MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
|
UPDATE!
Ponieważ Sejm przegłosował ustawę o obowiązkowym dniu wolnym 12 listopada w zamian za przypadające w niedzielę 11 listopada Narodowe Święto Niepodległości, patch zostanie wprowadzony dzień później niż początkowo planowaliśmy, czyli 13.11.2018 r.
Drodzy Gracze,
Poniżej znajdziecie changelog patcha o numerze 2.0. Patch zostanie wgrany na serwery dnia 12.11.2018 r. 13.11.2018 r. przed południem.
Wasz,
BWTeam
Wszystkie Serwery:
Przeliczenie poziomów:
Zmieniono progi doświadczenia wymaganego do awansu na kolejny poziom doświadczenia.
Koszty treningu zostały zmienione w taki sposób, aby dopasować je do nowego tempa zdobywania poziomów i umożliwić trenowanie także na wysokich poziomach.
Trening oraz wolne punkty rozwoju wszystkich graczy zostały przeliczone tak, aby odpowiadały parametrom, które uzyskaliby grając od początku na serwerze z nowymi kosztami treningu i poziomu.
Wprowadzono nowy wygląd raportów z zasadzek, wypraw, ekspedycji i kw. Nowe raporty, oprócz treści identycznej z dotychczasowymi raportami, zawierają graficzną, animowaną i uproszczoną prezentację przebiegu walki. Dodatkowo w podsumowaniu raportów wszystkie zdobyte zasoby będą zsumowane, a znalezione przedmioty posortowane według jakości.
Talizman Furia bestii: Zmiana wymaganych run na Zielona/Zielona/Niebieska/Złota/Złota (zamiast trzech Zielonych i dwóch Złotych).
UWAGA! W momencie wejścia patcha runa, której kolor uległ zmianie została wyjęta z talizmanów wszystkich graczy. Została również usunięta z zapisanych zestawów talizmanów.
Dodano kolejne poziomy ewolucji (zmiana nie dotyczy ewolucji działających jako aura). Kolejne poziomy mają identyczne efekty, jak pierwsze 5 poziomów ewolucji. Wszystkie efekty sumują się. Koszt wykupienia i użycia ewolucji na poziomach 6-10 jest dwukrotnie większy, niż w przypadku poziomów 1-5.
Dodano nową ewolucję: Wzmocnione mięśnie.
Zmniejszono koszt ewolucji Skażenie Maną do 300/600/900/1200/1500 punktów ewolucji.
Osoby mające wykupione Skażenie Maną otrzymają zwrot nadpłaconych punktów ewolucji.
Dodano bonusowe punkty ewolucji przyznawane za nieparzyste poziomy:
- poziom 3-49 => +10 pkt ewolucji na każdym nieparzystym poziomie,
- poziom 50-63 => +50 pkt ewolucji każdym nieparzystym poziomie,
- powyżej 65 poziomu => +100 pkt ewolucji na każdym nieparzystym poziomie.
Punkty ewolucji za zyskane do tej pory nieparzyste poziomy zostały przyznane wszystkim graczom w momencie wejścia patcha.
Zrównano doświadczenie z ekspedycji zdobywane w aktach 1-3.
Zwiększono ilość doświadczenia zdobywanego na ekspedycjach w duetach i większych składach. Jednocześnie robienie wyższych ekspedycji nadal będzie dawać więcej doświadczenia, także w większym składzie.
Usunięto opcję rezygnacji z doświadczenia podczas organizowania ekspedycji.
Zablokowanie lub wyssanie arkan przeciwnika nie będzie powodowało wyłączenia efektów talizmanów zależnych od arkan.
Usunięto statystyki bojowe wprowadzone w patchu 1.7.11.
Przejście ostatniego poziomu lokacji Król Wzgórza będzie dawało dodatkowe doświadczenie w wysokości poziom gracza * 5 * numer lokacji.
Bonus czasowy Czeladnik będzie działał do 64 poziomu włącznie.
Bonus czasowy Adept będzie dawał +1 pkt ewolucji za każdą wygraną zasadzkę i będzie działał do 49 poziomu włącznie.
Bonus czasowy Champion będzie dawał +2 pkt ewolucji za każdą wygraną zasadzkę i będzie działał od 50 do 64 poziomu włącznie.
W podsumowaniu walk drużynowych całkowite zadane obrażenia będą odpowiadały rzeczywistym punktom życia, które stracili zaatakowani przeciwnicy. Przykładowo jeśli przeciwnik miał 100 pkt życia i zadaliśmy mu 5000 obrażeń, to w podsumowaniu ten cios będzie liczony jako 100 zadanych obrażeń.
Moria:
[Moria] Zmiany w tatuażach:- Zabójca:
Zabójcza skuteczność - poziom 5: Obniża maksymalny unik przeciwników do 15% (tylko przeciwko wampirom), unik przeciwnika -15% (tylko przeciwko potworom),
Zabójcza precyzja: ignoruje 6/12/18/24/30 % obrony przeciwnika (zamiast 4/8/12/16/20%),
Zabójcza precyzja – poziom 5: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +1% na każde 7 poziomów postaci (zamiast 9 poziomów).
- Rewolwerowiec:
Urodzony rewolwerowiec - poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 47 poziomów).
- Gangster:
Zmysły ulicznika - poziom 5: maksymalny unik +5%,
Zmysły ulicznika - Twardość +10/20/30/40/50%,
Ciągły ogień - poziom 4: obrażenia wszystkich broni zwiększone o 1 na każde 4 poziomy postaci,
Ciągły ogień - poziom 5: obrażenia wszystkich broni zwiększone o 2 na każde 4 poziomy postaci (zamiast 1 na każde 4 poziomy).
- Władca demonów:
Kości wrogów: wymagania atrybutów postaci obniżone o 3/6/9/12/15% (zamiast 2/4/6/8/10%),
Kości wrogów - poziom 5: +5% do maksymalnej łatwości,
Siewca grozy - poziom 5: +1 atak każdą bronią dystansową ciężką za każde 60 poziomów postaci, +1 atak każdą bronią dystansową lekką za każde 80 poziomów postaci (zamiast +1 atak każdą bronią za każde 60 poziomów postaci),
Siewca grozy: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni dystansowej +30/55/80/110/150% (zamiast +20/35/50/70/100%).
- Mnich:
Ascetyczna budowa: Twardość +10/20/30/40/50%,
Dyscyplina: PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) +3/6/9/12/15%.
- Berserker:
Szał krwi: obrażenia wszystkich broni +2/4/6/8/10 (zamiast +3/6/9/12/15),
Szał krwi - poziom 5: obrażenia wszystkich broni +1/10 poziomów.
- Czarny rycerz:
Podwójny cios - poziomy 3-5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 1 na poziomach 3-5),
Podwójny cios: szczęście +2/4/6/8/10 (zamiast +1/2/2/4/6),
Podwójny cios - poziom 5: szczęście +1 na każde 5 poziomów postaci.
Potęga wiary: usunięto ujemny modyfikator obrażeń krytycznych z 4 i 5 poziomu,
Potęga wiary: Twardość +10/20/30/40/50%.
- Snajper:
Dowódca oddziału – poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 70 poziomów postaci (zamiast +1 atak każdą bronią od 80 poziomu oraz kolejny za każde następne 25 poziomów).
- Łowca skarbów:
Żądza pieniądza: SZCZĘŚCIE +25 (zamiast +10), SZCZĘŚCIE +2 za każde 5 poziomów postaci (zamiast +10 za każde 15 poziomów),
Szczęśliwy strzał: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni dystansowej +30/55/80/110/150% (zamiast +20/35/50/70/100%).
- Łowca:
Kamuflaż: szansa trafienia krytycznego +5% za każde trafienie niekrytyczne (resetuje się na koniec walki),
Deszcz strzał: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego broni dystansowej +30/55/80/110/150% (zamiast +20/35/50/70/100%),
Silne ramię - poziom 5: +1 atak każdą bronią dystansową lekką za każde 50 poziomów postaci.
[Moria] Bazowy modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej ciężkiej został zwiększony o 1 (z 2,5 na 3,5).
[Moria] Premia czasowa Druid będzie zwiększać szansę na zdobycie runy podczas ekspedycji na II mapie w zależności od poziomu gracza:
- Poziom 1: +1% / 20 poziomów
- Poziom 2: +1% / 16 poziomów
- Poziom 3: +1% / 14 poziomów
- Poziom 4: +1% / 12 poziomów
- Poziom 5: +1% / 10 poziomów
[Moria] Premia czasowa Myśliwy będzie zwiększać podstawowe parametry postaci oraz PKT ŻYCIA na ekspedycjach w zależności od poziomu gracza.
Premia do statystyk:
- Poziom 1: +1 / 20 poziomów
- Poziom 2: +1 / 16 poziomów
- Poziom 3: +1 / 14 poziomów
- Poziom 4: +1 / 12 poziomów
- Poziom 5: +1 / 10 poziomów
Premia do PKT ŻYCIA:
- Poziom 1: +35 / 20 poziomów
- Poziom 2: +35 / 16 poziomów
- Poziom 3: +35 / 14 poziomów
- Poziom 4: +35 / 12 poziomów
- Poziom 5: +35 / 10 poziomów
[Moria] Bonus setu Spaczonego - usunięto bonusy do uników przeciw broni dystansowej i białej (bonus do ogólnych uników pozostał bez zmian).
[Moria] Suffix Wilkołaka: regeneruje X bazowych PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki oraz proporcjonalną ilość pozostałych PKT ŻYCIA.
[Moria] Suffix Zemsty (broń dystansowa): usunięto efekt "maksymalna obrona wynikająca z przedmiotów = 0; dodano bonus do ignorowania obrony od poziomu Doskonałego (+5)."
[Moria] Prefix Antyczny (broń jednoręczna i dwuręczna): dodano bonus do ignorowania obrony powyżej od Doskonałego.’,
[Moria] Suffix Drakuli (broń jednoręczna i dwuręczna): dodano bonus do ignorowania obrony powyżej od Epickiego.’,
[Moria] Topór (broń jednoręczna): dodano bonus do ignorowania obrony od poziomu Doskonałego (+5).
[Moria] Ewolucja Skrzydła:
Poziom 4 - unik przed bronią białą +5%, unik przed bronią dystansową +3% (zamiast +10% i +7%),
Poziom 5 - unik przed bronią białą +6%, unik przed bronią dystansową +5% (zamiast +12% i +10%).
[Moria] Ewolucja Wzmocnione ścięgna:
Poziom 4 - unik 3% (zamiast +4%),
Poziom 5 - unik 4% (zamiast +5%).
[Moria] Ewolucja Mutacja DNA:
Premia do uników na kolejnych poziomach +1/2/3/4/5% zamiast +2/4/6/8/10%.
[Moria] Efekt talizmanu Lewiatan zwiększający obronę i odporność będzie się aktywował po każdym otrzymanym trafieniu krytycznym (dotychczas aktywował się po trafieniu niekrytycznym).
[Moria] Wyssanie mocy - koszt: 35 punktów krwi (zamiast 30).
[Moria] Moc krwi:
- Maksymalny poziom Mocy Krwi wynosi 30,
- Każdy poziom Mocy Krwi będzie zwiększał szansę na trafienie krytyczne o 1,25% (wcześniej 0,75%).
[Moria] W przypadku bonusów z podziałem efektów na broń jednoręczną i dwuręczną, lekki dystans będzie traktowany jak broń jednoręczna.
[Moria] Dodano możliwość zniszczenia przedmiotu epickiego. Niszcząc przedmiot gracz odzyskuje wszystkie runy (o tych samych kolorach i poziomach, ale losowych efektach), traci poświęcone kamienie, punkty ewolucji i przedmiot. Opcja dostępna jest w zakładce Talizmany.
[Moria] Zmieniono bonusy umagicznień:
- +1 do obrażeń na 4 poziomy zmieniono na +1 do obrażeń na 6 poziomów,
- +2 do obrażeń na 4 poziomy zmieniono na +2 do obrażeń na 6 poziomów.
[Moria] Zmieniono cenę umagicznienia "ilość dodatkowych ataków każdą bronią +1" z 12500 na 17500 ŁPC (zarówno efekt dodatni i ujemny).
[Moria] Runa energia - szansa trafienia krytycznego +3/5/7/9% (zamiast +3/6/10/15%).
[Moria] Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej jednoręcznej +1/4 WIEDZY (zamiast +1/3),
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej dwuręcznej +1/3 WIEDZY (zamiast obrażenia broni palnej dwuręcznej +12 i +15).
[Moria] Talizman Potęga Mocy: Zmniejszono wysysany modyfikator obrażeń krytycznych o 0,25% na wszystkich poziomach (do 0,75 ; 1 ; 1,25 i 1,75 na kolejnych poziomach).
[Moria] Ewolucja Krew demona - premia do szczęścia na kolejnych poziomach 4, 8, 14, 20, 30 (zamiast 3, 6, 9, 14, 20).
[Moria] Ewolucja Szósty zmysł - premia do szczęścia na poziomach 4 i 5: +10 i +15 szczęścia (zamiast +7 i +10).
[Moria] „Spadanie ataków”: w przypadku ataku bronią białą szanse na wyprowadzenie ciosu będą zależeć od 75% zwinności zamiast 50%.
Necro v2:
[Necro v2] Obniżono wymagany poziom dla założenia i dołączenia do ekspedycji (na identyczny jak na krainach typu Moria). Zniesiono również karę do doświadczenia za zbyt niski poziom dla danej lokacji.
[Necro v2] Ciężka kusza - ilość ataków na rundę: 2 (7 ataków na poziomie Epickim).
[Necro v2] Suffix zbroi: Siewcy Śmierci - obrażenia wszystkich broni +1/6 poziomów postaci na poziomie Zwykłym (+5/6 na Epickim) (zamiast obrażenia wszystkich broni +10).
[Necro v2] Suffix zbroi: Orchidei - obrażenia wszystkich broni +1/4 poziomy postaci na poziomie Zwykłym (+5/4 na Epickim) (zamiast obrażenia wszystkich broni +20).
[Necro v2] Suffix zbroi: Orchidei - ignoruje 5 % obrony przeciwnika (18% na poziomie Epickim).
[Necro v2] - Miotacz płomieni - Modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25% przeciw potworom na Zwykłym (86% na Epickim) (zamiast +5%/4 poziomy we wszystkich rodzajach walk).
[Necro v2] Zmniejszono Twardość w Miotaczu płomieni o połowę (5% na zwykłym, 18% na epickim).
[Necro v2] Prefix Rytualny: SZCZĘŚCIE +15 na poziomie zwykłym (+52 na epickim).
[Necro v2] Set Tygrysi: obrażenia wszystkich broni +1/6 poziomów na poziomie legendarnym zwykłym, +1/4 na legendarnym dobrym, +2/6 na legendarnym doskonałym (zamiast +10/15/20).
[Necro v2] Set Czarny: usunięto efekt zmniejszający trafienie bronią palną. Dodano bonus do ignorowania obrony przeciwnika: +10/12/17% dla nielegendarnego setu i +15/20/30% dla legendarnego.
[Necro v2] Prefix Krwawy: dodano efekt "zadaje dodatkowe obrażenia równe x% PKT KRWI przeciwnika przy pierwszym uderzeniu w każdej rundzie walki" (dla zbroi: 120% dla Zwykłego / 405% dla Epickiego, dla hełmów i spodni: 80% na Zwykłym / 270% na Epickim)
Dodatkowe obrażenia działają na zasadzie dodatkowego ataku wyprowadzanego po pierwszym ciosie (trafionym lub nie) w rundzie. Atak ten zadaje zawsze tyle samo obrażeń i zawsze trafia. Działa tylko przeciwko wampirom (przeciwnicy na ekspedycji nie mają pkt krwi).
[Necro v2] Suffix Klanu: SZCZĘŚCIE +2 na poziomie zwykłym (+7 na epickim).
[Necro v2] Suffix Podkowy (broń jednoręczna): SZCZĘŚCIE +4 na poziomie zwykłym (+14 na epickim).
[Necro v2] Suffix Podkowy (broń dwuręczna): SZCZĘŚCIE +5 na poziomie zwykłym (+18 na epickim).
[Necro v2] Pancerz - poziom 5: obrona przeciwko broni palnej zwiększona o 50% odporności (statystyki z arkan nie są wliczane).
[Necro v2] Zmiana wartości umagicznień:
Dodatnie:
- Obrona postaci +6 na każde 4 poziomy postaci - 15000 ŁPC,
- Obrona postaci +3 na każde 4 poziomy postaci - 8000 ŁPC,
- Obrażenia wszystkich broni +20 - 8000 ŁPC.
Ujemne:
- Obrona postaci -2 na każde 4 poziomy postaci - 15000 ŁPC,
- Obrona postaci -1 na każde 4 poziomy postaci - 8000 ŁPC,
- Obrażenia wszystkich broni -12 - 8000 ŁPC.
[Necro v2] Spadanie ataków: w przypadku ataku bronią białą szanse na wyprowadzenie ciosu będą zależeć od 50% zwinności.
[Necro v2] Talizman Otchłań ciszy:
- Zwiększono limit niszczenia obrony do 10/15/20/25% (zamiast 5/7/10/15%),
- Każdy poziom arkana Cisza krwi zwiększa trafienie wszystkich broni o 0,5/1/1,5/2.
[Necro v2] Talizman Życie i śmierć:
- Maksymalny modyfikator PKT ŻYCIA 75% w walkach przeciwko wampirom (zamiast 100%),
- Każdy poziom arkana Tchnienie Śmierci zwiększa PKT ŻYCIA (bazowe i z budynków) o 3/4/5/6% (zamiast 2/4/6/8%).
[Necro v2] Tchnienie śmierci: aktywacja w momencie spadku punktów życia poniżej 35% (zamiast 45%).
[Necro v2] Skóra bestii: zmniejsza szansę na otrzymanie trafienia krytycznego o 1% na każdy poziom arkan (zamiast 1,25%).
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
03-11-2018 15:41 |
|
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
gdzie zapewnienie grywalnosci dla tatoo rewo?!
Panowie, toc to kasacja 20% populacji BW... brawo!!
|
|
03-11-2018 16:30 |
|
|
|
rybka4081
Member
Data rejestracji: 10-02-2012
Postów: 42
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
Gram palną 1h od lat.....ten patch mocno obniży palną 1h.....
Rewolwerowiec:
Urodzony rewolwerowiec - poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 47 poziomów).
do tego oświecony, gdzie stosunkowo 1h i tak ma maly dopal do dmg, względem np snajpera.....
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej jednoręcznej +1/4 WIEDZY (zamiast +1/3),
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej dwuręcznej +1/3 WIEDZY (zamiast obrażenia broni palnej dwuręcznej +12 i +15).
mamy się przerobić na snajperów?
dostali dopał ładny-nie neguję, niech mają
Nie widzę sensu gry na rewo jeśli tak straci, jeśli chcecie to wprowadzić, dajcie możliwość cofniencia "epiczenia" itemow...... zrobię się na snajpę
|
|
03-11-2018 16:47 |
|
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
rybka4081 napisał(a)
Gram palną 1h od lat.....ten patch mocno obniży palną 1h.....
Rewolwerowiec:
Urodzony rewolwerowiec - poziom 5: +1 atak każdą bronią za każde 80 poziomów postaci (zamiast 47 poziomów).
do tego oświecony, gdzie stosunkowo 1h i tak ma maly dopal do dmg, względem np snajpera.....
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej jednoręcznej +1/4 WIEDZY (zamiast +1/3),
Oświecony - poziom 4 i 5: Obrażenia broni palnej dwuręcznej +1/3 WIEDZY (zamiast obrażenia broni palnej dwuręcznej +12 i +15).
mamy się przerobić na snajperów?
dostali dopał ładny-nie neguję, niech mają
Nie widzę sensu gry na rewo jeśli tak straci, jeśli chcecie to wprowadzić, dajcie możliwość cofniencia "epiczenia" itemow...... zrobię się na snajpę |
dodaj do tego brak opcji uzycia innego setu niz sloneczny... i dopalke pozostalych tatkow... szkoda slow...
|
|
03-11-2018 16:49 |
|
|
|
rybka4081
Member
Data rejestracji: 10-02-2012
Postów: 42
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
zgadza się....
+1 za spam
|
|
03-11-2018 16:56 |
|
|
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Trening oraz wolne punkty rozwoju wszystkich graczy zostały przeliczone tak, aby odpowiadały |
POWYZEJ 100?
|
|
03-11-2018 16:51 |
|
|
|
Jordaneq
Junior Member
Data rejestracji: 08-03-2008
Postów: 17
Kraina: Moria II; Necropolia V
|
|
Ja bym poprosil zeby z tym patrzem zostala dodana 1 darmowa zmiana rasy albo chociaz skrocic ze 180dni bo to bedzie zart
|
|
03-11-2018 16:54 |
|
|
|
Spirol
Junior Member
Data rejestracji: 22-11-2007
Postów: 24
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria II; Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
[Moria] Moc krwi:
- Maksymalny poziom Mocy Krwi wynosi 30,
- Każdy poziom Mocy Krwi będzie zwiększał szansę na trafienie krytyczne o 1,25% (wcześniej 0,75%).
|
Czy ograniczenie 30 poziomow bedzie tyczylo sie rowniez wypraw?
|
|
03-11-2018 17:23 |
|
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
Spirol napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
[Moria] Moc krwi:
- Maksymalny poziom Mocy Krwi wynosi 30,
- Każdy poziom Mocy Krwi będzie zwiększał szansę na trafienie krytyczne o 1,25% (wcześniej 0,75%).
|
Czy ograniczenie 30 poziomow bedzie tyczylo sie rowniez wypraw? |
Tak.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
03-11-2018 17:33 |
|
|
| |
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Przeliczenie poziomów:
Trening oraz wolne punkty rozwoju wszystkich graczy zostały przeliczone tak, aby odpowiadały parametrom, które uzyskaliby grając od początku na serwerze z nowymi kosztami treningu i poziomu. |
Przepraszam ale z tego zdania nic nie wynika:/
Sprzedałem ostatnio nocki za 70mln PR.
Oprócz tego pogoniłem złom za 20mln.
Mam do tego 20mln PR wolnych z ekspedycji itd.
W sumie na koncie mam 120mln wolnych PR.
Ile będę miał po przeliczeniu?
Według drugiego przelicznika z PTR było tak:
Wolne Punkty rozwoju przed przeliczeniem: 5 426 272
Wolne Punkty rozwoju po przeliczeniu: 5 426 272 (tyle samo)
Ile Pr na koncie zobaczę po przeliczeniu? (Będę mieć pewnie 111-112lvl)
__________________ R14 : Brzydall
|
|
03-11-2018 19:03 |
|
|
|
Endrju723
King
Data rejestracji: 19-02-2013
Postów: 863
Klan: DA.TE/RH- Kraina: Necropolia Skąd: Jaworzno
|
|
Czy R1 zostanie przeliczone? jeżeli nie to usuwanie statystyk bojowych to jest wielka głupota, cofniemy się zamiast iść do przodu
|
|
04-11-2018 09:59 |
|
|
|
Ebenezum
Forum Ace
Data rejestracji: 03-07-2007
Postów: 78
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria Skąd: Katowice
|
|
|
04-11-2018 12:18 |
|
|
|
mosqitobedone
Member
Data rejestracji: 15-05-2010
Postów: 39
Klan: MASKARADA\LEGO Rasa w grze: Potępiony Kraina: Moria Skąd: ADMINoddajPotępa!
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
Patch sracz ble ble ble :/ (MORIA)
Ja się tylko po raz kolejny pytam :
GDZIE W TYM WSZYSTKIM POTĘPIONY???
pomijając fakt że umarł jako rasa! Żadnych zmian na Morii?
Nic kompletnie nic?
Czy wy admini nie widzicie co się dzieje? , jak wasza GRA umiera?
I będę spamować odnośnie potępionego, bo trzeba walczyć o swoje,
Bo jeżeli Łapacz Myśli ma majestat który daje extra hp przede wszystkim na expach/kw i do tego może używać regen to dlaczego udupiliscie potępionego z życiem i śmiercią na expach/kw z regenem?
TO BYŁA KOLEJNA RASA DO WYBORU... (podkreślam była!) informacjia dla administracji - np. R17 pierwsza setka - 4ch potępow
Przypominajka... Moria to nie Necro (już nie wnikam kto tam płakał najwięcej o hp + regen potępionego... Nie ważne)
WIĘC PO RAZ KOLEJNY PROSZĘ O ODPOWIEDŹ ODNOŚNIE TEJ SPRAWY!
CZY BĘDĄ JAKIEŚ ZMIANY, CZY CHOĆBY KTOŚ COŚ WSPOMNIAŁ?
Cokolwiek?
Pozdro4all
Moskit
Ps. Bez głupich komentarzy z necro odnośnie jak to potępiony miał dużo hp na arenie 3vs3 i do tego się regenerowal... (nuda)
Nie o to mi tu chodzi (hp+regen na expy/kw/ tylko o to walczę
)
|
|
04-11-2018 19:24 |
|
|
|
Karwan
King
Data rejestracji: 04-01-2007
Postów: 938
Klan: CD Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia Skąd: Warszawa
|
|
To ja może zapytam osób, które logowały się na tej becie, co była ostatnio.
Jak to w końcu wygląda po przeliczeniu pr/treningu.
Osoba budująca trening od 2 lat, dostaje po dupie i osoba, która go zaniedbała dogania ją w statach bardzo dobitnie?
Ja nie grałem, więc pytam, a konkretów w 1 poście oczywiście nie ma.
Jeżeli okaże się, że osoby, nad którymi miałem ogromną przewagę w samym treningu bez sprzętu, będą o włos odemnie gorsze, to nie mam pytań.
__________________
R1: Paradoksalnie_Emeryt
|
|
04-11-2018 19:31 |
|
|
|
Asimov
Double Ace
Data rejestracji: 27-01-2013
Postów: 144
Kraina: Necropolia IX
|
|
cytat: |
Karwan napisał(a)
To ja może zapytam osób, które logowały się na tej becie, co była ostatnio.
Jak to w końcu wygląda po przeliczeniu pr/treningu.
Osoba budująca trening od 2 lat, dostaje po dupie i osoba, która go zaniedbała dogania ją w statach bardzo dobitnie?
Ja nie grałem, więc pytam, a konkretów w 1 poście oczywiście nie ma.
Jeżeli okaże się, że osoby, nad którymi miałem ogromną przewagę w samym treningu bez sprzętu, będą o włos odemnie gorsze, to nie mam pytań. |
Ja wbiłem z ciekawości to jak np mam 69 zwiny i kosztuje mnie to ok 3kk to na 70 poziom potrzebuje 762 861 pkt rozwoju, czyli jak wcześniej wpakowałeś dużo w tren to teraz kosztuje to grosze tak patrząc.
|
|
04-11-2018 19:37 |
|
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
cytat: |
Asimov napisał(a)
cytat: |
Karwan napisał(a)
To ja może zapytam osób, które logowały się na tej becie, co była ostatnio.
Jak to w końcu wygląda po przeliczeniu pr/treningu.
Osoba budująca trening od 2 lat, dostaje po dupie i osoba, która go zaniedbała dogania ją w statach bardzo dobitnie?
Ja nie grałem, więc pytam, a konkretów w 1 poście oczywiście nie ma.
Jeżeli okaże się, że osoby, nad którymi miałem ogromną przewagę w samym treningu bez sprzętu, będą o włos odemnie gorsze, to nie mam pytań. |
Ja wbiłem z ciekawości to jak np mam 69 zwiny i kosztuje mnie to ok 3kk to na 70 poziom potrzebuje 762 861 pkt rozwoju, czyli jak wcześniej wpakowałeś dużo w tren to teraz kosztuje to grosze tak patrząc. |
Ogolnie 1 urlop i tracisz przewagę budowaną latami.
Witamy w nowym bw.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
04-11-2018 19:55 |
|
|
|
Martha12345
Triple Ace
Data rejestracji: 09-12-2012
Postów: 159
|
|
cytat: |
Karwan napisał(a)
To ja może zapytam osób, które logowały się na tej becie, co była ostatnio.
Jak to w końcu wygląda po przeliczeniu pr/treningu.
Osoba budująca trening od 2 lat, dostaje po dupie i osoba, która go zaniedbała dogania ją w statach bardzo dobitnie?
Ja nie grałem, więc pytam, a konkretów w 1 poście oczywiście nie ma.
Jeżeli okaże się, że osoby, nad którymi miałem ogromną przewagę w samym treningu bez sprzętu, będą o włos odemnie gorsze, to nie mam pytań. |
U mnie np 87-ty pkt siły kosztował 64kk. Po przeliczeniu będę miał tyle samo albo o 1-2 pkt więcej niż osoba która miała w treningu 86 pkt siły. Tyle że ta osoba za te 64kk podbije sobie siłę o jakieś 10pkt więc najprawdopodobniej jak wszystkie pr masz w tren wpakowane to będziesz miał sporo słabszy trening niż ktoś kto w jakiś sposób przemyci pr przez te "sprawiedliwe" przeliczenie.
__________________ r14 Martha
|
|
05-11-2018 01:25 |
|
|
| |
|
mouz
Triple Ace
Data rejestracji: 03-08-2008
Postów: 191
|
|
cytat: |
kacik napisał(a)
cytat: |
Originally posted by Martha12345
U mnie np 87-ty pkt siły kosztował 64kk. Po przeliczeniu będę miał tyle samo albo o 1-2 pkt więcej niż osoba która miała w treningu 86 pkt siły. Tyle że ta osoba za te 64kk podbije sobie siłę o jakieś 10pkt więc najprawdopodobniej jak wszystkie pr masz w tren wpakowane to będziesz miał sporo słabszy trening niż ktoś kto w jakiś sposób przemyci pr przez te "sprawiedliwe" przeliczenie. |
martha ale zapominasz ze jesli ktos da 64kk w sile i dostanie 10pktow to ty w tym samym czasie tez mozesz dac te 64kk w sile i dostac wtedy zapewne jakies 9-10 pkt bo im wyzej to ciut drozej
wiec nie rozumiem twojego tlumaczenia ze osoba z stata 1 mniej dostanie jakiegos wielkiego boosta....
na sile szukacie dziury w calym |
Ty nie kumasz o co jemu chodzi widze
masz 2 osoby co maja 64kk na lapie i 86 sily, jeden wbil sile za te 64kk a drugi przykisil na lapie
i teraz ich obu przeliczaja i roznia sie po przeliczeniu moze jednym oczkiem sily ale ten co przykisil ma dalej na lapie 64kk(moze ciut mu odejma) a ten co dal te 64kk w tej 1 pkt sily ma reke w dup...
i teraz ten za to 64kk przykiszona wbija 10 sily i ma jakies 8-9 sily wiecej niz ten co wbil trena po staremu
to przeliczenie krzywdzi mase ludzi ale nie ma zlotego srodka jesli juz na sile chca je zrobic
bo nie moga tez uciac tych wolnych pr bo sa osoby ktore kisily pr jak i osoby co na te wolne pr mocno pracowaly (dropem ,handlem)
__________________ r7 r9 r18 JennaJameson
|
|
05-11-2018 08:26 |
|
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
cytat: |
mouz napisał(a)
to przeliczenie krzywdzi mase ludzi ale nie ma zlotego srodka jesli juz na sile chca je zrobic
bo nie moga tez uciac tych wolnych pr bo sa osoby ktore kisily pr jak i osoby co na te wolne pr mocno pracowaly (dropem ,handlem) |
Administracja nie wypiera się tego że krzywdzi niektóre osoby ale nie wyraża w żaden sposób ubolewania z tego powodu ponieważ ma przekonanie że uszczęśliwia większość.
Lata propagandy wyrządziły w umysłach ludzkich takie spustoszenie że dobro ogółu stoi ponad sprawiedliwością! Takim rozumowaniem można wytłumaczyć każdą zbrodnię bo skoro większość ma zawsze rację to i gwałt zbiorowy jest usprawiedliwiony!
I nie jest prawdą że nie można ruszyć wolnych PR.
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Trening oraz wolne punkty rozwoju wszystkich graczy zostały przeliczone tak, aby odpowiadały parametrom, które uzyskaliby grając od początku na serwerze z nowymi kosztami treningu i poziomu.
|
To że ktoś ma je w dropie nie stanowi jak widać dla Administracji żadnej przeszkody.
Myślą sobie pewnie: "Tylko jednostki umkną surowej ręce sprawiedliwości społecznej więc róbmy swoje".
Pewnie niewiele się mylą w tych szacunkach bo niewiele osób skupuje złom i unikatowe przedmioty które po paczu będą chcieli spieniężyć i tym samym w jakimś stopniu uratować wolne PR.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
05-11-2018 08:51 |
|
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
cytat: |
Martha12345 napisał(a)
U mnie np 87-ty pkt siły kosztował 64kk. Po przeliczeniu będę miał tyle samo albo o 1-2 pkt więcej niż osoba która miała w treningu 86 pkt siły. Tyle że ta osoba za te 64kk podbije sobie siłę o jakieś 10pkt więc najprawdopodobniej jak wszystkie pr masz w tren wpakowane to będziesz miał sporo słabszy trening niż ktoś kto w jakiś sposób przemyci pr przez te "sprawiedliwe" przeliczenie. |
Dlatego wersja 1 była bardziej "Sprawiedliwa" bo wszystkie wolne PR zostały przeliczone na trening i nie byłoby takiej sytuacji... (teoretycznie) bo oprócz adminów to chyba nikt nie wiedział jak to przeliczenie całe działa.
Co do krwawego, tak jak już pisałem, nie jestem codo tego pomysłu przekonany i szkoda że przed wprowadzeniem go, nie dali przetestować na PTR i sprawdzenie czy faktycznie nie będzię to przegięte.
Na moje oko i wyliczenia na sucho to ucinając o 50% tych wartości byłoby do zaakceptowania, chociaż sam pomysł średnio i tak trafny.
ps.
Jest szansa na zmiany w innych setach czy tylko wybrane dostają coś a inne nadadzą się do wyrzucenia...
|
|
05-11-2018 10:04 |
|
|
|
Gierek
Viking
Data rejestracji: 05-09-2008
Postów: 543
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria II
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
mosqitobedone napisał(a)
Patch sracz ble ble ble :/ (MORIA)
Ja się tylko po raz kolejny pytam :
GDZIE W TYM WSZYSTKIM POTĘPIONY???
|
Potepiony zostal wzmocniony bo nie zostal popsuty. Ze wzgledu na popsucie obelisku wielu graczy pojdzie na zepar bokruglub bokrug
Jeden z nich wymaga grubo ponad 1000 sposta aby lajtowo farmiav - potepiony bedzie przez to dobry. Po prosty zmieni sie cale srodowisko w ktore potep sie wpasuje dobrze.
|
|
04-11-2018 19:51 |
|
|
|
mosqitobedone
Member
Data rejestracji: 15-05-2010
Postów: 39
Klan: MASKARADA\LEGO Rasa w grze: Potępiony Kraina: Moria Skąd: ADMINoddajPotępa!
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 12.11.2018 r.) |
|
cytat: |
Gierek napisał(a)
cytat: |
mosqitobedone napisał(a)
Patch sracz ble ble ble :/ (MORIA)
Ja się tylko po raz kolejny pytam :
GDZIE W TYM WSZYSTKIM POTĘPIONY???
|
Potepiony zostal wzmocniony bo nie zostal popsuty. Ze wzgledu na popsucie obelisku wielu graczy pojdzie na zepar bokruglub bokrug
Jeden z nich wymaga grubo ponad 1000 sposta aby lajtowo farmiav - potepiony bedzie przez to dobry. Po prosty zmieni sie cale srodowisko w ktore potep sie wpasuje dobrze. |
Co do zaperow to nas tu nie pouczaj
Tym bardziej w kwestii potępionego!
Hp + regen dodatkowo dodało by tej rasie więcej możliwości, takiego "plusa"
Do tej pory były same ssaki bo miały największego "+" / niestety wszystko się kiedyś kończy
Pora na nową świeżość w grze... (więcej grozy
)
Może się przelicze... ale cały czas liczę na powstanie/odrodzenie potępionego
Kultysta, Lapacz myśli taki będzie teraz wysyp po patchu... Na dzień dzisiejszy (moim zdaniem)
Masz zapera
https://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=20ad35b745
|
|
04-11-2018 20:22 |
|
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Drodzy Gracze,
Poniżej znajdziecie changelog patcha o numerze 2.0. Patch zostanie wgrany na serwery dnia 12.11.2018 r. 13.11.2018 r. przed południem.
Wasz,
BWTeam
Wszystkie Serwery
|
Wszystkie Serwery
Wszystkie Serwery
Wszystkie Serwery
chyba nie czytam za dobrze ze zrozumieniem, pisząc Wszystkie Serwery mam na myśli Wszystkie Serwery a nie Wszystkie Serwery POMIJAJĄC R1.
MAM ROZUMIEĆ ZE Wszystkie Serwery TO SERWERY OD R2 W GÓRE, MOŻE OD RAZU WYŁĄCZNIE R1 I ZGAŚCIE ŚWIATŁO, ŻEBY TE KILKASET GRACZY KTÓRZY JESZCZE JAKIMŚ CUDEM W TO KLIKAJĄ NIE ŁUDZILI SIĘ, ŻE JAKIEKOLWIEK PATCHE WEJDĄ NA R1. NIE RÓBMY SOBIE ZŁUDNYCH NADZIEI.
po drugie, oddajcie mi mój złom, który sprzedałem po taniości, z myśla że wejdzie własnie ten patch bo MoP napisał Wszystkie Serwery
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
05-11-2018 15:52 |
|
|
|
kacik
Forum Legend
Data rejestracji: 10-11-2006
Postów: 1.836
Klan: @@@ B. I. G. @@@ Rasa w grze: Ssak Skąd: z mroków ciemności z męstwa i złości
|
|
wszystkie normalne serwery...
tzn wszystkie ktore braly udzial w testach hmmmm
przeciez juz wczesniej przed testami juz pisali ze wsyzstkie przeleweluja poza r1 ....
__________________ R1 "VENTRUE" ...:: B I G ::... $$$ eXtreme $$$
kacik kacik1 vuko
moria sezonowa
Nie odpowiadam za bledy
|
|
05-11-2018 15:54 |
|
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
12.10.2018r. :
PTR Necro
Serwer PTR Necro będzie otwarty przez jeszcze kilka dni w celu dopracowania balansu i zostanie zamknięty w przyszłym tygodniu.
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Drodzy Gracze,
Poniżej znajdziecie changelog patcha o numerze 2.0. Patch zostanie wgrany na serwery dnia 12.11.2018 r. 13.11.2018 r. przed południem.
|
przyszły tydzień to miesiąc później. przez wasze info nie odnajdujące później odzwierciedlenia w rzeczywistości gracze niedługo zawalu dostaną i nie będzie komu grać
__________________ r18: Asmiran
|
|
05-11-2018 17:25 |
|
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Drodzy Gracze,
Poniżej znajdziecie changelog patcha o numerze 2.0. Patch zostanie wgrany na serwery dnia 12.11.2018 r. 13.11.2018 r. przed południem.
|
Gdzie jest patch 1.0?
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
05-11-2018 18:07 |
|
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
RE: Changelog - patch v 2.0 (premiera 13.11.2018 r.) |
|
cytat: |
sil123 napisał(a)
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Drodzy Gracze,
Poniżej znajdziecie changelog patcha o numerze 2.0. Patch zostanie wgrany na serwery dnia 12.11.2018 r. 13.11.2018 r. przed południem.
|
Gdzie jest patch 1.0? |
W change logu
v. 1.0.0.0 19 listopada 2007
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
05-11-2018 18:55 |
|
|
|
|
|