SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743
|
|
Witam,
w tym poście będę zamieszczał AKTUALNE przemyślenia i informacje nt patch balansującego dla SERWERA R1.
PLANOWANE ZMIANY
Tutaj będę zamieszczał OBECNĄ wersję planowanych zmian.
1. MIOTACZ:
Twardość +5% na poziomie Zwykłym (+18% na Epickim)
Modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +1%/4 poziomy postaci na poziomie Zwykłym (+5%/4 na Epickim)
2. Pełna zbroja:
Twardość +5% na poziomie Zwykłym (+18% na Epickim)
3. Snajperka
Szansa trafienia przeciwko potworom +10% na poziomie Zwykłym (+34% na Epickim)
Obrażenia przeciwko potworom +40 na poziomie Zwykłym (+135 na Epickim)
Obrażenia broni +1 na każde 4 poziomy postaci (+5/4 poziomy na epickim)
4. Skorpion
Szansa trafienia krytycznego BRONIĄ +5% (+18% na epickim)
5. Affix zbroi: Szybkości
Modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni palnej dwuręcznej +1%/4 poziomy postaci na poziomie Zwykłym (+5%/4 na Epickim)
Szansa trafienia krytycznego bronią palną jednoręczną: -40%
Szansa trafienia krytycznego bronią palną dwuręczną: -80%
6. Affix zbroi: Siewcy Śmierci - zwinność x2 (+20 na poziomie Zwykłym, +68 na Epickim).
7. Bonus setu Diamentowego:
- obrażenia broni palnej zwiększone o +X obrażeń za każde 20 Inteligencji
Legendarny Diamentowy : +8/20 Inteligencji
Legendarny Dobry Diamentowy : +11/20 Inteligencji
Legendarny Doskonały Diamentowy : +15/20 Inteligencji
8. Tchnienie Śmierci będzie wykluczało regenerację. Po daniu chociaż 1 punktu w TS postać nie będzie mogła się regenerować. (zrobione)
9. Oświecony poz 5.
Twardość +7%
10. Druid.
+1% / 20 poziomów
+1% / 16 poziomów
+1% / 14 poziomów
+1% / 12 poziomów
+1% / 10 poziomów
11 Myśliwy.
Do statystyk:
+1 / 20 poziomów
+1 / 16 poziomów
+1 / 14 poziomów
+1 / 12 poziomów
+1 / 10 poziomów
Do HP:
+35 / 20 poziomów
+35 / 16 poziomów
+35 / 14 poziomów
+35 / 12 poziomów
+35 / 10 poziomów
Opis:
1-2. celem zmian jest stworzenie czegoś ciekawego do tank buildu w PvP
3. Dedykowana broń przeciw mobom
4. End game multi-atak.
Tak jak już pisałem jestem otwarty na Waszą krytykę, gdyż moja znajomość realiów N1 jest antyczna.
TEMATY DO DYSKUSJI
Tutaj pojawi się informacja o rzeczach, które ZGŁOSILIŚCIE i którym się przyglądam w kontekście balansu.
- Słabość broni palnej.
WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
- napisanie w pierwszym zdaniu TYTUŁU, czyli czego dotyczy post np: Słabość broni palnej.
- zwięzłą, krótką wypowiedź Z PREMEDYTACJĄ będę ignorował posty-książki
- zamieszczanie linków pokazujących problem, o którym piszecie, lub który negujecie. KAŻDY post powinien zawierać LINK potwierdzający twierdzenie gracza!!!
- oczywiście można podnosić rzeczy nie wymienione w liście i argumentować, za ich zmianą, PROSZĘ zamieszczać jasny tytuł dla takich tematów lub link do oddzielnego tematu na forum
__________________
Regulamin forum | Regulamin gry
FAQ - najczęściej zadawane pytania!
cytat: |
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa. |
cytat: |
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie |
UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!
Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets
|
|
20-02-2018 14:26 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
|
20-02-2018 22:12 |
|
|
ZEL79
Junior Member
Data rejestracji: 09-02-2008
Postów: 20
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
palna poproszę o prefy sufy
__________________ r1 Marauder id 155600
|
|
20-02-2018 22:33 |
|
|
Skażony
Double Ace
Data rejestracji: 02-11-2006
Postów: 135
Klan: DejTy - Srejty Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia Skąd: \=l=/
|
|
|
21-02-2018 00:17 |
|
|
Zerus
Triple Ace
Data rejestracji: 02-07-2007
Postów: 190
Klan: BA.IT Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
RE: Balans patch NECRO - R1 |
|
cytat: |
Lowca napisał(a)
Statystyka obrona - obecnie nie ma znaczenia przez ignor więc nie wiem po co istnieje. |
Obrona jest mocna, bo zanim nie uzbierasz z tych 30% ignora, to czasem nie da się przebić za nic i bijesz po 1. nawet na takim 100+.
Ale fakt, że później nic już ona prawie nie daje.
A co do kolejnych zmian w R1 to ja myślę, że uwolnienie chociaż powoli rynku by coś dało.
niby jest więcej aukcji i maluchy mogą łatwiej coś znaleźć, ale wciąż często niektórzy nie ustawiają, bo potem i tak op utnie, a jeszcze da bana. To bardzo odstrasza ludzi.
|
|
21-02-2018 10:14 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
1.obrony bym nie ruszał. ignor jest 'must have' do exp na 2 mapie. klan top 1 ze swoimi klockami byłby nie do ruszenia w obronie - choć już i tak połowa z nich ma ponad 100k hp, a z regenem z talka są nie do przejścia.
2. zwiększenie użyteczności broni palnej, zarówno 1h jak i 2h.
zwiększenie obrażeń, lub dodanie ataków,lub dmg/odporność/def - nie 1 na 10 tylko 3 na 10.
obecnie ak 47 jest niegrywalne.
miotacz płomieni i strzelba, te przedmioty złomujemy z miejsca.
snajperka jedynie do uzycia przeciwko palnej, do przespostowania.
ep skorupy jedyna ścieżka palnej. ale szału nie ma.
3. poprawa prefixu WZMOCNIONY
np.
Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +55, ODPORNOŚĆ +15
Legendarny Doskonały Wzmocniony : obrona postaci +75, ODPORNOŚĆ +25, bazowe PKT ŻYCIA +15 %
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
21-02-2018 14:29 |
|
|
darknes
Forum Ace
Data rejestracji: 01-02-2012
Postów: 77
Klan: VVV Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia Skąd: prw
|
|
wzmacnianie palnej a rasy |
|
moja opinia
można coś tam mi dodać żeby gra sie ruszyła ale trzeba będzie znerfić talki rasowe dla potepa ponieważ co lepsi potepieni maja juz po 80k hp w ataku dodając im jeszcze dmg ich ataki beda nie do obronienia (tylko ssak będzie mógł coś zdziałać) chyba ze dążycie do tego żeby zostały 2 rasy. potępiony i ssak
__________________ R1 R16 dark angel
KUPIŁEM/SPRZEDAŁEM - info w grze
|
|
21-02-2018 16:13 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
|
21-02-2018 16:37 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
na n2 twardość nic nie wniosła. bo jej wartość jest zbyt mała. NA N1 TE WARTOŚCI MUSIAŁBY BYĆ MIN. X2.
lub wprowadzić umagicznienie anty-ignor. 5-10-15% niwelowania ignorowania obrony:/
co do wzmocnionego, dałem przykład - chodzi mi o to by stał się użyteczny. mógłby mieć np. dsk 5% zmniejszone otrzymywanie obrażeń. ep 10%.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
21-02-2018 17:16 |
|
|
Valentine666
Triple Ace
Data rejestracji: 20-12-2006
Postów: 217
Klan: VVV Kraina: Necropolia Skąd: Korpus_ekspedycyjny-
pamięta ktoś?
|
|
PKT EWOLUCJI
Zostaly dodane nowe poziomy evo, ale zeby wbic cokolwiek to sa lata zbierania jak widze wszedzie po 6000evo itd i to wrecz demotywuje bo predzej juz zdaze skonczyc z gra niz to nazbieram. Pomysl ciekawy, ale dajcie teraz jakies nowe zrodla zdobywania pkt ewolucji albo podkreccie ich liczbe.
__________________ R1: Nekromanta
|
|
22-02-2018 15:30 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
cytat: |
TuNDeR napisał(a)
- Słabość broni palnej.
Wprowadzić ignor odporności przeciwnika. Biała ma ignora obrony to czemu palna ma też takowego nie dostać tyle że pod odporność? Może już nie chodzi o samo pvp ale na expach gdzie mobom trafia się po 400-700 odporności to aż przykro patrzeć jak z e ak bije ktoś po 10hp.
cytat: |
Grax33 napisał(a)
- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)
Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.
Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.
|
Równie dobrze inni "białasi" co nie mają po te 100% ignora (a jest ich sporo, nie patrz tylko na top klany są też mniejsi) mogą chcieć granicy defa na jakiś max 500defa bo się przebić nie mogą przez takich co mają już po ponad +1000 defa, 100k hp. Czy byłoby to sprawiedliwe? Nie. Każdy poświęcił jakiś tam czas na uzbieranie umagów/run pod defa/ignora i tym co się udało uzbierać fajne zestawy można tylko pogratulować anie zazdrościć i domagać się zabrania im czegoś co sami wypracowali. |
O jakiej zazdrości piszesz?
Jakoś nikogo nie obchodziło to że miałem 1,4k obrony w umagach gdy sushi wrzucił wszędobylski ignor. W wielkiej "D" wszyscy mieli mój poświęcony czas na zebranie umagów. Był tylko płacz, że za dużo defa jest na r1. Musiałem powymieniać wszystko tracąc rok, więc i tutaj tragedii nie będzie bo nie chodzi o wymianę umagów a wprowadzenie jedynie limitu górnego ignora..
Po kiego są te umagi do obrony skoro nie mają zastosowania gdyż nic nie ochraniają?
tak samo jak jest górna szansa na zadanie krytyka czy zaliczenie pielgrzymki powinna być górna granica ignora.
Bezsensem jest to, że można znerfić obronę do zera a ignora obrony już nie.
Jak niby gracze (niedobitki) wierni palnej mają się bronić przed białasami z byle szybkimi skoro runkami i umagami wymuszają max omijanie obrony i krytykami walą ponad 1k???
No ale ty biegasz jako ssak białas i jest ci strasznie nie na rękę jak ktoś prawdę napisze. :rotlf
:https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=a32b0d9aee
ignor 25 % z umaga + 40% z szybkiej waki (szybka bije za mocno) + modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni +102 % + 25% z krwawej i palna może ci skoczyć. Już tego max krytyka nawet nie zliczam. Zastanawiam się jedynie po kiego ci w umagach skoro ssak ma krytola w arkanach i kruszenie obrony w talkach...
Proponuję ci powalczyć trochę z karabinem w ręku a potem wchodzić na forum i pisać dyrdymały.
Zmiana w pvp i na arenach jest potrzebna. Wyjątkiem są expy. Tam ignor się przydaje.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
23-02-2018 16:26 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
POMIMO tego ze mam słabą postać i praktycznie złomowe ep itemki, wrzuce dwa linki dla porównania.
https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=cf42f9bb13
https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=0dacb0fd43
na wstępie dodam, że w białej zostało mi jeszcze 5 ataków w nadmiarze.
Tak jak @Grax pisał. sam miałem 4 umagi do defa, 6/4, dla palnej miodzio. dodawały dmg, fajny bunkierek. i jednym patchem umagi zbierane przez 2 lata - wtedy trzeba było mieć farta zeby złapać umag do defa - poszły w kosz.
obecnie przepaść miedzy biała a palną jest ogromna. def jest bezwartościowy. na expy w palnej? może na jednego moba na 2 mapie, ale tylko po blache.
def na expach? na drzewku dostajemy kryty po 4-5k :/
w takim razie do czego jest nam potrzebny ten def? jeśli wymogiem zbierania run na 2 mapie jest max ignor defa.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
23-02-2018 17:32 |
|
|
TuNDeR
Forum Ace
Data rejestracji: 13-09-2008
Postów: 79
Klan: wolny strzelec Kraina: Necropolia Skąd: A kij Ci do tego :P
|
|
cytat: |
Grax33 napisał(a)
cytat: |
TuNDeR napisał(a)
- Słabość broni palnej.
Wprowadzić ignor odporności przeciwnika. Biała ma ignora obrony to czemu palna ma też takowego nie dostać tyle że pod odporność? Może już nie chodzi o samo pvp ale na expach gdzie mobom trafia się po 400-700 odporności to aż przykro patrzeć jak z e ak bije ktoś po 10hp.
cytat: |
Grax33 napisał(a)
- Zbyt duży pułap ignora obrony w Arenach i pvp. (obecnie nawet 100%)
Obecnie palna przegrywa zarówno z bronią białą 1h jak i 2h. Wygrane są jednostronne i palniak nie ma szans na wygranie potyczki. O ile przegrana z 2h jest całkowicie zrozumiała to walka z białą 1h powinna być wyrównana.
Moim zdaniem broń wielo-atakowa 1h (piąstki i szybkie) nie powinna mieć możliwości bicia ze 100% omijaniem obrony. Zawdzięczamy to wszędobylskim umagom. Team powinien wprowadzić górny limit ignora (max 70%) Wtedy umagi do obrony będą miały minimalny sens i palna zacznie je zbierać.
Obecnie przy 100% ignora (na wyższych lev graczy) białas uderza tak samo mocno niezależnie od tego czy palniak ma tej obrony 100 czy 1000. Tak nie powinno być.
Proszę zauważyć, że nie wspomniałem o expach. Tu na r1 ten ignor się jednak przydaje bo i tak mamy ciężko w walkach z mobami.
|
Równie dobrze inni "białasi" co nie mają po te 100% ignora (a jest ich sporo, nie patrz tylko na top klany są też mniejsi) mogą chcieć granicy defa na jakiś max 500defa bo się przebić nie mogą przez takich co mają już po ponad +1000 defa, 100k hp. Czy byłoby to sprawiedliwe? Nie. Każdy poświęcił jakiś tam czas na uzbieranie umagów/run pod defa/ignora i tym co się udało uzbierać fajne zestawy można tylko pogratulować anie zazdrościć i domagać się zabrania im czegoś co sami wypracowali. |
O jakiej zazdrości piszesz?
Jakoś nikogo nie obchodziło to że miałem 1,4k obrony w umagach gdy sushi wrzucił wszędobylski ignor. W wielkiej "D" wszyscy mieli mój poświęcony czas na zebranie umagów. Był tylko płacz, że za dużo defa jest na r1. Musiałem powymieniać wszystko tracąc rok, więc i tutaj tragedii nie będzie bo nie chodzi o wymianę umagów a wprowadzenie jedynie limitu górnego ignora..
Po kiego są te umagi do obrony skoro nie mają zastosowania gdyż nic nie ochraniają?
tak samo jak jest górna szansa na zadanie krytyka czy zaliczenie pielgrzymki powinna być górna granica ignora.
Bezsensem jest to, że można znerfić obronę do zera a ignora obrony już nie.
Jak niby gracze (niedobitki) wierni palnej mają się bronić przed białasami z byle szybkimi skoro runkami i umagami wymuszają max omijanie obrony i krytykami walą ponad 1k???
No ale ty biegasz jako ssak białas i jest ci strasznie nie na rękę jak ktoś prawdę napisze. :rotlf
:https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=a32b0d9aee
ignor 25 % z umaga + 40% z szybkiej waki (szybka bije za mocno) + modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni +102 % + 25% z krwawej i palna może ci skoczyć. Już tego max krytyka nawet nie zliczam. Zastanawiam się jedynie po kiego ci w umagach skoro ssak ma krytola w arkanach i kruszenie obrony w talkach...
Proponuję ci powalczyć trochę z karabinem w ręku a potem wchodzić na forum i pisać dyrdymały.
Zmiana w pvp i na arenach jest potrzebna. Wyjątkiem są expy. Tam ignor się przydaje. |
Powiedział co wiedział, nie szalej tak bo Ci ego strzeli. Zanim coś zacytuje pierw pomyśl trochę a nie głupoty piszesz. Ja jestem ustawiony tylko pod expy i kw nie interesuje mnie pvp dla mnie ważniejsze jest pomagać w expach klanowiczom a nie pvp. Pod pvp mam zupełnie inne ustawienie i palna też u mnie dobrze się tam spisuje a że nie siedze w niej to tylko przez sposta (brak umagów do sposta i słaby klocek). Zatem łaskawie nie cytuj czegoś jak nic o nim nie wiesz bo brednie wypisujesz. Do tego spostrzegawcza osoba by zwróciła uwagę, że umagi jakie mam obecnie aktywne równie dobrze spisują się pod palną nie tylko pod białą.
https://r1.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=bcd447128a
Co do defa to ja też miałem ponad 1k (przed wspomnianymi zmianami) i dziwne to wyglądało jak zacząłem bić z ak mocnych białasów (którzy wywalili majątek na eq) bo się nie mogli przebić. Wprowadzili zmiany to wprowadzili nie płakałem tylko szybko się dostosowałem do zmian a nie jak Ty biadolisz jak to jesteś na każdym kroku źle traktowany i pokrzywdzony. Sztuką nie jest wytykać błędy tylko wykorzystać je na własną korzyść. A nie jak Ty zmienił rase bo kaligula stała się op ale jak ją przycięli to juz jęki i stęki. Każdy kto chciał to nawet po przycięciu maski robił/i koks dmg (w białej i palnej w 1h czy 2h) i nie biadoli jak Ty że przycięli a on zmienił rase i domaga się cofnięcia zmiany rasy.
cytat: |
Grax33 napisał(a)
.... Zastanawiam się jedynie po kiego ci w umagach skoro ssak ma krytola w arkanach i kruszenie obrony w talkach... |
żeby w speedzie atakować jako palniak 1h?
żeby mieć większe pole manewru na expach,kw, arenach?
a może dla tego że lubie ssać
któż to może wiedzieć może jedynie Siwuch
a i mam ssacza tylko po to żeby mieć wiecej lucka na wyprawach
__________________
R1: Hisagi Shuuhei ( ID: 108148 )
|
|
23-02-2018 18:00 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
- słabość broni palnej.
sushi ty myślisz, że krytyk coś nam da przy tych skorpionach? Wszyscy już mamy krytyka w umagach i runkach i nadal jest problem w wywróceniu np: potępionych którzy mają już ponad 80k w ataku i obronie. Są tacy co mają ponad 100K przy odpowiednim klocku i ustawieniach.
Nie myśl, że będę płakał by im cokolwiek ucinać. Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy, że zrobisz coś z tym:
Epicki Skorpion ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 33 (66), ZWINNOŚĆ: 14 (27), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 780 000 PLN
Ci co są lepsi dadzą sobie z nimi radę mając w rękach lepszą broń.
Obecnie areny z potępami kończę na remisach bo są za grubi by się wywrócić.
Moim zdaniem powinieneś zmienić obrażenia w end palnej 1h bo to podstawa do wywracania innych. I powinno to być stonowane, zależne od treningu lub levela by mały gracz na 65 lev nie bił wszystkich takim samym DMG jak top gracz na +130 lev. Pamiętaj sushi, że demonom rosną obrażenia wraz w wielkością gracza. My palniacy po dropnięciu end sprzętu nie mamy szansy na dalszy rozwój.
edit 1: literówka
edit 2:
pozwoliłem sobie na wrzucenie takiej opcji... Nowe itemki = nowe wyzwania i możliwości dla palnej. W itemie zostały zmienione obrażenia, ilość ataków lub rosnące w rundach DMG. Zmieniłem też wartość broni i wymagania. oczywiście wszystko można by pozmieniać bo to tylko luźna propozycja. Jak sami widzicie możliwości jest od za i ciut, ciut.
Wydropienie zajmie trochę czasu ale już nikt nie powie, że ma end sprzęt i się nudzi. sushi mógłby co jakiś czas wrzucać takie itemy z niewielką modernizacją która nie wywróci gry do góry nogami a da wszystkim dziesiątki nowych możliwości.
Przykład:
Epicki Skorpion ZAMKNIJ (zwykła wersja)
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 33 (66), ZWINNOŚĆ: 14 (27), SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 780 000 PLN
Epicki Skorpion Zarazy ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41 - Obrażenia min. i max. z każdą kolejną rundą rosną o 10.
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 43 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2480 000 PLN
Epicki Skorpion Mistrza ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 18 - 51
ilość ataków na rundę: 15
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 50 (45), Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2980 000 PLN
Epicki Skorpion Zemsty ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 30 - 60
Trafienie bronią: -30. - ( wymusi to używanie umagów trafienia)
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 53 , Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2780 000 PLN
Epicki Skorpion Twardości ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
+ 8 Twardości
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 43 , Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 1780 000 PLN
Epicki Skorpion Zabójcy ZAMKNIJ
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 11 - 41
+10 szansy trafienia krytycznego BRONIĄ (+34 na epickim)
ilość ataków na rundę: 14
Wymagania: POZIOM: 65 , ZWINNOŚĆ: 40 , SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 43 , Postać musi być w akcie: 3
Cena sprzedaży: 2880 000 PLN
To tylko kilka przykładów. Wiem, że stworzenie tych itemków wymagałoby trochę pracy ale otworzyłoby nam graczom biegającym z palną ocean możliwości!
Zalewu itemami by nie było bo skorpionki trzeba by było sobie wydropić a to nie jest takie łatwe.
pozdrawiam.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez Grax33: 24-02-2018 13:02.
|
|
24-02-2018 12:09 |
|
|
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
Sufixy czy prefixy w palnej spowodują że ludzie przestaną grać biała bo to nie będzie miało sensu. I co wtedy zrobią jak przestaną nią grać? Czemu nikt nie wklei 3/3 jak trzech palników kosi skład bialasow? Przecież bw to nie same 1/1. Palna wymaga wzmocnienia przede wszystkim na expach.
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
|
|
24-02-2018 13:02 |
|
|
TuNDeR
Forum Ace
Data rejestracji: 13-09-2008
Postów: 79
Klan: wolny strzelec Kraina: Necropolia Skąd: A kij Ci do tego :P
|
|
cytat: |
SushiMaker napisał(a) |
Pytanie co z pozostałą palną czy jest ona też brana pod uwagę że dostanie jakieś bonusy jak skorpion, snajperka czy miotacz? Chodzi tu mi najbardziej o ak ale nie tylko. Oraz czy wprowadzenie zwiększonego ignora odporności na expedycjach nie dawałoby większych możliwości dla palniaków albo po prostu trochę obniżyć odporność mobów na lokacjach bo takie +700 to delikatnie przesadzone (jak się nie ma tego jak zredukować -brak ignora).
cytat: |
shockth napisał(a) |
Dokładnie, dodanie kryta to skorpionów za wiele nie da samo w sobie.
Co do defa zaproponowanego przez Ciebie to jest to zdecydowanie ciekawszy pomysł niż ucinanie na siłę ignora. Wg. twojej propozycji 1000 defa dawałoby 20% ignora do tego pełna zbroja i mamy prawie 40% ignora. A to nie koniec bo jeszcze jest miotacz a może i miotacze.... (i można byłoby mieć 100 ignora)
cytat: |
Lopezzo napisał(a) |
Miotacz 1h? Dobre ale wtedy trochę trzeba uciąć twardość zaproponowaną przez
Sushiego bo by było lekkie przegięcie. Zdobycie 1k defa, miotaczy i pełnej zbroi byłby zbyt łatwe i proste aby ot tak mieć te 100% ignora a przy przycięciu miotacza można już pomyśleć. No ale pierw musiałby przejść pomysł z miotaczem jako 1h.
Broń dwuręczna jako jednoręczna interesujące ale .... Wiem że to zabrzmi absurdalnie ale wyobrażasz sobie kogoś z dwiema epickimi demonicznymi piłami? Nie jest to nie realne ale byłoby stanowczo przesadzone. Dla tego nie brałbym broni białej (na razie) w tym aspekcie pod uwagę a skupił się tylko na palnej i czy tu miałoby sens: wykorzystać snajperkę, ak,strzelby, miotacza jako broń jednoręczną. Teoretycznie znowu pojawiłby się miotacz x2 czyli wracamy do tego co pisałem wyżej.
Jeśli dobrałoby się odpowiednie ustawienie to nad tym evo można się zastanowić. Tyle że zaraz pojawi sie grupa osób która zada pytanie: skąd na to evo brać kolejne pkt? Jest zbyt wiele ewolucji do rozwoju a zbyt mało możliwości aby pozyskać punkty do ich wykorzystania.
Przemyślałem i takie moje pytanie chcesz ucięcia ignora a co z defem? Jak ma się poczuć (co ma robić) białas któremu chcesz zablokować ignora na 70% a samemu będziesz podnosił skrupulatnie defa ? (posłużę się Twoim przykładem). Przyjmijmy że ktoś jak Ty skrupulatnie zbiera umagi od def i tak zdobywasz: 9x 6/4 defa oraz 9x 75 obrony (zostaje jeszcze 3 umag) dawało by Ci to ponad +2k defa z runami (bez przedmiotów, z przedmiotami spokojnie ponad +3k). Wymień mi ilu wtedy białasów na r1 przebiłoby się przez taki bunkier u osoby która na dodatek ma 100k hp? Dobra chcesz ucięcia ignora to i musi być jakiś limit defa w takim układzie bo by to sensu nie miało. Dla tego bardziej do mnie przemawia obecnie propozycja shocktha niż Twoja(na obecną chwilę).
A może zamiast dodawać nowe rodzaje skorpionów wykorzystać i zmodyfikować sety biżuterii które są mało albo i wcale używane (miedziany, srebrny, złoty, rubinowy, platynowy)? Byłoby to soś więcej niż tylko mściwy , spaczek czy zdrada.
*literóki
__________________
R1: Hisagi Shuuhei ( ID: 108148 )
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez TuNDeR: 24-02-2018 13:18.
|
|
24-02-2018 13:07 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
cytat: |
Lopezzo napisał(a)
Sufixy czy prefixy w palnej spowodują że ludzie przestaną grać biała bo to nie będzie miało sensu. I co wtedy zrobią jak przestaną nią grać? Czemu nikt nie wklei 3/3 jak trzech palników kosi skład bialasow? Przecież bw to nie same 1/1. Palna wymaga wzmocnienia przede wszystkim na expach. |
A areny 3/3 nie są podstawą tej gry.
Ty jako białas świetnie sobie radzisz na arenach 1/1
1. Lopezzo SSAK [DA.TE] 5093 106 / 3 / 0
numer uno...
3. Grax ŁAPACZ MYŚLI [DA.TE] 4665 42 / 48 / 8
numer 3 w arenach.
Jaka tutaj sprawiedliwość???
mój sprzęt obronny :
Epicka Złośliwa Obręcz Prekognicji
Epicka Szamańska Kamizelka Orchidei
Epicki Diamentowy Amulet Koncentracji
Epicki Diamentowy Pierścień Urody
Epicki Diamentowy Pierścień Koncentracji
Epickie Krwawe Spodnie
Epicki Skorpion
Epicki Skorpion
nic tu już raczej nie ulepszę więc przestań sunąć teksty że cokolwiek wywróci balans bo on teraz już jest wywalony do góry nogami.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
24-02-2018 13:14 |
|
|
Lopezzo
Najlepszy Gracz roku 2010
Data rejestracji: 25-08-2006
Postów: 826
Klan: Phoenix Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: Wrocław
|
|
Pisałem żeby tylko jednej broni 2 ręcznej można było używać jako 1 ręka
__________________ Śpieszmy sie kochac kobiety - tak szybko tyją...
Nick Lopezzo
|
|
24-02-2018 14:23 |
|
|
Lowca
Lord
Data rejestracji: 24-01-2008
Postów: 381
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia
|
|
Problem lezy w tym, ze ssak na 100 ignora niszczy wszystko.
Kazda biała niszczy palną. My chcemy mieć równe szanse w pvp. A nie losowo wygrać lub przegrać arenę 3v3 2x w tyg, jak widzę masz staty 27/5 więc słabości białej w tym nie widzę. Zmiany są potrzebne.
__________________ Nick r1 : Tata_Muminek
|
|
24-02-2018 16:45 |
|
|
garond
Triple Ace
Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
|
|
Pomysł z evolucją umożliwiającą podniesienie 2 broni 2 ręcznych jest ciekawy.
np. Zabójcza koordynacja
1 poziom, umożliwia użycie 2 broni dwuręcznych, zwinność -30 może -40
2. poziom ..... zwinność -20 lub -30
3.poziom..... zwinność -10 lub -20
4.poziom ..... zwinność +0 lub -10
5. poziom, umożliwia użycie 2 broni dwuręcznych, trafienie +10
Ewolucja droga w rozwinięciu
Mimo tej ewolucji Wzmocnienia wymaga miotacz, snajpera i strrzelba, Skorpion po dodaniu krytka będzie mocny, ewentualnie dodać mu obrażenia z defa, lub dodatkowy ignor dla palnej jednoręcznej
__________________
R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1
|
|
25-02-2018 09:47 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
pomysł z bronią 2h i 1h jest najgłupszym jaki tu wystąpił. jak wy sobie wyobrażacie np. ep dem piłe i ep dem PN.
taka sellene na dzień dzisiejszy samą piłą robi 60k dmg na rundę. dajcie jej jeszcze 15 ataków pięścią i mamy 100k na rundę. gdzie palnik zrobi 5k dmg.
potężnych 2h jest mnóstwo po klanach
to ma być balans palnej? dodanie OP ewo do białej?
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
25-02-2018 10:48 |
|
|
|