Gra się laguje troszkę |
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Serwer nie jest przeciążony, nikt inny nie zgłasza problemów. Systemy monitorujące pokazują średni czas odpowiedzi z tego miesiąca dla R1 jako 651.17ms (a i tak jest to zawyżony czas, bo serwery monitorujące nie znajdują w Europie). Stawiam na jakiś problem gdzieś po drodze pomiędzy Twoim łączem a serwerownią. Inne strony mogą działać szybko, bo akurat trasa do żadnej z nich nie wiedzie tą samą drogą co do serwerów BW.
Spróbuj wykonać traceroute wg rad z tego tematu: Co zrobić, gdy nie można się połączyć
Sprawdź na komórce podłączonej do tego samego łącza (wifi).
Sprawdź na komórce podłączonej do netu komórkowego.
Lagi mają miejsce o jakiejś konkretnej porze, czy non stop?
__________________
|
|
06-09-2018 08:58 |
|
|
Dark Knight
Triple Ace
Data rejestracji: 20-02-2008
Postów: 210
|
|
Gram na r3/4 - przeglądarka firefox - i konto też sie tnie i co dziwne na tym samym serwerze gram drugą postacia przeglądarka chrom i wszystko w porzadku i tak już od kilku dni
|
|
06-09-2018 20:04 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Dark Knight, a jak zamienisz przeglądarki?
Xantina, przy tych czasach odpowiedzi powinno śmigać. Może masz jakiegoś wirusa/trojana np kopiącego bitcoiny? Spróbuj bez logowania (lub po wylogowaniu) otworzyć https://r1.bloodwars.interia.pl/ i kliknij kilka razy F5 patrząc czy komunikat o wygaśnięciu czasu sesji ładuje się szybko czy wolno.
__________________
|
|
07-09-2018 10:23 |
|
|
bla_bla_bla
Viking
Data rejestracji: 19-09-2015
Postów: 732
Kraina: Necropolia Skąd: BW → Bloody Warns
|
|
Jeśli już chcesz drogą eliminacji odrzucać potencjalne przyczyny problemu, to na początek proponowałbym zejść z wersją Chrome'a o jedną niżej niż ta, na której zaczęło się dziać to, o czym piszesz wyżej - wtedy pozostanie ISP (najprawdopodobniej, bo być może pakiety lecą jakimiś nietypowymi trasami) albo, co mniej prawdopodobne (bo zgłaszają to pojedyncze osoby), wina będzie leżała po stronie BW;]
A co Maxthona...
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/bardzo-sie-zdziwie-jesli-to-wyjdzie-na
-jaw-czyli-wyrzuccie-maxthona/
...wywal to czym prędzej (wiem, że "nius" trochę stary, ale nie ma żadnej gwarancji, że po prostu nie kryją się lepiej i za jakiś czas znowu coś nie wypłynie)
__________________
cytat: |
Co jest tej, lepiej postaw litr, siadaj, gadaj co masz
Polej raz i pij, albo będzie peace albo damy se w pysk
Nie powiedziałeś tego w ryj to jakbyś chłopcze znikł |
|
|
19-09-2018 19:17 |
|
|
Konrad
Administrator ds. technicznych
Data rejestracji: 24-05-2006
Postów: 13.388
Klan: BW Team Skąd: localhost
|
|
Xantina, spróbuj odpalić Chrome z wyłączonymi dodatkami. Ew spróbuj go usunąć całkowicie (oczywiście zachowaj swoje zakładki i zapisane hasła) i zainstalować ponownie.
Wiele osób korzysta z Chrome i gdyby faktycznie było z nim coś nie tak, to zgłoszeń byłoby bardzo dużo.
Jeśli problem występuje tylko na tej przeglądarce, to raczej nie leży on po stronie łącza.
Z tego wnioskuję, że to jakiś problem z Twoją instalacją Chrome, a nie Chrome jako takim.
__________________
|
|
20-09-2018 11:11 |
|
|
|