Przejdź do strony głównej Zarejestruj się Kalendarz Lista użytkowników Członkowie Teamu Szukaj Często Zadawane Pytania
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Patch » Witamy gościa [Zaloguj się|Zarejestruj się]
Ostatni Post | Pierwszy Nieczytany Post Drukuj | Dodaj Temat do Ulubionych
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Przeskocz na dół strony Patch 17 Ankieta - średnia ocena: 7,7117 Ankieta - średnia ocena: 7,7117 Ankieta - średnia ocena: 7,71
Autor
Post « Poprzedni Temat | Następny Temat »
Wełen
Emperor


images/avatars/avatar-25541.gif

Data rejestracji: 14-04-2016
Postów: 1.059

Patch Odpowiedź na Posta Odpowiedź z cytatem Edytuj/Usuń Posty Zgłoś Posta do Moderatora       Przeskocz na górę strony

Na wstępie prosiłbym bez spamu Tongue

W moim odczuciu patch z ulepszaniem itemów jest potrzebny, ale nie jestem przekonany czy to jest jego właściwa forma. Kiedyś była propozycja, żeby ulepszać przedmioty jakościami, czyli gołą demoniczną pałkę sekty dałoby się ulepszyć do epickiej demonicznej pałki sekty. Ceny były tam odpowiednio dużo większe(używane były runy na wszystkich poziomach) i według mnie system był o wiele bardziej przemyślany. Miał też jedną zasadniczą zaletę, mianowicie ożywiłoby to handel, bo nie trzeba było dropić leg dsk tygrysich nocek żeby coś zarobić.

Natomiast ten patch jest tego odwrotnością. Koszta są śmiesznie niskie, dodatkowo możliwość ulepszania epików zarżnie całkowicie handel, już teraz można zobaczyć co dzieje się na aukcjach, jak ludzie hurtowo wystawiają unikaty, bo nagle przestały być im one potrzebne albo chcą jeszcze cokolwiek zarobić, bo kwestia miesiąca-dwóch i będzie tam kwitł handel wyłącznie złomem. Osoby, które inwestowały bardzo dużo w eq z racji braku farta do epickiego dropa są wyjątkowo pokrzywdzone, bo wywaliły miliony czy miliardy pr w błoto. Mam np. leg dsk szybki kastet imperatora, no cacuszko, ale co z tego jeżeli od wczoraj więcej warta jest epicka kąsająca pałka sekty, którą jestem w stanie utargać do epi szybkiej/demonicznej pnki imperatora.

I nie, nie mam z tym problemu, że zmarnowałem wieeeele pr, bo nie miałem dropa, aczkolwiek z tego tytułu postać będzie miała plecy względem tych, co wydali mniej pr.

Zdaję sobie sprawę, że patch robiony z myślą o serwerach sezonowych, ale jeżeli za tą zmianą nie idzie nic więcej, to w mojej ocenie on dorżnie starsze necropolie, bo jest kwestią poczekania i dosłownie każdy będzie mógł latać w endowym eq. Co za frajda z gry, gdzie czy jesteś top1 czy top100, to macie identyczne endowe eq i nie da się mieć już lepszego, komplet blach, wszystkie evo, de facto przeszło się bw. Dla was to jest przecież finansowa strata, bo kiedyś była ta marchewka w postaci "a kupię premkę, bo będę miał więcej wypraw i skrócenie, to może wpadnie w końcu epi szamańska maska kary". Co za różnica czy zrobi się wszystko endowe w miesiąc czy dwa, jak np. ja nadal nie mam 2 epickich broni, tylko 1, bo wylosowałem z loterii xD A jak ktoś już zrobi endowe eq, to nawet nie będzie miał potrzeby ani puszczać wypraw ani ataków, bo po co?

Patch potrzebny, ale wydaje mi się nie do końca przemyślany pod względem konsekwencji dla starszych serwerów. W związku z tym, po moim przydługim wstępie, mam kilka pytań:

1) Czy planujecie zrobić coś z itemami nieepickimi, czy już wszystkie mogą iść na przemiał?
2) Czy planujecie wprowadzić handel epikami? Ożywi to handel, który w mej ocenie dostał teraz ostatnią deskę do trumny
3) Czy w związku z możliwością wyciągnięcia z postaci 100% potencjału planujecie wprowadzenie jakichś nowych jakości przedmiotów albo wyzwań w postaci np. 3 mapy albo coś?

I tak mniej ważne, bo teraz to imo nie ma znaczenia:

4) Czy w pamiątkach planujecie przywrócenie możliwości wybrania dowolnego przedmiotu, tak jak było na jej początku? Teraz te ograniczenie nie ma sensu, że albo wybieramy prefa albo sufa.

Odnośnie 3 pytania, to od razu dodam, że 3 mapa niekoniecznie będzie dobra i szybka do zrobienia, myślę że o wiele więcej frajdy i wyzwania na długo(niezależnie od tego czy 3 mapa jest robiona czy nie), da wprowadzenie poziomów ekspedycji dokładnie na takiej samej zasadzie jak na kw, będzie nie 16 mobków do ubicia a 16 * 2 * 4 i będzie trzeba kombinować, jak wyskoczy mobek mający 1,5k zwiny Wink

Ten post był edytowany 1 raz(y), ostatnio edytowany przez Wełen: 09-06-2021 09:58.

09-06-2021 09:56 Wełen jest offline Szukaj postów użytkownika: Wełen Dodaj Wełen do Listy kontaktów
Struktura drzewiasta | Struktura tablicy
Przejdź do:
Zamieść nowy temat Wątek jest zamknięty
Oficjalne Forum Blood Wars » Blood Wars » System gry » NECRO Patch

Oprogramowanie Forum: Burning Board 2.3.6, Opracowane przez WoltLab GmbH