|
Witam,
Dałoby rade aby administracja przekazała może informacje jaki jest wytrych na tego moba?
czyt."Malphas"
Na każdego innego mniejwiecej wiadomo, natomiast Malphas mimo
przewagi w zwinności czy w spostrzegawczości pozostaje nie trafiany ~70% przypadków lub więcej.
Nawet przy 1000 lucka szansa pozostaje taka sama.
Ma on jakąś aure do obniżania szansy na trafienie? dla Białej? dla palnej? dla dystansu?
Wygląd albo jego wpływy jakos na to oddziałują ? jak w przypadku Astarte uroku(wygląd=dmg)?
Fajnie było przez 10 lat ale moża dałoby rade jakoś typa ubić, bo narazie mimo, że przeżyje 10 rund to nie wyrobie wystarczająco dmg przy trafieniach 2-10 na runde po 20k.
PZDR
|
|
16-02-2023 12:01 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Do czego ci takie rzeczy, malphas jest banalnie prosty, nie trafienie jest problemem, a jego 1% kryty, przy statystycznie 500 ciosach na cała walkę, wali 5 krytów, czasem jeden po drugim.
Drugim problemem są mobki które przyzywa, 2 golemy potrafią cię blokować do końca expy.
W trio blok 2 rund, koniec expy, w duo, blok 1 rundy to koniec.
A i exp jest nie współmierny do ryzyka na ten etap i to powinno być przede wszystkim podkręcone w trio. Teraz exp Trio mocno zazębia się z duo zeparem, którego na tym etapie gry można zrobić w pięściach
Mówię to o high lvlach typu 575.
Żeby do końca rozwiać twoje wątpliwości jego specjał jest nie kontrowalny, bo obniża sztucznie trafienie graczy na 30-35%. Oczywiście można to trochę obejść, ale tak jak pisałem to nie trafienie jest tutaj problemem, ale z wiadomych względów linka nie dam
|
|
16-02-2023 17:43 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
ja to jestem ciekaw jak Wy tam testujecie kiedys te zepary duo, teraz malpy we 3 utrzymujac staly doplyw expa.. te probne zawsze Wam sie udawaly czy jak? xD
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
20-02-2023 09:25 |
|
|
reallny
Lord
Data rejestracji: 23-08-2018
Postów: 335
Kraina: Necropolia V
|
|
ja latam zepary duo ale zaczalem pozniej niz Ty, przez braki umagow z luckiem (do dzis nie wpadl jeszcze zaden
), wiec takich linkow czy screenow to raczej nie potrzebujesz ;p
do malpy nie podchodze, w sumie nie chce mi sie zbytnio kombinowac, rng daje mi po dupie odkad w to gram, wiec stracilem zapal ale Wam gratuluje tych kombinacji i sukcesow na ekspach.
mi do glowy nie wpadl pomysl, zeby zepara luckiem pokonac ;p
__________________ 'Wełen ale anubis zawsze wygrywal więc co za roznica. No chyba taka że dobija szybciej.' xD - SPFY
|
|
21-02-2023 11:05 |
|
|
FaZiR
Forum Ace
Data rejestracji: 30-04-2007
Postów: 79
Kraina: Necropolia II Skąd: Kielce
|
|
Jak tylko znikną specjale blokujące rundy to przy lvlach 600+ krytyk 2x na rundę nie będzie problemem.
Póki co za mało daję ekspa żeby ryzykować na tą chwilę ekspedycje, a o hasturze już nie wspomnę ;p
__________________ R3: FaZiR
|
|
21-02-2023 13:18 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
Możemy liczyć na jakieś lekkie fixy w przyszłym pathu?
Opcje są 2:
Większy exp żeby trio było bardziej opłacalne niż Duo zepara, bo trudność wykonania rośnie wreczgenoetrycznie, lub naprawienie bloków grozy od mobow, że nie ważne kto wrzuci, nie może blokować drużyny dłużej niż runda, bo blok na 2 rundy to w 90 procentach śmierć teamu, albo braknie dmga na największe.
Mop ustosunkujesz się? Zepara już walimy prawie rok na 4 gwiazdki.
|
|
10-03-2023 09:34 |
|
|
adzi4n
Viking
Data rejestracji: 04-02-2009
Postów: 643
Kraina: Necropolia
|
|
cos sie tu moze zadzieje?
|
|
04-04-2023 16:27 |
|
|
|