MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Jest nam bardzo miło poinformować Was o nadchodzących zmianach, które wejdą w życie w czwartek 28.02.2019r! Oto najważniejsze elementy nadchodzącego patcha:
Zmiany w ekspedycjach Król Wzgórza!
Od teraz będziecie mogli brać udział w trudniejszych wersjach znanych Wam już lokacji – przeciwników będzie więcej i będą znacznie silniejsi niż na standardowych ekspedycjach! W zamian za przejście bardziej wymagającej wersji KW otrzymacie więcej punktów reputacji, zasobów i większe szanse na drugi i trzeci efekt umagicznienia!
Zmiany w balansie gry, między innymi:
- Umagicznienia dotychczas zwiększające punkty życia będą zwiększać bazowe punkty życia, dzięki czemu ich efekt będzie mocniejszy,
- Efekt Furii bestii będzie bardziej przewidywalny i w mniejszym stopniu zależny od rodzaju broni przeciwnika,
- Ograniczenie obrażeń Krwawej aury na krainach Necro v2 do 10% maksymalnych punktów życia przeciwnika na rundę,
- Kilka innych, mniejszych zmian w balansie ras, arkan i talizmanów.
Oprócz zmian w samej rozgrywce wprowadzone zostanie kilka drobnych modyfikacji i usprawnień:
- Punkty ewolucji za uczestnictwo w arenach 3v3 i KvK (zamiast Sklepu z pamiątkami),
- Możliwość odwołania ekspedycji jeśli jeszcze nikt nie dołączył,
- Możliwość sortowania i usuwania graczy z listy celów,
- Wprowadzenie płatności paysafecard,
- Wiele innych mniejszych poprawek.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-02-2019 12:35 |
|
|
| |
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
Szerlok napisał(a)
na czym ma polegać to "ułatwienie otwierania kategorii na aukcjach w nowej karcie"? |
Ktoś zgłaszał, że po wprowadzeniu grafik kategorii w aukcjach nie da się ich otworzyć w nowej karcie (jak zwykły link). Teraz będzie można.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-02-2019 12:49 |
|
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
rozumiem. czy w związku ze zmianami w kw bierzecie pod uwagę wzmocnienie wilczego stada, czy może mocniejsze kw będą już miały większy limit?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
26-02-2019 12:51 |
|
|
| |
|
Tata_Muminek
Forum Ace
Data rejestracji: 04-07-2018
Postów: 75
Klan: DATE Rasa w grze: Łapacz Myśli Kraina: Necropolia
|
|
"Kilka innych, mniejszych zmian w balansie ras, arkan i talizmanów."
Jakie to zmiany? Czy na r1 ssak przestanie wyłączać talizmany?
__________________ Nick r1 : Tata_Muminek
|
|
26-02-2019 15:52 |
|
|
| |
| |
|
Janek123
Newbie
Data rejestracji: 26-02-2019
Postów: 3
|
|
Generalnie obniżenie efektów skóry do 100% jest nieprzemyslane i źle z wielu powodów.
1. Bokrug duo - tu problem tak jak wszyscy piszą. Przy 3 do 4 krytykach na rundę we 2 tego się nie zrobi.
2. Sala przemienionych. Tutaj sprawa krytyka to już jest masakryczna bo mob ma dużą szansę na krytyka i o wiele trudniej to zrobić. Weźcie pod uwagę że w niektórych klanach jedyna szansa na zaliczane kolejnych lokacji jest przeżycie. Słabi gracze nie są wstanie przeżyć przy małej ilości zycia
3. Walki. Chcecie ograniczyć żeby ktoś kto da skórę nie mógł blokować krytyka tak bardzo. Ale są przecież gracze którzy brali z umagow krytyka żeby tego uniknąć. I teraz rozumiem że wszystkich wrzuci się do jednego worka. Dajcie max na 150%, albo obniżce do 0,75 zamiast 1 % na skórę.
|
|
26-02-2019 19:34 |
|
|
|
Janek123
Newbie
Data rejestracji: 26-02-2019
Postów: 3
|
|
Dzisiaj poszliśmy w 3 na bokruga i każdy dał 100 skóry. W pierwsze rundzie 4 krytyki i jeden padł. W drugiej rundzie mieliśmy grozę. Generalnie później były kolejne krytyki, ale jakoś się udało. Jednak nie sądzę żeby to zawsze wchodziło.
Także proszę nie argumentowac że nie będzie dużej różnicy bo różnica jest kolosalna.
I teraz moja refleksja odnośnie tej gry. Czy zastanawialiście się dlaczego ta gra się wielu osobom spodobała? I gramy ja przez lata? Bo rozwijamy nasze postacie. Zbieram odpowiednie umagi itp. Coś sobie planuje i gram. I chyba nie na tym polega gra żeby ciągle coś zmieniać. Coś odbierać. A szczególnie jeśli coś zaburza cały system gry władcy zwierząt. Ktoś kto wymyśla taki patch chyba zupełnie się nie zastanowił. Jeśli chcecie inne rasy polepszyć to ok. Ale bez przesady też.
Czego oczekuje? Nowych wyzwań, nowych nobow, nowego sprzętu anie ciągłej mieszaniny tym co już mamy.
Teraz sobie pomyślcie, że na przykład za tydzień wprowadzić ie zmianę że np pięść niebios daje 1 atak, albo kurtka szybkości daje tylko 2 dodatkowe ataki. Czy w takim przypadku nie zmieniać ie komuś całej koncepcji i planu gry? W ten sposobzniechecilibyscie dużo graczy. To samo robicie teraz robiąc wz obniżając skórę do 100. Totalny bezsens.
|
|
27-02-2019 17:17 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Pełna lista zmian:
Król Wzgórza: wprowadzono możliwość zwiększenia trudności ekspedycji Króla Wzgórza. Na kolejnych poziomach trudności będzie można spotkać większą liczbę przeciwników z wyższymi statystykami. Trudniejsze warianty KW będą dawały więcej punktów reputacji, zasobów i będą miały zwiększone szanse na drugi i trzeci efekt umagicznienia.
Król Wzgórza: przeciwnicy mający umiejętność przyzwania nie będą mogli być przyzwani w trakcie walki.
[Moria i Necro v2] Król Wzgórza: zmodyfikowano zakresy poziomów, dla których występują dodatkowi przeciwnicy oraz liczbę podstawowych i dodatkowych przeciwników.
Dodano możliwość odwołania Ekspedycji, KW lub drużyny na Arenie 3v3, jeśli jeszcze nikt nie został przyjęty.
Za uczestnictwo w arenie 3v3 lub KvK każdy gracz otrzyma 25 punktów ewolucji. W związku z tym wyłączono event "Sklep z pamiątkami" 15 i 25 dnia każdego miesiąca.
Opcja "Nowa Arena" w głównym menu będzie dodatkowo oznaczona w dniu rozegrania areny 3v3 lub KvK jeśli gracz jeszcze nie dołączył do danego rodzaju areny, oraz zawsze na 3 godziny przed rozegraniem aren.
[Wszystkie serwery] Furia bestii: wprowadzono ograniczenie maksymalnej liczby kontrataków na rundę, jednocześnie zwiększając szansę i maksymalną szansę na kontratak. W przypadku broni jednoręcznej liczba kontrataków będzie obliczana osobno dla każdej broni.
[Wszystkie serwery] Zmieniono efekt umagicznienia z PKT ŻYCIA na BAZOWE PKT ŻYCIA.
[Moria i Necro v2] Talizman Maska władzy - dodatkowy efekt: każdy poziom arkana Maska Adonisa zwiększa bazowe PKT ŻYCIA postaci o 5/10/20/30.
[Moria i Necro v2] Majestat: każdy poziom arkana będzie zwiększał bazowe PKT ŻYCIA postaci w czasie oblężenia lub ekspedycji o 7% (wcześniej 5%).
[Moria i Necro v2] Talizman Życie i śmierć - maksymalny modyfikator PKT ŻYCIA 40/80/120/160% na ekspedycjach i KW oraz 20/40/60/80% w pozostałych walkach.
[Moria i Necro v2] Ograniczono maksymalną redukcję szansy na trafienie krytyczne wynikającą ze Skóry bestii do 125%.
[Necro v2] Skóra bestii: zmniejsza szansę na otrzymanie trafienia krytycznego o 1,25% na każdy poziom arkan (zamiast 1%).
[Necro v2] Krwawa aura będzie odbierała maksymalnie 10% maksymalnych punktów życia przeciwnika.
Zwiększono doświadczenie z zasadzek na poziomach powyżej 100 i zmieniono wzór w taki sposób, aby różnica poziomów miała mniejszy wpływ na ilość otrzymywanego doświadczenia.
Czas wyburzenia budynku będzie równy czasowi rozbudowy na kolejny poziom +24 godziny.
Dodano możliwość sortowania i usuwania graczy z listy celów. Zaznaczenie checkboxa filtrującego cele możliwe do ataku będzie zapamiętywane po odświeżeniu strony. Lista celów będzie widoczna nawet gdy nie mamy dostępnych ataków.
Dodano przycisk "Sprzedaj śmieci" (na krainach typu Moria także "Zniszcz śmieci") w Archiwum zbrojowni. Przycisk automatycznie sprzedaje (lub niszczy) WSZYSTKIE (nie tylko widoczne) przedmioty o niskiej wartości z pierwszej półki.
Zwiększono liczbę wyświetlanych przedmiotów w Archiwum zbrojowni do 500.
W animowanych raportach z wykrytych zasadzek widoczne będą nicki postaci, dzięki czemu nie będzie potrzeby rozwijania raportu tekstowego.
Zmieniono nazwę efektu "Wymagania atrybutów postaci obnażone o" na "Łatwość". Parametr ten będzie wyświetlany w Sali tronowej.
Liczba wyekwipowanych run będzie widoczna na wszystkich ekranach Talizmanów.
Aukcje będą finalizowane przez serwer w ciągu 1-2 godzin od zamknięcia licytacji (zamiast 1-6 godzin).
Wprowadzono modyfikację umożliwiającą otwarcie kategorii na aukcjach w nowej karcie przeglądarki.
Poprawiono sortowanie przedmiotów w Zbrojowni klanowej. Biżuteria z suffixami Krwi, Szczęścia i Łatwości będzie miała pierwszeństwo nad setami (z wyjątkiem arkanowych i Plastikowego) i będzie umieszczana na osobnej półce, nawet jeśli w ZK jest tylko jeden taki przedmiot.
Wprowadzono możliwość zapłaty za Premium przez paysafecard.
Poprawki niektórych komunikatów w grze.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-02-2019 12:35 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Będzie zwiększony limit na trudniejszych wersjach, i będzie się skalował z Wilczym stadem, więc w sumie zostanie wzmocnione.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-02-2019 12:54 |
|
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
fakt, że kosztem kultka i trochę wz, ale ta zmiana dobrze zrobi ssakom i łapaczom
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
26-02-2019 13:01 |
|
|
| |
| |
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
Bau, 25 evo za każdą arenę, czyli 75 na tydzień i 300 na miesiąc
twardy, wolę regenerację niż 40k hp.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-02-2019 13:09 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
Pytanie odnośnie KW:
Czy na tych trudniejszych wersjach KW będzie to po prostu stała wartość bonusu +x% dodatkowej szansy na wylosowanie drugiego/trzeciego umaga dla danej lokacji czy będzie ona od czegoś zależna?
Np. chociażby od ilości aktualnie zdobytych już punktów ŁPC na danej lokacji.
__________________
|
|
26-02-2019 13:13 |
|
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
cytat: |
KR33P napisał(a)
czy będzie ona od czegoś zależna?
Np. chociażby od ilości aktualnie zdobytych już punktów ŁPC na danej lokacji. |
jeśli tak, to bardzo zły pomysł, większość najlepszych efektów umagów nie wymaga dużo łpc, a na przykład na morii najważniejsze to mieć odpowiednio dużą sumę zwinki i sposta - pozwala to dość wcześnie blokować lokacje i zbierać wolne łpc
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
26-02-2019 13:16 |
|
|
|
ravx
Newbie
Data rejestracji: 17-12-2016
Postów: 6
Kraina: Necropolia II
|
|
dokładnie o to samo chciałem zapytać - czy to ograniczenie dotyczy też eksp?
|
|
26-02-2019 13:20 |
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
@KR33P będzie to stała wartość.
Już pisałem wcześniej, nie chcemy zmuszać Graczy do zbierania np. 80k łpc na każdej lokacji w której chcą zmienić umaga.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
26-02-2019 13:17 |
|
|
|
DlegionistaD
Full Member
Data rejestracji: 12-05-2009
Postów: 60
Kraina: Moria II
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@KR33P będzie to stała wartość.
Już pisałem wcześniej, nie chcemy zmuszać Graczy do zbierania np. 80k łpc na każdej lokacji w której chcą zmienić umaga. |
Dziękuję za informację i ciekawe zmiany.
Chciałbym zwrócić uwagę na prawdziwy charakter problemu. Gracz nie czuje się zmuszony - może bowiem postępować irracjonalnie zakładając KW w lokacjach, na których znalazł już na dany moment - w grę wchodzą: tygodnie, miesiące i lata jakieś, w miarę ułatwiające współzawodnictwo umagicznienia.
Rzeczywistość jednak wygląda tak, że zaczyna selekcjonować: kiepskie, średnie "umagi" z dennymi i skupia się na jednej lokacji. Po uzbieraniu 20, 40 lub o zgrozo 80 k LPC nie jest już zabawnie - w takim razie jestem pełen optymizmu co do sprawności nowej mechaniki zdobywania umagicznień.
Dorzucę jeszcze tu paradoks, że będzie sobie człek szczęśliwy wylosuje (nie będąc zachłannym 4/8 pro umagi, i 4 średnie) umagi poświęcając grze na 4 lokacjach mniej niż ten co na jednaj uzbierał 20, 40, o powtóry zgrozo nad zgrozy 80 k LPC.
__________________ r2
|
|
26-02-2019 14:15 |
|
|
|
Albano
Emperor
Data rejestracji: 03-02-2011
Postów: 1.348
Klan: Legion_Immortal Kraina: Necropolia IX Skąd: Waszawa
|
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
@KR33P będzie to stała wartość.
Już pisałem wcześniej, nie chcemy zmuszać Graczy do zbierania np. 80k łpc na każdej lokacji w której chcą zmienić umaga. |
Powinieneś zacytować klasyka "Nie chcemy ale muszemy"
Ludzie pisałem pierdyliard razy! "Nie naprawicie negatywnych efektów losowości kolejnym losowaniem"
Fajnie że będzie trudniejsze kw ale bardziej mnie to cieszy z powodu zwiększania szansy na repkę dla uczestników bo teraz to ten który ma najlepszą inicjatywę zgarnia całą pulę nawet na Cytadeli.
Zbieranie umagów zależy i będzie zależeć od szczęścia!
Nadal każdy zebrany punkt ŁPC ponad 24999 będzie tylko statystyką która nic nie daje!
Ja już do 90k dojeżdżam szukając tylko podwjnego umagu ze spostem.
Nadchodzące zmiany teoretycznie zwiększą moje szanse ale to jest nadal losowość która nie ma żadnej alternatywy. Czy po wprowadzeniu zmian nie będzie możliwe zebranie 100k ŁPC na jednej lokacji poprzez nieskuteczne poszukiwanie kolejnego efektu? Nie jesteście w stanie tego wykluczyć bo to jest LOSOWANIE!!!
Wypadałoby docenić to że ktoś gra a nie tylko leci na farcie! Ta ilość nieskutecznych prób powinna przekładać się na jakiś zysk dla graczy! Może niech każdy zdobyty ponad 24999 punkt łpc przelicza się na WŁPC według jakiegoś wzory albo niech stanie się surowcem którym można handlować.
Cokolwiek będzie lepsze niż zbieranie czegoś co nic nie daje (bo co daje zebranie 30, 50, 100, 150k ŁCP?).
__________________ R14 : Brzydall
|
|
27-02-2019 10:10 |
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
Ograniczono maksymalną redukcję szansy na trafienie krytyczne wynikającą ze Skóry bestii do 125% na serwerach typu Moria i do 100% na serwerach typu Necro v2.
Pod pvp spoko, expowo na morii chyba tez bez odczuwalnych zmian, ale na necro - bokrug ma prawie 120% (albo 120) na kryta
|
|
26-02-2019 13:19 |
|
|
KR33P
Forum Legend
Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V; Necropolia VII
|
|
@MOP
Okej, dzięki za odpowiedź. A upublicznicie te wartości procentowe bonusów z wejściem patcha?
__________________
|
|
26-02-2019 13:25 |
|
|
|
Rozumiem, że "beta" oficjalnie zostanie zakończona wraz z patchem 2.2?
|
|
26-02-2019 13:37 |
|
|
|
Szerlok
Etatowy animator spamu
Data rejestracji: 15-06-2015
Postów: 3.526
Klan: Fairy Tail Rasa w grze: Ssak Kraina: Necropolia IV; Moria V; Necropolia X
|
|
cytat: |
KanarkiKikkers napisał(a)
Rozumiem, że "beta" oficjalnie zostanie zakończona wraz z patchem 2.2? |
a co to za różnica?
__________________ Tengel 13:04 -> sherlock jestes gorszy niz amfik
anth 13:45 -> szerlok nie myśli.. on trolluje
cytat: |
Originally posted by Desmodontidae
uciekać, co za Mongoł to balansował ? |
cytat: |
Originally posted by Kaagular
Idźcie sobie na izi morie. Tam można sobie z g. zrobić helikopter. |
Propozycje zmian w tutorialu można zgłaszać na pw lub w tym temacie.
exT-Mod działów Kupię, Sprzedam oraz Wycena sewerów handlowych.
|
|
26-02-2019 13:41 |
|
|
Reaname
Junior Member
Data rejestracji: 04-02-2018
Postów: 18
|
|
czyli rewo dalej bedzie ssal? i nie ma co do niego wracac? |
|
brak: dmg, mod (tylko kryt fajny) co do pvp i szczęście co do eksp (dmg z krwia czy ambicja jest ok) - tego mi brakuje, zrobcie cos aby wrocic do rewo
ilość atakow na rewo zmniejszyliście a podobna liczba jak dla białej 1h z tym ze biala 1h kryty znacznie lepsze, z palnej 1h 1,2k hit z kryt przy modzie 158%, 6/6 do obr i 240 wiedzy no porfavor...
i co z tym kryt na skorpionie +5% na dsk+5 i wyżej na epikach?
Proszę bez zbędnych komentarzy chcecie zmian w tym na czym Wam fajnie się gra dajcie swoje pomysly
|
|
26-02-2019 13:40 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III
|
|
|
26-02-2019 13:46 |
|
|
danio9616
Junior Member
Data rejestracji: 28-12-2009
Postów: 19
Kraina: Necropolia VII
|
|
No wszystko fajnie, ale jak już ktoś wspomniał z ograniczeniem na 100% to o bokrugu duo można sobie pomarzyć, a latanie trio po marne prki na tym etapie rozgrywki już nawet nie jest śmieszne.
|
|
26-02-2019 13:46 |
|
|
|
|
|