System antypustakowy |
Darc
Full Member
Data rejestracji: 21-07-2007
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Witam,
odnośnie problemu z pustakowaniem w grze, wydaje mi się, że bardzo prosto można by było obejść problem.
Wystarczy budynki przypisać do kwadratu, niezależnie czy jest tam mieszkaniec, czy go już nie ma.
Żeby nie było zbyt wiele komplikacji, przypisanie budynków do kwadratu może działać od s4 do s1.
Wówczas przechodząc na puste s4/s1 może się okazać, że już coś tam było zbudowane.
Dodatkowo w ramach tego, można by wstawić opcję szpiegowania niezamieszkanego kwadratu - bo może się okazać, że nie zamieszkany ale rozbudowany jest...
I w ten sposób zniknie problem totalnego pustakowania kwadratów.
Ta sama mechanika powinna obejmować kasujące się osoby, które w tej chwili kasują się z klockiem, a tak delikwent znika a klocek zostaje do użycia, tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać
Edit:
Dodałbym jeszcze opcję, dla lubiących bezmyślne pustkowanie, obniżenie poziomu budynków niech też kosztuje, nie tylko czas, ale i surowce - np. 1/10 tego co kosztowało wybudowanie, w końcu racjonalnie patrząc, rozbiórka też kosztuje, nie tylko czas ale i pieniądze
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Darc: 25-12-2018 00:58.
|
|
24-12-2018 23:32 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Jak najbardziej za. Pustakowanie to rak tej gry od samego jej początku. Gdyby nie pustakowanie to to grałoby o wiele więcej ludzi...
|
|
25-12-2018 00:05 |
|
|
sil123
King
Data rejestracji: 14-04-2013
Postów: 922
Kraina: Necropolia IV; Necropolia VII
|
|
Oczywiście, że nie, a tym bardziej w tak zaproponowany sposób
Ale ludzie płaczący o swoje sektory w końcu coś przepchną niestety ;/
__________________ R6 - Locke Lamora
Stare czasy:
Locke Lamora zadaje cios krytyczny z broni Epicka Demoniczna Kama, kukiluki zostaje zraniony za 1726 PKT ŻYCIA.
Aphrael używa arkana: Dziki Szał poz. 100.
Wreszcie <3
|
|
26-12-2018 01:42 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
koniasz napisał(a)
Proponuje przypisać sobie najpierw jaja
|
A ja proponuje spojrzeć dalej niż na czubek własnego nosa. Wasze egoistyczne dobro niekoniecznie jest tożsame z dobrem ogółu (a w konsekwencji i waszym).
Wymieńcie chociaż jeden plus "pustakowania", obiektywny plus (leczenie osobistych kompleksów mnie nie interesuje).
Z drugiej strony obiektywnych wad długo szukać nie trzeba:
- kompletnie nie pasuje do rytmu gry (to nie statki w kosmosie gdzie jak się straci flotę to się pójdzie na inny serwer),
- całkowicie rozjechało się z innymi mechanikami BW (włącznie z rozwojem kwadratów),
- jest powodem odchodzenia graczy z gry (może głównym patrząc z historycznego punktu widzenia?).
Te 10 lat temu pewnie Sushi nawet nie myślał (a w liczbach BWT słabuje straszliwie), że w 2018 roku będą klocki mające nawet naście lat. Jakby myślał, to by prędzej mu ręka uschła niż dodał takie debilne pustakowanie. Dlaczego ci, którzy chcą pustakowania nie chcą, żeby po walce PVP przegrany tracił przedmiot (to to samo)? Ale jednak nie - bo to debilizm przy obecnej mechanice, tak jak pustakowanie właśnie.
Zastanówcie się dlaczego w Ultimie Online po śmierci traci się wszystko, a w WoWie po śmierci traci się nic. I uprzedzam odpowiedź "brak jaj" to "siadaj pała". Dobra odpowiedź może wam pomoże zrozumieć obiektywną wadliwość mechaniki pustakowania vs rozwoju klocka.
|
|
26-12-2018 19:39 |
|
|
Darc
Full Member
Data rejestracji: 21-07-2007
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Witam,
odświeżam temat, bo nie widzę większego odzewu
Jeśli chodzi o sam problem.
Pod względem technicznym, statystyki budynków są i tak przypisane do kwadratu a nie do osoby (w końcu na tej podstawie odbywa się wymiana kwadratów w trakcie oblegów).
Wystarczy więc pójść o krok dalej i zachowywać informację o rozbudowie kwadratu niezależnie czy jest zamieszkały czy też nie.
Do przemyślenia pozostaje opcja, czy będzie możliwość szpiegowania kwadratów bez mieszkańca, czy też ma to być niespodzianka dla nowego nabywcy.
Jeśli chodzi o nakłady na serwer, to ilość dodatkowych danych które trzeba przechowywać jest znikoma.
Prosiłbym o wypowiedź kogoś chociaż CM.
|
|
18-01-2019 16:41 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Przypisywania budynków do adresu nie będzie.
Moglibyśmy za to wydłużyć czas burzenia. Wynosiłby on przykładowo 24h + czas budowy. Dzięki temu drogie budynki z krótkim czasem budowy (albo po prostu upierdliwe, jak zbrojownia) nie będą niszczone do zera w takim tempie jak obecnie.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
21-01-2019 11:13 |
|
|
Borszczu
Viking
Data rejestracji: 03-12-2006
Postów: 584
Klan: SG Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Moria VII
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Przypisywania budynków do adresu nie będzie.
Moglibyśmy za to wydłużyć czas burzenia. Wynosiłby on przykładowo 24h + czas budowy. Dzięki temu drogie budynki z krótkim czasem budowy (albo po prostu upierdliwe, jak zbrojownia) nie będą niszczone do zera w takim tempie jak obecnie. |
Widze, ze slabo dziala komukniacja w Teamie. Z tego co wiem to dostawaliscie sygnaly jaką patologie w pustakiwaniu wytworzyly serwery rodzinne...
Zakladasz konto, wbijasz 20/40 lvl, przekazujesz klocka archiwami na multi (ktore jest de facto legalne), kasujesz postac razem z klockiem.
Ile zajmie wbicie 40 lvl? Tydzien? Dwa? Wystarczy pare razy zabrac malucha na expe.
W jaki sposob wydluze ie czasu burzenia ograniczy pustakowanie?
__________________ r1: mark
r2,r5,r7,r19: Borszczu
|
|
21-01-2019 13:21 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Multikonta są zabronione także na serwerze rodzinnym. Za pustakowanie i robienie sobie ochronek z multikonta otrzymuje się bana.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
21-01-2019 13:31 |
|
|
Borszczu
Viking
Data rejestracji: 03-12-2006
Postów: 584
Klan: SG Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Moria VII
|
|
Aleś Ty dowcipny. Posmialismy sie a teraz powaznie.
Jak to ładnie ujal Cerbin w temacie apropos captchy przy zakladaniu oblezen...
Powiedz mi jak udowodnisz komus kto uzywa aplikacji brzmiacej jak imie syna Odyna, ze nie robi walkow. Precedens juz był. Dowodow nie potraficie zlapac. Konta multi kasowane z klockami tez byly punktowane.
Przypuszczam ze gdyby kukielkowy klan byl rozsiany po innych klanach to tez byscie nie doszli do tego ze to jedna osoba.
Zezwoliscie na patologie, a nie kazdy klient sie na to godzi. Klient niezadowolony po prostu sie kasuje.
Porozmawiaj z C47 to Ci naswietli sprawe bo albo nie wiesz o xzym puszesz albo celowo mijasz sie z prawdą.
__________________ r1: mark
r2,r5,r7,r19: Borszczu
|
|
21-01-2019 13:38 |
|
|
Melodrama
Lord
Data rejestracji: 14-03-2016
Postów: 254
|
|
cytat: |
Borszczu napisał(a)
Aleś Ty dowcipny. Posmialismy sie a teraz powaznie.
Jak to ładnie ujal Cerbin w temacie apropos captchy przy zakladaniu oblezen...
Powiedz mi jak udowodnisz komus kto uzywa aplikacji brzmiacej jak imie syna Odyna, ze nie robi walkow. Precedens juz był. Dowodow nie potraficie zlapac. Konta multi kasowane z klockami tez byly punktowane.
Przypuszczam ze gdyby kukielkowy klan byl rozsiany po innych klanach to tez byscie nie doszli do tego ze to jedna osoba.
Zezwoliscie na patologie, a nie kazdy klient sie na to godzi. Klient niezadowolony po prostu sie kasuje.
Porozmawiaj z C47 to Ci naswietli sprawe bo albo nie wiesz o xzym puszesz albo celowo mijasz sie z prawdą. |
No to spytaj się tam u siebie w klanie ile osób dostało bana za robienie sobie ochronek multikontem. NP taki Papa dostał kilka dni przerwy. Tak samo wszystkie konta związane z multi zostały zbanowane.
Jak jesteś niezadowolonym klientem to czekam na twoją kasacje. I uwierz ,że jako nie pijący wezme tą butelke i wypije za twoje zdrowie wtedy.
Co do oblężeń/pustakowania/klocków. To przydał by się całkowity patch dotyczący tego. Bo do momentu kiedy można założyć na kogoś obleg do tego momentu będzie bół przyrodzenia z powodu straty. Aczkolwiek nikt nie miał pomysłu jeszcze by to dobrze zrobić aby i WILK był syty i owca cała.
Bo z jednej strony albo ludzie nie będą wbijać w "oble" bo będą bez sensu albo nie bedziesz miał jakiejkolwiek możliwości dostania się na s3/s2/s1. Gdyż poprostu będzie zasada kto pierwszy ten lepszy. Dlatego oblegi narazie zostaną bo innego wyjścia z "odbieraniem", "zabieraniem","wymienianiem" klocków pomiędzy graczami nie ma. Można zrobić oblegi 1v1 ale to łatwo się ustawić i doprowadzi to do jeszcze większej patologii.
Problemy są 2:
Osoba atakująca musi dostać klocka(jak go wygenerować? wygrywasz i generuje dodatkową s2?)
Osoba przegrywająca musi/powinna tracić klocka(zmiana tylko strefy? budynki zostają? jaka tu strata?)
Dlatego nie ma dobrego rozwiązania.
Osoba co zmieni strefy i nie traci niczego na swoim klocku jest całkowicie poroniony bo w takim razie po co odbierać komuś klocek? strefa? kto w tych dniach cieszy się z bycia w s2 czy s1?
__________________
|
|
22-01-2019 02:10 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Mam propozycję.
Skasować postać można tylko w s5.
Pierwsza patologia znika.
Burzenie budynków napisać nowy algorytm na czas burzenia budynku:
Aktualny czas burzenia budynku + (lvl budynku * 24h)
Przykład
Budynek x na 50 lvl burzy się teraz 60 dni to po zmianie:
60+(50*24h)= 110 dni.
Można też dodać wymagania burzenia, aby móc zburzyć budynek z 50 lvl na 49lvl trzeba spełniać wymagania wybudowania go na 50lvl.
Druga patologia z pustakowaniem znika.
|
|
22-01-2019 09:45 |
|
|
Asmiran123456
Lord
Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII
|
|
Budynki burzy się również w celu zaliczenia zadania.
Rozwiązanie problemu starych serwerów nie może powodować pojawienia się ich na nowych, gdy zostaną otwarte. (choć w sumie to chyba już nigdy takie nie powstaną)
__________________ r18: Asmiran
|
|
22-01-2019 09:49 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Zawsze można dodać wyjątki do niektórych budynków które występują w zadaniach i można osiagnac max lvl budynku.
|
|
22-01-2019 09:56 |
|
|
Darc
Full Member
Data rejestracji: 21-07-2007
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Widzę, że przez część komentujących nie zostałem zrozumiany.
Jestem zdecydowanie przeciwny przypisywaniu poziomu rozbudowy budynków do osoby. (Melodrama)
Wydłużenie czasu kasowanie klocków, też jest bez sensu, bo zadania trzeba jednak jakoś robić, nie jest to dobry pomysł (Puppets), byłoby to pójście na łatwiznę BW
team a i tak nie przeciwdziałałoby opisanym poniżej stosowanym sposobom do pustakowania kwadratów.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest przywiązanie poziomu rozbudowy budynku do kwadratu, rozwiązuje to patologię związaną z dwoma obecnymi problemami w zakresie pustakowania, czyli:
1. kasowanie się postaci z klockami
2. kasowanie klocka poprzez obleg na pusty kwadrat.
Nie wiem dlaczego BWTeam jest temu przeciwny... trochę pracy to wymaga dla Konrada, nakład danych przechowywanych na serwerze żaden. Więc dlaczego by tego nie zrobić...
Jeszcze jest alternatywna propozycja zaproponowana przez SimonKSD, jest to półśrodek który wymagałby najmniej od Konrada, czyli wprowadzenie ograniczeń w zakresie możliwych akcji na koncie w zależności od strefy, ja bym to widział tak:
1. możliwość włączenia kasowania konta tylko z S5.
2. brak możliwość zrobienia pustego oblegu będąc w strefie S4-S1.
Więc mimo wszystko bym prosił o analizę BW Team tych dwóch pomysłów.
|
|
22-01-2019 19:11 |
|
|
Rocket Fuel
Newbie
Data rejestracji: 04-03-2013
Postów: 7
Kraina: Moria
|
|
Hm... Wojny były, są i będą-tak jest to zaplanowane w tej grze.
Wygraną uważa się za zniszczenie czegoś co ktoś budował przez lata, więc jak dla mnie spoko. Gram tu ponad 12 lat i byłem już kilka razy po jednej, jak i po drugiej stronie barykady. R5-19 Morie only.
I ja bym trochę "urozmaicił" pustakowanie i może rywalizację w grze :)
Otóż Areny Klanowe, które odbywają się co tydzień... Rozgrywane by były systemem Serwer A vs Serwer B, Serwer C vs D, E vs F itd, itd. Nie mówię tu o starciach Top 1 vs Top 1 inny serwer, bo jednak różnica czasu i evo są.
Po prostu ROZSĄDNA suma pkt vs to samo, i określić max różnicę, tzw. "widełki", żeby nie było czegoś co jest teraz typu Top 2 R17 vs Top 5 R19.
W przegranym klanie losowo wybierany klocek byłby wyburzany o 10% (w tym te kwadraty, których osoby nie wbiły na AK)
Wtedy może ludzie z jednego serwera jako jedna wielka rodzina, dążyłaby do tego aby nie wojować między sobą, a spiąć tyłek i rywalizować z innymi serwerami ? :)
Albo nikt by nie zakładał aren :P A wtedy odpalać ją z automatu zaraz po północy w Poniedziałek.
Do tego, jeżeli byłaby jakaś wojna na wspólnym serwerze, typu Top 1 vs Top 2, to takim klanom wręczać ikonkę "wojujących" / "nieneutralnych" i kwadraty tych klanów w cotygodniowych walkach z innymi serwerami, byłyby wyburzane do zera, ale tylko S4.
.
.
.
Taki pomysł wysnuł mój chory baniak :)
Skoro w Japonii robią VRMMORPG, to u nas nie zrobią paru zmian w tekstowym? :>
|
|
22-01-2019 21:20 |
|
|
GreSs
Ex-Team
Data rejestracji: 20-09-2008
Postów: 851
Klan: Team Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia IV Skąd: mam wiedzieć xD
|
|
cytat: |
Rocket Fuel napisał(a)
Hm... Wojny były, są i będą-tak jest to zaplanowane w tej grze.
Wygraną uważa się za zniszczenie czegoś co ktoś budował przez lata, więc jak dla mnie spoko. Gram tu ponad 12 lat i byłem już kilka razy po jednej, jak i po drugiej stronie barykady. R5-19 Morie only.
I ja bym trochę "urozmaicił" pustakowanie i może rywalizację w grze
Otóż Areny Klanowe, które odbywają się co tydzień... Rozgrywane by były systemem Serwer A vs Serwer B, Serwer C vs D, E vs F itd, itd. Nie mówię tu o starciach Top 1 vs Top 1 inny serwer, bo jednak różnica czasu i evo są.
Po prostu ROZSĄDNA suma pkt vs to samo, i określić max różnicę, tzw. "widełki", żeby nie było czegoś co jest teraz typu Top 2 R17 vs Top 5 R19.
W przegranym klanie losowo wybierany klocek byłby wyburzany o 10% (w tym te kwadraty, których osoby nie wbiły na AK)
Wtedy może ludzie z jednego serwera jako jedna wielka rodzina, dążyłaby do tego aby nie wojować między sobą, a spiąć tyłek i rywalizować z innymi serwerami ?
Albo nikt by nie zakładał aren
A wtedy odpalać ją z automatu zaraz po północy w Poniedziałek.
Do tego, jeżeli byłaby jakaś wojna na wspólnym serwerze, typu Top 1 vs Top 2, to takim klanom wręczać ikonkę "wojujących" / "nieneutralnych" i kwadraty tych klanów w cotygodniowych walkach z innymi serwerami, byłyby wyburzane do zera, ale tylko S4.
.
.
.
Taki pomysł wysnuł mój chory baniak
Skoro w Japonii robią VRMMORPG, to u nas nie zrobią paru zmian w tekstowym? :> |
Moim zdaniem Twój pomysł jest nieco "brutalny"
__________________
|SYSTEM GRY|ZGŁOSZENIA|WYCENY|
|
|
22-01-2019 21:54 |
|
|
Darc
Full Member
Data rejestracji: 21-07-2007
Postów: 56
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Rocket Fuel, ja nie jestem przeciwnikiem wojen i oblegów.
Jak najbardziej niech się toczą.
Po to w końcu wbijamy poziomy i robimy eq.
Uważam tylko, że nie powinno się tak łatwo niszczyć kwadratów jak teraz, bo to przy dłuższej akcji rzutuje na cały serwer, poza top klanem.
Top klan zaczyna krucjatę, organizuje sobie piątaka
i przekazuje go do Top2,
i zaczyna się łańcuszek szczęścia.
Po jednej takiej akcji nic wielkiego się nie dzieje, ale jak taka sytuacja ma miejsce co dzień lub co drugi, ludzie przestają budować kwadraty
pula fajnych kwadratów poza top1 topnieje
ogólny poziom rozbudowy kwadratów na serwie się obniża.
Top Klan tłumaczy się, że przecież robi słusznie, pustakując Top2, a że przy okazji obniża poziom klocków na reszcie serwa, to przecież nie Top1.
Dlatego jakby nie było łatwego palenia kwadratów sytuacja byłaby zdrowsza, Top1 miałby najlepsze klocki, zbudowane czy ukradzione
Top2 zorgnizowałby sobie ciut słabsze - bo ogólna pula klocków rozbudowanych na serwie by się nie uszczuplała. Każdy by wiedział, że jak za bardzo podskoczy z klockiem, to prędzej czy później coś innego sobie zbuduje, lub wymieni.
A teraz nie ma tej pewności.
Natomiast budowa kwadratów to poza złomem wielka ilość czasu.
Więc niech oblegi i wojny są. Pustakowanie też niech jest, ale nie w tej patologicznej formie jak teraz.
Trochę przydługo, ale mam nadzieję, że zrozumiale.
Pozdrawiam
|
|
24-01-2019 23:03 |
|
|
klarcia
Full Member
Data rejestracji: 20-10-2017
Postów: 70
Kraina: Moria VI
|
|
Jak czytam ten temat to rzeczywiście macie dużo racji, wojna musi być, taka gra, ale nie uderza ona w klany, ktore się ktore wojne zaczeły (top1i top2), tylko w male klany. Wojna trwa x-lat , w miedzyczasie male klany są putakowane przez przegranego , ludzie sie kasują a jak wojna się kończy serwer umiera.
Może dobrym pomyslem by byla opcja "przystępuje do wojny" i klany same decydują czy chcą walczyć czy nie. W tym czasie nie mogły by stawiac obli " o przejecie kwadratu" na klany , ktore do wojny nie przystąpiły.
Ci najmniejsi niebyli by poszkodowani i sie nie kasowali a wojna by byla pomiedzy tymi ktorzy chcą w niej uczesniczyć. Wtedy muszą sie liczyć z s5 i spalonymi s4.
A np. korzystając z opcji " przystepuje do wojny" dany klan otrzymywalby jakieś bonusy do walki. Klany ,ktore wygraly ( wszyscy sojusznicy ktorzy przystąpili do wojny) na koniec wojny dostawałyby np dodatkowe szczescie na jakis okres albo duzy procent do run czy evo. Może to tez zacheciloby inne serwery do gry i coś sie ożywiło.
Zainspirowal mnie pomysł GreSsa.
Taka ochronka dla klanow co mają 10000 pkt (razem) a są pustakowane przez klan 8000000 pkt. A najczesciej jeszcze są neutralni.
nie wiem , co myslicie, czy to wogole wykonalne technicznie?
__________________ "Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem".
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez klarcia: 25-01-2019 00:48.
|
|
25-01-2019 00:37 |
|
|
Grax33
Emperor
Data rejestracji: 19-09-2008
Postów: 1.143
Klan: Najlepszy!:) Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia Skąd: R1 nick: Grax
|
|
cytat: |
klarcia napisał(a)
Jak czytam ten temat to rzeczywiście macie dużo racji, wojna musi być, taka gra, ale nie uderza ona w klany, ktore się ktore wojne zaczeły (top1i top2), tylko w male klany. Wojna trwa x-lat , w miedzyczasie male klany są putakowane przez przegranego , ludzie sie kasują a jak wojna się kończy serwer umiera.
Może dobrym pomyslem by byla opcja "przystępuje do wojny" i klany same decydują czy chcą walczyć czy nie. W tym czasie nie mogły by stawiac obli " o przejecie kwadratu" na klany , ktore do wojny nie przystąpiły.
Ci najmniejsi niebyli by poszkodowani i sie nie kasowali a wojna by byla pomiedzy tymi ktorzy chcą w niej uczesniczyć. Wtedy muszą sie liczyć z s5 i spalonymi s4.
A np. korzystając z opcji " przystepuje do wojny" dany klan otrzymywalby jakieś bonusy do walki. Klany ,ktore wygraly ( wszyscy sojusznicy ktorzy przystąpili do wojny) na koniec wojny dostawałyby np dodatkowe szczescie na jakis okres albo duzy procent do run czy evo. Może to tez zacheciloby inne serwery do gry i coś sie ożywiło.
Zainspirowal mnie pomysł GreSsa.
Taka ochronka dla klanow co mają 10000 pkt (razem) a są pustakowane przez klan 8000000 pkt. A najczesciej jeszcze są neutralni.
nie wiem , co myslicie, czy to wogole wykonalne technicznie? |
A jak to się ma gdy klan który jest lepszy chce wyrwać kwadrat innemu klanowi który nie chce walczyć?
Nie dziękuję - nie ma wojny bo my nie walczymy?
Silniejszy zabiera- Słabszy traci. I tyle w temacie. brakuje jeszcze kolejnej patologi gdzie w lepszych klanach nie można zdobyć lepszego klocka bo nikt nie chce dookoła walczyć.
__________________ nick: Grax.
http://forum.bloodwars.interia.pl/thread.php?threadid=538584
|
|
25-01-2019 16:48 |
|
|
klarcia
Full Member
Data rejestracji: 20-10-2017
Postów: 70
Kraina: Moria VI
|
|
Grax33 ja nie twierdze , ze tak ma byc, taka propozycja , zeby nie skasowalo sie znowu duzo ludzi. Jezeli klan lepszy chce zaatakowac inny wypowada wojne,( niestety klan ktoremu wypowiada wojne nie ma wyboru) przystepuja sojusznicy , akademie, kto tam ma ochote powalczyc. Wiadomo , ze wszyscy przystąpią. Ale po paru miesiącach palenia klockow, one sie poprostu kończą, wtedy wszyscy biorą z malych klanow , ktore czasami nawet z akademiami nie mają szans.
"Silniejszy zabiera - slabszy traci"? Jak top1 zabiera klocek top15 to jest ok? W wojnie sie walczy a tu nie ma walki, taki obel wyglada mniej wiecej tak: top 1 zaklada i zabiera , nawet nikt nie wbija bo po co?
Rozumie , ze pomysł niespodoba sie najmocniejszym, bo w koncu jak popalą wszystkie s4 komus trzeba zabrac tak?
Wtedy taka wojna nie bedzie trwala pare lat i nie skasuje sie polowa serwera , tylko miesiąc , dwa ... Klocki sie skonczą i po sprawie. A tak np ty jestes w top 1
, palisz nie wiem 10-15 s4 , i na koniec przychodzisz do maluchow i zabieracie im klocki.( duzy kaln nie traci nic, zabawia sie paleniem, a na koniec zostaje na fajnym klocku a maluch musi zaplacić za zabawe topki) czyli 15 czy tam 20 osob sie kasuje bo tak zawsze sie to konczy. Z 20 klanow robi sie 5 serwer umiera. A tak zawsze takie male wsparcie dla tych najmniejszych co nie są w stanie sie bronic.
Rozumiesz o co mi chodzi?
__________________ "Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem".
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez klarcia: 25-01-2019 17:47.
|
|
25-01-2019 17:45 |
|
|
bla_bla_bla
Viking
Data rejestracji: 19-09-2015
Postów: 732
Kraina: Necropolia Skąd: BW → Bloody Warns
|
|
|
25-01-2019 20:26 |
|
|
Hornet87
Emperor
Data rejestracji: 11-05-2014
Postów: 1.238
|
|
Ale ludzie się kasują nie przez oblegi [teraz] tylko przez:
a) patche, które niszczą im wieloletnią grę
b) nudę
c) brak nowego contentu
I tak dalej i tak dalej. Wojny już zebrały swoje żniwo, nikomu nie chce się już palić klocków [biorę udział w wojnie i serio, na początku się kombinowało, a teraz pff...]. To już bardziej zabawa na wysokościach. Wyzwań nie ma żadnych.
Miał być patch "system wojen" a skończyło się na braku wojen [poza tymi z nudów]. Walczyć nie ma po co, poza złośliwością. Nie ma żadnej wielkiej wygranej, żadnej gratyfikacji dla każdego, nikt z tortu o nazwie gra nie wyciąga żadnego smaczku. Czy ktoś zrobi milion dmg czy 0 czy przeżyje czy zginie czy straci klocek czy uzyska... gra praktycznie się nie zmienia, potem ma się trochę gorszy kloc, to atakuje się kogoś niżej w ranku, a potem się bierze inny klocek i gra toczy się dalej.
Gra jest po prostu nudna i każda zmiana w systemie jaką ktoś proponuje to zezwalanie na patologiczne już olewanie gry przed adminów na rzecz "no dobra nic nie będzie wprowadzać nowego to chociaż zakażcie..."
Gracze już się nie ogarną bo ci bardziej ogarnięci już się wynieśli. Ja np. niby jeszcze gram, ale moje konto to duch, dobija do oblegów i tyle. Nie biorę udziału w grze jako takiej.
__________________ masz dalej o 20% lepszy trening od średniego taboretu pod zagrzybioną ścianą na zapleczu obskurnego baru w zaułku podrzędnej części szemranej dzielnicy biednego miasta
|
|
25-01-2019 20:47 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
cytat: |
Grax33 napisał(a)
A jak to się ma gdy klan który jest lepszy chce wyrwać kwadrat innemu klanowi który nie chce walczyć?
Nie dziękuję - nie ma wojny bo my nie walczymy?
Silniejszy zabiera- Słabszy traci. I tyle w temacie. brakuje jeszcze kolejnej patologi gdzie w lepszych klanach nie można zdobyć lepszego klocka bo nikt nie chce dookoła walczyć. |
Zdecyduj się, albo chcesz walkę, albo "zabór". Tak to rozumiem, że chciałbyś po prostu, żeby klany po kolei od pierwszego wybierały sobie klocki i tak do ostatniego gracza. A to chodzi o co innego. Walka między klanami owszem, musi mieć "marchewkę" ale musi mieć teżelement wyzwania i ryzyka, żeby była wciągająca i angażująca. Obecnie "wojny" to jedynie pusty mechanizm do "transferu" klocków. Imo w ogóle mogłoby nie być opcji zaboru klocków (przypisane do postaci, czyli też, że nikt nikomu nie buduje...) a wojny powinny mieć nową "marchewke" - o której to jest mowa na tym forum od lat.
Oprócz odchodzenia graczy po spustakowaniu jest jeszcze coś takiego, że nie inwestuje się w swój klocek. No bo po co jak ja rozbuduje, a ktoś se go weźmie. To też jest negatywne w obecnym systemie.
cytat: |
bla_bla_bla napisał(a)
cytat: |
SimonKSD napisał(a)
Przykład
Budynek x na 50 lvl burzy się teraz 60 dni to po zmianie:
60+(50*24h)= 110 dni. |
Co to za dziwna matematyka? Jakim cudem ci wyszło, że "60 + (50*24) = 110", skoro to 1260
Nie ma to jak wymyślić sobie wzór i nawet nie potrafić go policzyć... |
Leżę i wstać nie mogę.
60+(50*24h)=110 dni
60+(1200h)=110dni
60+(1200/24h)=110dni
60+(50dni)=110dni
60+50dni =110dni
Tam jest taka literka: "h" ;[
Cuda się zdarzają : D
|
|
25-01-2019 22:07 |
|
|
Avenrock
Newbie
Data rejestracji: 10-05-2012
Postów: 4
|
|
Wystarczy zablokować możliwość zakladania oblężeń mając s5 na inny klan i sprawa się sama rozwiąże. Klany będą sie bić o lepsze s4 w takim wypadku.
|
|
26-01-2019 09:31 |
|
|
|