Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA R21 Zmiany w stosunku do R20 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony R21 Zmiany w stosunku do R20 5 Ankieta - średnia ocena: 6,40
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Architekt
Full Member


Data rejestracji: 07-05-2020
Postów: 66

R21 Zmiany w stosunku do R20 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Zmiana czasu trwania serwera do 12 miesięcy.

6 miesięcy to trochę mało czasu skoro... Czas pierwszej fazy oblężeń nie został skrócony. Oraz jakby nie było moria potrzebuje trochę więcej czasu(z racji różnych buldów) niż necro, pół roku nawet na przyspieszonym serwerze niektóre buldy zostaną wykreślone.

2. Zmiana ilości losowań nowych zadań dziennych z 2 do 10.

Zadania dzienne jest to ogromne RNG, które potrafi wyjątkowo mocno namieszać w początkach serwera...

Jest 3 dzień R20 i spotkałem jedną osobę z 12 runami. Gdzie są ludzie, którzy nie mają run wcale(sam mam 4 ale żadnego talka nie odpalę).


2a. Ewentualnie usunąć zadanie z runami.


3. Zmiana podróży.

Co tu dużo mówić widziałem po usunięciu glitcha i zbanowaniu ludzi 4 dsk runiczne spodnie xxx na tyłek i sam posiadam jedne. Też zbyt duże RNG w szczególności, że są to przedmioty już doskonałe.

4. Ataki...

Możliwość atakowania jednego wampira dziennie z 2 do 4 razy. Zmniejszenie ochronki po ataku z 30 minut na 15. R20 pokazuje iż wielu graczy na samym starcie po prostu nie ma szans wykonać ataków z racji zbyt dużej ilości chętnych i małej ilości czasu(sam akurat czasu mam więcej i ataku wykonuje wszystkie, aczkolwiek znam ludzi co zrobili może 10 ataków w 3 dni bo mają czas akurat tylko w dzień kiedy ludzi jest najwięcej).

Mamy 3 miesiące aby spróbować usprawnić r21 przed startem, także zapraszam do dyskusji.
07-05-2020 12:19 Architekt jest offline Szukaj postów użytkownika: Architekt Dodaj Architekt do Listy kontaktów
Gader
Zbanowany

Data rejestracji: 29-04-2008
Postów: 117
Klan: 105; DROP TABLE Users
Kraina: Necropolia IV

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co do punktu o oblegach, to wczoraj zakładając wilki lekko się przeraziłem, bo zanim cały klan zrobi to zadanie, to ludzie już będą w 2 akcie...
07-05-2020 15:37 Gader jest offline Szukaj postów użytkownika: Gader Dodaj Gader do Listy kontaktów
Lberg
Junior Member


Data rejestracji: 10-05-2015
Postów: 17
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dokładnie, ktoś nie za bardzo przemyślał R20 zanim to postawili. Zanim zrobię wilki to już dawno mogę być w s4, a w kolejce jest 20 osób... Ruszajcie ze zmianami, bo serwer umrze zaraz po porodzie.
07-05-2020 20:44 Lberg jest offline Szukaj postów użytkownika: Lberg Dodaj Lberg do Listy kontaktów
aSsaSinO
Lord


Data rejestracji: 09-04-2008
Postów: 274
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Necropolia III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A ten serwer żyje? Populacja nie przekroczyła 2000 tysięcy z czego ponad połowa to konta wasale czy tam już konta porzucone.... mogli poczekać do apki i otworzyć normalnie x1 Necro i x1 Morie. Była by lepsza zabawa i dochód też lepszy bo tylko chyba topka na tym sezonowym kupila sobie premke....
07-05-2020 21:12 aSsaSinO jest offline Szukaj postów użytkownika: aSsaSinO Dodaj aSsaSinO do Listy kontaktów
kmatu
Forum Ace


Data rejestracji: 05-06-2008
Postów: 83
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Necropolia XI

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Dla mnie jedną z najważniejszych zmian było by zmiana czasu gromadzenia ataków i wypraw przecież 12 godz, szczególnie przez noc jest na dłużą metę nie do utrzymania. Ja i kilku moich znajomych przez to porzuciło ten serwer. Miałem wszystkie skrócenia itd ale to bez różnicy, tak się nie da grać, zmuszanie normalnie pracującego/uczącego się człowieka do przesiadywania co 12 godzin jest bez sensu.
17-05-2020 23:07 kmatu jest offline Szukaj postów użytkownika: kmatu Dodaj kmatu do Listy kontaktów
Architekt
Full Member


Data rejestracji: 07-05-2020
Postów: 66

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Architekt
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Tu się zgodzę limity powinny być na równi z dzienna iloscia atakow/wypraw...


Do tego zmieniłbym nagrody z podrozy...


Punkty Doświadczenia -> Punkty Rozwoju


Wtedy wybór nadal byłby atrakcyjny ale za to nie tworzyłoby to patologii expienia.
18-05-2020 01:37 Architekt jest offline Szukaj postów użytkownika: Architekt Dodaj Architekt do Listy kontaktów
Stary Gracz
Double Ace


Data rejestracji: 28-07-2016
Postów: 117
Kraina: Moria
Skąd: Ciechanów

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

3. Zmiana podróży.

Co tu dużo mówić widziałem po usunięciu glitcha i zbanowaniu ludzi 4 dsk runiczne spodnie xxx na tyłek i sam posiadam jedne. Też zbyt duże RNG w szczególności, że są to przedmioty już doskonałe.


co do tego punktu


USUNIĘCIE EXPA z podróży

ew. na każdym etapie ustawienia stałej 1 nagrody

w 1 act - stałe zadanie 600 expa
w 2 act - stałe zadanie 16/40k expa
w 3 act - stałe zadanie 100k expa

aktualnie jest dysproporcja jak diabli..


Ja na UK zrobiona podróż za 16k expa nagroda
Ziomek 40k expa nagroda ( co mi nawet sie nie pokazało do tej pory)

to jest najgorsze

__________________
Nobody knows who i really am.
18-05-2020 16:25 Stary Gracz jest offline Szukaj postów użytkownika: Stary Gracz Dodaj Stary Gracz do Listy kontaktów
Architekt
Full Member


Data rejestracji: 07-05-2020
Postów: 66

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Architekt
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

@UP

Tak jak napisałem wyżej zmienić

Punkty Doświadczenia -> Punkty Rozwoju


spam ostrzeżenie Kylin

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 19-05-2020 15:02.

18-05-2020 18:00 Architekt jest offline Szukaj postów użytkownika: Architekt Dodaj Architekt do Listy kontaktów
Loge
Full Member


Data rejestracji: 30-06-2013
Postów: 74
Kraina: Moria II

RE: R21 Zmiany w stosunku do R20 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Architekt napisał(a)


2a. Ewentualnie usunąć zadanie z runami.



I to jest chyba najlepsze wyjście. Ja od początku na r20 nie miałem ani razu run w zadaniach. W klanie jest takich osób jeszcze chyba z 6. Reszta ma odpalone od 1 do 3 talizmanow. Na początkowym etapie gry jest to ogromna przewaga nad innymi. Później się to zaciera, i jeśli już to zadanie z runami może być dostępne od a3. W przeciwnym przypadku należałoby je udostępnić WSZYSTKIM.

Edycja:
Kolejny dzień, 28 maja, i dalej ANI RAZU nie dostałem zadania z runami..... Na etapie, kiedy ludzie na podobnych i niższych lvlach mają odpalone 3 talizmany, w tym dwa na 2 poziomie, to zaczyna trącić parodią losowosci. Pytanie do administracji- od czego to zależy, i prosze nie mówić o zwykłym szczęściu..... To byłoby wytłumaczenie dobre ale biorąc pod uwagę okres kilku dni.... Tymczasem na 23 dni ani razu nie wypadła ta nagroda, a innym 5-10 razy.... Chyba jest różnica.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Loge: 28-05-2020 00:20.

20-05-2020 10:18 Loge jest offline Szukaj postów użytkownika: Loge Dodaj Loge do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » MORIA R21 Zmiany w stosunku do R20

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH