Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY System lokacji klanowych » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony System lokacji klanowych 5 Ankieta - średnia ocena: 10,005 Ankieta - średnia ocena: 10,005 Ankieta - średnia ocena: 10,005 Ankieta - średnia ocena: 10,005 Ankieta - średnia ocena: 10,00
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

System lokacji klanowych Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Propozycja systemu lokacji
cytat:
Chodzi mi również po głowie podobny pomysł angazajuacy cały klan. Mapa klanowa z lokacjami, które miały by kilka poziomów. Zapisy odbywały by się podobnie jak na arenę klanowa np. Podczas weekendu A rozgrywka odbywała by się od pon do piątku np o 21:20. Codziennie klan zdobywał by kolejny poziom lokacji A dopiero po jej zdobyciu otrzymywał by bonus podobny jak napisałem w stosunku do wojen klanowych(bonus do dropu epikow, bonus do dropu przedmiotów z afiksami sufiksami, 2x evo, evo za zwyciestwo w obronie- jak w ataku, bonus do krytyka 40%, bonus do modyfikatora obrazen krytycznych, szczescie 50%, drop jak w strefie 1)i trwał by on 7 dni. Trudność lokacji i ilość przeciwnikow skalowana była by do pkt które ma klan niezależnie ilu członków klanu dołączyło by do zdobywania lokacji. Można było by tez rodzaj bonusu przypisać do lokacji lub wybierany byłby losowo.
Przyklad:
Ruiny:
Poziom 1. Zewnętrzny krąg. Potworki maja bonus do obrony i odporności
Poziom 2. Północna baszta. Potworki maja bonus do spostrzegawczości
Poziom 3. Środkowy krąg. Kolejny bonus do obrony i odporności
Poziom 4. Wejście do głównej warowni.
Poziom 5. Skarbiec.
Po czym klan pladruje znajdujące się kufry otrzymuje jakieś zasoby i znajduje swój błogosławieństwa z bonusem dla całego klanu. Każda lokacja miała by swoje bonusy dla potworów, jakiegoś bosa lub bosow. Po przegranej klan wraca do miasta i może rozpocząć zdobywanie danej lokacji w przyszłym tygodnia od miejsca w którym skończył. Może dostawać za przegraną klątwa np. -20% kryt, -20% szczęścia etc. Przedmioty używane w takiej lokacji definiowalo by się przed jej rozpoczęciem dlatego wymagało by to od klanu odpowiedniego rozłożenia sił - ze względu na to że każdy poziom byłby zróżnicowany pod względem bonusów posiadanych przez potworki.


Wklejone z postu i wojnach klanowych. Za błędy przepraszam pisze z telefonu i nie mam dobrego podglądu na całość

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

11-01-2018 11:00 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
Bańka
King


Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Poziom 4

Tutaj powinny spotkac sie wszystkie klany i walczyc miedzy soba tak aby jeduynie wygrany dostal sie do skarbca i walczyl o glowna nagrode.
11-01-2018 11:26 Bańka jest offline Szukaj postów użytkownika: Bańka Dodaj Bańka do Listy kontaktów
gob
Triple Ace


Data rejestracji: 13-10-2006
Postów: 222

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli event dla jednego klanu na servie bo reszta nie ma po co isc.

__________________
http://rtoip.ovh.org/trash/ktl.swf
11-01-2018 21:58 gob jest offline Szukaj postów użytkownika: gob Dodaj gob do Listy kontaktów
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

Autor tematu Temat rozpoczęty przez garond
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mobki skalowane do klanu, który w takiej arenie uczestniczy, w taki sposób żeby nie było łatwo dla jakiegokolwiek klanu

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez garond: 11-01-2018 22:01.

11-01-2018 22:00 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
Bańka
King


Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czyli brak zadnego wyzwania kazdy klan bije wsyzstko bez najmniejszego problemu ergo to nic wiecej niz DAJCIE MI COS ZA DARMO : )
11-01-2018 22:01 Bańka jest offline Szukaj postów użytkownika: Bańka Dodaj Bańka do Listy kontaktów
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

Autor tematu Temat rozpoczęty przez garond
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W grze Annihilation był podobny system aren , ale jednopoziomowych. Nie było to dawanie za darmo a przejście lokacji wymagało kilkukrotnego podejścia do niej, rozłożenia odpowiednio sił etc. gra już nie istnieje wiec nie jest to reklama! Skalowanie siły potworków było w ten sposób, że przy frekwencji 100% lokacja była co najmniej bardzo trudna, gdy nie uczestniczyli w niej wszyscy członkowie klanu robiło się piekło.
Dodatkowo ja chciał bym żeby był wiecej niż jeden poziom w danej lokacji, gdzie każdy poziom miałby swoją specyfikę. Dlatego też ujemne efekty za przegraną są opcjonalne...

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez garond: 11-01-2018 22:10.

11-01-2018 22:03 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
Wilku2222
Lord


Data rejestracji: 15-01-2014
Postów: 454

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Duma obroncow miala byc tylko na nb a juz ja faemia w osmiu chyba.pomysl mize i fajny ale znajac zycie.to pewnie nigdy nue weszlo by tu bi jest zeszyt z tym co trzeba zrobic

__________________
Ten post był edytowany 912345 raz(y), ostatnio edytowany przez CBŚ: Dzisiaj
11-01-2018 22:46 Wilku2222 jest offline Szukaj postów użytkownika: Wilku2222 Dodaj Wilku2222 do Listy kontaktów
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

Autor tematu Temat rozpoczęty przez garond
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mobki ekspedycyjne nie są skalowane do uczestników. Tutaj wbijasz na szamanie, definiujesz sprzęt i zapisujesz go na całą arene, zapisywane są statystyki, uśredniane i mobki mają staty od -12% do +12% + boss poziomu. Klan ma minus za nieobecnych, może używać taktyk klanowych. Hp mobków też odpowiednio skalowane.

Rzucam propozycją, która chce by była z założenia diabelsko trudna, ale kwestia balansu to już inna sprawa.

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

11-01-2018 22:53 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mi sie pomysl podoba, tylko:
-szansa na wprowadzenie 1%

a przez ten czas bedzie "cisza i spokój "....

Niestety wprowadzenie przycisku "zezlomuj caly drop" trwa juz pare miesiecy chociaż Konrad wypowiedział sie ze to nic trudnego a Ty proponujesz mini bw dolozyc, co z tego ze pomysl mógłby wypalic jak nie ma rak do pracy....
12-01-2018 00:10 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

Autor tematu Temat rozpoczęty przez garond
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tzn. Sam system nie jest trudny-może bazować na arenach 3vs3, system skalujący to też prosty algorytm(parę rzeczy musi przewidywać - jak 3-4 super silnych graczy na klan słabeuszy), tylko wymyślenie ze 3-4 lokacji, mobków i efektów.... no i grafiki... Ale wpadł mi do głowy taki pomysł to go wrzucam, a nóż się komuś spodoba.

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

12-01-2018 00:22 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Po co nowe moby jak można wykorzystać stare.
Im wyzsza lokacja tym większy boss z mapy drugiej i więcej pomocnika z mapy pierwszej. No i im silniejszy klan tym przeciwnicy mocniejsi.


Banka wyobraź sobie ze istnieja klany mniejsze gdzie nie bije sie wszystkiego....
12-01-2018 00:52 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY System lokacji klanowych

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH