Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei 13 Ankieta - średnia ocena: 8,6213 Ankieta - średnia ocena: 8,6213 Ankieta - średnia ocena: 8,6213 Ankieta - średnia ocena: 8,62
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

poruszyłem temat tutaj :
Balans patch NECRO 2

jako ze reakcji ze strony administracji / cm brak zakładam nowy wątek

mimo że są wysoko w tabeli (Itemy według jakości) , w stosunku do affixu szybkośći nie są żadną alternatywą, ba affix szybkości zostanie jeszcze zboostowany
po przeanalizowaniu progów łpc
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...t#gid=969554585

proponuję zmiany efektu dla leg dsk
Siewcy śmierci= zwinność+84. obrażenia wszystkich broni +20, obrona postaci + 6/4
Orchidei= ignoruje 66% obrony przeciwnika

zgodnie z wartościami umagów miałoby to jakiś sens bo
szybkośći = 6*(wartość umaga) = 6*12500=75000
Siewcy śmierci= 6*7500+15000+6000=66000
Orchidei= 4*20000+3500= 83500

chcecie dbac o roznorodnosc i brak jednego buildu, a obecnie endowe itemy jak leg dsk śmierć orcha czy epicki krwawy siewca smierci wychodzą gorzej niż GOŁY raptem DSK (non leg) speed.
króko i na temat będzie coś z tym robione ?

__________________
r1/r3 : squash666
04-06-2018 08:44 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
garond
Triple Ace


images/avatars/avatar-14050.gif

Data rejestracji: 06-04-2007
Postów: 203
Klan: Potępieńcy
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Jest to szczególnie dotkliwe na r1. Epicki Speed jest zbroja endgemowa praktycznie do wszystkiego. Siewca i orchdea leżą. Można było by je podkręcić. Chociaż nie wiem czy aż do takich wartości

__________________



R1: Neith
Wygrałem/Sprzedałem R1

04-06-2018 09:04 garond jest offline Szukaj postów użytkownika: garond Dodaj garond do Listy kontaktów
realny
Triple Ace


Data rejestracji: 14-02-2009
Postów: 154
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

ten siewca to zdrowo przesadzony.. +84 zwiny?? a np. epicki gietki ss bedzie mial 100+ zwiny, 6/4 defa i 20 dmg? no LOL.. do tego wieloatak biala i przezwinkujesz wiekszosc..

a ten bonus do orchy? ignor 66% defa przeciwnika? ale po kiego? to moze do ss ten ignor, a def i spost zamiast zwiny do orchy? ;d

zartuje teraz ale tak na powaznie to jakies male zmiany by sie przydaly, jednak bylbym za takimi, ktore skalowalyby sie z levelem gracza.
sam rowniez wspominalem o dodatkowym - jednak o polowe mniejszym lub o 2/3 - x/4 % modyfikatora kryta do orchy dla palnej 1h (jesli mialby taki wejsc do speeda przy palnej 2h)

__________________
r7 - Anubis
r11 - Triste
04-06-2018 09:48 realny jest offline Szukaj postów użytkownika: realny Dodaj realny do Listy kontaktów
kkolles
Full Member


Data rejestracji: 05-01-2012
Postów: 58
Kraina: Necropolia
Skąd: Bogdaniec (Gorzów Wlpk.)

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wg mnie rozsądne bonusy które mogłbyby przywrócić do łask siewce i orchy to jakiś bonus x/4, np. dla najwyższych jakości

Ignor w orchidei jest useless, bo do białej nikt tego nie będzie używać, nawet jeśli się ktoś znajdzie, to do szybkich kastetów/pn, a po co ignor do takich broni :s? O użyteczności ignora z palną już nie chcę nic pisać.

