gb95
Viking
Data rejestracji: 12-07-2010
Postów: 504
Kraina: Moria V
|
|
Twardość - build pod puszkę pod ultra-lategame |
|
Popatrzyłem sobie na porównywarkę itemów i spojrzałem, że na epickim +5 niektóre rzeczy są bardzo przegięte. TEORETYCZNIE możnaby zrobić build pod solowanie exp wszelkiego rodziaju, gdzie mob bije z broni białej (czyli dmg zmniejszony o 1/2 obrony).
Runiczna Korona Magii
Runiczna Zbroja Warstwowa Szybkości/SS
Runiczny Kilt Uników
Czarny/Tytanowy set Celności/Nietoperza
Epickie+5 Pilum Wilka.
Tatuaż: WD/ŁS.
Rasa: Kultysta/ŁM/Potęp/Ssak
Ze wszystkich wdzianek dostajemy 94% twardości, 100% osiągniemy poprzez 1% obrony (o ile się nie mylę). Epickie +5 Tytany na palce dają razem 1400 obrony postaci. Czarny daje 4 ataki i 3/4 obrony. Każdy z pozostałych itemów daje około 300-400 obrony. Bonusy setowe dają dodatkowe odporności, myślę że wartość obrony w okolicach trzech-czterech tysięcy jest osiągalna. Talizmany można dobrać różne, w zależności od potrzeb. Potęp dostaje ogromne ilości życia z talizmanu i dodatkowy zasięg, Kultek mocno zwiększony damage, który będzie się utrzymywał przez kilka rund, bo jesteśmy tankiem, oraz zasięg. Ponadto Kultysta może zamiast Zbroi Warstwowej nosić Pelerynę, i używać regeneracji życia. Ssak może dostać więcej szczęścia, ale to chyba dostało nerfa jakiś czas temu, więc combo Ssak/ŁS nie jest już takie OP. ŁM na więcej HP z Majestatu, też zawsze coś.
Dobra, ale co z zasięgiem, przecież nic się tym nie trafi. HA! Epickie+5 Pilum Wilka samo w sobie daje ponad 1500 trafienia. W połączeniu z treningiem i suffami w biżu na zasięg, może kilkoma umagami do sumy powinno trafiać we wszystko. To pilum to jest samograj na expach, daje wszystko czego trzeba: Mod cryta, Tony trafienia, Ignor obrony, kryta tyle, że nigdy się nie skończy..
https://r2.bloodwars.interia.pl/test_ite...1&playerLvl=120
szansa trafienia bronią przeciwko potworom zwiększona o 100 % (Pilum), ignoruje 100 % obrony przeciwko potworom (Pilum), szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +320 % (Pilum), modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +220 % (Pilum), szansa trafienia bronią zwiększona o 30 %, łączne obrażenia broni +15 %, szansa trafienia krytycznego -30 %
130% trafienia + 121 sumy z samej broni, full ignora, full cryta, z właściwymi talizmanami mod. kryta może wynosić 675%. Może nie ma mnóstwa ataków i gigantycznych obrażeń, ale mamy mnóstwo czasu, żeby te obrażenia zadać, bo mob nas łaskocze lub mamy więcej regena niż mob robi obrażeń. Te mało obrażeń to 11-15 ataków po ok. 400 bazy, bez uwzględnienia umagów i innych cudów-nie-widów. Realistycznie 30 tyś. obrażeń na rundę przy 11 atakach. Co prawda w PvP to ssie bardzo, bo się w nic nie trafi, ale expy powinno solować.
Może ktoś ma środki i fantazję, żeby wypróbować coś takiego? Chętnie pooglądam jakiś nowy temat w sali trofeum
Pozdro,
Pilniczek
__________________ Kiedyś r15 pilniczekowr
Teraz r5 pilniczekowr
cytat: |
General napisał(a)
CR'a do TOP może wprowadzić na typowym sprzęcie nawet regularnie podlewana paprotka. |
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez gb95: 17-07-2018 02:59.
|
|