Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Balans patch NECRO 2 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (30): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Balans patch NECRO 2 35 Ankieta - średnia ocena: 6,6035 Ankieta - średnia ocena: 6,60
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Balans patch NECRO 2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam,

w tym poście będę zamieszczał AKTUALNE przemyślenia i informacje nt patch balansującego dla serwerów typu NECRO 2.


PLANOWANE ZMIANY
Tutaj będę zamieszczał OBECNĄ wersję planowanych zmian.

1. MIOTACZ:

+10 twardości na zwykłym (34 na epickim)
+1/4 (na zwykłym) modyfikatora obrażeń krytycznych

2. Pełna zbroja:

+5 twardości na zwykłym (18 na epickim)

3. Snajperka

+10% szansa trafienia bronią przeciw potworom (+34% na epiku)
+40 obrażenia przeciw potworom (+135 na epickim)

3,5. Fn-Fal

Obrażenia na poziom:

Zwykły: +1/4 poziomy
Leg Zwykły: +2/4 poziomy
Dobry: +2/4 poziomy
Leg Dobry: +3/4 poziomy
Doskonały: +2/4 poziomy
Leg Doskonały: +3/4 poziomy
Epicki: +5/4 poziomy

4. Skorpion

+5 szansy trafienia krytycznego BRONIĄ (+18 na epickim)

5. nowe wymagane runy dla talizmanu:

Furia bestii: Zi/Zi/Ni/Zł/Zł
Za sugestią: Balans patch NECRO 2

Cisza krwi: Zł/Zł/Zł/C/C
Potęga mocy: N/N/N/Zi/Zi
Jeżeli ssak będzie chciał nie tylko zablokować/zabrać nam arkana oraz wyłączyć talizmany rasowe jednocześnie samemu korzystając z własnych nie będzie mógł tak łatwo dobrać pozostałych /nie rasowych/ talizmanów.

6. Affix zbroi: Szybkości

Modyfikator obrażeń krytycznych broni palnej 2h:

Zwykły: +1/4 poziomy
Leg Zwykły: +2/4 poziomy
Dobry: +2/4 poziomy
Leg Dobry: +3/4 poziomy
Doskonały: +2/4 poziomy
Leg Doskonały: +3/4 poziomy
Epicki: +5/4 poziomy

Szansa trafienia krytycznego bronią palną 1h: -40%
Szansa trafienia krytycznego bronią palną 2h: -80%

6,5. Affix zbroi: Siewcy Śmierci - zwinność x2

Zwykły: +20
Leg Zwykły: +28
Dobry: +30
Leg Dobry: +42
Doskonały: +40
Leg Doskonały: +54
Epicki: +68

7. Bonus setu Słonecznego:

- obrażenia broni palnej 2h zwiększone o +X obrażeń za każde 20 Inteligencji
Legendarny Słoneczny : +8/20 Inteligencji
Legendarny Dobry Słoneczny : +11/20 Inteligencji
Legendarny Doskonały Słoneczny : +15/20 Inteligencji


8. Bonus setu Jastrzębiego:

- obrażenia broni palnej 1h zwiększone o +X obrażeń za każde 20 Inteligencji
Legendarny Jastrzębi : +5/20 Inteligencji
Legendarny Dobry Jastrzębi : +7/20 Inteligencji
Legendarny Doskonały Jastrzębi : +10/20 Inteligencji


9. Tchnienie Śmierci będzie wykluczało regenerację. Po daniu chociaż 1 punktu w TS postać nie będzie mogła się regenerować. (zrobione)

10. Oświecony poz 5.

Twardość +7

11. Druid.

+1% / 20 poziomów
+1% / 16 poziomów
+1% / 14 poziomów
+1% / 12 poziomów
+1% / 10 poziomów

12 Myśliwy.

Do statystyk:

+1 / 20 poziomów
+1 / 16 poziomów
+1 / 14 poziomów
+1 / 12 poziomów
+1 / 10 poziomów

Do HP:

+50 / 20 poziomów
+50 / 16 poziomów
+50 / 14 poziomów
+50 / 12 poziomów
+50 / 10 poziomów

TEMATY DO DYSKUSJI
Tutaj pojawi się informacja o rzeczach, które ZGŁOSILIŚCIE i którym się przyglądam w kontekście balansu.
- Słabość broni palnej 2h.

- Ilość HP potępionego w PvP/Arenie

- Balans broni droższych tak by były na szczycie efektywności.

WYPOWIADANIE SIĘ W TEMACIE
Podczas wypowiedzi PROSZĘ o:
- napisanie w pierwszym zdaniu TYTUŁU, czyli czego dotyczy post np: Słabość broni palnej.

- zwięzłą, krótką wypowiedź Z PREMEDYTACJĄ będę ignorował posty-książki
- zamieszczanie linków pokazujących problem, o którym piszecie, lub który negujecie. KAŻDY post powinien zawierać LINK potwierdzający twierdzenie gracza!!!
- oczywiście można podnosić rzeczy nie wymienione w liście i argumentować, za ich zmianą, PROSZĘ zamieszczać jasny tytuł dla takich tematów lub link do oddzielnego tematu na forum

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-02-2018 14:33 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
KR33P
Forum Legend


images/avatars/avatar-22659.jpg

Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

"Słabość broni palnej" powinno być --> "Słabość broni palnej 2h."
Mógłbym wrzucić linki ze wszelakich exp na nekro v2 gdzie NIKT przy zdrowych zmysłach nie używa 2h, tylko wszyscy lecą (jak mają) w skorpy.

Potencjalne rozwiązanie:
Nie bardzo widzę sensowne rozwiązania prócz po prostu zwiększenia dmg i/lub bazowego moda kryta (szczególnie w snajperce, tutaj dorzuciłbym też jeszcze więcej tego sposta kosztem zwinki). Oczywiście dla strzelby nasuwają się pomysły typu możliwość zadania obrażeń kilku przeciwnikom na raz, ale powodzenia w kodowaniu i balansie czegoś takiego.

__________________

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 20-02-2018 15:05.

20-02-2018 14:40 KR33P jest offline Szukaj postów użytkownika: KR33P Dodaj KR33P do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Słabość broni palnej
Generalnie to wygląda tak jak najwięcej ataków (skorpy) + maska + speed który zeruje kryta, da rade tym ugrać i tuta jest ok
Podzielić broń palna 2h na ciężką (snajperki) dać 3.0 moda do kryta, podnieść trochę bazowy dmg, lekka broń palna 2h ( multi atak 2h, typu ak) mod kryta 2.5 i dodać bazowo szansy na kryta był mógł tez być używany ze speedem i miał jako taki % na kryta.

Albo zmienić zapis w speedzie, zmniejsza % trafienia krytycznego tylko dla broni palnej 1h.
20-02-2018 15:11 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
SushiMaker
Administrator ds. koncepcyjnych


Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 8.743

Autor tematu Temat rozpoczęty przez SushiMaker
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodałem info że dotyczy 2h.

__________________
Regulamin forum | Regulamin gry

FAQ - najczęściej zadawane pytania!

cytat:
skryhull2 napisał(a)
Sushi- Ot cwaniak, jakkolwiek to zabrzmi. Mistrz wykrętów, obracania kota ogonem, i udowadniania czegoś, co nie ma racji bytu ni też logicznego uzasadnienia. Potrafi się kłócić że białe jest czarne i vice versa.


cytat:
Sege napisał(a)
Sushi - to Tusk który się wypowiada jak trzeba tylko i wyłącznie


UWAGA! Zanim wyślesz wiadomość prywatną, przeczytaj kto jest kim i co komu zgłaszać.
Zaoszczędzisz w ten sposób mnóstwo czasu!

Wyłączona możliwość otrzymywania prywatnych wiadomości - proszę pisać do MasterOfPuppets


20-02-2018 15:22 SushiMaker jest offline Szukaj postów użytkownika: SushiMaker Dodaj SushiMaker do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Balans broni droższych tak by były na szczycie efektywności.

ta kwestia dotyczy droższych w pln, tak? w takim razie głównie biała 1h i palna, bo w innych broniach i tak najlepsze są piły/kusze/refleksy

przez ostatnie lata w bw pojawiło się dużo rzeczy, które pozwalają podnieść dmg. albo po prostu dmg albo krytmod, to bez znaczenia. w ten sposób zniknął podział na bronie z dużym dmg i dużą liczbą ataków, teraz są bronie z dodatkowymi atakami i te bez. proponowane zmiany na linii pnka*-wyżej**:
- dać pnce szansę na nieprzebicie pancerza - losowy efekt działający jak twardość +100%
- zwiększyć liczbę ataków w kamie i waki
- zwiększyć dmg i/lub krytmod w kamie i waki - moim zdaniem rozwiązanie tymczasowe, za 100 lvli ta różnica znowu zniknie
- dodać dmg/lvl do kamy/waki
- cios "podwójnie krytyczny", "śmiertelny", czy jak go nazwiecie - zadający podwójne obrażenia krytyczne z kamy/waki
- "odepchnięcie przeciwnika", "wytrącenie z równowagi" - efekt dla broni białej długiej (w sumie w teorii waki jest bronią krótką, ale w bw może być długa) oraz dla miotacza i strzelby - szansa na to, że przeciwnik straci następne x ataków. najlepiej x%, żeby było to tak samo efektywne zarówno przeciw broni 1h jak i 2h

*kastet to słabsza wersja pn, więc jego to też dotyczy
**są to tylko luźne pomysły, nie zastanawiałem się nad tym, czy potrzebny jest jeden z nich, czy może jakieś combo

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 20-02-2018 16:04.

20-02-2018 15:42 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dodając takie coś jak proponujesz dorżniesz do końca szybkie na multiataku, które nie mają 7/4 dmg jak demony...
20-02-2018 15:58 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

racja, o szybkich nie pomyślałem. jedyne co mi przychodzi do głowy to równoległy boost tego prefa

ale z drugiej strony, może zaczną mieć sens szybkie waki i kamy

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 20-02-2018 16:03.

20-02-2018 16:02 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ale te bronie maja sens, tylko wez to wydrop, to nie moria.

Problem przyrostu dmg x/4 bedzie trzeba szybciej czy pozniej rozwiazac bo tylko biala 1h/2h bo do tego dostep.

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
20-02-2018 16:10 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jak już to bost szybkich ogólnie a nie wybranych itemow, bo na speed serwerach one nie mają sensu, a na starych zresztą to też tylko zabawka dla masochistów.
20-02-2018 16:13 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
raikiri
Lord


images/avatars/avatar-25444.jpg

Data rejestracji: 20-10-2007
Postów: 411
Klan: VVV
Kraina: Necropolia
Skąd: Sląsk

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

skoro umagi na necro to 1/4 scial bym dmg z demonow na 3/4 leg dsk i epik 4/4
troche latwiej bedzie to nadgonic umagami

co do palnej 2h
2 opcje wedlug mnie np. taka snajperka podbic dmg dość sporo ,żeby per hit biła te kilka k plus dodać opcję na fatality w stylu x% na mega walnięcie

np. km dać x% na zastunowanie jakiegoś gracza na runde czy tam 40% jego ataków w danej rundzie

__________________
R1=>Koniec
R3=>Maxima
R14=>kiedyś Fallen -> Koniec



Veni Vidi Vici

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez raikiri: 20-02-2018 20:24.

20-02-2018 16:30 raikiri jest offline Szukaj postów użytkownika: raikiri Dodaj raikiri do Listy kontaktów
Albano
Emperor


images/avatars/avatar-20615.jpg

Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Waszawa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Słabość Strzelby.
Rozwiązanie: Strzelba staje się bronią jednoręczną!

__________________
R14 : Brzydall
20-02-2018 16:31 Albano jest offline Szukaj postów użytkownika: Albano Dodaj Albano do Listy kontaktów
sanczezz
Double Ace


images/avatars/avatar-12965.jpg

Data rejestracji: 04-06-2008
Postów: 117
Klan: Anal Terror,WDN
Kraina: Necropolia II
Skąd: Necro II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Słabość broni palnej.


A propos szybkich i 2h, taka walka:
https://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=9ca5f26b33

i tu w czym bylem zeby osiognac ten kolosalny dmg w jednej z drozszych 2h.
https://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=3b992f9968

Fakt braklo kryta bo mam tylko jedna czerwona, jak bym mial ze 3 to by kazdy wszedl pewnie. Ale jak przy ponad 120% ignora i tylu umagach do dmg to ten nie powala wg mnie, karabin wypada jeszcze gorzej pomimo ze jest drozszy choc do niego pasowalyby pewnie bardziej umagi do atakow, ale dmg by spadl wiec na to samo wychodzi.

__________________
R3: sanczez

Wszystkie moje aukcje trwają 24h od cm (chyba ze jest napisane inaczej).

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez sanczezz: 20-02-2018 16:57.

20-02-2018 16:47 sanczezz jest offline Szukaj postów użytkownika: sanczezz Dodaj sanczezz do Listy kontaktów
Torch
Junior Member


Data rejestracji: 28-03-2008
Postów: 19
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Slabosc broni palnej 2h.

Wsrod tej broni sa przedmioty o diametralnie roznym zastosowaniu w rzeczywistosci. Moze zamiast wrzucac je do jednego wora wykorzystac mozliwosc na wprowadzenie 'nowych' mechanik i efektow?

Przyklad: Strzelba
Zadaje potrojne obrazenia przeciwko bialasom, podwojne przeciwko dystansom, normalne przeciwko palnej - jako toporne zilustrowanie odleglosci miedzy postaciami i ilosciu srutu jaka trafi. Jest unik przeciwko roznym rodzajom broni, czemu nie cos takiego? Chcialbym jako palniak miec mozliwosc pokombinowania z jaka bronia na kogo lub na co sie ustawic, nie tylko w skorpionach na wszystko. Moby ekspedycyjne tez maja rozne rodzaje broni.

Karabin snajperski - inicjatywa +500, strzelisz do wrogiego klanu na arenie jak tylko zaczna sie zblizac... Albo wspomniane gdzies wczesniej trafienie 'podwojnie krytyczne'.

Miotacz - podpalenie, DoT na poczatku nastepnych rund

Do tego oczywiscie w dalszym ciagu nalezaloby to zbalansowac na liczbach - bazowe obrazenia i liczba atakow, zeby mialo rece i nogi.
20-02-2018 17:00 Torch jest offline Szukaj postów użytkownika: Torch Dodaj Torch do Listy kontaktów
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

-Słabość twardości obecnie są to marginalne wartości po parę procent.

-Słabość lekkiego dystansu - wyrównanie modyfikatora trafień krytycznych dla dystansu lekkiego z gruczołów. Wyrównanie bonusów z siły?

- Ssak i jego mocna przewaga w zakresie szczęścia i dropa - z tym dropem to bywa różnie ale szczęścia na pewno ma najwięcej co daje dużą przewagę we wszystkich aspektach gry

https://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=dceaa2bdee

- Ssak w pvp i możliwość blokowania/zabierania arkan WRAZ z BLOKOWANIEM bonusa z talizmanów przy jednoczesnym aktywnym bonusie z własnych arkan/talizmanów ssaka lub innych talizmanów.

Widziałem paru takich co atakowali potępionych używając talizmanu życie i śmierć.

-Bonus z ambicji promujący broń dystansową i biała słabość palnej - dodanie bonusu do dmg z inteligencji/wiedzy?


- Ilość HP potępionego w PvP/Arenie /regeneracja kultystów

https://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=ac433034c6 Strad zapomniał talizmanu użyć tak by wygrał bez problemu

https://r18.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=f34e03b899

Na moje oko krew jest bardziej opłacalna od tchnienia Roll Eyes

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez bimbher: 20-02-2018 20:39.

20-02-2018 17:11 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Strefowość dropa. Obecnie są itemy, które są mega fajne, ale niemożliwe do zdobycia, bo kto np. Będzie siedział na s5 nie wiadomo jak długo by dropnąć tygrysią karę? Z tym łączy się punkt 2:

2. Zbyt wielkie uzależnienie od dropa. Nie ma żadnej alternatywy na to, czasami można czekać całe lata na niezbędny do ekwipunku przedmiot i się nie doczekać. Szanse na dropy są za małe. A z tym łączy się punkt 3

3. Zbyt wiele zależy od farta z epikami. Nie masz epika, to nie istniejesz. Są osoby, które nie mają nawet 1 epickiej rzeczy w swoim eq albo dropi jej wszystko poza tym, czym gra. Vide ja, ostatnio wróciłem do w 100% leg dsk setów. Owszem, leg dsk zestaw na unikatach jest fajny, ale byle kto z epikami jest lepszy. Handlu epikami nie ma, więc nie dość, że trzeba mieć fart do epików, to jeszcze fart do dropa. Nie powinno to tak wyglądać.

4. Słabość setów. Głównie te w ciuchach. Trudność zebrania np. Leg dsk tygrysiego setu do białej jest kolosalna i bardzo kosztowna. A jaki daje bonus set? Całe nic.

5. Maska, wszędzie maska. I skóra, ale głównie maska. Na jakiekolwiek wyższe ekspy jest to jedyna opcja poza 4 osobami na skórze i na ssaniu, ale i to jest opcjonalne, jak da się dosyć dużo maski.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Wełen: 20-02-2018 17:42.

20-02-2018 17:41 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
Sonny Psycho
Viking


Data rejestracji: 15-11-2009
Postów: 718
Kraina: Necropolia IX
Skąd: Poznań

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z rzeczy poruszonych:
-Rebalans broni palnej 2h
Zdecydowanie do poprawy takie bronie jak snajperka, strzelba czy miotacz ognia. Najlepiej za pomocą modyfikatora obrażeń od kryta, tak na początek. Rzecz wymaga przemyślenia.

-Rebalans hp potępa
Według mnie nie jest potrzebne. Potęp jest kontrowany przez ssaka, kultka. Problem według mnie to ssak, który jest w stanie pozbawić wszystkich arkan przy dobrym buildzie, przez co obrona jest utrudniona lub wręcz niemożliwa.

Z rzeczy nieporuszonych, a które powinny być uwzględnione:
-Balans ewolucji(głównie Oświecony 5)
Według mnie ta ewolucja na 5 poziomie jest za słaba, by można było ją uwzględniać jako do rozwijania. Powinna dawać zdecydowanie więcej możliwości. Przykładowo zwiększyć obrażenia broni palnej 2h do 1/1 wiedzy jako element rebalansu. Albo zdecydowanie zwiększyć parametry jakie daje, lub przerzucić bonus z Szóstego Zmysłu.

__________________
R14 - Sonny Psycho
20-02-2018 19:21 Sonny Psycho jest offline Szukaj postów użytkownika: Sonny Psycho Dodaj Sonny Psycho do Listy kontaktów
Durex_Play
Triple Ace


images/avatars/avatar-24316.jpg

Data rejestracji: 19-11-2009
Postów: 167
Klan: Khorn
Kraina: Necropolia
Skąd: LBK

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=63dac5224b

Jak to mówią brzydal z palna pewnie to normlane Big Grin ze ma tyle hp nie kazdy ma piłę Smile

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=636eb243ee

A tu dalej wpier...

Ale pewnie to normalne

__________________
r1 Rafalo
Aukcja trwa 24 h od Cm Smile

20-02-2018 19:29 Durex_Play jest offline Szukaj postów użytkownika: Durex_Play Dodaj Durex_Play do Listy kontaktów
kubi180
Double Ace


Data rejestracji: 09-02-2009
Postów: 126
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V
Skąd: Bełchatów

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Słabość palnej 2h

Najlepiej będzie podzielić bonusy dla snajperki, półautomatu,miotacza i strzelby od ak i fn-fala. W tych pierwszych dobrym pomysłem jest zwiększenie moda do kryta albo jak ktoś wspomniał szansa na jakiegoś lepszego kryta. Do ak i fn-fala nie będę nic pisał bo nie wiem co by im dać.
20-02-2018 20:16 kubi180 jest offline Szukaj postów użytkownika: kubi180 Dodaj kubi180 do Listy kontaktów
Dracko
Viking


images/avatars/avatar-9311.jpg

Data rejestracji: 10-10-2006
Postów: 585
Klan: DerG
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

https://r3.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=38347f431f

taka luzna walka jakis czas temu, proponuje usunąc bonus do dmg, albo dac mas 10 arkan na walke
20-02-2018 23:01 Dracko jest offline Szukaj postów użytkownika: Dracko Dodaj Dracko do Listy kontaktów
Martha12345
Triple Ace


Data rejestracji: 09-12-2012
Postów: 159

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Palna 2h wymaga wzmocnienia bo w obecnej postaci na necro 2 praktycznie nie istnieje.

Ak 47, Fn-Fal może zwiększyć ilość ataków ewentualnie dodać 40% kryta tak by niwelować ujemny krytyk z szybkości?

Karabin Snajperski, Półautomat, Karabin myśliwski zwiększyć modyfikator kryta np KS +200%, PS i KM +100%? Ilość% do dogadania.



Hp potępionego moim zdaniem tego się nie da zbalansować. Wszystko przez ilość krwi w pvp. Owszem możemy ograniczyć ilość tchnienia ale pod warunkiem że ograniczymy ilość skóry u wz bo np 80 skóry redukuje kryta w praktycznie każdej broni. Podobnie z krwią życia u kultka 17k hp odzysku przez 10 rund da 170k hp do tego 30-40k hp bazowego i co mamy 200k hp do rozbicia a wy się ekscytujecie że potępiony ma 100k hp... Wiecie dlaczego ssak jest najlepszy w pvp? Bo wrzuci 50-60 ciszy i albo zupełnie zniweluje, albo ograniczy do minimum tego typu wynaturzenia. Moim zdaniem by zbalansować pvp powinno się ograniczyć ilość krwi w pvp do bazowego poziomu (pkt krwi + eq) ewentualnie w pvp działa maks 1 umag do krwi.


Balans broni droższych? A co w nich balansować? One jeszcze są za słabe?

https://r14.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=fabef4d1f9

Zawsze można wkleić taki link i powiedzieć że takSmile A poważnie to jeśli mamy boostować end game to ja bym prosił o zrobienie craftu na necro by ci co nie mają farta mieli jakiś start do farciarzy z epikami.

__________________
r14 Martha
21-02-2018 08:09 Martha12345 jest offline Szukaj postów użytkownika: Martha12345 Dodaj Martha12345 do Listy kontaktów
kenio
Member


Data rejestracji: 02-02-2018
Postów: 33

Sala Większych Run - zestawy x3 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

proponuje wprowadzić zapis umagicznień, żeby zmieniać wszystkie na raz za pomocą jednego klinięcia, mam na 80 % + 150 pkt krwii, i 100% bojowy zestaw, za każdym razem kiedy idę na expe, kw cz arene, muszę zminiać wszytkie pojedynczo, wiadomo że każdy będzie z czasem kombinował tak by mieć 3 zestawy pod ataki, wyprawki i ewentualnie pkt. krwii albo obrona,

z wprowadzonymi tymczasowymi umagami może to zagrać, tylko potrzebna by była opcja zablokowania zdobywania nowych umagicznień jak się trafi na te 3 najlepsze

__________________
6
21-02-2018 08:13 kenio jest offline Strona domowa kenio Szukaj postów użytkownika: kenio Dodaj kenio do Listy kontaktów Dodaj kenio do twojej listy kontaktowej AIM Screen Name of kenio: 1 YIM Account Name of kenio: 51 Zobacz profil MSN kenio
Asche
Double Ace


Data rejestracji: 15-04-2008
Postów: 103
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V
Skąd: Zary

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Słabość broni palnej 2h.

dodać efekty zależne od lv bo na serwerach speed czyli za jakiś czas na wszystkich serwerach będą liczyły się tylko i wyłącznie demony.
Palna 2h w zasadzie potrzebuje już teraz kopa ale po przeliczeniu lv każda nie demoniczna broń będzie potrzebowała wzmocnienia (palna 1h/2h dystans lekki/ciężki nawet biała 1h/2h nie demoniczna).Nie widzę innej możliwości jak dodać efekty x/lv do wszystkich rodzajów broni np:
mod krytyka +1/4lv do ak
+1 spota/8lv do snajperki
itp.
21-02-2018 08:22 Asche jest offline Szukaj postów użytkownika: Asche Dodaj Asche do Listy kontaktów
Mirabeth
Ex-Team


images/avatars/avatar-25644.jpg

Data rejestracji: 06-07-2013
Postów: 387
Klan: Misie
Kraina: Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Słabość broni palnej 2h.

niemal wszyscy piszą aby tym broniom podnieść krytmoda. Ale ja bym nie szedł w tę stronę, gdyż w walkach klanowych nadal rządzi skóra bestii, zatem krytmod i tak sie nie przyda i broń będzie grywalna tylko na ekspedycjach i PvP. Ale nie samymi walkami klanowymi człowiek żyje więc zrobiłbym tak: podział palnych 2h na multi (fn-fal, ak) i pozostałe. Do pozostałych dodałbym dajmy na to 5 ataków. Speeda bym zmienił na zmniejszenie szans na kryta dla broni palnych na zmniejszenie szans na kryta dla broni palnych multiatak (palna 1h + fn-fal, ak). To powinno dać grywalność broni palnej 2h niemultiatakowej. A dla palnej 2h multi dałbym opcję "ignor zmniejszenia szans na kryta", żeby przebijała się krytami przez Skórę bestii - to da grywalność palnej 2h multiatak.

edit: zapomniałem o linku
https://r14.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=0d9abaad75
obleg dwóch topowych klanów na R14+R16. 99 osób - żadna nie używa palnej 2h; 66 osób na sb

__________________
R14+16 Mesjasz

Tmod:
Kupię - Moria
Sprzedam - Moria
Wymiana kont

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Mirabeth: 21-02-2018 08:37.

21-02-2018 08:29 Mirabeth jest offline Szukaj postów użytkownika: Mirabeth Dodaj Mirabeth do Listy kontaktów
kenio
Member


Data rejestracji: 02-02-2018
Postów: 33

Talizman Pieśn Krwii, bug czy tak ma być???? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

wbijając talizman na 2 lvl, i krew życia na 106, obrażenia powinny być liczone, no własnie jak???

Epickie Pilum Reakcji, czyli dwurczna z talimanu 2%, i arkana 106, czyli 212%, chyba dobrze kombinujeSmile )

jak wale kryta powiedzmy za 1000, to obrazęnia koncowe w tej kombinacji powinny wyglądać tak:
1000 +(1000*2.12)=1000+2120=3120, przynajmniej ja to tak rozumiem

a w rzeczywistości wygląda to troche inaczej, prawdopodobnie, obrażenia koncowe są liczone od wartości 0% zamiast 100%

0+212=212%
100+212=312%

co by dało wbicie poweidzmy na 50 lvl, czyli 2*50=100%, czyli 0 dodotakowych obrażeń??Confused nie testowałem nie wiem, tylko podejrzewam)

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=14a480af57

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=cd36dab5d1

wiem, expa i kw rózne warunki ale wartości obrażń krytycznych są podobne.

moje pytanie czy to tak ma być czy to jest po prostu bład?? inne rasy mają kopa do obrażeń a tu takie małe rozczarowanie

Proszę się przypatrzeć Kenpachi_Z

__________________
6

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez kenio: 21-02-2018 12:41.

21-02-2018 12:31 kenio jest offline Strona domowa kenio Szukaj postów użytkownika: kenio Dodaj kenio do Listy kontaktów Dodaj kenio do twojej listy kontaktowej AIM Screen Name of kenio: 1 YIM Account Name of kenio: 51 Zobacz profil MSN kenio
viarenn
Junior Member


Data rejestracji: 01-10-2013
Postów: 15
Kraina: Necropolia V

RE: Talizman Pieśn Krwii, bug czy tak ma być???? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
kenio napisał(a)
wbijając talizman na 2 lvl, i krew życia na 106, obrażenia powinny być liczone, no własnie jak???

Epickie Pilum Reakcji, czyli dwurczna z talimanu 2%, i arkana 106, czyli 212%, chyba dobrze kombinujeSmile )

jak wale kryta powiedzmy za 1000, to obrazęnia koncowe w tej kombinacji powinny wyglądać tak:
1000 +(1000*2.12)=1000+2120=3120, przynajmniej ja to tak rozumiem

a w rzeczywistości wygląda to troche inaczej, prawdopodobnie, obrażenia koncowe są liczone od wartości 0% zamiast 100%

0+212=212%
100+212=312%

co by dało wbicie poweidzmy na 50 lvl, czyli 2*50=100%, czyli 0 dodotakowych obrażeń??Confused nie testowałem nie wiem, tylko podejrzewam)

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=14a480af57

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=cd36dab5d1

wiem, expa i kw rózne warunki ale wartości obrażń krytycznych są podobne.

moje pytanie czy to tak ma być czy to jest po prostu bład?? inne rasy mają kopa do obrażeń a tu takie małe rozczarowanie

Proszę się przypatrzeć Kenpachi_Z


spam ostrzeżenie Kylin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 21-02-2018 12:48.

21-02-2018 12:46 viarenn jest offline Szukaj postów użytkownika: viarenn Dodaj viarenn do Listy kontaktów
SPFY
Lord


images/avatars/avatar-25631.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 322
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do słabości broni palnej 2h. Miotacz płomieni i strzelba - zdecydowanie dodać ilość ataków. Ja bym widział 7-8 .bez tego możemy tylko na złom sprzedawać

__________________
MaMeLoT- ostatni gej w tej grze
Koniec gry.
21-02-2018 12:49 SPFY jest offline Szukaj postów użytkownika: SPFY Dodaj SPFY do Listy kontaktów
viarenn
Junior Member


Data rejestracji: 01-10-2013
Postów: 15
Kraina: Necropolia V

RE: Talizman Pieśn Krwii, bug czy tak ma być???? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
viarenn napisał(a)
cytat:
kenio napisał(a)
wbijając talizman na 2 lvl, i krew życia na 106, obrażenia powinny być liczone, no własnie jak???

Epickie Pilum Reakcji, czyli dwurczna z talimanu 2%, i arkana 106, czyli 212%, chyba dobrze kombinujeSmile )

jak wale kryta powiedzmy za 1000, to obrazęnia koncowe w tej kombinacji powinny wyglądać tak:
1000 +(1000*2.12)=1000+2120=3120, przynajmniej ja to tak rozumiem

a w rzeczywistości wygląda to troche inaczej, prawdopodobnie, obrażenia koncowe są liczone od wartości 0% zamiast 100%

0+212=212%
100+212=312%

co by dało wbicie poweidzmy na 50 lvl, czyli 2*50=100%, czyli 0 dodotakowych obrażeń??Confused nie testowałem nie wiem, tylko podejrzewam)

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=14a480af57

https://r7.bloodwars.interia.pl/showmsg....&key=cd36dab5d1

wiem, expa i kw rózne warunki ale wartości obrażń krytycznych są podobne.

moje pytanie czy to tak ma być czy to jest po prostu bład?? inne rasy mają kopa do obrażeń a tu takie małe rozczarowanie

Proszę się przypatrzeć Kenpachi_Z




1000 +(1000*2.12)=1000+2120=3120, przynajmniej ja to tak rozumiem

broń dwuręczna x 3 crit mod i liczysz od dmg bazowego a nie od krytow jakimi strzelasz

(350*3.5) + (350*3.18)= 1225+1113
21-02-2018 12:55 viarenn jest offline Szukaj postów użytkownika: viarenn Dodaj viarenn do Listy kontaktów
kenio
Member


Data rejestracji: 02-02-2018
Postów: 33

RE: Talizman Pieśn Krwii, bug czy tak ma być???? Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Każdy poziom arkana Krew Życia

zwiększa modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego dla wszystkich broni jednoręcznych o 1%

Każdy poziom arkana Krew Życia zwiększa modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego dla broni dwuręcznej o 2%

Jest napisane w ten sposób czyli walisz kryta a potem dodają się dodatkowe obrażenia, czy ja czegoś nie czaje???

modyfikator obrażeń krytycznych i modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego to są te samę modifikatory czy rózne??? jak tak to by sie zgadzałoSmile

proponuje zmienić działanie talizmanu, dla balansu, tak aby obrażenia liczyły się od obrażenia krytycznegoSmile , i talizman na WZ bo też lipa, potepiony i ŁM mają zbyt skoksowane talizmany

__________________
6

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez kenio: 21-02-2018 13:42.

21-02-2018 12:59 kenio jest offline Strona domowa kenio Szukaj postów użytkownika: kenio Dodaj kenio do Listy kontaktów Dodaj kenio do twojej listy kontaktowej AIM Screen Name of kenio: 1 YIM Account Name of kenio: 51 Zobacz profil MSN kenio
over86
Viking


Data rejestracji: 20-01-2007
Postów: 569
Kraina: Necropolia II

modyfikacja wszystkiego Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Matko dajcie sobie spokój z balansowaniem na necro... Każdy pisze tu pod siebie. Zrobicie ruch w jednym miejscu to trzeba będzie zmienić cos w 10 innych. Ludzie traca czas żeby uzbierać bronie ciuszki bizu umagi... A wy jedziecie z taranem i to wszystko rozpiep@aaa!

Mnie atakują potepy z 90k hp czasem wygram czasem nie majac 30k ja mam biala 2h oni palna. W obronie nie maja szans chyba ze def 1k +

Utniecie tchnienie potep stanie sie cienki jak barszcz. Zmienicie jakies ustawienia palnych to znowu cos sie zmieni. Nie mieszajcie w balansie bo jeszcze nigdy z tego nie wyniknelo cos dobrego!

Jest wiele innych ciekawszych pomysłów graczy. A nie tych co skomlą bo im w zyciu znów nie wyszlo

__________________
r1, r3 over86+
r6 - over86+
r16
21-02-2018 14:10 over86 jest offline Szukaj postów użytkownika: over86 Dodaj over86 do Listy kontaktów
stm
Triple Ace


Data rejestracji: 13-12-2008
Postów: 221
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

- Słabość broni palnej 2h.


epicki miotacz płomieni

dodać 13% do każdego ataku tą bronią, na trafienie 3 przeciwników naraz Big Grin . Przy 10 atakach pewnie jeden taki wejdzie.


a taka głupotka...a może być fajna a już na pewno inna niż ilość ataków, dmg czy kryt. w Strzelbie można coś podobnego dorzucic.

__________________
r14 ---- > mts

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez stm: 21-02-2018 16:59.

21-02-2018 16:56 stm jest offline Szukaj postów użytkownika: stm Dodaj stm do Listy kontaktów
Strony (30): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Balans patch NECRO 2

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH