Go to the Main Page Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions
Oficjalne Forum Blood Wars » Handel » Wycena » Necropolia XI [R18] » Legendarne Dobre Śmiercionośne Szorty Nocy » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page Legendarne Dobre Śmiercionośne Szorty Nocy 2 Votes - Average Rating: 5.50
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
420
Member


images/avatars/avatar-25704.jpg

Registration Date: 16-02-2019
Posts: 42

Legendarne Dobre Śmiercionośne Szorty Nocy Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page



Legendarne Dobre Śmiercionośne Szorty Nocy
Spodnie (PŁEĆ : Dowolna)
Obrona: 5

Cechy: ZWINNOŚĆ +36, ODPORNOŚĆ -4, obrażenia wszystkich broni +7, ilość dodatkowych ataków każdą bronią: 2 (niekompletny), obrażenia wszystkich broni +7 (niekompletny), ODPORNOŚĆ +12 (niekompletny), obrona postaci +23 (niekompletny)

Wymagania: POZIOM: 63, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 42, Postać musi być w akcie: 2

Cena: 474 750 PLN ; Cena sprzedaży: 237 375 PLN



Pierwsze smiercionosne nocki na legendzie. Zadnych takich wczesniej na aukcji na r18 nie bylo.
Na serwie jest pare osob majacych fajne czesci setu (przykladowo: Epicki Śmiercionośny Gorset Szybkości / Legendarna Doskonała Śmiercionośna xx Siewcy Śmierci) - jednak spodni z sensownym suffixem jest garstka, a to pierwsze nocki na legendzie Happy
Pod dystans czy bron biala sa cudne i imho. podchodza pod end game'owy item - o ile ktos nie ma leg dsk/epickich Tongue ale to juz mozna pomarzyc Wink


Gdy mi wpadly to pisalo mi pare osob z ofertami/wycenami 50-60k. Spodnie poszly za 77kk i dostalem bana.

Temat przesledzic mozna tutaj:
24212
Niejasność w regulaminie


quote:
Wystawienie na sprzedaż przedmiotu wartego około 5kk PR za niebotyczną sumę 77kk PR.

Wedlug OPa szorty warte sa tyle co aksamitne nocki - ktorych na aukcjach bylo pelno.


Prosilbym o wycene Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

__________________

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by 420: 15-03-2019 23:32.

15-03-2019 23:30 420 is offline Search for Posts by 420 Add 420 to your Buddy List
nokia3319
Top Dyktator 2016


Registration Date: 17-05-2016
Posts: 262

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

To masz z uzasadnieniem, bo te gacie to ostatnio popularny temat na sb Tongue

Niby fajne do setu, ale:
-na expy / kw lipa - lepiej leg dsk smierc nawet bez suffa, albo krwawe elementy bez wydawania pr
-na klanowa tez lipa, zwlaszcza po zmianach w spadaniu atakow, bonus nie wart straty zwiny w 90% przypadkach losowan
-3vs3, 1vs1 - dyskusyjne

Mowia ze moze sie trafic ktos z fartem do dropa i takim eq wokol tych gaci, ze beda bezcenne, ale mowia tez ze Dynia nie biega mi po piwo, a kazdy wie jak jest.

Ciezko dokladnie wycenic, ale 10-20kk, glownie za sama zabawe z pelnym setem. Dla napalenca z dobrym zestawem 20-30kk?

quote:
420 napisał(a)
No wlasnie u mnie w klanie ma ktos ten epik smiercio gorset szybosci Tongue
Jak mi droplo i pisalem na SB to ktos mi tam na PW pisal ze lata z leg dsk smiercio siewcy i ze do ~50-60kk by licytowal. Wtedy akurat lezaly w ZK i nie sprzedawalem Crying


Tu nie chodzi o sama klate. Zestaw (chodzi o zapas zwiny) musialby byc na tyle mocny, zeby zracjonalizowac strate zwiny na ak / 3vs3 / 1vs1.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by nokia3319: 17-03-2019 12:03.

16-03-2019 21:29 nokia3319 is offline Search for Posts by nokia3319 Add nokia3319 to your Buddy List
kkolles
Full Member


Registration Date: 05-01-2012
Posts: 54
Kraina: Necropolia
Skąd: Bogdaniec (Gorzów Wlpk.)

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

20-25kk, może trochę mniej-wszystko zależy od tego, jak ułożyłaby się aukcja.
Powody podobne jak wyżej opisane: w pve lepiej sobie kupić leg dsk śmiercio z jakimś tańszym suffem, a na pvp w większości przypadków szkoda potencjalnej straty zwiny.
16-03-2019 21:45 kkolles is offline Search for Posts by kkolles Add kkolles to your Buddy List
420
Member


images/avatars/avatar-25704.jpg

Registration Date: 16-02-2019
Posts: 42

Thread Starter Thread Started by 420
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

quote:
Originally posted by nokia3319
To masz z uzasadnieniem, bo te gacie to ostatnio popularny temat na sb Tongue
Mowia ze moze sie trafic ktos z fartem do dropa i takim eq wokol tych gaci, ze beda bezcenne, ale mowia tez ze Dynia nie biega mi po piwo, a kazdy wie jak jest.


No wlasnie u mnie w klanie ma ktos ten epik smiercio gorset szybosci Tongue
Jak mi droplo i pisalem na SB to ktos mi tam na PW pisal ze lata z leg dsk smiercio siewcy i ze do ~50-60kk by licytowal. Wtedy akurat lezaly w ZK i nie sprzedawalem Crying

Dzieki za wyceny, jakby jeszcze pare osob sie wypowiedzialo to byl bym wdzieczny Smile Jakby osoby zainteresowane kupnem sie wypowiedzialy to bylo by super.



Co do sytuacji z banem:
Zostalem odblokowany i mam jakies 1,5 miecha na splacenie 77kk jako ze prkow z treningu nie moze OP cofnac.
Aukcja z tego co zrozumialem zostala juz cofnieta i kupiec dostal 77kk spowrotem. Szorty jednak do mnie nie wrocily -> dostane je dopiero po splaceniu 77kk ktore sa wpakowane w trening Roll Eyes

Wiec niestety wyceny na ta chwile to tylko ciekawostka.
Chcialem wycenic i sprzedac szorty zeby miec na start wiekszosc pr ktore jestem 'dluzny', do tego pare zlomow ze zbrojowni wystawic i ubic pare mobow = prki w krotkim czasie byly by odrobione.

Przez brak szortow niestety pojdzie chyba caly ekwipunek bojowy na sprzedaz...
Jak prki odrobie i dostane szorty to bede na golasa smigac, pozostanie wtedy szorty sprzedac i sie kasowac Tongue

__________________

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by 420: 17-03-2019 00:55.

17-03-2019 00:53 420 is offline Search for Posts by 420 Add 420 to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Thread is closed
Oficjalne Forum Blood Wars » Handel » Wycena » Necropolia XI [R18] » Legendarne Dobre Śmiercionośne Szorty Nocy

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH