Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Balans patch Moria » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (10): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Balans patch Moria 16 Ankieta - średnia ocena: 4,2516 Ankieta - średnia ocena: 4,25
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Balans patch Moria Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

w tym poście będę zamieszczał AKTUALNE przemyślenia i informacje nt patch balansującego dla serwerów typu MORIA.


PLANOWANE ZMIANY
Tutaj będę zamieszczał OBECNĄ wersję planowanych zmian.


TEMATY DO DYSKUSJI
Tutaj pojawi się informacja o rzeczach, które ZGŁOSILIŚCIE i którym się przyglądam w kontekście balansu.
- Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.

- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.

- Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże
- Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże

- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?

WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
- napisanie w pierwszym zdaniu TYTUŁU, czyli czego dotyczy post np: Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.
- zwięzłą, krótką wypowiedź Z PREMEDYTACJĄ będę ignorował posty-książki
- zamieszczanie linków pokazujących problem, o którym piszecie, lub który negujecie. KAŻDY post powinien zawierać LINK potwierdzający twierdzenie gracza!!!
- oczywiście można podnosić rzeczy nie wymienione w liście i argumentować, za ich zmianą, PROSZĘ zamieszczać jasny tytuł dla takich tematów lub link do oddzielnego tematu na forum

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-02-2018 14:24 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
AnoRex
Triple Ace


Data rejestracji: 07-01-2009
Postów: 227

Inne Epiki Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Proszę przy okazji rozmyślań nad zmianami wziąć pod uwagę, iż zmiany jakiekolwiek by nie były mogą spowodować odejście graczy. A wszystko z powodu zamiany sprzętu na epiki. Skończyło się łatwe zmiany tatuażu czy eq. Nie sprzedamy nie potrzebnych itemów, a co gorsze nie odzyskamy pr i kamieni włożonych w ich rozwój.

Zmiany być może tak ale wyjątkowo z głową Szanowna Administracjo.
20-02-2018 15:13 AnoRex jest offline Szukaj postów użytkownika: AnoRex Dodaj AnoRex do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?

uważam, że akurat na balansowanie drzewa szkoda czasu, obecnie to jest lokacja przejściowa, a nie farma. wszyscy dążą do obelisku. równie dobrze można się zastanawiać nad szansą na specjal shabriri, są ważniejsze i pilniejsze rzeczy
https://screenshots.firefox.com/5SsSD1yb...wars.interia.pl

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
20-02-2018 15:22 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
delordione
Lord


Data rejestracji: 03-08-2015
Postów: 358

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?


Drzewo nie, natomiast nerf lucka ASTARTE dosłownie o trochę bardzo dużo poprawi i pozwoli niessakom i nie łsom tylko duetować tego moba - nie oszukujmy się, i tak trzeba mieć kox umagi i tak trzeba miec END game itemy z epikami zeby to robic, nawet po nerfie szczescia. Tego w duecie nie robi pierwszy lepszy rewo, naprawde trzeba umek i itemow.

przykladów nie mam, pokasowałem, jak znajdę to edytuję post, ale była masa tematów na forum - w tym ja założyłem jeden.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez delordione: 20-02-2018 15:25.

20-02-2018 15:25 delordione jest offline Szukaj postów użytkownika: delordione Dodaj delordione do Listy kontaktów
KruszYnka
Full Member


Data rejestracji: 08-05-2011
Postów: 74
Kraina: Moria IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hehe... zetniecie rewo a zostawicie tytany ... Super połowa rewo odrazu się skasuje. Powodzenia życzę z takimi przemyśleniami po wprowadzeniu epikow . Gdzie tu sens i gdzie logika? Trzeba było najpierw ruszać tatoo a później dawać itemy których nie da się sprzedac .
20-02-2018 15:41 KruszYnka jest offline Szukaj postów użytkownika: KruszYnka Dodaj KruszYnka do Listy kontaktów
Rikku
Viking


Data rejestracji: 30-12-2006
Postów: 659
Klan: Kraina: Moria FR, Rasa: ŁM
Kraina: Moria; Moria II; Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.

Obecnie broń palna (1h i 2h) jest potęgą w oblężeniach.
- wiedza dodaje dmg, inicjatywę i sposta z behemota (więc i zasięg, i inicjatywę)
- 1h ma od groma ataków, a 2h od groma szansy na krytyka (więc kontruje skórę) i sporo ataków
- test spostrzegawczości przeciwko broni białej zawsze się udaje
- test spostrzegawczości zbija ataki graczom z bronią białą - w dobie umagicznień +35 do sposta nie da rady wyrobić tyle zwinki, żeby ataki nie spadały (test 1/2 zwinki vs spost przeciwnika)
- oblężenia kończą się bardzo szybko, więc jak atak spadnie, to prawdopodobnie nie zostanie wyprowadzony wcale

To połączenie tych 5 rzeczy sprawia, że palna nie ma sobie równych na oblężeniach. Zmiana jednej z nich może załatwić sprawę. Nie wiem czy powinienem sugerować rozwiązanie, więc na razie tylko nakreślę problem.

Cóż, ciężko o "idealny link" obrazujący problem, ale ten chyba się nada. Po stronie "JEDNO PIWO" jest dużo graczy z bronią palną, po drugiej stronie jest dużo berserkerów. Berki są w stanie wyprowadzić średnio połowę swoich ataków. Oblężenia kończą się szybko więc zwykle nie mają już szansy ich wyprowadzić. Link:

https://r19.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=d6730a4a72

@down - dzięki, poprawione
Fakty: Zdarzają się oblężenia wygrane przez każdą ze stron. Gwardia ma postaci postawione wyżej w rankingu. Gracze którzy mieli 500+ sposta zrobili znacznie więcej dmg niż gracze ze zwinką. Bonifacemu (592 sposta, po stronie "berserkerów") spadło dużo ataków a "Α i Ω" (556 sposta, po stronie "rewo") spadło mało ataków.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Rikku: 20-02-2018 16:02.

20-02-2018 15:54 Rikku jest offline Szukaj postów użytkownika: Rikku Dodaj Rikku do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.

@up - zły link dałeś

moim zdaniem do tematu można też podejść z innej strony - dać crowi jakiś sensowny sposób na tankowanie przeciwko palnej. wtedy pojawi się większa specjalizacja broni i tatków - berek na ekspy, cr na oble. jeśli ktoś będzie w stanie przyjąć na klatę dużo ataków od snajperów na oblu, to zarówno spadanie ataków będzie boleć mniej jak i inne tatki będą miały szansę pokombinować

nie wspominając o drugiej pieczeni upieczonej na tym wojennym ogniu, czyli przywróceniu crów

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 20-02-2018 16:01.

20-02-2018 16:01 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Toxic
King


images/avatars/avatar-1373.jpg

Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936

Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże:

Uważam, że każda zmiana w tym zakresie może jedynie spowodować dysbalans na MID-LVL. Aktualnie, po wbiciu epików zmiana tatuażu nie wchodzi w grę praktycznie.
Nie wiem skąd ta dziwna nagonka na palną, skoro na pvp "mimo przewagi dmg" króluje dystans.

I znów ani słowa o modyfikacji "Szczęścia" jako statystki wpływającej dosłownie na każdy aspekt gry.
DARMOWE 150 lucka na r17 dla LSów to naprawdę przesada.

Przykład "mega dmg" :
https://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=e4dd6445e0
Ja w 3 rundy 65k (wychodzi) 22k/runde
paczek w 2 rundy (pierwsza - kara) 85k (wychodzi) 43k/runde

I pozwolę jeszcze dodać, że ŁS jak ma 350-400 Lucka w obronie to jest normalka, jak inna rasa ma 100 Lucka, to już jest nieźle...

__________________
NA WIECZNYM URLOPIE

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Toxic: 20-02-2018 16:37.

20-02-2018 16:22 Toxic jest offline Szukaj postów użytkownika: Toxic Dodaj Toxic do Listy kontaktów
Ducu1337
Triple Ace


images/avatars/avatar-10953.jpg

Data rejestracji: 28-08-2008
Postów: 165
Klan: Nie oglądam
Kraina: Moria V

RE: Balans patch Moria Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.


Osobiście nie widzę żadnego problemu. Tak samo nie widze żadnego problemu ze podobną inicjatywę lub wiekszą mają dystansy.

"wiedza blabla" - dyskusja jałowa gdzie każdą klasą docelowe umagi to 2n4. Wiedze ma sie chyba z gearu tylko w pielgrzymie i łowieckiej pele - a na oblegach to w zasadzie tylko w łowieckiej

Pomysł tak genialny jak nerfienie białasą dmg z sily

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa


bo załozeniu archaików, runicznego setu powinno sie mieć 1.5-2x wiecej szczescia z gearu niz załozenie szamanów i plastików

czyli jako ssak z setem który używają inne rasy (archaik i runo) będę miał więcej szczęścia o same arkana (w porywach 30)

niesamowite.

no chyba ze chcecie nerfić ssaka co do dropu przy jakiś przejsciowych lvl gdzie nie ma wklanie archaików na speed serwerach które trwają 2-3msc

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.


Jeśli dobrze rozumiem chcecie zrobić żeby talizmany działały po wyssaniu arakn.

Jak najbardziej poproszę



cytat:
SushiMaker napisał(a)
Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże
Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże


Ja nie rozumiem czemu uczepiliście się rewo skoro wszystkie tatuaże są zj***ane

Projektując tatuaże w ogóle nie braliście pod uwagę np. ile kilt możne mieć defa na 150 poziomie (snajper jest skazany na słonka)

Skalowanie obrażeń Broń biała 1h vs broń biała 2h jest śmieszny. A ostani wymysł ewolucji do kryta jeszcze tylko to spotęgował.

Dystans lekki vs Dystans ciężki - nie ma czegoś takiego jak dystans ciężki.

Tatuaże jak WD, Gangster są ścierwem całą grę, a takie jak łowca, zabójca, CR są miłe do 90lvl jesli jesteś cepem

Cała reszta które zostały czyli berek, rewo, snajper, ŁS - nie widze różnicy obrażen pomijając takie które są mniejsze kosztem utlity (np łs ma mniejszy dmg ale 30% hp oraz luck)


To nie rewo jest problemem tylko fakt ze projektując tatki myśleliście ze gra sie skończy na 100 lvl a jak się okazało ze tak nie jest dodaliście jakieś bonusy w stylu kryt z inta , crit dmg do ganga i ataki do rewo przy ostatnim balansie tatków nie ruszając i nie przebudowując reszty zeby to bodajże wyrównać wszystko do berka który jest NAJBARDZIEJ zbalansowanym tatkiem. Dlaczego? bo ma flat bonusy


cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?


Co? jeszcze to znerfcie bo zatrudne dla plepsu, tak samo jak spłaszczyliscie drop bo pleps sie nie mógl dopchać do aukcji. Chajs sie zgadza
20-02-2018 16:25 Ducu1337 jest offline Szukaj postów użytkownika: Ducu1337 Dodaj Ducu1337 do Listy kontaktów
Kasztaniasty
Full Member


Data rejestracji: 21-11-2016
Postów: 60

RE: Balans patch Moria Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
TEMATY DO DYSKUSJI


hajs się nie zgadza? Trzeba wymusić "obrót" zmianami w tatuażach i rasach? Smile

spam ostrzeżenie Kylin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 21-02-2018 09:56.

20-02-2018 16:35 Kasztaniasty jest offline Szukaj postów użytkownika: Kasztaniasty Dodaj Kasztaniasty do Listy kontaktów
Bac^
King


images/avatars/avatar-20306.jpg

Data rejestracji: 09-11-2008
Postów: 992
Klan: Night Blood Hunters
Kraina: Moria
Skąd: Łódź

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mowicie Nadwyzka Inicjatywy w palnej.

Moze gdyby inni brali umagi do inicjatywy to by nadgonili?
Moze gdyby inni grali aktywnie to by nadgonili? Mam same umagi do sumy praktycznie po to, zeby byc mocny na arenach klanowych.

Widac to po Arena vs Arena , gdzie gracze ze starej morii 2 lub 5 brali umagi typu +2/4 , ataki i maja proble, zeby zaatakowac.... ale ok porownajmy sprzzet

Palniak vs dystans
1. na glowe oboje tygrysia preko
2. bizu slonce nietoperza vs jastrzab nietoperza - kazdy moze zlozyc
3. oboje elfi kilt pasterza
4. bron snajpa vs toporek -> TOPOREK ma za malo atakow i tu jest problem.

Placz pojawia sie kiedy dystans na golych jastrzebiach lub bialas na tytanach chce bic wtedy kiedy wymaxowany sprzetowo i pod wzgledem umagow palniak.

Nie zauwazylem, zeby w naszym Klanie Koliber, bilon , Hohen bili pozno ?

po prostu slabeusze chca miec wszystko za darmo

__________________
Ex Trade Moderator


R2 - Bac - Emerytura
R9 - Bac - NBH
Zbanowany za rozmowki na Sb klanowym Smile
20-02-2018 16:37 Bac^ jest offline Szukaj postów użytkownika: Bac^ Dodaj Bac^ do Listy kontaktów
Alveanerle1
Lord


Data rejestracji: 27-02-2017
Postów: 442

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ssak i jego przewaga w dropie

https://r13.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=c610fa2c41
Jak sam wielokrotnie pisałeś, drop jest rzeczą indywidualną i SZCZĘŚCIE NIE ZAPEWNIA NAM DROPA. Wielokrotnie pokazywane były linki gdzie przy 200 lucka ludzie dropi czarne szczęścia itd, a na 700 lucka nie leciało nic.

Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.

Ssak obecnie przy expedycjach na morii (astarte), praktycznie nie używa swoich arkan ( jedynie te ssaki które maja na tyle umagów do krwi i sumy że mogą sobie pozwolić na krew + moc krwi). Porównując do innych talizmanów, pod astarte/ drzewo talizmany ssaka są nieprzydatne. Faktycznie na lokacjach wyżej wyssanie i potęga się przydaje, ale obecnie tematu farmienia i bicia opłacalnego mobów powyzej obelisku nie ma. Czy jak utniesz Wyssanie PVP, zamierzasz jakos poprawić Cisze/ wyssanie na expach aby dawaly jakaś alternatywę? ( Na Zeparze już uciałeś wyssanie).
20-02-2018 16:38 Alveanerle1 jest offline Szukaj postów użytkownika: Alveanerle1 Dodaj Alveanerle1 do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hmmm.

top50 na r2 - 4 snajperow i 2 rewo. "Reszta" to biala 1h i 2h (podejrzewam, ze same berki) i oczywiscie lsy.

A chcecie palnej zabierac jako taka przewage, w JEDNYM, srednio waznym aspekcie gry. Bez sensu.

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
20-02-2018 16:51 twardy jest online Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Cerbin
Forum Legend


Data rejestracji: 30-03-2007
Postów: 1.975
Skąd: Gród Kraka

RE: Balans patch Moria Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Broń palna i jej nadwyżka inicjatywy na oblężeniach.

chyba o test sposta ma chodzić, a nie inicjatywę. A o nim się pisze na forum od 5 lat, że jest do poprawki.

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa

Szczęscia na pewno jest, bo a z arkan. Ale dropa? Nie widzę, a gram ssakiem. Tak naprawdę jedyne przegięte combo to łs ssak. Pisano Ci o tym na forum zanim je zaimplementwoałeś i twierdziłeś, że go nie będzie.

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.

No i co, wprowadzisz maksymalną ilość ssania, jak u majestatu? Sztuczne rozwiązanie. Ale jazda jest, jak wrzucam u siebie na arenie 170 wyssania mod kryta...
Może na próbę - przy aktywnym talizmanie rasowym cisza/ssanie dają EFEKT talizmanu a nie EFEKT arkan. Czyli wysysam mod kryta - zostawiam arkana.
[/quote]

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże


To po cholerę dawano taką moc w epiki ?

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże

Nigdy nie będzie możliwy balans skalujący kontra balans płaski.
Od paru lat pisze się o koniecznych zmianach w tatkach, zrobić to trzeba kompleksowo.

cytat:
SushiMaker napisał(a)
- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?

Chętnie, ale chyba tylko na zasadzie zmiany dropa. W tej chwili moby (map1, 2) to przeskok, przeskok, farma. Gdyby na map2 niektórym mniejszym dać np. większą szansę na runę a nie progres lokacji, to może by zachęciło do expienia tamże. Inaczej to nic nie wymyślisz.
Drzewo - nie ma tu czego balansować.
Astarte - również nie. Teraz płacze parę ludzików pewnie ze slow, bo farmili ją przed łatką z wyglądem, pozwalającą duetować każdemu. No ale sorry, na speed nie robili duetów mając obecne poziomy marudów ze slow.

[/quote]

WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
[/quote]
zbyt skomplikowane wytyczne. Chcesz wprowadzać zmiany to czytaj co ludzie piszą. Od lat niekiedy o tym samym, jak brak ciężkiego dystansu.
A teraz będzie wysyp postów od ludzi pragnących wszystkiego jak najprościej i jak najłatwiej, co pewnie wprowadzicie, bo jak na razie wszystko poprawiacie "w górę" i do easy mode.

A NAJPIERW TO ZRÓB PRZELICZENIE SERWERÓW STARYCH!
Bo połowa problemów zgłaszana przez ludzi ze starych serwerów się zmieni albo zniknie albo skumuluje PO przeliczeniu.

__________________
WEGE Blood Wars (copyright Vilku)

20-02-2018 16:51 Cerbin jest offline Szukaj postów użytkownika: Cerbin Dodaj Cerbin do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.

zabieranie moda dodawanie go sobie plus "neutralizowanie" arkan oponenta to jest poprostu wypaczenie. Gdziekolwiek mod był dawany był opracowywany o jakiś schemat ilość ataków czy rodzaj broni potęga jak i pieśń wypaczają to cały balans się gubi.
Rozwiązanie :
cichy i ziz działa wszędzie
potęga i pieśń tylko pve

- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa
obniżyć górną granice do 400-500 lucka ,ale podbić % na afix aby przy maxie tej granicy czyli 400-500lucka % na afix był równy teraźniejszemu maxowi pozwoli to innym rasą zbliżyć się do procentów ssaków na afix
sam luck nie gwarantuje dropa ,ale zwieksza szanse na afix jak i ilość przedmiotów wiec samo to daje dużo .

- Balans tatuaży z skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże
tutaj nawet nie trzeba się wypowiadać jak ma się np zabójca do rewo na 200 lvlu
rewo 4 ataki ze skalowanego bonusu ,zabójca 22% moda ze skalowanego bonusu bonus rewo jest warty 4 umagi bonus zabójcy 11 wyssania z potega 4 lub 5 uderzeń bronia 1h na zizie ^^ to przykład różnicy 2 skalowanych bonusów ,ale ten zabójcy można zaliczyć jakby go nie było ^^ ponadto na speed serwie na 200 na duo astarte 6 dni na parzysty gdzieś wypada wiec te lvle lecą

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez raikiri: 20-02-2018 16:57.

20-02-2018 16:54 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Toxic
King


images/avatars/avatar-1373.jpg

Data rejestracji: 23-09-2006
Postów: 936

Rewolwerowiec i jego mega przewaga w zakresie obrażeń vs pozostałe tatuaże Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Kolejny przykład braku przewagi u rewo:

https://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=5a16283469

Chyba, że dodamy info o przewadze w dmg broni białej 1h?

Dodaje kolejne:

https://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=3311ccdf69

Ktoś mi zarzucił, że ssaki zabierają krytyka itp. - tu nie było wyssania, miałem więcej spostrza - lucka mniej i oczywiście 120k HP vs. 50k HP zjedzone.

__________________
NA WIECZNYM URLOPIE

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Toxic: 20-02-2018 17:37.

20-02-2018 17:13 Toxic jest offline Szukaj postów użytkownika: Toxic Dodaj Toxic do Listy kontaktów
olipo
Triple Ace


Data rejestracji: 22-02-2008
Postów: 241

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

w sumie do dobrze było wiedzieć czy temat dotyczy morii na których są juz 260lvl + , czy starych gdzie realny lvl to 140 , fajnie by było też wiedzieć do max jakiego lvlu ewentualne przelvlowanie bedzie wynosić z tego co pamiętam była coś mowa o 180? dalej ma się to nijak do nowych morii i niema co dyskutować o balansie kiedy nie wiadomo jednej z ważniejszej rzeczy albo rozbić to na 2 tematy.
20-02-2018 17:34 olipo jest offline Szukaj postów użytkownika: olipo Dodaj olipo do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jesli chodzi o te tematy balansujace to ja tez bym chcial wiedziec czy balansujemy pod speed czy pod normalne serwery. Jesli balansujemy pod speed to ile czasu minie od wejscia patcha balansujacego do przeliczenia normalnych serwerow... Bo sam fakt, ze chcecie robic balans po wejsciu epikow pozostawia pewien niesmak.

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
20-02-2018 17:43 twardy jest online Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Rikku
Viking


Data rejestracji: 30-12-2006
Postów: 659
Klan: Kraina: Moria FR, Rasa: ŁM
Kraina: Moria; Moria II; Moria III

Balans tatuaży ze skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Balans tatuaży ze skalującym się atakiem/X poziomów vs pozostałe tatuaże.

Jako, że chcecie wprowadzić lvl6 tatuażu, to chyba trzeba robić rebalans tak, żeby już uwzględniał lvl6 - inaczej znowu się wszystko rozjedzie na kolejnym poziomie...

Ja w sumie dałem się przekonać, że tatki powinniśmy wyrównać do berserkera. Propozycja:
- zabrać dodatkowe ataki za X poziomów z tatuaży i dać coś innego (+X ataków niezależne od poziomu zostawić).
- ŁS - albo dać coś innego niż szczęście, albo ograniczyć od góry (że max 100 czy 200 szczęścia), albo zabrać kryt mode, ale obawiam się, że przy tej ostatniej opcji problem powróci za rok czy dwa
- wzmocnić gangstera - odkąd unik jest w evo ten tatek nie ma niczego ciekawego i jest po prostu za słaby
- dodać łowcy skarbów +50% mod krytyka dla broni palnej na 6 lvl tatuażu - może ktoś kiedyś postanowi skorzystać z palnej 1h na łowcy skarbów, w tym momencie to zupełnie bezużyteczna opcja.
- dodać zabójcy +30% szansy na trafienie krytyczne bronią palną na lvl 6 tatka - może uruchomi to jakieś nowe opcje
- wszystkim tatuażom dorobić lvl6 (progresywny wzrost z lvl5) i zrobić koszt w PR taki, żeby przed 100-120 lvlem nie opłacało się go robić. Można niektóre bonusy przenieść z lvl5 na lvl6 jeśli byłyby za mocne. Nie będę rozpisywać dokładnie bonusów na lvl6, bo zjedzą mnie tu żywcem Smile Zostawię to Sushiemu Smile

A, no i myślę, że jednak balansujemy z myślą o postaciach 200+ lvl, racja?
I trochę za duże wymagania co do pisania postów Smile Szczególnie podparcie linkami jest problematyczne i chyba niezbyt pomocne. Analiza losowych linków, od losowych ludzi, z ludźmi w losowych ustawieniach, z różnym poziomem umiejętności / sprzętu itd jest trochę trudna. A i ciężko znaleźć dowody na słabość tatuaży których nie ma.

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Rikku: 20-02-2018 17:54.

20-02-2018 17:44 Rikku jest offline Szukaj postów użytkownika: Rikku Dodaj Rikku do Listy kontaktów
kacik
Forum Legend


Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

temat: rebalans talizmanow obecnie komletnie nieuzywanych

nie wiem czy inne rasy tez maja ale obecnie NIKT nie uzywa talizmanow dla lapacza mysli (mowa o morii 2 i chyba 1 tez)
maska strachu - jedynie na nb jest fajna ale jelsi idzie sie na moby gdzie niezbedne jest wysyanie/skora/krew (czyt 95% mobow) to dalej malo kto uzywa
maska wladzy - nie widzialem nie slyszalem zeby ktokolwiek tego uzywal...

rozwiazanie - opcji jest wiele (ciezko cos podac skoro inne rzeczy maja byc balansowane zeby nie przesadzic)

link - brak bo sie tego nie uzywa :-)

__________________
R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa

Nie odpowiadam za bledy
20-02-2018 18:13 kacik jest offline Szukaj postów użytkownika: kacik Dodaj kacik do Listy kontaktów
Ma_Jae_Hoon
Viking


Data rejestracji: 26-08-2008
Postów: 666
Klan: Czeka2
Kraina: Necropolia V
Skąd: r7

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa

Nie ma czegoś takiego. Od co najmniej pół roku nie miałem po co zapisać karawany bo generalnie dobrego dropa nie ma i nie ma znaczenia czy mam 570-80 lucka czy 200 - drop może wypaść lub nie. Lepiej dropią inni i póki co "mocna przewaga" wywołuje uśmiech przez łzy.


- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka.

Prawda jest taka, że ssak przez większą część a1 i a2 ssał srogo. W pvp cóż, jest to mocny boost ale nie jest to instant win. Dobrzy gracze bez większych problemów to obchodzą. Linków nie mam bo nie zbieram - atakuje tylko tych z którymi jestem w stanie wygrać z użyciem boskiego wyssania. Nie możesz wygrać z ssakiem to atakuj wzta ... to takie trudne pomyśleć.


- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?

Chyba dropa na drzewie chcesz obciąć ? - w 2 dni poleciał jastrząb łatwości i słonko nietoperza. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

__________________
-----------------------
Audaces fortuna iuvat
-----------------------

r2 - NATIVE
20-02-2018 18:30 Ma_Jae_Hoon jest offline Szukaj postów użytkownika: Ma_Jae_Hoon Dodaj Ma_Jae_Hoon do Listy kontaktów
Pandemoniium
Member


Data rejestracji: 16-07-2015
Postów: 36

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hehehehe, jak zetniecie revo bede mial powod zeby przestac grac. Ale wy macie puste glowy masakra. Nie dosc ze revo (palna 1h ) praktycznie moze tylko korzystac ze slonka set, ledwo wygrywa sie z łs i innymi tylko dlatego ze ma sie wlasnie sporo atakow itd. to jeszcze chcecie obciac revo. Brak słów...

Brak słów,sluchajcie płaczkow zamiast sprawdzic...
Tak juz ktos wspomnial,zobaczycie ile ludzi sie pokasuje,podejrzewam ze z 1/3 ludzi na serwerze.

Braaaaavo pomyslow.
20-02-2018 19:19 Pandemoniium jest offline Szukaj postów użytkownika: Pandemoniium Dodaj Pandemoniium do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa

problem nie jest z samym ssakiem - przynajmniej przed 300 lvlem. problem to combo ssak łs. gdzieś już pisałem, dać prefom bojowy i złośliwy lucka lepszego niż runo, ale niespełniającego tatka łsa

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
20-02-2018 19:43 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Jack Frost
Member


Data rejestracji: 05-11-2011
Postów: 26
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria
Skąd: 3city

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
Hmmm.

top50 na r2 - 4 snajperow i 2 rewo. "Reszta" to biala 1h i 2h (podejrzewam, ze same berki) i oczywiscie lsy.

A chcecie palnej zabierac jako taka przewage, w JEDNYM, srednio waznym aspekcie gry. Bez sensu.


Ostatnio analizowałem top 50 i zrobiłem z tego dokładne statystyki. 32 osoby używają broni białej (28 Berserkerzy; 2 mnichów; 1 zabójca; 1 CR), 10 dystansu (wszyscy to ŁS i wiekszość z nich znajduje się w top 20); 4 snajperów i 3 rewolwerowców. Faktycznie wydaje mi sie, że przy tak jawnej dominacji dominacji jednego rodzaju broni (białej) i marginalizacji drugiej (palnej) - obcinanie jeszcze tej już zmarginalizowanej wydaje się absurdalne.
20-02-2018 19:56 Jack Frost jest offline Szukaj postów użytkownika: Jack Frost Dodaj Jack Frost do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

hmm
temat jest trochę dziwny SM nie napisał pod jakim kątem mamy rozpatrywać ten temat czy pod speed serwów czy normalnych serwów ,bo w sumie różne wartości lvlowe na panują na tych serwach.

Czy stare morie w związku z "przyszlym" przeliczeniem powinny się wypowiadać już jak o speed serwie czy jak ,bo na ten moment zrobienie jednego tematu robi tu syf w kilku pkt-ach.

co do samych epików o balansie się dość długo gadało wiec tylko głupotą graczy było epikowanie przed nim na ten moment zagrali w ruletke ;P

- Niewielkie zmiany w balansie mobów z mapy2 - drzewo?
hmm czy takie są potrzebne ? jeśli podbicie szansy na rune to jak najbardziej Big Grin
co do statystyk nie wiem czy potrzebne wiadomo jakby moby były projektowane ,że będą dla każdej rasy tak samo osiągalne było by spoko nie to co teraz ten bubel z luckiem i trzeba nakombinować się kiedy inna rasą ma izi mode Big Grin

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

20-02-2018 20:19 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Bańka
King


Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Balans Drzewka tak?

Proste... Zmienic jego ataki z bialej na dystansowe. I tak zrobic ze wszystkimi mobami na 2 mapie. Niech i te rewo i snajperzy moga tez je runnerowac, skoro maja miec uciety dmg, ucieta inicjatywe. Skoro maja byc tacy sami na ak i oblegach jak reszta to niech i na expach beda...


A jak drzewko bedize mozna sumowac to i takie palniaki dadza rade runnerowac, co bedize takze istotnym krokiem w balansie.

Proponuje takze zmienic jezusa w amok. Gdzie zamiast wstawac na cala walke wstanie tylko do konca rundy. Obecnie Jezus jest zbyt silny bo zwieksza przezywalnosc gracza az o 100% w stosunku do innych tatuazy podczas runnerowania.
20-02-2018 21:18 Bańka jest offline Szukaj postów użytkownika: Bańka Dodaj Bańka do Listy kontaktów
Killl
Lord


images/avatars/avatar-3635.jpg

Data rejestracji: 26-12-2006
Postów: 287
Klan: PSD
Kraina: Moria
Skąd: Opole

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ZGŁASZAM do "dyskusji" brak możliwości używania tygrysa preko/adry przez babke ŁS na opasce

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Killl: 20-02-2018 22:17.

20-02-2018 22:13 Killl jest offline Szukaj postów użytkownika: Killl Dodaj Killl do Listy kontaktów
Bańka
King


Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@UP

Nie ma co zglaszac, ten temat juz jest i tak zbyt obszerny. Opaska jest lepsza i dlatego nie mozesz jej uzywac w dowolnej konfiguracji na kazdym tatuazu.
20-02-2018 22:22 Bańka jest offline Szukaj postów użytkownika: Bańka Dodaj Bańka do Listy kontaktów
chocho
Member


Data rejestracji: 06-08-2013
Postów: 45

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

i m just sorry about nerf and nerf over and over against gunner,
are you a melle player sushi?
gunner can t dodge so it s fair to have insane damage ?

we are even on agrameon so where is the problem?
mele has 100% dodge....any nerf?
mele can dodge gunner but gunner can t dodge mele.....

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez chocho: 20-02-2018 22:36.

20-02-2018 22:29 chocho jest offline Szukaj postów użytkownika: chocho Dodaj chocho do Listy kontaktów
Bańka
King


Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@up

so we should make a possibilty to dodge for gunner with dmg nerf : )
20-02-2018 22:31 Bańka jest offline Szukaj postów użytkownika: Bańka Dodaj Bańka do Listy kontaktów
Strony (10): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA Balans patch Moria

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH