Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
|
UPDATE!
Ponieważ Sejm przegłosował ustawę o obowiązkowym dniu wolnym 12 listopada w zamian za przypadające w niedzielę 11 listopada Narodowe Święto Niepodległości, patch zostanie wprowadzony dzień później niż początkowo planowaliśmy, czyli 13.11.2018 r.
Drodzy Gracze,
Poniżej znajdziecie changelog patcha o numerze 2.0. Patch zostanie wgrany na serwery dnia 12.11.2018 r. 13.11.2018 r. przed południem.
Wasz,
BWTeam
Wszystkie Serwery:
Przeliczenie poziomów:
Zmieniono progi doświadczenia wymaganego do awansu na kolejny poziom doświadczenia.
Koszty treningu zostały zmienione w taki sposób, aby dopasować je do nowego tempa zdobywania poziomów i umożliwić trenowanie także na wysokich poziomach.
Trening oraz wolne punkty rozwoju wszystkich graczy zostały przeliczone tak, aby odpowiadały parametrom, które uzyskaliby grając od początku na serwerze z nowymi kosztami treningu i poziomu.
Wprowadzono nowy wygląd raportów z zasadzek, wypraw, ekspedycji i kw. Nowe raporty, oprócz treści identycznej z dotychczasowymi raportami, zawierają graficzną, animowaną i uproszczoną prezentację przebiegu walki. Dodatkowo w podsumowaniu raportów wszystkie zdobyte zasoby będą zsumowane, a znalezione przedmioty posortowane według jakości.
Talizman Furia bestii: Zmiana wymaganych run na Zielona/Zielona/Niebieska/Złota/Złota (zamiast trzech Zielonych i dwóch Złotych).
UWAGA! W momencie wejścia patcha runa, której kolor uległ zmianie została wyjęta z talizmanów wszystkich graczy. Została również usunięta z zapisanych zestawów talizmanów.
Dodano kolejne poziomy ewolucji (zmiana nie dotyczy ewolucji działających jako aura). Kolejne poziomy mają identyczne efekty, jak pierwsze 5 poziomów ewolucji. Wszystkie efekty sumują się. Koszt wykupienia i użycia ewolucji na poziomach 6-10 jest dwukrotnie większy, niż w przypadku poziomów 1-5.
Dodano nową ewolucję: Wzmocnione mięśnie.
Zmniejszono koszt ewolucji Skażenie Maną do 300/600/900/1200/1500 punktów ewolucji.
Osoby mające wykupione Skażenie Maną otrzymają zwrot nadpłaconych punktów ewolucji.
Dodano bonusowe punkty ewolucji przyznawane za nieparzyste poziomy:
- poziom 3-49 => +10 pkt ewolucji na każdym nieparzystym poziomie,
- poziom 50-63 => +50 pkt ewolucji każdym nieparzystym poziomie,
- powyżej 65 poziomu => +100 pkt ewolucji na każdym nieparzystym poziomie.
Punkty ewolucji za zyskane do tej pory nieparzyste poziomy zostały przyznane wszystkim graczom w momencie wejścia patcha.
Zrównano doświadczenie z ekspedycji zdobywane w aktach 1-3.
Zwiększono ilość doświadczenia zdobywanego na ekspedycjach w duetach i większych składach. Jednocześnie robienie wyższych ekspedycji nadal będzie dawać więcej doświadczenia, także w większym składzie.
Usunięto opcję rezygnacji z doświadczenia podczas organizowania ekspedycji.
Zablokowanie lub wyssanie arkan przeciwnika nie będzie powodowało wyłączenia efektów talizmanów zależnych od arkan.
Usunięto statystyki bojowe wprowadzone w patchu 1.7.11.
Przejście ostatniego poziomu lokacji Król Wzgórza będzie dawało dodatkowe doświadczenie w wysokości poziom gracza * 5 * numer lokacji.
Bonus czasowy Czeladnik będzie działał do 64 poziomu włącznie.
Bonus czasowy Adept będzie dawał +1 pkt ewolucji za każdą wygraną zasadzkę i będzie działał do 49 poziomu włącznie.
Bonus czasowy Champion będzie dawał +2 pkt ewolucji za każdą wygraną zasadzkę i będzie działał od 50 do 64 poziomu włącznie.
W podsumowaniu walk drużynowych całkowite zadane obrażenia będą odpowiadały rzeczywistym punktom życia, które stracili zaatakowani przeciwnicy. Przykładowo jeśli przeciwnik miał 100 pkt życia i zadaliśmy mu 5000 obrażeń, to w podsumowaniu ten cios będzie liczony jako 100 zadanych obrażeń.
Moria:
[Moria] Zmiany w tatuażach:- Zabójca:
Zabójcza skuteczność - poziom 5: Obniża maksymalny unik przeciwników do 15% (tylko przeciwko wampirom), unik przeciwnika -15% (tylko przeciwko potworom),
Zabójcza precyzja: ignoruje 6/12/18/24/30 % obrony przeciwnika (zamiast 4/8/12/16/20%),
Zabójcza precyzja – poziom 5: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +1% na każde 7 poziomów postaci (zamiast 9 poziomów).
- Rewolwerowiec:
Urodzony rewolwerowiec - poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 47 poziomów).
- Gangster:
Zmysły ulicznika - poziom 5: maksymalny unik +5%,
Zmysły ulicznika - Twardość +10/20/30/40/50%,
Ciągły ogień - poziom 4: obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci,
Ciągły ogień - poziom 5: obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci (zamiast 1 na każde 4 poziomy).
- Władca demonów:
Kości wrogów: wymagania atrybutów postaci obniżone o 3/6/9/12/15% (zamiast 2/4/6/8/10%),
Kości wrogów - poziom 5: +5% do maksymalnej łatwości,
Siewca grozy - poziom 5: +1 atak każdą bronią dystansową ciężką za każde 60 poziomów postaci, +1 atak każdą bronią dystansową lekką za każde 80 poziomów postaci (zamiast +1 atak każdą bronią za każde 60 poziomów postaci),
Siewca grozy: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni dystansowej +30/55/80/110/150% (zamiast +20/35/50/70/100%).
- Mnich:
Ascetyczna budowa: Twardość +10/20/30/40/50%,
Dyscyplina: PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +3/6/9/12/15%.
- Berserker:
Szał krwi: obrażenia wszystkich broni +2/4/6/8/10 (zamiast +3/6/9/12/15),
Szał krwi - poziom 5: obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów.
- Czarny rycerz:
Podwójny cios - poziomy 3-5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1 na poziomach 3-5),
Podwójny cios: szczęście +2/4/6/8/10 (zamiast +1/2/2/4/6),
Podwójny cios - poziom 5: szczęście +1 na każde 5 poziomów postaci.
Potęga wiary: usunięto ujemny modyfikator obrażeń krytycznych z 4 i 5 poziomu,
Potęga wiary: Twardość +10/20/30/40/50%.
- Snajper:
Dowódca oddziału – poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 70 poziomów postaci (zamiast +1 atak każdą bronią od 80 poziomu oraz kolejny za każde następne 25 poziomów).
- Łowca skarbów:
Żądza pieniądza: SZCZĘŚCIE +25 (zamiast +10), SZCZĘŚCIE +2 za każde 5 poziomów postaci (zamiast +10 za każde 15 poziomów),
Szczęśliwy strzał: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni dystansowej +30/55/80/110/150% (zamiast +20/35/50/70/100%).
- Łowca:
Kamuflaż: szansa trafienia krytycznego +5% za każde trafienie niekrytyczne (resetuje się na koniec walki),
Deszcz strzał: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni dystansowej +30/55/80/110/150% (zamiast +20/35/50/70/100%),
Silne ramię - poziom 5: +1 atak każdą bronią dystansową lekką za każde 50 poziomów postaci.
[Moria] Bazowy modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej ciężkiej został zwiększony o 1 (z 2,5 na 3,5).
[Moria] Premia czasowa Druid będzie zwiększać szansę na zdobycie runy podczas ekspedycji na II mapie w zależności od poziomu gracza:
- Poziom 1: +1% / 20 poziomów
- Poziom 2: +1% / 16 poziomów
- Poziom 3: +1% / 14 poziomów
- Poziom 4: +1% / 12 poziomów
- Poziom 5: +1% / 10 poziomów
[Moria] Premia czasowa Myśliwy będzie zwiększać podstawowe parametry postaci oraz PKT ŻYCIA na ekspedycjach w zależności od poziomu gracza.
Premia do statystyk:
- Poziom 1: +1 / 20 poziomów
- Poziom 2: +1 / 16 poziomów
- Poziom 3: +1 / 14 poziomów
- Poziom 4: +1 / 12 poziomów
- Poziom 5: +1 / 10 poziomów
Premia do PKT ŻYCIA:
- Poziom 1: +35 / 20 poziomów
- Poziom 2: +35 / 16 poziomów
- Poziom 3: +35 / 14 poziomów
- Poziom 4: +35 / 12 poziomów
- Poziom 5: +35 / 10 poziomów
[Moria] Bonus setu Spaczonego - usunięto bonusy do uników przeciw broni dystansowej i białej (bonus do ogólnych uników pozostał bez zmian).
[Moria] Suffix Wilkołaka: regeneruje X bazowych PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki oraz proporcjonalną ilość pozostałych PKT ŻYCIA.
[Moria] Suffix Zemsty (broń dystansowa): usunięto efekt "maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0; dodano bonus do ignorowania obrony od poziomu Doskonałego (+5)."
[Moria] Prefix Antyczny (broń jednoręczna i dwuręczna): dodano bonus do ignorowania obrony powyżej od Doskonałego.’,
[Moria] Suffix Drakuli (broń jednoręczna i dwuręczna): dodano bonus do ignorowania obrony powyżej od Epickiego.’,
[Moria] Topór (broń jednoręczna): dodano bonus do ignorowania obrony od poziomu Doskonałego (+5).
[Moria] Ewolucja Skrzydła:
Poziom 4 - unik przed bronią białą +5%, unik przed bronią dystansową +3% (zamiast +10% i +7%),
Poziom 5 - unik przed bronią białą +6%, unik przed bronią dystansową +5% (zamiast +12% i +10%).
[Moria] Ewolucja Wzmocnione ścięgna:
Poziom 4 - unik 3% (zamiast +4%),
Poziom 5 - unik 4% (zamiast +5%).
[Moria] Ewolucja Mutacja DNA:
Premia do uników na kolejnych poziomach +1/2/3/4/5% zamiast +2/4/6/8/10%.
[Moria] Efekt talizmanu Lewiatan zwiększający obronę i odporność będzie się aktywował po każdym otrzymanym trafieniu krytycznym (dotychczas aktywował się po trafieniu niekrytycznym).
[Moria] Wyssanie mocy - koszt: 35 punktów krwi (zamiast 30).
[Moria] Moc krwi:
- Maksymalny poziom Mocy Krwi wynosi 30,
- Każdy poziom Mocy Krwi będzie zwiększał szansę na trafienie krytyczne o 1,25% (wcześniej 0,75%).
[Moria] W przypadku bonusów z podziałem efektów na broń jednoręczną i dwuręczną, lekki dystans będzie traktowany jak broń jednoręczna.
[Moria] Dodano możliwość zniszczenia przedmiotu epickiego. Niszcząc przedmiot gracz odzyskuje wszystkie runy (o tych samych kolorach i poziomach, ale losowych efektach), traci poświęcone kamienie, punkty ewolucji i przedmiot. Opcja dostępna jest w zakładce Talizmany.
[Moria] Zmieniono bonusy umagicznień:
- +1 do obrażeń na 4 poziomy zmieniono na +1 do obrażeń na 6 poziomów,
- +2 do obrażeń na 4 poziomy zmieniono na +2 do obrażeń na 6 poziomów.
[Moria] Zmieniono cenę umagicznienia "ilość dodatkowych ataków każdą bronią +1" z 12500 na 17500 ŁPC (zarówno efekt dodatni i ujemny).
[Moria] Runa energia - szansa trafienia krytycznego +3/5/7/9% (zamiast +3/6/10/15%).
[Moria] Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej jednoręcznej +1/4 WIEDZY (zamiast +1/3),
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej dwuręcznej +1/3 WIEDZY (zamiast obrażenia broni palnej dwuręcznej +12 i +15).
[Moria] Talizman Potęga Mocy: Zmniejszono wysysany modyfikator obrażeń krytycznych o 0,25% na wszystkich poziomach (do 0,75 ; 1 ; 1,25 i 1,75 na kolejnych poziomach).
[Moria] Ewolucja Krew demona - premia do szczęścia na kolejnych poziomach 4, 8, 14, 20, 30 (zamiast 3, 6, 9, 14, 20).
[Moria] Ewolucja Szósty zmysł - premia do szczęścia na poziomach 4 i 5: +10 i +15 szczęścia (zamiast +7 i +10).
[Moria] „Spadanie ataków”: w przypadku ataku bronią białą szanse na wyprowadzenie ciosu będą zależeć od 75% zwinności zamiast 50%.
Necro v2:
[Necro v2] Obniżono wymagany poziom dla założenia i dołączenia do ekspedycji (na identyczny jak na krainach typu Moria). Zniesiono również karę do doświadczenia za zbyt niski poziom dla danej lokacji.
[Necro v2] Ciężka kusza - ilość ataków na rundę: 2 (7 ataków na poziomie Epickim).
[Necro v2] Suffix zbroi: Siewcy Śmierci - obrażenia wszystkich broni +1/6 poziomów postaci na poziomie Zwykłym (+5/6 na Epickim) (zamiast obrażenia wszystkich broni +10).
[Necro v2] Suffix zbroi: Orchidei - obrażenia wszystkich broni +1/4 poziomy postaci na poziomie Zwykłym (+5/4 na Epickim) (zamiast obrażenia wszystkich broni +20).
[Necro v2] Suffix zbroi: Orchidei - ignoruje 5 % obrony przeciwnika (18% na poziomie Epickim).
[Necro v2] - Miotacz płomieni - Modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25% przeciw potworom na Zwykłym (86% na Epickim) (zamiast +5%/4 poziomy we wszystkich rodzajach walk).
[Necro v2] Zmniejszono Twardość w Miotaczu płomieni o połowę (5% na zwykłym, 18% na epickim).
[Necro v2] Prefix Rytualny: SZCZĘŚCIE +15 na poziomie zwykłym (+52 na epickim).
[Necro v2] Set Tygrysi: obrażenia wszystkich broni +1/6 poziomów na poziomie legendarnym zwykłym, +1/4 na legendarnym dobrym, +2/6 na legendarnym doskonałym (zamiast +10/15/20).
[Necro v2] Set Czarny: usunięto efekt zmniejszający trafienie bronią palną. Dodano bonus do ignorowania obrony przeciwnika: +10/12/17% dla nielegendarnego setu i +15/20/30% dla legendarnego.
[Necro v2] Prefix Krwawy: dodano efekt "zadaje dodatkowe obrażenia równe x% PKT KRWI przeciwnika przy pierwszym uderzeniu w każdej rundzie walki" (dla zbroi: 120% dla Zwykłego / 405% dla Epickiego, dla hełmów i spodni: 80% na Zwykłym / 270% na Epickim)
Dodatkowe obrażenia działają na zasadzie dodatkowego ataku wyprowadzanego po pierwszym ciosie (trafionym lub nie) w rundzie. Atak ten zadaje zawsze tyle samo obrażeń i zawsze trafia. Działa tylko przeciwko wampirom (przeciwnicy na ekspedycji nie mają pkt krwi).
[Necro v2] Suffix Klanu: SZCZĘŚCIE +2 na poziomie zwykłym (+7 na epickim).
[Necro v2] Suffix Podkowy (broń jednoręczna): SZCZĘŚCIE +4 na poziomie zwykłym (+14 na epickim).
[Necro v2] Suffix Podkowy (broń dwuręczna): SZCZĘŚCIE +5 na poziomie zwykłym (+18 na epickim).
[Necro v2] Pancerz - poziom 5: obrona przeciwko broni palnej zwiększona o 50% odporności (statystyki z arkan nie są wliczane).
[Necro v2] Zmiana wartości umagicznień:
Dodatnie:
- Obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci - 15000 ŁPC,
- Obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci - 8000 ŁPC,
- Obrażenia wszystkich broni +20 - 8000 ŁPC.
Ujemne:
- Obrona postaci -2 na każde 4 poziomy postaci - 15000 ŁPC,
- Obrona postaci -1 na każde 4 poziomy postaci - 8000 ŁPC,
- Obrażenia wszystkich broni -12 - 8000 ŁPC.
[Necro v2] Spadanie ataków: w przypadku ataku bronią białą szanse na wyprowadzenie ciosu będą zależeć od 50% zwinności.
[Necro v2] Talizman Otchłań ciszy:
- Zwiększono limit niszczenia obrony do 10/15/20/25% (zamiast 5/7/10/15%),
- Każdy poziom arkana Cisza krwi zwiększa trafienie wszystkich broni o 0,5/1/1,5/2.
[Necro v2] Talizman Życie i śmierć:
- Maksymalny modyfikator PKT ŻYCIA 75% w walkach przeciwko wampirom (zamiast 100%),
- Każdy poziom arkana Tchnienie Śmierci zwiększa PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) o 3/4/5/6% (zamiast 2/4/6/8%).
[Necro v2] Tchnienie śmierci: aktywacja w momencie spadku punktów życia poniżej 35% (zamiast 45%).
[Necro v2] Skóra bestii: zmniejsza szansę na otrzymanie trafienia krytycznego o 1% na każdy poziom arkan (zamiast 1,25%).
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
03-11-2018 15:41 |
|
|
black_lotus
Lord
Data rejestracji: 18-11-2010
Postów: 303
Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia VI Skąd: Józefów
|
|
Skoro ciężka kusza dostała taki dopal to zaraz się zaczną płacze że to jedyny słuszny dystans.
__________________ r10-maniakdnb
r13-maniakdnb87
"unosze sie ponad to na specjalnych efektach"
Łatwy zarobek w sieci
a tu jeszcze latwiejszy
|
|
03-11-2018 16:09 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
A, mozna w tym temacie pisac. No ok.
Uwazam, ze brak nerfa dla krwi zycia to wiekszy zart niz diablo na komorki w wykonaniu Blizzarda
I gdzie reset evo?
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
03-11-2018 16:11 |
|
|
hypson
Forum Ace
Data rejestracji: 27-08-2012
Postów: 77
Kraina: Moria V
|
|
Istnieje szansa na podanie dokładnych wartości jakie dają prefix Antyczny i suffix Drakuli?
|
|
03-11-2018 16:19 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
hypson napisał(a)
Istnieje szansa na podanie dokładnych wartości jakie dają prefix Antyczny i suffix Drakuli? |
Antyczna biała 1h: Od Doskonałego do Epickiego +5: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 10 / 12 / 14 / 16
Antyczna biała 2h: 2 / 4 / 6 / 8 / 10 / 12 / 14 / 16 / 20 / 24 / 28 / 32
Zemsta (dystans):
Od Doskonałego +5: 6 / 12 / 18 / 24 / 30 / 36 / 42
Topór (biała 1h): Od Doskonałego +5: 15 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20
Drakula biała 1h: Od Epickiego: 1 / 2 / 3 / 4 / 6 / 8
Drakula biała 2h: 2 / 4 / 6 / 8 / 12 / 16
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
03-11-2018 16:23 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
gdzie zapewnienie grywalnosci dla tatoo rewo?!
Panowie, toc to kasacja 20% populacji BW... brawo!!
|
|
03-11-2018 16:30 |
|
|
druu
Forum Ace
Data rejestracji: 26-07-2017
Postów: 77
Kraina: Necropolia
|
|
Jaki jest powód braku modyfikacji "spadania ataków" na n1???
|
|
03-11-2018 16:38 |
|
|
rybka4081
Member
Data rejestracji: 10-02-2012
Postów: 42
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
Gram palną 1h od lat.....ten patch mocno obniży palną 1h.....
Rewolwerowiec:
Urodzony rewolwerowiec - poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 47 poziomów).
do tego oświecony, gdzie stosunkowo 1h i tak ma maly dopal do dmg, względem np snajpera.....
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej jednoręcznej +1/4 WIEDZY (zamiast +1/3),
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej dwuręcznej +1/3 WIEDZY (zamiast obrażenia broni palnej dwuręcznej +12 i +15).
mamy się przerobić na snajperów?
dostali dopał ładny-nie neguję, niech mają
Nie widzę sensu gry na rewo jeśli tak straci, jeśli chcecie to wprowadzić, dajcie możliwość cofniencia "epiczenia" itemow...... zrobię się na snajpę
|
|
03-11-2018 16:47 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
rybka4081 napisał(a)
Gram palną 1h od lat.....ten patch mocno obniży palną 1h.....
Rewolwerowiec:
Urodzony rewolwerowiec - poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 47 poziomów).
do tego oświecony, gdzie stosunkowo 1h i tak ma maly dopal do dmg, względem np snajpera.....
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej jednoręcznej +1/4 WIEDZY (zamiast +1/3),
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej dwuręcznej +1/3 WIEDZY (zamiast obrażenia broni palnej dwuręcznej +12 i +15).
mamy się przerobić na snajperów?
dostali dopał ładny-nie neguję, niech mają
Nie widzę sensu gry na rewo jeśli tak straci, jeśli chcecie to wprowadzić, dajcie możliwość cofniencia "epiczenia" itemow...... zrobię się na snajpę |
dodaj do tego brak opcji uzycia innego setu niz sloneczny... i dopalke pozostalych tatkow... szkoda slow...
|
|
03-11-2018 16:49 |
|
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Trening oraz wolne punkty rozwoju wszystkich graczy zostały przeliczone tak, aby odpowiadały |
POWYZEJ 100?
|
|
03-11-2018 16:51 |
|
|
Jordaneq
Junior Member
Data rejestracji: 08-03-2008
Postów: 17
Kraina: Moria II; Necropolia V
|
|
Ja bym poprosil zeby z tym patrzem zostala dodana 1 darmowa zmiana rasy albo chociaz skrocic ze 180dni bo to bedzie zart
|
|
03-11-2018 16:54 |
|
|
rybka4081
Member
Data rejestracji: 10-02-2012
Postów: 42
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
zgadza się....
+1 za spam
|
|
03-11-2018 16:56 |
|
|
mink
Junior Member
Data rejestracji: 07-11-2008
Postów: 13
Kraina: Moria
|
|
Mi brakuje informacji o zmianach w wymagań tatuaży. Proszę o informację, czy celowe jest ograniczenie palnej 1h tylko do jednej biżuterii (słonek)?
Ewentualnie, czy mamy nosić obniżony kilt? Ewentualnie bezsensownie zmienić podstawę?
|
|
03-11-2018 17:02 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
ten bonus dodany do krwawego to nie jest bonus SETOWY, zgadza sie?
a nie lepiej by bylo po prostu zrobic bonus setowy tak jak w przypadku tygrysiego?
czyli dodatkowe dmg skalowane z lvlem? ewentualnie modyfikator trafienia krytycznego??
osobiscie wolalbym, zeby wplyw TOP TIERowego prefiksa dla broni palnej mial wplyw rowniez na PVE, a nie tylko PVP..
poza tym, dodawac jakis calkowicie nowy efekt juz na normalne serwery zamiast sprawdzic to wczesniej na PTR? takie rzeczy to tylko w bwt.. ech
chcialbym rowniez poruszyc regen HP kultysty - bo z tego co kojarze to sposrod wszystkich ras tylko te arkana nie byly 'balansowane' tak jak u pozostalych, a zwlaszcza u potepionych
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
03-11-2018 17:03 |
|
|
Spirol
Junior Member
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 24
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
[Moria] Moc krwi:
- Maksymalny poziom Mocy Krwi wynosi 30,
- Każdy poziom Mocy Krwi będzie zwiększał szansę na trafienie krytyczne o 1,25% (wcześniej 0,75%).
|
Czy ograniczenie 30 poziomow bedzie tyczylo sie rowniez wypraw?
|
|
03-11-2018 17:23 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Was chyba pogrzało z tym bonusem do krwawego? Mam sobie 1061 punktów krwi. Na dzień dobry na gołym zwykłym secie będzie co rundę prawie 3k dmg na rundę za frajer. A jak ktoś będzie miał epiki, to prawie 10k na rundę. A nie mam jakiejś wielkiej ilości krwi i po przeliczeniu będą osoby mające tego znacznie więcej. Przemyśleliście to, czy tak średnio? Wystarczy goły epicki krwawy zestaw, ustawienie full bunkra i 100k dmg w rundę z dupy w pvp. Z tego co pamiętam, to zmieniliście działanie żaru krwi, bo był za mocny, dawał dmg z czapy... a teraz wprowadzacie to w krwawym secie, tylko w znacznie gorszej formie, bo nawet nie ma możliwości obrony przed tym dla kogokolwiek w pvp.
Ludzie pisali wam, że sety na necro posysają w większości i chcieli zmian. Ale zmian zrobionych z głową, a nie takie badziewie! Wycofajcie się z tego, bo to kpina. Jeszcze rozumiem, jakby taki bonus byłby dorzucony do całego setu, a nie pojedynczych przedmiotów, to spoko. A tak to mamy cyrk na kółkach.
i przede wszystkim- po jasny c*** ten cały ptr, jak i tak koniec końców wprowadzacie rzeczy, które testowane nie były? Od razu by wyszło tam, że ten bonus krwawego to jest pomyłka na całej linii. Wy macie kalkulator w pracy? Jak nie to wam kupię, taki najprostszy za 5zł z biedry w zupełności wystarczy do policzenia, że ten bonus jest zły.
A... żegnajcie ssaki na necro
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Wełen: 03-11-2018 17:28.
|
|
03-11-2018 17:27 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
Spirol napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
[Moria] Moc krwi:
- Maksymalny poziom Mocy Krwi wynosi 30,
- Każdy poziom Mocy Krwi będzie zwiększał szansę na trafienie krytyczne o 1,25% (wcześniej 0,75%).
|
Czy ograniczenie 30 poziomow bedzie tyczylo sie rowniez wypraw? |
Tak.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
03-11-2018 17:33 |
|
|
TakaSytuacja
Junior Member
Data rejestracji: 15-07-2018
Postów: 12
|
|
To ja zadam dosc istotne pytanie, co do zaplanowania rozwoju postaci
Czy przeliczenie bedzie wygladalo tak jak za pierwszym razem nas przeliczono ?
Czy raczej tak jak odbylo sie to za drugim razem ?
(mowa o PTR) oczywiscie
|
|
03-11-2018 17:38 |
|
|
toldo
Lord
Data rejestracji: 21-11-2007
Postów: 300
Klan: NBH Kraina: Moria III
|
|
Ad. Krwawego - na niskich poziomach kwrawy xxx będzie zabijał 1 hitem. Wymagania 15lvl na zwykłym, na tym etapie ludzie mają po 250 hp i 150 krwi. Tak do przemyślenia.
|
|
03-11-2018 17:54 |
|
|
Apeek
Double Ace
Data rejestracji: 23-10-2018
Postów: 110
|
|
Odnosnie krwawego, na Morii juz dawno jest ten bonus. Po prostu skonczy sie atakowanie w umagach do pkt krwi. Sam krwawy nie jest az tak OP jak wyglada. Powiem tak, goly krwawy set to strata speeda, adry, nocek - tona sumy i dmg bo watpie ze bedzie wysyp e lub leg dsk krawywch speedow na serwie. Dodatkowo, zbufowany macie tygrysi set wec tez nie wiem co bedzie oplacalniejsze. Goly krwawy czy goly tygrys czy cokolwiek innego. Jesli przeciwnik nie ma umagow pod krew to zadasz nim ze 2k obrazen/runde i to nie za free, sa to obrazenia kosztem np. speeda w ktorym atakowales wczesniej. Jest cos za cos.
Plus watpie, ze osoby w ataku/obronie maja te 1000 HP, jest go znacznie wiecej. Zobaczycie jak zaczniecie testowac. Na morii wydalal sie rowniez OP, wystaczylo tylko, ze ludzie przestali atakowac w szamanach i umagach do krwi i zrobil sie strasznie usless, sam korzystam tylko z 1dnego elementu bo nie chce mi sie wbijac nic innego.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Apeek: 03-11-2018 18:03.
|
|
03-11-2018 18:01 |
|
|
pupa
Forum Ace
Data rejestracji: 21-04-2008
Postów: 81
|
|
a gdzie zadania dzienne??
__________________ "Czas jest wężem, który kąsa tych
, co nie umieją go uzyć, i który pieści tych,
co wiedzą, jak nim manipulować "
R1 - Muchozol
|
|
03-11-2018 18:03 |
|
|
apostata
Double Ace
Data rejestracji: 16-02-2008
Postów: 111
Klan: Provider [Cry], Decados, C_D Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Necropolia Skąd: Melina
|
|
"Usunięto opcję rezygnacji z doświadczenia podczas organizowania ekspedycji"-chyba żartujecie. Nie każdy chce iść w gorę, a blachy fajnie mieć. Im mniej możliwości wyboru tym gorzej dla graczy. Chiny się kojarzą :/
__________________ Nick: Apostata
Dynks dla wszystkich!
|
|
03-11-2018 18:05 |
|
|
|