Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Pomysły na ratowanie R20 » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Pomysły na ratowanie R20 13 Ankieta - średnia ocena: 7,8513 Ankieta - średnia ocena: 7,8513 Ankieta - średnia ocena: 7,85
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
CL0SER
Forum Ace


images/avatars/avatar-15769.jpg

Data rejestracji: 12-11-2008
Postów: 86
Klan: Tczew
Kraina: Necropolia X
Skąd: Miałem wiedzieć że jest niepełnoletnia

Pomysły na ratowanie R20 Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Hej, wypisałem kilka rzeczy, które mogą poprawić sytuacje serwera spid i przyszłego serwera spid. Dużo osób oddaje konta/kasuje się i narzeka no i trzeba coś z tym zrobić.
Odnoszą się one tylko do serwera spid, pozostałe mnie nie interesują.

Podróże i zadania
Losowator zadań oraz podróży jest mało sprawiedliwy, że ktoś jednego dnia ma łącznie 1000 evo z zadań a inna osoba 1,44kk, 20k repy i 400 pkt skarbu.

Dlatego proponuję dodać pulę zadań/podróży z których będą losowane.

Jeżeli chodzi o podróże to chodzi mi o te dostępne od trzeciego aktu, pozostałe mało co wnoszą. Serwer trwa 180 dni, czyli możliwych jest 540 różnych podróży do wyboru:

  • 100k pkt doświadczenia,
  • 600 i 1k łpc,
  • 200 evo,
  • 4x runy 1lvl.

Jeżeli chodzi o pierwszą opcje to jest ona tylko opłacalna tylko w pierwszym tygodniu (max drugim) po wbiciu a3 (trzeba mieć na uwadze, że gracze często przetrzymują bonusy po 1-2 dni, by dostać te 100k), po tym czasie ekspy dają znacznie więcej i te 100k jest prawie niezauważalne.
Jeżeli chodzi o drugą opcje to tutaj chyba nie ma o czym mówić, zerowe zainteresowanie bardzo, bardzo rzadko wybierane w szczególności ( i tutaj fun fact, że podróż w a2 może dać 1,2k łpc).

Sprawa rozchodzi się tylko i wyłącznie o runki i evo, które są wybierane w zależności od aktualnych potrzeb danego gracza i danego etapu gry. W early raczej wybiera się runki, by szybciej wbić talki na zadowalający lvl. W mid gamie przeważnie jest brane evo, runki są brane by ewentualnie uzupełnić ostatnie braki. W end gamie to evo, bo runek jest bardzo dużo z farmienia drugiej mapy.

I tu moja propozycja określonej puli
  • 100k pkt doświadczenia - 15% z 540,
  • 600 i 1k łpc - 10% z 540,
  • 200 evo - 40% z 540,
  • 4x runy 1lvl - 35% z 540.


Inaczej sprawa ma się do zadań dziennych, gdyż jest ich trochę więcej
  • 100/200/600 evo,
  • 4x 1/2 lvl runki,
  • 40/80/120/240 określonej statystki,
  • 100/200/450/600 pkt krwii,
  • 400/600/1000/4000 pkt skarbu,
  • 200/400/600 łpc,
  • 4/20/100k reputacji,
  • 800/2000/6000 esencji,
  • 25/50/75 wszystkich stat,
  • ludzie,
  • krew,
  • srebrne monety.


Nie pamiętam dokładnie wszystkich i ich dokładnych wartości ale mniej więcej (chyba) wszystko napisałem ale sprawa ma się podobnie jak przy podróżach evo i runki są najważniejsze

Dlatego proponuje dwa nowe typy zadań:
  • tygodniowe - dostępne od 49 lvl i będą tam tylko dwa typy nagród runki 2lvl i 600 evo
  • miesięczne - dostępne od początku a co do nagród to można tam dać jako nagrody funkcje premium np: zmiana nicku, 10 dni premium ekstra itp itd.

Nie wiem tylko czy 4 runki 2lvl co tydzień to nie będzie za dużo (szczególnie w pierwszym etapie), więc można zmienić na np 2, albo do określonego lvl np 100/120? pierwszo poziomowe runki a później drugo.
A resztę zadań zostawić jako dzienne.

Areny

Jeżeli chodzi o areny za srebrne monety to proponuje dodać kilka nowych możliwości
  • 100% szansy na udaną zasadzkę?
  • 5/10/15/20/25% więcej krwi?
  • 5/10/15/20/25 stałych stat do podróży?


Może ktoś coś fajnego jeszcze zaproponuje.

Problemem są złote monety i nic nie dające areny kvk. Złotych monet jest niesamowicie dużo, przy dobrze zorganizowanym klanie i szybkim budowaniu budynków klanowych są one łatwo zdobywalne a wygrana w kvk poza "prestiżem" nic nie daje.
Za same wygrane można dać małe tygodniowe bonusy np do szczęścia, +1 evo za atak.

A za zakupy za złote monety można:
  • 1/2/3/4/6% zwiększona szansa na bliskie/dalekie/pielgi,
  • 3/6/9/13/20% więcej hp na ekspie,
  • 5/10/15/20/25% więcej szansy na drugi umag,
  • 3/6/9/12/18% więcej szansy na trzeci umag,


Może ktoś coś fajnego jeszcze zaproponuje.

Klan i budynki klanowe oraz własna strefa

Generalnie to nie mam pojęcia, dodałbym wyższe poziomy budynków i jakieś nowe (ale nie mam pomysłu). Moim pomysłem jest dodatnie budynku, który będzie się tworzył razem z klanem i będzie on umożliwiał stawianie eksp oraz dodanie banku, w którym składowane by były "zasoby gildyjne" (więcej w tekście o oblężeniach)

NATYCHMIASTOWE BUDOWANIE, irytujące jest to, że muszę czekać na spidzie 2 dni na wybudowanie pośredniaka.

Oblężenia

NUUUUUUDA.
Propozycje:
  • możliwość przejęcia stref s1 i s2 tylko za pomocą oblężenia - brak możliwości założenia oblężenia innego niż zadanie z tych stref. Ma to na celu uniknięcia sytuacji, że dane strefy są przekładane poprzez obleg wychodzący, przez co czasem nie ma sensu ich oblegać i słabszy klan "ukrywa" taką stręfę w ten sposób. Będęc oczywistym celem ataku klan posiadający te strefy musi być stale gotowy do obrony - lub stale pilnować ochronki (na którą oczywiście można spróbować się wstrzelić),
  • trwanie drugiej fazy od 5 do 10 minut.

Nowe rodzaje oblężeń:
  • oblężenie na siedziby klanowe mające na celu niszczenie siedziby i budynków tam się znajdujących,
  • oblężenia na klocek mające na celu niszczenie budynków tam się znajdujących.


Niszczenie budynków przy pomocy epickich skorpionów, kastetów jest trochę słabe. Można stworzyć budynki klanowe, w których będzie można budować tarany/katapulty/BULDOŻERY(XD), które będą służyć do niszczenia.

Sporo roboty, temat do przemyślenia.

Ekspedycje

Tutaj napisze swoje spostrzeżenie na ten moment gry (4 miesiące), bo jako białas mam ból dupy.
Jako, że gram białą bronią czuje, że jestem na gorszej pozycji. Chodzi tutaj o ekspy, które się farmi. Kronos/Bokrug
  • kronos - chodzi mi bardziej o początki farmienia, gdy nie ma się jeszcze talków i umagów. Głównie skupia swoje ataki na białasach, więc jeżeli jesteś założycielem to możesz się szybko wywalić. Jeżeli nie polecą Ci umagi do hp to ciężko to przeżyć, możesz ubrać się jako bunkier ale wtedy traci się źródło dmg. Palniacy mają tutaj zdecydowanie łatwiej, mogą szybciej robić je w mniejszych składach, np potępy na tchnieniu,
  • bokrug - białasy nie mogą go tak dobrze farmić przez potężną ilośc zwinki. Jak się pożyczy sprzęt palny z zk i ma się jakieś swoje epik(fair) dropy to idzie go zrobić, ale trzeba też wrzucić jakieś ewo np oświecony na 4 i skrzydła, żeby mieć na niego zasięg.


Proponuje jakoś naprawić kronosa, żeby bił normalnie a bokrugowi zmniejszyć ilość zwinki max i min o 100.
Reszta jest ok.

Król Wzgórza

Nieszczęsne umagi.
Dodałbym możliwość wybrania umagów tzn za skończoną ekspedycje kw losowałoby się 3 ZESTAWY umagicznień i dał możliwość wyboru odpowiedniego umaga.
Zwiększyło by to szybkość w zdobywaniu umagów i polepszyło ich jakość % na znalezienie są ok (a jeżeli dodacie bonusy z propozycji wyżej) to będzie super.

Zakończenie serwera

Trzeba zrobić coś, by ten serwer faktycznie miał sens i zakończył się jakoś inaczej niż off i reset.
Walka klan vs jakiś poteżny boss, kto pierwszy pokona ten wygrywa?. Oblężenie na strefę 0 na jakąś ekipe pana ciemności.

Z takich rzeczy, które mogą jeszcze usprawnić gre to:
  • eliksir oczyszczenia r20 eliksir oczyszczenia ,
  • usunięcie z puli zadan typu 10kk krwi/ludzi dopóki cel nie będzie faktycznie realnie do zrealizowania,
  • dodanie w skrzynce odbiorczej osobnej ramki nad zwykłymi wiadomościami na KOMUNIKATY w której pojawiałyby się komunikaty napisane przez czerwonego lub zielonego dotyczące klanu. Aktualnie w spamie codziennym często ważne komunikaty giną, już nie mówiąc że tylko niektóre klanówki "kolorowych" są ważne, reszta jest codzienna. Takie usprawnienie ułatwiłoby komunikacje wewnątrz klanu,
  • handel epikami,
  • shoutbox między kilkoma klanowiczami - coś na podobe grup na "messendzerze".


No i te rzeczy, które trzeba będzie w końcu dodać:

- 3 mapa,
- ewo 15lvl,
- runy 5lvl,
- nowe przedmioty/rework przedmiotów,
- handel epikami,
- cokolwiek nowego.


Jestem ŚWIADOM tego, że niektóre rzeczy może być ciężko zrobić, trzeba będzie sporo zmieniać itp itd. No ale trzeba coś zrobić.

Pozdrawiam i liczę na odpowiedź i dyskusje.

Ten post był edytowany 5 raz(y), ostatnio edytowany przez CL0SER: 09-03-2021 23:55.

04-03-2021 00:48 CL0SER jest offline Szukaj postów użytkownika: CL0SER Dodaj CL0SER do Listy kontaktów
Asmiran123456
Lord


Data rejestracji: 15-11-2010
Postów: 367
Kraina: Necropolia VIII

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Mądrego aż miło posłuchać.

Handel epikami -> aż wzwodu dostałem. Gdzie tego próbować jak nie na sezonowym serwerze?
W pierwszym sezonie dropnąłem 1 epickiego skorpiona. W drugim najwidoczniej nie dropnę żadnego. Słabo jak dla osoby grającej bronią palną.

__________________
r18: Asmiran
04-03-2021 23:23 Asmiran123456 jest offline Szukaj postów użytkownika: Asmiran123456 Dodaj Asmiran123456 do Listy kontaktów
CL0SER
Forum Ace


images/avatars/avatar-15769.jpg

Data rejestracji: 12-11-2008
Postów: 86
Klan: Tczew
Kraina: Necropolia X
Skąd: Miałem wiedzieć że jest niepełnoletnia

Autor tematu Temat rozpoczęty przez CL0SER
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Wydaje mi się, że jednak te runki i evo w zadaniach tygodniowych to za dużo, więc można to zmienić na zadania dwutygodniowe i na zmianę - raz ewo, raz runki.

Dodałbym jeszcze kilka możliwości zdobycia ewo np
  • połowa ewo z ataku za udaną obronę,
  • za ukończone zadania strefowe np 50 za 5 strefe, 100 za 4, 150 za 3, 250 za 2, 500 za 1,
  • zamiast + 1 ewo dopiero za Hastura(który jak padnie to dopiero pod koniec serwera) to można dać na kilku innych np: +1 za kronka, +1 za drzewo i potem +1 za każdego z ostatnich trzech mobów.
22-03-2021 10:28 CL0SER jest offline Szukaj postów użytkownika: CL0SER Dodaj CL0SER do Listy kontaktów
Adrianos
Lord


Data rejestracji: 25-12-2008
Postów: 291
Rasa w grze: Kultysta
Kraina: Necropolia IX
Skąd: hm...

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Super pomysły CL0SER, przydałyby się takie zmiany i z pewnością w obecnych 'ciężkich czasach' na świecie, gdyby team się wziął i wprowadził kilka takich zmian, to by przyciągneli sporo nowych jak i starych graczy, którzy by zobaczyli, że w końcu coś ruszyło.. Wink
Aż dziwne, że team tak całkowicie odpuścił, widocznie mają lepsze źródło dochodu niż kasa z premek i jak tylko przyjdzie czas, że premki nie będą opłacać serwerów to będą zmuszeni całkowicie odciąć gre, a szkoda.. Wink
22-03-2021 19:25 Adrianos jest offline Szukaj postów użytkownika: Adrianos Dodaj Adrianos do Listy kontaktów YIM Account Name of Adrianos: adrian01818@yahoo.com Zobacz profil MSN Adrianos
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Pomysły na ratowanie R20

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH