Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Balans patch NECRO - R1 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (10): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Balans patch NECRO - R1 17 Ankieta - średnia ocena: 8,9417 Ankieta - średnia ocena: 8,9417 Ankieta - średnia ocena: 8,9417 Ankieta - średnia ocena: 8,94
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Balans patch NECRO - R1 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

w tym poście będę zamieszczał AKTUALNE przemyślenia i informacje nt patch balansującego dla SERWERA R1.


PLANOWANE ZMIANY
Tutaj będę zamieszczał OBECNĄ wersję planowanych zmian.

1. MIOTACZ:

Twardość +5% na poziomie Zwykłym (+18% na Epickim)
Modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +1%/4 poziomy postaci na poziomie Zwykłym (+5%/4 na Epickim)

2. Pełna zbroja:

Twardość +5% na poziomie Zwykłym (+18% na Epickim)

3. Snajperka

Szansa trafienia przeciwko potworom +10% na poziomie Zwykłym (+34% na Epickim)
Obrażenia przeciwko potworom +40 na poziomie Zwykłym (+135 na Epickim)
Obrażenia broni +1 na każde 4 poziomy postaci (+5/4 poziomy na epickim)

4. Skorpion

Szansa trafienia krytycznego BRONIĄ +5% (+18% na epickim)

5. Affix zbroi: Szybkości

Modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni palnej dwuręcznej +1%/4 poziomy postaci na poziomie Zwykłym (+5%/4 na Epickim)
Szansa trafienia krytycznego bronią palną jednoręczną: -40%
Szansa trafienia krytycznego bronią palną dwuręczną: -80%

6. Affix zbroi: Siewcy Śmierci - zwinność x2 (+20 na poziomie Zwykłym, +68 na Epickim).

7. Bonus setu Diamentowego:

- obrażenia broni palnej zwiększone o +X obrażeń za każde 20 Inteligencji
Legendarny Diamentowy : +8/20 Inteligencji
Legendarny Dobry Diamentowy : +11/20 Inteligencji
Legendarny Doskonały Diamentowy : +15/20 Inteligencji

8. Tchnienie Śmierci będzie wykluczało regenerację. Po daniu chociaż 1 punktu w TS postać nie będzie mogła się regenerować. (zrobione)

9. Oświecony poz 5.

Twardość +7%

10. Druid.

+1% / 20 poziomów
+1% / 16 poziomów
+1% / 14 poziomów
+1% / 12 poziomów
+1% / 10 poziomów

11 Myśliwy.

Do statystyk:

+1 / 20 poziomów
+1 / 16 poziomów
+1 / 14 poziomów
+1 / 12 poziomów
+1 / 10 poziomów

Do HP:

+35 / 20 poziomów
+35 / 16 poziomów
+35 / 14 poziomów
+35 / 12 poziomów
+35 / 10 poziomów

Opis:
1-2. celem zmian jest stworzenie czegoś ciekawego do tank buildu w PvP
3. Dedykowana broń przeciw mobom
4. End game multi-atak.
Tak jak już pisałem jestem otwarty na Waszą krytykę, gdyż moja znajomość realiów N1 jest antyczna.

TEMATY DO DYSKUSJI
Tutaj pojawi się informacja o rzeczach, które ZGŁOSILIŚCIE i którym się przyglądam w kontekście balansu.
- Słabość broni palnej.


WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
- napisanie w pierwszym zdaniu TYTUŁU, czyli czego dotyczy post np: Słabość broni palnej.

- zwięzłą, krótką wypowiedź Z PREMEDYTACJĄ będę ignorował posty-książki
- zamieszczanie linków pokazujących problem, o którym piszecie, lub który negujecie. KAŻDY post powinien zawierać LINK potwierdzający twierdzenie gracza!!!
- oczywiście można podnosić rzeczy nie wymienione w liście i argumentować, za ich zmianą, PROSZĘ zamieszczać jasny tytuł dla takich tematów lub link do oddzielnego tematu na forum

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-02-2018 14:26 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Lowca
Lord


images/avatars/avatar-17934.png

Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia

RE: Balans patch NECRO - R1 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Słabość broni palnej-
Broń 2h prkatycznie niegrywalna - sporadycznie snajpa dla przespostowania ale 0 obrażeń. Poruszyłem juz temat miotacza na forum jakim cudem piła wywraca grę a miotacz jedynie sklepikarz przyjmuje.

No i ogólnie broń palna nie dorownuje bialej w żadnym aspekcie gry.

Rasy

Ssak niezbalansowany tzn inne postaci są tak mocno oparte na arkanach, ze ssak wysysajac je lub uciszajac jest w stanie oklepac wszytko. Więc nie nerfic ssaka a boostowac inne rasy.

Statystyka obrona - obecnie nie ma znaczenia przez ignor więc nie wiem po co istnieje.

__________________
Nick r1 : Tata_Muminek


Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Lowca: 20-02-2018 22:14.

20-02-2018 22:12 Lowca jest offline Szukaj postów użytkownika: Lowca Dodaj Lowca do Listy kontaktów
ZEL79
Junior Member


Data rejestracji: 09-02-2008
Postów: 20
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

palna poproszę o prefy sufy

__________________
r1 Marauder id 155600
20-02-2018 22:33 ZEL79 jest offline Szukaj postów użytkownika: ZEL79 Dodaj ZEL79 do Listy kontaktów
Skażony
Double Ace


images/avatars/avatar-282.gif

Data rejestracji: 02-11-2006
Postów: 135
Klan: DejTy - Srejty
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Necropolia
Skąd: \=l=/

RE: Balans patch NECRO - R1 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Lowca napisał(a)
Słabość broni palnej-
Broń 2h prkatycznie niegrywalna - sporadycznie snajpa dla przespostowania ale 0 obrażeń. Poruszyłem juz temat miotacza na forum jakim cudem piła wywraca grę a miotacz jedynie sklepikarz przyjmuje.

No i ogólnie broń palna nie dorownuje bialej w żadnym aspekcie gry.


Statystyka obrona - obecnie nie ma znaczenia przez ignor więc nie wiem po co istnieje.


w sprawie miotły podpisuję sie pod uwagą kolegi wszystkimi kończynami.
Jedynie z AK idzie wyciągnąć jako takie dmg

OBRONA - a co to jest i do czego ?

__________________
Na przekór wszystkim

ID:10079->R1

ID:16387->R1/06r
ID:279->R3/07r
ID:1903->R17/13r
21-02-2018 00:17 Skażony jest offline Strona domowa Skażony Szukaj postów użytkownika: Skażony Dodaj Skażony do Listy kontaktów Zobacz profil MSN Skażony
Zerus
Triple Ace


images/avatars/avatar-11337.gif

Data rejestracji: 02-07-2007
Postów: 190
Klan: BA.IT
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia
Skąd: Wrocław

RE: Balans patch NECRO - R1 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Lowca napisał(a)
Statystyka obrona - obecnie nie ma znaczenia przez ignor więc nie wiem po co istnieje.


Obrona jest mocna, bo zanim nie uzbierasz z tych 30% ignora, to czasem nie da się przebić za nic i bijesz po 1. nawet na takim 100+.
Ale fakt, że później nic już ona prawie nie daje.


A co do kolejnych zmian w R1 to ja myślę, że uwolnienie chociaż powoli rynku by coś dało.
niby jest więcej aukcji i maluchy mogą łatwiej coś znaleźć, ale wciąż często niektórzy nie ustawiają, bo potem i tak op utnie, a jeszcze da bana. To bardzo odstrasza ludzi.
21-02-2018 10:14 Zerus jest offline Szukaj postów użytkownika: Zerus Dodaj Zerus do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1.obrony bym nie ruszał. ignor jest 'must have' do exp na 2 mapie. klan top 1 ze swoimi klockami byłby nie do ruszenia w obronie - choć już i tak połowa z nich ma ponad 100k hp, a z regenem z talka są nie do przejścia.

2. zwiększenie użyteczności broni palnej, zarówno 1h jak i 2h.

zwiększenie obrażeń, lub dodanie ataków,lub dmg/odporność/def - nie 1 na 10 tylko 3 na 10.

obecnie ak 47 jest niegrywalne.
miotacz płomieni i strzelba, te przedmioty złomujemy z miejsca.

snajperka jedynie do uzycia przeciwko palnej, do przespostowania.

ep skorupy jedyna ścieżka palnej. ale szału nie ma.

3. poprawa prefixu WZMOCNIONY

np.
Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +55, ODPORNOŚĆ +15

Legendarny Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +75, ODPORNOŚĆ +25, bazowe PKT ŻYCIA +15 %

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

21-02-2018 14:29 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
darknes
Forum Ace


images/avatars/avatar-22921.jpg

Data rejestracji: 01-02-2012
Postów: 77
Klan: VVV
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia
Skąd: prw

wzmacnianie palnej a rasy Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

moja opinia

można coś tam mi dodać żeby gra sie ruszyła ale trzeba będzie znerfić talki rasowe dla potepa ponieważ co lepsi potepieni maja juz po 80k hp w ataku dodając im jeszcze dmg ich ataki beda nie do obronienia (tylko ssak będzie mógł coś zdziałać) chyba ze dążycie do tego żeby zostały 2 rasy. potępiony i ssak

__________________
R1 R16 dark angel rotfl

KUPIŁEM/SPRZEDAŁEM - info w grze
21-02-2018 16:13 darknes jest offline Szukaj postów użytkownika: darknes Dodaj darknes do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Słabość broni palnej.

Co należy zrobić?
Wzmocnienie zarówno broni palnej 1h jak i 2h powinno dać pożądany efekt. Jak to Team zrobi jest mi całkowicie obojętne. Można je zwiększyć wykorzystując wiedzę i intel z treningu. Wyglądu bym nie brał pod uwagę bo wyglądem walki się nie powinno wygrywać! Wink


- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)

Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.

Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.


- Chcemy Twardość na r1!

Sushi nie bądź cygan i zrób nam taki prezent na r1. Należy nam się tak samo jak innym serwerom.Wink

edit:

cytat:
shockth napisał(a)
1.obrony bym nie ruszał.

3. poprawa prefixu WZMOCNIONY

np.
Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +55, ODPORNOŚĆ +15

Legendarny Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +75, ODPORNOŚĆ +25, bazowe PKT ŻYCIA +15 %



Po co ci ta obrona skoro możliwy jest 100%-wy ignor??? Nie zmieniałbyś obrony która na wyższych lev nic nie daje bo wszyscy białasy mają max ignor? To po kiego set chcesz bardziej obronny? rotfl


odpisz mi na pw.Wink



pozdrawiam.

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Grax33: 21-02-2018 17:02.

21-02-2018 16:37 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
Lowca
Lord


images/avatars/avatar-17934.png

Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Grax33 napisał(a)
- Słabość broni palnej.

Co należy zrobić?
Wzmocnienie zarówno broni palnej 1h jak i 2h powinno dać pożądany efekt. Jak to Team zrobi jest mi całkowicie obojętne. Można je zwiększyć wykorzystując wiedzę i intel z treningu. Wyglądu bym nie brał pod uwagę bo wyglądem walki się nie powinno wygrywać! Wink


Wygląd odpada bo w ataku palniak musi chodzić w zdradzie wiec wygląd leży.

__________________
Nick r1 : Tata_Muminek


Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Lowca: 21-02-2018 17:15.

21-02-2018 17:13 Lowca jest offline Szukaj postów użytkownika: Lowca Dodaj Lowca do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

na n2 twardość nic nie wniosła. bo jej wartość jest zbyt mała. NA N1 TE WARTOŚCI MUSIAŁBY BYĆ MIN. X2.

lub wprowadzić umagicznienie anty-ignor. 5-10-15% niwelowania ignorowania obrony:/

co do wzmocnionego, dałem przykład - chodzi mi o to by stał się użyteczny. mógłby mieć np. dsk 5% zmniejszone otrzymywanie obrażeń. ep 10%.

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

21-02-2018 17:16 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Valentine666
Triple Ace


images/avatars/avatar-1384.gif

Data rejestracji: 20-12-2006
Postów: 217
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Korpus_ekspedycyjny- pamięta ktoś?

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

PKT EWOLUCJI

Zostaly dodane nowe poziomy evo, ale zeby wbic cokolwiek to sa lata zbierania jak widze wszedzie po 6000evo itd i to wrecz demotywuje bo predzej juz zdaze skonczyc z gra niz to nazbieram. Pomysl ciekawy, ale dajcie teraz jakies nowe zrodla zdobywania pkt ewolucji albo podkreccie ich liczbe.

__________________
R1: Nekromanta
22-02-2018 15:30 Valentine666 jest offline Szukaj postów użytkownika: Valentine666 Dodaj Valentine666 do Listy kontaktów
TuNDeR
Forum Ace


images/avatars/avatar-23044.jpg

Data rejestracji: 13-09-2008
Postów: 79
Klan: wolny strzelec
Kraina: Necropolia
Skąd: A kij Ci do tego :P

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Słabość broni palnej.

Wprowadzić ignor odporności przeciwnika. Biała ma ignora obrony to czemu palna ma też takowego nie dostać tyle że pod odporność? Może już nie chodzi o samo pvp ale na expach gdzie mobom trafia się po 400-700 odporności to aż przykro patrzeć jak z e ak bije ktoś po 10hp.

cytat:
Grax33 napisał(a)

- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)

Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.

Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.


Równie dobrze inni "białasi" co nie mają po te 100% ignora (a jest ich sporo, nie patrz tylko na top klany są też mniejsi) mogą chcieć granicy defa na jakiś max 500defa bo się przebić nie mogą przez takich co mają już po ponad +1000 defa, 100k hp. Czy byłoby to sprawiedliwe? Nie. Każdy poświęcił jakiś tam czas na uzbieranie umagów/run pod defa/ignora i tym co się udało uzbierać fajne zestawy można tylko pogratulować anie zazdrościć i domagać się zabrania im czegoś co sami wypracowali.

__________________
R1: Hisagi Shuuhei ( ID: 108148 )

23-02-2018 13:31 TuNDeR jest offline Szukaj postów użytkownika: TuNDeR Dodaj TuNDeR do Listy kontaktów
Lowca
Lord


images/avatars/avatar-17934.png

Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
TuNDeR napisał(a)
- Słabość broni palnej.

Wprowadzić ignor odporności przeciwnika. Biała ma ignora obrony to czemu palna ma też takowego nie dostać tyle że pod odporność? Może już nie chodzi o samo pvp ale na expach gdzie mobom trafia się po 400-700 odporności to aż przykro patrzeć jak z e ak bije ktoś po 10hp.

cytat:
Grax33 napisał(a)

- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)

Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.

Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.


Równie dobrze inni "białasi" co nie mają po te 100% ignora (a jest ich sporo, nie patrz tylko na top klany są też mniejsi) mogą chcieć granicy defa na jakiś max 500defa bo się przebić nie mogą przez takich co mają już po ponad +1000 defa, 100k hp. Czy byłoby to sprawiedliwe? Nie. Każdy poświęcił jakiś tam czas na uzbieranie umagów/run pod defa/ignora i tym co się udało uzbierać fajne zestawy można tylko pogratulować anie zazdrościć i domagać się zabrania im czegoś co sami wypracowali.


Okej każdy poświęcił czas ale jak można dopuścić do całkowitego wyparcia obrony przecież powinien byc balans miedzy obroną a ignoremm tak żeby i jedno i drugie coś dawało posiadaczowi. Poza tym kto wpadł na pomysł, że ignor działa procentowo a przyrost obrony jest w punktach? No to chyba nie jest sprawiedliwe.

Podobnie mod kryta dla białej i palnej. Kiedyś biala miala mniej ataków więc to bylo zrozumiale, ze krytyki byly premiowane ale teraz kiedy bialasy mają po 35+ ataków na rundę, przy 100% ignora a dodatkowo nadal większy modyfikator? No cos jest nie tak.

__________________
Nick r1 : Tata_Muminek


Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Lowca: 23-02-2018 15:38.

23-02-2018 15:37 Lowca jest offline Szukaj postów użytkownika: Lowca Dodaj Lowca do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
TuNDeR napisał(a)
- Słabość broni palnej.

Wprowadzić ignor odporności przeciwnika. Biała ma ignora obrony to czemu palna ma też takowego nie dostać tyle że pod odporność? Może już nie chodzi o samo pvp ale na expach gdzie mobom trafia się po 400-700 odporności to aż przykro patrzeć jak z e ak bije ktoś po 10hp.

cytat:
Grax33 napisał(a)

- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)

Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.

Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.


Równie dobrze inni "białasi" co nie mają po te 100% ignora (a jest ich sporo, nie patrz tylko na top klany są też mniejsi) mogą chcieć granicy defa na jakiś max 500defa bo się przebić nie mogą przez takich co mają już po ponad +1000 defa, 100k hp. Czy byłoby to sprawiedliwe? Nie. Każdy poświęcił jakiś tam czas na uzbieranie umagów/run pod defa/ignora i tym co się udało uzbierać fajne zestawy można tylko pogratulować anie zazdrościć i domagać się zabrania im czegoś co sami wypracowali.



O jakiej zazdrości piszesz?
Jakoś nikogo nie obchodziło to że miałem 1,4k obrony w umagach gdy sushi wrzucił wszędobylski ignor. W wielkiej "D" wszyscy mieli mój poświęcony czas na zebranie umagów. Był tylko płacz, że za dużo defa jest na r1. Musiałem powymieniać wszystko tracąc rok, więc i tutaj tragedii nie będzie bo nie chodzi o wymianę umagów a wprowadzenie jedynie limitu górnego ignora.. Roll Eyes Po kiego są te umagi do obrony skoro nie mają zastosowania gdyż nic nie ochraniają?
tak samo jak jest górna szansa na zadanie krytyka czy zaliczenie pielgrzymki powinna być górna granica ignora.

Bezsensem jest to, że można znerfić obronę do zera a ignora obrony już nie.
Jak niby gracze (niedobitki) wierni palnej mają się bronić przed białasami z byle szybkimi skoro runkami i umagami wymuszają max omijanie obrony i krytykami walą ponad 1k???


No ale ty biegasz jako ssak białas i jest ci strasznie nie na rękę jak ktoś prawdę napisze. :rotlf
:https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=a32b0d9aee

ignor 25 % z umaga + 40% z szybkiej waki (szybka bije za mocno) + modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni +102 % + 25% z krwawej i palna może ci skoczyć. Już tego max krytyka nawet nie zliczam. Zastanawiam się jedynie po kiego ci w umagach skoro ssak ma krytola w arkanach i kruszenie obrony w talkach...


Proponuję ci powalczyć trochę z karabinem w ręku a potem wchodzić na forum i pisać dyrdymały. rotfl




Zmiana w pvp i na arenach jest potrzebna. Wyjątkiem są expy. Tam ignor się przydaje.

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
23-02-2018 16:26 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

POMIMO tego ze mam słabą postać i praktycznie złomowe ep itemki, wrzuce dwa linki dla porównania.

https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=cf42f9bb13

https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=0dacb0fd43

na wstępie dodam, że w białej zostało mi jeszcze 5 ataków w nadmiarze.

Tak jak @Grax pisał. sam miałem 4 umagi do defa, 6/4, dla palnej miodzio. dodawały dmg, fajny bunkierek. i jednym patchem umagi zbierane przez 2 lata - wtedy trzeba było mieć farta zeby złapać umag do defa - poszły w kosz.

obecnie przepaść miedzy biała a palną jest ogromna. def jest bezwartościowy. na expy w palnej? może na jednego moba na 2 mapie, ale tylko po blache.

def na expach? na drzewku dostajemy kryty po 4-5k :/

w takim razie do czego jest nam potrzebny ten def? jeśli wymogiem zbierania run na 2 mapie jest max ignor defa.

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

23-02-2018 17:32 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
TuNDeR
Forum Ace


images/avatars/avatar-23044.jpg

Data rejestracji: 13-09-2008
Postów: 79
Klan: wolny strzelec
Kraina: Necropolia
Skąd: A kij Ci do tego :P

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Grax33 napisał(a)
cytat:
TuNDeR napisał(a)
- Słabość broni palnej.

Wprowadzić ignor odporności przeciwnika. Biała ma ignora obrony to czemu palna ma też takowego nie dostać tyle że pod odporność? Może już nie chodzi o samo pvp ale na expach gdzie mobom trafia się po 400-700 odporności to aż przykro patrzeć jak z e ak bije ktoś po 10hp.

cytat:
Grax33 napisał(a)

- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)

Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.

Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.


Równie dobrze inni "białasi" co nie mają po te 100% ignora (a jest ich sporo, nie patrz tylko na top klany są też mniejsi) mogą chcieć granicy defa na jakiś max 500defa bo się przebić nie mogą przez takich co mają już po ponad +1000 defa, 100k hp. Czy byłoby to sprawiedliwe? Nie. Każdy poświęcił jakiś tam czas na uzbieranie umagów/run pod defa/ignora i tym co się udało uzbierać fajne zestawy można tylko pogratulować anie zazdrościć i domagać się zabrania im czegoś co sami wypracowali.



O jakiej zazdrości piszesz?
Jakoś nikogo nie obchodziło to że miałem 1,4k obrony w umagach gdy sushi wrzucił wszędobylski ignor. W wielkiej "D" wszyscy mieli mój poświęcony czas na zebranie umagów. Był tylko płacz, że za dużo defa jest na r1. Musiałem powymieniać wszystko tracąc rok, więc i tutaj tragedii nie będzie bo nie chodzi o wymianę umagów a wprowadzenie jedynie limitu górnego ignora.. Roll Eyes Po kiego są te umagi do obrony skoro nie mają zastosowania gdyż nic nie ochraniają?
tak samo jak jest górna szansa na zadanie krytyka czy zaliczenie pielgrzymki powinna być górna granica ignora.

Bezsensem jest to, że można znerfić obronę do zera a ignora obrony już nie.
Jak niby gracze (niedobitki) wierni palnej mają się bronić przed białasami z byle szybkimi skoro runkami i umagami wymuszają max omijanie obrony i krytykami walą ponad 1k???


No ale ty biegasz jako ssak białas i jest ci strasznie nie na rękę jak ktoś prawdę napisze. :rotlf
:https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=a32b0d9aee

ignor 25 % z umaga + 40% z szybkiej waki (szybka bije za mocno) + modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni +102 % + 25% z krwawej i palna może ci skoczyć. Już tego max krytyka nawet nie zliczam. Zastanawiam się jedynie po kiego ci w umagach skoro ssak ma krytola w arkanach i kruszenie obrony w talkach...


Proponuję ci powalczyć trochę z karabinem w ręku a potem wchodzić na forum i pisać dyrdymały. rotfl




Zmiana w pvp i na arenach jest potrzebna. Wyjątkiem są expy. Tam ignor się przydaje.


Powiedział co wiedział, nie szalej tak bo Ci ego strzeli. Zanim coś zacytuje pierw pomyśl trochę a nie głupoty piszesz. Ja jestem ustawiony tylko pod expy i kw nie interesuje mnie pvp dla mnie ważniejsze jest pomagać w expach klanowiczom a nie pvp. Pod pvp mam zupełnie inne ustawienie i palna też u mnie dobrze się tam spisuje a że nie siedze w niej to tylko przez sposta (brak umagów do sposta i słaby klocek). Zatem łaskawie nie cytuj czegoś jak nic o nim nie wiesz bo brednie wypisujesz. Do tego spostrzegawcza osoba by zwróciła uwagę, że umagi jakie mam obecnie aktywne równie dobrze spisują się pod palną nie tylko pod białą.

https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=bcd447128a

Co do defa to ja też miałem ponad 1k (przed wspomnianymi zmianami) i dziwne to wyglądało jak zacząłem bić z ak mocnych białasów (którzy wywalili majątek na eq) bo się nie mogli przebić. Wprowadzili zmiany to wprowadzili nie płakałem tylko szybko się dostosowałem do zmian a nie jak Ty biadolisz jak to jesteś na każdym kroku źle traktowany i pokrzywdzony. Sztuką nie jest wytykać błędy tylko wykorzystać je na własną korzyść. A nie jak Ty zmienił rase bo kaligula stała się op ale jak ją przycięli to juz jęki i stęki. Każdy kto chciał to nawet po przycięciu maski robił/i koks dmg (w białej i palnej w 1h czy 2h) i nie biadoli jak Ty że przycięli a on zmienił rase i domaga się cofnięcia zmiany rasy.


cytat:
Grax33 napisał(a)
.... Zastanawiam się jedynie po kiego ci w umagach skoro ssak ma krytola w arkanach i kruszenie obrony w talkach...


żeby w speedzie atakować jako palniak 1h? Roll Eyes
żeby mieć większe pole manewru na expach,kw, arenach? Roll Eyes
a może dla tego że lubie ssać Roll Eyes
któż to może wiedzieć może jedynie Siwuch Pleased

a i mam ssacza tylko po to żeby mieć wiecej lucka na wyprawach rotfl

__________________
R1: Hisagi Shuuhei ( ID: 108148 )

23-02-2018 18:00 TuNDeR jest offline Szukaj postów użytkownika: TuNDeR Dodaj TuNDeR do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Admini, zacznijcie dawać warny za te potworki z cytowaniem 50 wiadomości w 1 poście. Wiem, dostanę warna, ale tego się czytać nie da(pomijam fakt że te potworki to sprowadzają się do skakania sobie do gardeł). Nie dziwię się, że sushi na dzień dobry napisał, że nie będzie takich książek w postach czytał.

ostrzeżenie spam Kylin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 24-02-2018 11:48.

23-02-2018 18:20 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodałem propozycje zmian w palnej w pierwszym poście.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


23-02-2018 18:48 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@ 4. Skorpion
+10 szansy trafienia krytycznego BRONIĄ (+34 na epickim)

Moim zdaniem dodanie trafienia krytycznego to zły pomysł. z samych run można uzyskać 40% szansy na krytyka + ewo 25% no to już więcej nie trzeba.

lepszym pomysłem byłoby skupienie się na boost dmg z defa - w końcu miał by jakąś wartość.

obecnie mamy 1 dmg z 10 defa ziwększyć to np. 2 lub 2,5 dmg z 10 defa dla 1h i np. 3, 3-5 dla 2h(ak) glownie

można również dodać anty ignor . np. każde 100 defa niweluje 2% ignorowania obrony.

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez shockth: 23-02-2018 20:53.

23-02-2018 19:26 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010


images/avatars/avatar-3859.jpg

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tak na dobrą sprawę powinna być taka możliwość aby np na Evo rozwinąć możliwość ubrania 1szt broni 2 ręcznej jako jednoreczna. Tak samo dla palnej jak i dla białej. Zauważcie że mało kto używa w tych czasach białej 2 ręcznej tak samo jak i palnej 2h. Jakby można było w 1 łapie trzymać 2 ręczna broń jako 1 ręczna to by było dobre rozwiązanie moim zdaniem.

Edit
Miotacz z założenia powinien być 1h bronią palną z 1atakiem

__________________
Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...

Wink

Nick Lopezzo

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Lopezzo: 24-02-2018 11:07.

24-02-2018 08:50 Lopezzo jest offline Szukaj postów użytkownika: Lopezzo Dodaj Lopezzo do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- słabość broni palnej.




sushi ty myślisz, że krytyk coś nam da przy tych skorpionach? Wszyscy już mamy krytyka w umagach i runkach i nadal jest problem w wywróceniu np: potępionych którzy mają już ponad 80k w ataku i obronie. Są tacy co mają ponad 100K przy odpowiednim klocku i ustawieniach.

Nie myśl, że będę płakał by im cokolwiek ucinać. Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że zrobisz coś z tym:


Epicki Skorpion ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 33 (66), ZWINNOŚĆ: 14 (27), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 780 000 PLN

Ci co są lepsi dadzą sobie z nimi radę mając w rękach lepszą broń.
Obecnie areny z potępami kończę na remisach bo są za grubi by się wywrócić.


Moim zdaniem powinieneś zmienić obrażenia w end palnej 1h bo to podstawa do wywracania innych. I powinno to być stonowane, zależne od treningu lub levela by mały gracz na 65 lev nie bił wszystkich takim samym DMG jak top gracz na +130 lev. Pamiętaj sushi, że demonom rosną obrażenia wraz w wielkością gracza. My palniacy po dropnięciu end sprzętu nie mamy szansy na dalszy rozwój.




edit 1: literówka

edit 2:

pozwoliłem sobie na wrzucenie takiej opcji... Nowe itemki = nowe wyzwania i możliwości dla palnej. W itemie zostały zmienione obrażenia, ilość ataków lub rosnące w rundach DMG. Zmieniłem też wartość broni i wymagania. oczywiście wszystko można by pozmieniać bo to tylko luźna propozycja. Jak sami widzicie możliwości jest od za i ciut, ciut. Big Grin Wydropienie zajmie trochę czasu ale już nikt nie powie, że ma end sprzęt i się nudzi. sushi mógłby co jakiś czas wrzucać takie itemy z niewielką modernizacją która nie wywróci gry do góry nogami a da wszystkim dziesiątki nowych możliwości.Wink

Przykład:

Epicki Skorpion ZAMKNIJ (zwykła wersja)
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 33 (66), ZWINNOŚĆ: 14 (27), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 780 000 PLN



Epicki Skorpion Zarazy ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41 - Obrażenia min. i max. z każdą kolejną rundą rosną o 10.
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 43 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2480 000 PLN


Epicki Skorpion Mistrza ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 51
ilość ataków na rundę: 15
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 50 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2980 000 PLN


Epicki Skorpion Zemsty ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 30 - 60
Trafienie bronią: -30. - ( wymusi to używanie umagów trafienia)
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 53 , Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2780 000 PLN

Epicki Skorpion Twardości ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
+ 8 Twardości
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 43 , Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 1780 000 PLN


Epicki Skorpion Zabójcy ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
+10 szansy trafienia krytycznego BRONIĄ (+34 na epickim)
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 43 , Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2880 000 PLN


To tylko kilka przykładów. Wiem, że stworzenie tych itemków wymagałoby trochę pracy ale otworzyłoby nam graczom biegającym z palną ocean możliwości! Roll Eyes
Zalewu itemami by nie było bo skorpionki trzeba by było sobie wydropić a to nie jest takie łatwe.

pozdrawiam.

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Grax33: 24-02-2018 13:02.

24-02-2018 12:09 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
Bai Lang
Triple Ace


images/avatars/avatar-4253.jpg

Data rejestracji: 02-08-2006
Postów: 157
Klan: VeN---Date
Kraina: Necropolia
Skąd: I stolica...

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Evo a Wasz balans

Może warto kolejny raz pomyśleć od podstaw, co zmienić by poprawić stan faktyczny. Może możliwość redukcji niepotrzebnych evolucji lub zresetowania pkt evo i możliwości wyboru nowych dała by obecnie lepszy efekt niż dokładanie kolejnych bonów do danych segmentów rozgrywki?
Wprowadziliście zmianę rasy, ok tylko o evo zapomnieliście. Szczególnie, że zbieranie evo to problem mi się wydaje w sumie najgorszy w tym całym cyrku i co najlepsze modyfikacji tam nie można wprowadzić, a lata lecą Smile
Gdyby byłaby możliwość zresetowania evo i ustawienia konta/danej rasy z evolucjami jakie by danej postaci odpowiadały to myślę, że efekt byłby ciekawszy a grywalność i sam balans wytworzył by się sam, bo evo skorygowało by staty w takim stopniu, że te zmiany okazały by się zbędne.
Evo daje możliwości... i to spore, tylko jedyne co je ogranicza to czas by to nakulać---2-3 lata.

__________________

Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę bo Ty jesteś ze mną...

[*]
[*]VeN[*]
[*]
Old School

Bai_Lang
44435

24-02-2018 12:18 Bai Lang jest offline Szukaj postów użytkownika: Bai Lang Dodaj Bai Lang do Listy kontaktów
Lowca
Lord


images/avatars/avatar-17934.png

Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Słabość broni palnej

Miotacz? to za malo, dmg musi byc większe z niego. Atak moze byc jeden ale nie oszukujmy sie dmg bazowe marne - nie dorównamy białej.

Ak też odstaje, strzelba to zlom.. Po prostu prosimy zmianę cyferek


Krytyk? Mam 65% kryta na skorpionach, po co mi więcej? Brakuje obrażeń.

Twardość tylko i wyłącznie w pełnej zbrojce to za mało ilu ludzi ma sensowny item na tej podstawie? Bardzo mało.

Faktem jest to, ze bialasy maja mnóstwo źródeł obrażeń a palnej tego brakuje. Tak jak Grax pisał w pewnym momencie koniec rozwoju. A demony będą rosły wraz z posiadaczem.

Dobrze, że jesteś zainteresowany zmianami ale trzeba to dobrze ogarnąć żeby nie było potem jeszcze więcej do poprawiania. Dodam, że nie chodzi o nerf broni białej bo nie chcemy równać w dół tylko dopasowywać do realiów gry palną.

Chcemy różnorodności takiej jaką ma broń biała.

__________________
Nick r1 : Tata_Muminek


Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Lowca: 24-02-2018 12:43.

24-02-2018 12:35 Lowca jest offline Szukaj postów użytkownika: Lowca Dodaj Lowca do Listy kontaktów
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010


images/avatars/avatar-3859.jpg

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Sufixy czy prefixy w palnej spowodują że ludzie przestaną grać biała bo to nie będzie miało sensu. I co wtedy zrobią jak przestaną nią grać? Czemu nikt nie wklei 3/3 jak trzech palników kosi skład bialasow? Przecież bw to nie same 1/1. Palna wymaga wzmocnienia przede wszystkim na expach.

__________________
Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...

Wink

Nick Lopezzo
24-02-2018 13:02 Lopezzo jest offline Szukaj postów użytkownika: Lopezzo Dodaj Lopezzo do Listy kontaktów
TuNDeR
Forum Ace


images/avatars/avatar-23044.jpg

Data rejestracji: 13-09-2008
Postów: 79
Klan: wolny strzelec
Kraina: Necropolia
Skąd: A kij Ci do tego :P

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
SushiMaker napisał(a)

Pytanie co z pozostałą palną czy jest ona też brana pod uwagę że dostanie jakieś bonusy jak skorpion, snajperka czy miotacz? Chodzi tu mi najbardziej o ak ale nie tylko. Oraz czy wprowadzenie zwiększonego ignora odporności na expedycjach nie dawałoby większych możliwości dla palniaków albo po prostu trochę obniżyć odporność mobów na lokacjach bo takie +700 to delikatnie przesadzone (jak się nie ma tego jak zredukować -brak ignora).

cytat:
shockth napisał(a)

Dokładnie, dodanie kryta to skorpionów za wiele nie da samo w sobie.
Co do defa zaproponowanego przez Ciebie to jest to zdecydowanie ciekawszy pomysł niż ucinanie na siłę ignora. Wg. twojej propozycji 1000 defa dawałoby 20% ignora do tego pełna zbroja i mamy prawie 40% ignora. A to nie koniec bo jeszcze jest miotacz a może i miotacze.... (i można byłoby mieć 100 ignora)

cytat:
Lopezzo napisał(a)


Miotacz 1h? Dobre ale wtedy trochę trzeba uciąć twardość zaproponowaną przez
Sushiego bo by było lekkie przegięcie. Zdobycie 1k defa, miotaczy i pełnej zbroi byłby zbyt łatwe i proste aby ot tak mieć te 100% ignora a przy przycięciu miotacza można już pomyśleć. No ale pierw musiałby przejść pomysł z miotaczem jako 1h.


Broń dwuręczna jako jednoręczna interesujące ale .... Wiem że to zabrzmi absurdalnie ale wyobrażasz sobie kogoś z dwiema epickimi demonicznymi piłami? Nie jest to nie realne ale byłoby stanowczo przesadzone. Dla tego nie brałbym broni białej (na razie) w tym aspekcie pod uwagę a skupił się tylko na palnej i czy tu miałoby sens: wykorzystać snajperkę, ak,strzelby, miotacza jako broń jednoręczną. Teoretycznie znowu pojawiłby się miotacz x2 czyli wracamy do tego co pisałem wyżej.

Jeśli dobrałoby się odpowiednie ustawienie to nad tym evo można się zastanowić. Tyle że zaraz pojawi sie grupa osób która zada pytanie: skąd na to evo brać kolejne pkt? Jest zbyt wiele ewolucji do rozwoju a zbyt mało możliwości aby pozyskać punkty do ich wykorzystania.


cytat:
Grax33 napisał(a)

Przemyślałem i takie moje pytanie chcesz ucięcia ignora a co z defem? Jak ma się poczuć (co ma robić) białas któremu chcesz zablokować ignora na 70% a samemu będziesz podnosił skrupulatnie defa ? (posłużę się Twoim przykładem). Przyjmijmy że ktoś jak Ty skrupulatnie zbiera umagi od def i tak zdobywasz: 9x 6/4 defa oraz 9x 75 obrony (zostaje jeszcze 3 umag) dawało by Ci to ponad +2k defa z runami (bez przedmiotów, z przedmiotami spokojnie ponad +3k). Wymień mi ilu wtedy białasów na r1 przebiłoby się przez taki bunkier u osoby która na dodatek ma 100k hp? Dobra chcesz ucięcia ignora to i musi być jakiś limit defa w takim układzie bo by to sensu nie miało. Dla tego bardziej do mnie przemawia obecnie propozycja shocktha niż Twoja(na obecną chwilę).

A może zamiast dodawać nowe rodzaje skorpionów wykorzystać i zmodyfikować sety biżuterii które są mało albo i wcale używane (miedziany, srebrny, złoty, rubinowy, platynowy)? Byłoby to soś więcej niż tylko mściwy , spaczek czy zdrada.

*literóki

__________________
R1: Hisagi Shuuhei ( ID: 108148 )

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez TuNDeR: 24-02-2018 13:18.

24-02-2018 13:07 TuNDeR jest offline Szukaj postów użytkownika: TuNDeR Dodaj TuNDeR do Listy kontaktów
Grax33
Emperor


images/avatars/avatar-16844.png

Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:)
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: R1 nick: Grax

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Lopezzo napisał(a)
Sufixy czy prefixy w palnej spowodują że ludzie przestaną grać biała bo to nie będzie miało sensu. I co wtedy zrobią jak przestaną nią grać? Czemu nikt nie wklei 3/3 jak trzech palników kosi skład bialasow? Przecież bw to nie same 1/1. Palna wymaga wzmocnienia przede wszystkim na expach.


A areny 3/3 nie są podstawą tej gry.

Ty jako białas świetnie sobie radzisz na arenach 1/1

1. Lopezzo SSAK [DA.TE] 5093 106 / 3 / 0

numer uno... chytry


3. Grax ŁAPACZ MYŚLI [DA.TE] 4665 42 / 48 / 8

numer 3 w arenach.

Jaka tutaj sprawiedliwość???
mój sprzęt obronny :
Epicka Złośliwa Obręcz Prekognicji
Epicka Szamańska Kamizelka Orchidei
Epicki Diamentowy Amulet Koncentracji
Epicki Diamentowy Pierścień Urody
Epicki Diamentowy Pierścień Koncentracji
Epickie Krwawe Spodnie
Epicki Skorpion
Epicki Skorpion

nic tu już raczej nie ulepszę więc przestań sunąć teksty że cokolwiek wywróci balans bo on teraz już jest wywalony do góry nogami.

__________________
nick: Grax.

http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
24-02-2018 13:14 Grax33 jest offline Szukaj postów użytkownika: Grax33 Dodaj Grax33 do Listy kontaktów
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010


images/avatars/avatar-3859.jpg

Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia
Skąd: Wrocław

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pisałem żeby tylko jednej broni 2 ręcznej można było używać jako 1 ręka Smile

__________________
Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...

Wink

Nick Lopezzo
24-02-2018 14:23 Lopezzo jest offline Szukaj postów użytkownika: Lopezzo Dodaj Lopezzo do Listy kontaktów
Lowca
Lord


images/avatars/avatar-17934.png

Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Problem lezy w tym, ze ssak na 100 ignora niszczy wszystko.

Kazda biała niszczy palną. My chcemy mieć równe szanse w pvp. A nie losowo wygrać lub przegrać arenę 3v3 2x w tyg, jak widzę masz staty 27/5 więc słabości białej w tym nie widzę. Zmiany są potrzebne.

__________________
Nick r1 : Tata_Muminek


24-02-2018 16:45 Lowca jest offline Szukaj postów użytkownika: Lowca Dodaj Lowca do Listy kontaktów
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Pomysł z evolucją umożliwiającą podniesienie 2 broni 2 ręcznych jest ciekawy.

np. Zabójcza koordynacja
1 poziom, umożliwia użycie 2 broni dwuręcznych, zwinność -30 może -40
2. poziom ..... zwinność -20 lub -30
3.poziom..... zwinność -10 lub -20
4.poziom ..... zwinność +0 lub -10
5. poziom, umożliwia użycie 2 broni dwuręcznych, trafienie +10
Ewolucja droga w rozwinięciu


Mimo tej ewolucji Wzmocnienia wymaga miotacz, snajpera i strrzelba, Skorpion po dodaniu krytka będzie mocny, ewentualnie dodać mu obrażenia z defa, lub dodatkowy ignor dla palnej jednoręcznej

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

25-02-2018 09:47 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
shockth
Forum Legend


Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak
Skąd: z Nienacka

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

pomysł z bronią 2h i 1h jest najgłupszym jaki tu wystąpił. jak wy sobie wyobrażacie np. ep dem piłe i ep dem PN.

taka sellene na dzień dzisiejszy samą piłą robi 60k dmg na rundę. dajcie jej jeszcze 15 ataków pięścią i mamy 100k na rundę. gdzie palnik zrobi 5k dmg.

potężnych 2h jest mnóstwo po klanach

to ma być balans palnej? dodanie OP ewo do białej? Big Grin

__________________
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. .

25-02-2018 10:48 shockth jest offline Strona domowa shockth Szukaj postów użytkownika: shockth Dodaj shockth do Listy kontaktów AIM Screen Name of shockth: xxx YIM Account Name of shockth: xxx Zobacz profil MSN shockth
Strony (10): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Balans patch NECRO - R1

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH