rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei |
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
|
|
rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei |
|
poruszyłem temat tutaj :
Balans patch NECRO 2
jako ze reakcji ze strony administracji / cm brak zakładam nowy wątek
mimo że są wysoko w tabeli (Itemy według jakości) , w stosunku do affixu szybkośći nie są żadną alternatywą, ba affix szybkości zostanie jeszcze zboostowany
po przeanalizowaniu progów łpc
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...t#gid=969554585
proponuję zmiany efektu dla leg dsk
Siewcy śmierci= zwinność+84. obrażenia wszystkich broni +20, obrona postaci + 6/4
Orchidei= ignoruje 66% obrony przeciwnika
zgodnie z wartościami umagów miałoby to jakiś sens bo
szybkośći = 6*(wartość umaga) = 6*12500=75000
Siewcy śmierci= 6*7500+15000+6000=66000
Orchidei= 4*20000+3500= 83500
chcecie dbac o roznorodnosc i brak jednego buildu, a obecnie endowe itemy jak leg dsk śmierć orcha czy epicki krwawy siewca smierci wychodzą gorzej niż GOŁY raptem DSK (non leg) speed.
króko i na temat będzie coś z tym robione ?
__________________ r1/r3 : squash666
|
|
04-06-2018 08:44 |
|
|
garond
Triple Ace
Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy Kraina: Necropolia
|
|
Jest to szczególnie dotkliwe na r1. Epicki Speed jest zbroja endgemowa praktycznie do wszystkiego. Siewca i orchdea leżą. Można było by je podkręcić. Chociaż nie wiem czy aż do takich wartości
__________________
R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1
|
|
04-06-2018 09:04 |
|
|
realny
Triple Ace
Data rejestracji: 14-02-2009
Postów: 154
Kraina: Necropolia II
|
|
ten siewca to zdrowo przesadzony.. +84 zwiny?? a np. epicki gietki ss bedzie mial 100+ zwiny, 6/4 defa i 20 dmg? no LOL.. do tego wieloatak biala i przezwinkujesz wiekszosc..
a ten bonus do orchy? ignor 66% defa przeciwnika? ale po kiego? to moze do ss ten ignor, a def i spost zamiast zwiny do orchy? ;d
zartuje teraz ale tak na powaznie to jakies male zmiany by sie przydaly, jednak bylbym za takimi, ktore skalowalyby sie z levelem gracza.
sam rowniez wspominalem o dodatkowym - jednak o polowe mniejszym lub o 2/3 - x/4 % modyfikatora kryta do orchy dla palnej 1h (jesli mialby taki wejsc do speeda przy palnej 2h)
__________________ r7 - Anubis
r11 - Triste
|
|
04-06-2018 09:48 |
|
|
kkolles
Full Member
Data rejestracji: 05-01-2012
Postów: 58
Kraina: Necropolia Skąd: Bogdaniec (Gorzów Wlpk.)
|
|
Wg mnie rozsądne bonusy które mogłbyby przywrócić do łask siewce i orchy to jakiś bonus x/4, np. dla najwyższych jakości
Ignor w orchidei jest useless, bo do białej nikt tego nie będzie używać, nawet jeśli się ktoś znajdzie, to do szybkich kastetów/pn, a po co ignor do takich broni :s? O użyteczności ignora z palną już nie chcę nic pisać.
Co do siewcy, to raczej dmg jest najbardziej przydatny, nie zwinność. Takie statystyki spowodowałyby, że siewca byłby użyteczny jedynie przy próbach przezwinkowania/przesumowania przeciwnika(robi to ktoś w 2k18? xd)
I ogólne założenie: dopasowywanie siły eq do umagicznień, gdzie to eq powinno być podstawą, a umagi dodatkiem, to podchodzenie do sprawy od **** strony. Nie licząc umagów 1/4dmg nie widziałem nigdy żadnych narzekań na to, więc nie wplątujmy ich w dyskusje.
|
|
04-06-2018 09:59 |
|
|
mychol
Lord
Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321
|
|
Nie ma watpliwosci ze ss i orcha musza cos dostac najlepiej skalowanego z lvl gracza bo w tej chwili nie sa zadna alternatywa dla speeda jednakze ignor defa do orchy? A po co to palnikom ? Bo przeciez orcha z zalozenia stworzona jest dla nich; juz lepiej dac tak jak ktos napisal mod kryta x/4 wartosci do dogadania
|
|
04-06-2018 10:34 |
|
|
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
Autor tematu
|
|
skalowanie levelem uważam za dobry pomysł
zwłaszcza jak ma być przeliczenie na speed serwery i zachęcenie graczy do wbijania poziomów
co do orchy - mam dmg +4/4,dmg+60 a idąc w skorpach na kogoś z 300 odpa mam wrażenie że strzelam kapiszonami
uznałem że ignor obrony (czyli sumy odpa i obrony z przedmiotów) wpłynąłby na zmniejszenie tego problemu (bo na logike ignorujemy też odporność a więc dmg palnej idzie w góre)
ale mogę sie mylić, jeśli tak jest to prosze o sprostowanie
__________________ r1/r3 : squash666
|
|
04-06-2018 10:57 |
|
|
realny
Triple Ace
Data rejestracji: 14-02-2009
Postów: 154
Kraina: Necropolia II
|
|
szczerze to nie zauwazylem zadnej roznicy w dmg przy posiadaniu 0% ignora obrony i 100%+ strzelajac z broni palnej stad wolalbym naprawde widoczny +x/4 poziomy % modyfikator kryta do palnej 1h
__________________ r7 - Anubis
r11 - Triste
|
|
04-06-2018 11:19 |
|
|
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
Autor tematu
|
|
up może i racja....
tylko pytanie, skoro administracja planuje
cytat: |
SushiMaker napisał(a)
6. Affix zbroi: Szybkości
- modyfikator obrażeń krytycznych broni palnej 2h
Zwykły: +1/4 poziomy
Leg Zwykły: +2/4 poziomy
Dobry: +2/4 poziomy
Leg Dobry: +3/4 poziomy
Doskonały: +2/4 poziomy
Leg Doskonały: +3/4 poziomy
Epicki: +5/4 poziomy
Szansa trafienia krytycznego bronią palną 1h: -40%
Szansa trafienia krytycznego bronią palną 2h: -80%
|
to jaki musiałby być mod crita w orchidei żeby zestaw skorp + orcha (22 ataki) miał szanse dorównać zestawowi ak + speed (25 ataków) ?
gdzie bazowy (dmg i) mod crita dla palnej 2h jest większy o 0,5 + mod z gruczołów większy o 0,2 od tego występującego w przypadku korzystania z palnej 1h
__________________ r1/r3 : squash666
|
|
04-06-2018 12:21 |
|
|
SPFY
Lord
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 322
Kraina: Necropolia XI
|
|
Szybkość w zasadzie rządzi i dzieli. Siewca żeby był grywalny musi współdziałać z bronia multiatakową powiedzmy łuk refleksyjny. W innym wypadku po prostu ssie. Zboostowanie siewcy i orchy jest jak najbardziej wskazane.
__________________ MaMeLoT- ostatni gej w tej grze
Koniec gry.
|
|
04-06-2018 13:52 |
|
|
SPFY
Lord
Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 322
Kraina: Necropolia XI
|
|
Szerlok. Spójrz na to tak że dzisiaj nikt nie używa ss. Orcha jeszcze jeszcze ale speed jest w użyciu 99% graczy. Te trzy suffixy z założenia mają być endgame czy tylko speed?
__________________ MaMeLoT- ostatni gej w tej grze
Koniec gry.
|
|
04-06-2018 14:50 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
jasne, zwracam tylko uwagę, że proponowane przez autora wartości balansowania są wymyślone na podstawie nieadekwatnego źródła
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
04-06-2018 14:52 |
|
|
Bemol
Triple Ace
Data rejestracji: 15-02-2010
Postów: 239
Kraina: Necropolia IV Skąd: Zielona Góra
|
|
Liczy się efekt końcowy jaki chcemy osiągnąć. Albo zakładamy, że jest jeden armor na end game, albo trzeba rozkminić jak zbalansować by były 3.
__________________ R3 - Bemol
Ps: Tylko mi brakuje na tym forum takiego napisu (razem z tobą ten temat przegladą xx użytkowników, xx ukrytych, xx zalogowanych (nicki))
|
|
04-06-2018 14:57 |
|
|
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
jasne, zwracam tylko uwagę, że proponowane przez autora wartości balansowania są wymyślone na podstawie nieadekwatnego źródła |
wybacz, uznałem że necro jako upośledzone dziecko morii będzie miało ten sam drop rate, kompletnie zapomniałęm o zmianie cen dla necro stąd Przedmioty EPICKIE - update 07.10.2014 + up 16.10.2014
swoją drogą też nie rozumiem dlaczego na morii orcha jest nad szybkością, grałem zabójcą / snajperem / rewo / cr / berkiem i nigdy nie widziałem sensu klejenia takowej, speed i sewca owszem, ale orcha ?
cytat: |
Bemol napisał(a)
Liczy się efekt końcowy jaki chcemy osiągnąć. Albo zakładamy, że jest jeden armor na end game, albo trzeba rozkminić jak zbalansować by były 3. |
dokładnie tak ! jest problem który dostrzega szersze grono graczy i coś z tym zrobić trzeba (dobrze by było), a czy to będą takie efekty jakie zaproponowałem czy inne...to już szczegoły do dopracowania
__________________ r1/r3 : squash666
|
|
04-06-2018 19:46 |
|
|
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
Autor tematu
|
|
|
25-06-2018 16:01 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Okej, przyznaję - byłem pewien że odpowiedziałem na to pytanie w temacie o balansie necro, ale pomyliłem z inną propozycją ^^
Tak więc rozmawiałem o tym z Sushim, nawet 2 razy, za każdym razem do pomysłu podszedł, delikatnie mówiąc, sceptycznie. Było to jakieś 2 tygodnie temu, jutro mogę zrobić trzecie podejście jeśli chcecie, tylko potrzebuję lepszych argumentów, bo te tutaj nie podziałały
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-06-2018 21:21 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Znajdź sensowną alternatywę pod względem dmg dla spida. Bo 27 czy nawet 34 zwiny to jest całe nic względem 7 ataków.
|
|
26-06-2018 22:33 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Epicka Marynarka Szybkości
OBRAŻENIA
18× 372 - 375
18× 393 - 415
obr/rundę hint
6696 - 6750
7074 - 7470
Epicka Peleryna SS
OBRAŻENIA
11× 402 - 405
11× 423 - 445
obr/rundę hint
4422 - 4455
4653 - 4895
Do tego max kryt 85%
Modyfikator kryta 249%
Przy czym ziz dodaje 2,5% zakładając że wchodzi 100% krytyków po 1 rundzie:
Na E spedzie mamy:
339% moda kryta
Na E SS
304% moda
A jak będę chciał 41zwinki więcej mogę dać arkany albo znaleźć umagi z zwinka.
|
|
27-06-2018 14:32 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
SimonKSD
jaka broń? Fn?
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
27-06-2018 14:39 |
|
|
sanczezz
Double Ace
Data rejestracji: 04-06-2008
Postów: 117
Klan: Anal Terror,WDN Kraina: Necropolia II Skąd: Necro II
|
|
Mysle ze ss powinien dostac wiecej zwinki jesli mowimy o balansie ss vs speed w kontekscie bialej1h(i +14 dmg-umag do sily). Teraz zestaw speed +2x epik demon kastet/pn to 68 zwinki i 28 atakow a ss + 2 szybki kastet/pn to 70zwinki i tez 28 atakow. Dodakowe 28 zwinki np w ss to dwa umagi ktore demon musi nadrobic kosztem np dmg. Pomoglo by to tez troche zwinnym 2h. Taka propozycja warta przemyslenia.
__________________ R3: sanczez
Wszystkie moje aukcje trwają 24h od cm (chyba ze jest napisane inaczej).
|
|
27-06-2018 14:55 |
|
|
squash666
Lord
Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK Kraina: Necropolia II Skąd: Gorzów Wlkp
Autor tematu
|
|
RE: rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei |
|
na morii
dsk+5 speed= +2 ataki
dsk+5 siewca= + 44 zwinki
(22zwinki=1 atak)
na morii max umag zwinki= + 35
na necro v2= +14
35/14=0,4
czyli jeżeli leg dsk speed + 6 ataków to jak w morde strzelił leg dsk siewca powinien mieć 52,8 zwinki bo
22*0,4*6=52,8
ale skoro administracja twierdzi że wszystko jest ok to ja sie dostosuje do tego ze jest jeden jedyny build.temat do zamknięcia
__________________ r1/r3 : squash666
|
|
28-06-2018 21:39 |
|
|
|