Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Balans patch - Necro v2 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Strony (7): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Balans patch - Necro v2 41 Ankieta - średnia ocena: 3,8841 Ankieta - średnia ocena: 3,88
Postów w wątku Autor Data
 Balans patch - Necro v2 MasterOfPuppets 14-01-2021 13:31
 RE: Balans patch - Necro v2 wygrywam 14-01-2021 13:59
 RE: Balans patch - Necro v2 nokia3319 15-01-2021 15:50
 RE: Balans patch - Necro v2 kmatu 21-01-2021 14:03
 RE: Balans patch - Necro v2 nokia3319 21-01-2021 15:54
 RE: Balans patch - Necro v2 kmatu 21-01-2021 21:38
 RE: Balans patch - Necro v2 heike_ 08-02-2021 18:01
 RE: Balans patch - Necro v2 INNOBUT-r10 10-02-2021 10:18
 RE: Balans patch - Necro v2 toneJ 16-02-2021 15:38
 RE: Balans patch - Necro v2 sombremes 18-02-2021 11:07
 RE: Balans patch - Necro v2 Eternal 14-01-2021 14:06
 RE: Balans patch - Necro v2 bimbher 14-01-2021 14:08
 RE: Balans patch - Necro v2 mamutek12 14-01-2021 14:26
 RE: Balans patch - Necro v2 Essa123 14-01-2021 14:39
 RE: Balans patch - Necro v2 DżonyŁasicki 14-01-2021 18:18
 RE: Balans patch - Necro v2 Denis 14-01-2021 14:41
 RE: Balans patch - Necro v2 MasterOfPuppets 14-01-2021 14:43
 RE: Balans patch - Necro v2 Kartel 14-01-2021 14:44
 RE: Balans patch - Necro v2 Denis 14-01-2021 16:25
 RE: Balans patch - Necro v2 adzi4n 14-01-2021 14:47
 RE: Balans patch - Necro v2 CL0SER 14-01-2021 18:45
 RE: Balans patch - Necro v2 king137 14-01-2021 15:07
 RE: Balans patch - Necro v2 syjan 14-01-2021 15:36
 RE: Balans patch - Necro v2 twardy 14-01-2021 15:18
 RE: Balans patch - Necro v2 turlacz1 14-01-2021 15:39
 RE: Balans patch - Necro v2 Gąbka z kwasem 14-01-2021 15:48
 RE: Balans patch - Necro v2 mychol 14-01-2021 15:49
 RE: Balans patch - Necro v2 KR33P 14-01-2021 16:42
 RE: Balans patch - Necro v2 adzi4n 14-01-2021 16:50
 RE: Balans patch - Necro v2 MasterOfPuppets 14-01-2021 17:15
Następna Strona »

Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Drodzy Gracze,
Poniżej przedstawiamy Wam naszą propozycję zmian w balansie gry. Mamy nadzieję, że spowodują one przetasowanie sił i wpłyną pozytywnie na Waszą satysfakcję z gry.

WAŻNE: poniższe zmiany to PROPOZYCJA. Zmiany mogą wejść do gry w identycznej formie (jeśli nie pojawią się żadne obiektywne argumenty przeciwko) lub w zupełnie innej. Jeśli macie jakieś uwagi do proponowanych zmian, to prosimy o zaznaczenie o jaką zmianę chodzi oraz sprecyzowanie i uargumentowanie swoich zastrzeżeń. Wasze uwagi mogą, ale nie muszą zostać wzięte pod uwagę podczas wprowadzania zmian do gry. Posty nie wnoszące niczego do dyskusji będą skutkowały ostrzeżeniami dla ich autorów.
Przypominam również, że podane niżej efekty przedmiotów dotyczą poziomu zwykłego nielegendarnego. Bonusy wynikające z jakości można znaleźć w tutorialu.


Rasy:

1. Łapacz Myśli:
Majestat: dodatkowy efekt: zmniejsza przeciwnikowi szansę na trafienie krytyczne o 1 %.

2. Władca zwierząt:
Cień bestii: bazowe PKT ŻYCIA +30 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

3. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%, bazowe PKT ŻYCIA +40 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

4. Ssak:
Talizman Potęga mocy - pierwszy cios w walce absorbuje modyfikator obrażeń krytycznych przeciwnika (0,5% / 0,75% / 1% / 1,5% pkt proc. za każdy poziom arkana Wyssanie Mocy), każdy poziom arkana Wyssanie Mocy zwiększa bazowe PKT ŻYCIA o 0,5% / 0,75% / 1% / 1,5%.


Bronie:

5. Karabin snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5% (zamiast +10%).

6. Kosa - obrażenia przeciwko potworom +30, szansa trafienia przeciwko potworom +10%.
7. Korbacz - szansa trafienia przeciwko potworom +5%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
8. Halabarda - obrażenia przeciwko potworom +40, szansa trafienia przeciwko potworom +5%.
9. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +20%.
10. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40.

11. Topór - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 20% obrony przeciwko potworom.
12. Kama - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
13. Wakizashi - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
14. Pięść Niebios - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 15% obrony przeciwko potworom.

15. Lekki dystans - dodatkowy efekt - obrażenia broni zwiększone o 1/4 SIŁY.

16. Nóż do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +15%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +20%.
17. Toporek do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +10%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
18. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
19. Kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +25%.
20. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.
21. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.


Efekty affixów i setów:

22. Prefix Antyczny (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
23. Prefix Zwinny (2h) - liczba ataków +2 (zamiast +1).
24. Prefix Zabójczy (2h) - nowy efekt: ignoruje 20% obrony przeciwnika.
25. Prefix Przeklęty (2h) - usunięcie kary do bazowych PKT ŻYCIA, nowy efekt: ignoruje 7% obrony przeciwnika.
26. Prefix Demoniczny (2h) - usunięcie kary do bazowych PKT ŻYCIA, nowy efekt: ignoruje 10% obrony przeciwnika.
27. Suffix Zemsty (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%.
28. Suffix Bazyliszka - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +10%.
29. Suffix Autokraty - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
30. Suffix Samobójcy (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +35%.

31. Suffix Siewcy śmierci - obrażenia wszystkich broni +2 na każde 6 poziomów postaci (zamiast +1).

32. Suffix Orchidei - obrażenia wszystkich broni +2 na każde 4 poziomy postaci (zamiast +1).

33. Spaczony set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej +30 / +60 / +120 % (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

34. Tytanowy set - nowy efekt legendarnego setu: obrażenia broni białej jednoręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane)

35. Runiczny set - dodatkowy efekt legendarnego setu: szczęście +10, +12, +20 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym), wszystkie podstawowe parametry postaci +2 / 6 / 10 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym, zamiast +2 / 3 / 4).

36. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrona postaci +2 / +4 na każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na legendarnym dobrym i doskonałym), twardość +5% / +10% / +15% (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym, doskonałym).

37. Czarny set - zwiększenie premii do wpływów do +14 / 18 / 24 zamiast 5 / 6 / 7 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrażenia broni białej dwuręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane) (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej dwuręcznej +30/60/120% (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).


Ekspedycje:

38. Zmniejszenie bonusowych modyfikatorów obrażeń krytycznych o 20% obecnej wartości (nie o 20 punktów procentowych) (dotyczy następujących mobów: Alastor, Zulchequon, Agrameon, Andras, Astarte, Merihim, Bokrug, Zepar, Malphas, Hastur)

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


14-01-2021 13:31 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
wygrywam
Newbie


Data rejestracji: 17-12-2020
Postów: 2
Klan: ni ma

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

nie podoba mi się to

pzdr

+2 za spam
//MasterOfPuppets


__________________
;====Happy
14-01-2021 13:59 wygrywam jest offline Szukaj postów użytkownika: wygrywam Dodaj wygrywam do Listy kontaktów YIM Account Name of wygrywam: Michał
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Komentarze do zmian:

Rasy:

1. Łapacz Myśli:
Majestat: dodatkowy efekt: +3 do trafienia przeciw potworom za każdy poziom użytego arkana.

Nie zmienia to nic, buff do łapacza - jak najbardziej, ale trafienie nie zmieni wartości tej rasy.

2. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%.
Jak wyżej - nie zmienia to wartości rasy.

Przy balansie ras potrzeba większych zmian, małe dopasowanie majestatu czy żaru nic nie da.


