MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
Kilka pytań, szukałem po forum jednak nie jestem do końca pewny tego co wyczytałem.
"Maksymalna i minimalna szansa na trafienie ustalana jest poprzez porównanie parametru SZCZĘŚCIA u obu graczy. Maksymalna szansa trafienia wynosi 90% + różnica szczęścia/5. Oznacza to że nawet mając więcej zwinności od przeciwnika możemy mieć maksymalną szansę trafienia 88% przy różnicy 10 szczęścia na jego korzyść. Minimalna szansa trafienia wynosi 10% + różnica szczęścia/5."
1. Czy jest to liczone na samym początku walki? Tzn. czy najpierw ustalana jest wartość maksymalna i minimalna trafienia, a następnie faktyczna szansa trafienia ze wzoru (x = (70 + a*y + z) * p - a*r) czy w innym momencie?
"Szczęście samo w sobie nie wpływa bezpośrednio na szansę trafienia, ustala jedynie minimalną i maksymalną granicę trafienia."
2. Jeżeli na początku, to czy dobrze rozumiem: Mam 100 szczescia, przeciwnik ma 0. Moja min. szansa na trafienie to 30% i max. 99%, a przeciwnika min. 1% i max. 70%?
3. Tylko w tych zakresach zostanie policzone trafienie z powyższego wzoru?
"Ograniczenie dla max szansy na trafienie (przez przeciwnika) modyfikowanej przez szczęście do 15%. Czyli: nie można szczęściem obniżyć przeciwnikowi szansy na trafienie poniżej 15%.
Ograniczenie dla min szansy na trafienie (przez gracza) modyfikowanej przez szczęście do 70%. Czyli: nasza MINIMALNA szansa na trafienie (np. przy 0 zw i 0 spost) nie może być wyższa niż 70%."
4. Mając 400 szczęścia, gdy przeciwnik ma 0 to jego zakres na trafienie wyniesie odpowiednio min. 1% max. 15%?
Modyfikator trafienia wynikający ze szczęścia może zostać w niektórych sytuacjach zmniejszony innymi statystykami:
W przypadku, gdy gracz wyprowadzający cios ma mniej szczęścia od trafianego gracza, każde 20 punktów różnicy zwinności (broń biała), spostrzegawczości (broń palna) lub sumy (broń dystansowa) redukuje o 1 pkt proc. modyfikator trafienia wynikający ze szczęścia. W powyższy sposób można zredukować ten modyfikator maksymalnie do 0%. Powyższe działa tylko w przypadku, gdy to trafiający ma mniej szczęścia.
5. Nie rozumiem do końca tego zapisu - 20 punktów różnicy dla kogo? Mam mniej szczęścia ale np. 200 zwinności więcej niż przeciwnik to redukuję modyfikator o 10% dla wartości maksymalnej i minimalnej trafienia? Jak to się ma do ataków białej na palną/dystans, palnej na białą/dystans oraz dystansu na białą/palną? Mogę prosić o przykłady?
Ekspedycje, a trafienie przeciwników:
Bonusy dla mobów wynikające ze zbyt niskiej sumy poziomów:
dodatkowe obrażenia = (max suma poziomów - suma poziomów dołączonych).
dodatkowe trafienie wszystkich broni =( (max suma poziomów - suma poziomów dołączonych)*% niedołączonych).
bonus za ekspedycję robioną solo: trafienie wszystkich broni +1000.
TYLKO Moria: ignorowanie obrony = % niedołączonych - 65% (czyli jeżeli suma poziomów >= 35% max sumy poziomów, to ten bonus nie działa)
Na powyższe bonusy nie wpływa Wilcze Stado.
6. Czy moby ekspedycyjne posiadają dodatkowe ukryte wartości trafienia?
7. Czy moby ekspedycyjne biją bronią legendarną czy zwykłą (chodzi o mnożnik trafienia)?
8. Jeżeli 6 i 7 brzmi tak to jaki jest sens podawania powyższych wzorów do obliczania bonusowych trafień moba?
9. Jeżeli jednak nie mają ukrytych wartości to ... będą kolejne pytania
__________________ Don't be so Grim...
|
|
15-10-2018 10:08 |
|
|
Apollno1
Triple Ace
Data rejestracji: 03-06-2009
Postów: 244
Kraina: Moria III
|
|
RE: MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
cytat: |
Nonek napisał(a)
Kilka pytań, szukałem po forum jednak nie jestem do końca pewny tego co wyczytałem.
"Maksymalna i minimalna szansa na trafienie ustalana jest poprzez porównanie parametru SZCZĘŚCIA u obu graczy. Maksymalna szansa trafienia wynosi 90% + różnica szczęścia/5. Oznacza to że nawet mając więcej zwinności od przeciwnika możemy mieć maksymalną szansę trafienia 88% przy różnicy 10 szczęścia na jego korzyść. Minimalna szansa trafienia wynosi 10% + różnica szczęścia/5."
1. Czy jest to liczone na samym początku walki? Tzn. czy najpierw ustalana jest wartość maksymalna i minimalna trafienia, a następnie faktyczna szansa trafienia ze wzoru (x = (70 + a*y + z) * p - a*r) czy w innym momencie? |
Wydaje mi sie, ze na poczatku ustalana jest faktyczna szansa na trafienie, a pozniej dodawane sa bonusy z tytulu roznicy szczescia.
cytat: |
Nonek napisał(a)
"Szczęście samo w sobie nie wpływa bezpośrednio na szansę trafienia, ustala jedynie minimalną i maksymalną granicę trafienia."
2. Jeżeli na początku, to czy dobrze rozumiem: Mam 100 szczescia, przeciwnik ma 0. Moja min. szansa na trafienie to 30% i max. 99%, a przeciwnika min. 1% i max. 70%?
3. Tylko w tych zakresach zostanie policzone trafienie z powyższego wzoru? |
2. To zależy od tego jak duzą przewagę zwinki/sposta/sumy masz. Szczęściem zbijasz maksymalnie o 15%, reszte różnicą parametrów.
3. Zakres jest tylko jednym ze skladowych, ale tak.
cytat: |
Nonek napisał(a)
"Ograniczenie dla max szansy na trafienie (przez przeciwnika) modyfikowanej przez szczęście do 15%. Czyli: nie można szczęściem obniżyć przeciwnikowi szansy na trafienie poniżej 15%.
Ograniczenie dla min szansy na trafienie (przez gracza) modyfikowanej przez szczęście do 70%. Czyli: nasza MINIMALNA szansa na trafienie (np. przy 0 zw i 0 spost) nie może być wyższa niż 70%."
4. Mając 400 szczęścia, gdy przeciwnik ma 0 to jego zakres na trafienie wyniesie odpowiednio min. 1% max. 15%? |
Niekoniecznie. Szczeście to taki modyfikator do trafienia, jesli przeciwnik bedzie mial duzo wieksza sume to nie.
cytat: |
Nonek napisał(a)
Modyfikator trafienia wynikający ze szczęścia może zostać w niektórych sytuacjach zmniejszony innymi statystykami:
W przypadku, gdy gracz wyprowadzający cios ma mniej szczęścia od trafianego gracza, każde 20 punktów różnicy zwinności (broń biała), spostrzegawczości (broń palna) lub sumy (broń dystansowa) redukuje o 1 pkt proc. modyfikator trafienia wynikający ze szczęścia. W powyższy sposób można zredukować ten modyfikator maksymalnie do 0%. Powyższe działa tylko w przypadku, gdy to trafiający ma mniej szczęścia.
5. Nie rozumiem do końca tego zapisu - 20 punktów różnicy dla kogo? Mam mniej szczęścia ale np. 200 zwinności więcej niż przeciwnik to redukuję modyfikator o 10% dla wartości maksymalnej i minimalnej trafienia? Jak to się ma do ataków białej na palną/dystans, palnej na białą/dystans oraz dystansu na białą/palną? Mogę prosić o przykłady? |
Tutaj chodzi o osobe ktora atakuje(wyprowadza atak- cios bronia) Jesli ona ma mniej szczescia od osoby przyjmujacej cios to uwzglednia sie roznice parametrow(zwinka/spost). A ktore, to juz zalezy od osoby wyprowadzajacej. Jesli ona jest bialasem to bierze sie zwinke, palniakiem spost, dystansem suma. Niezaleznie od tego jakiej broni uzywa osoba przyjmujaca cios.
Dokladnie tak jak napisales, ale dziala to tylko kiedy wyprowadzasz cios. Nie redukujesz szansy, jesli przeciwnik go wyprowadza. Pod uwage brana jest ten parematr ktory jest istotny dla Twojej broni. Jesli uzywasz broni bialej to zwinka itd.
cytat: |
Nonek napisał(a)
Ekspedycje, a trafienie przeciwników:
Bonusy dla mobów wynikające ze zbyt niskiej sumy poziomów:
dodatkowe obrażenia = (max suma poziomów - suma poziomów dołączonych).
dodatkowe trafienie wszystkich broni =( (max suma poziomów - suma poziomów dołączonych)*% niedołączonych).
bonus za ekspedycję robioną solo: trafienie wszystkich broni +1000.
TYLKO Moria: ignorowanie obrony = % niedołączonych - 65% (czyli jeżeli suma poziomów >= 35% max sumy poziomów, to ten bonus nie działa)
Na powyższe bonusy nie wpływa Wilcze Stado
6. Czy moby ekspedycyjne posiadają dodatkowe ukryte wartości trafienia?
7. Czy moby ekspedycyjne biją bronią legendarną czy zwykłą (chodzi o mnożnik trafienia)?
8. Jeżeli 6 i 7 brzmi tak to jaki jest sens podawania powyższych wzorów do obliczania bonusowych trafień moba?
9. Jeżeli jednak nie mają ukrytych wartości to ... będą kolejne pytania
|
6. Tak, ale nie wiem czy kazdy i ile bo te wartosci nie zostaly ani udostepnione, ani potwierdzone. Nie mniej z moich obserwacji wynika ze maja i to calkiem spore.
7. Bez znaczenia - jesli maja to ukryte mnozniki i trzeba samemu doswiadczalnie sprawdzic ile sumy i szczescia potrzebujesz aby mob Cie nie trafial.
8. Te wzory do tycza graczy, a nie mobow. Moby maja kilka rzeczy uykrytych - jak bonusy do trafienia z broni itd. Nie jestes w stanie dokladnie policzyc trafienia z tego wzoru, jedynie tak na oko. Po prostu nie mamy wystarczajacej liczby danych, aby uznac wynik obliczen za prawidlowy.
Mam nadzieje, ze nigdzie sie nie pomylilem. Pamietaj, ze jest roznica pomiedzy Gracz-Gracz, a Gracz - MOB.
Ten post był edytowany 4 raz(y), ostatnio edytowany przez Apollno1: 15-10-2018 21:43.
|
|
15-10-2018 21:38 |
|
|
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
RE: MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
cytat: |
2. To zależy od tego jak duzą przewagę zwinki/sposta/sumy masz. Szczęściem zbijasz maksymalnie o 15%, reszte różnicą parametrów. |
No właśnie chyba nie. Wg tutorialu można to zrozumieć, że szczęściem możesz zbić maksymalną szansę z np. 90% do 15%, a minimalną z 10% do 1%, a nie o 15%. Więc jeżeli przeciwnik będzie miał 14 % szansy na trafienie wynikające ze wzoru to szczęście nic nie obniży.
Liczyłbym na odpowiedź w tej kwestii CM'a/Konrada lub Marcina.
cytat: |
Tutaj chodzi o osobe ktora atakuje(wyprowadza atak- cios bronia) Jesli ona ma mniej szczescia od osoby przyjmujacej cios to uwzglednia sie roznice parametrow(zwinka/spost). A ktore, to juz zalezy od osoby wyprowadzajacej. Jesli ona jest bialasem to bierze sie zwinke, palniakiem spost, dystansem suma. Niezaleznie od tego jakiej broni uzywa osoba przyjmujaca cios. Dokladnie tak jak napisales, ale dziala to tylko kiedy wyprowadzasz cios. Nie redukujesz szansy, jesli przeciwnik go wyprowadza. Pod uwage brana jest ten parematr ktory jest istotny dla Twojej broni. Jesli uzywasz broni bialej to zwinka itd. |
Czyli jeżeli dobrze rozumiem Białas 1000 zwinki/100 sposta 0 szczęścia atakujący palniaka 100zwinki/1000 sposta i 200 szczęścia to biały przy atakowaniu niweluje modyfikator szczęścia w całości i ma 90% szansy na trafienie?
cytat: |
8. Te wzory do tycza graczy, a nie mobow. Moby maja kilka rzeczy uykrytych - jak bonusy do trafienia z broni itd. Nie jestes w stanie dokladnie policzyc trafienia z tego wzoru, jedynie tak na oko. Po prostu nie mamy wystarczajacej liczby danych, aby uznac wynik obliczen za prawidlowy. |
A jednak wzory dotyczą mobów, skoro jest powiedziane ile mają dodatkowych bonusów do trafienia ale mają ukryte trafienie to jest to informacja z dupy, bo niewiele pomaga i nie da się dokładnie policzyć kiedy mam ten magiczny 1% na trafienie przez moba.
__________________ Don't be so Grim...
|
|
16-10-2018 07:58 |
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
poprawne jesli dobrze pamietam - tak sie luckowalo moby
szczęściem możesz zbić maksymalną szansę z np. 90% do 15%, a minimalną z 10% do 1%, a nie o 15%.
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
16-10-2018 09:03 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
RE: MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
Nonek, właściwie to wszystko dobrze rozumiesz.
Jeśli ze wzoru wynika, że masz 14% szans na trafienie, to szczęście przeciwnika nie wpłynie na Twoje szanse trafienia.
Jeśli masz 1000 zwinki, a przeciwnik 100 zwinki i 200 szczęścia, to trafiasz 90% swoich ciosów.
Nie wiem, czy moby mają procentowe bonusy do trafienia - prawdopodobnie nie, ale to dopiero jutro będę mógł sprawdzić. Bonusy do trafienia ma część (w sumie większość) mobów, chyba że uczestnicy mają mniej poziomów niż standardowy limit lokacji - wtedy każdy mob otrzymuje bonusy które tutaj przytoczyłeś.
Wracając do pierwszego postu:
1. Różnica szczęścia zmienia minimalne i maksymalne szanse na trafienie. Jeśli masz dużo więcej zwinności, i masz tyle samo szczęścia co przeciwnik - szansa na to że trafisz wynosi 90%. Jeśli oprócz tego masz 45 szczęścia więcej, to masz 99% na trafienie.
2. Tak. mając 100 szczęścia więcej i jednocześnie mniej sumy od przeciwnika będziesz trafiał 30% (upraszczając, bo wyższa suma zmienia też modyfikator szczęścia).
3. Tak. Zawsze liczone jest trafienie, a następnie jest ograniczane minimalnym lub maksymalnym zakresem (który można zmodyfikować szczęściem).
4. Ponownie tak, i ponownie zakładając że suma nie zmniejsza modyfikatora szczęścia.
5. Liczy się różnica statystyki potrzebnej do trafienia bronią gracza wyprowadzającego cios. Jeśli biała z wysoką zwinką atakuje palną z niską zwinką i wysokim szczęściem, to przewaga zwinności może nawet całkowicie zniwelować wpływ szczęścia i biała będzie miała 90% szans na trafienie. Palniak będzie miał 99% szans, chyba że ma mniej spostrzegawczości.
6-8 odpowiedziałem. Jutro sprawdzę dokładnie, ale jestem prawie pewien że moby nie mają procentowych bonusów do trafienia.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
16-10-2018 10:01 |
|
|
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Dziękuję za odpowiedź i czekam na informacje. Dla pewności jeszcze powiedz czy dobrze rozumuję:
Osoba 1 500 zwinki 120 szczęścia biala 1h
Osoba 2 500 zwinki 0 szczęscia biala 1h
Osoba 1
Trafienie przeciwnika
70+500*3-500*3 = 70%
Różnica szczęścia 24 więc mieści się w zakresie trafienia 34-99
Końcowe trafienie 70%
Osoba 2
Trafienie w przeciwnika
70+500*3-500*3 = 70%
Różnica szczęścia 24 na niekorzyść czyli zakres trafienia 1-66
Końcowe trafienie 66%?
Czy raczej powinienem to liczyć dla drugiej osoby tak
70% trafienia minus 24% ze względu na różnicę szczęścia i wynik byłby na poziomie 44%?
__________________ Don't be so Grim...
|
|
16-10-2018 10:48 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Dla drugiej osoby końcowe trafienie wyniesie 66% - szczęście modyfikuje maksymalną i minimalną szansę, czyli 90-24=66
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
16-10-2018 10:50 |
|
|
Apollno1
Triple Ace
Data rejestracji: 03-06-2009
Postów: 244
Kraina: Moria III
|
|
RE: MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
cytat: |
Nonek napisał(a)
cytat: |
2. To zależy od tego jak duzą przewagę zwinki/sposta/sumy masz. Szczęściem zbijasz maksymalnie o 15%, reszte różnicą parametrów. |
No właśnie chyba nie. Wg tutorialu można to zrozumieć, że szczęściem możesz zbić maksymalną szansę z np. 90% do 15%, a minimalną z 10% do 1%, a nie o 15%. Więc jeżeli przeciwnik będzie miał 14 % szansy na trafienie wynikające ze wzoru to szczęście nic nie obniży.
Liczyłbym na odpowiedź w tej kwestii CM'a/Konrada lub Marcina. |
Racja, ja cos zle przeczytalem.
cytat: |
Nonek napisał(a)
cytat: |
Tutaj chodzi o osobe ktora atakuje(wyprowadza atak- cios bronia) Jesli ona ma mniej szczescia od osoby przyjmujacej cios to uwzglednia sie roznice parametrow(zwinka/spost). A ktore, to juz zalezy od osoby wyprowadzajacej. Jesli ona jest bialasem to bierze sie zwinke, palniakiem spost, dystansem suma. Niezaleznie od tego jakiej broni uzywa osoba przyjmujaca cios. Dokladnie tak jak napisales, ale dziala to tylko kiedy wyprowadzasz cios. Nie redukujesz szansy, jesli przeciwnik go wyprowadza. Pod uwage brana jest ten parematr ktory jest istotny dla Twojej broni. Jesli uzywasz broni bialej to zwinka itd. |
Czyli jeżeli dobrze rozumiem Białas 1000 zwinki/100 sposta 0 szczęścia atakujący palniaka 100zwinki/1000 sposta i 200 szczęścia to biały przy atakowaniu niweluje modyfikator szczęścia w całości i ma 90% szansy na trafienie? |
Wydaje mi sie, ze tak.
cytat: |
Nonek napisał(a)
cytat: |
8. Te wzory do tycza graczy, a nie mobow. Moby maja kilka rzeczy uykrytych - jak bonusy do trafienia z broni itd. Nie jestes w stanie dokladnie policzyc trafienia z tego wzoru, jedynie tak na oko. Po prostu nie mamy wystarczajacej liczby danych, aby uznac wynik obliczen za prawidlowy. |
A jednak wzory dotyczą mobów, skoro jest powiedziane ile mają dodatkowych bonusów do trafienia ale mają ukryte trafienie to jest to informacja z dupy, bo niewiele pomaga i nie da się dokładnie policzyć kiedy mam ten magiczny 1% na trafienie przez moba. |
Dotycza, ale odnosnie mobow ciezko to wyliczyc bo jest sporo zmiennych. Byc moze nie maja ukrytych wartosci trafienia, ale trzeba pamietac o bonusie do trafienia z tytuly sumy poziomow uczestnikow expedycji - im ona mniejsza tym mob dostaje wieksze bonusy do trafienia.
Pamietaj jedna rzecz, przewaga sumy/zwinki/sposta zbijasz mobowi trafienie do max 10% - reszte tylko i wylacznie szczesciem. Musisz miec go o 45 wiecej od moba - roznica 5 szczescia = 1% trafienia. Takze, na ten aspekt rowniez musisz zwrocic uwage sumujac/spostujac/zwinkujac moby. Nie tylko suma, ktorej wartosc bedzie zalezna od sumy poziomow uczestnikow ekspedycji, ale i roznica szczescia.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Apollno1: 16-10-2018 11:55.
|
|
16-10-2018 11:53 |
|
|
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
RE: MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Nie wiem, czy moby mają procentowe bonusy do trafienia - prawdopodobnie nie, ale to dopiero jutro będę mógł sprawdzić. Bonusy do trafienia ma część (w sumie większość) mobów, chyba że uczestnicy mają mniej poziomów niż standardowy limit lokacji - wtedy każdy mob otrzymuje bonusy które tutaj przytoczyłeś.
[...]
6-8 odpowiedziałem. Jutro sprawdzę dokładnie, ale jestem prawie pewien że moby nie mają procentowych bonusów do trafienia. |
Nieśmiało przypominam.
__________________ Don't be so Grim...
|
|
25-10-2018 11:40 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Dzięki za przypomnienie
Moby nie mają bonusów procentowych do trafienia. Teoretycznie mogłyby mieć, gdyby atakowały broniami legendarnymi, ale żaden takiej nie ma.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
25-10-2018 11:48 |
|
|
Nonek
Lord
Data rejestracji: 24-09-2006
Postów: 406
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Dzięki za przypomnienie
Moby nie mają bonusów procentowych do trafienia. Teoretycznie mogłyby mieć, gdyby atakowały broniami legendarnymi, ale żaden takiej nie ma. |
Dziękuję za odpowiedź to jeszcze ostatnie pytanie czy możesz powiedzieć czy moby mają stała wartość trafienia (tego ukrytego) czy zależne jest od poziomu moba? Jak wiadomo mają różne wartości hp, zwninności, sposta itd. więc jak jest z trafieniem?
__________________ Don't be so Grim...
|
|
25-10-2018 11:55 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Różnie, niektóre mają stały bonus, inne mają w zależności od poziomu (tak jak statystyki)
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
25-10-2018 11:59 |
|
|
j3r2yk
Double Ace
Data rejestracji: 09-08-2011
Postów: 120
Kraina: Moria VII Skąd: Gdynia
|
|
podepnę się pod temat, bo mnie to nurtuje - wg wzorów które posiadamy i informacji od @MasterOfPuppets z tego wątku wynikałoby że na Agrameon wystarczyłoby dużo mniej zwinki niż defacto potrzeba
dane:
runner: zwinność 825, szczęście 45, 120lvl
asystent: 70lvl
Agrameon: zwinność 520, szczęście 0
szansa trafienia przez Agrameon:
70+3*520 + (1190-190)*84% - 3*825 = -5
czyli mając 825 zwinności możnaby spokojnie robić duet na tym mobie. Jak wiemy tyle zwinności nie wystarcza nawet do trio, więc coś tu chyba jest nie tak i moby mają jakiś dodatkowy bonus do trafienia który nie znika po uaktywnieniu się bonusu za niepełny skład.
Dobrze byłoby znać takowe - dla mnie jednym z plusów tej gry jest to, że wszystko można sobie wyliczyć - w granicach prawdopodobieństwa. Tego się nie da...
|
|
14-11-2018 12:17 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Niektóre moby mają dodatkowe trafienie (liczbowe) - Nonek pytał o procentowe trafienie (które wpływałoby na bonus za niepełny skład).
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
14-11-2018 13:20 |
|
|
j3r2yk
Double Ace
Data rejestracji: 09-08-2011
Postów: 120
Kraina: Moria VII Skąd: Gdynia
|
|
RE: MORIA - trafienie, tutorial i moby. |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)...
Bonusy do trafienia ma część (w sumie większość) mobów, chyba że uczestnicy mają mniej poziomów niż standardowy limit lokacji - wtedy każdy mob otrzymuje bonusy które tutaj przytoczyłeś.
... |
To Twoje wcześniejsze wytłumaczenie rozumiem w ten sposób, że jeżeli wchodzi bonus niepełnego składu to "ukryty" bonus do trafienia nie jest już aktywny.
Czy jednak jest tak, że do bonusu za niepełny skład należy dodać ten "ukryty" bonus?
Jest szansa żeby poznać te wartości?
|
|
14-11-2018 13:24 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Tak, należy dodać ten ukryty bonus, przy czym jego przybliżoną wartość dość łatwo ocenić. Na drzewo potrzeba jakieś 950 zwinności, więc maksymalny bonus do trafienia to plus minus 400 (raczej minus).
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
14-11-2018 13:45 |
|
|
j3r2yk
Double Ace
Data rejestracji: 09-08-2011
Postów: 120
Kraina: Moria VII Skąd: Gdynia
|
|
Ok. Teraz jest to jasne.
Czy istnieje szansa na listę jakie moby ile mają bonusu?
|
|
14-11-2018 14:58 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
j3r2yk napisał(a)
Czy istnieje szansa na listę jakie moby ile mają bonusu? |
Tego Sushi nawet mi nie ujawnia, więc raczej nie
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
15-11-2018 09:03 |
|
|
|