Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci 7 Ankieta - średnia ocena: 6,717 Ankieta - średnia ocena: 6,71
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mam pytania odnosnie patcha balansujacego:

1. Czy bedzie w nim balans tatuazy. Im bardziej lvle ida w gore, tym wyrazniejsza staje sie roznica w bonusach pomiedzy tatkami ktore maja skalujace sie z lvlem bonusy i reszta, ktora tego nie ma.

Taki rewo np na r17 ma juz z tatuazu 7 dodatkowych atakow kazda bronia, snajper podobnie 6-7 dodatkowych atakow. WD 4 ataki, ŁS nie liczac hp - 160 szczescia, bonus zabojcy to aledwie 30% moda na 270 lvlu, wiec ten akurat jakby go nie mial.

Reszta ma raptem po 1 ataku, czy 1/4 dmg - roznice sa bardzo duze.

2. Chyba deko przesadziliscie z powrotem do znaczenia obrony, to co jest zakodowane w epikach pozwala osiagnac build z minimum 60% twardosci i ponad 3000 defa, a tek naprawde defa nawet po 5k i wyzej.

Na morii 2 za 3-4 miesiace ludzie beda miec po 300 lvl, w takim przypadku 1 umag 6/4 defa, bedzie dawal 450 defa i wraz z lvlem rósł. Przebicie sie przez taka postac dla wiekszosci bialych bedzie niemozliwe, dla innych broni tez ciezkie, znowu zaczna sie remisy. W dlugim okresie co prawda, ale tak jest zakodowane, może przyjrzyjcie sie temu. Przy okazji wezcie pod uwage jak duza roznica powstaje teraz pomiedzy tatkami ktore maja wymuszone zerowanie defa, lub sa mocno ograniczone defem w itemach, a takimi ktore tego nie maja.

maly przyklad - 1 przedmiot


Epicka Runiczna Korona Magii (+5)

Hełm
Obrona: 682
Cechy: CHARYZMA +39, WPŁYWY +39, obrona przedmiotu zwiększona o 9 na każde 4 poziomy postaci, twardość +36 %, SZCZĘŚCIE +26, obrona przedmiotu +37, PKT KRWI -2 %
Wymagania: POZIOM: 223, SIŁA: 235, CHARYZMA: 72, WPŁYWY: 89, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 3
Cena: 3 589 600 PLN ; Cena sprzedaży: 1 794 800 PLN ; Mana: 31020 ; Nanity: 9370

36% twardosci to minimum 1 umag zeby to nadrobic, 9/4 defa - widac jak wyzej, liczone na 270 lvl - 682 obrony

z 1 przedmiotu .... dojda bonusy z reszty runa + z zestawu runicznego + bonusy z epickich archaikow na palce + 500 za kazdy (co ciekawe na szyi tego bonusu nie ma Smile )

Edycja : Zapomnialem jeszcze o jednym aspekcie obrony : ignorowanie obrazen 1% za kazde 100 obrony - liczone od bazowych obrazen przed odjeciem defa i mnozeniu kryta

Juz przy 3k defa to bedzie 30% ignorowania obrazen bazowych kazdego typu broni.
Wezcie pod uwage jak bedzie wygladala taka postac na ekspedycjach, przypuszczam ze na regenie wiekszosc mobkow da sie bez problemu ogarnac z samego defa + twardosc + ignor obrazen.

Tak sie sklada, ze set runiczny + archaiki łączą w sobie zarowno duze ilosci szczescia, obrony i twardosci - w polaczeniu z bonusami z tatuazu łsa(szczescie + hp) wychodzi postac zupelnie oderwana sila od innych.


3. Test sposta - czy zamierzacie go zmienic, byl wprowadzony na samym poczatku gry, jego sens i dzialanie dawno juz nie odpowiada obecnym realiom gry, maly przyklad palny vs palny

664 sposta vs 907 sposta (juz nie wspomne o broni bialej ... )

prosze popatrzec na ostatnia runde walki w raporcie

spadlo 21 z 26 ciosow przez test sposta, wyprowadzono tylko 5

https://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=c319527ca1

zaloze sie, ze podczas wojny na R9 bylo przedstawiane duzo raportow jak ten test wypacza wyniki oblezen miedzyklanowych czy aren klanowych

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Vilgeforz2: 03-02-2018 14:50.

03-02-2018 14:47 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
ZiomekZBl0kóF
Forum Ace


Data rejestracji: 08-11-2017
Postów: 87

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

zacznijmy od tego, po co powstały speed servery?
na co to komu?
Bubel który wszystko niszczy, i powstaje tylko jedna słuszna droga.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez ZiomekZBl0kóF: 03-02-2018 15:14.

03-02-2018 15:13 ZiomekZBl0kóF jest offline Szukaj postów użytkownika: ZiomekZBl0kóF Dodaj ZiomekZBl0kóF do Listy kontaktów
koza18g
Full Member


Data rejestracji: 30-07-2015
Postów: 73

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Bez przesady. Nikt nie będzie wbijać całego setu na epi5 tylko pod defa, bo będzie leżeć z dmg i z ini, który z resztą set będzie działał w zasadzie tylko na białą i dystans, bo w itemach o których mówisz nie ma prawie w ogóle odporności na palną.

Ale zgodzę się, że skalowane bonusy są problemem.
R17 to nieudany eksperyment który miał graczy pościągać, bo adm widzieli, że mocno ubywało już wtedy. Taki absurdalny silnik nie powinien jednak nigdy zaistnieć.
Balans Patch wejdzie ale nic nie zbalansuje tylko pewnie przesunie dysbalans w inny rejon, co miało dotychczas miejsce za każdym razem

Edit:
W ogóle dlaczego stare silniki mają być zmienione? Bo co? Bo na r17 nie mają z kim walczyć? Trudno. Przez jeden głupi pomysł (speed lvl) powstał ogrom skomplikowanych problemów, których mogłoby nie być, a my byśmy zapewne już w tej chwili cieszyli się z balansu ras i tatków.

__________________
R13,15 - Kulmin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez koza18g: 03-02-2018 15:34.

03-02-2018 15:30 koza18g jest offline Szukaj postów użytkownika: koza18g Dodaj koza18g do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

zeby wgl balans miał sens to albo będą musieli wywalić skalowane bonusy z każdego tatka ,albo dodać skalowany reszcie inaczej będzie to bez sensy teraz jest ogromny dysbalans a lvle rosną mega szybko i on się zwiększa problem z defem i twardością na pewno będzie i uderzy jak zwykle w białą najwięcej która i tak w sumie teraz najsłabiej wypada na speed serwie. Z rasami podobnie samych z ssaków w top 100 jest 56.
2 tygodnie temu bylo ich 48 sama ssak z potęgą wypacza całe pvp dodając do tego ,że ma jako jedyny z rasy lucka jest idealny na wyprawki i biorąc pod uwagę najlepszego moba do farmy i jego specjal jest w sumie idealny pod exp ,wiec albo z boostować potępa ,wza ,lm-a ,bo kult jest całkiem mocny ,albo ściąć ssaka.

skoro są itemy które dają tyle twardości to ja nie widzę innej drogi jak zrównanie płci ,bo tego ignora będzie brakować z opaski .

Dysbalans jest ogromny na ten moment ^^

Grałem w sumie bardzo długo na zwykłych serwach i dla mnie speed serw to mega spoko koncepcja tylko nie przemyślana skopiowane wartości ,że starych mori się nie sprawdzają skalowane bonusy z tatka dają mega przewagę.
Cały speed serw musiałby być zbalansowany teraz w sumie mają idealną do tego okazję jesteśmy sami na arenkach wiec mogą sprawdzać i balansować tylko 1 serw ucierpi ,a jak przeliczą resztę mori to nie będzie takiego syfu.
Ja osobiście po grze na speed serwie nie wrócił bym na wolny typ serwerów jak dla mnie zbyt statyczne.

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez raikiri: 03-02-2018 15:49.

03-02-2018 15:48 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Vilgeforz2
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
koza18g napisał(a)
Bez przesady. Nikt nie będzie wbijać całego setu na epi5 tylko pod defa, bo będzie leżeć z dmg i z ini, który z resztą set będzie działał w zasadzie tylko na białą i dystans, bo w itemach o których mówisz nie ma prawie w ogóle odporności na palną.



ignorowanie obrazen + lucek na poziomie 400+ skutecznie zatrzymaja palna

ubierajac taki set i majac przewage lucka, trafiasz - nie liczac unikow - 70% hitow, jezeli nie walczysz z innym łsem, dlaczego ? dlatego, ze bonus lucka łsa nigdy nie przestaje wzrastać, a inni sa ograniczeni tym co daje sprzet

do tego jak napisalem wyzej, ten zestaw archaiki+runo+łs+ssak - łaczy ze soba wszystkie te parametry w ogromnych ilosciach - def, twardosc, lucek, hp dodatkowo z tatka, ktore tez nie przestaje nigdy rosnac
03-02-2018 16:14 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

odniosę się tylko do pkt 2 - może to jest okazja, aby powóciły wzty? akurat szybkie lvlowanie w połączeniu z brakiem skalowalnej twardości (póki co, bo cthulhu jeden wie, co adminom wpadnie do głowy) robi z aury bestii dobrą kontrę na combo def+twardość

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
03-02-2018 17:43 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

up

przy takim wysypie ssaków i ciągle zwiększającej się jego populacji nie zrobi nic z tym ;]

i tu problem jak coś balansować w pvp jak rasa która ma najlepiej w pvp jest jej więcej niż reszty ras razem wziąetych a przynaajmniej w top 100
rank 1v1 w top100 jeszcze śmieszniej wygląda jeszcze wiecej ich tam jest
prawda jest taka ,że w sumie speed serw powinien być całkowicie balansowany od nowa z wzięciem pod uwagę szybkości lvlowanie długofalowego wraz ze skalowanymi bonusami

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez raikiri: 03-02-2018 18:03.

03-02-2018 17:51 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Wongusen
Lord


images/avatars/avatar-25636.jpg

Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 477
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ze ssakiem jest problem w pvp taki, że wysysa i kryta i arkana, co daje zbyt dużą przewagę, zamiast uwalać go całkowicie proponuję zamienić talki ciszy i wyssania miejscami i odpowiednio dostosować ich koszta/parametry żeby wszystko było jak jest tyle że na innych arkanach.
03-02-2018 18:25 Wongusen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wongusen Dodaj Wongusen do Listy kontaktów
Evolka
Triple Ace


Data rejestracji: 21-01-2008
Postów: 187
Klan: No_Fear
Kraina: Necropolia

RE: Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A ktoś pamięta na r17 co to jest CR? Tatuaż praktycznie nie używany... W sumie po co? 6lucka 30% kryta-10% moda trochę trafienia i 30% hp + wymagania defa ograniczające ubranie itemkow które dają kopa berkowi... Zrozumiała jest dla mnie idea 2h tanka ale nie w aktualnym wydaniu... Co to za tank który nie ma defa w tatuażu ?

__________________
Nick R3/13:Evo
03-02-2018 18:31 Evolka jest offline Szukaj postów użytkownika: Evolka Dodaj Evolka do Listy kontaktów
DeathWarrior
Lord


Data rejestracji: 13-03-2008
Postów: 292
Klan: Legion Czarnego Orła
Kraina: Moria
Skąd: Lędziny

RE: Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Vilgeforz2 napisał(a)
Mam pytania odnosnie patcha balansujacego:

1. Czy bedzie w nim balans tatuazy. Im bardziej lvle ida w gore, tym wyrazniejsza staje sie roznica w bonusach pomiedzy tatkami ktore maja skalujace sie z lvlem bonusy i reszta, ktora tego nie ma.

Taki rewo np na r17 ma juz z tatuazu 7 dodatkowych atakow kazda bronia, snajper podobnie 6-7 dodatkowych atakow. WD 4 ataki, ŁS nie liczac hp - 160 szczescia, bonus zabojcy to aledwie 30% moda na 270 lvlu, wiec ten akurat jakby go nie mial.

Reszta ma raptem po 1 ataku, czy 1/4 dmg - roznice sa bardzo duze.

2. Chyba deko przesadziliscie z powrotem do znaczenia obrony, to co jest zakodowane w epikach pozwala osiagnac build z minimum 60% twardosci i ponad 3000 defa, a tek naprawde defa nawet po 5k i wyzej.

Na morii 2 za 3-4 miesiace ludzie beda miec po 300 lvl, w takim przypadku 1 umag 6/4 defa, bedzie dawal 450 defa i wraz z lvlem rósł. Przebicie sie przez taka postac dla wiekszosci bialych bedzie niemozliwe, dla innych broni tez ciezkie, znowu zaczna sie remisy. W dlugim okresie co prawda, ale tak jest zakodowane, może przyjrzyjcie sie temu. Przy okazji wezcie pod uwage jak duza roznica powstaje teraz pomiedzy tatkami ktore maja wymuszone zerowanie defa, lub sa mocno ograniczone defem w itemach, a takimi ktore tego nie maja.

maly przyklad - 1 przedmiot


Epicka Runiczna Korona Magii (+5)

Hełm
Obrona: 682
Cechy: CHARYZMA +39, WPŁYWY +39, obrona przedmiotu zwiększona o 9 na każde 4 poziomy postaci, twardość +36 %, SZCZĘŚCIE +26, obrona przedmiotu +37, PKT KRWI -2 %
Wymagania: POZIOM: 223, SIŁA: 235, CHARYZMA: 72, WPŁYWY: 89, WIEDZA: 104, Postać musi być w akcie: 3
Cena: 3 589 600 PLN ; Cena sprzedaży: 1 794 800 PLN ; Mana: 31020 ; Nanity: 9370

36% twardosci to minimum 1 umag zeby to nadrobic, 9/4 defa - widac jak wyzej, liczone na 270 lvl - 682 obrony

z 1 przedmiotu .... dojda bonusy z reszty runa + z zestawu runicznego + bonusy z epickich archaikow na palce + 500 za kazdy (co ciekawe na szyi tego bonusu nie ma Smile )

Edycja : Zapomnialem jeszcze o jednym aspekcie obrony : ignorowanie obrazen 1% za kazde 100 obrony - liczone od bazowych obrazen przed odjeciem defa i mnozeniu kryta

Juz przy 3k defa to bedzie 30% ignorowania obrazen bazowych kazdego typu broni.
Wezcie pod uwage jak bedzie wygladala taka postac na ekspedycjach, przypuszczam ze na regenie wiekszosc mobkow da sie bez problemu ogarnac z samego defa + twardosc + ignor obrazen.

Tak sie sklada, ze set runiczny + archaiki łączą w sobie zarowno duze ilosci szczescia, obrony i twardosci - w polaczeniu z bonusami z tatuazu łsa(szczescie + hp) wychodzi postac zupelnie oderwana sila od innych.


3. Test sposta - czy zamierzacie go zmienic, byl wprowadzony na samym poczatku gry, jego sens i dzialanie dawno juz nie odpowiada obecnym realiom gry, maly przyklad palny vs palny

664 sposta vs 907 sposta (juz nie wspomne o broni bialej ... )

prosze popatrzec na ostatnia runde walki w raporcie

spadlo 21 z 26 ciosow przez test sposta, wyprowadzono tylko 5

https://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=c319527ca1

zaloze sie, ze podczas wojny na R9 bylo przedstawiane duzo raportow jak ten test wypacza wyniki oblezen miedzyklanowych czy aren klanowych


tylko pokazałeś jakie masz pojęcie o grze, a właściwie o jego braku... Policz sobie ile demony dają ci dmg na 270 lvl !!! a bredzenie, że biała "NIC" nie dostaje jest poprostu śmieszne,,,

Edit:

Balans by sie przydał to fakt, jedni mają więcej inni mniej bonusów, ale nie ma tak że KTOŚ NIE DOSTAJE NIC.

Poza tym kto będzie wbijał set do obrny na epic +5 ?? Temat płacz i tyle.

__________________


r2 : DeathWarrior / Optimus_Prime -> Maślak Zagłady

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez DeathWarrior: 04-02-2018 10:55.

04-02-2018 10:49 DeathWarrior jest offline Szukaj postów użytkownika: DeathWarrior Dodaj DeathWarrior do Listy kontaktów
Arius
Debeściak BW


images/avatars/avatar-7294.jpg

Data rejestracji: 04-09-2006
Postów: 4.593
Kraina: Moria III
Skąd: Wa-wa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Absolutnie zgadzam się z potrzebą wyłączenia testu sposta.
Kiedyś palna go potrzebowała, bo miała niższą inicjatywę.
Teraz ma lepszą oni, większy dmg. I jeszcze test sposta.

__________________
Pierwszy licencjonowany pielgrzym i zabójca króla wilków na R1 i R3.
Nick R3 Allise BYŁY TOP_1
04-02-2018 10:56 Arius jest offline Szukaj postów użytkownika: Arius Dodaj Arius do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Vilgeforz2
RE: Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
DeathWarrior napisał(a)


tylko pokazałeś jakie masz pojęcie o grze, a właściwie o jego braku... Policz sobie ile demony dają ci dmg na 270 lvl !!! a bredzenie, że biała "NIC" nie dostaje jest poprostu śmieszne,,,

Edit:

Balans by sie przydał to fakt, jedni mają więcej inni mniej bonusów, ale nie ma tak że KTOŚ NIE DOSTAJE NIC.

Poza tym kto będzie wbijał set do obrny na epic +5 ?? Temat płacz i tyle.


Pokaz mi w ktorym miejscu napisalem , ze biala nie dostaje nic.

Temat nie jest o bialej, 1 z pkt jest o przegietosci wg mnie, nowej kombinacji defa z twardoscia. Ale juz tak policze na przykladzie bialej, na ktorej sie wg ciebie nie znam:


Przy 4k defa + 160% twardosci (daje to tez 40% ingorowania obrazen) , jezeli bedziesz mial dajmy na to dmg bazowe w sali 2k i 100% ignora defa, to tak plus minus zostanie ci dmg bazowy, na poziomie 400 na hit. Tylko pokaz mi kto ma bazowy dmg w sali na poziomie 2k, pewnie jest taki do osiagniecia i bedzie walil krytem po 1k, przy czym taki łs bedzie cie bil krytem grubo ponad 5k, jezeli liczymy e5. Do tego jak wspomnialem set ten laczy tez lucek, wiec wiele tychhitow nie trafisz.

Ja nie zamierzam tutaj plakac o nerfy itp, ale dalem adminom przyklad do przemyslenia, niech to przejrza i zobacza czy nie nasuna im sie nowe wnioski( a ze czesto potrafia nawet oczywistosci lekcewazyc to juz sie przyzwyczailem) zaplanuja zmiany w tym zakresie ok, nie zaplanuja, to wyjdzie to za 2-3 lata, wtedy pewnie do tematu sie wroci.

Ogolnie ignorowanie obrazen, ktore nigdy nie bylo liczone przy takich wartosciach defa, nabiera teraz zupelnie nnego znaczenia, tym bardziej jak pisalem w zestawieniu z tatkami ktore maja zerowany def.

A jezeli ty chcesz dyskutowac, to zamiast podsumowywac dlugi post jednym zdaniem bez zadnych wyliczen i obelga w moja strone wysil sie i rozpisz konkretny przyklad.
04-02-2018 15:10 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

a max ignorowania obrażeń to nie czasem 30%?
04-02-2018 17:22 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Vilgeforz2
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W tutorialu nic na ten temat nie jest napisane


Ignorowanie obrażeń
Postacie znajdujące się w Akcie III otrzymały możliwość większego tankowania otrzymywanych ciosów uzależnioną od wysokości obrony postaci. Ignorowanie obrażeń dotyczy obrażeń PRZED uwzględnieniem bonusów z ciosów krytycznych oraz obrony postaci.

Moria – 1% ignorowania obrażeń za każde 100 punktów obrony
Necro2 - 1% ignorowania obrażeń za każde 75 punktów obrony
Necro1 - 1% ignorowania obrażeń za każde 50 punktów obrony
04-02-2018 18:45 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

w sali tronowej jak najedziesz na pytajnik-dymek dotyczący ignorowania, wyświetla się że max to 30%
04-02-2018 18:58 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

zgadza się, poprawiłem tutorial

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
04-02-2018 19:20 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Satyna
Triple Ace


Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

moze trzeba ten temat jakos podzielic na odrebne topiki?

dla mnie rebalans tatuazy bylby jak najbardziej interesujacy.

test sposta - gram biala 2h, wiec nie umiem sie odniesc do tego zagadnienia. mozliwe, ze testu juz byc nei powinno

co do pozostalej czesci, to opisany problem wyglada dla mnei jak 'ls na ssaku w pvp'. rozumiem, ze na serwerze, gdzie ponad polowa topki to ssaki, a pewnie spora czesc z nich to ls, mozna zglaszac zastrzezenia. ale proponuje nie rozciagac tego na defa, talki, tatki itd. pvp zyskalo na znaczniu, bo znow trzeba zbierac ewo, ale jest tylko jednym elementem gry i kazdy w miare dobry gracz poradzi sobie z pvp w ataku. obrone mozna spokojnie pominac, bo daje co najwyzej personalna satysfakcje, ktora moze jest wazna, ale nie az tak, zeby poprawiac rasy/tatki/talki/i co tam jeszcze chcecie

__________________
r9 - nick: Kamea
05-02-2018 09:54 Satyna jest offline Szukaj postów użytkownika: Satyna Dodaj Satyna do Listy kontaktów
Rikku
Viking


Data rejestracji: 30-12-2006
Postów: 659
Klan: Kraina: Moria FR, Rasa: ŁM
Kraina: Moria; Moria II; Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rebalans tatuazy dla serwerow speed jest konieczny i faktycznie mozna byloby ten temat wydzielic. Tatki ktore maja bonusy mocno powiazane z poziomem postaci mocno odstaja od tych ze stalymi bonusami. Test sposta sprawia, ze bron palna na oblezeniach zamiata wszystko, ciezko powiedziec czy tak byc powinno, moze tak, moze nie.
05-02-2018 12:46 Rikku jest offline Szukaj postów użytkownika: Rikku Dodaj Rikku do Listy kontaktów
Vilgeforz2
Lord


Data rejestracji: 29-05-2015
Postów: 484
Kraina: Moria IV

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Vilgeforz2
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak dla mnie nie ma problemu, jak ktos chce niech zalozy z ktoryms zagadnieniem osobny temat, z tym ze po moim wpisie, Konrad gdzies pisal, ze Sushi pracuje nad 6 lvlem tatkow, wiec pewnie wszystko przemodeluje.

Def + twardosc bylo glownie dla adminow pod rozwage.


Test sposta, moze byc w osobnym, zadna z przyczyn jego powstania juz nie istnieje na serwerach.
06-02-2018 18:06 Vilgeforz2 jest offline Szukaj postów użytkownika: Vilgeforz2 Dodaj Vilgeforz2 do Listy kontaktów
Martha12345
Triple Ace


Data rejestracji: 09-12-2012
Postów: 159

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tak sobie przeglądam i nie wiem, może coś przeoczyłem ale chyba jeszcze kacik się nie wypowiadał? Podejrzane...

__________________
r14 Martha
06-02-2018 19:09 Martha12345 jest offline Szukaj postów użytkownika: Martha12345 Dodaj Martha12345 do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

W balans patchu będzie ujęty także balans tatuaży, plus możliwe że także ich następny poziom.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


07-02-2018 14:31 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sm wartosci tatków osobno będą robione dla speed i normalnych mori ? bo inaczej to bez sensu znowu będzie ;/

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

07-02-2018 14:54 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Janca
Viking


Data rejestracji: 27-02-2009
Postów: 648
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria IV
Skąd: Białystok

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tear trwają prace nad przelevelowaniem starych serwerów, więc raczej bez sensu teraz różnicować bonusy.
07-02-2018 15:08 Janca jest offline Szukaj postów użytkownika: Janca Dodaj Janca do Listy kontaktów
Bac^
King


images/avatars/avatar-20306.jpg

Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 992
Klan: Night Blood Hunters
Kraina: Moria
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czy planujecie wzmocnic snajpera na tyle, zebysmy mogli tez cos spostowac jak bialasy przez cała gre ?:>

__________________
Ex Trade Moderator


R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym Smile
07-02-2018 15:38 Bac^ jest offline Szukaj postów użytkownika: Bac^ Dodaj Bac^ do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Balans tatuazy, obrony i twardosci, testu spostrzegawczosci

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH