SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witam,
w tym poście będę zamieszczał AKTUALNE przemyślenia i informacje nt patch balansującego dla serwerów typu MORIA.
PLANOWANE ZMIANY
Tutaj będę zamieszczał OBECNĄ wersję planowanych zmian.
TEMATY DO DYSKUSJI
Tutaj pojawi się informacja o rzeczach, które ZGŁOSILIŚCIE i którym się przyglądam w kontekście balansu.
- Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.
- Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże
- Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?
WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
- napisanie w pierwszym zdaniu TYTUŁU, czyli czego dotyczy post np: Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.
- zwięzłą, krótką wypowiedź Z PREMEDYTACJĄ będę ignorował posty-książki
- zamieszczanie linków pokazujących problem, o którym piszecie, lub który negujecie. KAŻDY post powinien zawierać LINK potwierdzający twierdzenie gracza!!!
- oczywiście można podnosić rzeczy nie wymienione w liście i argumentować, za ich zmianą, PROSZĘ zamieszczać jasny tytuł dla takich tematów lub link do oddzielnego tematu na forum
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
20-02-2018 14:24 |
|
|
AnoRex
Triple Ace
Data rejestracji: 07-01-2009
Postów: 227
|
|
Proszę przy okazji rozmyślań nad zmianami wziąć pod uwagę, iż zmiany jakiekolwiek by nie były mogą spowodować odejście graczy. A wszystko z powodu zamiany sprzętu na epiki. Skończyło się łatwe zmiany tatuażu czy eq. Nie sprzedamy nie potrzebnych itemów, a co gorsze nie odzyskamy pr i kamieni włożonych w ich rozwój.
Zmiany być może tak ale wyjątkowo z głową Szanowna Administracjo.
|
|
20-02-2018 15:13 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?
uważam, że akurat na balansowanie drzewa szkoda czasu, obecnie to jest lokacja przejściowa, a nie farma. wszyscy dążą do obelisku. równie dobrze można się zastanawiać nad szansą na specjal shabriri, są ważniejsze i pilniejsze rzeczy
https://screenshots.firefox.com/5SsSD1yb...wars.interia.pl
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
20-02-2018 15:22 |
|
|
KruszYnka
Full Member
Data rejestracji: 08-05-2011
Postów: 74
Kraina: Moria IV
|
|
Hehe... zetniecie rewo a zostawicie tytany ... Super połowa rewo odrazu się skasuje. Powodzenia życzę z takimi przemyśleniami po wprowadzeniu epikow . Gdzie tu sens i gdzie logika? Trzeba było najpierw ruszać tatoo a później dawać itemy których nie da się sprzedac .
|
|
20-02-2018 15:41 |
|
|
Rikku
Viking
Data rejestracji: 30-12-2006
Postów: 659
Klan: Kraina: Moria FR, Rasa: ŁM Kraina: Moria; Moria II; Moria III
|
|
Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.
Obecnie broń palna (1h i 2h) jest potęgą w oblężeniach.
- wiedza dodaje dmg, inicjatywę i sposta z behemota (więc i zasięg, i inicjatywę)
- 1h ma od groma ataków, a 2h od groma szansy na krytyka (więc kontruje skórę) i sporo ataków
- test spostrzegawczości przeciwko broni białej zawsze się udaje
- test spostrzegawczości zbija ataki graczom z bronią białą - w dobie umagicznień +35 do sposta nie da rady wyrobić tyle zwinki, żeby ataki nie spadały (test 1/2 zwinki vs spost przeciwnika)
- oblężenia kończą się bardzo szybko, więc jak atak spadnie, to prawdopodobnie nie zostanie wyprowadzony wcale
To połączenie tych 5 rzeczy sprawia, że palna nie ma sobie równych na oblężeniach. Zmiana jednej z nich może załatwić sprawę. Nie wiem czy powinienem sugerować rozwiązanie, więc na razie tylko nakreślę problem.
Cóż, ciężko o "idealny link" obrazujący problem, ale ten chyba się nada. Po stronie "JEDNO PIWO" jest dużo graczy z bronią palną, po drugiej stronie jest dużo berserkerów. Berki są w stanie wyprowadzić średnio połowę swoich ataków. Oblężenia kończą się szybko więc zwykle nie mają już szansy ich wyprowadzić. Link:
https://r19.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=d6730a4a72
@down - dzięki, poprawione
Fakty: Zdarzają się oblężenia wygrane przez każdą ze stron. Gwardia ma postaci postawione wyżej w rankingu. Gracze którzy mieli 500+ sposta zrobili znacznie więcej dmg niż gracze ze zwinką. Bonifacemu (592 sposta, po stronie "berserkerów") spadło dużo ataków a "Α i Ω" (556 sposta, po stronie "rewo") spadło mało ataków.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rikku: 20-02-2018 16:02.
|
|
20-02-2018 15:54 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
|
20-02-2018 16:22 |
|
|
Ducu1337
Triple Ace
Data rejestracji: 28-08-2008
Postów: 165
Klan: Nie oglądam Kraina: Moria V
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach. |
Osobiście nie widzę żadnego problemu. Tak samo nie widze żadnego problemu ze podobną inicjatywę lub wiekszą mają dystansy.
"wiedza blabla" - dyskusja jałowa gdzie każdą klasą docelowe umagi to 2n4. Wiedze ma sie chyba z gearu tylko w pielgrzymie i łowieckiej pele - a na oblegach to w zasadzie tylko w łowieckiej
Pomysł tak genialny jak nerfienie białasą dmg z sily
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa |
bo załozeniu archaików, runicznego setu powinno sie mieć 1.5-2x wiecej szczescia z gearu niz załozenie szamanów i plastików
czyli jako ssak z setem który używają inne rasy (archaik i runo) będę miał więcej szczęścia o same arkana (w porywach 30)
niesamowite.
no chyba ze chcecie nerfić ssaka co do dropu przy jakiś przejsciowych lvl gdzie nie ma wklanie archaików na speed serwerach które trwają 2-3msc
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka. |
Jeśli dobrze rozumiem chcecie zrobić żeby talizmany działały po wyssaniu arakn.
Jak najbardziej poproszę
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże
Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże |
Ja nie rozumiem czemu uczepiliście się rewo skoro wszystkie tatuaże są zj***ane
Projektując tatuaże w ogóle nie braliście pod uwagę np. ile kilt możne mieć defa na 150 poziomie (snajper jest skazany na słonka)
Skalowanie obrażeń Broń biała 1h vs broń biała 2h jest śmieszny. A ostani wymysł ewolucji do kryta jeszcze tylko to spotęgował.
Dystans lekki vs Dystans ciężki - nie ma czegoś takiego jak dystans ciężki.
Tatuaże jak WD, Gangster są ścierwem całą grę, a takie jak łowca, zabójca, CR są miłe do 90lvl jesli jesteś cepem
Cała reszta które zostały czyli berek, rewo, snajper, ŁS - nie widze różnicy obrażen pomijając takie które są mniejsze kosztem utlity (np łs ma mniejszy dmg ale 30% hp oraz luck)
To nie rewo jest problemem tylko fakt ze projektując tatki myśleliście ze gra sie skończy na 100 lvl a jak się okazało ze tak nie jest dodaliście jakieś bonusy w stylu kryt z inta , crit dmg do ganga i ataki do rewo przy ostatnim balansie tatków nie ruszając i nie przebudowując reszty zeby to bodajże wyrównać wszystko do berka który jest NAJBARDZIEJ zbalansowanym tatkiem. Dlaczego? bo ma flat bonusy
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo? |
Co? jeszcze to znerfcie bo zatrudne dla plepsu, tak samo jak spłaszczyliscie drop bo pleps sie nie mógl dopchać do aukcji. Chajs sie zgadza
|
|
20-02-2018 16:25 |
|
|
Bac^
King
Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 992
Klan: Night Blood Hunters Kraina: Moria Skąd: Łódź
|
|
Mowicie Nadwyzka Inicjatywy w palnej.
