|
Pierwszy raz piszę na forum aby coś zmienić.
Mamy czas balansu, szczęście na wyprawkach sporo obcięte i można by było otworzyć kolejny wątek na forum na temat:
- obecnych cen na aukcji
- kompletnym braku biżuterii w szczególności legendarnym
- jak i kompletnym brakiem "dropa" po wprowadzeniu patcha v. 2.0 beta.
Olałem to zupełnie, mam co chciałem, niech martwią się ci co dopiero sobie kleją.
Teraz moje pytanie.
Balans szczęścia na PvP wygląda w taki sposób ze wprowadzono limit arkany "moc krwi" do 30 ?
Hmm idąc tym tokiem myślenia może warto wprowadzić górny limit szczęścia na PvP ? (200)
Miał być wielki balans a nadal postacie mające szczęście w okolicy 400 są nie do ruszenia, po pierwsze mając około 100 szczęścia i atakując postać ~400 szczęścia gwarantowana wtopa (95% bo zawsze jest jakaś szansa). Co lepsze dystans z szczęściem ~400 inicjatywa 1100 spokojnie trafia postać z szczęściem ~100 i inicjatywa 1800 (co według mnie jest sporym przegięciem).
-szanse trafień krytycznych ma swój limit 85%
-unik 30%
itd
Według mnie teraz czas szczęście które nie powinno mięć taki wpływ na pvp.
__________________ R14-Darkblood
|
|
12-12-2018 12:04 |
|
|
Binek666
Forum Ace
Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 99
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
rysiek.driver napisał(a)
Pierwszy raz piszę na forum aby coś zmienić.
Mamy czas balansu, szczęście na wyprawkach sporo obcięte i można by było otworzyć kolejny wątek na forum na temat:
- obecnych cen na aukcji
- kompletnym braku biżuterii w szczególności legendarnym
- jak i kompletnym brakiem "dropa" po wprowadzeniu patcha v. 2.0 beta.
Olałem to zupełnie, mam co chciałem, niech martwią się ci co dopiero sobie kleją.
Teraz moje pytanie.
Balans szczęścia na PvP wygląda w taki sposób ze wprowadzono limit arkany "moc krwi" do 30 ?
Hmm idąc tym tokiem myślenia może warto wprowadzić górny limit szczęścia na PvP ? (200)
Miał być wielki balans a nadal postacie mające szczęście w okolicy 400 są nie do ruszenia, po pierwsze mając około 100 szczęścia i atakując postać ~400 szczęścia gwarantowana wtopa (95% bo zawsze jest jakaś szansa). Co lepsze dystans z szczęściem ~400 inicjatywa 1100 spokojnie trafia postać z szczęściem ~100 i inicjatywa 1800 (co według mnie jest sporym przegięciem).
-szanse trafień krytycznych ma swój limit 85%
-unik 30%
itd
Według mnie teraz czas szczęście które nie powinno mięć taki wpływ na pvp. |
Załóżmy że pójdziemy w drugą stronę i wprowadzimy limit na zwinność i spostrzegawczość. Czy będziesz chciał zmienić sposób gry, żeby dostosować się do czyjejś wizji prowadzenia postaci? Odpowiedź tak lub nie.
|
|
12-12-2018 12:23 |
|
|
truchot
Junior Member
Data rejestracji: 01-10-2017
Postów: 24
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria Skąd: r5
|
|
cytat: |
Binek666 napisał(a)
Załóżmy że pójdziemy w drugą stronę i wprowadzimy limit na zwinność i spostrzegawczość. Czy będziesz chciał zmienić sposób gry, żeby dostosować się do czyjejś wizji prowadzenia postaci? Odpowiedź tak lub nie. |
Załóżmy może, że dwa tatuaże będą miały skalowany bonus do spostrzegawczości i zwinności. Tak jak ŁS i CR mają z luckiem, a pozostali będą mogli rozwijać te parametry wyłącznie poprzez umagi.
Będzie git?
|
|
12-12-2018 12:32 |
|
|
Binek666
Forum Ace
Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 99
Kraina: Necropolia
|
|
cytat: |
truchot napisał(a)
cytat: |
Binek666 napisał(a)
Załóżmy że pójdziemy w drugą stronę i wprowadzimy limit na zwinność i spostrzegawczość. Czy będziesz chciał zmienić sposób gry, żeby dostosować się do czyjejś wizji prowadzenia postaci? Odpowiedź tak lub nie. |
Załóżmy może, że dwa tatuaże będą miały skalowany bonus do spostrzegawczości i zwinności. Tak jak ŁS i CR mają z luckiem, a pozostali będą mogli rozwijać te parametry wyłącznie poprzez umagi.
Będzie git? |
Udzieliłeś błędnej odpowiedzi kolego. Chcesz skalowanie szczęście? Zmień tatuaż. Chcesz skalowanie statystyki? Czemu nie, ja byłbym za.
|
|
12-12-2018 12:38 |
|
|
Złota Rybka
Lord
Data rejestracji: 27-05-2010
Postów: 459
Kraina: Moria V Skąd: wiedziałeś?
|
|
Znam kilku CR i ŁS i problem z nimi w PVP jest w przypadku 2-3 osób, ale są to osoby typowo nastawione na PVP i typowo nastawione na szczęście : epikowane runy / epikowana broń do PVP / epikowane biżu ze szczęściem. Takie rozwiązanie niesie ze sobą poświęcenie innych aspektów gry i każda taka przegrana z tymi osobami wydaje mi się słuszna z perspektywy balansu gry. Ja epikuje eq pod ekspy i trudno wymagać bym z takimi osobami miał wygrywać. Są też ŁS i CR, które nie są w 100% nastawione na PVP i wygrana z nimi to kwestia odpowiednich ustawień.
Odgórny limit szczęścia w PVP sprawi, że odejdzie z gry możliwość budowania buildów oraz odejdzie też sens istnienia skalowanego lucka u ŁS i CR. Oczywiście niosłoby o za sobą konieczność przebubudowy tych tatuaży - pewnie na podobną modłę jak inne tatuaże. W końcu uzasadnieniem tych zmian jest "oni mają a ja nie mam".
Mocy Krwi nie balansowano dla PVP, ale dla wypraw. Na forum nie kojarzę jakiekolwiek tematu o problemie występowania moc krwi w PVP ponieważ ssaki wbijają wyssanie a nie moc krwi.
cytat: |
Mamy czas balansu, szczęście na wyprawkach sporo obcięte i można by było otworzyć kolejny wątek na forum na temat: - obecnych cen na aukcji - kompletnym braku biżuterii w szczególności legendarnym - jak i kompletnym brakiem "dropa" po wprowadzeniu patcha v. 2.0 beta. |
To jeszcze do tego się odniosę:
1. Znerfiona zostało szczęście tylko w 1 rasie, ponieważ jako jedyna ma możliwość wbijania szczęścia na wyprawach a w związku z przelvlowaniem i istnieniem drugiego zestawu umagicznień do krwi powodowało to duże różnice w ilości szczęścia. I choć osobiście uważam, że jak nie dropiłem przy 550 szczęścia to nie dropię przy 350, ale liczby kłuły graczy w oczy co było wyrażone w kilku tematach na forum.
2. Tu warto się zastanowić ile sami wystawiamy biżu na aukcji. Ja osobiście 0, bo po co? Kamieni mam full. Przyrost kamieni z eksp duży. Na aukcjach mało biżu i jak będę chciał coś skleić to się będę męczył a tak składniki poleżą, jeść nie wołają Jak za dużo miejsca zajmują to posklejam na wyższe prefy/suffy. Pomnóżmy to razy większość graczy na Morii i masz odpowiedź co wpływa na brak biżu na aukcjach. Zwłaszcza legendarnych.
3. Konrad potwierdzał, że kod odpowiedzialny za drop nie był ruszany od momentu spłaszczenia dropu x lat temu. Ja mu wierzę, ale to pewnie dlatego, że jak pisałem nie dropiłem wcześniej nie dropię teraz. Widziałem jednak linka jak na R19 ktoś wydropił ostatnio Czarnego Nietoperza, więc chyba jednak inni dropią.
__________________
Chcesz premię +100 do szczęścia w wyprawach, usunięcia denerwującego operatora, odblokowania konta?
Już dziś Złota Rybka może pomóc Ci w spełnieniu marzeń.
Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Złota Rybka: 12-12-2018 13:37.
|
|
12-12-2018 13:23 |
|
|
rysiek.driver
Member
Data rejestracji: 23-02-2011
Postów: 34
Autor tematu
|
|
Różnica szczęścia pomiędzy postaciami w czasie walki modyfikuje maksymalną i minimalną szansę na trafienie. Za każde 5 punktów różnicy w szczęściu, zwiększona zostaje maksymalna i minimalna szansa na trafienie osobie która miała więcej szczęścia. Gracz który miał mniej szczęścia dostaje ujemny modyfikator o takiej samej wartości do maksymalnej i minimalnej szansy na trafienie.
Przykład: Gracz A miał 20 szczęścia, Gracz B miał 10 szczęścia. Modyfikator będzie równy 2, ponieważ było 10 różnicy szczęścia pomiędzy graczami (10/5=2). Czyli Gracz A będzie miał +2% do maksymalnej i minimalnej szansy na trafienie a Gracz B będzie miał -2% do maksymalnej i minimalnej szansy na trafienie. Po uwzględnieniu bonusu ze szczęścia, maksymalna szansa na trafienie nie może przekroczyć 99% ani spaść poniżej 15%, a minimalna szansa na trafienie nie może przekroczyć 70% ani spaść poniżej 1%.
1 procent na minimalne trafienie to trochę przegięcie ? zmieńcie tylko te parametry na bardziej "uczciwe", bo tak naprawdę ten algorytm to jest czarna magia, żyje swoim życiem, i nikt nie potrafi tego precyzyjnie policzyć.(dystans ŁS) Majac mniej 700/800 (jakieś 60%) inicjatywy nie dość ze sam trafia to jeszcze unika 90% ataków. Dla mnie to jest bug w grze i nie przemawiają do mnie argumenty ze to tylko kilka osób i ze już maja epiki.
__________________ R14-Darkblood
|
|
12-12-2018 23:58 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
@up
inicjatywa a suma to dwie rozne rzeczy. sama ini i szczesciem nie zalatasz dziury pomiedzy statami. i pisze to z perspektywy cra na ssaku. raz wygralam do berka na wz dzieki szczesciu zaraz po wprowadzeniu patcha. potem gosc dorzucil zwinki i znow mnie kopie, choc ani jemu szczescia nie przybylo, ani mi nei ubylo
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
14-12-2018 13:14 |
|
|
repe
Lord
Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI
|
|
Szczęście jest przegięte w PVP i trzeba być kompletnym ignorantem, albo ŁS'em żeby tego nie widzieć.
Nie może być tak, że jako palniak mam ok 900 sposta, a ktoś mając 400 wpływów i 600 sposta wpada we mnie jak dzik w sosne. 90% na wejście, max % na trafienie...
PAtch wyszedł i nic nie zmienił, ŁS wciąż kosi wszystkich nawet z bieda sprzętem.
|
|
14-12-2018 14:32 |
|
|
repe
Lord
Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Złota Rybka napisał(a)
cytat: |
repe napisał(a)
PAtch wyszedł i nic nie zmienił, ŁS wciąż kosi wszystkich nawet z bieda sprzętem. |
To pokaż linka. Np. Berek na endgame EQ z białą 2h vs ŁS z "bieda sprzętem"
W tym temacie nie został zamieszczony żaden link. Skoro te sytuacje s tak często to powinno być ich pełno.
Tylko prośba o linki wraz ze skanami postaci dla pełnego rozeznania w sytuacji. |
Nie chce mi się, a wiesz dlaczego ?
Bo nic to nie zmieni
Dev'si swoją wizję gry mają a my sobie możemy jedynie poplotkować na ten czy inny temat
Do plotkowania linków nie trzeba. Nawet jak wzbijemy się na wyżyny merytorycznej dyskusji to i tak może, ale to tylko może MoP tu wpadnie zostawić ślad po sobie pisząc coś w stylu "Tak ma być" .
Tak ma być, że ktoś mając 2/3 Twojego statu będzie Cie trafial a ty go nie
|
|
14-12-2018 15:42 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
repe napisał(a)
Szczęście jest przegięte w PVP i trzeba być kompletnym ignorantem, albo ŁS'em żeby tego nie widzieć.
Nie może być tak, że jako palniak mam ok 900 sposta, a ktoś mając 400 wpływów i 600 sposta wpada we mnie jak dzik w sosne. 90% na wejście, max % na trafienie...
PAtch wyszedł i nic nie zmienił, ŁS wciąż kosi wszystkich nawet z bieda sprzętem. |
ale dystans nie bije na twojego sposta tylko na sume... gdyby przyszedl palniak z 600 sposta, duzo wiekszym szczesciem i cie rozjechal, to byloby przegiecie. ale jesli dystans ma wiecej sumy niz ty, to szczescie ma tylko na okrase, bo i bez niego mialby na ciebie pelny zasieg
__________________ r9 - nick: Kamea
|
|
14-12-2018 15:46 |
|
|
repe
Lord
Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI
|
|
cytat: |
Satyna napisał(a)
cytat: |
repe napisał(a)
Szczęście jest przegięte w PVP i trzeba być kompletnym ignorantem, albo ŁS'em żeby tego nie widzieć.
Nie może być tak, że jako palniak mam ok 900 sposta, a ktoś mając 400 wpływów i 600 sposta wpada we mnie jak dzik w sosne. 90% na wejście, max % na trafienie...
PAtch wyszedł i nic nie zmienił, ŁS wciąż kosi wszystkich nawet z bieda sprzętem. |
ale dystans nie bije na twojego sposta tylko na sume... gdyby przyszedl palniak z 600 sposta, duzo wiekszym szczesciem i cie rozjechal, to byloby przegiecie. ale jesli dystans ma wiecej sumy niz ty, to szczescie ma tylko na okrase, bo i bez niego mialby na ciebie pelny zasieg |
Mnie nie boli fakt, że on mnie trafia. Wiem jak wygląda 'trafianie' dystansa.
Mnie boli, że ja mam problem z trafieniem jego.
To jest jedyny mankament lucka w pvp, te bzdurne ograniczanie maksymalnej szansy na trafienie z racji różnicy szczęścia.
|
|
14-12-2018 16:01 |
|
|
rysiek.driver
Member
Data rejestracji: 23-02-2011
Postów: 34
Autor tematu
|
|
|
15-12-2018 00:05 |
|
|
rysiek.driver
Member
Data rejestracji: 23-02-2011
Postów: 34
Autor tematu
|
|
|
15-12-2018 12:58 |
|
|
Binek666
Forum Ace
Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 99
Kraina: Necropolia
|
|
Zestaw masz bardzo fajny. Próbowałeś wymienić śmierć set na elfie/tygrysy? Powinno dość trochę więcej sumy. Szczęście da się przezwinkowac/przesumowac. Ew. Jak masz bojowe runiki sproboj zmniejszyć różnice szczęścia.
W drugim linku ewidentnie ssak stoi w szamanach albo ma dużo umagów do krwi. To będzie do obejścia ciężkie bo krawy set nie będzie miał takiej możliwości. Chociaż kto wie.
|
|
15-12-2018 13:16 |
|
|
lib66
Lord
Data rejestracji: 04-07-2011
Postów: 315
Kraina: Necropolia
|
|
Wiem czemu przegrywasz. Bo masz za mały demejdz.
Analizowanie tych walk jest śmieszne, w ogóle czegokolwiek, na podstawie dwóch linków.
Chętnie bym zobaczył, ja to przegrywasz wszystkie walki, z gościem punktów o 30% większym, bijąc na starcie 9k per hit i nawet mimo 20% trafienia obijasz go do 20k, że 150. A po wszystkim idziesz na forum!
.
Zrozumiałbym, jakbyś tej sumy miał znacznie więcej, nie wiem, cokolwiek - ale tutaj w mojej opinii szczęście działa jak należy.
__________________ ZosiA
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez lib66: 15-12-2018 13:19.
|
|
15-12-2018 13:17 |
|
|
rysiek.driver
Member
Data rejestracji: 23-02-2011
Postów: 34
Autor tematu
|
|
Zaraz to przetestuję rybka.
Chciałem tylko podkreślić że zwiększanie sumy nic nie daje.
Na szczęście działa tylko szczęście i to mi przeszkadza.
__________________ R14-Darkblood
|
|
15-12-2018 15:16 |
|
|
Satyna
Triple Ace
Data rejestracji: 10-08-2009
Postów: 206
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria III
|
|
ls na poziomie 284 ma 284/5*2 = 138,6 szczescia za tatek, a twoj przeciwnik mial szcescia ponad 360. wszystko co jest ponad to 138,6 jest tez osiagalne dla ciebie ze sprzetu, umagow i mocy krwi. takze mozesz go skontrowac, tylko musialbys dostosowac sie do tego typu przeciwnika.
zgadzam sie z opinia rybki - cisza+moc zadziala o wiele lepiej niz wysysanie, choc nie sadze, zeby grawantowalo wygrana. wylosowales mocnego przeciwnika - ma wyzszy lvl, wiecej hp, lepszy klocek, duzego defa, porownywalna sume. nie widze powodu, dla ktorego mialbys z nim wygrywac na pewniaka
__________________ r9 - nick: Kamea
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Satyna: 15-12-2018 16:12.
|
|
15-12-2018 15:45 |
|
|
rysiek.driver
Member
Data rejestracji: 23-02-2011
Postów: 34
Autor tematu
|
|
https://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=408b794b65
Kolejny dowód
Zero dmg mniejsza suma trochę więcej hp i max szczęście...
'nie masz pomysłu na obronę, ubierz max szczęście i tak mało kto cię będzie trafiał...'
Czekam do nowego roku i jak nic się nie poprawi to kasuje konto i nie będę więcej płacił kasy na tą bezsensowna grę.
__________________ R14-Darkblood
|
|
18-12-2018 07:18 |
|
|
repe
Lord
Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI
|
|
Najgorsze jest to, że jak nawet jakimś cudem luck zostanie utarty, to wszelki dystans przeniesie się na WD i będziemy mieć takie kwiatki:
https://r17.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=3a4ccc12de
Atak za atak, tylko, że jego 2 razy mocniejsze
To jest smutne, że w czasach tak ogromnego multiataku u wszystkich, inicjatywa jest wciąż spłaszczona do regulowania tego kto atakuje pierwszy.
W dzisiejszych czasach inicjatywa powinna pozwalać mi wykonywać ataki CZĘŚCIEJ, a nie jako pierwszy i potem jeden za jeden.
Ale to nie temat o tym, tutaj sobie 'dyskutujemy' o szczęściu w PVP.
Master w ogóle tu zajrzał ? Nie ? No niemożliwe
|
|
18-12-2018 17:27 |
|
|
DuszyCIen
Ex-OP FR
Data rejestracji: 31-12-2007
Postów: 223
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
Złota Rybka napisał(a)
A to tylko nam opisz dokładnie dlaczego powinieneś repe wygrać ta walkę? Bo ja tam widzę raczej pełno kwestii, które świadczyły o lepszym przygotowaniu tego WD.
Tak ogólnie to zgadzam się, że WD jest w Pvp lepszy niż palną 1h, ale ten link to zły przykład na to. |
nie do konca masz racje... gdyby zamiast wyssania zapuscil moc krwi mialby przewage luck i tym samym czesciowo zredukowal szanse na trafienie przeciwnika, dodatkowo zamiast talka do wyssania zapodalbym cichego ktory przy multiatakowej broni duzo lepiej wypada niz liniowe wyssanie moda do kryta.
swoja droga ostatnie zmiany zabily palna 1h... bo gdzie ona teraz jest mocna? pvp? ekspy? kw? nigdzie..
|
|
18-12-2018 20:00 |
|
|
repe
Lord
Data rejestracji: 13-05-2007
Postów: 462
Kraina: Moria VI
|
|
Zdajecie sobie sprawę z bonusu do trafienia WD ?
Ja mam to luckowac ? rewo ?
Ja szczerze powiem, że nie mam pojęcia jak miałbym pokonać kogoś, kto ma tyle ataków co ja, i uderza 2 razy mocniej ode mnie, plus jego wymagania tatuażu pozwalają mu na znacznie większą elastyczność w dobiorze itemów.
To chyba musiałbym WZ grać i skórę wbijać by mnie nie crytował
Dlatego uważam, że jakakolwiek dyskusja nt balansu w tej grze nie ma sensu.
Połowa społeczności BW uważa, że luck w pvp jest bez sensu, a wciąz go mamy.. gdzie to tylko wierzchołek góry lodowej
|
|
18-12-2018 20:41 |
|
|
Binek666
Forum Ace
Data rejestracji: 27-12-2010
Postów: 99
Kraina: Necropolia
|
|
|
18-12-2018 21:04 |
|
|
|