Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Zmiana Epika na Leg Dsk » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Zmiana Epika na Leg Dsk 12 Ankieta - średnia ocena: 1,8312 Ankieta - średnia ocena: 1,8312 Ankieta - średnia ocena: 1,8312 Ankieta - średnia ocena: 1,83
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
biggie87
Triple Ace


Data rejestracji: 06-02-2011
Postów: 183
Klan: Siła i Honor
Kraina: Necropolia
Skąd: brać na winyle?

Zmiana Epika na Leg Dsk Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Witam, na R3 gram dopiero od 2014 roku (dopóki nie było epików wpadło mi dropa na wartość około 50-60kk pr) od kiedy weszły epiki drop zmalał do 5-10kk do dnia dzisiejszego. Epiki leciały dobrze do mniej więcej grudnia 2017 roku, teraz leci sam chłam wart w złomie jakies 5kk pln, wyprawy puszczam nadal ale już nawet nie liczę na dropa bo jego nie ma. Był przed epikami.

Może wprowadzilibyście zmianę z Epika na Leg Dsk wtedy rynek by odżył Smile nikt na tym nie straci Smile bo jak ktoś ma 2x albo 4x ten sam przedmiot to sorry :/ nie jestem paniakiem a mam chyba z 10 róznych jastrzębów kiszę to w zbrojowni i aktualnie mam:

229 / 180 +120 [powiększ]

same epiki zajmuja 90%


ok ide po whisky Big Grin

__________________
R3: adek008
24-08-2018 21:41 biggie87 jest offline Szukaj postów użytkownika: biggie87 Dodaj biggie87 do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nikt nigdy nie opisal tego pomyslu na forum... rotfl