych epików nie było
__________________
Envy
|
|
27-12-2017 14:31 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Epiki nie sa dla tak zwanych "metaslave", takze nikt Cie nie zmusza do ich tworzenia. Brak handlu epikami to abrdzo dobry pomysl, pomyslisz 5 razy zanim zaczniesz grzebac w eq.
|
|
27-12-2017 14:50 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
No wiesz, mnie ogolnie to nikt do gry nie zmusza, mogliby w ogole nie robic zadnych zmian
Czekamy na wypowiedz kacika i temat mozna uznac za wyczerpany!
***
Biorac pod uwage, ze jakis czas temu wprowadzili mozliwosc zmiany rasy... system epikow nie ma sensu.
Skoro mozesz zmienic tatuaz to moim zdaniem powinna istniec mozliwosc zrobienia czegos z epikiem/epikami.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
27-12-2017 15:05 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
Bańka nie wiem od kiedy grasz, ale w kwestii doświadczenia w bw twardy bije Ciebie raczej na głowę, więc daruj sobie tego rodzaju komentarze, bo świadectwo wystawiasz tym tylko sobie.
Bardzo trafne wychwycenie problemu, Team będzie musiał coś z tym zrobić, utrudnianie decyzji o zmianie tatka, co jest jednym ze źródeł ich dochodu, raczej nie było ich zamiarem.
|
|
27-12-2017 15:10 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Ale dlaczego maja cos z tym zrobic? Wlasnie przeciwnie, blokujac handel i mozliwosc zdobycia eq epickiego pod nowy tatek ot tak, wymuszaja sami na sobie RACJONALNE zmiany w tatkach. Nie bedzie juz mozna pwoiedziec "nie pasuje Ci to zmien sobei tatek". Wiec moze mnie bic an glowe o doswiadczenie, a swiadectwo kazdy sobie sam wystawia. Mylicie mnie z kacikiem, ktory chce sobie a raczej innym utrudniac ta gre co chwile. Spojrzcie szerzej to zobaczycie plusy takowego systemu.
|
|
27-12-2017 15:20 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@UP
No fajnie by bylo aby gra byla zbalansowana i fajnie jest w to wierzyc, ze zmiany moga byc racjonalne, moze i jestem naiwny ale administracja sama sobie bata ukrecila epikami na to aby te zmiany nie byly takie z tylka jak wczesniej. I moze dzieki temu takie beda i w sumie to jest jedyny powod dlaczego jestem za tym obecnym systemem.
Ogolnie patrzac na to ze strony takiej, ze administracja nadal bedize robic zmiany z czapy... To nalezaloby rozwiazac ten problem ale... Nie dopuszczajac epikow do handlu...
W koncu epiki to nei tylko kamienie a raczej glownie runy, dopuszczenie ich do handlu stworzyloby mozliwosc kupna run, a na serwerach rodzinnych gdzie niektorzy maja kilka kont, ktorymi graja moglaby sie stworzyc patologiczna sytuacja, gdzie niektore konta sa do zbeirania run(epikow) dla glownego konta.
Biorac to pod uwage oraz zakladajac, ze administracja bedzie wprowadzac zmiany w taki sposob jak obecnie, powinien istniec nowy system NISZCZENIA epikow, przywracajacy Ci wlozone w nie runy.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Bańka: 27-12-2017 15:38.
|
|
27-12-2017 15:35 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
być może wystarczy ,że dodadzą możliwość obniżenia epika do zw tak jak w studni masz obiż do +1 o handlu to nie powinno być mowy.
choć utrudnienie w przeskakiwaniu z tatoo na tatoo też całkiem spoko ,mniej sezonowców wiec takiego przesytu tatków w swoim op momencie nie będzie ;]
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
27-12-2017 15:45 |
|
|
Janca
Viking
Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria IV Skąd: Białystok
|
|
cytat: |
Biorac to pod uwage oraz zakladajac, ze administracja bedzie wprowadzac zmiany w taki sposob jak obecnie, powinien istniec nowy system NISZCZENIA epikow, przywracajacy Ci wlozone w nie runy. |
I tu masz rację, ale z drugiej strony byłoby to zbyt daleko idące uproszczenie, przynajmniej nie pamiętam, żeby Team kiedyś poszedł aż tak na skróty. Raczej pozwoliliby odzyskać 1/10 włożonych evo/kamieni/run i cieszcie się z tego co macie;d
I również uważam, że epiki nie powinny być dopuszczone do handlu, tym niemniej problem opisany przez twardego jest jak najbardziej realny i powinien jak najszybciej zostać zażegnany - takie jest moje zdanie.
|
|
27-12-2017 15:48 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@up
to jakbys to widzial?
|
|
27-12-2017 16:46 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
Autor tematu
|
|
Odzysk polowy zainwestowanych srodkow? Kamienie moga przepadac.
Moze Epicki+x item + leg dsk5 + jakas doplata w runach/evo/kamieniach = nowy epicki+x?
Szczerze to nie wiem. Sygnalizuje tu pewien problem, tym bardziej, ze epickie sety nie istnieja i kazdy najpierw ulepszy bron. Jakby nie bylo bron to wymog dzialajacego tatka.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
27-12-2017 17:07 |
|
|
Wongusen
Lord
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 477
Kraina: Moria
|
|
Niedługo pojawi się pewnie opcja premium żeby obniżyć przedmiot do leg zwracając ewo i runy ale bez zwrotu kamieni jak ma to miejsce w tatuażach. W bwt nie pracują sami idioci (mam nadzieję) i na pewno któryś z nich już wpadł na taki pomysł.
|
|
27-12-2017 18:54 |
|
|
Yato_Kami
Triple Ace
Data rejestracji: 22-04-2016
Postów: 222
|
|
cytat: |
Wongusen napisał(a)
Niedługo pojawi się pewnie opcja premium żeby obniżyć przedmiot do leg zwracając ewo i runy ale bez zwrotu kamieni jak ma to miejsce w tatuażach. W bwt nie pracują sami idioci (mam nadzieję) i na pewno któryś z nich już wpadł na taki pomysł. |
nadzieja umiera ostatnia
|
|
28-12-2017 11:35 |
|
|
delordione
Lord
Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358
|
|
Dziwna sprawa z tymi epikami, z jednej strony administracja chce, żeby to było coś faktycznie super, takiego, co będzie dla "elity" no ale z drugiej strony ten patch balansujacy, ktory ma wejsc moze ostro namieszać - w rezultacie - mamy epiki etc, ale ja np nic nie robie bo nie wiem co sie stanie za miesiac czy dwa, czy pol roku
Uwazam, ze administracja powinna najpierw zbalansowac tatuaze i rasy, o ktorych wielokrotnie bylo juz mowione na forum, a epiki potem powinny wejsc - weszlo na odwrot, takie mam wrazenie.
heh - a wiecie, dlaczego jest tylko ssak na serwerze? Bo jedyna lokacja do farmienia kamieni i expa to astarte, które wymaga sumy, hp i lucka
pisałem o tym wielokrotnie - wielokrotnie zbywany, wielokrotnie "napastowany" wręcz przez kacika i całą resztę ziomeczków dla których problem nie istnieje
(oczywiscie 1v1 3v3 i pvp jest zdecydowanie zbyt imba tez, no ale obelisk daje tyle siana, ze nie ma sensu sie meczyc nigdzie indziej)
Szczerze to mówimy ciągle o tym balansie tatuaży, ale chyba nigdzie nie przeczytałem jakichś propozycji graczy - bo ja nie mam pojecia jak to zrobic, szczerze zupelnie nie mam pomyslu, a Wy? Co, znowu wrzucimy skalowane się ataki do losowego poziomu tatuażu, może skalowane statystyki z procentów innych statystyk? No bez sensu
Może kolejne poziomy tatuażu - znowu pewnie za koszt w ewolucji xD - może wymagania typu: tylko kultysta, tylko potępiony etc? Może to jest droga? Żeby pewne tatuaże łączyły się z rasami?
rozgadalem sie trochę nie na temat, no ale pierwsza część postu myślę jest odpowiednia do problemu poruszonego tutaj.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez delordione: 28-12-2017 13:41.
|
|
28-12-2017 13:40 |
|
|
Aessalion
Viking
Data rejestracji: 27-03-2008
Postów: 721
Klan: Undeads Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria III
|
|
Balans będzie tyczył raczej kosztów a nie właściwości, balans stat to robota na... choć jak pokazuje patch można było zrobić tysiące zmian w właściwościach itemów "na szybko"
Epiki ponoć (z wypowiedzi Konrada bodaj) można obniżać do legend - z tym że jeśli przy tym tracić evo to jest to słaba opcja.
Jeśli mają wejść nowe możliwości/źródła evo to nastąpi inflacja wartości evo z jednej strony a przy dodatkowym obniżeniu kosztów wbicia to i obniżanie może nie będzie tak bolesne.
Twardy piszesz że jak na Twoje to nie muszą nic zmieniać, kiedyś nie było tylu opcji zmian i też się grało - co prawda przez rasę i płeć się skasowałem na r9 przed paroma wiekami no ale zacząłem na kolejnym serwie już bogatszy o doświadczenie własne.
I chcesz raczej wylać dziecko z kąpielą - problemem nie są epiki, nie jest fakt że nie można ich sprzedawać (co uważam za słuszne, choćby przez koszt ich wbicia), Problemem są skoki dysbalansu, brak optymalizacji, specjalizacje się nie przydają (poza jedyną słuszną) a pogoń za ekspem prowadzi do farmienia konkretnego moba - i nie ma tak na dobrą sprawę alternatywy, administracja nie stara się wprowadzać różnorodności za którą musiałby iść szeroki balans - twardość w obecnej formie to fanaberia, kto stworzy bunkra na epikach tylko pod pvp przeciw białej? Podejrzewam że w razie "balansu" tego elementu może dojść do odwrotnie patologicznej sytuacji gdzie zrobią się bunkry nie do przejścia.
"Balans" jest wprowadzany skokowo po zapełnieniu licznika płaczu na forum, zamiast stopniowo drobnymi manewrami które nie spowodują że z dnia na dzień będzie "trzeba" zmieniać tatek.
Idea itemków przypisanych do postaci jest jak dla mnie jak najbardziej właściwa, nie jest to też tak że decydujemy się na nie na początku, to sprzęt na end game, a tam nie powinno być możliwości zmieniania lekką ręką obranej ścieżki, na to był czas dużo wcześniej. A jeśli tak to powinno to być kosztowne.
Epików nie można wydropić, nie można kupić, trzeba je przemyśleć i wykosztować się na nie.
Tak więc lepiej skupić się na balansie ogólnym gry a nie psioczeniu na ciekawą opcję bo wszystko inne jest z...rąbane i do poprawy
__________________ r9 - Aessalion
Awake... for all is dying, even the dead
We are our Past failing to come back
All of us visionaires
with a rope around our neck
|
|
28-12-2017 14:33 |
|
|
|