Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Dodano opcję wyłączenia animowanych raportów.
Brawo WY. Gracze są wdzięczni za wsłuchanie się w głos ludu.
Jednak jest małe odstępstwo. O ile raporty w atakach, ekspach były uciążliwe o tyle posortowana lista z wydropionymi przedmiotami na karawanie poprawiała komfort przeglądania dropa.
Czy moglibyście się nad tym pochylić i rozdzielić włączanie/wyłączanie animacji w raportach z wypraw oraz pozostałych akcji?
__________________ r18: Asmiran
|
|
28-11-2018 10:36 |
|
|
Brouli
Double Ace
Data rejestracji: 22-11-2006
Postów: 125
Kraina: Necropolia
|
|
To jak już to możliwość włączenia jak jest karawana, dla pojedynczych wypraw jest to zbędne.
|
|
28-11-2018 10:55 |
|
|
Kerrel
Member
Data rejestracji: 22-08-2009
Postów: 46
Klan: Owca Dropi Rasa w grze: Potępiony Kraina: Necropolia XI Skąd: R7, R10, R14, R16, R18
|
|
Szczerze mówiąc jest good enough - niech sobie BWT pracuje nad bardziej potrzebnymi rzeczami. Na pojedyncze wyprawki lepiej śmigać bez animowanych raportów, a na karawany wystarczy sobie włączyć animowane raporty na ten czas i wyłączyć po. Dodatkowe 5 sekund roboty, nie jest to nic tak bardzo uciążliwego, a jeśli rozdzielenie tego wymagałoby więcej pracy od strony kodu (cholera wie jak to jest napisane), to naprawdę szkoda czasu.
__________________ r7, r10, r14, r16, r18
|
|
28-11-2018 11:22 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.087
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
cytat: |
Virius napisał(a)
Dodatkowe 5 sekund roboty |
Według mnie na kliknięcie w link bezpośredni potrzeba trochę mniej niż 5 sekund
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
28-11-2018 11:25 |
|
|
pupa
Forum Ace
Data rejestracji: 21-04-2008
Postów: 81
|
|
Rozdzielcie to !!!!Myślę że nie będzie to dużo pracy
__________________ "Czas jest wężem, który kąsa tych
, co nie umieją go uzyć, i który pieści tych,
co wiedzą, jak nim manipulować "
R1 - Muchozol
|
|
29-11-2018 22:13 |
|
|
bla_bla_bla
Viking
Data rejestracji: 19-09-2015
Postów: 732
Kraina: Necropolia Skąd: BW → Bloody Warns
|
|
Jak wyżej MOP napisał...
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Według mnie na kliknięcie w link bezpośredni potrzeba trochę mniej niż 5 sekund
|
...wystarczy kliknąć w link bezpośredni pod raportem i animacje się odpalają (mimo wyłączonych animacji w ustawieniach), ale rozumiem że to wymaga nadludzkiego wręcz wysiłku
__________________
cytat: |
Co jest tej, lepiej postaw litr, siadaj, gadaj co masz
Polej raz i pij, albo będzie peace albo damy se w pysk
Nie powiedziałeś tego w ryj to jakbyś chłopcze znikł |
|
|
30-11-2018 10:46 |
|
|
Kerrel
Member
Data rejestracji: 22-08-2009
Postów: 46
Klan: Owca Dropi Rasa w grze: Potępiony Kraina: Necropolia XI Skąd: R7, R10, R14, R16, R18
|
|
Rozwala mnie za każdym razem jak ludzie piszą że coś nie będzie wymagało dużo pracy albo szybko się coś zmieni w kodzie...
Skąd Wy to wszyscy wiecie?
Takie pełne przekonanie macie, a żaden pewnie z jakimkolwiek programowanie się nie zetknął
W zależności od tego jak jest cała gra napisana, taka "prosta" zmiana może za sobą ciągnąć 15 innych zmian albo poprawek przed lub po danej funkcji, itp.
Moim zdaniem temat do zamknięcia - rozwiązanie pośrednie jest (kliknięcie w link), świadomość prośby o zmianę jest, programiści niech sobie stwierdzą wewnętrznie czy to jest 20 minut czy 20 godzin roboty i czy/kiedy to zrobią.
__________________ r7, r10, r14, r16, r18
|
|
30-11-2018 12:01 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.087
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Jest dokładnie tak jak Kerrel pisze. Bardzo często zdarza się, że niektóre pozornie banalne zmiany, jak np. dodanie sortowania przedmiotów w zk, w praktyce okazują się dosłownie niewykonalne bez pisania od nowa 1/5 kodu gry.
Propozycję oczywiście przekazałem wyżej.
Zamykam
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
30-11-2018 12:24 |
|
|
|