Sarvacs
Newbie
Data rejestracji: 20-06-2017
Postów: 8
|
|
Popieram
fajny pomysł ;]
|
|
04-01-2019 14:07 |
|
|
fidel0001
Forum Ace
Data rejestracji: 04-08-2011
Postów: 97
|
|
|
04-01-2019 14:10 |
|
|
shockth
Forum Legend
Data rejestracji: 22-02-2010
Postów: 1.780
Rasa w grze: Ssak Skąd: z Nienacka
|
|
witam. bardzo ciekawy temat. każdy temat z KW uważam za ciekawy. a czemu? ponieważ ten system działał prawidłowo w 2012 roku a mamy już 2019!
po 1 do poprawy jest umagicznienie do HP
po drugie, umagi 1/4 dmg i HP powinny mieć dwie oddzielne wartości losowatora ŁPC, umag do hp jest naprawde bardzo słaby. Obecnie u mnie na r1 na lokacji MB dochodzi do patologii, gdzie na 23k łpc losuje 1-2 umagi 1/4 dmg, a ok. 5 umagów do hp w ciągu tygodnia. teraz pytanie, jak mam znaleźć coś ciekawego kiedy 80% umagów to gołe hp? a szukam tylko i wyłącznie byle jakiego podwójnego do dmg. a robie tą lokacje od września. a gdzie tu szukać umaga na drugiego slota?
im więcej, im wyżej powinno losować ciekawsze umagi - tymczasem jest zupełnie odwrotnie
propozycja Albano to i tak moim zdaniem zbyt mocno czasochłonna. bo dojście do 99999 łpc to kupa miesięcy, a szukanie umagu 'pół roku' nie jest na tymczasem, bo mamy 15 pozostałych slotów.
__________________
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@kacik
Niestety nie opanowaliśmy jeszcze podróży w czasie, więc dzisiejszy patch nie działa na wczorajsze ekspedycje. . |
|
|
04-01-2019 15:51 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
1. Współczuje wiadomo czego
2. Gratuluje i zazdraszczam wytrwałości
3. Każdy tego typu pomysł na plus
4. Są lepsze pomysły, ale ten wydaje się prosty (co jest dużym plusem wiadomo dlaczego). Jego minusem jest "martwość" tych progów. Pierwszy próg czyli 25k to w sumie nie jest próg. Bonus, który daje można mieć w każdym dowolnym momencie. Po prostu potem się umagi nie zmieniają (co czasem może być problemem a nie bonusem). Czyli pierwsza zmiana nastąpi po osiągnięciu 50k ŁPC czyli po 100 KW już po osiągnięciu 25k ŁPC. Czyli trzy miesiące licząc, że codziennie wejdzie (co jak wiadomo w praktyce raczej nie występuje). Ostatni pułap to 9 miesięcy od osiągnięcia 25k ŁPC. Czyli oprócz tego, że jest do czego dążyć, to "z dnia na dzień" kompletnie nic się nie zmienia. A najgorsze jest to, że takie wartości wpisują się w aktualny, kompletnie absurdalny system KW, który musi się zmienić "na wczoraj".
5. Więcej progów, żeby częściej się coś zmieniło i super. Ileż może być tej stagnacji...
|
|
04-01-2019 16:09 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
Autor tematu
|
|
cytat: |
shockth napisał(a)
propozycja Albano to i tak moim zdaniem zbyt mocno czasochłonna. bo dojście do 99999 łpc to kupa miesięcy, a szukanie umagu 'pół roku' nie jest na tymczasem, bo mamy 15 pozostałych slotów. |
cytat: |
Kaagular napisał(a)
Czyli pierwsza zmiana nastąpi po osiągnięciu 50k ŁPC czyli po 100 KW już po osiągnięciu 25k ŁPC. Czyli trzy miesiące licząc, że codziennie wejdzie (co jak wiadomo w praktyce raczej nie występuje). Ostatni pułap to 9 miesięcy od osiągnięcia 25k |
Pamiętajcie że równolegle z ŁPC przybywa również WŁPC.
Jak widać mam nazbierane już ponad 30k więc mógłbym ich użyć żeby szybciej dojść do progu 99999 ŁPC. To znacznie by skróciło czas potrzebny do osiągnięcia kolejnego progu.
Ja nie upieram się przy takich wartościach a nawet można je uznać za przykładowe.
Chodzi jedynie o to że zanim nie dojdziemy do 22500 ŁPC dążymy do tego aby zawsze losowało 1/4dmg. Zanim nie wbijemy 24999 mamy cel w postaci pułapu który będzie nam podwajał zysk WPŁC.
Po osiągnięciu 24999 wchodzimy w totalny random. Można klikać do końca świata i jeden dzień dłużej bez jakiegokolwiek progresu. Niech ten progres będzie symboliczny ale niech będzie !
Niedawno miałem cel wbicia na każdym slocie 1/4dmg + krew.
Nie byłem jeszcze w połowie kiedy okazało się że zmieniono bonus krwawego setu i na AK/oblężeniu przy full umagach do krwi można paść jak mucha od Krwawej aury. Zmieniła się meta jeszcze zanim zrealizowałem cel.
Wcześniej zbierałem umagi do wiedzy żeby zbudować lombard. Po przeliczeniu również okazało się to daremne bo szybciej podbija się statystyki w trenie niż z umagów.
Losowość nie pozwala adaptować się do szybko zmieniających się zasad.
Nie wiadomo kiedy i czy w ogóle wylosujemy coś na czym nam zależy.
Niech sobie ta losowość istnieje i niech farciarze nadal wyłapują top umagi przy niskich wartościach ŁPW. Niech jednak będzie jakaś alternatywa dla tej losowości nawet jeżeli będzie to droga przez mękę. Nie ważne jak długo ale ważne żeby czuć progres!
__________________ R14 : Brzydall
|
|
04-01-2019 19:35 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Nie no jasne, ale cały czas głównym problemem jest cały system umagów, który tak nie przystaje do rzeczywistości, że szok (tyle dobrego, że po długim czasie upierania się, że wszystko jej ok, administracja planuje "coś" zmienić).
Twój pomysł to taki szybki fix na obecną paranoję.
Ja bym dał spokojnie takie wartości:
1. 25k podwójne włpc oraz WYBÓR(!) gwarantowanego pierwszego efektu, resetuje się wraz z resetem ŁPC)
2. 35k Wyeliminowanie ujemnych efektów umagicznienia
3. 45k Gwarantowany drugi efekt umagicznienia (również ujemny)
4. 60k Gwarantowany dodatni drugi efekt umagicznienia
Wtedy z eventami itd. itp. można przeskoczyć próg w miesiąc a całą ścieżkę w 3, 4. Potem nadal trzeba znaleźć docelowy co oczywiście może zająć dzień, a może miesiące.
I i tak trzeba ten proces powtórzyć 16 razy (czyli w najlepszym wypadku, korzystając z tych progów, 5 lat plus szukanie konkretnych umagów). Oczywiście wcześniejsze znalezienie umaga skraca czas ale wtedy i tak nie korzysta się z opisanych tu bonusów. Analogicznie zapisywanie umagów "na teraz" zamiast docelowych ten czas wydłuża.
|
|
04-01-2019 20:14 |
|
|
NaSiR
Lord
Data rejestracji: 04-04-2007
Postów: 370
Klan: r1: LeT, AD | r4: PHX, LeT Kraina: Necropolia; Necropolia III Skąd: Preussisch Holland
|
|
1) Witam w klubie
93209 LPC na TH i dalej brak potrojnego fajnego (nawet nie endowego) umaga. Jestem zmuszony chyba wziac 1/4dmg i 20dmg bo to juz nie ma sensu dalej meczyc jednej lokacji.
2) Daje 10 za kazdy pomysl odnosnie zmiany losowania umagow.
3) Gdzie jest kacik z tekstem typu "temat placz; ja i moj kumpel
juz dawno mamy dobre umagi!)
4) I tak tego nie zmienia.. Sa wazniejsze rzeczy do zrobienia, a balans,
skarby, umagi, drop itd to najmniejsze z ich problemow
No i klasycznie - brak mocy przerobowych bo apka...
__________________ ..:: r4: NaSiR (zloz oferte) ::..
|
|
04-01-2019 21:35 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
Autor tematu
|
|
up
93K ŁPC to dużo ale pamiętaj że szukasz potrójnego. Ja nie chcę żeby mi do tego 1/4 dmg dolosowało sposta bez ujemnych efektów i to też okazuje się zbyt wysokim wymaganiem.
Priorytety w rozwoju gry to jest dla mnie zagadka niemal od początku.
Rozumiem że apka i inne sprawy nie powinny dłużej czekać i trzeba temu poświęcić więcej czasu.
Niestety Administracja nie rozumie że jak się bezczynnie czeka to czas się dłuży. Gdybyśmy mieli jakieś konstruktywne zajęcie to i nie byłoby tej krytyki w systemie. Każdy zająłby się graniem a nie narzekaniem !
Losowanie umagów przy obecnym systemie nie może nam uprzyjemnić czekania na poważne zmiany bo to dosłownie syzyfowa praca!
Rozwiązanie jakie podałem pozwoliłoby trochę zabić czas! Zanim każdy by wbił te setki tysięcy ŁPC to i apka zdążyłaby powstać
Apka może pozwoli BW wypłynąć na szersze wody. Należałoby się jednak zastanowić czy warto wpierw załatać dziury takie jak przedmiotowa sprawa. Jeżeli zostanie to zaniechane to niewielu nowych chętnych znajdzie się na rejs taką łajbą
__________________ R14 : Brzydall
|
|
08-01-2019 23:28 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Planujemy zmiany w zdobywaniu umagicznień, ale nie będą zmieniane progi ŁPC. Możliwe będzie zwiększenie trudności KW w zamian za (m.in.) znaczne zwiększenie szansy na kolejne efekty.
Nie widzę nic pozytywnego w konieczności uzbierania 100k ŁPC. Na każdej lokacji. Za każdym razem jak chcę zmienić umaga.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
09-01-2019 14:28 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
Autor tematu
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Planujemy zmiany w zdobywaniu umagicznień, ale nie będą zmieniane progi ŁPC. Możliwe będzie zwiększenie trudności KW w zamian za (m.in.) znaczne zwiększenie szansy na kolejne efekty.
Nie widzę nic pozytywnego w konieczności uzbierania 100k ŁPC. Na każdej lokacji. Za każdym razem jak chcę zmienić umaga. |
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeżeli ma się 100k ŁPC i dalej bije się głową w mur to lepiej mieć chociaż nieznacznie zwiększoną szansę na tym pułapie.
W świetle podanej przez Ciebie informacji wycofuję się ze swojego pomysłu bo liczę że wprowadzone zmiany nie będą już skazywać nikogo na utknięcie na takim pułapie jak mój.
Jeżeli mogę coś od siebie zasugerować to proponuję uwzględnić w tych zmianach mechanizm który pozwoli zablokować inny pierwszy efekt umagicznienia niż 1/4 dmg.
Jeżeli ktoś szuka podwójnej zwinki, podwójnego sposta lub podwójnej krwi to chyba nie ma sensu żeby cel ten osiągało się trudniej niż 1/4dmg + jakiś drugi efekt.
Po prostu żeby przy pułapie 22,500 ŁPC można było wybrać gwarantowany pierwszy efekt umagicznienia zamiast obligatoryjnego 1/4dmg.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
09-01-2019 15:30 |
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
zawsze możesz zablokować łpc wcześniej (ja swoje blokuję nawet przed 7k), "tańsze" efekty mają większą szansę wypadnięcia
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
09-01-2019 16:07 |
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
zawsze możesz zablokować łpc wcześniej (ja swoje blokuję nawet przed 7k), "tańsze" efekty mają większą szansę wypadnięcia |
Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem?
cytat: |
Albano napisał(a)
Jeżeli ktoś szuka podwójnej zwinki, podwójnego sposta lub podwójnej krwi to chyba nie ma sensu żeby cel ten osiągało się trudniej niż 1/4dmg + jakiś drugi efekt.. |
Jeżeli sobie zablokujesz wcześniej (na przykład przy 7k) to masz wiele kombinacji wypadnięcia pierwszego pożądanego efektu.
Zanim wypadnie pożądany zdublowany to można osiwieć!
Jeżeli natomiast mam 22.500 ŁPC to 1/4dmg wypada ZAWSZE!
Nie ma losowania i dlatego prościej jest zdobyć 1/4dmg niż podwójny umag dostępny na niższych pułpach
Jeżeli 1/4dmg słusznie uważany jest za najsilniejszy efekt to czemu łatwiej dolosować do niego słabszy efekt niż wylosować podwójny słabszy efekt?
Prościej się chyba nie da wyłożyć.
__________________ R14 : Brzydall
|
|
09-01-2019 16:32 |
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
Bo niektórzy nie rozumieją liczb a co gorsza administracja czasem ich czyta i bierze na poważnie. I nie kumają, że "większa" < "zawsze". Wybór stałego pierwszego umaga na pewno powinien być po osiągnięciu max ŁPC, ale prawdę mówiąc powinien być dostępny zawsze dla umagów już "odblokowanych" przy jednoczesnym łapaniu kolejnych ŁPC. Ogóle tutaj sytuacja wygląda do bólu klasycznie - Sushi niczego nie przewidział i myślał, że będzie super jak 1/4 będzie docelowym umagiem dla każdego. A tu klops minęły lata, nic się nie zmieniło* a gracze szukają dłużej łatwiejszych umagów niż trudniejszych. No bloodwarsowa klasyka : ]
*czy czasem blokowanie nie weszło później jako szybki i marny fix tego, że nie dało się "wrócić" do "niższych" umagów (reset to nie powrót)?
|
|
09-01-2019 23:27 |
|
|
|