MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
|
|
Drodzy Gracze,
Chcielibyśmy Wam przedstawić małą rewolucję!
Z dumą ogłaszamy otwarcie nowych serwerów - start już 05.05.2020 r. ... jednak tym razem będzie trochę inaczej
Nowe serwery będą sezonowe. Tempo rozgrywki będzie przyspieszone, a co 6 miesięcy będzie następował reset serwera. Na koniec sezonu, w zależności od zajmowanego miejsca w rankingu Gracze otrzymają bonusy na start. Będą one stanowiły nagrodę za wynik w rywalizacji, ale nie będą na tyle duże by uniemożliwić wyrównaną walkę w kolejnym sezonie. Zostanie też dodana zakładka Rodu, w której Gracze będą mogli prześledzić swoje postacie z poprzednich sezonów.
Jako pierwszy zostanie utworzony serwer typu Necropolia; trzy miesiące później zostanie otwarta Moria, dzięki czemu kolejne sezony będą zaczynać się w trzymiesięcznych odstępach.
Jeśli pomysł tego typu serwera Wam się spodoba, w przyszłości zostaną otwarte kolejne podobne krainy. Pierwsze będą przyspieszone czterokrotnie, ale w przyszłości mogą pojawić się serwery o innym tempie rozgrywki. Zmiany na serwerze obejmują:
- Czterokrotnie szybsze odnawianie ataków i wypraw.
- Dwukrotnie większy limit ataków i wypraw.
- Reset limitów ataku na pojedynczego gracza co 12h.
- Czterokrotnie krótsze czasy ochrony przed atakami.
- Ekspedycje: czterokrotnie większe nagrody (doświadczenie, drop i runy).
- Król Wzgórza - czterokrotnie więcej reputacji i zasobów, zwiększone szanse na drugi i trzeci efekt umagicznienia (większy bonus za monety, większe premie za wyższe poziomy trudności, niższe wymagania poziomów dla założenia trudniejszego KW).
- 10 000 wolnych ŁPC na start; przyrost wolnych ŁPC zwiększony do 50% bez blokady i 100% z blokadą.
- Zadania dzienne – czterokrotnie większe nagrody (nie dotyczy premii do statystyk na podróży).
- Podróże - czterokrotnie większe nagrody (dotyczy zarówno zasobów jak i przedmiotów).
- Czas budowy wszystkich budynków skrócony czterokrotnie.
Mamy nadzieję, że spodoba Wam się gra na nowych serwerach
Jesteśmy otwarci na Wasze propozycje.
Wasz,
BWTeam
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
30-04-2020 18:14 |
|
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
No dumnym jak nigdy!!
Serwer próba sił
xD
A na poważnie to mniejsza jakie było źródło ale widzę jeden problem. Nijak nie wzięliście pod uwagę, że istnieją stare serwery. Jak wiadomo tworzenie nowych serwerów wyludnia stare. A tutaj tworzycie nowe "super serwery". Ktoś kto tam będzie grał, ze względu na przyśpieszenia, nie będzie mógł (nawet gdyby chciał) dbać o stare konto/konta. Ile czasu zajmie szukanie celów do ataku? Cały dzień. Tym samym nowe serwery mogą być tą iskrą, która spowoduje, że "w końcu" ktoś porzuci stare BW. Już w tym 2015 roku było to potencjalnym problemem a co dopiero teraz. Dlatego już wtedy jedną z kluczowych spraw, które opisałem było jakieś zespolenie starych kont z nowymi. Zwyczajnie nagrody, które chcecie "zostawiać na nowy ladder" powinny trafiać na "konto matkę" wskazane przez gracza. Tak działa np. Diablo3. Niby ladder się kończy ale przecież "nic" nie znika. Postacie są, itemy są, zostają osiągnięcia i nagrody. Nie bez powodu tak jest, weźcie z tego przykład, korzystajcie z cudzych analityków. Powinien być mechanizm powodujący, że każdy (bez względu na pozycje) ma powód do grania do ostatniego dnia sezonu i wraca na główne konto.
Tak poza tym to idea jest bardzo dobra, ale obawiam się, że na pierwszy sezon przesadziliście. Jakby nie było będzie to sezon testowy i od razu robicie stress test. Trzeba będzie być niezłym no lifem, żeby utrzymywać się w "stawce" i nie wiem czy to dobre posunięcie na początek. W szczególności, że rusza to z apką czyli liczycie na nowych graczy. I ci nowi mają byś w takich regułach gry ze starymi wyjadaczami, którzy doskonale wiedzą co i jak klikać?
Następnie: przyspieszenie no niby spoko. Ale to ogólnie trochę nuda. Serwer będzie kopią BW tyle, że w wersji fast. A macie multum narzędzi, żeby w chwile stworzyć ze starego BW zupełnie inną grę wymagającą nowych rozkmin i porzucenia schematów. To co proponujecie to starzy gracze przejdą jak po sznurku.
Proponowałbym bardziej coś co wymaga zmiany taktyk i nie zmusza gracza do nolifienia:
- 4x więcej dropu z wypraw, nagród z ataków/eksp/kw/podróży/itp.
- 10x większa szansa na drop
- coś for fun! Wszystko jedno... same ssaki/brak arkan/darmowe budynki/brak wymagań dla przedmiotów/start od 40lvl/ no cokolwiek bo dopóki to serwer sezonowy czyli potrwa X czasu i wszyscy mają takie same warunki będzie po prostu ok. I lepsza taka ciekawostka niż odgrzewany kotlet tyle, że szybki.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kaagular: 01-05-2020 11:45.
|
|
01-05-2020 11:31 |
|
|
|
Bulgur o_O
Member
Data rejestracji: 12-10-2019
Postów: 35
Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Necropolia II
|
|
RE: Nowe serwery sezonowe! |
|
Lepiej by było gdyby drop był jednak zwiększony o wartość a nie pomnożony x4, w moim przypadku 4 x 0 to nadal 0;/ Jeśli po sześciu latach gry nie lecą endgame dropy, to po pół roku x 4 to tak jakby 2 lata...
Lipnie by było po 6 miesiącach latać w dsk kasku wieszcza, dobrych szortach nocy i przy odrobinie szczęścia 2 x leg db demonicznych pałkach, o biżuterii i klacie nie będę się rozpisywał bo mogłoby to być przygnębiające.
A może jakiś craft, albo podnoszenie itemów?
Myślę że spróbuję swoich sił na nowym serwerze, ale jeżeli po pół roku będę miał z dropa tylko stertę pałek ch***a wartych, to raczej drugi raz nie zagram.
No i kwestia skrócenia czasu, już samo zakupienie premium powinno bez dodatkowych usług skracać czas na wszystko przynajmniej o te 4 magiczne razy już zastosowane we wszystkim, a dodatkowo najtańsze skróty powinny już dawać skrócenie np pielg do 30 sekund, bo żeby to wszystko wyklikać to będzie trwaaaałooo....
__________________ Trudno jest znaleźć dobrą opiekunkę do dziecka, ale jeszcze trudniej jest znaleźć dobre dziecko... O_o
|
|
02-05-2020 17:27 |
|
|
|
CavaCoffee
Newbie
Data rejestracji: 02-05-2020
Postów: 8
Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Necropolia III
|
|
RE: Nowe serwery sezonowe! |
|
cytat: |
MasterOfPuppets napisał(a)
Drodzy Gracze,
Chcielibyśmy Wam przedstawić małą rewolucję!
Z dumą ogłaszamy otwarcie nowych serwerów - start już 05.05.2020 r. ... jednak tym razem będzie trochę inaczej
[...]
Mamy nadzieję, że spodoba Wam się gra na nowych serwerach
Jesteśmy otwarci na Wasze propozycje.
Wasz,
BWTeam |
Ja myślałem, że skoro otwieracie coś nowego, tworzycie i piszecie takie rzeczy to będzie aktywny i wyczerpany temat, odpowiedzi na każde nurtujące pytanie oraz zagadnienia.
Tutaj jednak odpowiedź tylko w pierwszym dniu na parę pytań przez jedną osobę i na tym koniec. Resztę uważacie jako spam? Czy jak to jest?
Wieczór, dzień przed otwarciem podobno i nic.. 0 odpowiedzi, po co wstawiacie coś takiego skoro i tak zrobicie jak zaplanowaliscie? To nie pierwszy raz, jak pozostawiwcie swoich graczy bez odpowiedzi i braku kontaktu z nimi. Brawo.
|
|
04-05-2020 20:21 |
|
|
|
pik300
Double Ace
Data rejestracji: 27-04-2013
Postów: 117
Kraina: Moria
|
|
MOP o której jest Zaplanowane włączenie serwera ?
Godziny popołudniowe ?
|
|
04-05-2020 20:30 |
|
|
|
Bulgur o_O
Member
Data rejestracji: 12-10-2019
Postów: 35
Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Necropolia II
|
|
RE: Nowe serwery sezonowe! |
|
Z moich spostrzeżeń odnośnie zmian na nowym sezonowym serwerze, co byłoby potrzebne:
- brak run w zadaniach dziennych albo losowanie zadań z runami dla wszystkich - tj. jednego dnia wszyscy mają takie same zadania z runami albo niema nikt, to już od gracza zależy czy sobie wylosuje inne zadanie bo nie potrzebuje tych run, czy je zostawi. Jest to konieczne bo dochodzi do takich patologii, że niektórzy się chwalą że jednego dnia wylosowali 16 run w zadaniach dziennych, a sytuacja powtarzała im się kilka razy i tak przewaga rośnie kosmicznie i nie da się jej nijak nadgonić. Dla przykładu ja zadanie z runami miałem 3 razy tj. 1 raz wylosowało mi 4 runy 1 poziomu, 1 raz 8 run pierwszego poziomu i 1 raz 4 runy 2 poziomu. Tak tworzą się dysproporcje w dopałce z talizmanów pomiędzy graczami, które są kosmiczne! Można sobie wyobrazić że dana osoba losuje co drugi - trzeci dzień zadanie z runami, w różnych ilościach, ale regularnie, dlatego nie jest zmuszona robić od razu II mapy, może cisnąć pierwszą i nabijać expa, przez co rośnie dużo szybciej i nie zaniedbuje przy tym talizmanów. Na przeciwko jest gracz, który losuje runy co drugi tydzień, oczywiste jest że chcąc nie odstawać aż tak bardzo, będzie musiał robić II mapę co wiąże się z wolniejszym rozwojem, dysproporcja się pogłębia.
Już na prawdę wystarczy że jest losowość dropa, która też może dać mega przewagę już na początku gry, jest losowator przy ekspach bo nigdy nie wiadomo co się trafi, jaki mob, czy silny czy słaby, czy wypadnie jakiś item, jest losowość przy kw przy przeciwnikach i umagach, jest losowość przy nagrodach ze skrabu (tutaj akurat żal to w ogóle klikać bo na maksymalnych poziomach strefa 1 leci takie coś: Złoty Amulet!), losowy drop z podróży, losowe nagrody po drodze na podróży, losowe runy na ekspach II mapy, na prawdę starczy już tej losowości, także zadania z runami dla wszystkich takie same albo dla nikogo.
- brak losowania nagrody "doświadczenie" za podróż, albo również jej losowanie dla każdego, po tyle samo na tych samych lokacjach z każdej kolejno odblokowywanej trójki. Na swoim przykładzie mogę stwierdzić, że z podróżami sobie dość dobrze radzę i niewiele mi nie wychodziło, losowało też w miarę często punkty doświadczenia w nagrodzie, ale było też widać że niektórym losowało to niemal codziennie i bardzo szybko odskoczyli od stawki co też jest moim zdaniem nie fair, bo byli też tacy, którzy całkiem mieli pecha do tych losowań. Trzeba tutaj wziąć pod uwagę, że serwer jest szybki, trwa krótko i o ile na standardowych serwerach ten exp nie nadawałby rozgrywce aż takich dysproporcji i w perspektywie dłuższego grania byłby do nadgonienia, to na serwerze szybkim jest to bardzo trudne.
- co do długości trwania serwera, jak dla mnie póki co te 6 miesięcy jest okej, z pewnością nie należałoby tego wydłużać, może skrócić do 4 miesięcy jeszcze, ale na pewno nie wydłużać.
- jeszcze jedna rzecz, a mianowicie odnawianie wypraw i ataków. Może lepiej byłoby, gdyby wyprawy generowały się do 96, nie do 48, to samo z atakami, skoro co 12 godzin się odnawia do 32, to równie dobrze mogłoby to mieć miejsce co 24 godziny i kumulować się do 64. Bywa że nie ma kiedy zalogować się dwa razy dziennie i wystrzelać wszystkie akcje bo jest tego na prawdę dużo, takie kumulowanie się ich do maksimum na każde 24 h byłoby ułatwieniem. Zwłaszcza problem jest widoczny na początku rozgrywki, gdzie żeby wykonać atak, polowanie na cel trwało kilka minut aż zaświeci się na zielono i później i tak nie zawsze udawało się wstrzelić z kliknięciem w odpowiednim momencie, irytujące to było. Również na początku można by zmniejszyć samą liczbę ataków np. o 1/3 a za to zwiększyć ilość zdobywanego expa o 1/3, żeby nie trzeba było ślęczeć i polować na cel. Z kolei ilość wypraw na stałe mogłaby zostać jeszcze zwiększona, powiedzmy do 120, to tak już pod siebie piszę, człowiek wciąż ma nadzieję że coś w końcu dropnie co tam sobie wymarzył, a zawsze to trochę większa szansa, na i wyprawki robi się raczej lajtowo w porównaniu z początkowymi atakami. Wierzę że znajdzie się ktoś jeszcze, kto podzieli ten mój pomysł!
edit. dopisany jeden akapit
__________________ Trudno jest znaleźć dobrą opiekunkę do dziecka, ale jeszcze trudniej jest znaleźć dobre dziecko... O_o
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Bulgur o_O: 07-07-2020 18:53.
|
|
07-07-2020 18:17 |
|
|
|
Busby
Junior Member
Data rejestracji: 20-02-2019
Postów: 22
|
|
RE: Nowe serwery sezonowe! |
|
cytat: |
Bulgur o_O napisał(a)
Z moich spostrzeżeń odnośnie zmian na nowym sezonowym serwerze, co byłoby potrzebne:
- brak run w zadaniach dziennych albo losowanie zadań z runami dla wszystkich - tj. jednego dnia wszyscy mają takie same zadania z runami albo niema nikt, to już od gracza zależy czy sobie wylosuje inne zadanie bo nie potrzebuje tych run, czy je zostawi. Jest to konieczne bo dochodzi do takich patologii, że niektórzy się chwalą że jednego dnia wylosowali 16 run w zadaniach dziennych, a sytuacja powtarzała im się kilka razy i tak przewaga rośnie kosmicznie i nie da się jej nijak nadgonić. Dla przykładu ja zadanie z runami miałem 3 razy tj. 1 raz wylosowało mi 4 runy 1 poziomu, 1 raz 8 run pierwszego poziomu i 1 raz 4 runy 2 poziomu. Tak tworzą się dysproporcje w dopałce z talizmanów pomiędzy graczami, które są kosmiczne! Można sobie wyobrazić że dana osoba losuje co drugi - trzeci dzień zadanie z runami, w różnych ilościach, ale regularnie, dlatego nie jest zmuszona robić od razu II mapy, może cisnąć pierwszą i nabijać expa, przez co rośnie dużo szybciej i nie zaniedbuje przy tym talizmanów. Na przeciwko jest gracz, który losuje runy co drugi tydzień, oczywiste jest że chcąc nie odstawać aż tak bardzo, będzie musiał robić II mapę co wiąże się z wolniejszym rozwojem, dysproporcja się pogłębia.
Już na prawdę wystarczy że jest losowość dropa, która też może dać mega przewagę już na początku gry, jest losowator przy ekspach bo nigdy nie wiadomo co się trafi, jaki mob, czy silny czy słaby, czy wypadnie jakiś item, jest losowość przy kw przy przeciwnikach i umagach, jest losowość przy nagrodach ze skrabu (tutaj akurat żal to w ogóle klikać bo na maksymalnych poziomach strefa 1 leci takie coś: Złoty Amulet!), losowy drop z podróży, losowe nagrody po drodze na podróży, losowe runy na ekspach II mapy, na prawdę starczy już tej losowości, także zadania z runami dla wszystkich takie same albo dla nikogo.
- brak losowania nagrody "doświadczenie" za podróż, albo również jej losowanie dla każdego, po tyle samo na tych samych lokacjach z każdej kolejno odblokowywanej trójki. Na swoim przykładzie mogę stwierdzić, że z podróżami sobie dość dobrze radzę i niewiele mi nie wychodziło, losowało też w miarę często punkty doświadczenia w nagrodzie, ale było też widać że niektórym losowało to niemal codziennie i bardzo szybko odskoczyli od stawki co też jest moim zdaniem nie fair, bo byli też tacy, którzy całkiem mieli pecha do tych losowań. Trzeba tutaj wziąć pod uwagę, że serwer jest szybki, trwa krótko i o ile na standardowych serwerach ten exp nie nadawałby rozgrywce aż takich dysproporcji i w perspektywie dłuższego grania byłby do nadgonienia, to na serwerze szybkim jest to bardzo trudne.
- co do długości trwania serwera, jak dla mnie póki co te 6 miesięcy jest okej, z pewnością nie należałoby tego wydłużać, może skrócić do 4 miesięcy jeszcze, ale na pewno nie wydłużać.
- jeszcze jedna rzecz, a mianowicie odnawianie wypraw i ataków. Może lepiej byłoby, gdyby wyprawy generowały się do 96, nie do 48, to samo z atakami, skoro co 12 godzin się odnawia do 32, to równie dobrze mogłoby to mieć miejsce co 24 godziny i kumulować się do 64. Bywa że nie ma kiedy zalogować się dwa razy dziennie i wystrzelać wszystkie akcje bo jest tego na prawdę dużo, takie kumulowanie się ich do maksimum na każde 24 h byłoby ułatwieniem. Zwłaszcza problem jest widoczny na początku rozgrywki, gdzie żeby wykonać atak, polowanie na cel trwało kilka minut aż zaświeci się na zielono i później i tak nie zawsze udawało się wstrzelić z kliknięciem w odpowiednim momencie, irytujące to było. Również na początku można by zmniejszyć samą liczbę ataków np. o 1/3 a za to zwiększyć ilość zdobywanego expa o 1/3, żeby nie trzeba było ślęczeć i polować na cel. Z kolei ilość wypraw na stałe mogłaby zostać jeszcze zwiększona, powiedzmy do 120, to tak już pod siebie piszę, człowiek wciąż ma nadzieję że coś w końcu dropnie co tam sobie wymarzył, a zawsze to trochę większa szansa, na i wyprawki robi się raczej lajtowo w porównaniu z początkowymi atakami. Wierzę że znajdzie się ktoś jeszcze, kto podzieli ten mój pomysł!
edit. dopisany jeden akapit |
Jeszcze do tego równy drop dla każdego - jak ktoś na serwie dropnie endgame to reszta też dostaje z automatu taki item...
KOMUNO WRÓĆ!!
Na pewno zmiana długości trwania serwera jest na plus, ewentualnie boost do expa po przekroczeniu progu punktowego, bo gra zwyczajnie robi się nudna, kiedy farmisz duo wendigo i nie masz nawet jednego sensownego epika. Taki "minisezon" mógłby trwać miesiąc, potem nagrody, potem jedziemy dalej, a po X miesiącach reset i nagrody główne. Admini na pewno zauważają spadek ilości aktywnych kont.
Do tego drop. Młotki stają się useless, może pomyśleć nad "przekuwaniem" itemów z wypki. Nie wiem, jak by to mogło działać, może coś w stylu przekucia prefa/sufa do innego itemka, albo przekucie zwykłego w epika za daną ilość młotków + np 100 kolejnych wypraw. Od stanu odlicza się 100 wypraw i masz np. -100.
Jak już tak fantazjuje, to jeszcze ataki. 64 ataki w ciągu 24h wymagają sporo siedzenia przy kompie, szczególnie na aktywnym serwerze, gdzie wszyscy atakują regularnie. Można wprowadzić coś w rodzaju karawany ataków
. Tworzysz listę osób do atakowania, tak jak jest teraz, potem wybierasz karawane i przez xx minut oblatujesz wszystkich wolnych z listy. Jak jest 2 wolnych - robisz 2 ataki. Jak jest 50 wolnych - robisz wszystkie. Mogła by być jakaś kara do czasu trwania ataku, żeby nie wyglądało tak, że po 10 minutach pół topki jest nie do atakowania (chociaż obecnie tak to wygląda). Ataki mogłyby wykonywać się pojedynczo co okresloną liczbe sekund, a po jednym automatycznie ruszałby drugi. Oczywiście wszystko za premke
Co do zadań - jedyna opcja dostosować zadanie do lvl tak, aby nie było 25 ewo albo 40 do jednego stata na 100 lvlu. Ale chyba coś takiego miało zostać wprowadzone??
Pozdrawiam
|
|
08-07-2020 09:58 |
|
|
|
Bulgur o_O
Member
Data rejestracji: 12-10-2019
Postów: 35
Rasa w grze: Władca Zwierząt Kraina: Necropolia II
|
|
RE: Nowe serwery sezonowe! |
|
[quote]Busby napisał(a)
Jeszcze do tego równy drop dla każdego - jak ktoś na serwie dropnie endgame to reszta też dostaje z automatu taki item...
KOMUNO WRÓĆ!!
[/quoteJ]
Te 2 elementy, które zbyt drastycznie wpływają na dysproporcje między graczami nie są kalibrem zbliżone do powrotu komuny;P Zostaje jeszcze drop, ekspy, kw, mniejsze nagrody z podróży, częściowo zadania dzienne, także bez obaw, losowator w mojej koncepcji nadal nie jest zagrożony.
__________________ Trudno jest znaleźć dobrą opiekunkę do dziecka, ale jeszcze trudniej jest znaleźć dobre dziecko... O_o
|
|
08-07-2020 16:39 |
|
|
|
Kaagular
Forum Legend
Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 1.614
Kraina: Necropolia III
|
|
RE: Nowe serwery sezonowe! |
|
cytat: |
Busby napisał(a)
Jeszcze do tego równy drop dla każdego - jak ktoś na serwie dropnie endgame to reszta też dostaje z automatu taki item...
KOMUNO WRÓĆ!!
|
Żadna tam Komuno. Kolega dobrze pisze, brak kosmicznych wypaczeń rozgrywki to nie jest "komuna".
Trochę tą listę rozwinę..
Pierwszy sezon Necro w pełni a ja czuję się niedoinformowany. Ma to o tyle znaczenie, że "zaraz" otwiera się sezonowa Moria i wydaję mi się, że przyzwoitość nakazuje kilka informacji upublicznić.
1. Zgodnie z pierwotną zapowiedzią 5 sierpnia powinna wystartować sezonowa Moria. Jest 7 lipca a nie ma oficjalnej informacji o starcie serwera. Nawet jeśli zaraz się pojawi to już będzie spóźniona a doświadczenie uczy, że będzie na ostatnią chwilę. Normalnie to ma znaczenie ale w sezonie to do kwadratu co pokazał pierwszy sezon Necro.
2. Tak jak nie ma informacji o starcie serwera na Morii tak nie ma informacji o warunkach jakie tam będą panowały a jak to MOP napisał niekoniecznie muszą być takie same jak na sezonowym Necro.
3. Oba powyższe mają znaczenie w przypadku kiedy gracz zastanawia się gdzie grać. Tak jak na przykład ja. Sezon na Necro okazał się tak intensywny, że nie wyobrażam sobie ogarniania dwóch na raz. Nie ukrywam, że kasa też ma znaczenie i nie chodzi o "cebulę" tylko nie widzę sensu płacić za serwer, którego nie wykorzystam na maxa (no bo dwóch nie ogarnę) i jeszcze na dodatek wszystko trafi w końcu szlag. W tym kontekście stoję (i myślę, że nie tylko ja) przed dylematem czy grać na Necro do końca, czy przenieść się na Morię i olać Necro, czy olać Necro bo w sumie wieje już nudą i rutyną i poczekać na drugi sezon Necro. Dlatego też postuluję, żeby sezony Moria/Necro nie były na zakładkę. Nie wydaję mi się to potrzebne szczególnie, że Necro pokazało, że 3 miesiące to naprawdę wystarczy. Minęły dwa i widać postępujące pustoszenie (gracze widzą, że niczego nie zdziałają), ekspy ogólnie takie same co dzień, dropy prawie nie wpadają. Gdyby nie było "zakładki" serwerowej to po prostu gracze (pewnie w komplecie) by się przenieśli na Morię i nie byłoby dylematu. Oczywiście rzeczywistość zweryfikuje jak Necro opustoszeje po odpaleniu Morii ale polecam zwrócić na to uwagę. Jak dla mnie 3 miesiące to jest wystarczająco a jak ktoś nie lubi Morii/Necro to 3 miesiące przerwy szybko zlecą a potem ochota na kolejny sezon będzie większa.
3. IMO absolutnie niedopuszczalne są na kolejnych serwerach:
a. podróże od 1 lvl i w obecnym układzie nagród.
b. losowe zadania
c. rozrzut pierwszych eksp
a. podróże, nawet pomijając wiadome cwaniactwo, wypaczają rozgrywkę. Po pierwsze itemy. Nie jest dobrze, kiedy głównym źródłem przedmiotów są jakieś podróże. Nie wydaje mi się, żeby taki był ich cel. Po drugie bonusy. Jest całkowicie absurdalnym to, że jedni mają 16k xp a inni 40k xp. I tak dalej. Niestety na sezonie nie działa złota zasada BWT "kiedyś się wyrówna". Nie, na sezonie to "kiedyś" nie istnieje. Ja bym to widział tak, że nagrody są takie same dla każdego i są takie xp/ewo/włpc i tak razy trzy. Wtedy każdy świadomie na coś się decyduje i gdzieś ma korzyść gdzieś ma stratę. Na sezonie też ogromne praktyczne znaczenie ma to, że jak mamy pecha i wylosuje akurat nie te staty co trzeba to też ta strata się "z czasem nie wyrówna" a na dodatek jak to wkur... No bo czujemy, że to się nigdy nie wyrówna. No i podróże od przynajmniej 10 lvl.
b. W zadaniach jest taka patologia, że mózg staje. Jak mi BWT wyjaśni fakt, że kiedy ja miałem 0 run, to byli gracze z 2lvl talków? Jeśli mnie pamięć nie myli miałem do tej pory 2 albo 3 zadania z runami i co ja mogę na to poradzić, coś zrobić? Nadmienię, że miałem je wtedy, kiedy życia mi nie odmieniły. A jaką to robi praktyczną różnicę to chyba mówić nie muszę. Rozrzut w zadaniach jest kolosalny i znowu na sezonie ma to znaczenie praktycznie rozstrzygające.
Proponuję:
- wywalenie zadań niespełnialnych lub nie wiadomo czy spełnialnych jak np. mln zasobów czy 10k zasobów (na początku praktycznie niespełnialne).
- takie same trzy zadania dla całego serwera bez rolowań. Trochę nuda, wiem, ale jednak ważniejsze jest wyeliminowanie abberacji. Warto podkreślić, że obecny system to nie jest coś zaplanowanego, zaprojektowanego, tylko po prostu... jest bo było tylko razy ileś tam. Jednak na sezonie nie zdało egzaminu (np. miałem w dwa dni jakoś 900 ewo z zadań... no CMON!).
c. Ekspy wkurzały mnie najbardziej ze wszystkiego. Nawet jeśli wiem, że na nie-sezonie nie ma z tym najmniejszego problemu. Tutaj jednak wyszło na to, że ma to znaczenie kluczowe (oczywiście od określonego levelu, wcześniej podróże i zadania). Ktoś robi Białego i mu wchodzi jak w masełko (a jak jeszcze zblaszy...) a ktoś inny, wykonując taką samą pracę i tak samo się przygotowując walczy z czarnym (ew. białym koksem)... Efekt jest dramatyczny na sezonie. Tabela się od razu formatuje i późniejsze jej wywrócenie jest bardzo trudne (chociaż przez jakiś czas jeszcze możliwe).
Oczywiście konsekwencje są takie, że się jest w innym klanie, robi się inne ekspy itp. Klasyczny efekt kuli śniegowej, u podstaw której jest zwykły, głupi fart lub niefart. Komu się uda ten to będzie lubił oczywiście ale do momentu aż na nowym sezonem akurat kto inny będzie miał szczęście. Akurat ja miałem turbo pecha, jeśli mnie nie myli to były 4 dni w plecy czemu w żaden sposób nie zawiniłem. Efekt był taki, że w czasie kiedy poziom znaczy dużo to ja już nie miałem podjazdu. "Wyścig szczurów" zakończyłem właściwie z pierwszą nieudaną ekspą. Jest to ewidentna wada systemu. "Lepszość" graczy powinna być efektem długotrwałych działań, starań i kombinować a nie "wszedł mi czarny zamiast białego, gg".
Tutaj trochę bokiem, bo po raz kolejny nie ma to znaczenia na nie-sezonie, wspomnę o przeskakiwaniu blach. Sam przeskoczyłem ich 5, więc niby powinienem być zadowolony. Wydaje mi się, że dzięki temu troszeczkę nadgoniłem wcześniejsze niefarty - ale nie do końca. Rzecz w tym, że różnica pomiędzy kimś komu na łowach wpada na Meduzie Bazyl no to jest jaka? Pewnie ze 400 pkt/dzień. Czyli przy braku farta do innych mobów minimum 5 dni a z problemami (tj. niefartem) do blaszenia huhu. Finalnie niby punktowo wyszedłem na tym nieźle ale się czuje jak bym grał na kodach i mam poczucie straty, że w sumie z 5 mobami nie walczyłem (nie musiałem się pod nie ekwipować itp.). Po co takie coś na sezonie...
|
|
08-07-2020 19:29 |
|
|
troyak
Forum Ace
Data rejestracji: 26-05-2008
Postów: 80
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia XI Skąd: Gdańsk
|
|
Pierwszy!
Czyli co sezon będzie następował reset postaci?
Może można przemysleć zostawianie jednego przedmiotu - rodowego?
Raist
|
|
30-04-2020 18:43 |
|
|
Beek
Triple Ace
Data rejestracji: 24-06-2007
Postów: 158
|
|
"Czterokrotnie szybsze odnawianie ataków"
to chyba największy problem, a tak poza tym to fajny pomysł
__________________ r16 Beek
|
|
30-04-2020 18:56 |
|
|
|
Conradx
Double Ace
Data rejestracji: 02-06-2017
Postów: 109
Skąd: Kraków
|
|
Limit maks ataków do zniesienia. Nikt nie będzie sie tak często logował. Wolałbym się zalogować raz dziennie i zrobić 64 ataki niż 4x dziennie.
|
|
30-04-2020 19:07 |
|
|
|
MasterOfPuppets
Community Manager
Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.082
Klan: SunSet Nr666-2 Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria
Autor tematu
|
|
cytat: |
Conradx napisał(a)
Limit maks ataków do zniesienia. Nikt nie będzie sie tak często logował. Wolałbym się zalogować raz dziennie i zrobić 64 ataki niż 4x dziennie. |
2x po 32 - limit jest dwukrotnie większy, a reset jest co 12h. Wybraliśmy opcję po środku między jednym a drugim.
cytat: |
troyak napisał(a)
Czyli co sezon będzie następował reset postaci?
Może można przemysleć zostawianie jednego przedmiotu - rodowego? |
Taki był początkowy pomysł, problem polega na tym, że nie może to być byle jaki przedmiot. Musielibyśmy stworzyć jakiś interfejs do wybierania przedmiotu i, niestety, oczekiwać że każdy Gracz grzecznie ten przedmiot przed restartem przypisze. I potem obsługiwać zgłoszenia od osób, którym się to nie udało. Ale niewykluczone że w przyszłości pojawią się jakieś modyfikacje nagród.
cytat: |
Wełen napisał(a)
A co z ochronkami po atakach? Jak one nie będą skrócone, to życzę powodzenia w wyklikaniu kompletu ataków. |
Będzie 4x skrócony czas ochrony i reset limitu 2x na dobę.
cytat: |
Wełen napisał(a)
Fakt, ślepy ja. 4h snu to zdecydowanie za mało :/ |
Zgadzam się ;/
cytat: |
adzi4n napisał(a)
Pomyślcie jeszcze nad jakimś boostem +100% do produkcji krwi z budynków, na początku to będzie rzeź na tyle ataków każdy będzie miał po 0. |
Zobaczymy jak to wyjdzie. Zawsze można odpalić na serwerze Świeżą Krew jeśli będzie dramat. W nagrodach sezonowych za to będą m.in. punkty skarbu, żeby można było sobie na szybko dokupić zasoby, młotki itp.
__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości
|
|
30-04-2020 19:24 |
|
|
|
Conradx
Double Ace
Data rejestracji: 02-06-2017
Postów: 109
Skąd: Kraków
|
|
Nagrody za poprzedni sezon będą dla top10/100/1000?
|
|
30-04-2020 19:28 |
|
|
|
nokia3319
Top Dyktator 2016
Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282
|
|
Tylko nie mowcie ze taki serwer bedzie serwerem "rodzinnym"?
|
|
30-04-2020 19:35 |
|
|
|
mychol
Lord
Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321
|
|
Ja mam w d.... nowe serwery gram 12 lat jedna postacia i gra nie oferuje mi w tej chwili nic ciekawego ja chce nowego contentu dla starych graczy; myslicie ze porzuce stara postac i zaloze nowa na nowym serwerze ktory zyje pol roku? Chyba was posralo; jesli porzuce gre to na pewno do niej nie wroce i mysle ze wiekszosc starych graczy tak postapi; oby ten projekt upadl jak najszybciej bo mam dosc waszej ignorancji olewactwa i traktowania starych graczy z gory
|
|
30-04-2020 20:06 |
|
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia
|
|
Pomyślcie jeszcze nad jakimś boostem +100% do produkcji krwi z budynków, na początku to będzie rzeź na tyle ataków każdy będzie miał po 0.
|
|
30-04-2020 19:23 |
|
|
|
Beek
Triple Ace
Data rejestracji: 24-06-2007
Postów: 158
|
|
cenę premki też moglibyście zmniejszyć np o połowę skoro i tak reset za pół roku, może zachęciłoby to część graczy
__________________ r16 Beek
|
|
30-04-2020 19:27 |
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
A co z ochronkami po atakach? Jak one nie będą skrócone, to życzę powodzenia w wyklikaniu kompletu ataków.
|
|
30-04-2020 19:14 |
|
|
|
Wełen
Emperor
Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059
|
|
Fakt, ślepy ja. 4h snu to zdecydowanie za mało :/
|
|
30-04-2020 19:22 |
|
|
AdroV7
Junior Member
Data rejestracji: 19-02-2010
Postów: 14
Kraina: Necropolia Skąd: R1
|
|
Na czym będą polegać nagrody po resecie, tyrać pół roku zeby potem wszystko sracić ?
Już mniejsza z itemami ale evo oraz tren ?
Jaka jest tego wizja
__________________
|
|
30-04-2020 19:38 |
|
|
|
BrianX
Member
Data rejestracji: 28-07-2013
Postów: 30
Kraina: Moria III; Necropolia X
|
|
kiedyś bloodwars była to gra bardzo rozbudowana, przewyższającą inne produkcje o kilka lat do przodu
obecnie ta produkcja jest kilka lat za murzynami
etap turniejów, tymczasowych serwerów, kiedyś to chyba nawet poruszałem, gdzieś, kiedyś...
mniejsza o większość...
zajmijcie się podstawa tej gry:
przedmiotami (wymagają gruntownej reorganizacji bardziej grywalnych itemow i możliwości kombinowania- na chwile obecna wszystko jest za bardzo obcykane+ braki pewnych prefixow setowych)
większa ilością tatuaży lub ich dokładniejszym przeanalizowaniu co do przedmiotów które są obecnie lub które powinny się pojawić.
innymi słowy
musicie się wziąć bardziej do roboty bo jedyne efekty waszej pracy które widać to rzucanie slow na wiatr i mydlenie oczu majestatycznymi obietnicami o dużym postępie w grze.
ps. wydaje mi się, ze będzie to jedna wielka lipa- nagroda nie będzie adekwatna co do ilości zainwestowanego czasu i premium na taka "zabawe"
plus fakt ze wszystkie szlaki w tej grze są przetarte i wcale to nie będzie jakiś nowy rodzaj rozgrywki tylko przyspieszone tempo (co juz bylo przerobione w przykładzie speed serwera- i co skutkowało wyrównaniem reszty serwerów do speeda)
jestem na nie
__________________ R9: BrianX
|
|
30-04-2020 20:41 |
|
|
kubi180
Double Ace
Data rejestracji: 09-02-2009
Postów: 126
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia V Skąd: Bełchatów
|
|
A czy w planach są też nowe zwykle serwery?
|
|
30-04-2020 20:03 |
|
|
Antyplatyfon
Junior Member
Data rejestracji: 30-04-2020
Postów: 10
|
|
Szkoda, że moria dopiero za trzy miechy...
Propozycje:
-klany zbudowane na full po założeniu lub młotki x4
-Żadnych przenosin przedmiotów między sezonami, ponieważ będzie to tworzyć tylko dysproporcje w nowych sezonach.
-nerf moda kryta, który robi syf z rozgrywki (tylko na sezonówkach, z talków i ewo)
-Bez Charona.
-przywrócenie starych bonusów za srebrne monety (myśliwy, druid itp)
Jak na razie tyle.
Ogólnie cieszę się, że coś się dzieje. Osobiście wolałbym normalny serwer, ale dobre i to.
edit.
Aha i zlikwidujcie raport powolnej przemiany całkowicie, bo on psuje radość z czytania raportu, zwłaszcza na początku rozgrywki.
Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Antyplatyfon: 30-04-2020 20:13.
|
|
30-04-2020 20:06 |
|
|
Perła
Forum Ace
Data rejestracji: 18-11-2019
Postów: 82
|
|
A co ze starymi serwerami? tu będziemy dalej żyć jak w hibernacji? bo tu sie nie da nic podkręcić , nowy content? a na co to komu? Dobra niech sobie będą nowe serwery, niech przyjdą nowi gracze ( bo rozumiem ze ten speed to pod nich) ale tym co w to klikają po kilkanaście lat to juz nic sie nie należy? będą taką umieralnia jak R1 ?
__________________
cytat: |
SushiMaker napisał(a)OK, od dzisiaj oprócz bana stałego zostaną komisyjnie spaleni na stosie |
|
|
30-04-2020 20:11 |
|
|
celyn
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2009
Postów: 117
Klan: Henneth, Molotov, Apocalipshit; š-l-m Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII Skąd: ponoć od @
|
|
cos pisales o evencie na krew ale przy rozwoju x4 ilosci atakow x4 budynki i budynki klanowe x ...ile? bo w pol roku to mysle ze nie bedzie sie oplacalo stawiac chat jak nic nie zmienicie
__________________ nick: od R6 zazwyczaj jako celyn
|
|
30-04-2020 20:39 |
|
|
SimonKSD
Viking
Data rejestracji: 21-08-2016
Postów: 502
Klan: LBK Rasa w grze: Kultysta Kraina: Necropolia VI Skąd: Grox
|
|
Drop zostanie tez podkrecony czy w 5 miesiacu 29 dniu dropnie sie e szybkosc i przez 5 minut bedzie sie bogiem??
Klamie?
Nie sądze.
Konto xxs czasu
Poziom trudny
Ilość wypraw:
20435
Ilość udanych wypraw:
13524
0 tak jedno WIELKIE 0 E speda.
Serwer sezonowy przez 6 miesiecy daje :
17472 wypraw
Szanse na drop sa wiec srednie, a nawet powiedzialbym mizerne.
Co do przedmiotu.
Co za problem aby kazdy mial mozliwosc przez cala gre przypisac jakis przedmiot (aktualizowac) miesiac przed koncem dostac info o koncu serwera i mozliwosci przypisania przedmiotu w razie braku przypisania, brak mozliwosci odzyskania go w nowym sezonie.
Jakis ranking sezonow bedzie jako nagroda?
Jakies sensowne nagrody aby chcialo sie wrocic na kolejny sezon?
|
|
30-04-2020 22:10 |
|
|
|
celyn
Double Ace
Data rejestracji: 22-08-2009
Postów: 117
Klan: Henneth, Molotov, Apocalipshit; š-l-m Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII Skąd: ponoć od @
|
|
moria:
kolejne pytania ...po budynkach?
-zk klanowe powiekszone? mniej czasu na wypki a wiec pozyczanie itemow z zk bedzie bardziej skumulowane w czasie
-reset co 12h. to wprowadzi u graczy flustracje wyscig kosztem wszystkiego co realne. 18h jest dobrym rozwiazaniem. przy 12h grzechem bedzie isc spac bo rano sie wszystko bedzie przelewalo. marnacja opcji.
-zmniejszenie ochronki.. dobry pomysl
-jakies skrocenie wypek? czasu atakow? czy tylko w opcji uslugi premium?
jesli nadal ma istniec instytucja klanu to bedzie rzeznia i ciagle zwary a to kolejny powod do flustracji a to oznacza porzucenie nie tylko sewera ale i projektu BW. chyba ze propozycja apki skierowana jest do graczy sezonowych.
-czasy zwolywania eksp kw?
-od ktorego lvl evo?
-podzial na akty?
-ilosc eksp kw dobowo?
-cennik uslug premium i samego premium?
-dodatkowe odplatne nowe pakiety skryznie z losowymi itemami runami lub evo<ß
z jednej strony fajne z drugiej bylby to wyrok.
-licznik do konca serwera na stronie glownej?
-zmiana ilosci a przede wsjem jakosci dropow?
-informacje na temat wplywu czynnikow typu lucek? czy bedzie tak samo spitolone jak na r19? czy beda to zmienne charakterystyczne dla serwerow?
__________________ nick: od R6 zazwyczaj jako celyn
|
|
30-04-2020 22:48 |
|
|
|
|
|