garond
Triple Ace
Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
|
|
Propozycja systemu lokacji
cytat: |
Chodzi mi również po głowie podobny pomysł angazajuacy cały klan. Mapa klanowa z lokacjami, które miały by kilka poziomów. Zapisy odbywały by się podobnie jak na arenę klanowa np. Podczas weekendu A rozgrywka odbywała by się od pon do piątku np o 21:20. Codziennie klan zdobywał by kolejny poziom lokacji A dopiero po jej zdobyciu otrzymywał by bonus podobny jak napisałem w stosunku do wojen klanowych(bonus do dropu epikow, bonus do dropu przedmiotów z afiksami sufiksami, 2x evo, evo za zwyciestwo w obronie- jak w ataku, bonus do krytyka 40%, bonus do modyfikatora obrazen krytycznych, szczescie 50%, drop jak w strefie 1)i trwał by on 7 dni. Trudność lokacji i ilość przeciwnikow skalowana była by do pkt które ma klan niezależnie ilu członków klanu dołączyło by do zdobywania lokacji. Można było by tez rodzaj bonusu przypisać do lokacji lub wybierany byłby losowo.
Przyklad:
Ruiny:
Poziom 1. Zewnętrzny krąg. Potworki maja bonus do obrony i odporności
Poziom 2. Północna baszta. Potworki maja bonus do spostrzegawczości
Poziom 3. Środkowy krąg. Kolejny bonus do obrony i odporności
Poziom 4. Wejście do głównej warowni.
Poziom 5. Skarbiec.
Po czym klan pladruje znajdujące się kufry otrzymuje jakieś zasoby i znajduje swój błogosławieństwa z bonusem dla całego klanu. Każda lokacja miała by swoje bonusy dla potworów, jakiegoś bosa lub bosow. Po przegranej klan wraca do miasta i może rozpocząć zdobywanie danej lokacji w przyszłym tygodnia od miejsca w którym skończył. Może dostawać za przegraną klątwa np. -20% kryt, -20% szczęścia etc. Przedmioty używane w takiej lokacji definiowalo by się przed jej rozpoczęciem dlatego wymagało by to od klanu odpowiedniego rozłożenia sił - ze względu na to że każdy poziom byłby zróżnicowany pod względem bonusów posiadanych przez potworki. |
Wklejone z postu i wojnach klanowych. Za błędy przepraszam pisze z telefonu i nie mam dobrego podglądu na całość
__________________
R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1
|
|
11-01-2018 11:00 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Poziom 4
Tutaj powinny spotkac sie wszystkie klany i walczyc miedzy soba tak aby jeduynie wygrany dostal sie do skarbca i walczyl o glowna nagrode.
|
|
11-01-2018 11:26 |
|
|
gob
Triple Ace
Data rejestracji: 13-10-2006
Postów: 222
|
|
|
11-01-2018 21:58 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Czyli brak zadnego wyzwania kazdy klan bije wsyzstko bez najmniejszego problemu ergo to nic wiecej niz DAJCIE MI COS ZA DARMO : )
|
|
11-01-2018 22:01 |
|
|
Wilku2222
Lord
Data rejestracji: 15-01-2014
Postów: 454
|
|
Duma obroncow miala byc tylko na nb a juz ja faemia w osmiu chyba.pomysl mize i fajny ale znajac zycie.to pewnie nigdy nue weszlo by tu bi jest zeszyt z tym co trzeba zrobic
__________________ Ten post był edytowany 912345 raz(y), ostatnio edytowany przez CBŚ: Dzisiaj
|
|
11-01-2018 22:46 |
|
|
garond
Triple Ace
Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
Autor tematu
|
|
Mobki ekspedycyjne nie są skalowane do uczestników. Tutaj wbijasz na szamanie, definiujesz sprzęt i zapisujesz go na całą arene, zapisywane są statystyki, uśredniane i mobki mają staty od -12% do +12% + boss poziomu. Klan ma minus za nieobecnych, może używać taktyk klanowych. Hp mobków też odpowiednio skalowane.
Rzucam propozycją, która chce by była z założenia diabelsko trudna, ale kwestia balansu to już inna sprawa.
__________________
R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1
|
|
11-01-2018 22:53 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Mi sie pomysl podoba, tylko:
-szansa na wprowadzenie 1%
a przez ten czas bedzie "cisza i spokój "....
Niestety wprowadzenie przycisku "zezlomuj caly drop" trwa juz pare miesiecy chociaż Konrad wypowiedział sie ze to nic trudnego a Ty proponujesz mini bw dolozyc, co z tego ze pomysl mógłby wypalic jak nie ma rak do pracy....
|
|
12-01-2018 00:10 |
|
|
garond
Triple Ace
Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
Autor tematu
|
|
Tzn. Sam system nie jest trudny-może bazować na arenach 3vs3, system skalujący to też prosty algorytm(parę rzeczy musi przewidywać - jak 3-4 super silnych graczy na klan słabeuszy), tylko wymyślenie ze 3-4 lokacji, mobków i efektów.... no i grafiki... Ale wpadł mi do głowy taki pomysł to go wrzucam, a nóż się komuś spodoba.
__________________
R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1
|
|
12-01-2018 00:22 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Po co nowe moby jak można wykorzystać stare.
Im wyzsza lokacja tym większy boss z mapy drugiej i więcej pomocnika z mapy pierwszej. No i im silniejszy klan tym przeciwnicy mocniejsi.
Banka wyobraź sobie ze istnieja klany mniejsze gdzie nie bije sie wszystkiego....
|
|
12-01-2018 00:52 |
|
|
|