Moze gdyby inni brali umagi do inicjatywy to by nadgonili?
Moze gdyby inni grali aktywnie to by nadgonili? Mam same umagi do sumy praktycznie po to, zeby byc mocny na arenach klanowych.
Widac to po Arena vs Arena , gdzie gracze ze starej morii 2 lub 5 brali umagi typu +2/4 , ataki i maja proble, zeby zaatakowac.... ale ok porownajmy sprzzet
Palniak vs dystans
1. na glowe oboje tygrysia preko
2. bizu slonce nietoperza vs jastrzab nietoperza - kazdy moze zlozyc
3. oboje elfi kilt pasterza
4. bron snajpa vs toporek -> TOPOREK ma za malo atakow i tu jest problem.
Placz pojawia sie kiedy dystans na golych jastrzebiach lub bialas na tytanach chce bic wtedy kiedy wymaxowany sprzetowo i pod wzgledem umagow palniak.
Nie zauwazylem, zeby w naszym Klanie Koliber, bilon , Hohen bili pozno ?
po prostu slabeusze chca miec wszystko za darmo
__________________ Ex Trade Moderator
R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym
|
|
20-02-2018 16:37 |
|
|
Alveanerle1
Lord
Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442
|
|
Ssak i jego przewaga w dropie
https://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=c610fa2c41
Jak sam wielokrotnie pisałeś, drop jest rzeczą indywidualną i SZCZĘŚCIE NIE ZAPEWNIA NAM DROPA. Wielokrotnie pokazywane były linki gdzie przy 200 lucka ludzie dropi czarne szczęścia itd, a na 700 lucka nie leciało nic.
Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.
Ssak obecnie przy expedycjach na morii (astarte), praktycznie nie używa swoich arkan ( jedynie te ssaki które maja na tyle umagów do krwi i sumy że mogą sobie pozwolić na krew + moc krwi). Porównując do innych talizmanów, pod astarte/ drzewo talizmany ssaka są nieprzydatne. Faktycznie na lokacjach wyżej wyssanie i potęga się przydaje, ale obecnie tematu farmienia i bicia opłacalnego mobów powyzej obelisku nie ma. Czy jak utniesz Wyssanie PVP, zamierzasz jakos poprawić Cisze/ wyssanie na expach aby dawaly jakaś alternatywę? ( Na Zeparze już uciałeś wyssanie).
|
|
20-02-2018 16:38 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Hmmm.
top50 na r2 - 4 snajperow i 2 rewo. "Reszta" to biala 1h i 2h (podejrzewam, ze same berki) i oczywiscie lsy.
A chcecie palnej zabierac jako taka przewage, w JEDNYM, srednio waznym aspekcie gry. Bez sensu.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
20-02-2018 16:51 |
|
|
Cerbin
Forum Legend
Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.
|
chyba o test sposta ma chodzić, a nie inicjatywę. A o nim się pisze na forum od 5 lat, że jest do poprawki.
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa
|
Szczęscia na pewno jest, bo a z arkan. Ale dropa? Nie widzę, a gram ssakiem. Tak naprawdę jedyne przegięte combo to łs ssak. Pisano Ci o tym na forum zanim je zaimplementwoałeś i twierdziłeś, że go nie będzie.
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.
|
No i co, wprowadzisz maksymalną ilość ssania, jak u majestatu? Sztuczne rozwiązanie. Ale jazda jest, jak wrzucam u siebie na arenie 170 wyssania mod kryta...
Może na próbę - przy aktywnym talizmanie rasowym cisza/ssanie dają EFEKT talizmanu a nie EFEKT arkan. Czyli wysysam mod kryta - zostawiam arkana.
[/quote]
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże
|
To po cholerę dawano taką moc w epiki ?
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże
|
Nigdy nie będzie możliwy balans skalujący kontra balans płaski.
Od paru lat pisze się o koniecznych zmianach w tatkach, zrobić to trzeba kompleksowo.
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?
|
Chętnie, ale chyba tylko na zasadzie zmiany dropa. W tej chwili moby (map1, 2) to przeskok, przeskok, farma. Gdyby na map2 niektórym mniejszym dać np. większą szansę na runę a nie progres lokacji, to może by zachęciło do expienia tamże. Inaczej to nic nie wymyślisz.
Drzewo - nie ma tu czego balansować.
Astarte - również nie. Teraz płacze parę ludzików pewnie ze slow, bo farmili ją przed łatką z wyglądem, pozwalającą duetować każdemu. No ale sorry, na speed nie robili duetów mając obecne poziomy marudów ze slow.
[/quote]
WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
[/quote]
zbyt skomplikowane wytyczne. Chcesz wprowadzać zmiany to czytaj co ludzie piszą. Od lat niekiedy o tym samym, jak brak ciężkiego dystansu.
A teraz będzie wysyp postów od ludzi pragnących wszystkiego jak najprościej i jak najłatwiej, co pewnie wprowadzicie, bo jak na razie wszystko poprawiacie "w górę" i do easy mode.
A NAJPIERW TO ZRÓB PRZELICZENIE SERWERÓW STARYCH!
Bo połowa problemów zgłaszana przez ludzi ze starych serwerów się zmieni albo zniknie albo skumuluje PO przeliczeniu.
__________________ WEGE Blood Wars (copyright Vilku)
|
|
20-02-2018 16:51 |
|
|
Toxic
King
Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936
|
|
|
20-02-2018 17:13 |
|
|
olipo
Triple Ace
Data rejestracji: 22-02-2008
Postów: 241
|
|
w sumie do dobrze było wiedzieć czy temat dotyczy morii na których są juz 260lvl + , czy starych gdzie realny lvl to 140 , fajnie by było też wiedzieć do max jakiego lvlu ewentualne przelvlowanie bedzie wynosić z tego co pamiętam była coś mowa o 180? dalej ma się to nijak do nowych morii i niema co dyskutować o balansie kiedy nie wiadomo jednej z ważniejszej rzeczy albo rozbić to na 2 tematy.
|
|
20-02-2018 17:34 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
Jesli chodzi o te tematy balansujace to ja tez bym chcial wiedziec czy balansujemy pod speed czy pod normalne serwery. Jesli balansujemy pod speed to ile czasu minie od wejscia patcha balansujacego do przeliczenia normalnych serwerow... Bo sam fakt, ze chcecie robic balans po wejsciu epikow pozostawia pewien niesmak.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
20-02-2018 17:43 |
|
|
Rikku
Viking
Data rejestracji: 30-12-2006
Postów: 659
Klan: Kraina: Moria FR, Rasa: ŁM Kraina: Moria; Moria II; Moria III
|
|
Balans tatuaży ze skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże. |
|
Balans tatuaży ze skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże.
Jako, że chcecie wprowadzić lvl6 tatuażu, to chyba trzeba robić rebalans tak, żeby już uwzględniał lvl6 - inaczej znowu się wszystko rozjedzie na kolejnym poziomie...
Ja w sumie dałem się przekonać, że tatki powinniśmy wyrównać do berserkera. Propozycja:
- zabrać dodatkowe ataki za X poziomów z tatuaży i dać coś innego (+X ataków niezależne od poziomu zostawić).
- ŁS - albo dać coś innego niż szczęście, albo ograniczyć od góry (że max 100 czy 200 szczęścia), albo zabrać kryt mode, ale obawiam się, że przy tej ostatniej opcji problem powróci za rok czy dwa
- wzmocnić gangstera - odkąd unik jest w evo ten tatek nie ma niczego ciekawego i jest po prostu za słaby
- dodać łowcy skarbów +50% mod krytyka dla broni palnej na 6 lvl tatuażu - może ktoś kiedyś postanowi skorzystać z palnej 1h na łowcy skarbów, w tym momencie to zupełnie bezużyteczna opcja.
- dodać zabójcy +30% szansy na trafienie krytyczne bronią palną na lvl 6 tatka - może uruchomi to jakieś nowe opcje
- wszystkim tatuażom dorobić lvl6 (progresywny wzrost z lvl5) i zrobić koszt w PR taki, żeby przed 100-120 lvlem nie opłacało się go robić. Można niektóre bonusy przenieść z lvl5 na lvl6 jeśli byłyby za mocne. Nie będę rozpisywać dokładnie bonusów na lvl6, bo zjedzą mnie tu żywcem
Zostawię to Sushiemu
A, no i myślę, że jednak balansujemy z myślą o postaciach 200+ lvl, racja?
I trochę za duże wymagania co do pisania postów
Szczególnie podparcie linkami jest problematyczne i chyba niezbyt pomocne. Analiza losowych linków, od losowych ludzi, z ludźmi w losowych ustawieniach, z różnym poziomem umiejętności / sprzętu itd jest trochę trudna. A i ciężko znaleźć dowody na słabość tatuaży których nie ma.
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Rikku: 20-02-2018 17:54.
|
|
20-02-2018 17:44 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
temat: rebalans talizmanow obecnie komletnie nieuzywanych
nie wiem czy inne rasy tez maja ale obecnie NIKT nie uzywa talizmanow dla lapacza mysli (mowa o morii 2 i chyba 1 tez)
maska strachu - jedynie na nb jest fajna ale jelsi idzie sie na moby gdzie niezbedne jest wysyanie/skora/krew (czyt 95% mobow) to dalej malo kto uzywa
maska wladzy - nie widzialem nie slyszalem zeby ktokolwiek tego uzywal...
rozwiazanie - opcji jest wiele (ciezko cos podac skoro inne rzeczy maja byc balansowane zeby nie przesadzic)
link - brak bo sie tego nie uzywa :-)
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
20-02-2018 18:13 |
|
|
Ma_Jae_Hoon
Viking
Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2 Kraina: Necropolia V Skąd: r7
|
|
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa
Nie ma czegoś takiego. Od co najmniej pół roku nie miałem po co zapisać karawany bo generalnie dobrego dropa nie ma i nie ma znaczenia czy mam 570-80 lucka czy 200 - drop może wypaść lub nie. Lepiej dropią inni i póki co "mocna przewaga" wywołuje uśmiech przez łzy.
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.
Prawda jest taka, że ssak przez większą część a1 i a2 ssał srogo. W pvp cóż, jest to mocny boost ale nie jest to instant win. Dobrzy gracze bez większych problemów to obchodzą. Linków nie mam bo nie zbieram - atakuje tylko tych z którymi jestem w stanie wygrać z użyciem boskiego wyssania. Nie możesz wygrać z ssakiem to atakuj wzta ... to takie trudne pomyśleć.
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?
Chyba dropa na drzewie chcesz obciąć ? - w 2 dni poleciał jastrząb łatwości i słonko nietoperza. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.
__________________ -----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------
r2 - NATIVE
|
|
20-02-2018 18:30 |
|
|
|
Hehehehe, jak zetniecie revo bede mial powod zeby przestac grac. Ale wy macie puste glowy masakra. Nie dosc ze revo (palna 1h ) praktycznie moze tylko korzystac ze slonka set, ledwo wygrywa sie z łs i innymi tylko dlatego ze ma sie wlasnie sporo atakow itd. to jeszcze chcecie obciac revo. Brak słów...
Brak słów,sluchajcie płaczkow zamiast sprawdzic...
Tak juz ktos wspomnial,zobaczycie ile ludzi sie pokasuje,podejrzewam ze z 1/3 ludzi na serwerze.
Braaaaavo pomyslow.
|
|
20-02-2018 19:19 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa
problem nie jest z samym ssakiem - przynajmniej przed 300 lvlem. problem to combo ssak łs. gdzieś już pisałem, dać prefom bojowy i złośliwy lucka lepszego niż runo, ale niespełniającego tatka łsa
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
20-02-2018 19:43 |
|
|
Jack Frost
Member
Data rejestracji: 05-11-2011
Postów: 26
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: 3city
|
|
cytat: |
twardy napisał(a)
Hmmm.
top50 na r2 - 4 snajperow i 2 rewo. "Reszta" to biala 1h i 2h (podejrzewam, ze same berki) i oczywiscie lsy.
A chcecie palnej zabierac jako taka przewage, w JEDNYM, srednio waznym aspekcie gry. Bez sensu. |
Ostatnio analizowałem top 50 i zrobiłem z tego dokładne statystyki. 32 osoby używają broni białej (28 Berserkerzy; 2 mnichów; 1 zabójca; 1 CR), 10 dystansu (wszyscy to ŁS i wiekszość z nich znajduje się w top 20); 4 snajperów i 3 rewolwerowców. Faktycznie wydaje mi sie, że przy tak jawnej dominacji dominacji jednego rodzaju broni (białej) i marginalizacji drugiej (palnej) - obcinanie jeszcze tej już zmarginalizowanej wydaje się absurdalne.
|
|
20-02-2018 19:56 |
|
|
raikiri
Lord
Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Sląsk
|
|
hmm
temat jest trochę dziwny SM nie napisał pod jakim kątem mamy rozpatrywać ten temat czy pod speed serwów czy normalnych serwów ,bo w sumie różne wartości lvlowe na panują na tych serwach.
Czy stare morie w związku z "przyszlym" przeliczeniem powinny się wypowiadać już jak o speed serwie czy jak ,bo na ten moment zrobienie jednego tematu robi tu syf w kilku pkt-ach.
co do samych epików o balansie się dość długo gadało wiec tylko głupotą graczy było epikowanie przed nim na ten moment zagrali w ruletke ;P
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?
hmm czy takie są potrzebne ? jeśli podbicie szansy na rune to jak najbardziej
co do statystyk nie wiem czy potrzebne wiadomo jakby moby były projektowane ,że będą dla każdej rasy tak samo osiągalne było by spoko nie to co teraz ten bubel z luckiem i trzeba nakombinować się kiedy inna rasą ma izi mode
__________________ R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec
Veni Vidi Vici
|
|
20-02-2018 20:19 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Balans Drzewka tak?
Proste... Zmienic jego ataki z bialej na dystansowe. I tak zrobic ze wszystkimi mobami na 2 mapie. Niech i te rewo i snajperzy moga tez je runnerowac, skoro maja miec uciety dmg, ucieta inicjatywe. Skoro maja byc tacy sami na ak i oblegach jak reszta to niech i na expach beda...
A jak drzewko bedize mozna sumowac to i takie palniaki dadza rade runnerowac, co bedize takze istotnym krokiem w balansie.
Proponuje takze zmienic jezusa w amok. Gdzie zamiast wstawac na cala walke wstanie tylko do konca rundy. Obecnie Jezus jest zbyt silny bo zwieksza przezywalnosc gracza az o 100% w stosunku do innych tatuazy podczas runnerowania.
|
|
20-02-2018 21:18 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@UP
Nie ma co zglaszac, ten temat juz jest i tak zbyt obszerny. Opaska jest lepsza i dlatego nie mozesz jej uzywac w dowolnej konfiguracji na kazdym tatuazu.
|
|
20-02-2018 22:22 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
@up
so we should make a possibilty to dodge for gunner with dmg nerf : )
|
|
20-02-2018 22:31 |
|
|
|