Co do siewcy, to raczej dmg jest najbardziej przydatny, nie zwinność. Takie statystyki spowodowałyby, że siewca byłby użyteczny jedynie przy próbach przezwinkowania/przesumowania przeciwnika(robi to ktoś w 2k18? xd)

I ogólne założenie: dopasowywanie siły eq do umagicznień, gdzie to eq powinno być podstawą, a umagi dodatkiem, to podchodzenie do sprawy od **** strony. Nie licząc umagów 1/4dmg nie widziałem nigdy żadnych narzekań na to, więc nie wplątujmy ich w dyskusje.
04-06-2018 09:59 kkolles jest offline Szukaj postów użytkownika: kkolles Dodaj kkolles do Listy kontaktów
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

Autor tematu Temat rozpoczęty przez squash666
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

moze na pierwszy rzut oka wydaje sie przegięte...ale w przeciwnym wypadku dalej item będzie jedynie wisiał na półce
zakładając że wartości umagicznień mają realne odwzorowanie w mechanice (użyteczności) podane przykłady są sensowne

o to chodzi, masz alternatywe - zakładasz siewce i zwinkujesz...przy obecnych wartościach 27 zwinki <2 umagi po 14 zwinki=2x7500 łpc> nijak sie ma do 6 ataków <6x12500 łpc> (12 w przypadku broni 1h).
na chwile obecną zakładajac siewce nie wyzwinkujesz kogoś ze speedem (ok,trafi kilka razy mniej ale ma 6 ataków więcej każdą bronią wiec sumarycznie i tak wyjdzie znacznie lepiej przez bonusy do trafienia etc)
a ignor w orchidei bo zdaje się że ten suffix był tworzony głównie z myślą o palnej i chciałem pozostac przy tym zamyśle (białasy i dystanse i tak by latały w speedzie / ss, nie oszukujmy sie )
EDYTA
orcha jako boost do palnej 1h, speed dostanie mod crita dla broni palnych 2h, a te 1h zostaną z niczym...taki ignor w orchidei + umag z ignorem i w skorpach masz 100% ignora na expie - jest alternatywa dla speeda z kałachem ?
chyba że dążymy do tego żeby był 1 sensowny build a reszta itemów była o wartości ostrych pałek sekty ?

__________________
r1/r3 : squash666

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez squash666: 04-06-2018 10:16.

04-06-2018 10:12 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
mychol
Lord


Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie ma watpliwosci ze ss i orcha musza cos dostac najlepiej skalowanego z lvl gracza bo w tej chwili nie sa zadna alternatywa dla speeda jednakze ignor defa do orchy? A po co to palnikom ? Bo przeciez orcha z zalozenia stworzona jest dla nich; juz lepiej dac tak jak ktos napisal mod kryta x/4 wartosci do dogadania
04-06-2018 10:34 mychol jest offline Szukaj postów użytkownika: mychol Dodaj mychol do Listy kontaktów
Bemol
Triple Ace


Data rejestracji: 15-02-2010
Postów: 239
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zielona Góra

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Może do orchy zamiast ignorowania 66% defa (bo jeśli to ma być dla palniaka... To po co?) to:
-1 odporności przeciwnika na każde 3 poziomy atakującego

Do SS dorzucić np:
+1 trafienia postaci co 4 poziomów postaci
+1 obrażeń postaci co 4 poziomów postaci

__________________
R3 - Bemol Smile



Ps: Tylko mi brakuje na tym forum takiego napisu (razem z tobą ten temat przegladą xx użytkowników, xx ukrytych, xx zalogowanych (nicki))

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Bemol: 04-06-2018 10:45.

04-06-2018 10:44 Bemol jest offline Szukaj postów użytkownika: Bemol Dodaj Bemol do Listy kontaktów
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

Autor tematu Temat rozpoczęty przez squash666
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

skalowanie levelem uważam za dobry pomysł Wink zwłaszcza jak ma być przeliczenie na speed serwery i zachęcenie graczy do wbijania poziomów

co do orchy - mam dmg +4/4,dmg+60 a idąc w skorpach na kogoś z 300 odpa mam wrażenie że strzelam kapiszonami
uznałem że ignor obrony (czyli sumy odpa i obrony z przedmiotów) wpłynąłby na zmniejszenie tego problemu (bo na logike ignorujemy też odporność a więc dmg palnej idzie w góre)
ale mogę sie mylić, jeśli tak jest to prosze o sprostowanie

__________________
r1/r3 : squash666
04-06-2018 10:57 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
realny
Triple Ace


Data rejestracji: 14-02-2009
Postów: 154
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

szczerze to nie zauwazylem zadnej roznicy w dmg przy posiadaniu 0% ignora obrony i 100%+ strzelajac z broni palnej stad wolalbym naprawde widoczny +x/4 poziomy % modyfikator kryta do palnej 1h

__________________
r7 - Anubis
r11 - Triste
04-06-2018 11:19 realny jest offline Szukaj postów użytkownika: realny Dodaj realny do Listy kontaktów
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

Autor tematu Temat rozpoczęty przez squash666
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

up może i racja....
tylko pytanie, skoro administracja planuje
cytat:
SushiMaker napisał(a)

6. Affix zbroi: Szybkości
- modyfikator obrażeń krytycznych broni palnej 2h
Zwykły: +1/4 poziomy
Leg Zwykły: +2/4 poziomy
Dobry: +2/4 poziomy
Leg Dobry: +3/4 poziomy
Doskonały: +2/4 poziomy
Leg Doskonały: +3/4 poziomy
Epicki: +5/4 poziomy

Szansa trafienia krytycznego bronią palną 1h: -40%
Szansa trafienia krytycznego bronią palną 2h: -80%



to jaki musiałby być mod crita w orchidei żeby zestaw skorp + orcha (22 ataki) miał szanse dorównać zestawowi ak + speed (25 ataków) ?
gdzie bazowy (dmg i) mod crita dla palnej 2h jest większy o 0,5 + mod z gruczołów większy o 0,2 od tego występującego w przypadku korzystania z palnej 1h

__________________
r1/r3 : squash666
04-06-2018 12:21 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
SPFY
Lord


images/avatars/avatar-25631.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 322
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Szybkość w zasadzie rządzi i dzieli. Siewca żeby był grywalny musi współdziałać z bronia multiatakową powiedzmy łuk refleksyjny. W innym wypadku po prostu ssie. Zboostowanie siewcy i orchy jest jak najbardziej wskazane.

__________________
MaMeLoT- ostatni gej w tej grze
Koniec gry.
04-06-2018 13:52 SPFY jest offline Szukaj postów użytkownika: SPFY Dodaj SPFY do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

opierasz się na tabeli łączeń dla morii balansując itemy na necro? tabelka droprate dla necro bazując na cenie sprzedaży koszulki z danym sufem:

1. narkoman (3400)
2. złodziej (3650)
2. strażnik (3650)
4. siłacz (4400)
5. gwardzista (7400)
6. adept (7900)
6. zabójca (7900)
6. adrenalina (7900)
9. kobra (9400)
10. skorupa (11400)
11. uniki (12900)
11. centurion (12900)
13. szermierz (15400)
14. kaligula (22900)
15. odporność (25400)
16. grabieżca (27900)
17. mistrz (30400)
18. orcha (35400)
19. siewca (50400)
20. szybkość (62900)


w związku z tym wyższość speeda nad siewcą i orchą jest uzasadniona - być może nie aż w takim stopniu, ale jednak

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Szerlok: 04-06-2018 14:32.

04-06-2018 14:31 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
SPFY
Lord


images/avatars/avatar-25631.jpg

Data rejestracji: 17-09-2015
Postów: 322
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Szerlok. Spójrz na to tak że dzisiaj nikt nie używa ss. Orcha jeszcze jeszcze ale speed jest w użyciu 99% graczy. Te trzy suffixy z założenia mają być endgame czy tylko speed?

__________________
MaMeLoT- ostatni gej w tej grze
Koniec gry.
04-06-2018 14:50 SPFY jest offline Szukaj postów użytkownika: SPFY Dodaj SPFY do Listy kontaktów
Szerlok
Etatowy animator spamu


images/avatars/avatar-25547.jpg

Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

jasne, zwracam tylko uwagę, że proponowane przez autora wartości balansowania są wymyślone na podstawie nieadekwatnego źródła

__________________
Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat:
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ?
cytat:
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter.

Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
04-06-2018 14:52 Szerlok jest offline Szukaj postów użytkownika: Szerlok Dodaj Szerlok do Listy kontaktów
Bemol
Triple Ace


Data rejestracji: 15-02-2010
Postów: 239
Kraina: Necropolia IV
Skąd: Zielona Góra

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Liczy się efekt końcowy jaki chcemy osiągnąć. Albo zakładamy, że jest jeden armor na end game, albo trzeba rozkminić jak zbalansować by były 3.

__________________
R3 - Bemol Smile



Ps: Tylko mi brakuje na tym forum takiego napisu (razem z tobą ten temat przegladą xx użytkowników, xx ukrytych, xx zalogowanych (nicki))
04-06-2018 14:57 Bemol jest offline Szukaj postów użytkownika: Bemol Dodaj Bemol do Listy kontaktów
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

Autor tematu Temat rozpoczęty przez squash666
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Szerlok napisał(a)
jasne, zwracam tylko uwagę, że proponowane przez autora wartości balansowania są wymyślone na podstawie nieadekwatnego źródła


wybacz, uznałem że necro jako upośledzone dziecko morii będzie miało ten sam drop rate, kompletnie zapomniałęm o zmianie cen dla necro stąd Przedmioty EPICKIE - update 07.10.2014 + up 16.10.2014
swoją drogą też nie rozumiem dlaczego na morii orcha jest nad szybkością, grałem zabójcą / snajperem / rewo / cr / berkiem i nigdy nie widziałem sensu klejenia takowej, speed i sewca owszem, ale orcha ?


cytat:
Bemol napisał(a)
Liczy się efekt końcowy jaki chcemy osiągnąć. Albo zakładamy, że jest jeden armor na end game, albo trzeba rozkminić jak zbalansować by były 3.

dokładnie tak ! jest problem który dostrzega szersze grono graczy i coś z tym zrobić trzeba (dobrze by było), a czy to będą takie efekty jakie zaproponowałem czy inne...to już szczegoły do dopracowania Wink

__________________
r1/r3 : squash666
04-06-2018 19:46 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

Autor tematu Temat rozpoczęty przez squash666
RE: rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

na [ciach] ten community manager jak on nic nie robi ? walnie 2 posty dziennie i tyle go widzieli, temat wisi trzeci tydzien i zero odezwu

ostrzeżenie Kylin multipost, spam

__________________
r1/r3 : squash666

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 01-07-2018 17:55.

25-06-2018 16:01 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
realny
Triple Ace


Data rejestracji: 14-02-2009
Postów: 154
Kraina: Necropolia II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@up lubie to ;3

ciekaw jestem czy na forach innych gier tez maja takie podejscie do pomyslow i pytan graczy


ostrzeżenie Kylin spam

__________________
r7 - Anubis
r11 - Triste

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 01-07-2018 17:55.

26-06-2018 20:20 realny jest offline Szukaj postów użytkownika: realny Dodaj realny do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Okej, przyznaję - byłem pewien że odpowiedziałem na to pytanie w temacie o balansie necro, ale pomyliłem z inną propozycją ^^

Tak więc rozmawiałem o tym z Sushim, nawet 2 razy, za każdym razem do pomysłu podszedł, delikatnie mówiąc, sceptycznie. Było to jakieś 2 tygodnie temu, jutro mogę zrobić trzecie podejście jeśli chcecie, tylko potrzebuję lepszych argumentów, bo te tutaj nie podziałały Smile

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


26-06-2018 21:21 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Znajdź sensowną alternatywę pod względem dmg dla spida. Bo 27 czy nawet 34 zwiny to jest całe nic względem 7 ataków.
26-06-2018 22:33 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Epicka Marynarka Szybkości

OBRAŻENIA
18× 372 - 375
18× 393 - 415

obr/rundę hint
6696 - 6750
7074 - 7470

Epicka Peleryna SS

OBRAŻENIA
11× 402 - 405
11× 423 - 445

obr/rundę hint
4422 - 4455
4653 - 4895



Do tego max kryt 85%
Modyfikator kryta 249%
Przy czym ziz dodaje 2,5% zakładając że wchodzi 100% krytyków po 1 rundzie:

Na E spedzie mamy:
339% moda kryta

Na E SS
304% moda


A jak będę chciał 41zwinki więcej mogę dać arkany albo znaleźć umagi z zwinka.
27-06-2018 14:32 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

SimonKSD
jaka broń? Fn?

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


27-06-2018 14:39 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
sanczezz
Double Ace


images/avatars/avatar-12965.jpg

Data rejestracji: 04-06-2008
Postów: 117
Klan: Anal Terror,WDN
Kraina: Necropolia II
Skąd: Necro II

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mysle ze ss powinien dostac wiecej zwinki jesli mowimy o balansie ss vs speed w kontekscie bialej1h(i +14 dmg-umag do sily). Teraz zestaw speed +2x epik demon kastet/pn to 68 zwinki i 28 atakow a ss + 2 szybki kastet/pn to 70zwinki i tez 28 atakow. Dodakowe 28 zwinki np w ss to dwa umagi ktore demon musi nadrobic kosztem np dmg. Pomoglo by to tez troche zwinnym 2h. Taka propozycja warta przemyslenia.

__________________
R3: sanczez

Wszystkie moje aukcje trwają 24h od cm (chyba ze jest napisane inaczej).
27-06-2018 14:55 sanczezz jest offline Szukaj postów użytkownika: sanczezz Dodaj sanczezz do Listy kontaktów
SimonKSD
Viking


Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Grox

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
SimonKSD
jaka broń? Fn?


Legendarny Doskonały Szybki Kastet Trafienia
Legendarna Doskonała Szybka Pięść Niebios

Dodam jeszcze staty na demon kastecie

E speed

OBRAŻENIA
13× 558 - 561
Legendarny Doskonały Demoniczny Kastet
obr/rundę hint 7254 - 7293

E SS

OBRAŻENIA
6× 588 - 591
Legendarny Doskonały Demoniczny Kastet
obr/rundę hint 3528 - 3546



Eq talki umagi przy każdym porównaniu takie same.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez SimonKSD: 27-06-2018 18:48.

27-06-2018 17:16 SimonKSD jest offline Strona domowa SimonKSD Szukaj postów użytkownika: SimonKSD Dodaj SimonKSD do Listy kontaktów
squash666
Lord


images/avatars/avatar-20720.jpeg

Data rejestracji: 08-11-2009
Postów: 265
Klan: RFD / BNK
Kraina: Necropolia II
Skąd: Gorzów Wlkp

Autor tematu Temat rozpoczęty przez squash666
RE: rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

na morii
dsk+5 speed= +2 ataki
dsk+5 siewca= + 44 zwinki
(22zwinki=1 atak)
na morii max umag zwinki= + 35
na necro v2= +14
35/14=0,4

czyli jeżeli leg dsk speed + 6 ataków to jak w morde strzelił leg dsk siewca powinien mieć 52,8 zwinki bo
22*0,4*6=52,8

ale skoro administracja twierdzi że wszystko jest ok to ja sie dostosuje do tego ze jest jeden jedyny build.temat do zamknięcia

__________________
r1/r3 : squash666
28-06-2018 21:39 squash666 jest offline Szukaj postów użytkownika: squash666 Dodaj squash666 do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO rebalans affixów zbroi: 18.Siewcy śmierci 20.Orchidei

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH