Dodatkowe arkana dostępne w Akcie II: Żar krwi:
+5% Do zadawanych obrażeń od początku walki
+1% Do zadawanych obrażeń za każde 2% straconych Punktów Życia
Regeneracja nie zmniejsza siły działania bonusu do obrażeń
Maksymalnie +25% do zadawanych obrażeń na serwerze Nekro I i na serwerach Moria, +35% na serwerach Nekro II
Modyfikowane są obrażenia końcowe zadane przez gracza.
Bazowe PKT ŻYCIA +40 % w czasie oblężenia lub ekspedycji na serwerach Nekro II i +50% na serwerach Moria
Koszt - 210 punktów krwi
Opis problemu: Nie wiem od czego to zależy, ale czasami bonus do obrażeń z żaru krwi nie jest uwzględniany.
Jak widać na początku przy 9% straconego hp (czyli 5+4% bonusowych obrażeń) zadaję krytyki po 2500-2600, a potem wykonując ostatnie ciosy na expie przy 56% straconych hp (czyli max. bonus +25% dmg) zadaję takie same ciosy