Kilka propozycji zmian na serwerze moria. |
Arek105
Member
Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46
|
|
Kilka propozycji zmian na serwerze moria. |
|
Moja propozycja odnośnie tematu.
1)Zmiana setów arkanowych, przykładowo:
Tańczący - pozwala używać arkana Krew Życia, pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Zamienić na:
Tańczący - zwiększa ilość pkt krwi o 50% dla arkan Krew Życia oraz Kocie Ścieżki
Elastyczny - pozwala używać arkana Kocie Ścieżki
Zamienić na:
Elastyczny - zwiększa ilość pkt krwi o 75% dla arkana Kocie Ścieżki
Gwiezdny - pozwala używać arkana Krew Życia
Gwiezdny - zwiększa ilość pkt krwi o 75% dla arkana Krew Życia
itd.
Dla potępieńca zostanie plastikowy jako ogólny set do zwiększania pkt krwi.
Wiąże się to z tym, że Kultysci będą mogli używać bonusu z Tańczącego, Elastycznego, Gwiezdnego.
Władcy Zwierząt tylko z Niedźwiedziego, Twardego, Zwierzęcego. Łapacze Myśli z Przebiegłego, Dystyngowanego, Hipnotycznego. Ssakom pozostaje Archaiczny, Nekromancki, Kardynalski.
Rasy powinny być unikatowe, a aktualnie każdy może mieć każde arkana co jest idiotyczne.
2) Wyssanie mocy zmienić by nie wyssywało specjalnych arkan takich jak Żar Krwi, Majestat, Cień Bestii, Groza.
3) Zmienić znaczenie odporności:
Obrażenia broni palnej zmniejszane są o 1/2 odporności
na
Obrażenia broni palnej zmniejszane są o 1/1 odporności oraz niweluje punkty wyglądu u przeciwnika 1pkt odporności/ 1pkt wyglądu
Kuloodporne sety z twardością będą miały istotny wpływ na otrzymywany dmg od palniaków.
4) Odblokowanie w Zbroi Warstwowej regenerację pkt. życia, a do Pełnej Zbroi dodać więcej twardości np: 20%
5) Dla ciężkiej kuszy zmniejszyć ignorowanie obrony o 50%. (sufix zemsty stanie się bardziej grywalny)
6) Dla Cr-a dodać do tatoo bonus Twardości zależny od poziomu postaci:
Przykładowo:
20 pkt twardości na każde 100 poziomów postaci.
7) Uwolnić współczynnik ignorowania obrażeń z max. 30% do 70%.
Spowoduje to iż będzie można iść całkowicie w def kosztem dmg i liczby ataków, jednocześnie pozwoli to na przetrwanie masywnych ataków snajperow. Dlaczego tak? Dodawanie wszędzie ignorowanie defa powoduje iż pójście w bunkier staje się nieoplacalne. Glupie jest gdy ktoś ma 5000 defa, nie ma duzego zasięgu, liczby ataków, solidnego dmg i przyjdą ludzie z CK, snjperką i dla niech nie robi to praktycznie żadnego znaczenia.
8) Zrobić osobny ranking dla aktywnych i nieaktywnych graczy, przy czym atakowanie nieaktywnych graczy nie będzie przynosiło żadnych zyskow.
Propozycja by sprowadzić nowych graczy i odrodzić wszystkie serwery:
Administratorzy organizują na kazdym serwerze półroczny konkurs (dla każdego serwera będzie inna nagroda), prawdziwa nagroda przykladowo: konsola do gier, podzespoły komputrerowe typu karty graficzne itp. Konkurs będzie trwał pół roku i będzie podzielony na listy:
-najszybciej rozwijająca się postać (liczba lvl w danym okresie).
-najlepsze statystyki wygranych jak i przegranych walk.
-ilość wykonanych dziennych zadań.
Spośród najlepszych 20 osób losowana byłaby nagroda która naprawdę byłaby oplacalna, za czas poswięcony w grze.
Aktualnie obficie w grze panuje nuuuda i mieszanie wszystkiego ze wszystkim. Kazda rasa osobny build i kombinowanie na expach i KW bo teraz jedna osoba jest w stanie zrobić wszystko gdy ma tylko odpowiednie mięso armatnie.
Pozdrawiam.
|
|
01-03-2021 17:55 |
|
|
twardy
Tutorial Mod
Data rejestracji: 10-02-2008
Postów: 4.670
Kraina: Moria III
|
|
cytat: |
7) Uwolnić współczynnik ignorowania obrażeń z max. 30% do 70%.
Spowoduje to iż będzie można iść całkowicie w def kosztem dmg i liczby ataków, jednocześnie pozwoli to na przetrwanie masywnych ataków snajperow. Dlaczego tak? Dodawanie wszędzie ignorowanie defa powoduje iż pójście w bunkier staje się nieoplacalne. Glupie jest gdy ktoś ma 5000 defa, nie ma duzego zasięgu, liczby ataków, solidnego dmg i przyjdą ludzie z CK, snjperką i dla niech nie robi to praktycznie żadnego znaczenia. |
No wiec tak, ignorowanie obrazen to jedyna statystyka w grze, ktorej nie mozna niczym zniwelowac (ignorowanie defa -> twardosc np)
Luck, def i co za tym idzie ignorowanie obrazen to najwieksze problemy tej gry a Ty bys chcial jeszcze dac 70%
No wez.
__________________ W tutorialu czegoś nie ma? Trzeba cos zmienić? Napisz w tym temacie
|
|
01-03-2021 21:21 |
|
|
Fildan
Junior Member
Data rejestracji: 07-06-2019
Postów: 14
Rasa w grze: Ssak Kraina: Moria VII
|
|
RE: Kilka propozycji zmian na serwerze moria. |
|
cytat: |
Arek105 napisał(a)
2) Wyssanie mocy zmienić by nie wyssywało specjalnych arkan takich jak Żar Krwi, Majestat, Cień Bestii, Groza. |
Najlepiej. Cały myk ssaka polega na wysysaniu arkan. Niech każdy sobie wrzuci arkana 2 aktowe bez problemu, łapacze na areny w full majestacie bo kto im co zrobi. Groza bezpieczna w 3vs3. I nagle okaże się że ssakiem już nie ma po co w pvp grać.
|
|
01-03-2021 22:49 |
|
|
Arek105
Member
Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46
Autor tematu
|
|
|
02-03-2021 16:44 |
|
|
Grizz
Member
Data rejestracji: 20-07-2020
Postów: 39
|
|
RE: Kilka propozycji zmian na serwerze moria. |
|
cytat: |
Arek105 napisał(a)
Tylko kto ma 7000 defa by mieć 70%. Nie da się tego zrobić na obecną chwilę. 5000 łapacz da radę, tylko kosztem wszystkiego. Areny i oblegi klanowe miałyby dodatkowy smaczek.
Co do ssania. To dlatego populacja serwera sklada się głównie z ssaków. Ma być tak ciągle? Wchodze w ranking i widzę głównie same ssaki. Inne rasy nawet zbytnio nie maja się jak ustawiać w obronie, bo na 80% przyjdzie ssak i to wyssie. (Gram ssakiem, bo to ma jedynie sens prócz Łapacza. Kultek i WZ niestety lipa) |
A jak zabierzesz ssakowi arkany to populacja ssaków prawie wyginie.
A ignora nie tylko z oborny możesz dostać
|
|
02-03-2021 20:31 |
|
|
|