Propozycja zmiany oblężenia o zasoby. |
Arek105
Member
Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46
|
|
|
30-03-2021 20:44 |
|
|
Grizz
Member
Data rejestracji: 20-07-2020
Postów: 39
|
|
Ludzie by robili fake klany aby tylko podbijać sobie bonusy do budynków, szansa na przekrety ze złomem (taka troche luka pod push 50% złomu u niektórych to kilkadziesiąt kk prków) łatwo to tez obejść chowając na handlu/aukcjach.
Zerowanie zasobów spodowowałoby też że klan top1 wygrywajac jedno oblezenie może dreczyć klany słabsze aby się nie odbudowały bo bez krwi to nie wiele zrobi się, nawet ekspy za bardzo nie odpalisz.
Urozmaicenie gry w rzeczywistosci dążyłoby do tzw "dominando" które powoduje ze na serwie zostaje tylko jedna ekipa a reszta jest tak zepchenieta poza rozgrywkę że kończy
|
|
30-03-2021 21:39 |
|
|
Arek105
Member
Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46
Autor tematu
|
|
Nie do końca klan top 1 by dominował. Przykład r19 gdzie top klan wcale nie jest dominatorem na oblegach. Twierdza run niweluje tą szansę, a sojusz międzyklanowy miałby większy sens bo utrata 500k repa ograniczyła by go do stawiania exp i podbijaniu umagów. Przypomnijmy, że obleg trwa 18h i tylko jeden obleg może wychodzić z danego klanu. Wystarczy pokombinować z desantem innych graczy i skorzystać z Twierdzy by łatwo można było wyportkować agresora z rzepy.
Fejk klany pomagałyby powbijać sobie bonusy do czasu. Budowanie garniaków na 50lvl + zajmuje sporo czasu i olbrzymie ilości surowców. Co z tego, że bonus będzie jak nie będzie surowców? Złom przejmowany byłby między dwoma graczami kosztem repy całego klanu. Stworzenie 2 klanów przez 2 graczy po to by tylko przerzucić złom dałoby szanse mniejszym klanom na zrobienie bloku, oblegiem na kwadrat lub na zasoby gracza który stworzył fejk klan i zarazem by odebrali 25% przerzucanego zlomu między graczami. Za bardzo to trochę nie opłacalne.
Bez krwi wiele nie zrobi, ale rozbudowa rzeźni i innych budyków surowcowych miałaby spowrotem sens.
|
|
30-03-2021 22:01 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia
|
|
Co z tymi co nie dołączyli do oblężenia? Co się dzieje jak ktoś wygrywa obieg broniący, a przegrywa wychodzący? Po co ktoś.mialby TR oblegać jeśli chce tylko bonus? Strata jest nieznaczącą tak jak krwii. Tego jest na miliardy i produkuje się hektolitrami z kw.
Był taki temat od sushiego "System wojen" tam było to na podobnej zasadzie tylko lepiej rozpisane z innymi bonusami.
Co do skrócenia budowy, bo chyba o to się rozchodzi ktoś kiedyś rzucił dobry pomysł żeby młotki które się przelewają służyły do skracania czasu budowy, czy to godzinowo czy procentowo od całości czasu.
|
|
31-03-2021 09:27 |
|
|
Arek105
Member
Data rejestracji: 31-01-2020
Postów: 46
Autor tematu
|
|
Ej... Adzin. Widziales jakie sa wymagania na rozbudowe budynkow na wysokie lvl?
Bloodwars Wojny krwi... Tosz to chyba kpina. Pustakowac graczy nie mozna, grabic im zasoby takze. Kazdy ma tryliardy krwi, ludzi. Inflacja surowców jest ogromna i nawet 120tys l krwi z dziennego zadania to kpina. Szczerze to mam dosc placzków którzy graja i najlepiej jakby sie nic nie dzialo. Klikac expy i kw i nic wiecej. Pytanie po co to? Po to by wprowadzić zdeczko anarchii i ożywić tą grę. Wiekszosc nawet nie pamieta poczatkow tej gry, a szkoda bo nie wiedzą jak na początku było fajnie i ogólnie tajemniczo.
|
|
31-03-2021 13:43 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 642
Kraina: Necropolia
|
|
Zależy czy mówisz o nekro czy o morii, na nekro HB można podbudować luzem do 60 czy nawet wyżej, w garniqku powyżej zaczynają się w skórę większe koszty, ale nie jakieś zabójcze. Z perspektywy morii gdzie ludzie stawiają ao i po na 34 to komu nie brakuje, tylko czasu. Całość pomysłu jest niedopracowana każdy by wyskoczył na klan tymczasowy po bonus do skrócenia, a że skróceniem budowa i tak trwała by od dwóch tygodnie do nawet paru miesięcy w zależności od budowanego lvla. No a resztę budynków można o kant dupy rozbic łącznie z katedrą bo nie reprezentują żadnej znacznej wartości.
|
|
31-03-2021 14:04 |
|
|
|