Bronie:

3. Karabin snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5% (zamiast +10%)

Zmiana pewnie na + na speed necro (chociaż jak dla mnie to powinno się całkowicie usunąć bonus do trafienia), na normalnym nie zmienia to nic.

4. Półautomat snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5%, obrażenia przeciwko potworom +10.

Kosmetyka.

5. Skorpion - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +15

Na + na normalnym necro, tam się przyda boost do skorpionów na expach - na speedzie, nie wiem.

6. Mp5k - szansa trafienia przeciwko potworom +5%, obrażenia przeciwko potworom +20

Mp5 jest używane tylko jeśli ktoś nie ma drugiego skorpiona, kosmetyka.

7. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +15%

Nic to nie zmieni nawet dla demona autokraty, katana dalej będzie bezużyteczna.

8. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40

Tak jak ktoś już wspomniał - w early duży boost, w late dalej 1h kastet / pnka będą lepsze.

9. Wakizashi - obrażenia przeciwko potworom +30, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%

To samo co z piłą.

10. Pięść Niebios - szansa trafienia przeciw potworom +5%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%

A tego buffa nie powinno być - demon / przeklęte / szybkie / zwinne pnki pozwalają na największe dmg na ekspach, nie mam pojęcia po co dawać im jeszcze więcej dmg.

11. Toporek do rzucania - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, ignorowanie obrony przeciw potworom +10%
12. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25
13. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +15%
14. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2

We wszystkich 3 nic to expowo nie zmieni, ani na speedzie, ani na normalnym necro.

15. Broń dystansowa ciężka - zwiększenie bazowego modyfikatora obrażeń krytycznych z 350% na 450%

To na plus, dobra zmiana - ale lekki dystans też potrzebuje podobnej.


Efekty setów:

16. Tygrysi set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej +1/2/3% za każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

To do obowiązkowo do kosza - nie możecie balansować białej jako całości, bo demon / szybkim kastetom i pn nic nie trzeba dodawać (a sam nimi gram). Doprowadzi to do sytuacji "masz tygrysa, jesteś białasem, nie masz - nie jesteś).

17. Spaczony set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej +1/2/4% na 6 poziomów postaci (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Zmiana na plus, w połączeniu z nowym modem, może cięzki dystans będzie grywalny. Lekki dalej będzie słaby.

18. Runiczny set - dodatkowy efekt legendarnego setu: szczęście +10, +12, +20 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Kosmetyka, żeby ktokolwiek rozważał runo, bonus musi być większy.

19. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Ktoś już pisał, w early mocne, w late wielkiej różnicy nie robi.

20. Czarny set - zwiększenie premii do wpływów do +14 / 18 / 24 zamiast 5 / 6 / 7 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Tu powinien być modyfikator kryta do białej 2h, a nie wpływy.



Trochę spamu, tylko o balansie jak tego mają dotyczyć najbliższe zmiany:

Lekki dystans:
-dodać skalowane dmg / ignora defa / masę skalowanego trafienia (tak żeby dmg podciągnąc z eq, jednocześnie trafiając)
-spadanie ataków - ze sposta zmienić na x% sumy

Ciężki dystans:
-zobaczyć jak wpłyną zmiany

Biała:
-antyczna - dodać skalowanego moda kryta
-2h - dodać skalowanego moda kryta do czarnego setu (pvp) i do słonka / spaczonego (expy, oble)
-słoneczny set dla białej - dodać skalowanego moda / skalowane dmg do białej jednoatakowej (1h) i do białej 2h, wtedy poprawicie jej używalność, nie buffująć wystarczająco mocnych kastetów i pnek. Czemu czarny i słonko / spaczony? Bo "jastrząb do prawie wszystkiego" jest nudny
-zwinna 2h - dodać moda kryta
-przeklęte - dodać oczko dmg, niech mają go minimalnie więcej niż demony, będzie ciekawiej
-demony / szybkie pnki - NIE BUFFOWAĆ

Palna:
-wrzuccie ten buff do skorpionów na expy i zobaczymy jak to wyjdzie
-palna 2h - zmniejszcie ogólny mod kryta ze speeda (krzyki start), dorzućcie mod na expy

Kolejność ataków w pvp / ak:
-75% zwiny dla białej to dalej trochę mało
-test spadnia - zmieńcie na porównywanie wartości danych osób (o ile to możliwe) - czyli jeśli palniak atakuje białasa, to test nie będzie spost vs spost, tylko spost vs zwinka
-ataki w pvp - zmieńcie zasadę "atak za atak" na % ilośc ataków, czyli jeśli 3 atakowa osoba zaatakuje 10 atakową, to aktualnie jest "A BB A BB A BB BB BB" - po zmianie "A BB BB A BB BB A BB"

I wrzuccie craft, ale jako wyzwanie, a nie za drobne (bo tak było proponowane).



Cały ten spam dedykuję mojej Bloodwarsowej Sekretarce!

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez nokia3319: 15-01-2021 15:52.

15-01-2021 15:50 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
kmatu
Forum Ace


Data rejestracji: 05-06-2008
Postów: 83
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Necropolia XI

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
17. Toporek do rzucania - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, ignorowanie obrony przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.


To modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom 15% czy 30% ?

//dzięki za wychwycenie, poprawione
//MasterOfPuppets
21-01-2021 14:03 kmatu jest offline Szukaj postów użytkownika: kmatu Dodaj kmatu do Listy kontaktów
nokia3319
Top Dyktator 2016


Data rejestracji: 17-05-2016
Postów: 282

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

1. Zmiana bonusu legendarnych broni z +35% na +30%.

Mozesz to sprecyzowac?

Bo jesli wplynie to tez na przelicznik na epik ("Przedmioty epickie mają parametry wyższe o 150% (przelicznik 2,5) w stosunku do przedmiotu zwykłego, a następnie podniesione o bonus przedmiotu legendarnego 35% (przelicznik 1,35). Wynik jest zaokrąglony w górę."), to wychodzi mi ze utniecie ataki broniom, ktore nie powinny byc uciete, chociazby skorpionom (na epik - poziom zwykly x2,5 a potem x1,3 zamiast 1,35 i wartosc zaokraglona w gore)

Np skorpion:
4x2,5 = 6
6x1,35 = 13,5 - zaokragla na 14
6x1,3 = 13 - zostaje 13

Czyli de facto znerficie skorpiona, ktory juz w pvp jest gorszy od polautomatu.

Zwinne / szybkie kastety i pnki to samo, beda bardziej odstawac od demonow.

Refleks i ck szybkostrzelnosci potrzebuje buffow, a dostanie nerfa w bonusie.

Zwinna 2h w polaczeniu ze zmiana jaka chcecie dac, tez traci atak w stosunku do samej zmiany prefu.

Nie wiem czy cos jeszcze, nie liczylem dokladnie dalej (na oko wymienilem wszystko), ale wychodzi ze ta zmiana nie ma sensu.


Rasy:

2. Łapacz Myśli:
Majestat: dodatkowy efekt: zmniejsza przeciwnikowi szansę na trafienie krytyczne o 1 %.

Zeby to mialo sens, to powinno byc "maksymalna szanse" - wtedy niezaleznie ile ktos ma kryta, utnie jego max wartosc.

3. Władca zwierząt:
Cień bestii: bazowe PKT ŻYCIA +50 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

Za duzo - wszyscy beda sie robic na wzty + ssanie z talkiem ssaka.

4. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%, bazowe PKT ŻYCIA +50 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

Ja wyzej odnosnie hp.

5. Ssak:
Talizman Potęga mocy - pierwszy cios w walce absorbuje modyfikator obrażeń krytycznych przeciwnika (0,5% / 0,75% / 1% / 1,5% pkt proc. za każdy poziom arkana Wyssanie Mocy), każdy poziom arkana Wyssanie Mocy zwiększa bazowe PKT ŻYCIA o 0,5% / 0,75% / 1% / 1,5%.

Zabijecie ludziom expy w duetach (osobiscie dalej bede mogl je robic, wiec nie pisze pod siebie Tongue ).

Bronie:

6. Karabin snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5% (zamiast +10%).

Ok

7. Kosa - obrażenia przeciwko potworom +30, szansa trafienia przeciwko potworom +10%.
8. Halabarda - obrażenia przeciwko potworom +40, szansa trafienia przeciwko potworom +5%.
9. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +20%.
10. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40.

Nie wiem, pisze z pracy, za duzo liczenia - ale czemu brakuej buffa do korbacza, ktory jest pomiedzy kosa / halka a katana / pila?

11. Topór - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 20% obrony przeciwko potworom.
12. Kama - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
13. Wakizashi - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).

Ok, fajna alternatywa na expy, ale waki bedzie za mocne.

https://r14.bloodwars.interia.pl/showmsg...&key=0e1fd0384a

Teraz wyobrazmy sobie ze zamiast zwinnego kastetu mam szybkie / zwinne waki, nawet leg dsk, z jego bonusem do moda kryta i wiekszym dmg Big Grin

14. Pięść Niebios - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 15% obrony przeciwko potworom.

Dalej nie wiem po co buff do pnki.

15. Lekki dystans - dodatkowy efekt - obrażenia broni zwiększone o 1/4 SIŁY.

Moze byc za malo - sily wyciagnie sie 200cos, nie jest to wielka zmiana.

16. Nóż do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +15%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +20%.
17. Toporek do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +10%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
18. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
19. Kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +25%.
20. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.
21. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.

Tutaj jak juz pisalem - trzeba zobaczyc w praniu jak wyjdzie i ewentualnie zwiekszyc wartosci.


Efekty affixów i setów:

22. Prefix Zwinny (2h) - liczba ataków +2 (zamiast +1).
23. Prefix Zabójczy (2h) - nowy efekt: ignoruje 15% obrony przeciwnika.
24. Suffix Zemsty (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +20%.
25. Suffix Bazyliszka - nowe efekty: ignoruje 5% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +10%.
26. Suffix Autokraty - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +10%.
27. Suffix Samobójcy (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +30%.

Wszystkie bonusy do 2h wydaja sie fajne, ale zrobilbym cos jeszcze z prefixem antycznym (mod kryta / dodatkowe ataki?).

28. Spaczony set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej +30 / +60 / +120 % (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Jak najbardziej na +

29. Tytanowy set - nowy efekt legendarnego setu: obrażenia broni białej jednoręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane).

Jak najbardziej na +, ale troche za malo - porownujac z bonusem jastrzebia (1/4 poziomy).

30. Runiczny set - dodatkowy efekt legendarnego setu: szczęście +10, +12, +20 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Dalej malo Smile

31. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrona postaci +2 / +4 na każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na legendarnym dobrym i doskonałym), twardość +5% / +10% / +15% (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym, doskonałym).

Fajny pomysl.

32. Czarny set - zwiększenie premii do wpływów do +14 / 18 / 24 zamiast 5 / 6 / 7 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrażenia broni białej dwuręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane) (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej dwuręcznej +30/60/120% (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).[/quote]

Tak samo, na +



Generalnie:
-Zmiany ras problematyczne - +50% hp to za duzo, nerf ssaka - niby zasluzony, ale bedzie placz o expy.
-Jest jakas nadzieja dla bialej 2h (chociaz brakuje buffa dla prefu antycznego) i dystansu. Dostosowac mozna po wprowadzeniu.
-Waki bedzie op na expach.
-W buffie 2h na expy brakuje korby.
-Fajne bonusy dla setow, ale zrobcie cos ze slonecznym.

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez nokia3319: 21-01-2021 17:40.

21-01-2021 15:54 nokia3319 jest offline Szukaj postów użytkownika: nokia3319 Dodaj nokia3319 do Listy kontaktów
kmatu
Forum Ace


Data rejestracji: 05-06-2008
Postów: 83
Rasa w grze: Łapacz Myśli
Kraina: Necropolia XI

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)

15. Lekki dystans - dodatkowy efekt - obrażenia broni zwiększone o 1/4 SIŁY.



Żeby to miało minimalny sens to raczej obrażenia powinny być zwiększone o 1/4 poziomu.
Dlaczego jako jedyny dystans nie ma mieć skalowanych obrażeń ?
21-01-2021 21:38 kmatu jest offline Szukaj postów użytkownika: kmatu Dodaj kmatu do Listy kontaktów
heike_
Triple Ace


Data rejestracji: 17-01-2008
Postów: 151
Kraina: Necropolia IV
Skąd: r3, MaN

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)

Rasy:

1. Łapacz Myśli:
Majestat: dodatkowy efekt: zmniejsza przeciwnikowi szansę na trafienie krytyczne o 1 %.

2. Władca zwierząt:
Cień bestii: bazowe PKT ŻYCIA +30 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

3. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%, bazowe PKT ŻYCIA +40 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

4. Ssak:
Talizman Potęga mocy - pierwszy cios w walce absorbuje modyfikator obrażeń krytycznych przeciwnika (0,5% / 0,75% / 1% / 1,5% pkt proc. za każdy poziom arkana Wyssanie Mocy), każdy poziom arkana Wyssanie Mocy zwiększa bazowe PKT ŻYCIA o 0,5% / 0,75% / 1% / 1,5%.

Co z potępionym?

Bronie:

5. Karabin snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5% (zamiast +10%).bez sensu

6. Kosa - obrażenia przeciwko potworom +30, szansa trafienia przeciwko potworom +10%.
7. Korbacz - szansa trafienia przeciwko potworom +5%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
8. Halabarda - obrażenia przeciwko potworom +40, szansa trafienia przeciwko potworom +5%.
9. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +20%.
10. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40.

11. Topór - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 20% obrony przeciwko potworom.
12. Kama - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
13. Wakizashi - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
14. Pięść Niebios - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 15% obrony przeciwko potworom.
Co z kastetem?
15. Lekki dystans - dodatkowy efekt - obrażenia broni zwiększone o 1/4 SIŁY.

16. Nóż do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +15%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +20%.
17. Toporek do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +10%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
18. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
19. Kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +25%.
20. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.
Co z Kuszą?
21. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.
Dla mnie słabe rozwiazanie, zwiekszenie obrażeń na expedycjach jest niepotrzebne

Efekty affixów i setów:

22. Prefix Antyczny (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
23. Prefix Zwinny (2h) - liczba ataków +2 (zamiast +1). tu mi brakuje zwinki, choćby minimalnej
24. Prefix Zabójczy (2h) - nowy efekt: ignoruje 20% obrony przeciwnika.
25. Prefix Przeklęty (2h) - usunięcie kary do bazowych PKT ŻYCIA, nowy efekt: ignoruje 7% obrony przeciwnika.
26. Prefix Demoniczny (2h) - usunięcie kary do bazowych PKT ŻYCIA, nowy efekt: ignoruje 10% obrony przeciwnika.
27. Suffix Zemsty (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%.
28. Suffix Bazyliszka - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +10%.
29. Suffix Autokraty - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
30. Suffix Samobójcy (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +35%.

31. Suffix Siewcy śmierci - obrażenia wszystkich broni +2 na każde 6 poziomów postaci (zamiast +1).

32. Suffix Orchidei - obrażenia wszystkich broni +2 na każde 4 poziomy postaci (zamiast +1).

33. Spaczony set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej +30 / +60 / +120 % (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

34. Tytanowy set - nowy efekt legendarnego setu: obrażenia broni białej jednoręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane)

35. Runiczny set - dodatkowy efekt legendarnego setu: szczęście +10, +12, +20 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym), wszystkie podstawowe parametry postaci +2 / 6 / 10 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym, zamiast +2 / 3 / 4).

36. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrona postaci +2 / +4 na każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na legendarnym dobrym i doskonałym), twardość +5% / +10% / +15% (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym, doskonałym).

37. Czarny set - zwiększenie premii do wpływów do +14 / 18 / 24 zamiast 5 / 6 / 7 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrażenia broni białej dwuręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane) (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej dwuręcznej +30/60/120% (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).
Jak powyższe będzie działało dla epików? Tak samo jak leg dsk czy wyżej? Czy wcale?

Ekspedycje:

38. Zmniejszenie bonusowych modyfikatorów obrażeń krytycznych o 20% obecnej wartości (nie o 20 punktów procentowych) (dotyczy następujących mobów: Alastor, Zulchequon, Agrameon, Andras, Astarte, Merihim, Bokrug, Zepar, Malphas, Hastur)
Jeśli już mowa o itemach to zmniejszyłbym wymagania dla większości itemów nielegegendarnych, żeby nowi gracze mieli większe możliwości

Ten post był edytowany 2 raz(y), ostatnio edytowany przez Kylin: 08-02-2021 19:26.

08-02-2021 18:01 heike_ jest offline Szukaj postów użytkownika: heike_ Dodaj heike_ do Listy kontaktów
INNOBUT-r10
Junior Member


Data rejestracji: 14-03-2012
Postów: 13
Klan: League of Shadows
Kraina: Necropolia VI
Skąd: Biłgoraj

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
heike_ napisał(a)
cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)

Rasy:

1. Łapacz Myśli:
Majestat: dodatkowy efekt: zmniejsza przeciwnikowi szansę na trafienie krytyczne o 1 %.

2. Władca zwierząt:
Cień bestii: bazowe PKT ŻYCIA +30 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

3. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%, bazowe PKT ŻYCIA +40 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.

4. Ssak:
Talizman Potęga mocy - pierwszy cios w walce absorbuje modyfikator obrażeń krytycznych przeciwnika (0,5% / 0,75% / 1% / 1,5% pkt proc. za każdy poziom arkana Wyssanie Mocy), każdy poziom arkana Wyssanie Mocy zwiększa bazowe PKT ŻYCIA o 0,5% / 0,75% / 1% / 1,5%.

Co z potępionym?

Bronie:

5. Karabin snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5% (zamiast +10%).bez sensu

6. Kosa - obrażenia przeciwko potworom +30, szansa trafienia przeciwko potworom +10%.
7. Korbacz - szansa trafienia przeciwko potworom +5%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
8. Halabarda - obrażenia przeciwko potworom +40, szansa trafienia przeciwko potworom +5%.
9. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +20%.
10. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40.

11. Topór - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 20% obrony przeciwko potworom.
12. Kama - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
13. Wakizashi - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2 (w sumie 8 na epickim na ekspach).
14. Pięść Niebios - szansa trafienia przeciw potworom +5%, ignoruje 15% obrony przeciwko potworom.
Co z kastetem?
15. Lekki dystans - dodatkowy efekt - obrażenia broni zwiększone o 1/4 SIŁY.

16. Nóż do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +15%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +20%.
17. Toporek do rzucania - ignorowanie obrony przeciw potworom +10%, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
18. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +30%.
19. Kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +25%.
20. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.
Co z Kuszą?
21. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +35%.
Dla mnie słabe rozwiazanie, zwiekszenie obrażeń na expedycjach jest niepotrzebne

Efekty affixów i setów:

22. Prefix Antyczny (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
23. Prefix Zwinny (2h) - liczba ataków +2 (zamiast +1). tu mi brakuje zwinki, choćby minimalnej
24. Prefix Zabójczy (2h) - nowy efekt: ignoruje 20% obrony przeciwnika.
25. Prefix Przeklęty (2h) - usunięcie kary do bazowych PKT ŻYCIA, nowy efekt: ignoruje 7% obrony przeciwnika.
26. Prefix Demoniczny (2h) - usunięcie kary do bazowych PKT ŻYCIA, nowy efekt: ignoruje 10% obrony przeciwnika.
27. Suffix Zemsty (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%.
28. Suffix Bazyliszka - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +10%.
29. Suffix Autokraty - nowe efekty: ignoruje 10% obrony przeciwnika, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +15%.
30. Suffix Samobójcy (2h) - nowy efekt: modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +35%.

31. Suffix Siewcy śmierci - obrażenia wszystkich broni +2 na każde 6 poziomów postaci (zamiast +1).

32. Suffix Orchidei - obrażenia wszystkich broni +2 na każde 4 poziomy postaci (zamiast +1).

33. Spaczony set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej +30 / +60 / +120 % (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

34. Tytanowy set - nowy efekt legendarnego setu: obrażenia broni białej jednoręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane)

35. Runiczny set - dodatkowy efekt legendarnego setu: szczęście +10, +12, +20 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym), wszystkie podstawowe parametry postaci +2 / 6 / 10 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym, zamiast +2 / 3 / 4).

36. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrona postaci +2 / +4 na każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na legendarnym dobrym i doskonałym), twardość +5% / +10% / +15% (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym, doskonałym).

37. Czarny set - zwiększenie premii do wpływów do +14 / 18 / 24 zamiast 5 / 6 / 7 (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), obrażenia broni białej dwuręcznej +1/8 / 1/6 / 1/4 SIŁY (statystyki z arkan nie są wliczane) (odpowiednio na legendarnym zwykłym, dobrym i doskonałym), modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej dwuręcznej +30/60/120% (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).
Jak powyższe będzie działało dla epików? Tak samo jak leg dsk czy wyżej? Czy wcale?

Ekspedycje:

38. Zmniejszenie bonusowych modyfikatorów obrażeń krytycznych o 20% obecnej wartości (nie o 20 punktów procentowych) (dotyczy następujących mobów: Alastor, Zulchequon, Agrameon, Andras, Astarte, Merihim, Bokrug, Zepar, Malphas, Hastur)
Jeśli już mowa o itemach to zmniejszyłbym wymagania dla większości itemów nielegegendarnych, żeby nowi gracze mieli większe możliwości




Zgadzam się z tym.
Co z potępionym który w pvp i tak odstaje mocno od reszty?

Skoro PN która jest lepsza od kastetu dostała boosta to dlaczego w takim razie żadnych zmian w kastecie?

W tygrysie zostawilbym moda dla broni białej 1h tak jak było to planowane na początku tylko że w takiej postaci +30/60/120%. Wszystko do tej pory było układane pod palna ,taki mocny set dla białasa 1h byłby dobrym rozwiązaniem.
I nie jest to tak przesadzone jak ostatnie 3mod/4lvl postaci gdzie na 330 lvl białas dostawałby aż 250 moda.

__________________

Ten post był edytowany 3 raz(y), ostatnio edytowany przez INNOBUT-r10: 10-02-2021 10:20.

10-02-2021 10:18 INNOBUT-r10 jest offline Szukaj postów użytkownika: INNOBUT-r10 Dodaj INNOBUT-r10 do Listy kontaktów
toneJ
Newbie


Data rejestracji: 16-02-2021
Postów: 1

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

A dlaczego Pilum nic nie dostało? Teraz wszystko jest dużo lepsze od Pilum, co z ludźmi posiadającymi jedynie tą broń?
16-02-2021 15:38 toneJ jest offline Szukaj postów użytkownika: toneJ Dodaj toneJ do Listy kontaktów
sombremes
Triple Ace


images/avatars/avatar-21947.gif

Data rejestracji: 21-05-2008
Postów: 229
Kraina: Necropolia IV; Necropolia V; Necropolia VI; Necropolia VIII; Necropolia IX
Skąd: z r6

RE: Balans patch - Necro v2 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)

2. Władca zwierząt:
Cień bestii: bazowe PKT ŻYCIA +30 % w czasie oblężenia lub ekspedycji.



Nie wiem co na celu miało wprowadzenie tego bonusu na expach dla WZ... w sumie u kultka podobnie skoro bloknięty cień bestii nie dodaje już hp? Smile
Można o kant d... rozbić.

__________________


cytat:
Bronek R12 napisał(a)
Tak Rebel zapomniałem ty wiesz najlepiej wszystko Big Grin

18-02-2021 11:07 sombremes jest offline Szukaj postów użytkownika: sombremes Dodaj sombremes do Listy kontaktów
Eternal
Double Ace


Data rejestracji: 27-12-2007
Postów: 131
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

czy w związku z tym co tu zostało napisane, wszystkie dotychczasowe pomysły graczy zostały zarzucone? Coś zostało przekazane do realizacji i jest w trakcie?
14-01-2021 14:06 Eternal jest offline Szukaj postów użytkownika: Eternal Dodaj Eternal do Listy kontaktów
bimbher
Triple Ace


images/avatars/avatar-21742.jpg

Data rejestracji: 21-03-2009
Postów: 247
Kraina: Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Brakuje mi tutaj jeszcze 5/4 ogólnego modyfikatora obrażeń krytycznych dla miotacza i 6% modyfikatora dla broni dwuręcznych w talizmanie pieśni krwi.

Jest to pomysł tak dobry jak cały ten post pozdrawiam

+2 za spam
//MasterOfPuppets
14-01-2021 14:08 bimbher jest offline Szukaj postów użytkownika: bimbher Dodaj bimbher do Listy kontaktów
mamutek12
Member


Data rejestracji: 26-08-2016
Postów: 45

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

5. Skorpion - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +15
6. Mp5k - szansa trafienia przeciwko potworom +5%, obrażenia przeciwko potworom +20

^ Juz wczesniej palna 1h byla najlesza na wiekszosci drugiej mapy. Wedlug mnei ten boost jest ogromny wiec co to za przetasowanie ?



7. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +15%
8. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40

^ Wedlug mnie to nei zmieni grywalnosci 2h w late game a tylko zboostuje jeszcze bardziej w poczatkowej fazie gry. Ktos dropnie E pile i przez ierwsze 3 miesiace nie musi nic robic... samo gra.
Pozniej bedzie tylko tracic.


11. Toporek do rzucania - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, ignorowanie obrony przeciw potworom +10%
12. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25
13. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +15%
14. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2

15. Broń dystansowa ciężka - zwiększenie bazowego modyfikatora obrażeń krytycznych z 350% na 450%

^ zmiany w dystansie fajnie, choc nie kumam czemu zostala pominieta zwykla kusza.


16. Tygrysi set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej +1/2/3% za każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

^Testowane czy nie jest to za duzy boost ? nie lepiej 1/1/2 ?


19. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

^ skoro przenosicie tyle rzeczy z morii to moze lepiej by ten bonus uzaleznic jakos od lvlu, znowu na poczatku bedzie zbyt op a wlate nie ma znaczenia.





To jest tylko przeniesienie czesci mechanik z Morii, czyli latwizna... a co z balansem dropa? Naprawa fairdropa ? To uczciwe ze tylko czesc graczy dropi "bo ma szczescie w REALu" jak sam wpominales kiedys ?
14-01-2021 14:26 mamutek12 jest offline Szukaj postów użytkownika: mamutek12 Dodaj mamutek12 do Listy kontaktów
Essa123
Member


Data rejestracji: 09-12-2020
Postów: 30
Kraina: Necropolia S

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Moim zdaniem powinniście zrobić oddzielny cfg dla serwerów sezonowych.

Każdy sezon powinien być w pewnym stopniu unikalny. Core gry zostaje ten sam rzecz jasna, ale jest masa miejsca na zmiany.

Macie statystyki zapewne. Zróbcie ładny wykres w excellu, za pomocą biblioteki w Pythonie czy z czego tam korzystacie. Zobaczycie wtedy, to co cieszy się za dużą popularnością i wypadałoby to dostosować.

Przykład: dystrybucja klas postaci, chase itemy, endgame-owe sety i przedmioty.

Można wybrać jakiś "motyw" sezonu, który by w małym stopniu oddziaływał przez te pół roku. Dzięki czemu zmieniałaby się meta i warto było wracać na kolejny sezon.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie spędziłem na tym poście więcej czasu niż wy na swoim !

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Essa123: 14-01-2021 14:41.

14-01-2021 14:39 Essa123 jest offline Szukaj postów użytkownika: Essa123 Dodaj Essa123 do Listy kontaktów
DżonyŁasicki
Junior Member


Data rejestracji: 02-10-2020
Postów: 12
Kraina: Necropolia S

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Essa123 napisał(a)
Moim zdaniem powinniście zrobić oddzielny cfg dla serwerów sezonowych.

Każdy sezon powinien być w pewnym stopniu unikalny. Core gry zostaje ten sam rzecz jasna, ale jest masa miejsca na zmiany.

Macie statystyki zapewne. Zróbcie ładny wykres w excellu, za pomocą biblioteki w Pythonie czy z czego tam korzystacie. Zobaczycie wtedy, to co cieszy się za dużą popularnością i wypadałoby to dostosować.

Przykład: dystrybucja klas postaci, chase itemy, endgame-owe sety i przedmioty.

Można wybrać jakiś "motyw" sezonu, który by w małym stopniu oddziaływał przez te pół roku. Dzięki czemu zmieniałaby się meta i warto było wracać na kolejny sezon.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie spędziłem na tym poście więcej czasu niż wy na swoim !


też uważam że unikalność sezonu powinna być lepiej wykorzystana, można wprowadzić inny rodzaj przedmiotów taki z którym gracze nie mieli do czynienia, do którego nie sią przyzwyczajeni, którego mogą się uczyć dopiero podczas trwania sezonu, tak aby trzeba było kombinować co z czym można połączyć żeby lepiej działało i przynosiło pożądane efekty.
14-01-2021 18:18 DżonyŁasicki jest offline Szukaj postów użytkownika: DżonyŁasicki Dodaj DżonyŁasicki do Listy kontaktów
Denis
Full Member


Data rejestracji: 06-05-2008
Postów: 63

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

w innym temacie macie idealny pomysł na balans w prosty sposób:

"Bardziej w EndGame najbardziej przeszkadzającym elementem w grze jest
Totalna dysproporcja miedzy przedmiotami leg dobrymi / leg dsk / epikami
( chodzi w głównej mierze o przedmioty na tzw. Klatę )

Przykład orchidea:
Leg dobra = 3/4dng
Leg dsk = 3/4 dmg
Epicka 5/4 dmg

Przykład Siewca Śmierci
Leg dobra = 3/6 dmg
Leg dsk = 3/6 dmg
Epik = 5/6 dmg

Przykład szybkość
Leg dobry= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Leg dsk= 3% modyfikator palna2h /4lvl
Epick = 5% modyfikator palna2h/4lvl

Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Wydaje mi sie, ze wprowadziłoby to większe znaczenie przedmiotow nieepickich do gry. A osoby nie mające dotychczas szczęścia w dropie, mogłyby nadrabiać braki do szczesliwcow z epikami"

+ inne sugestie GRACZY
14-01-2021 14:41 Denis jest offline Szukaj postów użytkownika: Denis Dodaj Denis do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez MasterOfPuppets
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Eternal, przydałyby się jakieś konkrety

mamutek12, dzięki za sugestie. Co do palnej 1h - obawiamy się że jeśli nie dostanie nic, to zostanie za bardzo w tyle. Z drugiej strony zgadzam się z Tobą - jeśli różnica nie będzie wyraźnie odczuwalna, to nie zachęci Graczy do zmiany ekwipunku itp.

Essa123, to nie jest przedmiotem tego wątku, ale to o czym piszesz jest w planach.

cytat:
Denis napisał(a)
Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Dlatego:
https://wiki.bloodwars.interia.pl/index....zedmioty#Jakość

Wspominałem też o tym w pierwszym poście.

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


14-01-2021 14:43 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Kartel
Forum Legend


images/avatars/avatar-10342.jpg

Data rejestracji: 13-08-2006
Postów: 1.689
Klan: Decados
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V; Moria III
Skąd: Odessa

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

XDDDDDDDDDDDDDD

+2 za spam
//MasterOfPuppets
14-01-2021 14:44 Kartel jest offline Szukaj postów użytkownika: Kartel Dodaj Kartel do Listy kontaktów
Denis
Full Member


Data rejestracji: 06-05-2008
Postów: 63

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
MasterOfPuppets napisał(a)
Eternal, przydałyby się jakieś konkrety

mamutek12, dzięki za sugestie. Co do palnej 1h - obawiamy się że jeśli nie dostanie nic, to zostanie za bardzo w tyle. Z drugiej strony zgadzam się z Tobą - jeśli różnica nie będzie wyraźnie odczuwalna, to nie zachęci Graczy do zmiany ekwipunku itp.

Essa123, to nie jest przedmiotem tego wątku, ale to o czym piszesz jest w planach.

cytat:
Denis napisał(a)
Dlaczego w tym przypadku
Leg dsk orcha nie może być 4/4dmg
Leg dsk siewca nie może być 4/6dmg
Leg dsk szybkość nie może być 4% mod/4

Dlatego:
https://wiki.bloodwars.interia.pl/index....zedmioty#Jakość

Wspominałem też o tym w pierwszym poście.


To co napisałeś w 1 poście, a to co ja zactyowałem to kompletnie inne rzeczy. Radzę przeczytać, bo zmiana warta uwagi.
14-01-2021 16:25 Denis jest offline Szukaj postów użytkownika: Denis Dodaj Denis do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Czekamy na dalszą część balans pathu, tutaj są tylko poruszone dwie kwestie.

Dlaczego BUFF dostać tylko tygrysi set który jest w środku tabelki, co że smiercio i krwawy setem w takim razie? Pomijam już fakt że tygrysi set na spodzie dołożyłby +10k na strzale na expach na demon piaskach.

Buffy w broniach dystansowych nie znaczące, półautomat snajperski jak był broken, tak dalej będzie.

Pajęczy set śmiech na sali.

Zwiększanie wszędzie DMG, teraz pcp będzie pół rundy trwało bo nie ma nowych sposobów redukcji na tony dmga.

Runiczny set, co to zmieni? Zrówna się funkcjonalnością z rytualna, imo podowjocie tego boosta i dajcie skalowany Łuck tylko na wypce.

Wygląda jak zmiany wymyślone na szybko po speedy, kiedy propozycji było dziesiątki. Samo to że początek stycznia, a 14 stycznia to lekka rozbieżność. Jeśli to cały opis sugerowanych zmian to żenada.
14-01-2021 14:47 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
CL0SER
Forum Ace


images/avatars/avatar-15769.jpg

Data rejestracji: 12-11-2008
Postów: 86
Klan: Tczew
Kraina: Necropolia X
Skąd: Miałem wiedzieć że jest niepełnoletnia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
Mam jednak nadzieję, że znajdą się jeszcze jakieś osoby którym zależy na BW.


Nam zależy na grze, ale Wasze "zmiany", które zaproponowaliście to zwykłe naplucie nam do ryja.Napisaliście je w 5 min, żeby było po problemie i gracze zaproponowali wszystko. Gracie w ogóle na jakimś serwerze? Wiecie co się dzieje w grze?


Było tyle tematów wcześniej jak uratować grę na, której Wam "zależy". Samym słabym "balansowym patchem" nic nie wskóracie, bo problem dalej będzie. Potrzebne są DUŻE zmiany, by się coś zmieniło.

Swoje propozycje będę pisał na podstawie r20


1. Nowi gracze i ożywienie życia.

Coraz więcej graczy ubywa, oddają konta/kasują się, a nowi za bardzo nie przychodzą. Aplikacja nie uratowała sprawy, co może to zrobić?

Akcje sponsorowane, reklamy w sklepie play, nie wiem co jeszcze, bo nie jest to mój konik, ale mnóstwo ludzi ogląda yt/twitcha, można się z jakimiś odpowiednimi streamerami ugadać.

Robotę robią Wam teraz serwery speed, jeżeli ktoś nowy miałby wbić to raczej na ten serwer.
Nie oczekujmy, że jak wbije to od razu zostanie do końca, kupi premium itp itd. Trzeba go jakoś do tego zachęcić. Np 10 dni premium na start + wszystkie skrócenia?
Osoba, która wie, że będzie grała od razu kupi premium i będzie skracała wszystkie ekspy/kw więc dla nich to zapewne nie będzie problem, a nowych MOŻE to zachęci

Oficjalny serwer discorda - zwykły gracz(youtuber) zrobił serwer i w kilka dni jest ponad 100 osób.

Poradnik jak grać na serwerach normalnych i typu speed?

2. Funkcjonowanie serwera

Przemyślenia na podstawie r20:

* Fajną robotę zrobiło zredukowanie liczby klanowiczów do 30, dzięki temu powstało kilka klanów, które mają swoje odłamy. Proponuję dodanie opcji sojusz? w ustawieniach klanu, przez co pojawi się shoutbox między dwoma klanami, znacznie ułatwiłoby to komunikację.

* Shoutbox między kilkoma klanowiczami - coś na podobe grup na "messendzerze"

* Zwiększenie atrakcyjności i celowości oblężeń - oblężenia zwiększają aktywność na serwerze, rozgrywka jest bardziej ciekawa i emocjonująca, coś się dzieje.
Propozycja: możliwość przejęcia stref s1 i s2 tylko za pomocą oblężenia - brak możliwości założenia oblężenia innego niż zadanie z tych stref. Ma to na celu uniknięcia sytuacji, że dane strefy są przekładane poprzez obleg wychodzący, przez co czasem nie ma sensu ich oblegać i słabszy klan "ukrywa" taką stręfę w ten sposób. Będęc oczywistym celem ataku klan posiadający te strefy musi być stale gotowy do obrony - lub stale pilnować ochronki (na którą oczywiście można spróbować się wstrzelić).
Propozycja: drobna premia czasowa dla każdej osoby która dołączyła do oblężenia - coś co nie będzie mocno boostować, ale będzie przydatne np. +5-10 lucka, +2-5% ekspa itp. na 24h od zakończenia oblężenia. W ten sposób zachęcamy do aktywności w tej kwestii i nie ignorowanie tego, co niestety się dzieje na pewnym etapie gry.
Propozycja: niszczenie budynków klanowych/bądź danego klocka przy bliskich wynikach oblężeń. Obleg 30 na 30 - drużyna broniących wygrywa ale przeżyły tylko 2 osoby. Była to bliska walka więc jakieś budynki mogły uszkodzić się np pp z 20 na 18?

* Podróże - w 1 akcie jest ok, w drugim jest do zmiany ilość wolnych łpc( czemu jest większa ilość niż za 3ci akt?) w 3cim akcie jest chyba wszystko do zmiany - podróże na xp robi się tylko przez max tydzień/półtora, potem ludzie robią ekspy, które dają więcej pr niż podróże a runy i ewo są bardziej zachęcające.
Propozycja: zablokowanie możliwości zdobywania run za podróże.
Dodać inne opcje nagród z podróży - boosty do wyprawek?

* serwer trwa 6 miesięcy - rzeczywista aktywność tej tury to 3-4 miesiące, później już coraz szybsze wymieranie serwera, ostatni miesiąc w zasadzie nic się już nie dzieje i prawie wszyscy czekają na reset. Konieczne jest spowolnienie rozgrywki w czasie tak, żeby nie wyczerpać szybko dostępnego materiału powodując, że gracze zwyczajnie się nudza i porzucają grę.
Propozycja: nie mam bladego pojęcia. Może oblężenia potworów z ekspedycji na klany? Począwszy od powiedzmy 5tego miesiąca, codziennie jest oblężenie na klan gdzie atakują nas mobki z ekspedycji, jeżeli klan przegra to automatycznie odpada i kończy się ich przygoda na serwerze, ostatni klan wygrywa?

* Dodanie nowych budynków klanowcyh
Propozycja: ranking węwnątrz-klanowy z budynkiem z nagroda - dodatkowy przyrost mamony za każda zdobyta w klanie blaszkę zależny od lvl bydynku - nie płynie to na balans klanow ale będzie miłym dodatkiem - pieniądze w klanach i tak idą głównie w budowę, nie wpływa rażąco na równowagę postaci. Oczywiście przyrost malutki na godzinę za każdy tak to przeliczyć żeby było to realne i bez przesady nawet maja komplet u wszystkich 30 ludzi obu map
Propozycja: dodanie innych budynków klanowych takich które po skończeniu budowy innych budynków można ładować młotkami i po załadowaniu dostaje się nagrodę dla każdego w klanie - jakaś premie czasową lub zasoby lub coś innego przydatnego
Propozycja: budynek klanowy automatycznie postawiony przy powstawaniu klanu, który umożliwia stawianie eksp (można go zniszczyć przez oblężenia).

* przyspieszenie zbierania umagów
Nie wiem czy ja mam takie szczęście czy co, ale od około półtora miesiąca szukam krwii na lokacjach i udało mi się znaleźć tylko JEDNĄ
Zebranie kompletu krwi trwa kilka miesięcy, już nie mówiąc o bojowych - a mamy się zmieścić z tym w 6 miesiącach i mieć czas jeszcze tego poużywać.
Propozycja: zmniejszenie szansy na podwójny i potrójny umag do x2 od zwykłej, ale losowanie 2 umagow na jednej lokacji (z których można wybrać jeden i zapisać, przy zapisywaniu drugi zostaje tez skasowany). Dzięki temu mamy możliwość wyboru i dostosowanie do buildu oraz złożenie możliwości zarówno pod pvp, ekspy i oblegi oraz szybsze zebranie umagow do krwi w czasie tych 6 miesięcy.

* zbalansowanie dropa - szczególnie epików
Tutaj koniecznie trzeba "coś" zrobić. Obecny system powoduje, że gracze grają 3-4 tygodnie i zaczyna się pierwsza fala rezygnacji. Jeśli się nic nie wydropiło przydatnego zaczyna się odstawać i gra nie jest interesująca. Jeżeli chcemy, żeby więcej graczy zostało na serwerze trzeba im dać możliwośc większego wypływu na to co znajdują oraz zwiększenie szans pomiędzy graczami.
Propozycja: usunięcie możliwości znalezienia przedmiotów epickich przed wejściem do 3 aktu.
Propozycja: większy balans pomiędzy przedmiotami ldsk - epickim. Tak żeby przedmiot epicki był trochę, ale nie mocno lepszy. Niestety teraz np. ldsk orchidea czy ldsk szybkość (premia do dmg) jest słaba względem epickiej, jest przepaść która skutecznie zniechęca do późniejszej gry gdy ktoś nie wydropi tej epickiej - a czasem się nie wydropi wcale, mimo regularnego puszczania wypraw, a serwer zaraz się skończy.
Propozycja: zablokowanie możliwości dublowania się lub wielokrotności tych samych przedmiotów epickich przy znajdowaniu (dokładnie tych samych, pomysł do dopracowania)
Propozycja: handel epikami

* Dyskryminacja białasów - jako białas mam straszny problem z atakowaniem palniaków, którzy mają potężne ilości sposta. W papierowych rpg jest coś takiego jak test przeciwstawny (jeżeli przeciwnik jest na tyle spostrzegawczy, to ja powinienem być na tyle zwinny, żeby go zaskoczyć). Proponuję modyfikację w Waszym wzorze matematycznym.

* Usunięcie z puli zadan typu 10kk krwi/ludzi dopóki cel nie będzie faktycznie realnie do zrealizowania

* Dodanie do tutorialu zakładki „strategie rozwoju postaci” - nowy gracz będzie miał szanse przeanalizować możliwości zanim popełni błędy.

* Dodanie od administracji ogólnej informacji o ekspedycjach i kw - teraz są arkusze tworzone przez graczy, ale opis podstawowy dotyczący każdej ekspedycji warto zamieścić w tutorialu. Jaki typ broni ma Mob, ataki specjalne, specjalne umiejętności, uśrednione statystyki i gwiazdki z podpowiedzią na co zwrócić uwagę podczas gry, szczególnie dla nowych graczy ułatwi to rozgrywkę.

* Dodanie rankingów i statystyk pozwalające porównywać siebie na tle innych postaci/ras/ilości ekspedycji itp. wybrać i dodać ciekawsze warianty

3. ITEMY

Po co Nam milion prefiksów i suffixów jak 80% jest bezużyteczne?
np złote/platynowe. nikt tego nie używa, wszyscy mają tytanowe/spaczone/plastikowe/słoneczne/jastrzębie/.

Propozycja: rework tych niepotrzebnych itemów, dodanie im innych bonusów np procentowych?

Nowa lokacja ekspedycyjna:
Nowa lokacja na której będzie można zdobywać plany? ulepszeń itemów np celownik do epickiego skorpiona, który będzie zwiększał trafienie albo coś. Każda broń palna i biała będą miały luki, w które będzie można je wyposażać, do tworzenia tych rzeczy można użyć tych niepotrzebnych itemków, np musisz mieć 10 leg dsk złotych łańcuchów, które potem np "stapiasz" i dzięki czemu robisz sobie złoty celownik do broni. Można nad tym pomysleć i rozpisać.
Co do broni białej np do kastetów jakieś diamentowe zakończenia?


Wiele pomysłów zaczerpniętych z NECRO SPID R20 - podsumowanie graczy

Bo Wam się chyba nie chciało czytać.

Trzymam kciuki i pozdrawiam
14-01-2021 18:45 CL0SER jest offline Szukaj postów użytkownika: CL0SER Dodaj CL0SER do Listy kontaktów
king137
Triple Ace


Data rejestracji: 05-08-2009
Postów: 176

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

16. Tygrysi set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej +1/2/3% za każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

moze tak dac tego moda każdej broni nie tylko białej? Wink
14-01-2021 15:07 king137 jest offline Szukaj postów użytkownika: king137 Dodaj king137 do Listy kontaktów
syjan
Member


Data rejestracji: 12-10-2010
Postów: 31
Klan: Hung
Kraina: Necropolia VII; Necropolia IX

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Chyba nie do końca rozumiem, w jakim kierunku te zmiany miałyby poprowadzić ten serwer. Mam wrażenie, że tylko pogłębiłyby to, co już się dzieje.

Na ten moment mam wrażenie, że 90% serwera na expy lata w palnej, bo tak najprościej i często najskuteczniej - a Wy chcecie ją jeszcze boostować - czemu?
Dalej - w zasadzkach i na arenie 1v1 z kolei króluje ciężki dystans, jak ktoś ma epicką ck z dobrym sufem, to w zasadzie niewiele mu można czymkolwiek innym zrobić. A tu widzę boost krytyków z 350% do 450% i znowu pytanie - dlaczego?

Mogę zgadywać, że nie chodzi o to, co dzieje się teraz, tylko będą to modyfikacje, które mają mieć wpływ na późniejszą grę. Ale tu znowu, czemu w takim razie w tych propozycjach pojawił się boost dla broni białej 1h, która w late już jest jedną z najmocniejszych, jeśli nie najmocniejszą opcją. Po wprowadzeniu tych zmian, nie wyobrażam sobie, żeby powyżej 200lvla trafił się chociaż 1 gracz z białą 1h, bez tygrysiego seta - wszystko inne zostanie bardzo daleko w tyle.


Na + widzę tu tylko modyfikacje dla majestatu i żaru krwi, chociaż majestat z tak dużym modyfikatorem też jest trochę ryzykownym pomysłem, prędzej rozważyłbym trafienie +1-1,5 za każdy poziom. Dobrze byłoby rozważyć też jakiś boost dla arkana Dziki szał, bo od ponad miesiąca nie widziałem ani razu, żeby ktokolwiek jej użył - wypada po prostu zbyt blado na tle skóry.
14-01-2021 15:36 syjan jest offline Szukaj postów użytkownika: syjan Dodaj syjan do Listy kontaktów
twardy
Tutorial Mod


Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.671
Kraina: Moria III

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mialem nadzieje na troche bardziej przemyslane propozycje zmian bo na razie to troche bieda.

Propozycja zbuffowania bialej 2h nie ma sensu bo ile osob ma w ogole demoniczna pile albo katane. Po co w ogole mialbym biegac z katana czy pila jak moge zalozyc snajperke? Nie martwie sie w ogole o defa czy crita. Nie musze mowic jakas jest w ogole szansa na drop demon katany a snajperki?

To samo jesli chodzi o waki czy piastke niebios. Waki ma 1 atak, skorpion 14.

Buff runka jest bez sensu, wystarczy spojrzec ile lucka daje rytualny Wink

Buff tygrysa wyglada solidnie tylko skad wziac tygrysa speeda/orchy, najlepiej na epiku?

Ktos w ogole gra lapaczem? Raczej nikt przy zdrowych zmyslach. Dzieki talkom, evo czy umagom kazdy ma na wszystko zasieg.

__________________
W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
14-01-2021 15:18 twardy jest offline Szukaj postów użytkownika: twardy Dodaj twardy do Listy kontaktów
turlacz1
King


Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz
Skąd: Ślesin...Bydgoszcz

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
twardy napisał(a)
Mialem nadzieje na troche bardziej przemyslane propozycje zmian bo na razie to troche bieda.

Propozycja zbuffowania bialej 2h nie ma sensu bo ile osob ma w ogole demoniczna pile albo katane. Po co w ogole mialbym biegac z katana czy pila jak moge zalozyc snajperke? Nie martwie sie w ogole o defa czy crita. Nie musze mowic jakas jest w ogole szansa na drop demon katany a snajperki?

To samo jesli chodzi o waki czy piastke niebios. Waki ma 1 atak, skorpion 14.

Buff runka jest bez sensu, wystarczy spojrzec ile lucka daje rytualny Wink

Buff tygrysa wyglada solidnie tylko skad wziac tygrysa speeda/orchy, najlepiej na epiku?

Ktos w ogole gra lapaczem? Raczej nikt przy zdrowych zmyslach. Dzieki talkom, evo czy umagom kazdy ma na wszystko zasieg.


Bo najwiekszy problem jest z epikami ! widac to na sezonowym serwerze gdzie jeden ma 3/4 epik orchy a drugi musi latac w leg dsk ....zawsze uwazałem ze blokada wymiany epikow to najgorsze co moze byc

co do end gratow to racja leg dsk snajerek od groma epickie tez sa a pn czy waki ? jak pojawi sie gole to juz cud Big Grin


Co do epikow uwazam ze zawsze powinien pojawiac sie z sufem i prefem wtedy moze cos sie ruszy ! epicka palka ? na co to komu Confused

__________________
Tonąca_rybka

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez turlacz1: 14-01-2021 15:42.

14-01-2021 15:39 turlacz1 jest offline Szukaj postów użytkownika: turlacz1 Dodaj turlacz1 do Listy kontaktów
Gąbka z kwasem
Junior Member


Data rejestracji: 26-06-2020
Postów: 21

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ja mam pytanie czy ktokolwiek używał kalkulatora podając te dziwne wartości, które nic nie balansują?


Sądze, że wiekszość oczekiwała bardziej balansu pod PvP i wiecej skalowalnych

Rasy:

1. Łapacz Myśli:
Majestat: dodatkowy efekt: +3 do trafienia przeciw potworom za każdy poziom użytego arkana.

Nic to nie wnosi

2. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%.

Minimalnie in plus

Bronie:

3. Karabin snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5% (zamiast +10%)

?!?! po co ?
4. Półautomat snajperski: szansa trafienia przeciwko potworom +5%, obrażenia przeciwko potworom +10.

?!?! po co ?

5. Skorpion - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +15

minimalny boost dla broni którą i tak 99% ludzi używa bez komentarza...

6. Mp5k - szansa trafienia przeciwko potworom +5%, obrażenia przeciwko potworom +20

niczego to nie zmienia

7. Katana - szansa trafienia przeciwko potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +15%

niczego to nie zmienia

8. Piła łańcuchowa - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego +25%, obrażenia przeciwko potworom +40

niczego to nie zmienia

9. Wakizashi - obrażenia przeciwko potworom +30, szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%

musiałbym policzyć ale pewnie nic nie zmienia w stosunku do szybkich i demonów

10. Pięść Niebios - szansa trafienia przeciw potworom +5%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%

Duzy boost

11. Toporek do rzucania - modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, ignorowanie obrony przeciw potworom +10%

Nic nie zmienia

12. Shuriken - szansa trafienia krytycznego przeciwko potworom +15%, obrażenia przeciwko potworom +25

Nic nie zmienia

13. Ciężka kusza - szansa trafienia przeciw potworom +10%, modyfikator obrażeń od trafienia krytycznego przeciw potworom +15%

Prawie nic to nie zmienia

14. Łuk refleksyjny - dodatkowe ataki przeciwko potworom: 2

j.w.

15. Broń dystansowa ciężka - zwiększenie bazowego modyfikatora obrażeń krytycznych z 350% na 450%

In plus, ale mało bo co mi po modzie jak nie mam + dmg bo nie ma z czego, proponował bym do evo jak do białej

Efekty setów:

16. Tygrysi set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni białej +1/2/3% za każde 4 poziomy postaci (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Przekokszone wdg mnie, musiałbym przeliczyć, ale too stronk imo

17. Spaczony set - nowy efekt legendarnego setu: modyfikator obrażeń krytycznych dla broni dystansowej +1/2/4% na 6 poziomów postaci (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

jakaś opcja, ale nikt w tym nie biega, prędzej jakieś dmg 4/4 albo coś takiego


18. Runiczny set - dodatkowy efekt legendarnego setu: szczęście +10, +12, +20 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Po co ? to nic nie zmienia i tak nic nie dropi niezależnie czy masz 200 czy 800 luck'a

19. Pajęczy set - zwiększenie premii do zwinności do +10 / 15 / 20 zamiast 3 / 5 / 6 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

Nic nie zmienia zupełnie nic

20. Czarny set - zwiększenie premii do wpływów do +14 / 18 / 24 zamiast 5 / 6 / 7 (odpowiednio na zwykłym, dobrym i doskonałym).

XD to nie wiem czy żart czy się w trolli bawicie z graczami
14-01-2021 15:48 Gąbka z kwasem jest offline Szukaj postów użytkownika: Gąbka z kwasem Dodaj Gąbka z kwasem do Listy kontaktów
mychol
Lord


Data rejestracji: 02-06-2009
Postów: 321

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Z tygrysiego seta dajcie buffa wszystkim broniom nie tylko bialej
14-01-2021 15:49 mychol jest offline Szukaj postów użytkownika: mychol Dodaj mychol do Listy kontaktów
KR33P
Forum Legend


images/avatars/avatar-22659.jpg

Data rejestracji: 23-05-2008
Postów: 1.872
Klan: Electi Mortis
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia V; Necropolia VII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Proponowana zmiana dla ŁM to jest chyba jakiś żart rotfl
Po co trafienie vs moby? Kto ma problem z zasięgiem? Kto ma wbijać majestat i po co?
Te trzy powyżej to pytania retoryczne.

Buff żaru dla Kultka? Wow, trochę więcej dmg na PvM, bo to tak potrzebna zmiana, czyż nie?
Nie. I tak wrzucanie żaru mija się z celem, kiedy ponad połowa topki to Ssaki.

Kolejne buffy do broni niemalże tylko pod PvM, serio panowie - nie w tym miejscu balans leży i kwiczy.

Okej, to może kwestia białej 2h która ssie, połyka i jeszcze podziękuje na koniec...
Mod +25% i to tylko dla piły... wybornie. Problem białej 2h rozwiązany - patrz jpeg poniżej.

Buff dla dystansu - meh, ale zawsze coś. Przyjdzie ssak i wyssie to i tak, także bazowo wyjdzie na to circa 350%.

Tygrys - demony na multiataku dostają kolejne skalowanie per lvl. Czy ten mod powinien być dla każdej broni? Nie wiem, ale wątpię. Tygrysi set na speedzie + snajpa malują mi nieciekawą perspektywę.

Pajęczy, Czarny, Runiczny - zgodnie z zasadą "po prostu daj wincy". Oj, lecicie po łebkach. Szczególnie, że buffy dla dwóch ostatnich w praktyce niewiele zmienią.

Serio, 80% treści tej "PROPOZYCJI" pokazuje, że raczej nikt z odpowiedzialnych za balans nie gra zbytnio na Nekro v2.




__________________

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez KR33P: 14-01-2021 16:48.

14-01-2021 16:42 KR33P jest offline Szukaj postów użytkownika: KR33P Dodaj KR33P do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

cytat:
2. Kultysta:
Żar krwi: maksymalny bonus do obrażeń zwiększony z 25% do 35%.


Zostawcie po staremu, ale zmodyfikujcie jako aure (działa zawsze, nie można wyssać ani przejąć) to kultek może będzie alternatywa do awansu na 4 pozycje wśród ras z piątego miejsca.

Najlepiej to ten temat skasować i napisać od nowa.
14-01-2021 16:50 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
MasterOfPuppets
Community Manager


Data rejestracji: 07-03-2008
Postów: 3.086
Klan: SunSet Nr666-2
Rasa w grze: Ssak
Kraina: Moria

Autor tematu Temat rozpoczęty przez MasterOfPuppets
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Temat powstał po to, abyście mogli odnieść się do powyższych propozycji i przedstawić swoje pomysły które poprawią balans gry. Chciałbym na Was liczyć, ale na razie pojawiły się może dwie lub trzy wartościowe odpowiedzi, które mogą nam pomóc w przygotowaniu patcha. Przykro mi, że tak wiele osób nie jest w stanie pisać w sposób kulturalny i nie chce przedstawić swoich spostrzeżeń i sugestii. Szkoda że nie widzicie, że zachowując się tak szkodzicie samym sobie. Chciałbym móc np. za dwa tygodnie przesłać Konradowi listę zmian do wprowadzenia, jednak widzę że jestem zdany właściwie tylko na siebie. Mam jednak nadzieję, że znajdą się jeszcze jakieś osoby którym zależy na BW.

__________________
Community Manager
Moderator: Ogłoszenia, Nowości


14-01-2021 17:15 MasterOfPuppets jest offline Szukaj postów użytkownika: MasterOfPuppets Dodaj MasterOfPuppets do Listy kontaktów
Strony (7): [1] 2 3 następny » ... ostatni » Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Balans patch - Necro v2

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH