Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Propozycja zmiany oblężenia o zasoby. » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Propozycja zmiany oblężenia o zasoby. 11 Ankieta - średnia ocena: 1,8211 Ankieta - średnia ocena: 1,8211 Ankieta - średnia ocena: 1,8211 Ankieta - średnia ocena: 1,82
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Arek105
Member


Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46

Propozycja zmiany oblężenia o zasoby. Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Moja propozycja miałaby na celu urozmaicenie gry i wprowadzenie nowej atrakcji w grze co obudziło by graczy z panującego letargu.
Propozycja oblegu na zasoby:
- zasady normalnego oblegu na zasoby
- wygrana strona przejmuje WSZYSTKIE surowce wszystkich przegranych graczy typu krew, pieniądze i ludzie całkowicie przy tym resetując je do poziomu 0.
- oblężenie na konkretnego wampira i wygranie go zabiera mu 50% złomu przez założyciela oblężenia.
- kara za nie wbicie klanowiczów do oblężenia obronnego powoduje odjęcie od każdego nieobecnego wampira 100 000 pkt reputacji
- kara nie dotyczy klanu atakującego dla nieobecnych
- jeżeli oblężenie zakończy się porażką przez agresora, wówczas od każdego wampira uczestniczącego w oblężeniu po tej stronie zabierane jest 500 000 pkt. Reputacji.

Edit: obleg na konretnego gracza, blokowała by mu szansę (na czas trwania oblegu) na wystawianie złomu na aukcję w celu zabezpieczenia ich przed utratą, a gdy ktoś wystawi poza oblegiem to na aukji pojawi się wysyp złomu i ktoś inny będzie miał okazję go przejąć.

Plaga i Chwała po oblężeniu:
- cały klan atakujący po wygranym oblężeniu otrzymuje bonus na 2 dni -75% do czasu budowy budynków. Po przegranym +500%.
- cały klan broniący się po wygranym oblężeniu otrzymuje -90% bonusu do czasu budowy budynków. Po przegranym +500%

Taka mała propozycja która narobiła by troszę zamieszania w całym tym świecie stagnacji ciągłego klikania tego samego jak bot dzień w dzień.

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Arek105: 30-03-2021 22:14.

30-03-2021 20:44 Arek105 jest offline Szukaj postów użytkownika: Arek105 Dodaj Arek105 do Listy kontaktów
Grizz
Member


Data rejestracji: 20-07-2020
Postów: 39

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ludzie by robili fake klany aby tylko podbijać sobie bonusy do budynków, szansa na przekrety ze złomem (taka troche luka pod push 50% złomu u niektórych to kilkadziesiąt kk prków) łatwo to tez obejść chowając na handlu/aukcjach.
Zerowanie zasobów spodowowałoby też że klan top1 wygrywajac jedno oblezenie może dreczyć klany słabsze aby się nie odbudowały bo bez krwi to nie wiele zrobi się, nawet ekspy za bardzo nie odpalisz.

Urozmaicenie gry w rzeczywistosci dążyłoby do tzw "dominando" które powoduje ze na serwie zostaje tylko jedna ekipa a reszta jest tak zepchenieta poza rozgrywkę że kończy
30-03-2021 21:39 Grizz jest offline Szukaj postów użytkownika: Grizz Dodaj Grizz do Listy kontaktów
Arek105
Member


Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Arek105
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Nie do końca klan top 1 by dominował. Przykład r19 gdzie top klan wcale nie jest dominatorem na oblegach. Twierdza run niweluje tą szansę, a sojusz międzyklanowy miałby większy sens bo utrata 500k repa ograniczyła by go do stawiania exp i podbijaniu umagów. Przypomnijmy, że obleg trwa 18h i tylko jeden obleg może wychodzić z danego klanu. Wystarczy pokombinować z desantem innych graczy i skorzystać z Twierdzy by łatwo można było wyportkować agresora z rzepy.
Fejk klany pomagałyby powbijać sobie bonusy do czasu. Budowanie garniaków na 50lvl + zajmuje sporo czasu i olbrzymie ilości surowców. Co z tego, że bonus będzie jak nie będzie surowców? Złom przejmowany byłby między dwoma graczami kosztem repy całego klanu. Stworzenie 2 klanów przez 2 graczy po to by tylko przerzucić złom dałoby szanse mniejszym klanom na zrobienie bloku, oblegiem na kwadrat lub na zasoby gracza który stworzył fejk klan i zarazem by odebrali 25% przerzucanego zlomu między graczami. Za bardzo to trochę nie opłacalne.

Bez krwi wiele nie zrobi, ale rozbudowa rzeźni i innych budyków surowcowych miałaby spowrotem sens.
30-03-2021 22:01 Arek105 jest offline Szukaj postów użytkownika: Arek105 Dodaj Arek105 do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Co z tymi co nie dołączyli do oblężenia? Co się dzieje jak ktoś wygrywa obieg broniący, a przegrywa wychodzący? Po co ktoś.mialby TR oblegać jeśli chce tylko bonus? Strata jest nieznaczącą tak jak krwii. Tego jest na miliardy i produkuje się hektolitrami z kw.
Był taki temat od sushiego "System wojen" tam było to na podobnej zasadzie tylko lepiej rozpisane z innymi bonusami.
Co do skrócenia budowy, bo chyba o to się rozchodzi ktoś kiedyś rzucił dobry pomysł żeby młotki które się przelewają służyły do skracania czasu budowy, czy to godzinowo czy procentowo od całości czasu.
31-03-2021 09:27 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
Arek105
Member


Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46

Autor tematu Temat rozpoczęty przez Arek105
Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Ej... Adzin. Widziales jakie sa wymagania na rozbudowe budynkow na wysokie lvl?
Bloodwars Wojny krwi... Tosz to chyba kpina. Pustakowac graczy nie mozna, grabic im zasoby takze. Kazdy ma tryliardy krwi, ludzi. Inflacja surowców jest ogromna i nawet 120tys l krwi z dziennego zadania to kpina. Szczerze to mam dosc placzków którzy graja i najlepiej jakby sie nic nie dzialo. Klikac expy i kw i nic wiecej. Pytanie po co to? Po to by wprowadzić zdeczko anarchii i ożywić tą grę. Wiekszosc nawet nie pamieta poczatkow tej gry, a szkoda bo nie wiedzą jak na początku było fajnie i ogólnie tajemniczo.
31-03-2021 13:43 Arek105 jest offline Szukaj postów użytkownika: Arek105 Dodaj Arek105 do Listy kontaktów
adzi4n
Viking


Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia

Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Zależy czy mówisz o nekro czy o morii, na nekro HB można podbudować luzem do 60 czy nawet wyżej, w garniqku powyżej zaczynają się w skórę większe koszty, ale nie jakieś zabójcze. Z perspektywy morii gdzie ludzie stawiają ao i po na 34 to komu nie brakuje, tylko czasu. Całość pomysłu jest niedopracowana każdy by wyskoczył na klan tymczasowy po bonus do skrócenia, a że skróceniem budowa i tak trwała by od dwóch tygodnie do nawet paru miesięcy w zależności od budowanego lvla. No a resztę budynków można o kant dupy rozbic łącznie z katedrą bo nie reprezentują żadnej znacznej wartości.
31-03-2021 14:04 adzi4n jest offline Szukaj postów użytkownika: adzi4n Dodaj adzi4n do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » OGÓLNY Propozycja zmiany oblężenia o zasoby.

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH