Rozwiązania problemu kiszenia. |
Eleishar
Lord
Data rejestracji: 28-02-2018
Postów: 276
Klan: Klan Cienia Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia II
|
|
Rozwiązania problemu kiszenia. |
|
Kiszenie jest problemem i mówię to jaki gracz, który ową aktywność praktykuje. BW Team mówi o uniemożliwieniu kiszenia, ale to nie jest właściwe podejście do sytuacji.
Potrzebne są w grze elementy które nadadzą wbijanie poziomów większy sens i tu zwracam się do was moi nieumarli koledzy i koleżanki. Podzielcie się pomysłami.
Z mojej strony póki co jedna propozycja:
Trudność wypraw nie powinna skalować się z poziomem. Obecnie rośnie szybciej niż gracz grający normalnie jest w stanie zwiększać swoje szanse na sukces (czyli podbijać statystyki). Ew. poziom powinien zwiększać szansę na sukces wyprawy, jako odzwierciedlenie doświadczenia naszego wampira.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym to był ja.
|
|
14-07-2018 19:27 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Wiecej zycia i punktow krwi z lvlem, wieksze przeliczniki na umagi dmg/lvl i przedmioty... A nie to juz jest... nic wiecej nei powinno byc.
|
|
14-07-2018 20:38 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
obecny dopal do poziomow jest juz wystarczajacy jak banka napisala :-)
kolega chyba z starego serwera ze nie zauwazyl ile daja poziomy na speedach
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
14-07-2018 20:41 |
|
|
rikulus
Double Ace
Data rejestracji: 25-11-2016
Postów: 136
Kraina: Moria VII
|
|
Evo +1 za atak od 65 poziomu, +2 od 100 + 3 od 150, likwidacja genetyka. Teraz lepiej zdobywa się evo na niższych poziomach.
Likwidacja darmowych run, możliwość zdobywania tylko na 2 mapie, zwiększenie szansy na drop runy wraz z poziomem.
Jakość przedmiotu na wyprawie zależna od poziomu, tzn na 100+ czapka, pałka, nóż, itp mały szajs, szansa na zdobycie na wyprawie 0,1%,.
Problem w tym, że już było wiele sugestii i były olane. Gra się za wolno rozwija.
|
|
14-07-2018 20:44 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
gra sie za wolno nie rozwija bo jak dasz co proponujesz to bedzie dopiero jazda ze wsyztsko pozaliczasz za 3 miesiace i placz czemu nowego aktu nie ma
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
14-07-2018 20:46 |
|
|
A Jednak Arrt
Lord
Data rejestracji: 04-05-2018
Postów: 281
Kraina: Necropolia IV Skąd: takie naruszanie prywatności?
|
|
+3 do statów co level (od 65 poziomu) Zakaz wbijania jako samarytanin jeśli nie wbiłeś do ekspy normalnie Wyłączenie rezygnacji ze zdobywania doświadczenia na ekspach. Bonusy z łatwości od 65 lvl przy budowaniu dotyczą również surowców. Propozycję dot wypek trochę bym zmienił. niech od 65 lvl skalowanie ZWIĘKSZA szansę na udaną wyprawę
__________________ Piszę co myślę bywam grzeczny - mam AS
|
|
14-07-2018 20:55 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
Żeby zlikwidować kiszenie trzeba zlikwidować elementy które powodują że dla ambitnego gracza staje się ono koniecznością:/
Pierwotnie powodem kiszenia było maksowanie % na wyprawach. Wraz ze wzrostem poziomu postaci % spadają a jest to bardziej odczuwalne kiedy nie inwestujemy w trening.
Na BW jest dziwny mechanizm zdobywania doświadczenia. Zdobywamy doświadczenie i jednocześnie odpowiadające ilości doświadczenia punkty rozwoju które są również główną walutą handlową.
Jeżeli ktoś przeznaczy te punkty na inne cele niż trening to w zasadzie PSUJE SWOJĄ POSTAĆ.
Kupowane jest eq które traci na wartości, kupowany jest złom do budowy kwadratu który często przechodzi w inne ręce itp.
Gdyby punkty rozwoju można było wbijać tylko i wyłącznie w trening a o % na wyprawach nie decydował trening tylko takie elementy jak: przedmioty, talizmany, ewolucje, runy, umagi to jeden z powodów kiszenia by został wyeliminowany.
Kolejnym powodem kiszenia jest problem z rywalizacją z większymi graczami. O sile postaci decyduje głównie drop a jak wiadomo jest to sprawa całkowicie losowa. Jeżeli ktoś nie ma szczęścia do dropa to często stoi z levelem żeby dać sobie czas na znalezienie jakiegoś przedmiotu, podreperowanie ewo czy też run.
Gdyby można było zdobywać/podbijać przedmioty dzięki kowalstwu/crafcie to kolejny powód kiszenia zostałby zlikwidowany.
Tak reasumując to za dużo w tej grze zależy od losowości i dlatego niektórzy kiszą=czekają aż los pozwoli im na upgrade i rywalizację z tymi którzy dostali go wcześniej.
Ja gdybym mógł przeznaczyć te hałdy zalegających surowców na "wygenerowanie" brakującego dropa u kowala nie stałbym w miejscu tylko zaczął korzystać z ewolucji które mam w zasadzie wszystkie zrobione:/
__________________ R14 : Brzydall
|
|
14-07-2018 21:29 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
ale to już jest i nazywa się ewolucje
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
15-07-2018 23:55 |
|
|
kubi180
Double Ace
Data rejestracji: 09-02-2009
Postów: 126
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
ale to już jest i nazywa się ewolucje |
Nie do końca chyba zrozumiałeś o co mi chodzi :/
|
|
16-07-2018 09:16 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
dajcie 4 akt, nowe wypki, nowe przedmioty i inne bajery, możliwość przejścia do 4 aktu od 120 i jak chcą to niech sie kiszą
btw chyba wszystkie cele które kiedyś były zaplanowane dla aktu 3 już są w grze.
|
|
16-07-2018 09:47 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
od 200 albo 250 lvla xDDDDDDDD skoro ma byc wszystko na speed
byc moze i od 300
|
|
16-07-2018 09:54 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
cytat: |
adzi4n napisał(a)
dajcie 4 akt, nowe wypki, nowe przedmioty i inne bajery, możliwość przejścia do 4 aktu od 120 i jak chcą to niech sie kiszą
btw chyba wszystkie cele które kiedyś były zaplanowane dla aktu 3 już są w grze. |
I bardzo fajny pomysł.
Nowe wyprawy na których maksymalne % ustalane przez system nie są jedynym ograniczeniem.
Na grzyba komu epiki jak na leg dsk każdy nup z zajechanym trenem ma max %?
Nowe przedmioty = Epiki 2.0. z możliwością ich craftowania/wykówania u kowala który pojawia się w mieście każdego wampira który wbije 120lvl.
6 poziom ewolucji który można wbić dopiero w 4 akcie.
Tylko pomyśl gościu ile to roboty jest.
A z tego co jest zapowiadane w tematach informacyjnych to lepiej każemu kto miał dobry tren to uwalić i zrównać z ziemią. Następnie połączyć serwery slow ze speed. Uciszyć motłoch ewentami +1000 ewo dziennie i zwiększyć podaż run do 10 dziennie. Żeby nacieszyć oko dodać nowe graficzki (nie wiem jak mogłe grać best tej kłódki do zamykania eksp - byłem ślepcem!)
To jest metoda na rozwój gry a nie jakiś tam 4 akt:/
Jedyne na co można liczyć to takie zmiany które zwiększają wpływ kasy za premium.
Apka Apka uber alles!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
16-07-2018 10:15 |
|
|
Eleishar
Lord
Data rejestracji: 28-02-2018
Postów: 276
Klan: Klan Cienia Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
To jest niestety bardzo irytujące w podejściu adminów. Zamiast zachęcić graczy do levelowania, wolą sprawić że kiszenie będzie niemożliwe. Niech poziomy coś dają zamiast odbierać i wszyscy będą zadowoleni. Nawet zwykłe bonusy podobne do nagród za logowanie (tylko większe, bo jak zostało powiedziane, nagrody za logowanie to tylko dodatek) byłyby zachętą.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym to był ja.
|
|
16-07-2018 12:00 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Administracja ma już na to plan. Zakazać mechanicznie kiszenia. Oczywiście plan do czterech liter, bo gracz na kiszenie zawsze znajdzie sposób no i w ogóle co to za podejście.
Poziomy powinny dawać więcej (hp/krew), mogłyby dawać progresywne bonusy, im wyższy tym więcej daje. Teraz hp/krew z poziomów nie gra chyba żadnej roli (np. 78 vs 90?) w porównaniu do sprzetu/umagów/talków/run/ewo.
Poziomy mogą obniżać % na wyprawki (bo inaczej każdy będzie miał max) ale powinny zwiększać szansę na lepszy sprzęt. Na przykład eliminować przedmioty poniżej wartości pln (albo dawać na to szansę). Wtedy jak ktoś chce lepszy sprzęt - musi lewelować; teraz musi kisić. Czyli trzeba maxować % sprzętem, ale szanse na lepszy drop rosną.
Solo expa na mapie pierwszej od małego lvl - np. 10. Od razu coś do roboty a nie nudne walki vs gołe pięści.
Solo expa na mapie drugiej od małego lvl - np. 10. Od razu łapiemy runy z małą szansą czyli odchodzi kolejny powód dla kiszenia.
Nowe solo KW od małego lvl - np. 10. Od razu uczymy się mechaniki i dropimy jakieś tam umagi (odrębna tabela, coś słabego) i ŁPC na slumsy. Umag może potem zniknąć albo każdej postaci >Xlvl dać po jednym do wyboru.
Rynek od 1lvl - jeśli nie będzie kiszenia to nie będzie problemu ze sprzedażą złomu. A gracz od razu będzie mógł kupować śmieci do gry.
Ewo na start w ilości wyliczonej z algorytmu biorącego pod uwagę wiek serwera (ew. dorównanie reszcie z tego algorytmu tj. wynik z algorytmu minus zdobyte przez postać ewo).
Czyli, sprzęt jest (rynek), runy są, umagi są, repa jest, ŁPC jest, realna korzyść z lvl jest (dropy, hp, krew), ewo jest (to chyba główny powód kiszenia).
I wtedy mogą wyłączać rezygnację z expa.
|
|
16-07-2018 16:20 |
|
|
Bańka
King
Data rejestracji: 24-10-2017
Postów: 766
|
|
Ja to bym proponowal...
+1% maksymalnej szansy na udana wyprawe(podniesc limit) co 10 poziomow powyzej 100 poziomu.
+1% maksymalnej szansy na atak co 20 poziomow powyzej 100 poziomu
I dwie sprawy na raz rozwiazane
|
|
16-07-2018 17:28 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
+1 przedmiot na wyprawkach co 100 poziomow.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
16-07-2018 17:32 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Zaczęli iść w dobrą stronę (Druid i to drugie), zmiany w słonecznym i jastrzębim, oby tak dalej, może w końcu lvlowanie zacznie być korzystne
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
16-07-2018 17:38 |
|
|
Eleishar
Lord
Data rejestracji: 28-02-2018
Postów: 276
Klan: Klan Cienia Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia II
Autor tematu
|
|
Akurat Druid to zły przykład bo dostał ogólnego nerfa, jedynie topowi gracze odczują go jako boost, a im jest zazwyczaj niepotrzebny. Za to gracze którym jest potrzebny, poczują nerfa.
__________________ Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym to był ja.
|
|
16-07-2018 18:01 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Jeśli problem jest w maxowaniu treningu to może po prostu zająć się tym jednym parametrem, sposobów i pomysłów znalazło by się na pewno masę.
Może takie coś, powyżej 100 lvla, co każde 5 lvli, wartości bojowe treningu rosną o 1%, czyli trening pozostaje taki sam, ale ogóle statystyki rosną wraz z lvlem.
Według przykładu:
200 lvl, 90 zwinności wartości bazowej, czyli 160 wartości bojowej, z racji lvla dostałby +20% do wartości bojowej, czyli miałby 192.
300 lvl, 110 bazowo, czyli 220 bojowo, z racji lvla +40%, czyli 308.
Kto by chciał to by się kisił, ale na wyższym lvlu jego postać była by po prostu silniejsza.
|
|
16-07-2018 19:15 |
|
|
realny
Triple Ace
Data rejestracji: 14-02-2009
Postów: 154
Kraina: Necropolia II
|
|
@adzi4n ciekawy pomysl, podoba mi sie
no i wyczesany pomysl z 4 aktem ale to chyba nigdy nie wejdzie w zycie niestety :S
__________________ r7 - Anubis
r11 - Triste
|
|
17-07-2018 22:54 |
|
|
|