Krew z blach na morii sezonowej |
Sekibun
Member
Data rejestracji: 23-11-2019
Postów: 43
Rasa w grze: Potępiony Kraina: Moria VII
|
|
Krew z blach na morii sezonowej |
|
Minęło już trochę czasu i można już wstępnie coś powiedzieć na temat.
Potrzebne są zmiany w ilości krwi za blachy. Trochę ponad miesiąc od startu serwera, 2-3 tygodnie od możliwości odpalenia kw, a ludzie już mają ponad 1.4k krwi. Za całą 1 mapę można mieć 1790 krwi, 2 mapa pewnie będzie miała podobnie to wychodzi 3580 krwi. Nie wiem czy ktokolwiek nawet z najstarszych sezonów, spędzając x lat na poszukiwaniu krwi nie może pochwalić się taka ilości, a wy z niewiadomej przyczyny dajecie taką możliwość w zaledwie 3/4 miesiące ( szacuje że za 2 miesiące pojawi się u kogoś blacha za hastura ). Przeliczając to na umagi każdy musiałby zdobyć 6x 400 krwi + 2x 600 krwi z umagów co chyba nie jest realne.
Gram od S1 i każdy sezon kończyłem na 1.8k krwi, podejrzewam że największa ilość jaka ktokolwiek miał na sezonowej morii było 2.2k/2.4k.
Może jestem jedynym który tak uważa i zostanę znienawidzony za to, ale należy zmniejszyć ilość krwi za blachy do możliwe realnych ilości.
|
|
02-11-2021 20:52 |
|
|
Bau
Lord
Data rejestracji: 17-05-2014
Postów: 340
Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria S
|
|
Ja pójdę krok dalej. Przywrócić stary system szukania umagow do krwi
Krew w odznakach to za duzy boost. Chore jest, ze od czerwonego smoka kazda expa w m1 robiona jest w duecie. Tak samo bedzie na mapie 2, pewnie tylko tsatsa zostanie zblaszona bunkrami w odznakach 1-8).
Nastepnym razem policzcie i dopiero pozniej wprowadzcie na serwery, bo mam wrazenie ze obecne wartości dane są z czapy i testujecie naszą cierpliwość
|
|
02-11-2021 21:42 |
|
|
ShaeronPL
Junior Member
Data rejestracji: 26-08-2016
Postów: 23
Kraina: Moria V
|
|
Zgadzam się z przedmówcami. Z bloodwars - wojny krwi zrobiliście no wars - wojny dystansów. Każdy cep teraz może sobie zrobić lck reakcji czy nożyk do rzucania driady i napierdziela wszystko w duecie, na Kronosa jeszcze potrzeba 3 dystansów (1,5 miesiąca po starcie!), bo HP dzięki majestatowi są takie ilości, że prędzej będzie remis niż wdupiona expa.
Druga rzecz to podróże - z fajnego trudnego dodatku zrobiliście szajs gdzie da się na 80 poziomie zrobić podróż z a3 na rubinach geniuszu, bo krwi starcza spokojnie na dwa bossy.
Z gry w której trzeba było coś czasem pomyśleć, pokombinować zrobiliście grę, gdzie jedna ścieżka ma znaczną przewagę nad innymi, a potem dopakowaliście ją morzem punktów krwi, żeby rozwijała się dużo szybciej niż cokolwiek innego. Obecnie w top50 morii sezonowej macie 39 dystansów, 6 snajperów i 5 białasów. Job well done.
Jeżeli krew za blachy na zostać, to powinna być sprowadzona do jakiegokolwiek sensownego poziomu, w stylu 30 punktów za 6 pierwszych lokacji, a potem 50-60 za blachę, może za Anuba+ i Bokruga+ powiedzmy 100 punktów. W obecnej postaci ludzie zrobią w pół sezonu wszystkie blachy i co mają robić potem, przez drugie pół? Po prostu zwieją.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że to mój ostatni sezon (pół sezonu? bo nie wiem czy wytrzymam) jeżeli zostawicie ten update bez drastycznej obcinki wartości lub kompletnej zmiany.
|
|
02-11-2021 23:31 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Wartości nie są jakimś wielkim problemem. Problemem jest to że ten bonus działa wszędzie, wypki podróże, ataki (każdy jest łapaczem 200 maski za darmo i ogień). Nadaje to grze bardzo dużego tempa, ale i upraszcza, a zarazem spłaszcza całą rozgrywkę.
Na pewno powinno być to bardziej stonowane za pierwsze expy. Teraz jedna blacha napędza drugą od drugiego aktu, więcej majka, to więcej hp i więcej dmg czyli łatwiej i tak w kółko.
No i 3 raz ta sama meta z rzędu snajper>>WD>> cos > ŁS, jak chcesz być w ścisłej topce bez większego wysiłku to ten schemat cie nie ominie.
|
|
03-11-2021 10:18 |
|
|
pshemko777
Forum Ace
Data rejestracji: 19-09-2009
Postów: 86
Kraina: Moria III Skąd: mazowsze
|
|
Zgadzam się oczywiście z przedmówcami. Chciałbym tylko dodać, że w PvP (teraz to już w ogóle niestotony aspekt gry, a szkoda), taki łapacz z krwią za blachy wbija ze 170 wpływów w ataku i jest nie do pokonania, bo ma np 20k HP przy 7-8k HP broniącego
|
|
03-11-2021 21:22 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
RE: Krew z blach na morii sezonowej |
|
cytat: |
Sekibun napisał(a)
Nie wiem czy ktokolwiek nawet z najstarszych sezonów, spędzając x lat na poszukiwaniu krwi nie może pochwalić się taka ilości, a wy z niewiadomej przyczyny dajecie taką możliwość w zaledwie 3/4 miesiące ( szacuje że za 2 miesiące pojawi się u kogoś blacha za hastura ). |
Bo to sezonowy serwer i dlatego przyśpieszyli zdobywanie krwi zamiast mozolnego klikania kw i liczenia na fart? To, że przesadzili to nic nowego, tam nie ma pomyślunku przy zmianach.
|
|
03-11-2021 21:28 |
|
|
Sekibun
Member
Data rejestracji: 23-11-2019
Postów: 43
Rasa w grze: Potępiony Kraina: Moria VII
Autor tematu
|
|
Każda rasa dysponuje taka samą (prawie) ilością krwi i umiejętne zastosowanie arkan wystarczy na łapacza. Łapaczów jest najwięcej bo majestat na expy jest w tym momencie najlepszy.
Majestat został zmniejszony i dodano do żaru i cienia HP ale teraz gdy można odpalić 60/70 majestatu bez wysiłku (+300/350% HP) to te kilka % z żaru czy cienia to żart.
Ścieżka która podajesz to pójście na łatwiznę, snajper na początku daje możliwość robienia exp , wd/łowca to łatwa do wbijania broń + duże dmg no i HP ( WD+łapacz). Łs to kontynuacja już posiadanego eq ale ułatwienie zepara. Spokojnie można iść inna ścieżka i dobrze na tym wyjść ale ludziom się nie chce i bw team nie daje im nawet zachęty.
Proponuję:
- ograniczyć ilość krwi za blachy do max 1200 za każdą mapę.
- zablokowanie możliwości ulepszania przedmiotów bez sufowo-prefowych sposobem na łączenie tych samych podstaw ( bronie dystansowe nie posiadają prefa więc nie będzie można ulepszać łączeniami tak samo bronie palne które nie mają jednego i drugiego), albo całkowite zablokowanie opcji ulepszania poprzez łączenia bo i tak zastosowanie jest tylko przy broniach dystansowych i palnych, nikt nie będzie sklejał 2 elfich peleryn szybkości żeby je złączyć by zaoszczędzić na rytkach, jak i przy innych itemach.
- majestat wraca do funkcji 1 majestat to 1 dmg ( nie wiem po co zostało to zwiększone do 2)
- zastosowanie dosłownego znaczenia opisu w majestacie podczas ataków - przejmowanie agentów przeciwnika ( agentów ochrony, bezdomni oraz policjantów , bonusy za garnizon oraz handlarza bronią nie powinny być w to wliczane bo na jakiej podstawie ? Te budynki oraz inne z wyższych stref jedynym powiązaniem z AO,PP są wymaganie do możliwości postawienia)
|
|
03-11-2021 22:14 |
|
|
turlacz1
King
Data rejestracji: 09-03-2009
Postów: 824
Klan: Saint/PUB...oraz w mej pamięci Plusz Skąd: Ślesin...Bydgoszcz
|
|
A ja powiem jedno że teraz dzieki krwi z umagów liczy sie zdobywanie kazdej odznaki a nie jak to mialo kiedys miejsce przeskakiwanie co 3-4 lokacje i omijanie mobów
Sa plusy i minusy ale dzieki krwi dodatkowo kazdy,zaznaczam kazdy ma 2 sloty umagów ktore moze zrobic 2xbojowo (tutaj mozna juz planowac np przyszłościowy umag na high moby) lub jak woli 1 bojowy a drugi podróżowy
__________________ Tonąca_rybka
|
|
04-11-2021 16:35 |
|
|
Xerter
Zbanowany
Data rejestracji: 21-11-2010
Postów: 413
Klan: Tak Rasa w grze: Kultysta Kraina: Moria V Skąd: Z dobrego domu
|
|
Ale dużo spamu w tym temacie - zupełnie niepotrzebnie. Za to się trzeba zabrać trochę inaczej.
Proszę osobę odpowiedzialną za tę zmianę (krew za blaszki) aby nam tu przedstawiła swoje obliczenia.
Chcę wiedzieć czym się kierowano tworząc ten system oraz ustawiając te wartości krwi za blaszki. To rozwieje wszelkie wątpliwości i sprawi, że będzie można dyskutować na ten temat.
Pomogę trochę i napiszę co bym chciał zobaczyć:
1. Benefity dla poszczególnych ras w early-mid-late na zasadzkach i ekspedycjach
2. Wartości krwi dla poszczególnych mobów z uwzględnieniem ich siły
3. Porównanie siły 5 wybranych kombinacji rasa-tatuaż przed i po zmianach z krwią dla 5 różnych mobów ekspedycyjnych
Na początek chyba wystarczy.
|
|
04-11-2021 18:09 |
|
|
mrwolf
Member
Data rejestracji: 28-06-2020
Postów: 43
|
|
Ooo Xerter fajnie z 2 pkt. Faktycznie czym trudniejszy mob tym wiecej krwi moglby dawac, ale jak te wartosci tam u was sa takie kosmiczne to serio ktos chyba liczydlo do gory nogami zostawil i cos pokrecil nie tak.. O.o
Ale i tak starrego systemu tak nie trawie, przecie jak ktos mowi ze stary system jest spoko a szukanie krwi czegos wymaga albo skilla to smiech na sali xD
Wystarczy ten poprawic i heja
__________________ R20: Wolf
|
|
08-11-2021 06:49 |
|
|
GreatXX
Lord
Data rejestracji: 23-03-2010
Postów: 394
Kraina: Moria IV; Necropolia X
|
|
cytat: |
mrwolf napisał(a)
Ooo Xerter fajnie z 2 pkt. Faktycznie czym trudniejszy mob tym wiecej krwi moglby dawac, ale jak te wartosci tam u was sa takie kosmiczne to serio ktos chyba liczydlo do gory nogami zostawil i cos pokrecil nie tak.. O.o
Ale i tak starrego systemu tak nie trawie, przecie jak ktos mowi ze stary system jest spoko a szukanie krwi czegos wymaga albo skilla to smiech na sali xD
Wystarczy ten poprawic i heja |
Poprawić poprzez zmianę śmiesznych procentów na drugi i trzeci umag + zmiejszyć wymagane poziomy postaci na wystartowanie danego poziomu kw lub dodać możliwość zablokowania danego efektu umagicznienia np. blokuję efekt 1 i wtedy zawsze wypada efekt 1 + drugi i/lub trzeci jak % wypadło, siado coś ciekawego to sobie to znowu blokuję.
|
|
08-11-2021 21:40 |
|
|
mrwolf
Member
Data rejestracji: 28-06-2020
Postów: 43
|
|
Tez mysle ze to blokowanie by dalo jakas mozliwosc miesznai i ukladania umagow fajnie niz takie klikanie miesiac na jakies hp i 1/4 bo nie ma co szukac na sile 3ch. No cos tam mozna by pokrecic mysle xD
__________________ R20: Wolf
|
|
10-11-2021 08:22 |
|
|
|